Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.908.573 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-09 22:17
Rubbergrover1 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 07:15:
[...]

Hier is een variant zonder dichtgemetseld raam
https://www.funda.nl/koop...de-ruyterlaan-17/#foto-29
En dit is de variant net dichtgemetseld raam
https://www.funda.nl/koop...de-ruyterlaan-33/#foto-31

Volgens de tekst is bij de variant met open raam de aansluiting voor de wasmachine op zolder. Maar die komt niet met een gewone trap bereikbaar, maar alleen met vlizo? Lijkt mij erg onhandig.
Bij deze zonder dichtgemetseld raam:
https://www.funda.nl/koop...michiel-de-ruyterlaan-17/

zie ik geen wasmachine laat staan een droger in het hele huis. Kasten lijken te ondiep (bij de badkamer heb je natuurlijk het makkelijkst de aansluitingen gemaakt).
Naar de vliering via een vlizo-trap is zwaar onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Bob Popcorn schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:41:
[...]

Dat is nou niet zo'n heel denderend stukje Delft, to say the least :X Wel lekker dicht bij de stad :)
Is dat zo? Kom er nooit, maar het frisoplein ziet er schattig uit toch? Of is er veel sociale huur gebouwd?

Delfgauwse weg lijkt me wel een drukke weg overigens waar heel de wijk naar buiten komt, dus daar wil je je huis niet aan hebben. Plus 100m van de A13 :X

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 12% gewijzigd door FunkyTrip op 19-02-2021 09:13 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

FunkyTrip schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:08:
[...]

Is dat zo? Kom er nooit, maar het frisoplein ziet er schattig uit toch? Of is er veel sociale huur gebouwd?

Delfgauwse weg lijkt me wel een drukke weg overigens waar heel de wijk naar buiten komt, dus daar wil je je huis niet aan hebben. Plus 100m van de A13 :X

***members only***
De wijk erachter is wat minder, maar de delfsestraatweg is naar mijn idee niets mis mee. Zoals je zegt, redelijk drukke straat en de a13 maar daar zit ook een flinke geluidswal tussen een zut groen.

Ik vind het iig een prachtig huis.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22-08 16:37
FunkyTrip schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:08:
[...]

***members only***
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Tankiej schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:23:
[...]
Op de 360° foto's kan je volgens mij al je vragen beantwoord zien worden :)
Bevestiging dat je aan de esthetisch 'mooie' gewone foto's van deze fotograaf als koper minder hebt dan aan de simpele techneuten-360° foto's ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bezulba schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:35:
[...]

De wijk erachter is wat minder, maar de delfsestraatweg is naar mijn idee niets mis mee. Zoals je zegt, redelijk drukke straat en de a13 maar daar zit ook een flinke geluidswal tussen een zut groen.

Ik vind het iig een prachtig huis.
Geluidswal is één ding maar er komt ook een bak luchtvervuiling van zo'n snelweg natuurlijk :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Admiral Freebee schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:05:
[...]

Geluidswal is één ding maar er komt ook een bak luchtvervuiling van zo'n snelweg natuurlijk :X
Daarvoor hoef je in de randstad niet perse naast of zelfs in de buurt van een snelweg te zitten hoor... dat is alom aanwezig. En die geluidswallen halen wel wat geluid weg maar lang niet alles. Zo’n weg blijf je altijd horen, zeker als de wind verkeerd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
jowi schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:09:
[...]

Daarvoor hoef je in de randstad niet perse naast of zelfs in de buurt van een snelweg te zitten hoor... dat is alom aanwezig. En die geluidswallen halen wel wat geluid weg maar lang niet alles. Zo’n weg blijf je altijd horen, zeker als de wind verkeerd staat.
Ja dat sowieso maar een snelweg hoor je in de praktijk heel ver. Ik woon op meer dan een kilometer van een snelweg en bij bepaalde weersomstandigheden is het geluid zeer sterk aanwezig. Het is wel een soort geluid dat heel snel went.

Overigens heb ik wel eens gelezen dat een geluidswal vaak het geluid vermindert voor huizen die dicht bij de snelweg staan maar het geluid tegelijkertijd kan versterken voor mensen die wat verder van de snelweg wonen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• sp4gs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:14
Toch knap, rillingen over m'n rug krijgen als ik naar de openhaard kijk.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/196/912_2160.jpg

Voor de rest een klinische en kleurloze woning.

https://www.funda.nl/koop...08247-stentorstraat-79-h/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

sp4gs schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:25:

[Afbeelding]

Die zal zo weg zijn. Klinisch en kleurloos misschien, maar prima afwerkingsniveau en in kleuren die de gemiddelde huizenkoper aan staat.
En die openhaard...da's met een bus tex snel opgelost.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:33

Quad

Doof

https://www.funda.nl/koop...ns-frederiklaan-288-g230/

Royaal of royal toilet?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/129/516/413_1080.jpg
Idem met de keuken:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/129/516/421_1080.jpg

Naja, eigenlijk de hele woning, niet royaal maar royal. :P

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jowi
Dat soort extreem suffe teksten in verschillende fontjes is echt het huilende zigeunerjongetje van nu. Zo fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

jowi schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:04:
[...]

