Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 220 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.908.625 views

Onderwerpen

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 17:34
Ik dacht nog zou Lens ze vinden?
hier zijn ze wat goedkoper
https://www.vntg.com/1687...air-by-heinz-julen-1990s/

Ik hoef ze niet, ben tevreden met de shark van Artifort om de eettafel. Maar leuk om te weten wie ze gemaakt heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huppelepups
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 10:29
Maasluip schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:41:
[...]

Ik ben blij dat ik voor een half miljoen bij mij in de buurt een huis met een hectare grond kan kopen. Ook al moet dat dan nog een beetje opgeknapt worden.
https://www.funda.nl/koop...is-42832337-rinkesfort-3/

[Afbeelding]
Als je ziet wat er omheen staat vraag ik me af of je hier wel zo blij van zou worden.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• mcdroos
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:49
Als je de gewoonte had om in de jaren 2000 op random links van het internet te klikken:

https://www.funda.nl/koop...050-delmerweg-16/#foto-22

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3CebrzUiIFHKT_WM3ohPAojJ7VM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p4ssJkg7s2SC7cQb8WvWGlsZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
mcdroos schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:36:
Als je de gewoonte had om in de jaren 2000 op random links van het internet te klikken:

[Afbeelding]
Veel te zien daar.
Wel handig dat je halverwege de ruim 27m lange garage een toilet hebt. Als je dan nodig moet kan je met de auto naar de wc!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:40
paQ schreef op donderdag 22 september 2022 @ 21:11:
[...]

oh verschrikkelijk wat een wijk :'(
Ik zou me daar heel ongelukkig voelen. Geen boom te bekennen
Het is een nieuwbouwwijk, niet heel vreemd dat er geen volgroeide bomen staan. Ik zie overigens meerdere bomen staan op de foto's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:17

paQ

Blik1984 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:54:
[...]

Het is een nieuwbouwwijk, niet heel vreemd dat er geen volgroeide bomen staan. Ik zie overigens meerdere bomen staan op de foto's
Die paar takken met een blaadje? Dat duurt nog wel een jaartje of 12 voordat dat 'bomen' zijn.
Je kan er ook voor kiezen reeds volwassen bomen neer te zetten natuurlijk. Dit is een wijk afraffelen tegen zo weinig mogelijk kosten. en ohja... 5 ton voor 87m2... daar!
oh boy

We glijden echt af als dit het nieuwe normaal wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door paQ op 23-09-2022 09:59 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 12:23
Rubbergrover1 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 21:07:
[...]

Vind ik niet verkeerd. Zou daar best willen wonen, als ik in die buurt op zoek zou zijn. Maar ik zou de oprit/voortuin wel wat minder steen willen hebben.
Ik ben laatst in een van deze huizen geweest. Daar hadden ze de oprit gesplitst, dus elk huis had eigen oprit en megagrote tuin. Ik vind het een prachtig huis in een heel mooi groen wijkje. Ik zou alleen niet in Lelystad willen wonen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:40
paQ schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:59:
[...]

Die paar takken met een blaadje? Dat duurt nog wel een jaartje of 12 voordat dat 'bomen' zijn.
Je kan er ook voor kiezen reeds volwassen bomen neer te zetten natuurlijk. Dit is een wijk afraffelen tegen zo weinig mogelijk kosten. en ohja... 5 ton voor 87m2... daar!
oh boy

We glijden echt af als dit het nieuwe normaal wordt.
Ja, ik zou er ook niet vrolijk van worden. Maar het is dus niet waar dat er geen bomen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:17

paQ

Blik1984 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:06:
[...]

Ja, ik zou er ook niet vrolijk van worden. Maar het is dus niet waar dat er geen bomen staan.
Het is helemaal in lijn met Almere 1976 vibes in elk geval. Mag ik het dan zo stellen?
Behalve dan dat de prijs 20 x zo hoog is nu.

[ Voor 6% gewijzigd door paQ op 23-09-2022 10:09 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Blik1984 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:06:
[...]

Een berk heeft ook geen 12 jaar nodig om "volwassen" te worden, dat gaat iets sneller met dat type boom. Er zitten inherente nadelen aan nieuwbouwwijken en dit is er één van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

[Afbeelding]
Dat huis had Guus Meeuwis beter kunnen kopen :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Een EB110, XJ220 en een 959 in de buitenlucht parkeren met zo'n stof en zon erbij ;w
Hopelijk was het alleen zo voor de foto's al lijkt het daar niet op.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 21:03

[Afbeelding]
Mooi huis, Snap niet zo goed waarom het zwembad niet 1 a 1,5 m langer is gemaakt. Daar is alle ruimte voor en maakt het veel bruikbaarder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Gekkenhuis schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:26:
[...]

Een EB110, XJ220 en een 959 in de buitenlucht parkeren met zo'n stof en zon erbij ;w
Hopelijk was het alleen zo voor de foto's al lijkt het daar niet op.
Nou, mijn Nissan Micra wordt niet zo verwend dat die uit de regen en zon onder zo'n afdakje staat. En mjin opa zijn Starlet heeft het ook 25 jaar volgehouden onder een afdakje en die moest weg omdat mijn opa een gevaar in het verkeer werd. Die auto was nog steeds goed ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 15:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

FitTiv schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:48:
[...]

Veel te zien daar.
Wel handig dat je halverwege de ruim 27m lange garage een toilet hebt. Als je dan nodig moet kan je met de auto naar de wc!
Hoezo? Is het van een BNer? Kwam het toen in het nieuws?
Vind de prijs overigens best laag voor dichtbij stad en zo'n groot huis en interieur!

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 15:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

ToolkiT schreef op donderdag 22 september 2022 @ 17:18:
[...]

ik dacht klasieke windmolens.. maar je bedoeld moderne..
Op zich heb ik daar geen problemen mee, de totale steriliteit van huis en wijk en de belachelijke prijs daarintegen..
A27 ook op 200m ofzo met open land er tussen... Raampjes dichthouden dus.

Dit dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Marzman schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:57:
[...]

