Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 234 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.905.927 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
fenrir schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:30:
[...]

Lijkt mij fantastisch zodra het een beetje ijzelt en/of sneeuwt. Of liggen er verwarmingsbuizen onder?

Aan de andere kant, je kan wel als eerste schaatsen in de wijk!
Hoeft niet, het oppervlak kan behandeld zijn met een stroef makende coating.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KabouterSuper
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
MK_ schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:40:
Ik heb echt geen idee wat voor materiaal ze hier in de voor- en achtertuin gebruikt hebben... Is dat blauw beton :? Of een soort epoxy gezien de glans?

[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...-42910573-dotterbloem-41/
Ik gok dat het geen glans is, maar droge en natte plekken. Het ziet er een beetje uit als rubberen gravel dat voor athletiekbanen gebruikt wordt.

Geheel offtopic, maar er bestaat inderdaad blauw beton (hoewel je dit eigenlijk niet zo mag noemen). Dit beton is alleen blauw bij het gieten, maar dat vervaagt tot een blauwige gloed.

When life gives you lemons, start a battery factory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandburd
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb echt geen idee wat voor materiaal ze hier in de voor- en achtertuin gebruikt hebben... Is dat blauw beton :? Of een soort epoxy gezien de glans?

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik krijg het idee dat het een soort kunstgras is,maar dan in blauw

Edit, zoiets: https://www.bol.com/nl/nl/l/blauwe-kunstgras/29686/16715/

[ Voor 6% gewijzigd door Sandburd op 04-11-2022 10:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:47
Origineel, een rolluik als windscherm
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/166/845/338_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...ment-88373882-holleweg-9/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

WTF

460k for that? :o

Lijkt me bijzonder fors aan de prijs..

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:33
Sandburd schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:01:
[...]

Ik krijg het idee dat het een soort kunstgras is,maar dan in blauw

Edit, zoiets: https://www.bol.com/nl/nl/l/blauwe-kunstgras/29686/16715/
Kunstgras voor in speeltuinen: https://www.boerplay.com/valondergronden/
Afbeeldingslocatie: https://www.boerplay.com/wp-content/uploads/DSC08550-1024x577.jpg
Of waarschijnlijker een gietvloer met EPDM toplaag, zoals ook in speeltuinen wordt gebruikt. Die heb je in een meer open toplaag zodat het water beter weg kan lopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 04-11-2022 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Heerlijke warme lucht van de airco als je op je balkonnetje zit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-06 11:36

Sharky

Skamn Dippy!

Caelorum schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:39:
Die heb je in een meer open toplaag zodat het water beter weg kan lopen.
Is het weglopende water niet gewoon bijzaak en is dat sponzige niet vooral bedoeld voor de veiligheid van de kindjes?

This too shall pass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
Sharky schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:45:
[...]
Is het weglopende water niet gewoon bijzaak en is dat sponzige niet vooral bedoeld voor de veiligheid van de kindjes?
JA, en nee. Je wil wel dat er geen grote plassen water in de speeltuin blijven staan + dat zelfs EPDM nog wel glad kan worden als er vaak water op blijft staan door mosgroei enz.

Ik heb iets teveel YT filmpjes over speeltuinen gezien tijdens lockdown :+

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 04-11-2022 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-06 11:36

Sharky

Skamn Dippy!

Caelorum schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:55:
[...]

JA, en nee. Je wil wel dat er geen grote plassen water in de speeltuin blijven staan + dat zelfs EPDM nog wel glad kan worden als er vaak water op blijft staan door mosgroei enz.

Ik heb iets teveel YT filmpjes over speeltuinen gezien tijdens lockdown :+
Speeltuinen moeten gewoon voldoen aan bepaalde normen als het aankomt op veiligheid. Alhoewel het niet altijd goed wordt getest heb je daar ook weer genormeerde apparatuur voor. Zogenaamde HIC-meters. De metingen zijn niet goedkoop en de meters ook niet, er zijn maar een paar bedrijven in de wereld die ze maken en bij een ervan werkte ik tot voor kort :)

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Sandburd schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:23:
[...]

De heggetjes worden ook centraal geregeld.

