Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 240 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.908.900 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:13
Caelorum schreef op woensdag 30 november 2022 @ 12:45:
[...]

Duurder zeker, maar niet lastiger. Je kan zo PIF platen met gips erop gelijmd kopen. Wat houten afstandlatjes op de muur schroeven, plaat er tegenaan lijmen en gipovergangen netjes maken en je bent klaar. Neem je 8cm PIR zit je al met Rd 3.8 en ben je ongeveer 10cm kwijt aan ruimte. (Ok, je wil misschien nog wat ventilatie aanbrengen in je nieuw gemaakte spouw...)
Dat is toch heel wat lastiger dan een telefoontje naar de spouwmuurisolatieboer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Rubbergrover1 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 12:57:
[...]

Dat is toch heel wat lastiger dan een telefoontje naar de spouwmuurisolatieboer.
Inderdaad, om nog maar te zwijgen over eventuele consequenties voor vloer en/of plafond.

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:33

CaDje

Framedrops for life

Een startersdroom! (met een m2 prijs om van te dromen)

https://www.funda.nl/koop...88391092-westzeedijk-425/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kaheem_Said
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 20:40
Vind het gewoon jammer dat ik niet gewoon nu als startende aan de markt begin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:31

TommyGun

Stik er maar in!

indifined1 schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:04:
Gave jaren 50 villa met geniale trap en een kleine hectare grond in Almelo:
https://www.funda.nl/koop/almelo/huis-42946767-bavinksweg-2/

zal wel weer verbouwd worden naar een 13 in een dozijn rijklui's huis..

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wat een hoop troep. Al die zooi eruit, nieuwe badkamer(s) en iemand laten stylen die wel verstand heeft van kleurencombinaties.

Of bedoelde je dat met verbouwen >:) :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:53
Rubbergrover1 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 12:57:
[...]
Dan bel je de lokale klusjesman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:17

thof

FP ProMod
Gebouwd in de jaren 50, getransformeerd in 2017 met energielabel B en dan toch een ouderdomsclausule?

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

325K voor een studentenkamertje. Waanzin. Maar ja, iemand moet de designlampjes in de hal betalen gok ik.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Andrehj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:14
Jeroenneman schreef op woensdag 30 november 2022 @ 14:13:
325K voor een studentenkamertje. Waanzin. Maar ja, iemand moet de designlampjes in de hal betalen gok ik.
En dan zit er nog niet eens een plafond in...

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Rubbergrover1 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 12:56:
[...]

Overigens is dat misschien ook een Nederlands trekje, dat we zulke goede foto's verwachten. In veel andere landen is de kwaliteit van de foto's vaak niet veel beter dan wat een goedwillende amateur met een budget smartphone 5 jaar geleden maakte. Maar dat is ook vaak helemaal niet erg, omdat het puur een indruk moet geven van hoe de woning is. Je hoeft helemaal niet te kunnen achterhalen welk merk televisie iemand bijvoorbeeld heeft staan. Beter van niet.
In veel andere landen zul je ook gewoon een afspraak kunnen maken om iets daadwerkelijk te bezichtigen. In NL was afgelopen jaren natuurlijk ook bizar met de veedrijver door de huizen heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe28965
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 08-09 17:03
Andrehj schreef op woensdag 30 november 2022 @ 14:15:
[...]

Dat is een industrial look, waarom denk je dat het appartement zo duur is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Andrehj schreef op woensdag 30 november 2022 @ 14:15:
[...]

geeft je tenminste nog een beetje het gevoel van ruimte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sehnugr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-11-2024
Caelorum schreef op woensdag 30 november 2022 @ 12:42:
[...]

Geen photoshop. Maar waarschijnlijk oude beelden van Streetview afgepakt. Zie ook de kenmerkende vervorming van de laadpaal bij het huis ernaast: https://cloud.funda.nl/valentina_media/168/060/005_2160.jpg Dat hekje zit eigenlijk tussen de twee huizen in. De voordeur is ook al met zoveel verplaatst.
Overigens is het huis op de hoek grondig verbouwd en nu ook geblurred op streetview, dus je kan nog interessante buren krijgen.
Dat vind ik wel heel vreemd, zoals ik in een andere post zei 2017 zie je bij de buren een matchende tuin op streetview, als je een stapje naar links doet zie je in 2021 dat de buren links eerst de parkeerplaats gemaakt hebben en buren rechts niet. Als je dan 2 stapjes naar rechts doet zie je rechts bij de buurman ook een parkeerplaats. Maar op alle 3 heeft het huis in kwestie gewoon de normale tuin. Die parkeerplaats moet er toch in geshopt zijn imo. Zie ook mijn opmerking over de plaats van het putje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Toch zou ik mijn geld liever hier aan uitgeven dan aan dat krot in Eindhoven ( Knopsje in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3" ) wat ongeveer evenveel kost maar waar je ook nog een fortuin aan verbouwing in moet steken om het weer bij de tijd te maken, als dat überhaupt al mogelijk is. Dit is klein, maar wel netjes afgewerkt, je kan er zo in en een eigen parkeerplaats in de stad is ook wat waard...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Nu online

QuattroNL

It is I.