Nou, mijn Nissan Micra wordt niet zo verwend dat die uit de regen en zon onder zo'n afdakje staat. En mjin opa zijn Starlet heeft het ook 25 jaar volgehouden onder een afdakje en die moest weg omdat mijn opa een gevaar in het verkeer werd. Die auto was nog steeds goed ;)
Ga je deze wagens nou echt vergelijken met een Starlet en een Micra? Ja, 4 wielen en een stuur maar dan houdt het ook echt op.. ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17:18
Gekkenhuis schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:40:
[...]

Ga je deze wagens nou echt vergelijken met een Starlet en een Micra? Ja, 4 wielen en een stuur maar dan houdt het ook echt op.. ;)
Voor veel mensen is dat ook de essentie van een auto. Daarom zitten we hier in een huizen-topic en niet in een auto-topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Rubbergrover1 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:56:
[...]

Voor veel mensen is dat ook de essentie van een auto. Daarom zitten we hier in een huizen-topic en niet in een auto-topic.
Dan kun je nog steeds het verschil zien tussen een klassieker van tientallen miljoenen en een Micra (of in termen van dit huizen-topic waar we nu zijn, het verschill tussen een kartonnen doos en een villa in 't Gooi).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Gekkenhuis schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:20:
[...]

Dan kun je nog steeds het verschil zien tussen een klassieker van tientallen miljoenen en een Micra (of in termen van dit huizen-topic waar we nu zijn, het verschill tussen een kartonnen doos en een villa in 't Gooi).
Je kan ook zien dat ik afsloot met Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/s/wink.gif

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjjl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 00:56
[...]

Je zou echter mogen verwachten dat iemand die dat huis kan betalen, verstandig met zijn geld omgaat dan deze collectie auto's aan te schaffen. Maar smaken verschillen, het huis mag er absoluut zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Er is nog plaats voor twee extra auto's, dus hij heeft zich nog ingehouden :)

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
MeTooPV schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:52:
[...]

Mooi huis, Snap niet zo goed waarom het zwembad niet 1 a 1,5 m langer is gemaakt. Daar is alle ruimte voor en maakt het veel bruikbaarder.
Binnenzwembaden hebben vaak jets, bepaal je zelf hoeveel stroming je hebt en zwem je op de plaats ipv baantjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 22:18
https://www.funda.nl/koop...26-spoorzicht-45/#foto-34

Om het ultieme vakantiegevoel te behouden zetten we 2 strandbedden in ons achtertuin met volop zand.

https://www.funda.nl/koop...26-spoorzicht-45/#foto-31

En ohja, bij het verhuizen nemen we de douchecabine mee!

Verder prachtige huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersoco80
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-09 19:46
kx22 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 22:12:

Om het ultieme gevoel te behouden zetten we 2 strandbedden in ons achtertuin met volop zand.

Verder prachtige huis.
Dat geld en dan een berging waar je 2 fietsen en een schoffel in kwijt kan, als je een beetje propt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Om het ultieme gevoel te behouden zetten we 2 strandbedden in ons achtertuin met volop zand.

Verder prachtige huis.
Ik douche ook graag onder mijn eigen douche :9
Wel lelijk zeg al die warmtepompen op het dak https://www.funda.nl/koop...26-spoorzicht-45/#foto-34
Wel een warmtepomp, maar geen zonnepanelen. Aan de ene kant is dat positief, want geen schaampanelen nodig om de benodigde epc waarde te halen, maar zou de stroomrekening nu niet wat te hoog worden?
Geld was zeker ook op bij de gemeente, er staat geen enkele boom in het plantsoen. Ik zie alleen maar kakveldjes.

[ Voor 12% gewijzigd door fenrir op 23-09-2022 22:27 ]

Van klussen krijg je grijze haren

• jvbosma
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 13:26
https://www.funda.nl/koop...s-42960288-tolhuisweg-47/

Amsterdamse prijzen 10.000 euro per m2 in drenthe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Je bedoelt een bouwkavel voor 110 euro per m2 ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvbosma
Ssst... dat is geen clickbait ;)

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:11
fenrir schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 22:23:
[...]

Wel lelijk zeg al die warmtepompen op het dak https://www.funda.nl/koop...26-spoorzicht-45/#foto-34
Wel een warmtepomp, maar geen zonnepanelen. Aan de ene kant is dat positief, want geen schaampanelen nodig om de benodigde epc waarde te halen, maar zou de stroomrekening nu niet wat te hoog worden?
Geld was zeker ook op bij de gemeente, er staat geen enkele boom in het plantsoen. Ik zie alleen maar kakveldjes.
Nee want je koopt geen gas. Dus het geld dat je uitspaart kun je gebruiken voor stroom.
En kak moet je tegenwoordig oprapen.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
[...]

offtopic:
Ehm, niet op zo'n overzichtsfoto. Ik zie acht poortjes met autootjes er onder. Daar zie ik niet aan af wat voor auto's het zijn en of het dure of bijzondere auto's zijn. Gezien het huis ga in er aan vanuit dat het niet het goedkoopste van het goedkoopste zal zijn, maar daar houdt het wel mee op.

Ik zou eerder denken dat iemand die 100 keer meer budget voor een huis heeft, ook met een auto van een paar ton net zo makkelijk kan omgaan als normale mensen net hun Micra. Tenzij het inderdaad een bijzondere klassieker is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Om het ultieme vakantiegevoel te behouden zetten we 2 strandbedden in ons achtertuin met volop zand.

Verder prachtige huis.
Ik denk dat die tuin eerder een gevalletje 'het zand ligt klaar, maar de stenen worden nu pas in 2023 geleverd'.
Zo'n geintje hebben we hier ook gehad en hebben op min of meer dezelfde wijze de tuin bruikbaar gemaakt.

Verder is het wel weer VT wonen bingo in dat huis hoor.... Keurige woning maar erg anoniem.
[...]

Nou is een maatje van mij installateur en die gaat bij wat wind al niet een plat dak op om een installatie te inspecteren, maar hoe zouden ze dat hier moeten doen?

[ Voor 23% gewijzigd door PaT op 24-09-2022 08:33 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Rubbergrover1
PaT schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 08:28:
[...]