Zelf ooit gekeken naar een van die huisjes, maar aangezien het monumenten zijn wordt je niet heel blij van wat er wel en niet mag. Zat enkelglas in en dat mocht niet vervangen worden bijvoorbeeld. En alles wat je weghaalt moet je hergebruiken.
Je kan ook vaak beter glas in de huidige kozijnen kwijt. Het zijn wel leuke huisjes;

Mijn huis is ook soort van beschermd, maar ik vind dat overdreven; Het is gewoon seriebouw uit de jaren 70. Volgens mij heeft ook iedereen in de straat al wel diverse dingen veranderd. Vorig jaar was er opeens een fotograaf van de gemeente foto's aan het maken waar ik wel even ben gaan checken maar die kwam met een verhaal dat hij het mooi vond dat elke woning verschillend was na 50 jaar.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:47

Vrijdag

De Zwarte

CounterDesk schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:38:
https://www.funda.nl/koop/leidschendam/huis-42910573-dotterbloem-41/

Waarom alleen maar vergroenen? Verblauwen kan toch ook!
Oh en in de tuin is er is een zwembad "multifunctionele ruimte die als zwembad gebruikt kan worden!"

8)7

[Afbeelding]

[Afbeelding]
@SmurfLink , je hebt te vroeg jouw huis gekocht :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Vrijdag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:49:
[...]

@SmurfLink , je hebt te vroeg jouw huis gekocht :P
Fantastisch! Dit wil ik! :D

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:47

Vrijdag

De Zwarte

Zelfs een zwembad waarin je duikoefeningen kan doen, en óók nog eens aan het open water 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Vrijdag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:52:
[...]

Zelfs een zwembad waarin je duikoefeningen kan doen, en óók nog eens aan het open water 8)
En dat schilderij/afbeelding/poster in de woonkamer is ook prachtig! :Y

Wat ik dan weer niet snap is dat er dan zo'n karige keuken inzit... :N

[ Voor 12% gewijzigd door SmurfLink op 04-11-2022 12:55 ]

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:46
SmurfLink schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:54:
[...]

En dat schilderij/afbeelding/poster in de woonkamer is ook prachtig! :Y

Wat ik dan weer niet snap is dat er dan zo'n karige keuken inzit... :N
Het komt op mij allemaal iets te veel over als een veredelde man cave. Dat associeer ik niet met lekker uitgebreid koken, ik denk dan eerder dat de Thuisbezorgd onder de speeddial staat en dat er verder af en toe iets in de magnetron wordt gegooid (vooroordeel, vooroordeel)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Oh en in de tuin is er is een zwembad "multifunctionele ruimte die als zwembad gebruikt kan worden!"

8)7

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit noemen ze een multifunctionele ruimte. Ook te gebruiken als zitkuil of vuurkorf?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/166/854/441_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-06 14:53

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik vermoed dat de goede man grindvloer legger is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-06 14:53
VeertienKaVier schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:25:
Het was waarschijnllijk de enige optie, maar die radiator* op deze manier in de keuken lijkt me superonhandig.

[Afbeelding]

(* is dat juiste naam? Meen ooit te hebben gelezen dat iedereen dat zegt, maar dat het eigenlijk niet de juiste term is. Zoals velen stoplicht tegen een verkeerslicht zeggen).
Typisch hollands te groen om een verticale radiator te kopen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joe28965
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 18-06 10:25
Rubbergrover1 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:02:
[...]

Het komt op mij allemaal iets te veel over als een veredelde man cave. Dat associeer ik niet met lekker uitgebreid koken, ik denk dan eerder dat de Thuisbezorgd onder de speeddial staat en dat er verder af en toe iets in de magnetron wordt gegooid (vooroordeel, vooroordeel)...
Je hebt volgens mij geen ongelijk. Ik snap dat voor de verkoop vaak persoonlijke foto's etc worden weg gehaald, maar dat huis heeft echt bar weinig aan aankleding. Hele simpele eetkamerstoelen, die (zeker ook gezien het aantal, ik tel er 7 door het hele huis) eruit zien alsof ze uit de kantine van een bouwbedrijf oid komen (mijn oom had zelfde vorm stoelen in zijn kantine staan). Vaatwasser steekt een stuk uit (is dat de vaatwasser?) en een totaal leeg wit kantoor.

Maar wel 4 dikke relax stoelen (ook geen bank, alleen relax stoelen) en een redelijk uitgebreide home-cinema set. Ziet er naar uit alsof er weinig aan de eettafel gegeten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:13
cdoens schreef op woensdag 2 november 2022 @ 13:28:
[...]

We zien dit nu bij onze buren, die zijn de keuken en woonkamer aan het verenigen en daar is een draagbalkje voor gemonteerd die eruit ziet als een lucifer, vergeleken bij de berekende balk die wij hebben gemonteerd voor dezelfde actie.
Als het goed gaat, gaat het goed, zullen ze wel denken.
Maar als die woning te koop komt te staan, zullen wij de aspirantkopers wel even toefluisteren ;)
Dat is toch gewoon vergunningsplichtig? En als de balk niet voldoet dan hebben de huidige bewoners bij verkoop dus een probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Suggs schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:08:
[...]

