Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.908.538 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22-08 16:37
CrazyOne schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:03:
Kwam dit pareltje van de jaren 80 tegen. 40 jaar oud en na nieuwbouw nooit meer iets veranderd zo lijkt het.
[Afbeelding]
[Afbeelding]

linkje
https://www.funda.nl/koop...uis-41041975-hoofdweg-73/

Overigens met ruim 3500 euro per m2 erg aan de prijs voor deze omgeving, gemiddeld zit je nog hier nog rond of onder de 2000 euro de m2, helemaal als er zoveel moet gebeuren.
Zal wel met de lap grond (7900m2) die erbij hangt te maken hebben, maar ik zie niet zo makkelijk in hoe je daar kavels van kan gaan maken zonder een bult protesten van de buren, en de huidige woning slopen voor een toegangspad.
Volgens mij is dit eerder een jaren '70 interieur, dus liepen ze bij de bouw in 1980 ook al wat achter.

Wel erg aan de prijs inderdaad. Met zo'n relatief smal en langgerekt kavel bouw je ook niet 'even' een extra vleugel aan de woning. Ik denk dat een groot deel van de prijs zit in het speculatieve van de grond en de mogelijkheid dat men daar in de toekomst een rijtje huizen zou willen gaan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:38
Bezulba schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:38:
[...]

Hangt er volledig van af wat voor monument. Bij sommige mag je binnen alles doen wat je wilt. Ik denk dat bijvoorbeeld het rietveldhuis dat juist NIET kan.

Overigens zijn dingen als dubbel glas echt wel te doen in een monumentaal pand. Iedereen doet altijd alsof dat zo vreselijk moeilijk is enzo. Het probleem is niet dat het niet mag, het probleem is dat geen enkel raam ook maar enigsinds een standaard maat is en vaak ook al eeuwen niet meer recht zijn. Dan ga je het niet redden met een stel HR+++ raampjes die ergens goedkoop hebt gevonden en door een Pool wil installeren.
Precies dat, dus duur maatwerk en welstand die waarschijnlijk het uiterlijk wil behouden. Dus per saldo duurder dan een reguliere verbouwing. Zelfde geldt voor het prachtige dak. Dat kost ook vakmanschap (en flink wat extra geld) om goed te isoleren.

Maar again, ik zou het zo gekocht hebben! Heerlijk voor de kinderen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Jelte,89 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:51:
[...]

Ik heb zelf een huis uit '23 en steens muren, dus een heel dik kozijn met daarin een raam, maar het raam had enkel glas (en stopverf) en de sponning was niet dik genoeg voor dubbelglas, (zou eventueel wel kunnen maar dan moet ik werken met opdek glaslatten) dus besloten het hele raam incl. glas te vervangen zodat ik gewone glaslatten kon toepassen. op deze manier hou ik de looks van het oude gebouw maar toch het comfort van thermopeen, dit mag bij een monument ook niet?
Dat mag zeker, zolang je maar de oorspronkelijke uitstraling behoud. Dus een aluminium raam gaat em niet worden. En de gemeente moet natuurlijk akkoord gaan met je mooie plan, dus je bent gewoon meer tijd kwijt met regelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Bezulba op 27-01-2021 09:56 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

koentjuh schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:53:
[...]

Precies dat, dus duur maatwerk en welstand die waarschijnlijk het uiterlijk wil behouden. Dus per saldo duurder dan een reguliere verbouwing. Zelfde geldt voor het prachtige dak. Dat kost ook vakmanschap (en flink wat extra geld) om goed te isoleren.

Maar again, ik zou het zo gekocht hebben! Heerlijk voor de kinderen !
Dat het duurder is, is een feit. Alleen denk ik dat de meeste mensen de goedkoopste *knip*gebruiken als vergelijking met een vakman die zulke mooie ramen wel voor je kan maken. Dan lijkt het opeens ontzettend veel meer dat je moet betalen.

Terwijl je met de *knip*het 3x opnieuw moet laten doen omdat het broddelwerk is.
Op deze manier scheer je alle polen over een kam en dus ongewenst.

[ Voor 6% gewijzigd door tweakduke op 28-01-2021 10:43 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Bezulba schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:49:
[...]

nee, zwembad steekt natuurlijk naar beneden uit, komt dus in de kelder. De vorm van de kelder is alleen een beetje vreemd, lijkt alsof de helft buiten het pand uitkomt.
Ah, dat is inderdaad een logische verklaring.

Dat een deel van de kelder buiten de bebouwing ligt is niet zo gek. De garage en parkeerlift zullen ze bij de renovatie er bij hebben gemaakt en dat kun je beter naast het gebouw doen dan dat je tussen de fundering moet gaan hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Volgens mij hoeft het niet eens altijd zoveel duurder te zijn. Ik ken ook verhalen van monumentale panden waar voor werk aan de buitenkant gewoon subsidie aangevraagd kon worden. Ligt een beetje aan hoe happig de commissie is die daarover gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Jelte,89 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:51:
[...]