Ik denk dat die tuin eerder een gevalletje 'het zand ligt klaar, maar de stenen worden nu pas in 2023 geleverd'.
Zo'n geintje hebben we hier ook gehad en hebben op min of meer dezelfde wijze de tuin bruikbaar gemaakt.
Zelfde denk ik bij de douche. Dat de cabine niet leverbaar was en dat ze daarom tijdelijk een douchegordijn hebben opgehangen. Maar voor de verkoop(-foto's) is dat natuurlijk geen porem, dus hebben ze die even weggehaald. Al zou ik eerder de muurtjes van de WC hebben aangepakt. Als je de WC als tweede interieurfoto in je presentatie hebt, dan zijn onafgewerkte en vlekkerige muren niet heel positief.

Ik vraag me bij zo'n huis wel altijd af wat de reden voor verkoop is. Het lijkt er op dat het niet alleen voor de verkoop is ingericht, maar dat ze ook echt er wel leven. Maar waarom dan meteen al weer in de verkoop?

• kx22
Rubbergrover1 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 08:37:
[...]

Zelfde denk ik bij de douche. Dat de cabine niet leverbaar was en dat ze daarom tijdelijk een douchegordijn hebben opgehangen. Maar voor de verkoop(-foto's) is dat natuurlijk geen porem, dus hebben ze die even weggehaald. Al zou ik eerder de muurtjes van de WC hebben aangepakt. Als je de WC als tweede interieurfoto in je presentatie hebt, dan zijn onafgewerkte en vlekkerige muren niet heel positief.

Ik vraag me bij zo'n huis wel altijd af wat de reden voor verkoop is. Het lijkt er op dat het niet alleen voor de verkoop is ingericht, maar dat ze ook echt er wel leven. Maar waarom dan meteen al weer in de verkoop?
Wij noemde het vroeger altijd WilDERnis.

• Andrehj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 20:51
Lelijk is een mening, maar hoe ga je die warmtepompen ooit onderhouden? Of, sterker nog, wat doe je in het geval van een storing (die natuurlijk altijd optreedt als de WP het hardst moest werken, dus als het dak vol met sneeuw en ijs ligt)?
Ik begrijp deze keuze voor de plaatsing echt niet. Zeker ook omdat er in de tuinen van deze woningen plek zat is voor de buitenunit.
En op de daken geen zonnepanelen? Hoe hebben ze dat dan met de vergunning voor elkaar gesjoemeld?

[ Voor 7% gewijzigd door Andrehj op 24-09-2022 09:42 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Andreas92
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 15:03
Andrehj schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:40:
[...]

Lelijk is een mening, maar hoe ga je die warmtepompen ooit onderhouden? Of, sterker nog, wat doe je in het geval van een storing (die natuurlijk altijd optreedt als de WP het hardst moest werken, dus als het dak vol met sneeuw en ijs ligt)?
Ik begrijp deze keuze voor de plaatsing echt niet. Zeker ook omdat er in de tuinen van deze woningen plek zat is voor de buitenunit.
En op de daken geen zonnepanelen? Hoe hebben ze dat dan met de vergunning voor elkaar gesjoemeld?
Die willen nog wel eens door het dak heen naar de zolder zakken. Doormiddel van een liftje.

• Andrehj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 20:51
Andreas92 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:59:
Die willen nog wel eens door het dak heen naar de zolder zakken. Doormiddel van een liftje.
Dat klopt, maar omdat die toren onderin (bij de aansluiting met het dak) smaller wordt, lijkt me dat hier niet het geval.
In alle gevallen blijf ik €860.000 voor een tweekapper waanzinnig veel geld vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door Andrehj op 24-09-2022 10:04 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:05
Andreas92 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:59:
[...]

Ik geloof niet dat dat hier het geval is:
https://www.funda.nl/koop...rzicht-45/#360-foto-foto5

iRacing Profiel

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-09 23:56

Verder prachtige huis.
Belachelijk veel geld voor dat huis.

• Bitzer
Rubbergrover1 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 07:05:
[...]

offtopic:
Ehm, niet op zo'n overzichtsfoto. Ik zie acht poortjes met autootjes er onder. Daar zie ik niet aan af wat voor auto's het zijn en of het dure of bijzondere auto's zijn. Gezien het huis ga in er aan vanuit dat het niet het goedkoopste van het goedkoopste zal zijn, maar daar houdt het wel mee op.

Ik zou eerder denken dat iemand die 100 keer meer budget voor een huis heeft, ook met een auto van een paar ton net zo makkelijk kan omgaan als normale mensen net hun Micra. Tenzij het inderdaad een bijzondere klassieker is.
Om het even overdreven zwart/wit te stellen:

Een kleine goedkope auto kan je voor een relatief klein bedrag aan onderhoud jarenlang veel mee rijden.

Een peperdure 'supercar' word nauwelijks mee gereden maar kost desondanks een godsvermogen om te onderhouden.

• Rubbergrover1
Bitzer schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 10:07:
[...]

Om het even overdreven zwart/wit te stellen:

Een kleine goedkope auto kan je voor een relatief klein bedrag aan onderhoud jarenlang veel mee rijden.

Een peperdure 'supercar' word nauwelijks mee gereden maar kost desondanks een godsvermogen om te onderhouden.
Maar als je budget 100 keer hoger is, dan mag dat onderhoud ook wel 100 keer meer kosten...

• Bitzer
Rubbergrover1 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 10:12:
[...]

Maar als je budget 100 keer hoger is, dan mag dat onderhoud ook wel 100 keer meer kosten...
Ze hebben er dan nog een paar 'gewone' auto's bij om gewoon mee te kunnen rijden en voor de boodschappen en zo. Je parkeert je zeldzame supercar niet bij de Aldi. Die supercars zijn voor de heb, om naar te kijken en te laten zien. Daar ga je niet mee rijden want dan gaat er iets kapot en onderdelen zijn niet om de hoek te verkrijgen als ze al te verkrijgen zijn en de monteur om de hoek weet ook niet zomaar hoe zo'n ding in elkaar zit. En ondanks of dankzij de stilstand gaan ze snel achteruit, hebben veel duur onderhoud nodig en moeten dan weer uitgebreid gerestaureerd worden wat ook astronomisch veel geld kost.