Dit noemen ze een multifunctionele ruimte. Ook te gebruiken als zitkuil of vuurkorf?
[Afbeelding]
Ik vermoed dat het lek is. Of dat er andere problemen zijn met bv de pomp, die het gebruik als zwembad zonder aanpassingen in de weg staan. Als je het niet als zwembad kunt gebruiken, dan kun je het ook niet als zwembad aanprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandburd
  • Niet online
Marzman schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:36:
[...]

Je kan ook vaak beter glas in de huidige kozijnen kwijt. Het zijn wel leuke huisjes;
Is beter glas plaatsen niet tornen aan het glas wat erin moet blijven zitten?
Overigens kun je ook creatief zijn. Een kennis woont in een monument en die heeft gewoon dubbel glas laten plaatsen en bij de glaszetter gevraagd om ruiten zonder datumstempel. Mocht er dan commentaar komen is het "zat al in de woning".

En zijn idd leuke huisjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als iemand een steen door je raam gooit moet je het toch ook vervangen?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caelorum
@Sandburd Je kan vaak ook voorzetramen met fatsoenlijk glas plaatsen. Dan blijf je dus van de bestaande kozijnen + glas af. En als dat niet mag, mag je vaak nog wel een achterzetraam plaatsen. Dan krijg je de bekende "dubbele raam" look die je ook in grote monumentale panden zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 18:25
En vergeet dan niet die heerlijke lucht die van de Gistbrokades afkomt. Wel een rustige wijk en een appie in de buurt.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Suggs schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:08:
[...]

[Afbeelding]
Kleine kinderen in gooien en het trapje weghalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zwartoog
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-06 13:20
mierenfokker schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:11:
[...]

Battle Royale :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
mierenfokker schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:11:
[...]

Eindelijk The Sims in het echt kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:51:
[...]

Ik vermoed dat het lek is. Of dat er andere problemen zijn met bv de pomp, die het gebruik als zwembad zonder aanpassingen in de weg staan. Als je het niet als zwembad kunt gebruiken, dan kun je het ook niet als zwembad aanprijzen.
Ze benoemen het wel als zwembad:
een multifunctionele ruimte die als zwembad gebruikt van worden!
Ik zou het bij bezichtiging in ieder geval navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 15:32

8)7

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Grappig dat is bij mij achter, heb wel de aanleg inham bij het water gezien toen ik in het park erachter liep maar nooit de blauwe voorkant gezien. Vanaf het looppad zag de tuin er wel heel mooi uit.

PS huizen in mijn buurt gaan voor echt absurde prijzen weg. Leidschendam is na Amsterdam/Amstelveen schijnbaar één van de moeilijkste gemeentes om een huis te kopen/huren. Overal is een tekort maar schijnbaar hier het ergst. Dus de prijs valt echt mee als ik de andere getallen hier voorbij zie komen.

https://www.ad.nl/den-haa...hendam-voorburg~a44c66c9/

[ Voor 16% gewijzigd door rikoos op 04-11-2022 15:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 00:36

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

rikoos schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:45:
[...]

Grappig dat is bij mij achter, heb wel de aanleg inham bij het water gezien toen ik in het park erachter liep maar nooit de blauwe voorkant gezien. Vanaf het looppad zag de tuin er wel heel mooi uit.

PS huizen in mijn buurt gaan voor echt absurde prijzen weg. Leidschendam is na Amsterdam/Amstelveen schijnbaar één van de moeilijkste gemeentes om een huis te kopen/huren. Overal is een tekort maar schijnbaar hier het ergst. Dus de prijs valt echt mee als ik de andere getallen hier voorbij zie komen.

https://www.ad.nl/den-haa...hendam-voorburg~a44c66c9/
Inderdaad, ik woon daar in de buurt en loop wel eens over dat paadje wat aan de andere kant van de sloot loopt. Vond het altijd zo'n opvallende tuin. Grappig om nu eens binnen te kunnen kijken.

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:24
Caelorum schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:33:
@Sandburd Je kan vaak ook voorzetramen met fatsoenlijk glas plaatsen. Dan blijf je dus van de bestaande kozijnen + glas af. En als dat niet mag, mag je vaak nog wel een achterzetraam plaatsen. Dan krijg je de bekende "dubbele raam" look die je ook in grote monumentale panden zien.
Je hebt tegenwoordig ook vacuümglas, dat is dubbel glas met totale dikte 6mm Er zitten kleien afstandshouders tussen de ruiten zodat ze niet tegen elkaar komen. Kost wat, maar isoleert als HR+++ glas.
Fineo heet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Rubbergrover1 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 07:29:
Een huis dat mij op het eerste gezicht best aantrekkelijk lijkt, als je niet vaak naar je werk elders hoeft.
[Afbeelding]
Ruim (352 m² en 2049 m² perceel), label A+, vrij gelegen, eigen haventje etc. voor een miljoen.