Fiber schreef op woensdag 30 november 2022 @ 17:06:
[...]
...Dit is klein, maar wel netjes afgewerkt, je kan er zo in en een eigen parkeerplaats in de stad is ook wat waard...
Wat heb je aan een parkeerplaats als je net al je sokken hebt omgekiept om dit belachelijke dure XL washok te kunnen kopen en er dus absoluut geen geld meer overblijft voor een auto.
Je hebt dan dus óf een fiets (sowieso handiger in de randstad), óf een oud barrel van een auto óf een leasebak.

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:42
Vrijdag schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:26:
[...]

Vakantiepark "De Eenzame Leegte" :P

Ontopic:

Jij, ja, jij ja! Heb jij toevallig nog ergens twee miljoen liggen, wil je graag tegen Amsterdam aan wonen en ben je het liefste omringd door stijlvol VT Wonen BETON en heb je een hekel aan privacy?
Dan is dit jouw kans:

https://www.funda.nl/koop...meester-rijnderslaan-304/

Een nieuwbouw villa in het pittoreske Amstelveen, omringd door voormalig kantoorpanden die worden verbouwd tot kapitale flats. Op een steenworp afstand van de A9!

Koop nu en ontvang gratis unieke taatsdeuren en visgraatparket én een ingelijste poster van zowel de Godfather als Scarface!
Sta ik vanmorgen in het oude kantoorgebouw van KPMG wat wordt omgebouwd tot appartementen. Kijk ik naar beneden en zie ik tussen die hoogbouw ineens een soort villa staan. “Hmm, komt me ergens bekend van voor…” Mocht je ondanks die wervende tekst van @Vrijdag nog twijfelen: je zit gegarandeerd lekker in de schaduw en de hogere verdiepingen kijken niet bij jou naar binnen want die kijkhoek is veel te klein 8)7 De Funda link is nog actief en dat verbaast me niks :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rubbergrover1
TommyGun schreef op woensdag 30 november 2022 @ 13:39:
[...]

Wat een hoop troep. Al die zooi eruit, nieuwe badkamer(s) en iemand laten stylen die wel verstand heeft van kleurencombinaties.
Je bedoelt: bah, een huis waarin mensen léven. En waar de bewoners waarschijnlijk al een paar decennia van hun spullen genieten. Dat kan natuurlijk niet.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
Mooie badkamer, hopelijk overleven de tegels en het sanitair de renovatie
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/168/186/125_2160.jpg

Ook de keuken is het waard om gerenoveerd te worden
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/168/186/102_2160.jpg

En sommige tweakers betalen veel geld voor zo'n keyboard, en computerkast om er een sleeper build van te maken
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/168/186/089_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...gemeester-den-texlaan-29/

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

martyw schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:50:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

En sommige tweakers betalen veel geld voor zo'n keyboard, en computerkast om er een sleeper build van te maken
[Afbeelding]

Hoe word ik miljonair? Niks vervangen wat het nog doet... _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wat mooi! Dit is gewoon 90 jaar lang zuinig zijn op je spulletjes :)

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Fiber schreef op woensdag 30 november 2022 @ 23:22:
[...]

En er zorgvuldig mee omgaan, zodat het ook blijft functioneren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Rubbergrover1 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 08:03:
[...]

En er zorgvuldig mee omgaan, zodat het ook blijft functioneren.
Prachtig huis hoor, maar ik zie toch wel een hoop tekenen van achterstallig onderhoud. Niks wat niet te verhelpen is, maar daar moet je toch wel een paar ton tegenaan gooien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:45
Eric H schreef op woensdag 30 november 2022 @ 10:26:
[...]

Energielabel D ?
En wat mij verder opvalt aan de advertentie is dat er bij het kopje "Exterior" staat:
Connection to sewer network Not connected
Gas, water & electricity No
Je zit in de Ardennen dus lekker kakken in het bos! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
QuattroNL schreef op woensdag 30 november 2022 @ 18:23:
[...]

Wat heb je aan een parkeerplaats als je net al je sokken hebt omgekiept om dit belachelijke dure XL washok te kunnen kopen en er dus absoluut geen geld meer overblijft voor een auto.
Je hebt dan dus óf een fiets (sowieso handiger in de randstad), óf een oud barrel van een auto óf een leasebak.
Voor mij zoiets ideaal zijn alleen idd iets aan de kleine kant (huur nu een studio van 50m2 met alles erop en eraan). Ik ben alleen, fulltime werkend en heb een auto (geen oud barrel) dus die parkeerplek is wel ideaal. Alleen vind ik 325 wel aan de hoge kant, 250/275 zou nog kunnen. Ik snap dat het een oud kantoorgebouw is, alleen jammer dat je veel ruimte hebt, maar dan in de hoogte. 3,5 meter hoge muren heb je weinig aan in een woning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 19:51

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Fiber schreef op woensdag 30 november 2022 @ 23:22:
[...]