Ik heb zelf een huis uit '23 en steens muren, dus een heel dik kozijn met daarin een raam, maar het raam had enkel glas (en stopverf) en de sponning was niet dik genoeg voor dubbelglas, (zou eventueel wel kunnen maar dan moet ik werken met opdek glaslatten) dus besloten het hele raam incl. glas te vervangen zodat ik gewone glaslatten kon toepassen. op deze manier hou ik de looks van het oude gebouw maar toch het comfort van thermopeen, dit mag bij een monument ook niet?
Of het mag hangt sterk af van de reden waarom het monument is en wat er monumentaal aan is. Daarnaast heb je vaak ook wel verschil in de uitvoering van de glaslatten etc. tussen nu en een eeuw geleden. Dat zul je dan, voor een zelfde uitstraling, toch met maatwerk moeten aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 23:38
Bezulba schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:55:
[...]

Dat het duurder is, is een feit. Alleen denk ik dat de meeste mensen de goedkoopste Pool gebruiken als vergelijking met een vakman die zulke mooie ramen wel voor je kan maken. Dan lijkt het opeens ontzettend veel meer dat je moet betalen.

Terwijl je met de Pool het 3x opnieuw moet laten doen omdat het broddelwerk is.
Ik snap sowieso niet waarom je het een pool zou laten doen. Maargoed wij hebben ons huis dan ook door lokale vakmannen laten verbouwen. De rijden er elke dag langs en is ook een beetje uithangbord van de vakman, die wil het dan gewoon goed hebben :-)

Maar snap je punt, bij een verkeerde referentie is alle duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antidote
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:18
Bitzer schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 11:27:
[...]

Aan de buitenkant zit een rolluik.
Het bad zit in de dakopbouw die later lijkt opgebouwd.

Ook apart, tussen huisnummers 3 en 4 staat de gevel wat naar voren, er zit een deur en op de verdieping een raam die niet op de tekening staan. Verderop is bij zo'n zelfde situatie een huisnummer 9 te vinden. Daar lijkt de oorspronkelijke voordeur buiten gebruik en dit de nieuwe voordeur. Waren dit oorspronkelijk misschien duplex woningen?
Dit zijn geen duplex woningen geweest, maar de uitbouw gaat om-en-om: bij de ene woning aan de voorkant, bij de volgende in de achtertuin. Op de kadastrale kaart komt dit goed in beeld, net als het grote nadeel van deze woning: de N200 (Haarlemmerweg) loopt er voorlangs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
roawser schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 08:51:
[...]

Energielabel G en geen woord over de verwarming in de beschrijving. Uit de foto's kan ik ook niet veel halen.
Is volgens mij voor de doelgroep van de woning ook totaal niet relevant.
(Ik zie op diverse foto's trouwens wel gewoon radiatoren hangen. Maar ik denk dat ze op de begane grond wel vloerverwarming zullen hebben (en misschien ook op de eerste verdieping))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
koentjuh schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:09:
[...]

Ik snap sowieso niet waarom je het een pool zou laten doen. Maargoed wij hebben ons huis dan ook door lokale vakmannen laten verbouwen. De rijden er elke dag langs en is ook een beetje uithangbord van de vakman, die wil het dan gewoon goed hebben :-)
Dat geldt helaas niet altijd. Het komt ook vaak genoeg voor dat de lokale aannemer gewoon Polen inhuurt. Betaal je de prijs van een lokale vakman voor de kwaliteit van een Pool.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:14:
[...]

Dat geldt helaas niet altijd. Het komt ook vaak genoeg voor dat de lokale aannemer gewoon Polen inhuurt. Betaal je de prijs van een lokale vakman voor de kwaliteit van een Pool.
Nogal generaliserend want er zijn genoeg Polen die prima kwaliteit leveren en genoeg Nederlanders die shit kwaliteit leveren. Gewoon wat referenties opvragen als je met een aannemer in zee gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

synoniem schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:17:
[...]

Nogal generaliserend want er zijn genoeg Polen die prima kwaliteit leveren en genoeg Nederlanders die shit kwaliteit leveren. Gewoon wat referenties opvragen als je met een aannemer in zee gaat.
Pool is wat makkelijker typen dan "Kansloze klusser die zwart werkt voor weinig

blup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
synoniem schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:17:
[...]

Ik zeg toch ook niet dat die Pool slechte kwaliteit levert ;) . Alleen dat de prijsstelling anders ligt.

offtopic:
Lastige is dat als je ergens nieuw komt wonen en de boel moet verbouwen, je vaak ook weinig referenties uit de omgeving hebt. En ook als je ergens al een tijdje woont, moet je maar net iemand kennen die 'dingen' heeft laten doen en daar goede ervaringen mee heeft. Het is een van mijn grootste frustraties dat in de praktijk het inhuren van een 'vakman' toch vaak neerkomt op een loterij, waarbij je van tevoren nauwelijks een indicatie hebt van de kwaliteit die wordt geleverd. Daarom pak ik veel dingen uit arren moede maar zelf aan, terwijl ik eigenlijk een hekel heb aan doe-het-zelven. Maar ik krijg een nog vervelender gevoel als je goud geld betaalt om iemand in te huren en de kwaliteit is slechter dan als ik het zelf had gedaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Part
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 21:29

Part

Helemaal niets.....

