Da's 5 deuren naast het oude huis van mijn schoonouders.

Ik weet waarom het te koop staat.

Bijna alle huizen in dat rijtje gaan van de hand momenteel. Ze liggen aan een altijd al heel drukke, maar veel en veel te smalle, uitvalsweg. Da's echt geen fijne weg om aan te wonen. Die weg is de afgelopen jaren drukker geworden door "inbreiding". En nu wordt er nóg een woonwijk achter deze percelen gebouwd, ook weer ontsloten via diezelfde weg. De wijk is nog maar half af, maar het wordt er nu al zó druk dat er zo nu en dan al aanrijdingen plaatsvinden.
En als klapper krijg je binnen afzienbare tijd een torenflat van 15 verdiepingen nog nét niet pal in je achtertuin. En aan de andere kant van de rondweg zit het "Polenhotel" en deze straat is hun "looproute" naar de "Polski sklep", die net om de hoek in een zijstraatje op 200 meter zit.
207 is verkocht, 209 is verkocht, 211 is de sjaak (want huis net erg duur gekocht en helemaal opgeknapt), van 227 weet ik dat het een poosje geleden al verkocht is. Van de huizen ertussen weet ik dat er, naast deze, minimaal nog 1 te koop staat of verkocht is.
Laat ik eerlijk zijn: het is niet het mooiste stukje Veenendaal. Dat zie je ook aan de vraagprijs. Op een mooie plek was die wel hoger geweest. Ze willen er ook echt vanaf, want anders hadden ze het niet héél recent aan de buitenkant nog even opgefrist. Het huis was voorheen namelijk nooit wit en had echt 0 uitstraling.Die erker aan de voorkant is ook nieuw. Binnen ziet het er niet echt "geflipt" uit (een snelle flip is natuurlijk ook altijd nog mogelijk).
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 22-06-2021 08:23
]