Maar als het geld bij wijze van spreken uit de kraan komt en je van gekkigheid niet meer weet wat je er mee moet doen kan je het aan supercars besteden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Rubbergrover1 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 08:37:
[...]

Dat is beton ciré, dat hoort zo ;)

Ik vind het ook niet mooi, maar het is wel "afgewerkt".

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 13:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Rubbergrover1 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 06:52:
[...]

Je bedoelt een bouwkavel voor 110 euro per m2 ;) .
Maar dan nog is het veel. Ik had eerder een bouwkavel voor 50 euro per m2. Inclusief huis en stallen. 8)

Signatures zijn voor boomers.

• Rubbergrover1
Bitzer schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 10:21:
[...]

Ze hebben er dan nog een paar 'gewone' auto's bij om gewoon mee te kunnen rijden en voor de boodschappen en zo. Je parkeert je zeldzame supercar niet bij de Aldi.
offtopic:
Prima. Maar ik weet niet wanneer een auto een 'supercar' is. En wanneer het een gewone auto is om mee te rijden Ik zie gewoon acht parkeerplekken met auto's.

• Rubbergrover1
Maasluip schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 10:44:
[...]

Maar dan nog is het veel. Ik had eerder een bouwkavel voor 50 euro per m2. Inclusief huis en stallen. 8)
Ach ja, das war einmal. Maar in ik denk dat dat in Midlaren al wel een tijdje geleden is

• Rubbergrover1
PaT schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 10:29:
[...]

Dat is beton ciré, dat hoort zo ;)

Ik vind het ook niet mooi, maar het is wel "afgewerkt".
Hm, net als de afwezigheid van een wc-rolhouder en handdoek haakje zeker. Vreemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
[...]
Iets beter kijken en je ziet dat er in die veldjes boomspiegels zijn aangebracht. Bomen komen ongetwijfeld einde herfst. Huis is van 2022, dus dat kon simpelweg niet eerder (bomen planten in lente/zomer is vragen om moeilijkheden).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bitzer
Even iets heel anders dan visgraat en taatsdeuren:
Afbeeldingslocatie: https://img.plazahomes.co.jp/sale/H0062237/1280/1280/exterior.jpg

Dit strakke pand is te vinden in Tokyo.

Een huis met een behoorlijk stukje tuin vind je daar niet snel:
Afbeeldingslocatie: https://img.plazahomes.co.jp/sale/H0062237/1280/1280/photo1.jpg

Een geluiddichte entertainment room:
Afbeeldingslocatie: https://img.plazahomes.co.jp/sale/H0062237/1280/1280/photo10.jpg

Het kost ca. 3,8 miljoen euro. De maten van de kamers worden uitgedrukt in tatami. In advertenties word consequent de afstand tot de nabije stations aangegeven. De exacte locatie word niet genoemd en ondanks zoeken op de aanwijzingen -4 minuten van de Amerikaanse school, 10 minuten van Tama station- heb ik het niet kunnen vinden.
Chofu ligt ca. 20 kilometer van het hart van Tokyo.

• Bitzer
Maar naar het centrum toe stijgen de prijzen. Een stukje bouwgrond van 220m2 moet bijna €24 miljoen kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bitzer
Deze recent geflipte woning
Afbeeldingslocatie: https://realestate-asset.scdn8.secure.raxcdn.com/img/store/00/e2/3bcc56e32945b89c5371640f37378463bff8/phprccpKG.jpg
zal hier wel niet in de smaak vallen vermoed ik. Voor de flip
https://realestate.co.jp/en/forsale/view/964294

[ Voor 30% gewijzigd door Bitzer op 24-09-2022 14:36 . Reden: voor de flip ]

• Bitzer
Afbeeldingslocatie: https://realestate-asset.scdn8.secure.raxcdn.com/img/store/c6/24/81771e822b8bae66c928a4096a29df6b9981/phpk42ltO.png
Een verder niet bijzonder appartementje op 500 meter van de Ryōgoku Kokugika kost €430,000 dat prijsniveau zijn we hier langzamerhand ook gewend.
https://goo.gl/maps/FrZJ8ikcmYtTVXHT8

[ Voor 13% gewijzigd door Bitzer op 24-09-2022 14:30 . Reden: Plaatje toegevoegd ]

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:07
Vanwaar je interesse in Japan, en waarom deel je dat met ons?
Ik heb nog half interesse omdat de helft van m'n managers Japans is, maar daar houdt het wel op..

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
mitsumark schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 14:35:
Ik heb nog half interesse omdat de helft van m'n managers Japans is, maar daar houdt het wel op..
offtopic:
Als Limburger krijg ik hier ook woningen uit Amsterdam voorgeschoteld, terwijl ik niemand in Amsterdam persoonlijk ken. Dit topic gaat dan ook over opmerkelijke (koop/huur) woningen. Niet of je ze zelf interessant vindt om te kopen of dat ze in je zoekgebied liggen.

• jvbosma
Ik vind het juist leuk om ook andere bijzodere huizen te zien. Heb je ook een link naar dat geflipte huis?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• newtastyland
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
mitsumark schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 14:35:
Waarom niet, veel leuker dan weer een betegelde achtertuin in Almere. 😜

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:32

_Eend_

🌻🇺🇦

Bitzer schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 14:28:
[Afbeelding]
De keuken doet me een beetje (heel erg) denken aan een operatiekamer. Voor de rest wel een mooi huis zo. De Japanse vastgoedmarkt is sowieso wel bijzonder, ik heb gisteren een filmpje gekeken van een mini maisonette in Tokyo Osaka. 3 5 verdiepingen van elk 2 of 3 vierkante meter. Kostte ook 'maar' 40.000 Yen p/maand (280 Euro p/maand)

Dit filmpje:

[ Voor 7% gewijzigd door _Eend_ op 24-09-2022 15:54 . Reden: Filmpje toegevoegd. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Bitzer schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 14:28:
[Afbeelding]
Ik vind dit wel een geslaagde flip. Van depressieve beton-kitsch naar een moderne villa.