Bommes schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:40:
[...]

Al vaker hier gepost maar wij hebben ook zo een heerlijke jaren 70 badkamer :+
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ze konden toen wel duurzame spullen maken, alleen de douchewand en thermostaatkraan van het bad zijn nieuwer maar de rest is nog allemaal origineel, werkend en heel :*)
Geweldig! :)

Ik zou deze badkamer ook gewoon laten voor wat het is.
Tegenwoordig wil iedereen van die onpraktische houten plankjes met kommetjes er op als een soort van wasbak. Liefst in een vorm waar het water onder de kom blijft staan zodat alles binnen 10 jaar kapot is.
De luxe jaren 70 badkamers waren gewoon super praktisch en duurzaam ingericht.

Goed de bruine kleuren zijn bijna net zo fantasieloos als het grijs van nu maar wat maakt dat uit voor die 15 tot 30 minuten die je per dag doorbrengt in de badkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:39

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Rubbergrover1 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:52:
[...]

Volgens mij is dit eerder een jaren '70 interieur, dus liepen ze bij de bouw in 1980 ook al wat achter.

Wel erg aan de prijs inderdaad. Met zo'n relatief smal en langgerekt kavel bouw je ook niet 'even' een extra vleugel aan de woning. Ik denk dat een groot deel van de prijs zit in het speculatieve van de grond en de mogelijkheid dat men daar in de toekomst een rijtje huizen zou willen gaan bouwen.
Nou ja, het is natuurlijk niet zo dat die lui van vroeger per 1-1-1980 opeens een andere smaak kregen qua interieur. En mogelijk hebben ze de inrichting in '79 al uitgekozen ;)

We've got that ring of confidence

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:35
Kwam dit pareltje van de jaren 80 tegen. 40 jaar oud en na nieuwbouw nooit meer iets veranderd zo lijkt het.
Niet alleen een urinoir in de badkamer. Maar een urinoir met daar onder een afvoerputje. Chapeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 17:18
antidote schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:10:
[...]

Dit zijn geen duplex woningen geweest, maar de uitbouw gaat om-en-om: bij de ene woning aan de voorkant, bij de volgende in de achtertuin. Op de kadastrale kaart komt dit goed in beeld, net als het grote nadeel van deze woning: de N200 (Haarlemmerweg) loopt er voorlangs.
En ze rijden als gekken op de N200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/135/443/512_1440.jpg
[Afbeelding]

linkje

Overigens met ruim 3500 euro per m2 erg aan de prijs voor deze omgeving, gemiddeld zit je nog hier nog rond of onder de 2000 euro de m2, helemaal als er zoveel moet gebeuren.
Zal wel met de lap grond (7900m2) die erbij hangt te maken hebben, maar ik zie niet zo makkelijk in hoe je daar kavels van kan gaan maken zonder een bult protesten van de buren, en de huidige woning slopen voor een toegangspad.
Bij dit soort foto's krijg ik altijd het idee dat er even snel wat meubels uit de kringloopwinkel zijn neergezet om een bewoonde indruk te geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Part

Part

Helemaal niets.....

Bitzer schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:44:
[...]

Bij dit soort foto's krijg ik altijd het idee dat er even snel wat meubels uit de kringloopwinkel zijn neergezet om een bewoonde indruk te geven.
Kringloop winkels nemen dit soort meubels al niet meer aan.
10 jaar geleden waren massief eiken meubels nog erg in trek bij Poolse werknemers die ze na een periode van werken mee namen naar Polen. Kan ze ook geen ongelijk geven deze meubels kunnen nog met gemak 100 jaar mee terwijl mijn Ikea stoelen na 5 jaar al kraken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EMP
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• roawser
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Schat de leeftijd van dit pand vóórdat je klikt, en zet in de comments.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7xbKgQibkAQ0rR9yh8sjAQPd8uk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zpW4sxUlahTP0JGtloP9a66r.png?f=fotoalbum_large
https://www.funda.nl/koop...uis-40167376-kerklaan-55/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Een Berner Sennen (hebben wij ook, de hond dan, niet de gravure) en die hebben inderdaad best een set grote neusgaten ;) (misschien iets overdreven in de gravure, maar dat komt ook door de donkerdere achtergrond buiten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 19:56
10 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:24
Wauw goede vondst. Ik zat er behoorlijk naast (zal geen spoilers geven), alhoewel het enigzins vertekent. Super tof pand. En 4 ton korting tov originele vraagprijs.

