Maak er dan woonkeuken van zou ik denken. Nu sta je vanuit je woonkamer in de keuken te staren terwijl als er een eetgedeelte tussenzit, het allemaal wat praktischer en overzichtelijker is.sehnugr schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:49:
[...]
Mijn vorige woning had dat ook zo. Zal vast een keer een trend geweest zijn die in te veel woningen is doorgevoerd. Waarschijnlijk idd om het gevoel te geven van een aparte woonkamer en eetkamer. Maar in de praktijk is het inderdaad erg onhandig kan ik je vertellen
Die was ook wel aan een upgrade toe.VeertienKaVier schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:36:
Is dit pand, verbouwd in '22, er eentje voor de flipperbingokaart?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...2653111-wilde-wingerd-96/
Ze hebben bij die eerdere verkoop zo te zien aan het begin van de presentatie al een paar renders geplaatst van hoe je het kunt maken, want anders schrik je de mensen helemaal af.
Wel jammer dat ze de badkamer beneden helemaal eruit hebben gesloopt en vervangen door een bijkeuken, want een extra badkamer beneden zou volgens mij best meerwaarde hebben.
Dan moet je een heel eind verder lopen om iets uit de koelkast te halen of koffie te pakken etc. Bovendien vinden veel mensen het veel leuker en prettiger als de eettafel nog wat daglicht krijgt en je naar buiten kunt kijken. Beter dan vanuit de keuken.synoniem schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:44:
[...]
Maak er dan woonkeuken van zou ik denken. Nu sta je vanuit je woonkamer in de keuken te staren terwijl als er een eetgedeelte tussenzit, het allemaal wat praktischer en overzichtelijker is.
(Overigens hebben wij dus wel de eettafel tussen woonkamer en keuken in, en heb ik geen ervaring met de omgekeerde situatie. Maar ik kan mij wel voorstellen dat het een veel prettiger opstelling kan zijn als je juist de keuken er tussenin hebt.)
leto001 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:30:
Iets anders dan saai grijs, wit en taats dan maar?
https://www.zillow.com/ho...WA-98671/2090674763_zpid/
...

[ Voor 13% gewijzigd door ZpAz op 31-10-2022 13:12 ]
Ja ben het helemaal eens, dat is ook wat veel mensen daar gedaan hebben. Zeg alleen dat het wel een bepaalde trend was omdat in die straat (bijna) elke woning dat had van origine. Dat is gewoon vanuit de plannen van de ontwikkelaar geweest.synoniem schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:44:
[...]
Maak er dan woonkeuken van zou ik denken. Nu sta je vanuit je woonkamer in de keuken te staren terwijl als er een eetgedeelte tussenzit, het allemaal wat praktischer en overzichtelijker is.
Behalve als er mensen aan tafel zitten en je daar nauwelijks achterlangs kunt als je tussen keuken en woonkamer wilt lopen. Met 2,93 tussenruimte houd je niet heel veel loopruimte over als daar een tafel staat.synoniem schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:44:
[...]
Van mij hoeven die amerikaanse nep kastelen etc hier niet. Wel leuk om te zien, maar misschien in een ander topic? Wat er nu weer in het buitenland te koop staat?
Kan je je natuurlijk afvragen waarom je heen en weer wil lopen tussen keuken en woonkamer als je aan tafel zit. Overigens heb ik zelf een bescheiden woonkeuken op dezelfde manier als op deze plattegrond maar wel met een scheidingswand en deur tussen woonkamer en woonkeuken. Wil je kletsen laat je deur open en anders kijk niemand tegen je rommel aan. En de echte "vertrouwelingen" zitten gezellig in de keuken tijdens het koken.Rubbergrover1 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:28:
[...]
Behalve als er mensen aan tafel zitten en je daar nauwelijks achterlangs kunt als je tussen keuken en woonkamer wilt lopen. Met 2,93 tussenruimte houd je niet heel veel loopruimte over als daar een tafel staat.
synoniem schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 14:04:
[...]
Kan je je natuurlijk afvragen waarom je heen en weer wil lopen tussen keuken en woonkamer als je aan tafel zit.
offtopic:
Dat gebeurt hier vaak genoeg. Vooral omdat de tafel niet alleen wordt gebruikt tijdens het eten, maar ook om 'gewoon' aan te zitten, huiswerk te maken, knutselen, spelletjes te doen en ga zo maar door. En dan vooral als een ander die in de woonkamer zit even iets te drinken wil pakken oid. De 'eettafel' is wat dat betreft voor een hoop mensen wel een beetje het epicentrum van het huis.
Dat gebeurt hier vaak genoeg. Vooral omdat de tafel niet alleen wordt gebruikt tijdens het eten, maar ook om 'gewoon' aan te zitten, huiswerk te maken, knutselen, spelletjes te doen en ga zo maar door. En dan vooral als een ander die in de woonkamer zit even iets te drinken wil pakken oid. De 'eettafel' is wat dat betreft voor een hoop mensen wel een beetje het epicentrum van het huis.
Ja in Amerika komen genoeg heeeel leuke objecten voorbij die totaal wat anders zijn dan we in NL ooit zien. Een flinke villa in LA voor 50 miljoen of een NY penthouse appartementje van $250M aan Central Park. Of kwa stijl iets wat daar semi normaal is maar hier heel bijzonder.BlauwPet schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:59:
Van mij hoeven die amerikaanse nep kastelen etc hier niet. Wel leuk om te zien, maar misschien in een ander topic? Wat er nu weer in het buitenland te koop staat?
Ik heb op instagram een pagina “one57luxury” over het prachtige “One57” aan “billionairesrow” waar tegenwoordig meerdere zeer hoge prachtige gebouwen staan. Een jaar of 10 terug was daar de $100M voor het penthouse in de One57 al een primeur.