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Toke_gt schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 13:48:
[...]

Iets beter kijken en je ziet dat er in die veldjes boomspiegels zijn aangebracht. Bomen komen ongetwijfeld einde herfst. Huis is van 2022, dus dat kon simpelweg niet eerder (bomen planten in lente/zomer is vragen om moeilijkheden).
Iets aardiger reageren mag ook wel. Bij meerdere huizen staan er wel boom(-achtigen) in de voortuinen, juist hierdoor viel het mij op.

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Silent7
Hmm af en toe een gek huis uit het buitenland is leuk hoor, maar ligt het aan mij, Japan, USA, Canada wel heel snel achter elkaar...toch minder leuk dan een huisje waar je alleen met een bootje kan komen of rijtjeshuis in bv Purmerend waar iemand een zwembad in de kelder heeft gemaakt bij wijze van spreken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
fenrir schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:02:
[...]

Iets aardiger reageren mag ook wel. Bij meerdere huizen staan er wel boom(-achtigen) in de voortuinen, juist hierdoor viel het mij op.
Sorry, was totaal niet onaardig bedoeld!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 21:03
Silent7 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:39:
[...]

Binnenzwembaden hebben vaak jets, bepaal je zelf hoeveel stroming je hebt en zwem je op de plaats ipv baantjes
Is er iemand die daar ervaring mee heeft? Dat hou je toch niet vol? Een uur lang op dezelfde plaats zwemmen een paar keer per week.? Het verkoop praatje is mooi. Maar zonder baantjes tellen lijkt het mij kansloos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Silent7 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:06:
Hmm af en toe een gek huis uit het buitenland is leuk hoor, maar ligt het aan mij, Japan, USA, Canada wel heel snel achter elkaar...toch minder leuk dan een huisje waar je alleen met een bootje kan komen of rijtjeshuis in bv Purmerend waar iemand een zwembad in de kelder heeft gemaakt bij wijze van spreken
Ik vind het allemaal leuk dus laat maar komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silent7
MeTooPV schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:10:
[...]

Is er iemand die daar ervaring mee heeft? Dat hou je toch niet vol? Een uur lang op dezelfde plaats zwemmen een paar keer per week.? Het verkoop praatje is mooi. Maar zonder baantjes tellen lijkt het mij kansloos.
Ja mn vader heeft dit, zwom elke avond een half uur op stand X (moeizaam contact dus geen idee of ie het nog doet ;) )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kx22
https://www.funda.nl/koop...26-breesteegh-19/#foto-17

Ik heb nog nooit in een huis gewoond die niet is uitgebouwd, maar blijkbaar...mag de buitenkant van jouw uitbouw over perceel van de ander?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:22
kx22 schreef op zondag 25 september 2022 @ 04:00:
https://www.funda.nl/koop...26-breesteegh-19/#foto-17

Ik heb nog nooit in een huis gewoond die niet is uitgebouwd, maar blijkbaar...mag de buitenkant van jouw uitbouw over perceel van de ander?
Bij nieuwbouw komt dat veel voor. Zorgt ervoor dat als je zelf ook gaat uitbouwen dat de muur exact op het midden tussen de percelen staat. Dit staat ook zo beschreven in de eigendomsaktes.

Dus ja, dat mag en komt vaker voor.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:10

timovd

Voorsprong door techniek

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/161/712/340_1440x960.jpg
https://www.funda.nl/koop...van-fenemaplein-2-a-1801/

Dit lijkt mij handiger:
Afbeeldingslocatie: https://www.tegeldepot.nl/media/resized/400/400/0/a/5/0/reserverolhouder-toiletrolhouder-smedbo-outline-lite-rond-14-5x17x61-5-cm-rvs-gepolijst-shop-0a5093.webp
Voor de rest een overpriced flatje

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:57

Bezulba

Formerly known as Eendje

flatje?
250m2 is geen flatje meer...

Ik heb meer met zo'n appartement dan een zelfde soort/prijs ding in Rdam of Amsterdam.

[ Voor 7% gewijzigd door Bezulba op 25-09-2022 11:01 ]

blup

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlauwPet
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 05-11-2022
VvE kosten per maand € 1.682,30. Wauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:23
Wel gratis Formule 1 kijken!

Weliswaar met een verrekijker, maar toch. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:32

_Eend_

🌻🇺🇦

BlauwPet schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:10:
[...]

VvE kosten per maand € 1.682,30. Wauw.
Plus erfpacht van € 3.149,40, maar de VvE "treft voorbereidingen voor een optie tot afkopen van erfpacht (zie documentatie) "

Maargoed, 319 x € 1.682,30. Dat is dik 5 ton p/maand :o (er vanuit gaande dat iedereen hetzelfde bedrag betaald) Dan ben ik wel benieuwd naar wat ze met al dat geld doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:44

Crazy D

I think we should take a look.

Vind het duidelijk in beeld brengen dat er een NS station is nogal misplaatst. Als je zo'n appartement koopt, denk ik niet dat je je druk gaat maken over een station. Wel mooi appartement en ook wel echt een flinke ruimte. Flatje is in dit geval wel erg misplaatst. Overpriced is dan wel weer waar :P Maar goed, kijkend naar de locatie. Aan het strand, maar ook vlak bij de duinen waar je uren kunt ronddwalen met je hondje of op de fiets.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

@Crazy D flatje is uiteraard ironisch. Mooi huis voor als je al op leeftijd bent. Maar met de hoge maandelijkse kosten (je woont in/boven een hotel), is het behoorlijk prijzig.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Het huis uit deze post staat weer te koop:

https://www.funda.nl/koop...2503-nieuwe-tielseweg-42/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/164/709/701_1440.jpg

In 2017 is het gekocht inclusief een los aangeboden schuur op een apart kadastraal perceel voor zo'n €110000. Daarna is er zonder vergunning aan de achterkant een uitbouw van een meter gezet over de hele breedte van het huis en drie verdiepingen hoog. Op luchtfoto's van maart dit jaar had deze uitbouw/opbouw geen afgewerkt dak. De helft van het huis was afgedekt met een blauw zeil. De uitbouw is trouwens gebouwd van gasbetonblokken, dus niet het stevigste materiaal.