Zoals veel mensen daar... Oud geld...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• trabant
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:20
Dat onderkomen is ook niet om in te wonen, dat is een pied-à-terre.

KPN is een drieletterwoord

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• No Hands
  • Nu online
als het 10 december lukt dan wordt dit hem: net geen 2 miljoen, klein huisje, ruimte voor familie, lekker 40.000m2 en een riante oprijlaan.
Ik hou hiervan.

https://www.funda.nl/koop/lunteren/huis-42943241-immenweg-7/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/168/223/528_2160.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door No Hands op 01-12-2022 16:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:36
No Hands schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:37:
als het 10 december lukt dan wordt dit hem: net geen 2 miljoen, klein huisje, ruimte voor familie, lekker 40.000m2 en een riante oprijlaan.
Ik hou hiervan.

[Afbeelding]
In 2019 nog verkocht met een vraagprijs van 1.350.000 euro. Dat is een mooie winst. Is zo te zien ook niet heel veel aan gebeurd...

https://webcache.googleus...&cd=5&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 15:52
No Hands schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:37:
Ik hou hiervan.

Daar kan je een hele woonwijk neerzetten als je vergelijkt met de wijk ernaast. Het huis zelf is een opknappertje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:48
pauldaytona schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:21:
[...]

Daar kan je een hele woonwijk neerzetten als je vergelijkt met de wijk ernaast. Het huis zelf is een opknappertje.
Gelukkig kun je tijdelijk in de recreatiewoning terwijl de woning zelf wordt opgeknapt. Ideaal voor de klussert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:48
[...]

Dat is een vakantiepark.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaheem_Said
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 20:40
[...]

Dat uitzicht is geweldig!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• deejeebv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:29
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/168/288/207_1440x960.jpg
Vrijstaand wonden voor €175000.
Het kan in Zetten.
https://www.funda.nl/koop...9580-wageningsestraat-37/
De foto's proberen in elk geval niet te verhullen dat het direct aan het spoor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

deejeebv schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:16:
[Afbeelding]
Vrijstaand wonden voor €175000.
Het kan in Zetten.
https://www.funda.nl/koop...9580-wageningsestraat-37/
De foto's proberen in elk geval niet te verhullen dat het direct aan het spoor staat.
Grappig huisje hoor. Dat spoor zal vast niet heel druk zijn zonder bovenleiding. En volgens mij wen je daar sowieso wel aan. Probleem is meer dat het vrij klein is en er best wel wat aan moet gebeuren lijkt mij. Maar is vast wel een liefhebber voor te vinden. In Amersfoort staan ook een paar van dat soort huisjes langs het Pon-lijntje. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:29
Fiber schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:28:
[...]

Grappig huisje hoor. Dat spoor zal vast niet heel druk zijn zonder bovenleiding. En volgens mij wen je daar sowieso wel aan. Probleem is meer dat het vrij klein is en er best wel wat aan moet gebeuren lijkt mij. Maar is vast wel een liefhebber voor te vinden. In Amersfoort staan ook een paar van dat soort huisjes langs het Pon-lijntje. :)
Van half zeven tot middernacht 4 treinen per uur, aldus Google. Ze zullen niet heel hard rijden, aangezien je op het perron woont.

Gelukkig ligt de Betuwelijn in een bak, op 200 meter van het huis, met de A15 erachter...

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
...
[Afbeelding]

Wat is er mis met dat toetsenbord? Of is het de kleur?
Gamers zijn ook dol op klikkende toetsen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A. Qonsaides
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:05
Wild Chocolate schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:33:
[...]

Van half zeven tot middernacht 4 treinen per uur, aldus Google. Ze zullen niet heel hard rijden, aangezien je op het perron woont.

Gelukkig ligt de Betuwelijn in een bak, op 200 meter van het huis, met de A15 erachter...
Ik zou eerder gek worden van de naastliggende overweg 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:29
A. Qonsaides schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:07:
[...]

Ik zou eerder gek worden van de naastliggende overweg 7(8)7
Goed punt, zo'n ding maakt wel herrie inderdaad. Hoewel de moderne luidsprekers volgens mij een stuk minder doordringend/ver-dragend zijn dan de ouderwetse bellen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ideale woning voor iemand die doof is dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chim0
Dat huisje staat op instorten. Die moet je gewoon slopen en een snackbar neerzetten.