Mijn vriendin komt uit de USA en ik vroeg haar altijd “maar zitten er dan geen stenen in het huis?”
Weteringbrug ZO 9.900Wp — NW 6.270Wp — Totaal 16.170Wp — 5 x MHI L/L (SCM / SRK / ZSX)
Er is sinds de "renovatie" dan ook geen bewoning geweest.RoosW schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:39:
Tjonge ik viel al in slaap van die twee foto's die je linkte, wat een snorefest! Dat is het grootste probleem van al die VT wonen imitaties, de aandrang om vooral zo saai mogelijk te zijn, stel je voor, kleur gebruik, tekenen van bewoning, dat kan toch niet...
- Zoals ook regelmatig het commentaar laat zien alhier als iemand een huis linkt waar [ghasp] KLEUR gebruikt is, oh horror
Prima basis zo, persoonlijke dingen en kleur kun je zo zelf toevoegen.
Rommel verkoopt ook niet..
En toch vraag ik me af of dat echt zo is, ik kan er namelijk prima doorheen kijken. Heb eigenlijk vooral het gevoel dat dit 'argument' door binnenhuis stylisten in stand wordt gehouden, beetje 'wij van wc-eend' ervaring.Franciesco schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:57:
Neutrale kleuren en een opgeruimd interieur verkopen nou eenmaal beter en/of sneller. Want veel mensen kunnen moeilijk door een inrichting, indeling etc heenkijken. Dus ik vind het niet zo gek. Al heb je daar natuurlijk ook gradaties in.
De nieuwe bewoner kan altijd zelf wat kleur aanbrengen met meubels en decoratie.
Bij dit huis heb ik vooral de twijfel of er wel voldoende ruimte is om daadwerkelijk in de woning te leven, averechts effect dus.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Echt superlelijke wansmaak. Alles.Gerco-M schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:08:
[...]
Ik vind al dat goud eigenlijk nog erger. Gouden kranen, gouden ornamenten, en een gouden afvoersiphon en buis is wel ook heel belangrijk natuurlijk
[ Voor 191% gewijzigd door Cap op 31-10-2022 17:25 ]
Dit ziet er van binnen heel wat beter uit dan het uiterlijk op het eerste oog doet vermoeden.leto001 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:30:
Iets anders dan saai grijs, wit en taats dan maar?
https://www.zillow.com/ho...WA-98671/2090674763_zpid/
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
"Den Hooghen Hoed"
https://www.funda.nl/koop...is-42907626-eikendreef-2/
:strip_exif()/f/image/sDTtOUQg5C3PCvLi8DlxBbjT.jpg?f=fotoalbum_large)
Vergeleken met de buren heb je dan wél een leuke zolder om wat met Lego te bouwen ofzo:
:strip_exif()/f/image/sDTtOUQg5C3PCvLi8DlxBbjT.jpg?f=fotoalbum_large)
Vergeleken met de buren heb je dan wél een leuke zolder om wat met Lego te bouwen ofzo:
:strip_exif()/f/image/sy5Rkwb1aOynOOtlI9OWRHmr.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook ik heb er geen moeite mee, maar zijn jij en ik representatief in dit opzicht?Chaoss schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 15:44:
[...]
En toch vraag ik me af of dat echt zo is, ik kan er namelijk prima doorheen kijken. Heb eigenlijk vooral het gevoel dat dit 'argument' door binnenhuis stylisten in stand wordt gehouden, beetje 'wij van wc-eend' ervaring.
Bij dit huis heb ik vooral de twijfel of er wel voldoende ruimte is om daadwerkelijk in de woning te leven, averechts effect dus.
Ben het met je eens dat een woning ook de ruimte moet laten zien die er is. Dus bv een twee persoons bed met kast in de master bedroom en niet een vrijwel lege ruimte met alleen een klein bureautje ofzo. Maar dat heeft in principe niks met “neutraal” of “opgeruimd” te maken.
Wat jaren terug complimenteerde de verkoopmakelaar ons omdat we een neutrale kleurstelling, inrichting etc hadden. Dat zou de verkoop vergemakkelijken in het niet zo populaire dorp waar we toen woonde.
De diverse bezichtigingen daarna bevestigde dat: opnieuw complimenten en de verkoop was binnen enkele maanden ipv het verwachte jaar gebeurt.
N=1.
Hee, de kliko’s zijn verdwenen op https://www.funda.nl/koop...626-eikendreef-2/#foto-26mcdroos schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:56:
"Den Hooghen Hoed"
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hier staan ze er nog wel, elk in een eigen nis https://www.funda.nl/koop...626-eikendreef-2/#foto-11
Vind die zolder kantoor (volgens de plattegrond) echt fantastisch. Jammer dat het huis reeds leeg is, ik had toch wel een heel treinen landschap verwacht.
Van klussen krijg je grijze haren
Ik snap het wel.timovd schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:13:
Waarom zou je je keuken in het midden plaatsen?
[Afbeelding]
Je krijgt het gevoel dat je een hele kleine woonkamer hebt
[Afbeelding]
Als je de keuken en eetkamer omdraait, kun je de deur naar de woonkamer nog een meter naar de trap verplaatsen en heb je meer een gevoel van ruimte.
Als je een biertje uit je koelkast wilt pakken dan hoef je niet zo ver te lopen

De buurman heeft de akker al omgeploegd en is klaar voor de nieuwe oogst.VeertienKaVier schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 13:51:
[...]
Je kunt er zo een film opnemen die in die tijd speelt, bijna alles klopt - de garagepoort ziet er wel moderner uit.