De makelaar beweert in de advertentie een hoop dingen waar volgens mij niks van klopt.

De perceeloppervlakte zou 128 vierkante meter zijn, maar het kadaster zegt 56 vierkante meter. (En Funda ook) De achtertuin bestaat helemaal niet. Dat zijn een paar stenen onder het balkon zichtbaar op https://www.funda.nl/koop...uwe-tielseweg-42/#foto-23. Grofweg dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/240AtKkwAOY-4ceWxUd_T7GV2zs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Zv8MRfhGIVPZGPVH8d4VCWBC.png?f=fotoalbum_large

De steeg rechts naast het huis en erachter is geen eigendom, die is van iemand anders (de eigenaar van TIE00-D-7766 & TIE00-D-7825) en er geld recht van overpad voor een setje omwonenden. Het is dus niet of je even lekker buiten gaat zitten in de halve tuinstoel die in die 'achtertuin' past.

In de Funda advertentie staat ook dat je kan parkeren op eigen terrein. Dat kan helemaal niet. Zoals gezegd is die steeg van iemand anders en je kan er niet parkeren omdat andere mensen daar dus recht van overpad hebben en je blokkeert dan hun schuren en garages. Je zou de voortuin kunnen bestraten en daar parkeren, maar dat blokkeert de stoep en je hebt een vergunning nodig zodat de gemeente er een uitrit met een verlaagde trottoirband van maakt.

Het is in 2017 gekocht samen met een losse schuur, perceel TIE00-D-7826, maar die is nergens gemeld in de tekst, de lijst van percelen of in de foto's en plattegronden. Ik ga er vanuit dat die er dus niet bij zit.

Anyway, ik vind 220K een achterlijk grote zak geld voor dit huis, zeker in een provinciestadje als Tiel.

[ Voor 7% gewijzigd door AtleX op 25-09-2022 12:03 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:30
Deze viel mij op gezien de grote prijsdaling. Met 250k zelfs 'betaalbaar' voor een wat grotere groep..... maar wat krijg je dan? Een ark... maar wel een die je meteen kan afvoeren en vervangen door iets nieuws. Ik denk dat je er beter nog 100k vanaf kan halen en alleen het perceel verkopen....

https://www.funda.nl/koop...is-42954112-de-horn-9-ws/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bitzer
Bowling baan
Afbeeldingslocatie: https://res.cloudinary.com/luxuryp/image/upload/w_1920,c_limit,f_auto,q_auto/gdrkal2vtqv2kxstssvj

Bisocoopje
Afbeeldingslocatie: https://res.cloudinary.com/luxuryp/image/upload/w_1920,c_limit,f_auto,q_auto/mch5itax3ydsnrbnkboc

Schoonheidssalon
Afbeeldingslocatie: https://res.cloudinary.com/luxuryp/image/upload/w_1920,c_limit,f_auto,q_auto/ywryxthmt6llngxhibix

Het is allemaal te vinden in dit gigantische landhuis in Los Angeles dat bekend staat als "The Manor"
Afbeeldingslocatie: https://res.cloudinary.com/luxuryp/image/upload/w_1920,c_limit,f_auto,q_auto/pdzdj2ucmfb0lkxjziro
Alledaagse zaken als een zwembad en tennisbaan ontbreken natuurlijk ook niet, links en rechts op de foto.

Het is ooit gebouwd door de bekende producer Aaron Spelling. Daarna was het eigendom van Petra Ecclestone die het deels opnieuw inrichtte en nu is het in het bezit van de Canadees Daryl Katz die er dus ook al weer van af wil. De maandelijkse onderhoudskosten zullen wel iets hoger liggen dan €1.682,30
De huidige vraagprijs is $165,000,000 maar misschien kan er nog wel wat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:12

Herman

FP ProMod
AtleX schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:51:
Het huis uit deze post staat weer te koop:

[Afbeelding]

In 2017 is het gekocht inclusief een los aangeboden schuur op een apart kadastraal perceel voor zo'n €110000. Daarna is er zonder vergunning aan de achterkant een uitbouw van een meter gezet over de hele breedte van het huis en drie verdiepingen hoog. Op luchtfoto's van maart dit jaar had deze uitbouw/opbouw geen afgewerkt dak. De helft van het huis was afgedekt met een blauw zeil. De uitbouw is trouwens gebouwd van gasbetonblokken, dus niet het stevigste materiaal.

De makelaar beweert in de advertentie een hoop dingen waar volgens mij niks van klopt.

De perceeloppervlakte zou 128 vierkante meter zijn, maar het kadaster zegt 56 vierkante meter. (En Funda ook) De achtertuin bestaat helemaal niet. Dat zijn een paar stenen onder het balkon zichtbaar op https://www.funda.nl/koop...uwe-tielseweg-42/#foto-23. Grofweg dit:

[Afbeelding]

De steeg rechts naast het huis en erachter is geen eigendom, die is van iemand anders (de eigenaar van TIE00-D-7766 & TIE00-D-7825) en er geld recht van overpad voor een setje omwonenden. Het is dus niet of je even lekker buiten gaat zitten in de halve tuinstoel die in die 'achtertuin' past.

In de Funda advertentie staat ook dat je kan parkeren op eigen terrein. Dat kan helemaal niet. Zoals gezegd is die steeg van iemand anders en je kan er niet parkeren omdat andere mensen daar dus recht van overpad hebben en je blokkeert dan hun schuren en garages. Je zou de voortuin kunnen bestraten en daar parkeren, maar dat blokkeert de stoep en je hebt een vergunning nodig zodat de gemeente er een uitrit met een verlaagde trottoirband van maakt.

Het is in 2017 gekocht samen met een losse schuur, perceel TIE00-D-7826, maar die is nergens gemeld in de tekst, de lijst van percelen of in de foto's en plattegronden. Ik ga er vanuit dat die er dus niet bij zit.