Maar binnen vallen een paar keuzes toch wel op. De (lijstenen?) vloer geeft het wel erg de sfeer van een kerk of crematorium. En bij een woning van deze afmeting had ik toch iets meer kamers verwacht, zodat niet gekozen hoeft te worden voor deze oplossing voor het (samengestelde?) gezin.
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop.../huis-42808621-anholt-39/
De verkoop wij blijkbaar niet echt vlotten. Staat nu voor 875k te koop. Toch best veel waar voor je geld, maar ik denk dat de meeste mensen nog een aanzienlijke som geld nodig hebben om het naar eigen smaak te brengen.
https://www.funda.nl/koop.../huis-42911970-anholt-39/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
pauldaytona schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:49:
[...]

Je hebt tegenwoordig ook vacuümglas, dat is dubbel glas met totale dikte 6mm Er zitten kleien afstandshouders tussen de ruiten zodat ze niet tegen elkaar komen. Kost wat, maar isoleert als HR+++ glas.
Fineo heet het.
Jup, maar soms mag je het glas zelf ook niet vervangen, dus dan is dat + voor/achterzetramen best een goed idee.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• VeertienKaVier
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 20:06

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

In de categorie poppenhuis voor onder de anderhalve ton: een voormalig armenhuisje in het hoge noorden.
https://www.funda.nl/koop...uis-42919040-oude-gang-1/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/166/837/314_1440.jpg

Ook vanbinnen superknus:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/166/837/366_1440.jpg

In elk geval een stuk gezelliger dan de gemiddelde flipper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
VeertienKaVier schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 08:18:
In de categorie poppenhuis voor onder de anderhalve ton: een voormalig armenhuisje in het hoge noorden.
https://www.funda.nl/koop...uis-42919040-oude-gang-1/

[Afbeelding]

Ook vanbinnen superknus:

[Afbeelding]

In elk geval een stuk gezelliger dan de gemiddelde flipper.
Dat ziet er inderdaad wel heel vriendelijk uit. En bij zo'n compacte woning leidt energielabel G niet meteen tot onbetaalbare stookkosten.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:30

FunkyTrip

Funky vidi vici!

#onderhoudsarmoe

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/166/984/309_2160.jpg

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Niet online
Dat zijn een hoop grafzerken. Zeker een begraafplaats ontruimd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Ik krijg dan ook meteen een bepaald beeld bij de bewoners. En die associatie is niet met mensen waar ik graag naast zou wonen. Als ik naar een woning zou kijken en de buren zouden zo'n tuin hebben, dan zal ik dus ook niet snel een bod uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:40

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:40

Fiber

Beaches are for storming.

Rubbergrover1 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 06:27:
[...]

De verkoop wij blijkbaar niet echt vlotten. Staat nu voor 875k te koop. Toch best veel waar voor je geld, maar ik denk dat de meeste mensen nog een aanzienlijke som geld nodig hebben om het naar eigen smaak te brengen.
Heel gaaf huis. _/-\o_

Helaas heb ik het geld er niet voor en het is wel erg ver weg. O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kathia
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 17-06 20:16
De verkopersmarkt is nu echt ten einde.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/165/011/628_2160.jpg
https://www.funda.nl/en/k...979-jan-gijzenkade-23-rd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-06 15:56

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Rubbergrover1 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 08:35:
[...]

Dat ziet er inderdaad wel heel vriendelijk uit. En bij zo'n compacte woning leidt energielabel G niet meteen tot onbetaalbare stookkosten.
Dat je midden in het aardbevingsgebied zit dat staat dan nauurlijk weer niet in de beschrijving.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandburd
  • Niet online
Caelorum schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:33:
Klopt. Wie weet dat het inmiddels wel mag, maar toentertijd mocht dat ook niet (werd mij verteld door de makelaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Sandburd schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:41:
[...]

Klopt. Wie weet dat het inmiddels wel mag, maar toentertijd mocht dat ook niet (werd mij verteld door de makelaar)
Hangt allemaal ook voor een groot deel af van de aard van de monumentenstatus. Wat bij het ene monument niet mag, is bij een ander moment soms geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:50:
[...]