En mooie hoge bomen in die straat, die zijn ook niet meer piepjong.
https://www.funda.nl/koop...tationsstraat-68/#foto-29
Meteen de vaste planten erin, nu kan het nog. Alles beter dan zo'n luchtplaats.chim0 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 06:27:
[...]
De buurman heeft de akker al omgeploegd en is klaar voor de nieuwe oogst.
https://www.funda.nl/koop...tationsstraat-68/#foto-29
Wat is deze makelaar van plan dan?
https://www.funda.nl/koop/lomm/huis-42915002-kampstraat-18/
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet.
2022
Nov 1
€329.000 Vraagprijs
Oct 31
€229.000 Vraagprijs
Jul 14
€335.000 Vraagprijs
2022
Nov 1
€329.000 Vraagprijs
Oct 31
€229.000 Vraagprijs
Jul 14
€335.000 Vraagprijs
[ Voor 4% gewijzigd door Get!em op 01-11-2022 11:42 ]
Lijkt me gewoon een typfoutje op de 31steGet!em schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:41:
Wat is deze makelaar van plan dan?
2022
Nov 1
€329.000 Vraagprijs
Oct 31
€229.000 Vraagprijs
Jul 14
€335.000 Vraagprijs
"Wat zegt u? 6k omlaag? Ow, ik had 106k begrepen"
ik vind dit stiekem toch wel een erg leuk huisje. De begane grond dan weer niet maar daar is vast wel wat van te maken. Aparte buitenkant maar voor mij oogt het uniek (of is dit in veelvoud gebouwd vroeger?).mcdroos schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:56:
"Den Hooghen Hoed"
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb een vermoeden dat de zolder als hobbyruimte gebruikt is om kastjes te bouwen. Overal waar een kastje kan lijkt de bewoner een zelfbouwkastje geplaatst te hebben.... of stellingkasten.
helaas woon ik in het noorden en wil/kan ik dit niet aan een huis uitgeven.
[ Voor 3% gewijzigd door HBSVDK op 01-11-2022 13:42 ]
Voor de liefhebber:
House for Sale
House for Sale
House for Sale is vanaf dinsdag 1 november wekelijks om 20:25 uur te zien bij BNNVARA op NPO 3.De makers van de nieuwe reportageserie House for Sale spreken mensen die hun woning te koop hebben ze staan, meestal miljoenenvilla’s of excentrieke panden. Ze vertellen waarom ze gaan verhuizen en geven een rondleiding.
Rondneuzen op makelaarswebsite Funda is voor veel mensen een aangenaam tijdverdrijf, zelfs als ze niet per se op zoek zijn naar een nieuwe woning. Want hoe ziet dat huis met het tekoopbord in de voortuin er aan de binnenkant uit? House for Sale bevredigt die nieuwsgierigheid.
House for Sale
Het nieuwe reportageprogramma gluurt niet alleen naar binnen bij huizen die te koop staan, maar laat ook de verkopende partij aan het woord. En dat zijn vaak kleurrijke figuren, want de programmamakers hebben een voorkeur voor miljoenenvilla’s en excentrieke stulpjes. De bewoners vertellen over wat ze allemaal hebben meegemaakt in het tekoopstaande pand en waarom ze hebben besloten te verhuizen. Uitzendende omroep Powned omschrijft hun verhalen als ‘ontroerend en soms onthutsend’.
[ Voor 64% gewijzigd door Piet91 op 01-11-2022 16:21 ]
Met Maxim Hartman. Je weet wel, de gluurbuur.Piet91 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:20:
Voor de liefhebber:
House for Sale
[...]
House for Sale is vanaf dinsdag 1 november wekelijks om 20:25 uur te zien bij BNNVARA op NPO 3.
Als je geen zin in dit soort beperkingen hebt
En net gezien hebt dat je in de Quote 500 staat kun hier je een wat ruimere eetkamer vindenRubbergrover1 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:28:
[...]
Behalve als er mensen aan tafel zitten en je daar nauwelijks achterlangs kunt als je tussen keuken en woonkamer wilt lopen. Met 2,93 tussenruimte houd je niet heel veel loopruimte over als daar een tafel staat.

Zit het nu te kijken, vermoed dat de redactie in dit draadje flink mee heeft zitten lezen. De eerste drie woningen komen mij heel bekend voor.Piet91 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:20:
Voor de liefhebber:
House for Sale
[...]
House for Sale is vanaf dinsdag 1 november wekelijks om 20:25 uur te zien bij BNNVARA op NPO 3.
Erg leuk huis! Ik zou er vooral beneden wel wat muurtjes uitrossen om het wat ruimtelijker te maken, en er moet flink nagedacht worden over verwarming een isolatie en zo, maar ik vind dit wel een erg leuk huis. En die inrichting is gewoon geweldig. Jammer van een paar storende elementen zoals bijvoorbeeld die tv en bureaustoel...
Zo ongeveer als eerste idee. Badkamer naar boven is ook een optie maar wellicht lastiger en meer werk:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NLxF9wLBxD7h59TJbXRmxNd2.jpg?f=user_large)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zo'n kopers hebben ze nodig. Dat huis heeft geen spouwmuren denk ik zo. Het is met 110m2 niet zo groot, de trap is te stijl en komt boven in het lage deel onder het dak uit. Als je bedenkt wat er overblijft als je aan de gang gaat, is maar heel weinig van de schattige details. En de isolatie doe je binnen dus dat gaat van je ruimte af. Als je er niet een meerjaren DHZ project van maakt, wordt het heel duur. Of je doet het minder en hebt voor veel geld een koud huis.Fiber schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:23:
[...]