Anyway, ik vind 220K een achterlijk grote zak geld voor dit huis, zeker in een provinciestadje als Tiel.
Ik word wel heel verdrietig van de afwerking (of beter gezegd: het gebrek ervan) ;(

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bitzer
Goed speurwerk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
Wonen daar nou nog mensen boven?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

AtleX schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:51:
...
...
...
Voor recht van overpad wordt toch geen vergoeding gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
Het is helaas al verkocht, dit leuke appartementje pal naast de iconische Transamerica Pyramid in San Francisco. (streetview)

Afbeeldingslocatie: https://photos.zillowstatic.com/fp/afbd16478c249c7ccad343eaaeb5944b-uncropped_scaled_within_1536_1152.webp

Afbeeldingslocatie: https://photos.zillowstatic.com/fp/e9ba8edbefac0a4c9f3621c4a8f3bff5-uncropped_scaled_within_1536_1152.webp

Afbeeldingslocatie: https://photos.zillowstatic.com/fp/120d2f4aa6197542983d3f9b89a581d1-uncropped_scaled_within_1536_1152.webp

Afbeeldingslocatie: https://photos.zillowstatic.com/fp/d388f8cbffdbd81635f8235d56348402-uncropped_scaled_within_1536_1152.webp

https://www.compass.com/l...-94111/969657668318955521

https://www.zillow.com/ho...co-CA-94111/96029590_zpid

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hans446
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-09 13:09
Retro interieur incoming:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/164/770/707_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/164/770/703_1440.jpg

Weinig aan gedaan de laatste 40 jaar. Ruime tuin en dat op een steenworp afstand van de A28

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/164/770/687_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...88323935-nilantsweg-41-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Hans446 schreef op zondag 25 september 2022 @ 16:00:
Retro interieur incoming:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Weinig aan gedaan de laatste 40 jaar. Ruime tuin en dat op een steenworp afstand van de A28

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...88323935-nilantsweg-41-3/
Goed gevonden. Ik heb dat altijd een leuk 'dorps' stukje Zwolle gevonden.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
https://www.damen-og.nl/wonen/object/exdel-24-landgraaf/

Leuk huisje in de Zuid-Limburgse bossen van Landgraaf als je een paar miljoen wel kunt missen...
met privé hertenparkje

Afbeeldingslocatie: https://www.damen-og.nl/app/uploads/sure/media/HN103798/HN103798-111350-Exdel-24-Landgraaf-129296655.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.damen-og.nl/app/uploads/sure/media/HN103798/HN103798-111350-Exdel-24-Landgraaf-129296675.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.damen-og.nl/app/uploads/sure/media/HN103798/HN103798-111350-Exdel-24-Landgraaf-129296700.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.damen-og.nl/app/uploads/sure/media/HN103798/HN103798-111350-Exdel-24-Landgraaf-129296683.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.damen-og.nl/app/uploads/sure/media/HN103798/HN103798-111350-Exdel-24-Landgraaf-129296715.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.damen-og.nl/app/uploads/sure/media/HN103798/HN103798-111350-Exdel-24-Landgraaf-129297328.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.damen-og.nl/app/uploads/sure/media/HN103798/HN103798-111350-Exdel-24-Landgraaf-129296734.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.damen-og.nl/app/uploads/sure/media/HN103798/HN103798-111350-Exdel-24-Landgraaf-129296739.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.damen-og.nl/app/uploads/sure/media/HN103798/HN103798-111350-Exdel-24-Landgraaf-129296760.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.damen-og.nl/app/uploads/sure/media/HN103798/HN103798-111350-Exdel-24-Landgraaf-129296782.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.damen-og.nl/app/uploads/sure/media/HN103798/HN103798-111350-Exdel-24-Landgraaf-129296795.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.damen-og.nl/app/uploads/sure/media/HN103798/HN103798-111350-Exdel-24-Landgraaf-129297313.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.damen-og.nl/app/uploads/sure/media/HN103798/HN103798-111350-Exdel-24-Landgraaf-129297337.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.damen-og.nl/app/uploads/sure/media/HN103798/HN103798-111350-Exdel-24-Landgraaf-129297341.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.damen-og.nl/app/uploads/sure/media/HN103798/HN103798-111350-Exdel-24-Landgraaf-129297347.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.damen-og.nl/app/uploads/sure/media/HN103798/HN103798-111350-Exdel-24-Landgraaf-129297358.jpg

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Bitzer schreef op zondag 25 september 2022 @ 14:32:
Bowling baan
[Afbeelding]

Bisocoopje
[Afbeelding]

Schoonheidssalon
[Afbeelding]

Het is allemaal te vinden in dit gigantische landhuis in Los Angeles dat bekend staat als "The Manor"
[Afbeelding]
Alledaagse zaken als een zwembad en tennisbaan ontbreken natuurlijk ook niet, links en rechts op de foto.

Het is ooit gebouwd door de bekende producer Aaron Spelling. Daarna was het eigendom van Petra Ecclestone die het deels opnieuw inrichtte en nu is het in het bezit van de Canadees Daryl Katz die er dus ook al weer van af wil. De maandelijkse onderhoudskosten zullen wel iets hoger liggen dan €1.682,30
De huidige vraagprijs is $165,000,000 maar misschien kan er nog wel wat af.
Helaas, 'sold'. Dus ik ben nét te laat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:58
Geronimous schreef op zondag 25 september 2022 @ 16:43:
https://www.damen-og.nl/wonen/object/exdel-24-landgraaf/

Leuk huisje in de Zuid-Limburgse bossen van Landgraaf als je een paar miljoen wel kunt missen...
met privé hertenparkje
Repost :+

offtopic:
Maar wel een aardig optrekje ja...

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
GermanPivo schreef op zondag 25 september 2022 @ 16:45:
[...]

Repost :+

offtopic:
Maar wel een aardig optrekje ja...
uit augustus, ja zover ga ik niet terugkijken ;)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:24
Geronimous schreef op zondag 25 september 2022 @ 16:46:
[...]

uit augustus, ja zover ga ik niet terugkijken ;)
Hoeft ook niet, daar hebben we een zoekmachine voor :) Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Leuk huis!