Dat soort extreem suffe teksten in verschillende fontjes is echt het huilende zigeunerjongetje van nu. Zo fout.
En toch verkoopt het als warme broodjes.

Ergo, de gemiddelde Nederlander heeft blijkbaar een bepaalde smaak.

blup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 07:14
@Quad, wow... dat is zo eind jaren '70 begin '80. Doet wel pijn aan je ogen nu. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Jolke schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:27:
@Quad, wow... dat is zo eind jaren '70 begin '80. Doet wel pijn aan je ogen nu. :X
Ik weet niet of ik het nu nog zo zou laten maken, maar als ik het zo kocht... Wat netter afwerken. Strak licht vloertje er bij. Beetje van de accesoires wat neutraler en ik zou er met lichte trots koken hoor. Retro chique!

Dat gasstel is geniaal.

Ok. Ik heb net de rest bekeken. Het oranje thema is misschien iets te ver doorgetrokken. Ik zou niks met de keuken, badkamer en het toilet doen, maar de rest wel strakker en geen oranje..

[ Voor 21% gewijzigd door Point.Flare op 19-02-2021 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

[Afbeelding]

Op de foto's is duidelijk te zien dat er niet meer wordt geleefd. Alles is strak en levenloos daardoor. Het is absoluut niet mijn smaak, maar als er wat leven in de brouwerij zat (meer accessoires, foto's, schoentje hier of daar) dan smoelt het compleet anders.

Dit is best wel "gemiddelde" smaak. Beetje strandhuis-achtige vibe. Die tekst boven de haard hoort daar helaas gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Quad schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:43:

Royaal of royal toilet?
[Afbeelding]
Idem met de keuken:
[Afbeelding]

Wou, wat een geweldige woning! Ik zou er zo in willen, als ik op die locatie zou willen wonen natuurlijk. En dan hopen dat je een hoop van de spullen ook voor een schappelijke prijs kunt overnemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Point.Flare schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:42:
[...]

Op de foto's is duidelijk te zien dat er niet meer wordt geleefd. Alles is strak en levenloos daardoor. Het is absoluut niet mijn smaak, maar als er wat leven in de brouwerij zat (meer accessoires, foto's, schoentje hier of daar) dan smoelt het compleet anders.

Dit is best wel "gemiddelde" smaak. Beetje strandhuis-achtige vibe. Die tekst boven de haard hoort daar helaas gewoon bij.
Die teksten op de muur, is dat voor mensen die niet zelf meer weten hoe je in een huis woont/of je gedraagt in een huis?

Net zoals het boodschappenlijstje op de koelkast?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 15:06
aschja schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:24:
Was me nog niet eens opgevallen. Ze zullen de verbouwkosten eruit willen halen. Maar de zot die hier €309.000 voor gaat betalen, moet zich even na laten kijken. En dan in Oirschot. Je wilt er nog niet dood gevonden worden.
De grootste giller vind ik eigenlijk dat Funda bij 166 vierkante meter het waarschuwingsbordje "Ruim perceel!" laat zien. Wat je verder ook over Oirschot kunt zeggen (het is volgens mij altijd een 'duur' dorp geweest), 166m2 is daar geen "ruime" tuin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Point.Flare

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Jeroenneman schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:44:
[...]

Die teksten op de muur, is dat voor mensen die niet zelf meer weten hoe je in een huis woont/of je gedraagt in een huis?

Net zoals het boodschappenlijstje op de koelkast?
Nee. Het is voor mensen die veel waarde hechten aan het familieleven en dat graag uit willen dragen. Ik vind het werkelijkwaar echt verschrikkelijk en bij mij komt het niet de deur in. Maar het gaat me te ver om dit soort mensen af te schilderen als dom.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 14:41
Quad schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:43:

Royaal of royal toilet?
[Afbeelding]
Idem met de keuken:
[Afbeelding]

Hier kan maar 1 persoon wonen...
Afbeeldingslocatie: https://images0.persgroep.net/rcs/VbzKTPamMdgN2YLvQrMHjprlv48/diocontent/176175639/_fill/1350/900/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Point.Flare schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:02:
[...]

Nee. Het is voor mensen die veel waarde hechten aan het familieleven en dat graag uit willen dragen. Ik vind het werkelijkwaar echt verschrikkelijk en bij mij komt het niet de deur in. Maar het gaat me te ver om dit soort mensen af te schilderen als dom.
Dom heb ik nergens gezegd, maar "veel waarde hechten aan het familieleven"?