Erg leuk huis! Ik zou er vooral beneden wel wat muurtjes uitrossen om het wat ruimtelijker te maken, en er moet flink nagedacht worden over verwarming een isolatie en zo, maar ik vind dit wel een erg leuk huis. En die inrichting is gewoon geweldig. Jammer van een paar storende elementen zoals bijvoorbeeld die tv en bureaustoel...
Ik heb het een keer gedaan, maar veel meer dan voorgevel en stukken zijmuur heb ik niet laten staan.
Ik zie dat op nr 57 een huis staat dat groter is een B label heeft, en genoeg truttige details. Is wat duurder maar het verschil is kleiner dan de renovatie kost.
https://www.funda.nl/koop...s-42917601-noordeinde-57/
[ Voor 10% gewijzigd door pauldaytona op 01-11-2022 22:46 ]
Zo te zien keus genoeg, met ook nog een tafel in de tuinkamer en in de keuken.martyw schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 19:44:
Als je geen zin in dit soort beperkingen hebt
[...]
En net gezien hebt dat je in de Quote 500 staat kun hier je een wat ruimere eetkamer vinden
[Afbeelding]
Wat zou die "megafoon" op de schoorsteen op foto foto 29 zijn?mcdroos schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:56:
"Den Hooghen Hoed"
Ook opmerkelijk dat de garage achter in de tuin alleen te bereiken is via het grasveldje aan de zijkant van het huis.
Wel mooi dat de oprit daar een stukje op de grond van de buren zit en je daar dus een auto kan parkeren (of überhaupt kan gebruiken om met een auto achter je huis te komen). Of zouden ze met dat zinnetje "Nota bene: De kadastrale grenzen en de erfafscheidingen wijken af van elkaar." juist bedoelen dat er wel "gedoe" over is?
Neerhalen, nieuw huis bouwen (en niet bij de drukke weg...)_jero_813 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 00:11:
Hier ook nog een erg creatieve makelaar.
"Wonen op een eiland nabij Amsterdam. Dat kan op deze locatie en rondom het erf een sloot."
[Afbeelding]
"Aan deze weg komt sporadisch een object te koop, een unieke kans dus."
Haha ja inderdaad dat klopt, maar er staan ook maar een paar huizen aan die weg
"Gelegen in Edam aan de doorgaande weg"
Inderdaad een doorgaande weg, maar dan wel een erg drukke weg, de N247.
"en te genieten van de weidsheid van de omgeving"
Totdat de woonwijk Lange Weeren bijna aan je achtertuin gebouwd is...
https://www.funda.nl/koop...monnickendammerjaagweg-5/
Helaas wel met een veel kleiner perceel: 350m2 versus 855m2.pauldaytona schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 22:10:
[...]
Ik zie dat op nr 57 een huis staat dat groter is een B label heeft, en genoeg truttige details. Is wat duurder maar het verschil is kleiner dan de renovatie kost.
https://www.funda.nl/koop...s-42917601-noordeinde-57/
Er is ook nauwelijks tuin te ontdekken op nummer 57. Op zich jammer, want een ruime tuin past wel bij zo'n woning vind ik.
Maar wel met auto toegang op het terrein en een groot bijgebouw met garage.Franciesco schreef op woensdag 2 november 2022 @ 08:42:
[...]
Helaas wel met een veel kleiner perceel: 350m2 versus 855m2.
Er is ook nauwelijks tuin te ontdekken op nummer 57. Op zich jammer, want een ruime tuin past wel bij zo'n woning vind ik.
Dat andere huis heeft een ongelukkige vorm tuin die in punt uitloopt.
Ehh vraagprijs huidige opstallen bijna 1 miljoen en na nieuwbouw woon je dan nog steeds max een meter of 40 van een drukke n-weg...jellybrah schreef op woensdag 2 november 2022 @ 08:27:
[...]
Neerhalen, nieuw huis bouwen (en niet bij de drukke weg...)
Ik gok op een (oude?) sirene horend bij een alarmsysteem.JeroenE schreef op woensdag 2 november 2022 @ 08:17:
[...]
Wat zou die "megafoon" op de schoorsteen op foto foto 29 zijn?
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Dat huis heeft zoveel magazijn achtige inrichting dat het lijkt alsof er een kantoor heeft gezeten. Boekhouder/notaris?ralpje schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:04:
[...]
Ik gok op een (oude?) sirene horend bij een alarmsysteem.
Rustig maar, het is maar een kleurtje.
Ik vind het juist wel wat toevoegen, althans: aan de buitenkant. Wat een troosteloze bouw anders.
(ik zou zelf wel de binnenkant van de kozijnen/ramen een neutralere kleur geven)
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Het was waarschijnllijk de enige optie, maar die radiator* op deze manier in de keuken lijkt me superonhandig.

(* is dat juiste naam? Meen ooit te hebben gelezen dat iedereen dat zegt, maar dat het eigenlijk niet de juiste term is. Zoals velen stoplicht tegen een verkeerslicht zeggen).

(* is dat juiste naam? Meen ooit te hebben gelezen dat iedereen dat zegt, maar dat het eigenlijk niet de juiste term is. Zoals velen stoplicht tegen een verkeerslicht zeggen).
een kachel is het ook niet. Daar stop je hout in of druk je gas in. ik zou zeggen het is een apparaat wat warmte uit of afstraalt. Radieert (is dit een correcte term?); dus ja dan klopt het wel weer aardigVeertienKaVier schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:25:
Het was waarschijnllijk de enige optie, maar die radiator* op deze manier in de keuken lijkt me superonhandig.