Jammer dat er zo'n lullig zwembad bij zit. Om een beetje fatsoenlijk te kunnen zwemmen heb je minimaal 15 meter lengte nodig en rechte einden om je keerpunten te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bitzer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mBUNTL6-W8iIfOJBUlnp75kTtgo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GuK2XEayctijpYAlGdaVhYp5.png?f=fotoalbum_large
(streetview)

Afbeeldingslocatie: https://photos.zillowstatic.com/fp/fb9c97b3655f438594c59942f55de9bd-se_extra_large_1500_800.webp

Afbeeldingslocatie: https://photos.zillowstatic.com/fp/8ab3a2056ba7c6a4c01e736677940d41-se_extra_large_1500_800.webp

De maandelijkse bijdrage aan de VVE voor deze dubbele bovenwoning met een fantastisch uitzicht op Central Park en Manhattan bedraagt $21,404.
Laat je verrassen door het artistieke interieur.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mcdroos
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
Dit vind ik best gaaf, het heeft wel wat weg van het interieur van een kunstzinnige tante van me:
Afbeeldingslocatie: https://photos.zillowstatic.com/fp/219a8361e90c77fe525ddab37e22c6a7-uncropped_scaled_within_1536_1152.webp

Het staat al een tijd te koop en ook hier een fantastisch uitzicht en enorme maandlasten.
Het exterieur kan mij niet bekoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacbookProx
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 18:35
https://www.funda.nl/koop...urits-van-nassaustraat-1/

Kleur verboden, maar als je het echt mist even in de kleedkast gluren. En op hele gekke dagen het LED onder het eiland aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
nokiaan958GB schreef op zondag 25 september 2022 @ 22:48:
[...]
Leuk huis!

Jammer dat er zo'n lullig zwembad bij zit. Om een beetje fatsoenlijk te kunnen zwemmen heb je minimaal 15 meter lengte nodig en rechte einden om je keerpunten te doen.
offtopic:
Prive zwembaden hebben vaak jets, zodat je tegen de stroom in kunt zwemmen. Je kunt dan zonder om te keren blijven zwemmen. De afmeting van een zwembad zegt dus niet alles over hoe goed je erin kunt zwemmen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Apart huisje in dorpje aangrenzend aan Valkenburg:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/164/558/364_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/164/558/359_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...4097-sibberkerkstraat-13/

Maar wasbak op elke slaapkamer is wel een beetje apart:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/164/558/367_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/164/558/375_1440.jpg
En vervolgens ook nog een dubbele wasbak op de badkamer:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/164/558/374_1440.jpg
En een bad op de grote slaapkamer mag natuurlijk niet ontbreken:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/164/558/404_1440.jpg

En dan ook nog op wat lijkt een losstaand gastenverblijf of iets dergelijks:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/164/558/405_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/164/558/412_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/164/558/387_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/164/558/400_1440.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
RobertMe schreef op maandag 26 september 2022 @ 07:56:
Apart huisje in dorpje aangrenzend aan Valkenburg:
Op het eerste gezicht een fraai huis. Maar de wat bijzondere keuzes maken het toch minder. Zoals dat er boven voor het hele gezin één wc en één douche is, die ook nog gecombineerd zijn. Dus 's-ochtends wordt dat wachten tot de wc vrij is voor je kunt douchen en dan hopen dat er niet iemand voor je is. Zal een hoop gedoe kunnen opleveren. Natuurlijk zijn er miljoenen huishoudens die zij leven, maar in een huis van anderhalf miljoen zou ik dat anders verwachten.

En in het gastenverblijf voldoende ruimte voor de vakantie van een gezinnetje, maar dan hebben ze maar één mini slaapkamertje gemaakt, zodat de 'masterbedroom' gelijk de woonkamer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Rubbergrover1 schreef op maandag 26 september 2022 @ 08:27:
oals dat er boven voor het hele gezin één wc en één douche is, die ook nog gecombineerd zijn. Dus 's-ochtends wordt dat wachten tot de wc vrij is voor je kunt douchen en dan hopen dat er niet iemand voor je is. Zal een hoop gedoe kunnen opleveren.
Gezien de dubbele douche maken ze er wellicht ook geen probleem van als iemand naar de WC gaat terwijl iemand anders aan het douchen is :+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 17:34
Rubbergrover1 schreef op maandag 26 september 2022 @ 08:27:
[...]

En in het gastenverblijf voldoende ruimte voor de vakantie van een gezinnetje, maar dan hebben ze maar één mini slaapkamertje gemaakt, zodat de 'masterbedroom' gelijk de woonkamer is.
Gastenverblijf staat op airbnb voor 126 per nacht en 55 euro schoonmaakkosten en 31 euro servicekosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:40
RobertMe schreef op maandag 26 september 2022 @ 07:56:
[...]
Maar wasbak op elke slaapkamer is wel een beetje apart:[...]
Dat was nog niet zo lang geleden vrij normaal. Denk aan de jaren 50/60. Zelfs mijn jaren 70 huis had nog een wasbak op 1 van de slaapkamers. Er was eigenlijk maar 1 slaapkamer die het niet had en dat was vooral vanwege praktische redenen (moeilijk aan leiding naartoe te brengen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
pauldaytona schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:13:
[...]

Gastenverblijf staat op airbnb voor 126 per nacht en 55 euro schoonmaakkosten en 31 euro servicekosten
Ik denk dat in niet de enige ben die op Airbnb deze woning zou overslaan, omdat er maar één slaapkamer is. En dat is jammer, omdat het niet heel moeilijk of duur zou zijn geweest om in deze ruimte en tweede slaapkamer te maken.

Ook zou ik met het oog op eventuele toekomstige mantelzorg/kangoeroe er altijd voor hebben gekozen om in dat buitenverblijf een slaapkamer te hebben waar een tweepersoons in past. Ook de Airbnb zou je dan makkelijker aan stellen kunnen verhuren, lijkt mij. Om twee redenen dus een voor mij onbegrijpelijke keus.

[ Voor 5% gewijzigd door Rubbergrover1 op 26-09-2022 09:47 ]

Pagina: 1 ... 220 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.