[ Voor 4% gewijzigd door chim0 op 03-12-2022 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19

breinonline

Are you afraid to be known?

chim0 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 06:53:
Dat huisje staat bekant op instorten. Die moet je gewoon slopen en een snackbar neerzetten.
En dat kan niet want gemeentelijk monument :')

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Aurum
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:20
Ik weet gewoon niet eens wat je hiervan moet vinden...
Fliperde flip! verkocht in 2021 en nu weer in de verkoop!
Hoe verzint iemand om zo je voorgevel te gaan verbouwen. Echt dit is toch gewoon bizar. Niet dat het origineel perse mijn smaak zou zijn maar damn... alles maar stucen en wit schilderen is wel echt een trend.

https://www.funda.nl/koop...-42944150-spoorstraat-62/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yaoc70H4VviLXNG8RPwh7ZxWAV0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YIxDneQSbjUtfHW3LknifvS7.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uewcyu1PpDrhhOU44tbEGWBuUes=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j7fNgzjddIfWDW1pzub3qI4H.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• huppelepups
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:32
Aurum schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:31:
Hoe verzint iemand om zo je voorgevel te gaan verbouwen. Echt dit is toch gewoon bizar. Niet dat het origineel perse mijn smaak zou zijn maar damn... alles maar stucen en wit schilderen is wel echt een trend.

[Afbeelding][Afbeelding]
Wat een treurnis, hele baksteenkunst vernield.
Over wat jaren zou dat een monument geweest zijn.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

[Afbeelding][Afbeelding]
Zal wel geen populaire mening zijn, maar vind het een stuk mooier zo :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dronium
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:58

[Afbeelding][Afbeelding]
Deze flipper is in ieder geval in positieve zin zeer ver van de standaard flip afgeweken, en heeft een huis uit 1915 opgetrokken naar energie label A! _/-\o_ *O* *O* *O*

@Zwartoog
Van ? naar A . . . zou best eens het geval kunnen zijn die voorzet gevel.

[ Voor 3% gewijzigd door Dronium op 02-12-2022 10:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zwartoog
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:38

[Afbeelding][Afbeelding]
Man, die nieuwe gevel is bijna brutalisme. :'( Zo saai en goedkoop afgewerkt. Valt ook compleet uit de toon met de rest van de woningen. Ik zou het enigszins kunnen begrijpen als er een buitenspouwmuur is toegevoegd, of als de geven vol zat met scheuren. Naja, is ook geen verlies meer als er eens een sloopkogel door moet.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• huppelepups
Leuk huisje met leuk schuurtje voor een zacht prijsje, maar er moet wel heel wat gebeuren.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/168/284/991_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/168/285/009_1440.jpg
https://www.funda.nl/koop/andijk/huis-42055852-kleingouw-60/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herman1990
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:44
Dronium schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:41:
[...]

Deze flipper is in ieder geval in positieve zin zeer ver van de standaard flip afgeweken, en heeft een huis uit 1915 opgetrokken naar energie label A! _/-\o_ *O* *O* *O*
Bijzonder dat het huis een A-label heeft. Mij werd verteld dat, toen ik vroeg waarom ik een C-label kreeg, je alleen naar een A/B label kan gaan als je een warmtepomp hebt en/of zonnepanelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NESFreak
  • Laatst online: 16:20

[Afbeelding][Afbeelding]
Gevelisolatie? De ruiten lijken iig een stuk dieper te liggen in de gevel als eerst. Als je hiermee de woning betaalbaar bewoonbaar kunt houden, dan lijkt mij dat een logische oplossing.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aurum
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:20
NESFreak schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:44:
[...]

Gevelisolatie? De ruiten lijken iig een stuk dieper te liggen in de gevel als eerst. Als je hiermee de woning betaalbaar bewoonbaar kunt houden, dan lijkt mij dat een logische oplossing.
Dan nog heb je de mogelijkheid om te kiezen voor steenstrips in de vibe van de woning. Met zo'n gevelvorm past het gewoon niet om het te stucen en zo te schilderen. Maargoed dat is mijn persoonlijke mening.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joe28965
NESFreak schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:44:
[...]

Ik denk het niet. Het huis komt uit 1915, toen bestond een spouw nog niet. In dat geval moet je er een voorzetwand in zetten. Denk dat daarom de ramen dieper liggen. De gevel is aan de binnenkant dikker geworden. Je kan het ook zien aan de zijkanten, die zijn niet dikker geworden.

Verder had je al dat mooie detail, die rijen andere kleur steen, iets dikkere palen op de hoek, die mooie rand aan de bovenkant. Nu is het een lelijk wit huis dat totaal niet in de straat past :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zwartoog
Dronium schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:41:
[...]

@Zwartoog
Van ? naar A . . . zou best eens het geval kunnen zijn die voorzet gevel.
Ja, al twijfel ik. Ik heb niet het idee dat de gevel zoveel dikker is geworden. En met 5 cm isolatie betwijfel ik of je op label A komt.
Edit: en met binnenmuurisolatie wil ik ook weten of het gipskartonplaatjes zijn, of stevige planken+gipsvezel oid.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HJgoF9h8dY2NqPibpKRtv--R05c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kgKOtkqRIH9o4wVmvTBlFzK8.png?f=user_large

Tekst zegt ook niets over wat voor isolatie er is. Zelf ook een woning in de verkoop aan het zetten, maar alleen energielabel wordt opgenomen. Specifieke isolatie mag je naar raden... Moet je tegenwoordig een mannetje voor betalen, krijg je geeneens een rapport of er bv dubbel of HR++ glas in zit. Sowieso vind ik het wel/niet aanwezig zijn van een spouw behoorlijk essentiële informatie. Enfin, discussie voor een ander topic...
Aurum schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:47:
[...]