[ Voor 6% gewijzigd door FitTiv op 27-01-2021 13:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tehh
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Strikvraag, als zo'n vraag wordt gesteld dan weet je het wel. Héél nieuw of héél oud. En meestal is het dan 'schijn bedriegt' en is het stiekem vrij nieuw.
spoiler:
Gezien het gazon, de ogenschijnlijk grote boom en toch wat scheve kozijnen koos ik voor oud. 1400.
Nergens op gebaseerd overigens, ik heb geen historische kennis of achtergrond. Ik zat er nog best wat jaartjes naast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Tehh schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:27:
[...]

Strikvraag, als zo'n vraag wordt gesteld dan weet je het wel. Héél nieuw of héél oud. En meestal is het dan 'schijn bedriegt' en is het stiekem vrij nieuw.
spoiler:
Gezien het gazon, de ogenschijnlijk grote boom en toch wat scheve kozijnen koos ik voor oud. 1400.
Nergens op gebaseerd overigens, ik heb geen historische kennis of achtergrond. Ik zat er nog best wat jaartjes naast....
spoiler:
Bij jouw gok was het aantal eeuwen ten minste nog op één hand te tellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Tk55 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:30:
[...]

spoiler:
Bij jouw gok was het aantal eeuwen ten minste nog op één hand te tellen :+
ik had 'm bijna goed.
spoiler:
maar 1 digit fout... helaas de 2e ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twieren
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-09 11:07
roawser schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:33:
Schat de leeftijd van dit pand vóórdat je klikt, en zet in de comments.

https://www.funda.nl/koop...uis-40167376-kerklaan-55/
Zat er een goed aantal jaar naast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Ik ken het gebouw en het staat al een behoorlijke tijd te koop. Voor de regio is het ook een zeer hoge prijs, al is het het geld wellicht wel waard voor wat je er voor krijgt.

spoiler:
Volgens mij is het ook een van de oudste 'steenhuizen' van het land. Deels komt het uit de dertiende eeuw en het heeft onder meer de grote vloed van 1509 overleefd. Het is in elk geval een gebouw vol historie, ook in de bouwwijze, balkenstructuur etc. In elk geval niet iets om totaal te flippen, maar vooral veel in oude staat laten en goed conserveren.
Wikipedia: Kerk van Eexta

[ Voor 8% gewijzigd door Rubbergrover1 op 27-01-2021 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roawser
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:40:
[...]
Ik ken het gebouw en het staat al een behoorlijke tijd te koop. Voor de regio is het ook een zeer hoge prijs, al is het het geld wellicht wel waard voor wat je er voor krijgt.
Ik heb het geld niet, en ken de regio ook niet, maar zie toch: goed onderhouden, best dicht bij een grote stad maar rustig gelegen met eigen slotgracht, mooi karakteristiek, flinke representatieve bedrijfsruimte én een intrigerend luik in de kelder. Als ik in de markt was zou ik toch zeker nader gaan kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Part

Part

Helemaal niets.....

Ik zat er maar 500 jaar naast. Maar geloof eigenlijk niet dat de opgegeven datum juist is voor dit gebouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 19:56
Part schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:02:
[...]

Ik zat er maar 500 jaar naast. Maar geloof eigenlijk niet dat de opgegeven datum juist is voor dit gebouw
spoiler:
BAG zegt 1264.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roawser
  • Niet online
Voeg svp een spoiler-tag toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peterpv
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 22:42
Goed dat de fotograaf wel een groothoeklens gebruikt _/-\o_

Wel jammer dat de fotograaf niet doorheeft dat je dan "door de knieën" moet (of een statief moet gebruiken) als je de foto maakt om te voorkomen dat alle foto's er uitzien alsof ze door een reus zijn gemaakt :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koppie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:07
[Afbeelding]
[Afbeelding]

linkje
En dan gebouwd door iemand die nog echt diep in de jaren 70 zat. Die radiatoren, opbouwschakelmateriaal in de keuken. Dat had allemaal nog wel wat strakker gekund..

Ben ik nou zo dom, of is de rest zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:40
[Afbeelding]
[Afbeelding]

linkje

Dat gaat gekocht worden voor de grond en dan met diezelfde grond gelijk gemaakt.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Rubbergrover1 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:40:
[...]

spoiler:
Volgens mij is het ook een van de oudste 'steenhuizen' van het land. Deels komt het uit de dertiende eeuw en het heeft onder meer de grote vloed van 1509 overleefd. Het is in elk geval een gebouw vol historie, ook in de bouwwijze, balkenstructuur etc. In elk geval niet iets om totaal te flippen, maar vooral veel in oude staat laten en goed conserveren.
Wikipedia: Kerk van Eexta
Die buitenmuren zijn toch al bewerkt? Het ziet er vrij strak uit voor zo'n oud pand. Ik heb verder nog geen binnenfoto's bekeken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 22:11

TheBorg

Resistance is futile.

Marzman schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:29:
[...]