Omdat je een dertien uit een dozijn Xenos tekst op je muur kalkt? Net zoals al die "superspirituele" mensen die een Buddha in de tuin neerzetten naast de voortuin zeker.

Eerder "fake/commercieel" dan dom in mijn ogen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Point.Flare schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:34:
[...]

Ik weet niet of ik het nu nog zo zou laten maken, maar als ik het zo kocht... Wat netter afwerken. Strak licht vloertje er bij. Beetje van de accesoires wat neutraler en ik zou er met lichte trots koken hoor. Retro chique!

Dat gasstel is geniaal.

Ok. Ik heb net de rest bekeken. Het oranje thema is misschien iets te ver doorgetrokken. Ik zou niks met de keuken, badkamer en het toilet doen, maar de rest wel strakker en geen oranje..
Veel oranje dingen zijn assesoires die je er niet bij krijgt (vooral op de toilet, die wcbril zul je ook wel vervangen en dan blijft er een wcrolhouder en een dispenser over die ook niet zo veel kosten).

In die keuken heb je als je de assesoires weg denkt nog steeds heel veel (heul veul) oranje. Wel minder, maar nog steeds veel. Een beetje oranje elementen kan nog wel leuk afsteken inderdaad.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Point.Flare

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Jeroenneman schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:11:
[...]

Omdat je een dertien uit een dozijn Xenos tekst op je muur kalkt? Net zoals al die "superspirituele" mensen die een Buddha in de tuin neerzetten naast de voortuin zeker.

Toen ik jouw post las, kreeg ik het gevoel door de woordkeuze "is dat voor mensen die niet zelf meer weten hoe je in een huis woont/of je gedraagt in een huis".

Geen enkele van de Boeddha bezitters of mensen met een tekst op hun muur heeft het aangeschaft omdat ze het op en top fake/commercieel vonden (Ok. Misschien de paar mensen die het sarcatisch hebben gekocht) . Die hebben daar een compleet andere beleving bij. Dus het is imho nog steeds niet voor mensen "die niet zelf meer weten hoe je in een huis woont/of je gedraagt in een huis?" of voor "die superspirituele mensen die een Buddha in de tuin neerzetten naast de voortuin zeker".

Dus nogmaals. Dat het een kwestie van smaak is. Absoluut eens. Iemand fake/commercieel noemen omdat zij een tekst op de muur of een Boeddha in de voortuin wél mooi vinden gaat mij te ver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Point.Flare

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Marzman schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:25:
[...]

Veel oranje dingen zijn assesoires die je er niet bij krijgt (vooral op de toilet, die wcbril zul je ook wel vervangen en dan blijft er een wcrolhouder en een dispenser over die ook niet zo veel kosten).

In die keuken heb je als je de assesoires weg denkt nog steeds heel veel (heul veul) oranje. Wel minder, maar nog steeds veel. Een beetje oranje elementen kan nog wel leuk afsteken inderdaad.
Exact. De kleurkeuze is gedurfd en tegen de stroming in. Kwestie van smaak, maar ik kan het tot een bepaalde intensiteit zeker waarderen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Jeroenneman schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:11:
[...]

Dat zijn mensen die voor anderen graag willen doen geloven dat ze heel spiritueel of gezinsminded zijn. Die teksten zijn niet voor de bewoners, vraag me of ze het uberhaupt nog lezen nadat het geplaatst is, maar voor het bezoek.

"Kijk ons een vooruitstreven zijn" terwijl ze de kids een mep verkopen als ze iets verkeerd doen.

blup

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-09 16:17

Sharky

Skamn Dippy!

Die mensen hebben een nieuwe badkamer geplaatst, wilden perse een ligbad en daarom moest de wc maar op de overloop. Bijzonder keuzes. Dan koop je een huis voor 335K en dan mag je op de overloop je behoefte doen. Hell no.

This too shall pass

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 16:38

snmght

imho dan he

Op de verdieping is ook een toilet gerealiseerd welke op een ingenieuze wijze is weggewerkt.
:')

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Sharky schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:41:
[...]

Die mensen hebben een nieuwe badkamer geplaatst, wilden perse een ligbad en daarom moest de wc maar op de overloop. Bijzonder keuzes. Dan koop je een huis voor 335K en dan mag je op de overloop je behoefte doen. Hell no.
En dan gebruiken ze het bad 4x per jaar _O-

blup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:51
Toch is er geen woord van gelogen. Het is zeer zeker creatief.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Tja, dat stuk er naast is loze ruimte (alleen nodig om bij het raam te komen). Je had ook gewoon wat hogere muurtjes kunnen maken en een deurtje, en de complete breedte van het pad dan kon er ook nog een wastafel in.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Marzman schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:06:
[...]

Tja, dat stuk er naast is loze ruimte (alleen nodig om bij het raam te komen). Je had ook gewoon wat hogere muurtjes kunnen maken en een deurtje, en de complete breedte van het pad dan kon er ook nog een wastafel in.
Dat inderdaad. Er is genoeg ruimte om met bij wijze van spreken een paar stukjes gipsplaat er een echt kamertje van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Bezulba schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:45:
[...]

