https://www.funda.nl/koop...huis-87437251-ijweg-1734/
Een immens pand, met een verrijdbare vleugel

, overal tv's en erg, erg veel ruimte. Ik ben er nu niet helemaal over uit of ik de huidige inrichting nu mooi en strak, of juist overdreven semi-Amerikaans nouveau riche vind. Wel is het mooi afgewerkt allemaal. Ik heb in elk geval nog geen Godfather of Scarface poster kunnen ontdekken, dat is tenminste iets.
Ik ben er oprecht benieuwd naar wat voor mensen daar nu wonen. Ongetwijfeld Quote top twintigers, maar zijn dat mensen met grote gezinnen, of juist dinkies? Of worden dit soort panden gewoon gekocht door vermogende buitenlanders? Ik zie zoveel "zitruimtes", als je daar met z'n tweeën in woont lijkt me dat nogal overkill. Nuja, wellicht krijgen de bewoners vaak bezoek, dat kan ook.
Als ik de satellietfoto bekijk, lijkt het trouwens ook wel onder de aanvliegroute te liggen van één van de banen, Schiphol - Zuid-Oost
[
Voor 16% gewijzigd door
Vrijdag op 15-06-2021 13:09
]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!