Hangt allemaal ook voor een groot deel af van de aard van de monumentenstatus. Wat bij het ene monument niet mag, is bij een ander moment soms geen probleem
Klopt, hier in de buurt is een pandje met glas van meer dan 200 jaar oud dat mag je echt niet vervangen. Maar gezien de huidige energieprijzen en kwetsbaarheid van het glas wordt er nu toch nagedacht over voorzet of "achterzet" ramen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:08
Zo'n hek doet me altijd denken aan de basisschool hier in de buurt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:30

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Was verder gewoon kaal opgeleverd huis waar verder niet op aan te merken is

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:32

timovd

Voorsprong door techniek

Dat hebben ze wel consistent doorgevoerd

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

Er moest meer betegeld worden dan er ingekocht was, gelukkig was de tegelaar creatief en kon hij de klus afmaken.
https://www.funda.nl/koop...0-lekdijk-west-7/#foto-22

https://www.funda.nl/koop...-42913210-lekdijk-west-7/

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:32
Bij Zoetermeer denken de meeste mensen aan flats en nieuwbouw, en terecht. Toch kent ook Zoetermeer een pittoresk stukje, namelijk (rondom) de Dorpsstraat. Een gezellig, oud-Hollandsch winkelstraatje. Met een beetje klussen kun je hier serieus heel leuk wonen.

https://www.funda.nl/koop...7-dorpsstraat-69-69-b-71/

Maar deze ene foto had beter nét iets meer naar rechts genomen kunnen worden :)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/164/169/482_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helloitsme
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:59
[...]

Ik vind het ook bijzonder dat ze met maarliefst 82 zonnepanelen en gebruik van aardwarmte niet verder komen dan 'nagegoeg energie neutraal'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:59

breinonline

Are you afraid to be known?

helloitsme schreef op zondag 6 november 2022 @ 06:43:
[...]

Ik vind het ook bijzonder dat ze met maarliefst 82 zonnepanelen en gebruik van aardwarmte niet verder komen dan 'nagegoeg energie neutraal'
Zo te zien is er een CV ketel om voor het sanitair warm water. Zolang er een gasaansluiting is kom je nooit op neutraal uit natuurlijk.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• migchiell
[...]

Dat valt toch wel mee? Afgezien van die vloer (die ik meer vind passen bij een cultureel centrum of een crematorium dan bij een woonhuis, maar er zullen vast ook een hoop mensen zijn die het wel mooi vinden) is het vrij neutraal ingericht en zal het, lijkt mij, niet veel mensen voor de kop stoten, qua inrichting.

Ik ken wel uitgesprokener huizen, wil ik maar zeggen :)

Zoals bv deze, waar je zo een museum instapt

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/166/587/397_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/166/587/386_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/166/587/460_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/166/587/458_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/166/587/439_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...-42903831-thomsonlaan-42/

[ Voor 25% gewijzigd door migchiell op 06-11-2022 09:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 39993

migchiell schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 23:48:
Bij Zoetermeer denken de meeste mensen aan flats en nieuwbouw, en terecht. Toch kent ook Zoetermeer een pittoresk stukje, namelijk (rondom) de Dorpsstraat. Een gezellig, oud-Hollandsch winkelstraatje. Met een beetje klussen kun je hier serieus heel leuk wonen.

[Afbeelding]
A

Zie je ook meteen hoe goed foto's bekeken worden voor ze op Funda geplempt worden. En dan is dit nog maar een klein onhandigheidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:16
pauldaytona schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:49:
[...]

Fineo heet het.
Beng glas gaat zelfs tot U=0.4

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thisisnotmyname
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:37
Deze viel mij in positieve zin op. Gelegen op eigen grond (dus geen erfpacht) en dat is bijzonder in Amsterdam centrum.

https://www.funda.nl/koop...ement-88372343-nes-100-d/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:12
thisisnotmyname schreef op zondag 6 november 2022 @ 12:33:
Deze viel mij in positieve zin op. Gelegen op eigen grond (dus geen erfpacht) en dat is bijzonder in Amsterdam centrum.

Die keuken kan echt niet, model, plaatsing en kwaliteit.
Ook geen fan van die grijze vloertegels, maar verder wel leuk gedaan.
Oud hout met wit, en die buitenruimte zijn echt heel gaaf imo.

[ Voor 9% gewijzigd door mitsumark op 06-11-2022 12:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubbergrover1
https://www.funda.nl/koop...2248-burg-seinenstraat-5/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fwP0ovfg930o1UME_lkVrEYbI-8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7kJUbGX8CsDOrIn5FiVGqf2T.jpg?f=fotoalbum_large
Een oud gemeentehuis in het Groningse Aduard. Helaas weinig van die geschiedenis terug te zien, maar het levert wel een ruime woning op (211 m2 voor 6 ton).