[ Voor 0% gewijzigd door HBSVDK op 02-11-2022 12:47 . Reden: typo ]
Wel makkelijk, hoef je niet bang te zijn dat je kleuter stiekem aan de radiatorknop gaat lopen pielenVeertienKaVier schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:25:
[Afbeelding]
Als het nog een soort van designradiator was had je je theedoek erop kunnen laten drogen oid.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Onhandig (en dat het er niet uit ziet) is nog tot daar aan toe, maar de convector die erin zit heeft nu zijn lamellen horizontaal staan en werkt dus niet. Daardoor is de capaciteit van dit ding flink verminderd.VeertienKaVier schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:25:
Deze miskleun is nog duidelijk zichtbaar, maar bij dit soort huizen vraag ik me altijd direct af welke miskleunen van vorige "klussers" onzichtbaar zijn....
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.
En soms zijn de zaken zo onzichtbaar dat zelfs een inspectie het niet aan het licht brengt.Andrehj schreef op woensdag 2 november 2022 @ 13:24:
[...]
Onhandig (en dat het er niet uit ziet) is nog tot daar aan toe, maar de convector die erin zit heeft nu zijn lamellen horizontaal staan en werkt dus niet. Daardoor is de capaciteit van dit ding flink verminderd.
Deze miskleun is nog duidelijk zichtbaar, maar bij dit soort huizen vraag ik me altijd direct af welke miskleunen van vorige "klussers" onzichtbaar zijn....
We zien dit nu bij onze buren, die zijn de keuken en woonkamer aan het verenigen en daar is een draagbalkje voor gemonteerd die eruit ziet als een lucifer, vergeleken bij de berekende balk die wij hebben gemonteerd voor dezelfde actie.
Als het goed gaat, gaat het goed, zullen ze wel denken.
Maar als die woning te koop komt te staan, zullen wij de aspirantkopers wel even toefluisteren
Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)
tegels er uit, isolatie er in, vloerverwarming er op, afstorten met egaliseercement, en mooiere tegels terug (geel bijvoorbeeldVeertienKaVier schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:25:
[Afbeelding]
Pfff, dat hadden ze met een simpele plintverwarming mooier kunnen oplossen. Wat een knoeiers, hoe is de rest van het huis dan vraag je je af.VeertienKaVier schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:25:
[Afbeelding]
Pay peanuts get monkeys !
Een radiator een kachel noemen is volgens mij een gebruik dat voornamelijk in het Noorden van het land gebeurt; Als Drenth/Groninger is het voor mij in ieder geval heel normaal. Het woord kachel wordt ook voor verwarming in het algemeen gebruikt, ongeacht de wijze. Dus als het ergens koud is zeg je gewoon 'mag de kachel wat hoger?'.HBSVDK schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:46:
[...]
een kachel is het ook niet. Daar stop je hout in of druk je gas in. ik zou zeggen het is een apparaat wat warmte uit of afstraalt. Radieert (is dit een correcte term?); dus ja dan klopt het wel weer aardig
This too shall pass
Was een ideale situatie gezien de locatie van de pijpen (hoewel die dan nog wel in het zicht zouden zijn).Dutch_guy schreef op woensdag 2 november 2022 @ 13:44:
[...]
Pfff, dat hadden ze met een simpele plintverwarming mooier kunnen oplossen. Wat een knoeiers, hoe is de rest van het huis dan vraag je je af.
Maar wellicht kennen ze plintverwarming niet?
En een plintverwarming is factoren duurder dan die hele goedkope paneelradiator.
Ach, hopelijk is de plant er blij mee

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Dat komt omdat je van oudsher alleen "kachels" had, en later zijn er andere vormen bij gekomen. Ook in het westen en zuiden is het niet gek om "de kachel" aan te zetten door de thermostaat op te draaien.Sharky schreef op woensdag 2 november 2022 @ 13:47:
[...]
Een radiator een kachel noemen is volgens mij een gebruik dat voornamelijk in het Noorden van het land gebeurt; Als Drenth/Groninger is het voor mij in ieder geval heel normaal. Het woord kachel wordt ook voor verwarming in het algemeen gebruikt, ongeacht de wijze. Dus als het ergens koud is zeg je gewoon 'mag de kachel wat hoger?'.
Een kachel in z'n zuivere definitie is een verbrandingsapparaat of gewoon "iets dat warmte maakt" voor verwarming. Zie:
Wikipedia: Kachel
Radiatoren/vloerverwarming/etc zijn afgiftesystemen die de warmte van een "kachel" distribueren.
Dus ja, daar aan de muur hangt een radiator, die gevoedt wordt door een kachel.
De vraag is of een CV-ketel of warmtepomp ook onder de kachel-definitie vallen. CV-ketel wat mij betreft wel (want verbranding), elektrische kachel eigenlijk niet maar is ingeburgerd. Een warmtepomp verbrand niets, dus nee.
Bij deze radiator is nog wel sprake van stralingswarmte (radiation), maar niet van convectie. En het is ook de vraag of het een type 10 of type 11 is. Met deze wijze van ophangen heeft een type 11 geen meerwaarde zoals eerder is opgemerkt.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Die radiator hing natuurlijk onder het raam, en was er eerst alleen tegen de rechtermuur een woningbouw aanrecht met 4 kastjes.