Dan nog heb je de mogelijkheid om te kiezen voor steenstrips in de vibe van de woning. Met zo'n gevelvorm past het gewoon niet om het te stucen en zo te schilderen. Maargoed dat is mijn persoonlijke mening.
Amen

[ Voor 3% gewijzigd door Zwartoog op 02-12-2022 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

[Afbeelding][Afbeelding]
De achtertuin is netjes verzorgd en gelegen op het zonnige zuiden. Door de openslaande deuren aan de achterzijde van de woning is de tuin echt een verlengde van de woning.
...is de tuin echt een verlengde van de woning.
Volleggen met stoeptegels is "netjes verzorgd" |:(
Op de begane grond is er een ruimte met raam welke door...
Ook op zoek naar een droomhuis, welke tot in de puntjes...
Welke idioot heeft dit geschreven? ;w :r

Ik mag hopen dat door het stucen van de gevel de isolatie flink is verbeterd, want je haalt niet zomaar karakter weg uit een woning.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25

[Afbeelding][Afbeelding]
Wat dacht je van die overdaad aan spotjes in het huis. Het zijn er echt bezopen veel. :')

Soundcloud

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:00
huppelepups schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:40:
[...]

Wat een treurnis, hele baksteenkunst vernield.
..
Baksteenkunst.. ik ging stuk.. _/-\o_

Wat is hier kunst aan? een ander kleurend lijntje aan steentje tussendoor? Heb echt wel wat betere gevels gezien waar met bakstenen echt wel iets beter de best is gedaan.

Smaken verschillen maar ik vind de flip aardig goed gelukt.. ik vind juist die 'baksteenkunst' een treurnis haha

*sowieso

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• fx500
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:14
Wel een leuk huis voor een redelijke prijs.

Maar wacht... Wat is dit?
  1. Kamp in je achtertuinAfbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/167/432/252_2160.jpg
  2. Hoe noemen we deze kamer?Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/167/432/257_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop...924498-archipelweg-121-e/

Wat hebben we nog meer voor op de bingo kaart? :+

[ Voor 9% gewijzigd door fx500 op 02-12-2022 14:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:00
@fx500 Grote kans dat de huidige bewoners afstammelingen zijn van het 'kamp-volk' in de achtertuin.. (gezien de objecten in het huis en de jacuzzi in de kamer)

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum

[Afbeelding][Afbeelding]
Hier zit een compleet nieuw dak op. Kijk maar naar de kapel die ineens een stuk dieper ligt. Het zou me zelfs niet verbazen als een deel van die gevel opnieuw gebouwd is. In ieder geval ook nieuw kozijnen. Vind de kleur niet echt mooi, maar kan het wel begrijpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• huppelepups
DonJunior schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:59:
[...]

Baksteenkunst.. ik ging stuk.. _/-\o_

Wat is hier kunst aan? een ander kleurend lijntje aan steentje tussendoor? Heb echt wel wat betere gevels gezien waar met bakstenen echt wel iets beter de best is gedaan.

Smaken verschillen maar ik vind de flip aardig goed gelukt.. ik vind juist die 'baksteenkunst' een treurnis haha
De kunst is dat het apart is, typerend voor zijn tijd maar toch anders. Ik heb ook nog niet eerder zo een gevel gezien, wel dingen die erop lijken maar niet iets dat precies zo is. Daarnaast pastte het vele male beter in de straat dan wat er nu van gemaakt is.
Ik vind het crimineel om een pand zo te vern*uken, ga lekker ergens op een nieuwbouwterrein zo een saaie dertien in een dozijn kast neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:22
fx500 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:12:
Wel een leuk heus voor een redelijke prijs.

1. Kamp in je achtertuin[Afbeelding]
  2. Hoe noemen we deze kamer?[Afbeelding]

Ik had even het idee dat dat ding pontificaal in de woonkamer stond _O- Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/167/432/264_1440.jpg

Maar de woonkamer is op de 1e..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 21-09 22:17

[Afbeelding][Afbeelding]
.

Ik denk dat hij wel korting gehad heeft op de spotjes....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• synoniem
  • Niet online
Martijn1990 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:41:
[...]