Opvallend: "goede isolatie, HR++ beglazing en de zonnepanelen" en toch maar energielabel C.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gethijsem
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-06 05:01
Ben je een echte bandiet en net als ik op zoek naar een woning in Den Haag, dan is dit dubbel boevenhuis in een kindvriendelijke buurt wellicht een optie 😀.

[ Voor 3% gewijzigd door Gethijsem op 06-11-2022 15:05 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 00:09

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

https://www.funda.nl/koop...42900939-noorderstraat-8/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/166/466/803_2160.jpg

Leuke locatie voor een helloween feestje!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Kanshebber voor de laagste prijs per m2 (329).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

Kleine kans op een verborgen gebrek!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik denk dat er dit jaar een halloween feestje is geweest :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iRob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:54
Deze “bosvilla” in Landgraaf is een tijdje geleden ook hier veelvuldig langsgekomen, Quote heeft nu met de verkopers gesproken:

https://www.quotenet.nl/v...l-villa-limburg-landgraaf

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• indifined1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-06 14:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yiwQbgTCLSM7uFY41uHkITURlbg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yzj7EUK4MFSKfyqt4pE0kAH5.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.funda.nl/koop...376233-lycklamastraat-10/

Bijzonder pand uit 1900 in Franeker, voormalig autobedrijf met ruime.woning erboven

Je vraagt je wel af wanneer deze keuken weer hip is:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WOQLVZCMZfnoPmFKT8kKTV6ZhbM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SKWshUtrw79B84jwkZEMWcsX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eric H
  • Laatst online: 21-06 12:43
migchiell schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 23:48:

[Afbeelding]
Klopt, Zoetermeer heeft relatief veel nieuwbouw en flats, inherent aan groeigemeentes onder de rook van grote steden.
Zelf woon ik met veel plezier in Rokkeveen (Houtbuurt) vlakbij het voormalige Floriade terrein en het Balijbos. Mooi stukje Zoetermeer en zie mezelf hier echt niet zo snel weggaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Eric H op 08-11-2022 08:00 . Reden: "niet relevante" opmerking verwijderd ]

Eric, Signing off !!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Rik!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-06 10:47
indifined1 schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:01:
[Afbeelding]

Bijzonder pand uit 1900 in Franeker, voormalig autobedrijf met ruime.woning erboven

[Afbeelding]
Zelfs de muurstyling in de garage loopt netjes door na monteren van de handdoekenrol :*)
https://www.funda.nl/koop...ycklamastraat-10/#foto-34

7560 Wp op ZZO + 1790 Wp op WZW - Midden Nederland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-06 15:56

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

iRob schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:09:
Deze “bosvilla” in Landgraaf is een tijdje geleden ook hier veelvuldig langsgekomen, Quote heeft nu met de verkopers gesproken:

https://www.quotenet.nl/v...l-villa-limburg-landgraaf
OMG, kak in Limburg. Het kan.
Of komt dat gewoon zo over omdat het een artikel van Quote is.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Eric H schreef op maandag 7 november 2022 @ 07:29:
[...]

Klopt, Zoetermeer heeft relatief veel nieuwbouw en flats, inherent aan groeigemeentes onder de rook van grote steden. Toch is het niet allemaal ellende en zijn ze hard bezig om bepaalde "schandplekken" aan te pakken en op te ruimen.
Zelf woon ik met veel plezier in Rokkeveen (Houtbuurt) vlakbij het voormalige Floriade terrein en het Balijbos.
Mooi stukje Zoetermeer en zie mezelf hier echt niet zo snel weggaan.
offtopic:
Volgens mij gaf Migchiell helemaal geen waardeoordeel bij de constatering dat Zoetermeer veel nieuwbouw heeft. Dus waarom je dan er vanuit dat dat dit synoniem zou zijn met allemaal ellende snap ik even niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:00
fenrir schreef op zondag 6 november 2022 @ 17:57:
[...]

Kleine kans op een verborgen gebrek!
Op de foto's denk je dat je een achterom hebt, maar je hebt maximaal recht van overpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
indifined1 schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:01:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Een wasmachine in de keuken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Trank00l schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:19:
[...]

Zo raar is dat toch niet? Sterker nog, in Engeland is dat volgens mij de standaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:16
Rubbergrover1 schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:31:
[...]

Zo raar is dat toch niet? Sterker nog, in Engeland is dat volgens mij de standaard.
Kan allemaal prima maar ik denk dat de meeste mensen dat liever in bijkeuken of op zolder hebben. Maar soms is het niet anders.
In Engeland hebben ze ook de voordeur vaak in de woonkamer..