Die buitenmuren zijn toch al bewerkt? Het ziet er vrij strak uit voor zo'n oud pand. Ik heb verder nog geen binnenfoto's bekeken.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/116/753/659_2160.jpg
Hier is goed te zien waarom ik nooit zo'n oud pand zou willen hebben.

Vroeger hadden ze geen cement zoals we dat nu kennen. Was meer zand met kalk. De stenen die je hier ziet krijg je waarschijnlijk met een zakmes uit elkaar.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• flyyy
  • Laatst online: 09-09 16:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0YnaIHqj1GLz0gj-pHUJV2EATAU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qVkVd00XwUS21e2zoxrT64Yg.jpg?f=fotoalbum_large

iets met hout :)

Check

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roawser
  • Niet online
TheBorg schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:56:
[...]
Hier is goed te zien waarom ik nooit zo'n oud pand zou willen hebben.
Dit is ongetwijfeld bewust zo gedaan / gelaten. Het pand staat al enige tijd overeind...
spoiler:
bijna 8 eeuwen

[ Voor 9% gewijzigd door roawser op 27-01-2021 16:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:58
Poeh, geeft me direct een sterk "dampend wintersporthok danwel Center Parcs" gevoel, niet echt iets voor iedere dag imho.

Ook altijd "mooi" om te zien: vrijstaande huizen die met de dakgoten zo ongeveer tegen elkaar staan. Doe dan samen onder een kap, scheelt iig nog in de stookkosten ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 10:19
Net alsof je bij Sims met je muis je muren gaat behangen en je muis opeens uitschiet naar de vloer en plafond. En dat je denkt om alles zo maar te bedekken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Michel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:52
We hebben een stukje vloer over, laten we die aan de muur hangen! Gaaf toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9lLPnyVgs9pRkY1Rzy9qMXxalos=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hmOb0moTb1geN2VVggef5lB3.png?f=fotoalbum_large

Speciale aandacht voor degene die de foto's heeft geüpload, dit pand wordt intern als Fancypand bestempeld geloof ik (zie url)

https://www.123wonen.nl/h...raat-1545-21#fancypand-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
roawser schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:59:
[...]

Ik heb het geld niet, en ken de regio ook niet, maar zie toch: goed onderhouden, best dicht bij een grote stad maar rustig gelegen met eigen slotgracht, mooi karakteristiek, flinke representatieve bedrijfsruimte én een intrigerend luik in de kelder. Als ik in de markt was zou ik toch zeker nader gaan kijken.
Moet je voor de lol eens kijken wat je nog meer voor dat geld in die regio kunt krijgen. Bijna ieder huis in de wijde omtrek is een stuk goedkoper. Meestal ook een stuk kleiner en minder 'representatief' natuurlijk, maar toch zijn er weinig mensen die in deze prijscategorie zoeken. Anders gezegd, als je in deze regio in de markt zou zijn, dan had je waarschijnlijk een veel lager budget :) .

spoiler:
Dat luik is volgens mij een oude, maar nog functionerende, waterput.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Bij zo'n Finse houtbouw-woning vind ik het wel passen. Zou ik het zelf willen? Dat weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
Michel schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:17:
We hebben een stukje vloer over, laten we die aan de muur hangen! Gaaf toch?
Of men heeft kliklaminaat gebruikt in plaats van gipsplaat, en vergeten te witten achter het schilderij ...

Goed verzorgd huis, snap alleen niet waarom men - met een huurprijs van 935 euro per maand - niet even de smaakgevoelige stickers van een nogal controversiële popster weghaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:52
CVTTPD2DQ schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:27:
[...]

Of men heeft kliklaminaat gebruikt in plaats van gipsplaat, en vergeten te witten achter het schilderij ...

Goed verzorgd huis, snap alleen niet waarom men - met een huurprijs van 935 euro per maand - niet even de smaakgevoelige stickers van een nogal controversiële popster weghaalt.
Het is al verhuurd, dus zoveel heeft die popster niet tegen kunnen houden :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• roawser
  • Niet online
Michel schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:31:
[...]

Het is al verhuurd, dus zoveel heeft die popster niet tegen kunnen houden :P
Grappig dat dit gesprek ontstaat tussen Michie en Michel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
Als je het zo vraagt is er iets mee. Wellicht zelfs vrij recent. Ik ga voor
spoiler:
late jaren '50/vroege '60 (Wat voor mij vanzelfsprekend lijkt: ruwweg plm.1960)

[ Voor 5% gewijzigd door Bitzer op 27-01-2021 16:40 . Reden: spoiler ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roawser
  • Niet online
Bitzer schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:33:
[...]

Als je het zo vraagt is er iets mee. Wellicht zelfs vrij recent. Ik ga voor late jaren '50/vroege '60.
Niet proberen slimmer te zijn dan de leraar he... welke jaren 50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
Oké, gefixt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bitzer
Ja barst, dat huis stuurde een familielid me onlangs en ik heb het niet herkend van die eerste foto 8)7

spoiler:
Dit herken ik wel: een MC Escher vloer:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/116/753/687_1440.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Bitzer op 27-01-2021 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bitzer
Stalensnuitje schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:15:
[...]