En dan gebruiken ze het bad 4x per jaar _O-
Met jouw avatar?

(Bij ons wordt het bad overigens dagelijks gebruikt, dus ik kan me de keus voor een bad wel voorstellen.)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mr_19_76
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-09 07:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
mr_19_76 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:01:
Zij hebben laminaat in de achtertuin gelegd. Netjes! _/-\o_
Wel jammer dat ze het niet hebben doorgetrokken tot in de woonkamer. Dan had je drempelloos naar de tuin kunnen lopen.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Point.Flare

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Pfff, ik word al moe als ik er naar kijk. Steeds de boel schoonvegen, viezigheid wegpoetsen, in de zomer dagelijks de plantenbakken water moeten geven en dan ook niet rustig kunnen bijkomen omdat je van de hitte wegbrandt. Dan ben ik blij met mijn onderhoudsarme groene tuin die zichzelf wel redt en waarin ik in de zomer lekker in de koelte kan liggen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Valentino-46
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 10:56
Dit kan echt niet, ik heb er meteen een virtuele tegelzetter op afgestuurd
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8JTZqE3.jpg

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:58
Point.Flare schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:42:
[...]

Tja, dat "mag" dan ook niet van de makelaar/fotograaf, alles wat een beetje persoonlijk is moet eruit voor de foto's :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:33

Quad

Doof

Ach dat is niks, mijn buurman heeft elke slaapkamer voorzien van laminaat dat doorloopt op de muren tot aan plafond. Zolder is zelfs het hele schuine dak voorzien van laminaat. :'(

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Is @Blaze85 met vakantie?

Ik mis al een aantal dagen zijn pareltjes (altijd met foto) uit het hele land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Stalensnuitje schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:20:
[...]

Tja, dat "mag" dan ook niet van de makelaar/fotograaf, alles wat een beetje persoonlijk is moet eruit voor de foto's :|
Als je goed kijkt naar die servieskast bij de eettafel. Die is helemaal leeg. Dit huis staat gewoon leeg. Of deze mensen moet het advies wel heel goed opgevolgd hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Point.Flare op 19-02-2021 22:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:38
Flinke metamorfose van:
https://webcache.googleus...&gl=nl&client=firefox-b-d

naar:
https://www.funda.nl/koop...is-87664929-merellaan-67/

Half jaar later, meer dan een ton hoger. Ik vind de nieuwe versie maar niets maar dat is mogelijk een kwestie van smaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:58
Point.Flare schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 22:33:
[...]

Als je goed kijkt naar die servieskast bij de eettafel. Die is helemaal leeg. Dit huis staat gewoon leeg. Of deze mensen moet het advies wel heel goed opgevolgd hebben.
Ah, dat was me nog niet opgevallen inderdaad, goed gespot (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
KNed schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 22:41:
Flinke metamorfose van:
https://webcache.googleus...&gl=nl&client=firefox-b-d

naar:
https://www.funda.nl/koop...is-87664929-merellaan-67/

Half jaar later, meer dan een ton hoger. Ik vind de nieuwe versie maar niets maar dat is mogelijk een kwestie van smaak...
De flip die je wist dat zou komen.
Ik vind ook dat er een paar flipper-keuzes zijn gemaakt die ik als gewone koper niet zou maken. Maar die je als koper niet zo snel weer ongedaan zult maken. Jammer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rvrrr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 20:00
https://www.funda.nl/koop...s-41206776-kattenburg-44/

Bouwjaar 1790 met mooie glas in lood details en flink wat ruimte, maar ook TL balken in elke slaapkamer 😂

Jammer dat deze clausule er in staat "In verband hiermee wil verkoper geen enkele aansprakelijk aanvaarden met betrekking tot zichtbare en onzichtbare/ verborgen gebreken. Hieronder vallen onder meer zichtbare en onzichtbare/ verborgen gebreken die het gevolg zijn van het niet bouwen conform de bouwvoorschriften/ bouwvergunningen/ bestemmingsplanbepalingen e.d."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

rvrrr schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:03:

Bouwjaar 1790 met mooie glas in lood details en flink wat ruimte, maar ook TL balken in elke slaapkamer 😂

Jammer dat deze clausule er in staat "In verband hiermee wil verkoper geen enkele aansprakelijk aanvaarden met betrekking tot zichtbare en onzichtbare/ verborgen gebreken. Hieronder vallen onder meer zichtbare en onzichtbare/ verborgen gebreken die het gevolg zijn van het niet bouwen conform de bouwvoorschriften/ bouwvergunningen/ bestemmingsplanbepalingen e.d."
Apart aangesloten ook, met een stekkerdoos op het originele lamppunt. Het is wel simpel te vervangen natuurlijk.