Zal wel geen populaire mening zijn, maar vind het een stuk mooier zo :D
Op dit moment is het mooier. Maar voor hetzelfde geld had je de gevel kunnen reinigen en coaten, blijft veel langer mooi. Al die wit gepleisterde muren blijf je onderhouden omdat ze groen uitslaan of verkleuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mink Z.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:25

De slaapkamer ziet er uit alsof de vrouw des huizes een bijbaantje aan huis heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door Mink Z. op 02-12-2022 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Niet online

Een kamp hoeft geen enkel probleem te zijn. Bij bekenden van mij is ook een kamp om de hoek maar daar hebben ze juist hele goede buren aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RonJ
  • Nu online
Zwartoog schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:56:
[...]

Ja, al twijfel ik. Ik heb niet het idee dat de gevel zoveel dikker is geworden. En met 5 cm isolatie betwijfel ik of je op label A komt.
Edit: en met binnenmuurisolatie wil ik ook weten of het gipskartonplaatjes zijn, of stevige planken+gipsvezel oid.
[Afbeelding]

Tekst zegt ook niets over wat voor isolatie er is. Zelf ook een woning in de verkoop aan het zetten, maar alleen energielabel wordt opgenomen. Specifieke isolatie mag je naar raden... Moet je tegenwoordig een mannetje voor betalen, krijg je geeneens een rapport of er bv dubbel of HR++ glas in zit. Sowieso vind ik het wel/niet aanwezig zijn van een spouw behoorlijk essentiële informatie. Enfin, discussie voor een ander topic...

[...]

Amen
Ik denk dat ze die (bovenkant van de-) gevel helemaal opnieuw gebouwd hebben. Als je naar de onderkant van de gevel kijkt zie je duidelijk een overhang, dat moet bijna wel een voorzetgevel zijn. Als ik zoiets zou doen bij dit huis zou ik ook die "vleugels" afbreken en van PIR + stuc oid maken, anders heb je een enorme "koudevanger" of "buitenradiator" aan die uitstekende delen.

Verder eens dat het wel eens tijd wordt dat de informatie mbt de energiehuishouding veel uitgebreider op Funda komt te staan, valt me meer op. Die informatie is er wel gewoon vanwege het verplichte nieuwe energielabel. Die kan je makelaar natuurlijk zo opvragen, maar veel beter zou zijn dit soort zaken standaard gedetailleerder op Funda te zetten.

All-electric.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
jichem schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 12:06:
[...]
.

Ik denk dat hij wel korting gehad heeft op de spotjes....
Inkoppertje: Ze waren vast spotgoedkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

[Afbeelding][Afbeelding]
De flipper heeft het huis ernaast (links op de foto’s) ook maar meteen gedaan?
Ook daar is de gevel nu wit…..

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Putyah
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:54
Wonen hier satanisten? Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/168/047/885_2160.jpg

spoiler:
Pentagram op de vloer

Voor de rest best een grappig huis: https://www.funda.nl/koop...s-42949851-emmastraat-36/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 19:51

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Putyah schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 14:51:
Wonen hier satanisten? [Afbeelding]

spoiler:
Pentagram op de vloer

Voor de rest best een grappig huis: https://www.funda.nl/koop...s-42949851-emmastraat-36/
Fantastisch huis en precies zoals ik denk wel meer mensen zouden willen hebben. Prijs is goed, formaat is goed. Vloer is wat smaakgevoelig :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zwartoog

spoiler:
Pentagram op de vloer

Wicca!

De beschrijving ook:
mooie parketvloer (met pentakelmotief, altijd handig),
_/-\o_

Ben wel weg beniewd naar het motief om zoiets in een gelegde vloer te verwerken. Talisman? Bescherming tegen aardbevingen? Séances? Andere rituelen? Gewoon mooi?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Appelkoeken
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 15-09 22:41

spoiler:
Pentagram op de vloer

Goede omschrijving ook van de makelaar :D :
Op de vloer een mooie parketvloer (met pentakelmotief, altijd handig),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

kaos001 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:57:
[...]

Wat dacht je van die overdaad aan spotjes in het huis. Het zijn er echt bezopen veel. :')
Het zijn er echt bizar veel maar op deze manier creëer je wel een hele berg licht zonder schaduwval, dat geeft wel een erg mooi effect :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:45
Dit huis is ook een zoekplaatje, bij elke foto zie je wel wat anders bijzonders: https://www.funda.nl/koop...-oudwijkerveldstraat-6-4/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/168/268/662_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/168/268/667_2160.jpg

De makelaar vond het nodig de afgetrapte magnetron nog te benoemen:
De keuken beschikt over een koelkast, een wasbak en magnetron.
Het systeemplafond is geheel in stijl doorgetrokken in de badkamer

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/168/268/669_2160.jpg

Sfeervolle sere:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/168/268/671_2160.jpg

Hoe die volgens de makelaar veel licht in de woning moet opleveren vraag ik mij wel wat af.....

Dat alles voor de schamele vraagprijs van €400.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Nu online
Ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat de gevel in de oude situatie ook niet origineel is. Eens dat het metselwerk nu is verpest, maar ik zou het nieuwe huis qua uitstraling zo kopen; het oude niet, omdat die gevel wel echt schreeuwt om een (kostbare) aanpassing naar moderne of oorspronkelijke bouw.