Poeh, geeft me direct een sterk "dampend wintersporthok danwel Center Parcs" gevoel, niet echt iets voor iedere dag imho.

Ook altijd "mooi" om te zien: vrijstaande huizen die met de dakgoten zo ongeveer tegen elkaar staan. Doe dan samen onder een kap, scheelt iig nog in de stookkosten ;)
Nu is het een vrijstaand huis. Zitten ze aan elkaar dan krijg je geluidsoverdracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antonius
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:43
Ik vind dat prachtig hoor, zou er best kunnen wonen. Iedere dag een beetje het gevoel dat ik in een chalet in de Alpen zit.

Anderzijds ook een beetje oppassen dat je niet elke dag in je niksje rond loopt met alle gordijnen open, want het heeft ook wel wat weg van een enorme sauna :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flyyy
  • Laatst online: 09-09 16:21
Antonius schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:46:
[...]

Ik vind dat prachtig hoor, zou er best kunnen wonen. Iedere dag een beetje het gevoel dat ik in een chalet in de Alpen zit.

Anderzijds ook een beetje oppassen dat je niet elke dag in je niksje rond loopt met alle gordijnen open, want het heeft ook wel wat weg van een enorme sauna :+
Sauna was inderdaad het eerst wat in mij op kwam haha!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bitzer
Een nog nieuwe woning van 105m2 voor maar €100.000

Afbeeldingslocatie: https://haywebattachments.blob.core.windows.net/public/2382/1691935/43651284/$l/bv%20(1%20of%201)-3.jpg

Er zit één klein addertje onder het gras: zo meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roawser
  • Niet online
Bitzer schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:04:
Ha ja die had ik ook gezien. Stonden er gisteren op funda nog foto's bij, nu zijn die weggehaald. Lijkt me wel een gewaarwording: "Gefeliciteerd met uw nieuwe woning! In een tasje doen of gaat het zo mee?"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1

[Afbeelding]

Hij staat ook niet voor niets al sinds oktober te koop.
(En ook op dit forum, Blaze85 in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2" )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17:21
Fraaie villa, voor design liefhebbers valt er veel te zien
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/382/156_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop...1285505-westerduinweg-32/
(hij is gemoderniseerd sinds
)

[ Voor 43% gewijzigd door martyw op 27-01-2021 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

[Afbeelding]

Ik vind een ton voor een tuinhuisje wel veel, maar dat zou toch wel echt super zijn als gastenhuis als je een flinke tuin hebt. Zet je 'm ergens achter op je terrein neer en als je schoonouders langskomen kunnen ze mooi daar slapen. Tussendoor kun je 'm altijd verhuren als AirBNB als je op een goeie locatie woont.

Maarja, €100.000 voor een gastenverblijf, dat is wel wat overdreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Oon schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:37:
[...]

Ik vind een ton voor een tuinhuisje wel veel, maar dat zou toch wel echt super zijn als gastenhuis als je een flinke tuin hebt. Zet je 'm ergens achter op je terrein neer en als je schoonouders langskomen kunnen ze mooi daar slapen. Tussendoor kun je 'm altijd verhuren als AirBNB als je op een goeie locatie woont.

In feite is het gewoon een huis van 105 m2, compleet met alle voorzieningen (keuken, sanitair, warmtepomp). Dan vind ik een ton niet het heel duur.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• tagican
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:08
Ik zat heel raar naar deze twee foto's te kijken. Op de eerste zie je een houten luik, op de tweede totaal geen sporen daarvan. :?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/317/942_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/317/943_1440.jpg

Totdat... AHA!

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/317/939_1440.jpg
Creatief :+

https://www.funda.nl/koop...8-hora-siccamasingel-286/

[ Voor 10% gewijzigd door tagican op 27-01-2021 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Rubbergrover1 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:50:
[...]

In feite is het gewoon een huis van 105 m2, compleet met alle voorzieningen (keuken, sanitair, warmtepomp). Dan vind ik een ton niet het heel duur.
Dat is waar, maar dan moet je het wel nog gaan verplaatsen (dus transportkosten) en bouwgrond hebben waar je 'm op mag zetten (tenminste, lijkt me dat je deze niet zomaar ergens in de berm neer mag zetten voor bewoning). De totale kosten zullen dan alsnog minder zijn dan een vergelijkbaar huis inclusief grond, maar het is niet alleen die 100k. Goedkoper dan een nieuwbouwhuis zal het wel zijn, maar ik vraag me dan ook af wat je er voor inlevert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bitzer
Rubbergrover1 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:33:
[...]