Wij hadden twee tl-balken in de keuken hangen (wel met een omhulseltje, een beetje zoals de badkamer bij dit huis), daar heb ik twee Philips LED-TL's in gezet. Geen spijt van, wat een bak licht is dat (voor een keuken wel fijn, in een slaapkamer is het niks :p ).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:56:
[...]

De flip die je wist dat zou komen.
Ik vind ook dat er een paar flipper-keuzes zijn gemaakt die ik als gewone koper niet zou maken. Maar die je als koper niet zo snel weer ongedaan zult maken. Jammer.
In de basis zijn er - zo ver ik snel zie - prima keuzes gemaakt met als voornaamste uitzondering de keuken. Wat een bijzonder matige inrichting voor de keuken in de ruimte die er is en dan nog niet eens beginnende over de lichtschakelaar en verloren ruimte aan wellicht beide kanten van de hoge kastenwand.

Servies/pannen onder de oven? Succes met efficiënt uitruimen van de vaatwasser. Pan eruit, vaatwasser dicht, kastje open, pan erin. Laat staan samen in de keuken staan en elkaar moeten passeren omdat iemand aan het koken is en een ander iets in de gootsteen wil doen :|

Hier waren veel betere oplossingen voor te verzinnen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:35
rvrrr schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:03:

Ik vraag me af welk energielab....ah

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/106/087_1440.jpg

Wel een mooi historisch pand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Wat zal er trouwens met deze woning mis zijn?

https://www.funda.nl/koop...-benoordenhoutseweg-27-a/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wQeCDes.png

Dalende prijs in deze tijd. Niet de meest ideale indeling en nationaal monument heeft zijn nadelen maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newtastyland
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 22:44
Napo schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:36:
[...]

In de basis zijn er - zo ver ik snel zie - prima keuzes gemaakt met als voornaamste uitzondering de keuken. Wat een bijzonder matige inrichting voor de keuken in de ruimte die er is en dan nog niet eens beginnende over de lichtschakelaar en verloren ruimte aan wellicht beide kanten van de hoge kastenwand.

Servies/pannen onder de oven? Succes met efficiënt uitruimen van de vaatwasser. Pan eruit, vaatwasser dicht, kastje open, pan erin. Laat staan samen in de keuken staan en elkaar moeten passeren omdat iemand aan het koken is en een ander iets in de gootsteen wil doen :|

Ik vind het netjes gedaan, behalve keuken inderdaad. Slechts 1 wcd op/bij aanrecht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:13
Napo schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:42:

[Afbeelding]

Dalende prijs in deze tijd. Niet de meest ideale indeling en nationaal monument heeft zijn nadelen maar toch.
325 euro per maand VVE bijdrage vind ik toch wel behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpongeRob
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

[Afbeelding]

Ik vind vooral de veel hogere WOZ opvallend, cashcow voor de gemeente?

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Spixo schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:46:
[...]

Voor een pand uit 1922, een rijksmonument, lift, huismeester & logeerkamers in het complex?
Niet wereldschokkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Napo schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:36:
[...]

Die keuken is inderdaad een voorbeeld van dingen die ik zeker niet zo zou doen. Maar om die als koper er nu meteen weer uit te gaan slopen?

Andere dingen die ik anders zou hebben gedaan:
- als je toch een andere vloer erin legt, leg dan meteen vloerverwarming aan;
- achtergevel vraagt in mijn ogen om openslaande deuren/schuifpui.
- jammer dat ze het bad in de badkamer hebben vervangen door een douche. Ik zou niet zonder bad kunnen. Volgens mij hadden ze het bad ook een kwart slag hebben kunnen draaien, tegen de buitenmuur, en dan had je ook nog genoeg ruimte voor een aparte douche gehad.
(Hebben ze trouwens in de douche gewoon een muurtje voor het raampje geplaatst? Benieuwd hoe dat zich op termijn houdt)
- waarom nou de tuinen veranderd in een begraafplaats? Vooral de voortuin was een prima groene tuin en is nu een trieste bedoening, maar ook in de achtertuin snap ik dat grind niet. Geeft ontzettend veel werk om dat onkruidvrij te houden en je kunt er niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
[...]

Bovendien ongeïsoleerd en energielabel G, met 150 voorschot stookkosten per maand.

Daarnaast kan het appartement zeker wel een update/renovatie gebruiken. Ik denk dat de WOZ gebaseerd is op de waarde van andere appartementen die wel recent nog gerenoveerd zijn en dus ook terecht een veel hogere waarde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 18:39

Crazy D

I think we should take a look.

[Afbeelding]

Locatie. Veel kutter kun je toch niet wonen? Letterlijk aan de weg waar dagelijks file staat. Enige pluspunt is dat als je ooit weet over te steken je dan wel een leuk parkje komt. En schuin aan de overkant lekker kunt kijken naar stakende boeren :P Maar de daling is wel flink, want buiten de locatie oogt het qua ruimte niet slecht.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Crazy D schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:11:
[...]