[ Voor 15% gewijzigd door Toke_gt op 02-12-2022 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
BlackMonkey schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:44:
Dit huis is ook een zoekplaatje, bij elke foto zie je wel wat anders bijzonders: https://www.funda.nl/koop...-oudwijkerveldstraat-6-4/

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De makelaar vond het nodig de afgetrapte magnetron nog te benoemen:

[...]

Het systeemplafond is geheel in stijl doorgetrokken in de badkamer

[Afbeelding]

Sfeervolle sere:

[Afbeelding]

Hoe die volgens de makelaar veel licht in de woning moet opleveren vraag ik mij wel wat af.....

Dat alles voor de schamele vraagprijs van €400.000.
Als je die garage bij de woning trekt heb je voor weinig (voor Randstaders) een goede basis waar je best nog een paar ton aan kan verspijkeren zonder onder water te komen, en het ligt in een voor Utrechters goede buurt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
tdw schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:13:
[...]

Het zijn er echt bizar veel maar op deze manier creëer je wel een hele berg licht zonder schaduwval, dat geeft wel een erg mooi effect :)
Wellicht smaak, maar ik heb het liever toch iets meer gezellig ipv functioneel schaduwloos. :D

Soundcloud

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:33
https://www.funda.nl/koop...il&utm_campaign=NAF_email

Goede binnenkomer.. Eerste zin in de beschrijving..
Verassend ruim, landelijk wonen, midden in de Randstand, met mogelijkheid tot praktijk/salon aan huis!
Is toch geen crematorium :?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
BootVluchteling schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:27:

[...]

Nou nou laten we ook niet elke spel- en typfout in dit topic gaan benoemen haha. Dan wordt het een beetje spijkers op laag water zoeken.

Het is immers "kijk welk huis te koop staat", niet "kijk welk minutieus foutje ik ergens op Funda gevonden heb" toch?

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
  • Laatst online: 19:56

[...]

Daar woon je ook niet bepaald rustig met een “N-weg” voor je deur en een hoop industrie in je achtertuin. Niet alles in de Hoeksche waard is landelijk wonen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 09:23
Voor de liefhebbers van jaren 70:
https://www.funda.nl/koop...056170-kerklaan-9/#foto-6
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JFeTTz-P0RYRY8sJ3h1wtn6PPdE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2NjJRLOr5idEKUgeWy8lud6e.png?f=fotoalbum_large

Stijlmix aan de buitenkant en keuze uit twee (zwem?)baden in de tuin aan de badlaan:
https://www.funda.nl/koop...huis-42055688-badlaan-25/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ozojFE8X6mtMNFRWvVXcRvGkRCw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yTmbv3YJDG6I7WH6oUO5WV1R.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nemean
  • Laatst online: 17:05

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r1sRxGQdhRw5HNYhXcZKTIWClh4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pkYxSeh96bn9YIKaB1Kxtf2e.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/01wFQzyyeedyFce07GrAiDqq8ls=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/usFHWp9Q06ggZbFUGZAxSFsI.jpg?f=fotoalbum_tile

Je zou toch denken, je stofzuigt en dweilt eventueel even de vloer voordat de makelaar komt. :'(

https://www.funda.nl/koop/yerseke/huis-88303664-molenlaan-7/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0-XDB0nvLb-wX4H8ND67Kks_zLw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ilkbKA5kBDE1nvV40K5ApZsQ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0cUm1gXjoE1UB5AhPQC1_wmZ1ok=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TAgcfb8gXQRrMcmm0e4N8xhg.jpg?f=fotoalbum_tile

Interessante keuken. Zie je niet vaak.

https://www.funda.nl/koop...is-88371091-molenlaan-12/

[ Voor 32% gewijzigd door Nemean op 03-12-2022 20:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

_Eend_

🌻🇺🇦

Nemean schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:22:
[Afbeelding][Afbeelding]

Je zou toch denken, je stofzuigt en dweilt eventueel even de vloer voordat de makelaar komt. :'(

[...]
Misschien is de herdershond des huizes licht incontinent en wordt hij/zij niet vaak geborsteld, dan is er geen beginnen aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Laatst online: 17:05

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

_Eend_ schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:58:
[...]

Misschien is de herdershond des huizes licht incontinent en wordt hij/zij niet vaak geborsteld, dan is er geen beginnen aan :P
Dan even de hond naar buiten sturen tot de makelaar de foto's gemaakt heeft. Dit ziet er gewoon ranzig uit tbh. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:37
Ik weet dat iedereen z'n eigen smaak heeft, maar bij deze zeg ik "Gelukkig maar dat je dit niet vaak ziet"..

Vind het echt vreselijk..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Barjan74
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 13-04 22:12
Dit is een erg mooi pand voor een redelijke prijs. Oldeboorn is ook een leuk dorpje. Alleen de energierekening lijkt me nogal stevig….

https://www.funda.nl/koop/aldeboarn/huis-88308362-weaze-19/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Wel een leuk huis voor een redelijke prijs.