Vervang hem door een designradiator en niemand die het opvalt. Kan je ook nog je theedoeken ophangen en sneldrogen.VeertienKaVier schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:25:
[Afbeelding]
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Anoniem: 39993
Zeker niet de enige optie. Je hebt ook gewoon spul wat ervoor bedoeld is om op deze manier op te hangen. In onze vorige woning hadden we er 1 bij de keuken en in de huidige woning heb ik er onlangs eentje verwijderd uit de eetkamer. Zijn zogenaamd "design", maar persoonlijk vind ik ze gewoon spuuglelijk. De oud ijzer *knip* stond er om te springen. Dat soort spul hoef je hier alleen maar buiten neer te gooien en dan komen ze vanzelf vragen of ze het mee mogen nemen. De eerste keer dat ik hier een grofvuil container voor de deur neerzette was ik ook wel wat verbaasd dat er ineens iemand ingeklommen was toen hij bijna vol was.VeertienKaVier schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:25:
[Afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 02-11-2022 16:21 . Reden: Niet iedereen accepteert dat stigma ]
Dat dus. Je hebt heel mooie radiatoren voor zulke plekken, die ook de uitstraling van de keuken een upgrade geven. Maar ja, het is natuurlijk veel makkelijker om zo'n radiator te hergebruikenthunder8 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 14:18:
[...]
Vervang hem door een designradiator en niemand die het opvalt. Kan je ook nog je theedoeken ophangen en sneldrogen.
https://www.funda.nl/koop...heeswijkstraat-13/#foto-1
Hierbij vraag ik me toch ook echt af wat de gemeente dacht....
Oh een dakkapel ja joh is prima!
Ja doe maar zo groot als je wilt!
https://www.funda.nl/koop...8-papierstraat-8/#foto-20
Prachtig ingericht VT woninkje, maar zullen waarschijnlijk willen verhuizen omdat haar kledingkast te vol is?
https://www.funda.nl/koop...8-papierstraat-8/#foto-20
Prachtig ingericht VT woninkje, maar zullen waarschijnlijk willen verhuizen omdat haar kledingkast te vol is?
[ Voor 30% gewijzigd door kx22 op 02-11-2022 19:17 ]
De buren een paar huizen ernaast hebben eenzelfde dubbeldekker dakkapel.kx22 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 19:12:
Zal niet al te lang geleden geplaatst zijn. Op de Street View foto's van 2013 is er nog geen dakkapel te bekennen.
[ Voor 13% gewijzigd door Caayn op 02-11-2022 19:26 ]
De ene in wit en de andere in grijsCaayn schreef op woensdag 2 november 2022 @ 19:23:
[...]
De buren een paar huizen ernaast hebben eenzelfde dubbeldekker dakkapel.
Denk dat de ambtenaar hier helemaal niks boeit. Toch al een klote buurt, doe maar allemaal wat jullie willen
Geen modeltrein op zolder, maar heb je altijd al een eigen station willen hebben?
https://www.funda.nl/koop...915195-ideweersterweg-12/
:strip_exif()/f/image/ABnuI1ilvuE6oNPVYEg8NgO8.jpg?f=fotoalbum_large)
En ook een leuke WC in de tuin:
:strip_exif()/f/image/ABnuI1ilvuE6oNPVYEg8NgO8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IBYdy0mlc2swlVGbscsLifUF.jpg?f=fotoalbum_large)
De kans voor de buurman om zonnepanelen te plaatsen is wel verkeken zokx22 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 19:12:
Behalve dan dat degene met de dakkapel je buurman is, jij bent zelf dus degene met beperkte mogelijkheid tot zonnepanelen.hjtuinenburg schreef op woensdag 2 november 2022 @ 20:55:
[...]
De kans voor de buurman om zonnepanelen te plaatsen is wel verkeken zo
Al kun je nog wel een rijtje voor, rijtje achter, en een paar op het schuurtje. Prima balans over de dag gelijk
:strip_exif()/f/image/zQ16m4Ezsalg9fHTlHACWbjC.jpg?f=fotoalbum_large)
Een achtertuin vonden de buren ook niet nodig.
Niet dat deze stenen massa gezellig is...
[ Voor 5% gewijzigd door mitsumark op 02-11-2022 21:23 ]
Grappig, op de luchtfoto's zie je zo aan de huizen en sloot verderop hoe de spoorlijn liep:mcdroos schreef op woensdag 2 november 2022 @ 20:51:
Geen modeltrein op zolder, maar heb je altijd al een eigen station willen hebben?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Gr8VjESpZ1IeTAbIaMN3lgfu.jpg?f=fotoalbum_large)
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
https://www.funda.nl/koop...11-henri-hermanslaan-558/
Ik was voor de grap eens aan het zoeken op de goedkoopste woning in een straal, kwam ik dit tegen:
:strip_exif()/f/image/GUnRPIHICPE6meiBdS8dX8zl.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan aan mij liggen maar dit laat je toch liever niet zien in het openbaar ivm diefstal etc?
Ik was voor de grap eens aan het zoeken op de goedkoopste woning in een straal, kwam ik dit tegen:
:strip_exif()/f/image/GUnRPIHICPE6meiBdS8dX8zl.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan aan mij liggen maar dit laat je toch liever niet zien in het openbaar ivm diefstal etc?
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Maar kan je dit kwijt?Kuusj schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:43:
[Afbeelding]
Zijn nogal wat dozen. En zullen dieven nou echt geilen op een grote lego collectie (ondanks dat hier voor wel paar duizend euro aan lego zit). De dieven moeten het ook nog eens meenemen he.
Euh nou ja, het is niet traceerbaar, dit is wel meer dan een paar duizend euro, en dieven breken wel in voor minder. Maar goed. Ik zou het niet op foto willen hebben. Zo vreemd is dat overigens niet, zie je wel vaker.kx22 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 22:05:
[...]
Maar kan je dit kwijt?
Zijn nogal wat dozen. En zullen dieven nou echt geilen op een grote lego collectie (ondanks dat hier voor wel paar duizend euro aan lego zit). De dieven moeten het ook nog eens meenemen he.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Als er collector items tussen zitten. Maak je daar maar 10.000+ van. Ik zou het iig niet zo open en blood op funda willen hebben staan. Ookal is de kans klein dat het gejat word want is veel dozen en lang mee bezig typisch iets wat dieven niet graag hebben.kx22 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 22:05:
[...]