Locatie. Veel kutter kun je toch niet wonen? Letterlijk aan de weg waar dagelijks file staat. Enige pluspunt is dat als je ooit weet over te steken je dan wel een leuk parkje komt. En schuin aan de overkant lekker kunt kijken naar stakende boeren :P Maar de daling is wel flink, want buiten de locatie oogt het qua ruimte niet slecht.
En dan nog de parkeerproblemen... zoek daar maar eens een plekje in de buurt. Ondanks dat je een vergunning hebt. Heel de forensende randstad rijd daar 24/7 rondjes.

[ Voor 4% gewijzigd door jowi op 20-02-2021 11:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 22:03

Matis

Rubber Rocket

Op Brabants Dagblad vandaag een heus artikel over woning flippers:
https://www.bd.nl/tilburg...ele-tonnen-meer~a73a9f1a/

Als je de pagina incognito opent, omzeil je de paywall ;)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Crazy D schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:11:
[...]

Ik kan me nog wel een kuttere plek voorstellen :p De huisbaas van mijn vorige appartement woont op een kruising tussen twee drukke N-wegen en 500 meter van de snelweg en 100 meter van het grootste bedrijf in de omtrek van 50 km (dus ook altijd file en overal geparkeerde auto's in de berm omdat mensen te lui zijn om naar de parkeerplaats van dat bedrijf te rijden). Het heeft ooit te koop gestaan, maar ze kregen er niet hun vraagprijs voor dus wonen ze er nog. Ze hebben drie appartementsblokken van acht appartementen per stuk in de verhuur dus het is ook niet dat ze geen andere locatie kunnen betalen.

Het huis zelf daar is niet zo veel mis mee, vrijstaand, wat grond er omheen, dubbele garage.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]

VvE bijdrage van 325 euro per maand? Stookkosten 150 per maand? Ik gok dat de VvE een serieus probleempje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 13:04:
[...]

VvE bijdrage van 325 euro per maand? Stookkosten 150 per maand? Ik gok dat de VvE een serieus probleempje heeft.
Dat probleempje laat zich het best samenvatten in de term: 'Rijksmonument' :) . Daardoor lastig goede isolerende maatregelen te nemen en vermoedelijk ook relatief hoge onderhoudskosten.

De meeste appartementen in dit complex zijn trouwens zo rond de 200 m2. De prijs per m2 is wel vergelijkbaar, maar vergeleken met de rest is dit appartement van 'slechts' 117 m2 dus maar een klein appartementje. En daardoor ook relatief goedkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deejeebv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 20:20
Welke flipper gaat hier mee aan de slag?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/274/789_1440.jpg
https://www.funda.nl/koop/dordrecht/huis-87665307-robinia-9/
€275000 voor hoekhuis van 132 m2 op perceel van 263 m2 met garage lijkt me een lage prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
deejeebv schreef op zondag 21 februari 2021 @ 07:21:
Welke flipper gaat hier mee aan de slag?
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop/dordrecht/huis-87665307-robinia-9/
€275000 voor hoekhuis van 132 m2 op perceel van 263 m2 met garage lijkt me een lage prijs.
Als ik de prijzen in die buurt zie, dan denk ik dat er voor een flipper niet heel veel winst te behalen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubbergrover1 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:35:
[...]

Dat probleempje laat zich het best samenvatten in de term: 'Rijksmonument' :) . Daardoor lastig goede isolerende maatregelen te nemen en vermoedelijk ook relatief hoge onderhoudskosten.

De meeste appartementen in dit complex zijn trouwens zo rond de 200 m2. De prijs per m2 is wel vergelijkbaar, maar vergeleken met de rest is dit appartement van 'slechts' 117 m2 dus maar een klein appartementje. En daardoor ook relatief goedkoop.
Dat ken ik wel ja. Was ooit bij een flat gaan kijken met iets monumentaals en daar mochten ze van de gemeente geen dubbelglas in draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2021 @ 08:46:
[...]

Dat ken ik wel ja. Was ooit bij een flat gaan kijken met iets monumentaals en daar mochten ze van de gemeente geen dubbelglas in draaien.
Dat mogen ze prima, alleen moet het dan dezelfde uitstraling behouden. Dus dan kan je aanbiedings dubbelglas met plastic kozijn niet maar kost het wat meer.

en dan wordt het al snel "Ja die kut gemeente wil dat wij koud wonen!!111einseinseins" terwijl ze zelf gewoon het geld er niet voor overhebben om het wel fatsoenlijk te laten doen ipv door 1 of andere prutser.

blup

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Eetsmakelijk!
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/137/717/971_1440.jpg

Op foto 9 zijn ze de blur vergeten ;)

link

[ Voor 28% gewijzigd door Brilsmurfffje op 21-02-2021 22:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:28
Brilsmurfffje schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:18:
Eetsmakelijk!
[Afbeelding]

Link?