Twee keukens (beneden en eerste verdieping) is ook bijzonder. Maakt room service wel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
tdw schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:13:
[...]

Tsja, je moet toch wat om de energiebesparing van die extra buitenlaag te compenseren.

Overigens denk ik dat als je de boel toch zo compleet wilt vernachelen, je net zo goed een nieuw huis had kunnen neerzetten.

Wel een flink prijsverschil, als de laatst bekende vraagprijs van oozo klopt: 179k
https://www.oozo.nl/wonin...traat-62-noord-scharwoude

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
_Eend_ schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:58:
[...]

O jakkes, ik stel me nu meteen voor hoe het daar zal ruiken als je er binnenkomt. Toch maar een andere woning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe28965
Nemean schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:22:
[Afbeelding][Afbeelding]

Serieus, toen mijn zus en zwager hun huis vorig jaar verkocht hadden te koop zetten, moesten ze van de verkoopmakelaar super veel opruimen zodat het wat leger was en beter te verkopen was.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/168/054/774_1440.jpg

Welke makelaar heeft niet gezegd: "Ga eerst nog even stofzuigen en ruim die troep in de hoek even op"?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Laatst online: 18:45
Joe28965 schreef op zondag 4 december 2022 @ 14:39:
[...]

Serieus, toen mijn zus en zwager hun huis vorig jaar verkocht hadden, moesten ze van de verkoopmakelaar super veel opruimen zodat het wat leger was en beter te verkopen was.
Waarom moesten ze nog opruimen als de boel al verkocht was? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43

[Afbeelding][Afbeelding]
Aan de kozijnen te zien heeft flipper van buiten geïsoleerd en dan moet je t wel stuccen dus wel zeer energiezuinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcw82
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19:39

[...]

Nee, zeker niet, maar randstad is het ook niet echt...(vast een of andere regel die het technisch gezien randstad maakt.... Maar.... Dit is net zo randstad als Alkmaar... Of hoorn...vind ik dan hè.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Joe28965 schreef op zondag 4 december 2022 @ 14:39:
[...]

Serieus, toen mijn zus en zwager hun huis vorig jaar verkocht hadden, moesten ze van de verkoopmakelaar super veel opruimen zodat het wat leger was en beter te verkopen was.

[Afbeelding]

Welke makelaar heeft niet gezegd: "Ga eerst nog even stofzuigen en ruim die troep in de hoek even op"?
Het is ook wel heel erg Nederlands als je de keus om ergens te gaan kijken laat afhangen van of de woning voor de fotos opgeruimd en gestofzuigd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
tcw82 schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:21:
[...]

Nee, zeker niet, maar randstad is het ook niet echt...(vast een of andere regel die het technisch gezien randstad maakt.... Maar.... Dit is net zo randstad als Alkmaar... Of hoorn...vind ik dan hè.)
In denk dat veel mensen de economische activiteiten van het Rotterdamse havengebied ook tot de Randstad vinden horen. Dan valt ook Maasdijk toch wel binnen het Randstadgebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe28965
BlackMonkey schreef op zondag 4 december 2022 @ 18:37:
[...]

Waarom moesten ze nog opruimen als de boel al verkocht was? :+
touché, aangepast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tcw82
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19:39
Rubbergrover1 schreef op zondag 4 december 2022 @ 21:06:
[...]

In denk dat veel mensen de economische activiteiten van het Rotterdamse havengebied ook tot de Randstad vinden horen. Dan valt ook Maasdijk toch wel binnen het Randstadgebied.
Zo had ik er niet naar gekeken. Ik had enkel de niet economische-wel-soort-van-geografische-pet op... :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

tcw82 schreef op zondag 4 december 2022 @ 21:27:
[...]

Zo had ik er niet naar gekeken. Ik had enkel de niet economische-wel-soort-van-geografische-pet op... :+
Maasdijk ligt gewoon in de Randstad. Je zit op 10 a 15 minuten van Rotterdam en Den Haag. Als dat geen Randstad meer is...

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Nu online
PaT schreef op maandag 5 december 2022 @ 08:48:
[...]

Maasdijk ligt gewoon in de Randstad. Je zit op 10 a 15 minuten van Rotterdam en Den Haag. Als dat geen Randstad meer is...
Wikipedia: Randstad (gebied)

Als ik bij Heemskerk over de A9 rij dan willen ze me daar al laten geloven dat ik de Randstad inrij.

https://www.observatorium...MSKERK-Noord-Holland.html

Afbeeldingslocatie: https://www.observatorium.org/observatorium/files/12/2031_L1160366.jpg

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:30

zeker, zeker

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Nu online

QuattroNL

It is I.

Aargh! Hadden ze dat huis niet even een paar graden naar links kunnen draaien bij het bouwen? Dit kan mijn OCD niet aan 8)7

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Pagina: 1 ... 240 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.