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-06 15:35
thisisnotmyname schreef op zondag 6 november 2022 @ 12:33:

In het centrum zijn juist de meeste huizen te vinden op eigen grond. Alle stadsuitbreidingen staan meestal wel op gemeente grond.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:31:
[...]

Ik vind het nogal raar ja. In Engeland rijden ze ook aan de andere kant van de weg. Wat is je punt ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• migchiell
Rubbergrover1 schreef op maandag 7 november 2022 @ 07:49:
[...]

offtopic:
Volgens mij gaf Migchiell helemaal geen waardeoordeel bij de constatering dat Zoetermeer veel nieuwbouw heeft. Dus waarom je dan er vanuit dat dat dit synoniem zou zijn met allemaal ellende snap ik even niet.
offtopic:
Ik ben opgegroeid in Zoetermeer, heb er tot mijn 30e met veel plezier gewoond, zowel hoog- als laagbouw, maar altijd nieuwbouw. Dus zeker geen negatief waardeoordeel, hoewel ik ook wel hoor dat sommige wijken wel minder (zijn) (ge)worden.

Verder tsja, Zoetermeer is eigenlijk (op een paar echt oude straten na dus) één grote Vinex-locatie, in zestig jaar uit de grond gestampt, met alle voor- en nadelen van dien.

Woon nu in Den Haag, daar heb je ook wijken waar ik niet zou willen wonen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In het segment huizen waar ik zelf naar aan het kijken ben staat denk ik meer dan 10 procent van de gevallen een wasmachine in de keuken. (Zeg maar onderkant markt, wel eengezinswoning.)
En op dit moment hebben we ook de wasmachine in de keuken staan. (sociale huurwoning uit 1959.)

Dus voor mij de normaalste zaak van de wereld ;)

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indifined1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-06 14:11
ArthurMorgan schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:53:
In het segment huizen waar ik zelf naar aan het kijken ben staat denk ik meer dan 10 procent van de gevallen een wasmachine in de keuken. (Zeg maar onderkant markt, wel eengezinswoning.)
En op dit moment hebben we ook de wasmachine in de keuken staan. (sociale huurwoning uit 1959.)

Dus voor mij de normaalste zaak van de wereld ;)
Eens, soms is er niet echt een andere plek en dan is het prima, is bij mij ook zo. Bij dit huis is het wel een beetje vreemd, ruimte zat zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

Trank00l schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:19:
[...]

Een wasmachine in de keuken, met de voorkant in dezelfde kleur van de keuken. Daar heeft iemand lopen schilderen/spuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik zie wasmachines vaker in de badkamer staan dan in de keuken, maar het was inderdaad een ding vroeger. Je had toch maar 1 of 2 ruimtes met een afvoer. De keuken die iedereen had en de optionele badkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
We hebben de wasmachine/droger bewust in de badkamer staan, ook de wasmanden daar. Alles wat met elkaar te maken heeft dicht bij elkaar. En wassen geeft nogal wat stof, en die is makkelijk uit de badkamer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
pauldaytona schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:30:
We hebben de wasmachine/droger bewust in de badkamer staan, ook de wasmanden daar. Alles wat met elkaar te maken heeft dicht bij elkaar. En wassen geeft nogal wat stof, en die is makkelijk uit de badkamer te halen.
Dat gaat hier wat lastig omdat er hier alleen een heel smalle douche is :) . Ik denk dat de bewoners dat anders ook wel hadden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sehnugr
  • Laatst online: 12-11-2024
Rubbergrover1 schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:44:
[...]

Dat gaat hier wat lastig omdat er hier alleen een heel smalle douche is :) . Ik denk dat de bewoners dat anders ook wel hadden gedaan.
Ik vind sowieso dat een wasmachine in de badkamer gewoon te veel ruimte in neemt, maakt de ruimte meteen een stuk kleiner en de meeste badkamers zijn al niet zo groot. Als je een echt grote badkamer hebt, heb je waarschijnlijk ook wel een washok ofzo waar die apparaten dan staan.

Hier staan ze lekker op zolder, toch het beste zonder een apart washok (hoewel dat natuurlijk bijna zo is op deze manier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Niet online
sehnugr schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:54:
[...]

Ik vind sowieso dat een wasmachine in de badkamer gewoon te veel ruimte in neemt, maakt de ruimte meteen een stuk kleiner en de meeste badkamers zijn al niet zo groot. Als je een echt grote badkamer hebt, heb je waarschijnlijk ook wel een washok ofzo waar die apparaten dan staan.