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markje1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 21:25
Zoeken op de afbeelding levert dit adres op: https://www.funda.nl/koop...-mann-bouwmeesterlaan-33/

Vind het niet een erg smakelijke schilderij voor bij het eten

-

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Hmmmm… alweer rosbief? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

markje1 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:44:
[...]

Zoeken op de afbeelding levert dit adres op: https://www.funda.nl/koop...-mann-bouwmeesterlaan-33/

Vind het niet een erg smakelijke schilderij voor bij het eten
Vrij wansmakelijk inderdaad. In de badkamer is het ook geblurred, dat zal ook wel zoiets zijn.

Ik vind het allemaal een beetje vreemd. Bloemen in een zwart hoofd, een hoofd als suikerpot, dat caution schilderij, schilderijen van wapens met caution.

/▌

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06

Vrijdag

De Zwarte

Eetsmakelijk!
[Afbeelding]

Dat treft, ik ben vagitarian :Y)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06

Vrijdag

De Zwarte

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...enhoutseweg-27-a/#foto-30

Hier mogen alleen Skeksis mensen wonen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• coinman63
  • Laatst online: 08:54
Marzman schreef op zondag 21 februari 2021 @ 20:42:
[...]
Vrij wansmakelijk inderdaad. In de badkamer is het ook geblurred, dat zal ook wel zoiets zijn.

Ik vind het allemaal een beetje vreemd. Bloemen in een zwart hoofd, een hoofd als suikerpot, dat caution schilderij, schilderijen van wapens met caution.
Niet voor iedereen is ‘het meisje met de parel’ de ultieme wanddecoratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 15:06
deejeebv schreef op zondag 21 februari 2021 @ 07:21:
Ha, volgens mij heb ik precies dezelfde vloertegels in de keuken. 2000 euro per m2 is inderdaad niet veel, en het huis is in vrij nette staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansgrave
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:35
Eetsmakelijk!
[Afbeelding]

link
Bijzonder dat enkele foto's vanaf het balkon al in een zomer zijn genomen, misschien eerder in de verkoop geweest?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

[Afbeelding]

Het pand heeft een interessante geschiedenis:
Aanvankelijk was de woonvorm die van een woonhotel, vooral bedoeld voor oud-Indiëgangers die gewend waren aan veel comfort, goede voorzieningen en personeel. Op de begane grond was in dit verband een collectieve keuken, een restaurant en werden de appartementen bediend met kleine dienstliftjes. De keukens in de appartementen waren aanvankelijk beknopt en meer bedoeld als pantry dan als volwaardige keuken. Er was in de eerste jaren veel personeel: piccolo's, koks, bediening, schoonmakers, portiers.

Tijdens de Tweede Wereldoorlog werd het gehele pand door de Duitsers in gebruik genomen. Auke Kok doet in zijn nieuwe boek "Oorlogsliefde" onder andere verslag van de relatie die door de oorlogsmisdadiger Anton van der Waals in dit pand werd onderhouden.

Nu collectieve keuken en restaurant zijn afgeschaft (in die ruimtes zijn nu ook woonflats gerealiseerd) zijn er alleen nog twee huismeesters. De kelder is een verhaal apart; naar verluidt zou Prinses Beatrix hier in haar jonge jaren als kleuter nog hebben gespeeld. Op dit moment zijn er in de kelder goede opbergruimtes gecreëerd, zowel individueel als voor collectief gebruik.
bron: Wikipedia: Huize Boschzicht

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
hansgrave schreef op maandag 22 februari 2021 @ 07:30:
[...]

Bijzonder dat enkele foto's vanaf het balkon al in een zomer zijn genomen, misschien eerder in de verkoop geweest?
Sinds 24 september volgens Jaap.nl. oorspronkelijk 520k, nu 450k.

Lijkt er op dat de meeste foto's van de zomer zijn, gezien de groene bladeren op de foto's met ramen en de zomerse lichtinval. Alleen de laatste drie foto's kijken nieuw, de foto's van het pleintje met kale bomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Yukkie schreef op maandag 22 februari 2021 @ 07:43:
[...]

Het pand heeft een interessante geschiedenis:

[...]
bron: Wikipedia: Huize Boschzicht
Dat verklaart ook waarom het appartement zo'n klein keukentje heeft, dat was me eerder nl. ook al opgevallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BastiaanF
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
zelf in Dordt gaan de prijzen door het dak; 8 ton....
maar waarom een trap in een appartement ; het is juist handig voor mensen met een beperking.