Hij staat ook niet voor niets al sinds oktober te koop.
(En ook op dit forum, Blaze85 in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2" )
Ik had wel gezocht maar

Er zijn geen topics gevonden met de zoekterm "Wognum Spoorstraat"

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• roawser
  • Niet online
Willen we nóg een stulpje met eigen slotgracht? Dit is nieuwbouw vergeleken met mijn vorige, maar wat een ding...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ELxirUBKcPmb1cKfHuSqpWHQPPg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/c1UKFC5UngmSkR5ZVoDEZTPQ.png?f=fotoalbum_large

En wat maakt het uit dat het buitenland is, een paar wifikabels trekken en thuiswerken kan tegenwoordig uitstekend.
https://www.funda.nl/koop...87579722-heisterbrug-121/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:36
[...]

Ik vind het ook overdreven, maar het is nog goedkoop ook. Als je een vakantiehuisje koopt op een droompark ben je zo het dubbele kwijt:

https://www.droomparkenve...iewoningen/cube-elite-770

Krijg je er wel een keuken bij, maar je betaalt ook jaarlijkse kosten aan het park.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bitzer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/faz1f7_JRRAsEka348DVUKDwul0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7JoHDRczTkj93H3tBqgZqCGT.png?f=user_large

Dit doet mij ergens aan denken...
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://www.picclickimg.com/d/l400/pict/173436407384_/Vintage-Retro-PHILIPS-VLP700-Laservision-Laserdisc-Player-In.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
roawser schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:09:
[...]

Ha ja die had ik ook gezien. Stonden er gisteren op funda nog foto's bij, nu zijn die weggehaald. Lijkt me wel een gewaarwording: "Gefeliciteerd met uw nieuwe woning! In een tasje doen of gaat het zo mee?"
"U denkt toch niet dat ook nog eens 10 cent voor een tasje ga betalen?" :)

Acties:
  • +43 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
[...]

Als een binnenplaats ook goed is, heb je hier je oplossing >:)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/137/029/387_2160.jpg
Of je gaat zelf in de blokkendoos wonen en geniet iedere dag van het mooie uitzicht op een historisch gebouw d:)b
Artist impression made by me 8)
Afbeeldingslocatie: https://klaverveld.nl/Artist.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Suggs op 27-01-2021 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...3366-groep-werninkhof-26/

Zou al die apparatuur op dat niet-geaarde stopcontact zitten :X?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/331/842_2160.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...278034-valutaboulevard-3/

Mondkapje voor de fiets :Y
Sowieso een ietwat apart ingericht huis (kunstzinnig en minimalistisch?)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/137/429_2160.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Blaze85 op 27-01-2021 22:47 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...is-87638541-langeveld-47/

Baas boven baas: naast een onderhoudsvriendelijke tuin ook onderhoudsvriendelijke 'schuttingen' _O_

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/359/295_2160.jpg

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...rotebrugse-grintweg-45-b/
Omschrijving

Aan de buitenzijde lijkt het alsof je drie huizen bewoont!
Daar zit geen woord Spaans bij :Y

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/145/776_2160.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
Wat een supergaaf huis. Maar bij een woning van meer dan een miljoen heeft men blijkbaar geen geld over voor een fotograaf voor het interieur ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchChelsea
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 14-02-2024
liefhebber van de avondklok, denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Bitzer schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:56:
[...]

Ik had wel gezocht maar

Er zijn geen topics gevonden met de zoekterm "Wognum Spoorstraat"

offtopic:
Waarschijnlijk probleem met het zoeken van de combinatie van straatnaam en woonplaats. Dat werkt niet goed.

Net als dat bv dat kasteel Terborg in Schinnen een paar maanden geleden al langs gekomen is; zoeken op Heisterbrug levert wel hits op in het deel 2 topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Die foto's... Als je een huis van meer dan een miljoen zelf zonder makelaar wil verkopen, geef dan alsjeblieft wel een paar honderd euro uit aan een goede fotograaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 11:01
roawser schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 08:06:
Goedemorgen ook fijn wakker worden in dit schattig huisje met bijpassende mevrouw.
Verder weet ik niet wat ik ervan moet denken, niet zo slecht maar wat een bom geld zeg voor zoiets.
https://www.funda.nl/koop...1024639-oosthuizerweg-25/

[Afbeelding]

Duidelijk geen portretfotograaf anders had men die storende vlinders en parasolvoet wel even weggehaald.
Dit misstaat wel een beetje, en wat zit daar nou voor vorm op de lichtknop...
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/134/810/225_2160.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 11:01
Die foto's zijn echt verschrikkelijk, maar ook die tuin. Op een terras van een cafe zit je nog minder in het zicht.
Maar toen de plattegrond, ik dacht: pff, zelfs die is niet goed gemaakt. Maar wat blijkt, het staat echt scheef!
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/402/525_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/402/499_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:57

Bommes

Capo del formaggio

Heinemancp schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 07:41:
[...]