Hier staan ze lekker op zolder, toch het beste zonder een apart washok (hoewel dat natuurlijk bijna zo is op deze manier)
Ik heb geen zolder dus de wasmachine en droger staan in een nis in de badkamer met wastafel tussen/boven. Was die ruimte er niet geweest hadden ze ook in de keuken gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
3x3 meter ongeveer, met wastafel, WC, douche, bad, centrifuge, wasmachine en droger, 2 wasmanden. Inbouwkastje met handdoeken. Voelt niet klein.

[ Voor 8% gewijzigd door pauldaytona op 07-11-2022 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Hoe werkt dat nou met dit perceel (en dat van alle buren?). Er lijkt een oud perceel (oude trambaan?) achter de huizen langs te lopen, maar iedereen heeft dat als extensie van de tuin gemaakt.

https://www.funda.nl/koop/epe/huis-42779812-europalaan-49/

Zie kadastrale kaart.

Ah, edit, gemeentegrond, 120m2 huurgrond.

Ben dan wel benieuwd of de gemeente dat ineens kan vorderen en er een rondweg kan plannen.

[ Voor 19% gewijzigd door Get!em op 07-11-2022 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-project
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06 16:53
Get!em schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:15:
Hoe werkt dat nou met dit perceel (en dat van alle buren?). Er lijkt een oud perceel (oude trambaan?) achter de huizen langs te lopen, maar iedereen heeft dat als extensie van de tuin gemaakt.

https://www.funda.nl/koop/epe/huis-42779812-europalaan-49/

Zie kadastrale kaart.

Ah, edit, gemeentegrond, 120m2 huurgrond.

Ben dan wel benieuwd of de gemeente dat ineens kan vorderen en er een rondweg kan plannen.
Da's de oude Baronnenlijn: Wikipedia: Spoorlijn Apeldoorn - Zwolle

Hail to the greatest philosophers of all time: Calvin and Hobbes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Zo dan, vraagprijs 1,4M, verkocht 958k. Woz 385k
https://www.funda.nl/koop...n/huis-88298284-brink-20/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:02

Twhomp

Stayin' Alive

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je achter de vraagprijs, verkoopprijs en WOZ-waarde* kan komen. Hoe doede gij da ?

WOZ-waarde, NS spoorwegen, PIN nummer :P :+

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Twhomp schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:56:
[...]

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je achter de vraagprijs, verkoopprijs en WOZ-waarde* kan komen. Hoe doede gij da ?

WOZ-waarde, NS spoorwegen, PIN nummer :P :+
A ) Huisverklikker
B ) https://betrapdemakelaar.nl/nl/en/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rDBmUwenpsGrWrvRqoRfonBxPaY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DuEuyLbN3xapbXb0aBaqW5SI.png?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door Get!em op 07-11-2022 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:31
Die WOZ is niet zo gek hoor. Ben vorig jaar naar zo'n soort huis gegaan en zie bij onze buren ook een veel lagere waarde. Die WOZ wordt geupdate bij verkoop. Nog geprobeerd bezwaar te maken bij de gemeente. Die vroegen doodleuk "heeft u dat niet betaald dan?" 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Oh daar kom ik wel eens, mooie plek, interieur mag wel een kleine update gebruiken.

Woonden wat klasgenoten van me en dan had je wel eens een verjaardag, allemaal van die sfeervolle woningen (boerderijen), heel vaak met zo'n klein prulletjes winkeltje erbij.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
En hoe weet je dan dat die vraagprijs ook daadwerkelijk de verkoopprijs is geworden???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Rubbergrover1 schreef op maandag 7 november 2022 @ 19:43:
[...]

En hoe weet je dan dat die vraagprijs ook daadwerkelijk de verkoopprijs is geworden???
Correct, dat besefte ik me ook, er kan nog onder of overboden zijn….

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sandeman!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-01-2024
Nog een pareltje gevonden. Welke cowboy woont hier?

https://www.cabootervanlo...field=publication_created

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 11:42

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Rubbergrover1 schreef op maandag 7 november 2022 @ 19:43:
Je kunt dat voor anderhalve Euro opvragen bij het Kadaster wanneer de eigenaarswissel ingevoerd is in hun systemen, iets dat daags na het notarisbezoek plaatsvindt. Wanneer dat precies zal zijn is een gok, natuurlijk.

Zie: https://www.kadaster.nl/producten/woning/koopsominformatie

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:12
Over wasmachines in de keuken gesproken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AN2FtH_qWYPmJ6Z-RynXxmfZ5P0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3dN7EyHtxI3RNv4hlSSJwEgt.jpg?f=fotoalbum_large

Hoewel het merendeel van de wasmachine in de gang staat :+

Funda
Pagina: 1 ... 234 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.