Alle kleuren van de jaren 90 & tapijt in de algemene ruimtes
https://www.funda.nl/koop...31-van-eesterenplein-334/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/obVUa3Y-VO2Vx2s97Ht6Vt7WOPo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vx2vQjB5cGGbcBbb1kjLRF0m.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7e6nE0Rjf8MXxM-SupZKWPPf7TE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FkSkY1XpS03AqBEZPzym9hdR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:59
BastiaanF schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:05:
maar waarom een trap in een appartement ; het is juist handig voor mensen met een beperking.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Was dat niet de oude woning van "Ludo" uit GTST? Ik kan mij herinneren dat toen deze toren opgeleverd werd hij daar het/ een penthouse gekocht had.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 13-09 07:14
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Walgelijke kleuren en architectuur uit die tijd... ook Den Haag en Rotterdam staat er vol mee.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 12:50

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Deze bewoners hebben ook hun best gedaan op de aankleding:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/243/096_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/243/084_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/243/095_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...t-41200742-vaartdreef-19/

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Valentino-46
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 10:56
Joey en Chandler stoelen :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SAFPVZV.gif

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Herman
  • Laatst online: 08:57

Herman

FP ProMod
Die drones hebben soms nog wel toegevoegde waarde. Zo kijkt dit bovenaanzicht m.i. wel lekker weg:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/128/300_1440.jpg

(linkje)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Troubled
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-08 19:23
Herman schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:27:
Die drones hebben soms nog wel toegevoegde waarde. Zo kijkt dit bovenaanzicht m.i. wel lekker weg:

[Afbeelding]

(linkje)
Bij dit huis moet je wel een goede relatie met je buren hebben :o.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:25
Kan iemand hier de anti-aliasing op de trap aanzetten?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/128/340_2160.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13:57
Eetsmakelijk!
[Afbeelding]

link
Man tegen de vrouw des huizes "ik weet niet waarom, maar ik heb ineens zo'n zin in perzik"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Laten we de tv in de hoek zetten,handig! 8)7

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/890/964_2160.jpg

Bassie en Adriaan wonen in het tuinhuisje?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/890/983_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...s-41261947-grote-kamp-62/
Wat een prijzen tegenwoordig in het Noorden. Prijzen zijn verdubbeld in 20 jaar. :F

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Troubled schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:38:
[...]

Bij dit huis moet je wel een goede relatie met je buren hebben :o.
Valt wel mee. Volgens mij hebben alle woningen daar aan de achterkant een tuin die juist zeer privé is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 18:39

Crazy D

I think we should take a look.

Harmen schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:24:

[Afbeelding]
Ze kijken alleen tv als ze in de fauteuils zitten. Vanaf de bank mag dat niet :P

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi

[Afbeelding]
Dit zit tenminste nog min of meer op zit/ooghoogte, al is het qua kijkhoek niet best ;) ...maar dit zie ik liever dan mensen die hun tv heel hoog aan de muur hangen. Die willen blijkbaar staand tv kijken of constant omhoog kijken. Nooit begrepen waarom ze dat doen.

[ Voor 6% gewijzigd door jowi op 22-02-2021 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:26
BastiaanF schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:05:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
8 ton voor aan appartementje in Dordrecht, ik denk dat als je dit 20 jaar geleden tegen iemand gezegd zou hebben ze je voor gek verklaard zouden hebben.

De woningprijzen slaan hedendaags echt helemaal nergens meer op. Rationeel gezien is er toch niets wat deze woning deze prijs doet verantwoorden :p.

[Afbeelding]

Bassie en Adriaan wonen in het tuinhuisje?

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...s-41261947-grote-kamp-62/
Wat een prijzen tegenwoordig in het Noorden. Prijzen zijn verdubbeld in 20 jaar. :F
Ik stoor mij persoonlijk maar aan het feit dat ze een deel van het muurtje erachter vergeten zijn er uit te slopen. Doe het dan volledig of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-07 12:30
[...]

Ja, maar dan krijg je er wel een "schoonmaker met extra service" bij O-)

Maar het had ook zo gekunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-09 16:17

Sharky

Skamn Dippy!

Freezerator schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:47:
Kan iemand hier de anti-aliasing op de trap aanzetten?

[Afbeelding]
Mooie lamp though.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Ik denk dat de TV voor de foto's iets minder prominent in beeld is gezet en dat hij normaal iets verder naar rechts staat. Kan ik mij wel iets bij voorstellen: als je met z'n tweeën bent, dan zit je in de fauteuils en kun je prima TV kijken. Als er bezoek is wordt de bank gebruikt en kijk je toch geen TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
.

[ Voor 99% gewijzigd door Rubbergrover1 op 22-02-2021 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sp4gs
  • Laatst online: 09:14
This is where... magic happens? Wat zou hier het verhaal achter zijn? Iemand?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/273/439_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...276-blasiusstraat-128-ii/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeaggie
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
sp4gs schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:38:
This is where... magic happens? Wat zou hier het verhaal achter zijn? Iemand?

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...276-blasiusstraat-128-ii/
met een extra werk/slaapkamer
Dit moet de extra werkkamer met bed en eigen toilet zijn :*)
Pagina: 1 ... 18 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.