Maar kan je dit kwijt?
Op dit forum is ook een topic van iemand die zijn collectie in een opslag had liggen en alles kwijt was.
Los van die dozen trof mij vooral deze makelaarsoverdrijving:Kuusj schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:43:
Ik was voor de grap eens aan het zoeken op de goedkoopste woning in een straal, kwam ik dit tegen
Aan een van de drukste kruisingen, kun je beter zeggen.gelegen in groene woonomgeving Geleen
Je kunt zeggen wat je wil, maar het kleurgebruik is wel goed doorgetrokken! De wasbak en de kast verdwijnen zo in de achtergrond
Edit: bouwjaar 1968, sindsdien ook niets meer aan gedaan, gezien het schrootjesgebruik en kleurstellingen....
[ Voor 11% gewijzigd door Wailing_Banshee op 03-11-2022 12:59 ]
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ach, stukje UNESCO erfgoed in Delft is ook geel:
https://www.google.nl/map...00!7i13312!8i6656!5m1!1e1
En duur...
https://www.funda.nl/koop...42990874-vijver-noord-13/

[ Voor 7% gewijzigd door FunkyTrip op 03-11-2022 15:16 ]
Dit dus.
Is dat zo? Hadden ze in die tijd ook al inbouwsystemen voor de wc?Wailing_Banshee schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:57:
[...]
Edit: bouwjaar 1968, sindsdien ook niets meer aan gedaan, gezien het schrootjesgebruik en kleurstellingen....
[ Voor 17% gewijzigd door CvP_tweakers op 03-11-2022 13:08 ]
Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50
Dat waren wel de kleuren in mijn geboortejaar (76), ik had ook verschillende babymeubels in die kleuren. Maar hier zijn ze wel doorgeslagen en we zitten ook niet meer in de jaren '70
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Geberit heeft de eerste in 1964 gemaakt. Mogelijk dat er ook al andere merken waren die eerder waren.CvP_tweakers schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:08:
[...]
Is dat zo? Hadden ze in die tijd ook al inbouwsystemen voor de wc?
[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 03-11-2022 13:18 ]
Lelijk flitsergebruik ook voor de interieurfoto's

Bij de meeste huizen denk ik nog: hier zou je wat van kunnen maken .. maar hier heb je 7 ton voor de aanschaf nodig plus minstens 2 ton voor de verbouwing. Als het niet meer is ..
Weet iemand waar die ijzeren latten (?) voor dienen bij de la linksonder? Lijkt iets permanents te zijn, het front zit er scheef door op. Zitten wieletjes onder voor een zware lade?

==
hoi
Misschien een la voor de grote zakken aardappels
Het ziet er inderdaad wel vreemd uit. Degene die het koopt zal het allemaal wel verbouwen. Het is op zich allemaal nog wel bruikbaar, maar als je toch zo veel geld aan een huis uitgeeft dan wil je denk ik niet zo'n badkamer en keuken
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Op een van de andere foto's lijk je te kunnen zien dat er verticaal borden in staan. Die la zal dus aardig zwaar zijn en ooit verzakt denk ik.
Wel een pand met leuke potentie (is hier een minuut of vijf vandaan) maar omdat het deels onder maaiveld is gebouwd zul je moeite hebben met moderniseren (om over vochtproblemen met zoiets uit de 70's nog te zwijgen)
Wel een pand met leuke potentie (is hier een minuut of vijf vandaan) maar omdat het deels onder maaiveld is gebouwd zul je moeite hebben met moderniseren (om over vochtproblemen met zoiets uit de 70's nog te zwijgen)
Ja dat weet ik.Eusebius schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:31:
[...]
Lelijk flitsergebruik ook voor de interieurfoto's![]()
Bij de meeste huizen denk ik nog: hier zou je wat van kunnen maken .. maar hier heb je 7 ton voor de aanschaf nodig plus minstens 2 ton voor de verbouwing. Als het niet meer is ..
Weet iemand waar die ijzeren latten (?) voor dienen bij de la linksonder? Lijkt iets permanents te zijn, het front zit er scheef door op. Zitten wieletjes onder voor een zware lade?
[Afbeelding]
De la is een soort kruk/plateau.
je kan deze uitschuiven om hier de boodschappen op te zetten, maar ook zodat kinderen kunnen meehelpen in de keuken.
We hebben 3 jaar terug een tijdje in het huis van mijn schoon oma gebivakkeerd tijdens mijn verbouwing, en daar zat het ook in.
Wie zegt dat hij/zij ook het Lego zelf heeft. Wellicht een collector van enkel de dozen.Kuusj schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:43:
[Afbeelding]
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het wel wat hebben. Ik vind het wel een grappig huisje, alhoewel qua prijs het wel echt idioot is.
Dat is echt een heel schattig wijkje. Terecht dat het stukje beschermd Delft is. Nadeel is wel dat de meeste van de huisjes die nu vrij komen nodig onderhoud behoeven, want vaak sinds jaren 70-80 niet meer van binnen gepimpt. Van buiten blijven ze echter strak in het verf en uniform, want dat wordt centraal geregeld.Joe28965 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 15:00:
[...]
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het wel wat hebben. Ik vind het wel een grappig huisje, alhoewel qua prijs het wel echt idioot is.
Dit hele straatje is ook extreem gewild. Oorspronkelijk gebouwd als luxe arbeidershuisjes:
https://www.google.nl/map...00!7i13312!8i6656!5m1!1e1
[ Voor 9% gewijzigd door FunkyTrip op 03-11-2022 15:15 ]
Dit dus.