[Afbeelding]
Een pleister... :X

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ping83
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:38
Heb je altijd al een snackbar willen kopen met een gezellig ingericht woongedeelte? Dit is je kans ;)

https://www.funda.nl/koop...285898-padangstraat-97-a/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/391/548_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/391/552_2160.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Ping83 op 28-01-2021 10:54 . Reden: afbeeldingen toegevoegd ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roawser
  • Niet online
Wat een treurnis dat smerige betonblok in Leiderdorp. Los van de fotokwaliteit ontstijgt de inrichting van veel kamers niet het niveau 'studentenkot'. Vlak onder een hoogspanningsmast... nee, nog voor geen miljoen.
Edit: Oh ik zie dat het half-vergaan riet is of iets dergelijks. Origineel.

[ Voor 15% gewijzigd door roawser op 28-01-2021 08:36 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Gevalletje 'Help mijn man is klusser'. https://www.funda.nl/koop...75-hfdresselhuisstraat-2/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/paJKikza0hUvXRBhAyNhvp0k6VE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9c0CC8EAAAGAco1ndOXCfc0W.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QNjAGeK8UxntETJ9gjdAJsp-wQE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ujcfqyZvPnKc2fAdkHzzlKpS.jpg?f=fotoalbum_large
Als ik zie hoe er binnen wordt aangerommeld, vrees ik voor hoe de wel afgewerkte delen zijn gedaan.

Bonus: volgens de kadastrale kaart is direct achter de woning al de grond van de buren en heb je dus geen achtertuin. Kost niks, maar dan heb je ook niks (vraagprijs een ton)

[ Voor 5% gewijzigd door Rubbergrover1 op 28-01-2021 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:50

Mrlten

Premium Deluxe Plus

Rubbergrover1 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 08:35:
Gevalletje 'Help mijn man is klusser'. https://www.funda.nl/koop...75-hfdresselhuisstraat-2/
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Als ik zie hoe er binnen wordt aangerommeld, vrees ik voor hoe de wel afgewerkte delen zijn gedaan.

Bonus: volgens de kadastrale kaart is direct achter de woning al de grond van de buren en heb je dus geen achtertuin. Kost niks, maar dan heb je ook niks (vraagprijs een ton)
Waar op deze planeet is dit? :) EDIT: Funda linkje werd net toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
roawser schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 08:34:
Wat een treurnis dat smerige betonblok in Leiderdorp. Los van de fotokwaliteit ontstijgt de inrichting van veel kamers niet het niveau 'studentenkot'. Vlak onder een hoogspanningsmast... nee, nog voor geen miljoen.
offtopic:
Haha, ik kreeg bij die foto's inderdaad ook associaties met de Funda-foto's van verhuurpanden. Ik mag toch hopen dat het vooral komt door de fotokwaliteit en dat de woning zelf wel wat beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:16

Don Quijote

El Magnifico

roawser schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 08:34:
Helemaal mee eens wat wanstaltig. Als je dan toch 1M+ uitgeeft kan je af en toe dat dat toch we laten schoonmaken? Maar zo te zien doet niemand in de omgeving dat. Wellicht dat het niet meer schoon te krijgen is....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martyw
Ach, twee computers, een paar led lampjes en een een stereo gebruiken minder stroom dan een oude stofzuiger :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01
edit: https://www.funda.nl/koop...-41285540-onderlangs-5-c/?

Leuk zo, je trouwpak en jurk midden in je (kleine) woonkamer:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/383/717_2160.jpg

Verder was het geld na het flippen van de benedeverdieping op lijkt het:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/383/716_2160.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Basekid op 28-01-2021 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
Mooi uitzicht op een hangplek van de dorpsjeugd
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/384/439_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop...s-41285556-kruisweg-1217/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocrammarco
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-09 15:06
Heinemancp schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 07:41:
[...]

[Afbeelding]
Wow ernstig ik zou echt niet rustig worden als ik in de keuken zou staan.
Maar er is nog wel iets met de kasten wand die klopt niet volgens mij op de platte grond of zou er nog verborgen ruimte achter zitten? Lijkt wel een schuifdeur constructie te zitten.
Laat maar op de foto staat hij zelfs open. Maargoed kasten wand staat niet in het verlengde van de achterdeur dus plattegrond is niet helemaal zuiver.

[ Voor 12% gewijzigd door ocrammarco op 28-01-2021 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Basekid schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:16:
link naar funda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:22
Dat de ramen van die abri kapot zijn wil niet zeggen dat het een hangplek is. Ik geef het 99% kans dat die ramen met oud&nieuw zijn gesloopt (ok, waarschijnlijk wel door jongeren), en nog niet waren vervangen ten tijde van het maken van de foto's. ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:40
Basekid schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:16:
edit: https://www.funda.nl/koop...-41285540-onderlangs-5-c/?

[Afbeelding]

Verder was het geld na het flippen van de benedeverdieping op lijkt het:

[Afbeelding]
Die koelkast ook naast het bed.
Hulde dat ie dat voor elkaar gekregen heeft bij z'n vrouw.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Dat stopcontact op de plint is er zo vaak afgeschopt dat ie met ducttape vast zit.
Pagina: 1 ... 6 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.