Handige plek voor de buitenlamp. Zullen de buren blij mee zijn.
https://www.funda.nl/koop...42916830-brederowende-21/
Daily driver | Ford Fanta | 280PK | Orange Fury | Performance Pack
Is heel netjes rekening mee gehouden.Fanta schreef op donderdag 3 november 2022 @ 15:40:
[Afbeelding]
Handige plek voor de buitenlamp. Zullen de buren blij mee zijn.
https://www.funda.nl/koop...42916830-brederowende-21/
De achterkant is afgeschermd.
:fill(white):strip_exif()/f/image/7KV2gecuJrfc2bVEBAJXAPRf.png?f=user_large)
Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50
De heggetjes worden ook centraal geregeld.FunkyTrip schreef op donderdag 3 november 2022 @ 15:13:
[...]
Dat is echt een heel schattig wijkje. Terecht dat het stukje beschermd Delft is. Nadeel is wel dat de meeste van de huisjes die nu vrij komen nodig onderhoud behoeven, want vaak sinds jaren 70-80 niet meer van binnen gepimpt. Van buiten blijven ze echter strak in het verf en uniform, want dat wordt centraal geregeld.
Zelf ooit gekeken naar een van die huisjes, maar aangezien het monumenten zijn wordt je niet heel blij van wat er wel en niet mag. Zat enkelglas in en dat mocht niet vervangen worden bijvoorbeeld. En alles wat je weghaalt moet je hergebruiken.
Hoe dan? Het stukje waar licht uitkomt, lijkt rondom te kunnen stralen.CvP_tweakers schreef op donderdag 3 november 2022 @ 15:55:
[...]
Is heel netjes rekening mee gehouden.
[Afbeelding]
==
hoi
Plus flink (nacht)licht (edit: ok dit heeft heel Delft blijkbaar door de buurgemeentes) en geluid van de biotech / DSM campus in je achtertuin.Sandburd schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:23:
[...]
De heggetjes worden ook centraal geregeld.
Zelf ooit gekeken naar een van die huisjes, maar aangezien het monumenten zijn wordt je niet heel blij van wat er wel en niet mag. Zat enkelglas in en dat mocht niet vervangen worden bijvoorbeeld. En alles wat je weghaalt moet je hergebruiken.
[ Voor 5% gewijzigd door oscar82 op 03-11-2022 17:17 ]
Wel geweldig sanitair. Zou ik ook best willen. Ik zou wel andere tegels nemen en die kasten ook veranderen.
Best grappig huis...
Zoek een foto van de voordeur is ook wel een leuk spelletje. Virtueel koekje voor wie hem als eerste gevonden heeft...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dit is gewoon asociaal, via de zijkant zou je zomaar licht in je huis kunnen krijgen. Hou het lekker binnen je eigen tuin, zelfde als mensen die van die schijnwerpers ophangen die bij beweging de halve wijk verlichten.CvP_tweakers schreef op donderdag 3 november 2022 @ 15:55:
[...]
Is heel netjes rekening mee gehouden.
[Afbeelding]
In snap niet zo goed waarom jullie dit idioot / duur vinden. Rond de 5k/m2 is geen rare prijs. Het is wel een compleet huis met tuin op een leuke plek aan een watertje.Joe28965 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 15:00:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Sethro op 03-11-2022 21:32 ]
https://www.funda.nl/koop...373498-bergweg-3/#foto-25Fiber schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:08:
[...]
Best grappig huis...
Zoek een foto van de voordeur is ook wel een leuk spelletje. Virtueel koekje voor wie hem als eerste gevonden heeft...
En we hebben een winnaar!
Mee eens. Agnetapark is een bijzondere plek die voor veel mensen zeker meerwaarde heeft. Daarmee is het misschien een dure plek in vergelijking met 'gewone' wijken, maar voor veel mensen is het de hogere prijs ook wel waard. Dit is daarom voor zo'n gewild wijkje geen extreem hoge prijs.Sethro schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:28:
[...]
In snap niet zo goed waarom jullie dit idioot / duur vinden. Rond de 5k/m2 is geen rare prijs. Het is wel een compleet huis met tuin op een leuke plek aan een watertje.
https://www.funda.nl/koop/leidschendam/huis-42910573-dotterbloem-41/
Waarom alleen maar vergroenen? Verblauwen kan toch ook!
Oh en in de tuin is er is een zwembad "multifunctionele ruimte die als zwembad gebruikt kan worden!"
:strip_exif()/f/image/4ATPqZESlqE8Ux6qfgnXIkN8.jpg?f=fotoalbum_large)
Oh en in de tuin is er is een zwembad "multifunctionele ruimte die als zwembad gebruikt kan worden!"

:strip_exif()/f/image/4ATPqZESlqE8Ux6qfgnXIkN8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mF7nC51LRX7U62hgXubHg1Ry.jpg?f=fotoalbum_large)
Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.
Ik heb echt geen idee wat voor materiaal ze hier in de voor- en achtertuin gebruikt hebben... Is dat blauw beton
Of een soort epoxy gezien de glans?

https://www.funda.nl/koop...-42910573-dotterbloem-41/

https://www.funda.nl/koop...-42910573-dotterbloem-41/
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Wow wat een timingCounterDesk schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:38:
![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Lijkt mij fantastisch zodra het een beetje ijzelt en/of sneeuwt. Of liggen er verwarmingsbuizen onder?CounterDesk schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:38:
![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Aan de andere kant, je kan wel als eerste schaatsen in de wijk!
[ Voor 3% gewijzigd door fenrir op 04-11-2022 09:30 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.