Voor een tussenwoning van bijna 200 m2 is dat is die buurt wel een normale prijs.JJ Le Funk schreef op zondag 20 maart 2022 @ 03:23:
[...]
Leuke tussenwoning en modern afgewerkt. Echter is die prijs niet 2 ton teveel? Maakt een custom layout zoveel verschil in waarde?
Wellicht heb je dan niet de meest handige beplanting gekozen? De planten in deze tuin zitten er niet uit alsof ze heel veel snoeiwerk nodig hebben.Douweegbertje schreef op zondag 20 maart 2022 @ 05:14:
[...]
Nja, ben wel benieuwd hoe je dat voor je ziet. Een compostbak is grappig voor wat klein snoeiwerk maar bij zo'n oppervlakte totaal kansloos. Ik heb met ~650 vierkante meter oppervlakte, hoewel erg groen, een significante kleinere tuin.
Over enkele weken komt er een hovenier met een vrachtwagen.
Vorig jaar eens en voor de laatste keer een klein boompje bij gesnoeid. Ik kon vervolgens 3x met de aanhanger (dubbel as) naar de stort.
Volgens mij is dat echt marmer in de badkamer. Ik denk dat dit nooit een goedkoop huis is geweestchim0 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 02:54:
https://www.funda.nl/koop...85-floris-versterlaan-25/
Kom op hey wordt steeds gekker.. 1,1 miljoen! Dichtbij de straat, kleine tuin, totaal geen privacy, oude zooi binnen.
De gemeente zet hier elk voorjaar/zomer van gaaswerk gemaakte stukken af waar je snoeiafval kunt dumpen, daar word gretig gebruik van gemaakt.Douweegbertje schreef op zondag 20 maart 2022 @ 05:14:
[...]
Nja, ben wel benieuwd hoe je dat voor je ziet. Een compostbak is grappig voor wat klein snoeiwerk maar bij zo'n oppervlakte totaal kansloos. Ik heb met ~650 vierkante meter oppervlakte, hoewel erg groen, een significante kleinere tuin.
Vorig jaar eens en voor de laatste keer een klein boompje bij gesnoeid. Ik kon vervolgens 3x met de aanhanger (dubbel as) naar de stort.
Grote tuinen heb je hier haast niet (met de bizarre grondprijzen) dus ook geen idee hoeveel afval een fikse tuin oplevert. Ik vermoedde door je commentaar dat je een groen hater was, mijn stad zit er helaas vol mee, die alle spoortjes groen willen betegelen, onder het mom van 'onderhoudsvrij' larie, die staan meer keer per jaar zich het schompes te krabben om het onkruid tussen de tegels weg te krijgen.
Zucht, sorry voor de generalisatie jouw kant op ..
Dronken zonder te drinken! En als je een keer wel drinkt, hopelijk ben je helemaal ontspannen als je op je muil gaat over 1 van die trappetjes-die-lekker-niet-afsteken-dankzij-diezelfde-kleur zodat je niet met een gebroken been eindigt. Wel origineel. En in die zin dus wel heel tof. Maar hmmm.....caspervc schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 10:38:
Was deze hier al voorbij gekomen?
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...s-88977449-aresstraat-21/
Almere Poort. In de eerste instantie denk je: leuk designgrapje van de architect. Doorbreekt het rijtje met een knipoog.
Maar t is wel heel consequent doorgevoerd![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Exact expert nodig?
De afzuigkap hangt wel op een vreemde plaats boven de aanrecht.caspervc schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 10:38:
Was deze hier al voorbij gekomen?
https://www.funda.nl/koop...s-88977449-aresstraat-21/
Almere Poort. In de eerste instantie denk je: leuk designgrapje van de architect. Doorbreekt het rijtje met een knipoog.
Maar t is wel heel consequent doorgevoerd
:strip_exif()/f/image/wFl3Jrsnmy5uXxoSCD3wTQm8.jpg?f=fotoalbum_large)
Jammer dat het al half leeg is, zo zie je geen slaapkamer ingericht.
Er zijn wel dingen die ik anders zou willen als ik het liet bouwen, maar ik vind het wel geslaagd.
Nou, ik vind het eigenlijk wel slim! Als je goed kijkt, loopt ie van de kookplaat door tot aan de spoelbak. Dus mocht je de aardappels af willen gieten of je aangebrande biefstuk willen blussen onder de kraan, worden de dampen in ieder geval consequent afgevoerdpauldaytona schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:34:
[...]
De afzuigkap hangt wel op een vreemde plaats boven de aanrecht.
En ook wel bijzonder dat er aan de linkerkant juist een afzuigkap ontbreekt. (En zelf zou ik iebel worden van zo weinig bewegingsruimte tussen twee volledige keukenblokken, maar dat is persoonlijk).pauldaytona schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:34:
[...]
De afzuigkap hangt wel op een vreemde plaats boven de aanrecht.
Ik denk dat dat heel erg afhankelijk is van hoe je de keuken gebruikt. Alleen of samen. Samen is de beperkte bewegingsruimte thuis vervelend, want je kunt niet makkelijk langs iemand. Alleen is het juist wel weer praktisch, want je draait je gewoon om en hebt beide werkbladen binnen handbereik.Toke_gt schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:42:
[...]
En ook wel bijzonder dat er aan de linkerkant juist een afzuigkap ontbreekt. (En zelf zou ik iebel worden van zo weinig bewegingsruimte tussen twee volledige keukenblokken, maar dat is persoonlijk).
Grappig is natuurlijk wel dat in professionele keukens de bewegingsruimte overigens vaak vergelijkbaar is als dit. Dus geen excuus om hier niet te kunnen koken
Binnen deze ruimte biedt het overigens sowieso ook weinig echt alternatief. De keuken sterk verkleinen, geen eiland, is een optie geweest. Het keukeneiland aan de andere wand plaatsen als keukenblok was een optie, maar verlies aan bar in dat geval.
Dan leg je een houtwalletje aan, meter breed, 5 meter lang. Daar kun je je hele leven alle snoeihout op kwijt. Bijkomend voordeel: Een hele vracht aan diertjes zoals vogels, egels, insecten en ongewerveld grut. Dood hout leeft!.Douweegbertje schreef op zondag 20 maart 2022 @ 05:14:
[...]Nja, ben wel benieuwd hoe je dat voor je ziet. Een compostbak is grappig voor wat klein snoeiwerk maar bij zo'n oppervlakte totaal kansloos. Ik heb met ~650 vierkante meter oppervlakte, hoewel erg groen, een significante kleinere tuin.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
De eerste comment was niet van mij en no offence takenRoosW schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:51:
[...]
Ik vermoedde door je commentaar dat je een groen hater was, mijn stad zit er helaas vol mee, die alle spoortjes groen willen betegelen, onder het mom van 'onderhoudsvrij' larie, die staan meer keer per jaar zich het schompes te krabben om het onkruid tussen de tegels weg te krijgen.
Zucht, sorry voor de generalisatie jouw kant op ..
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het grotendeels door de natuur invulling te laten geven. Dan is het nagenoeg onderhoudsvrijDouweegbertje schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:54:
[...]
De eerste comment was niet van mij en no offence takenIk hou juist van groen maar we hebben echt een hovenier gekozen want een grote tuin is ook erg veel werk. Als ik zoiets zie van een oppervlakte van ~2500m2 dan moet je of het zelf erg leuk vinden en veel tijd hebben, of iemand inhuren. Lijkt mij overigens geen probleem als je huis een paar miljoen kost
Maar wel verkocht, pffft.Rubbergrover1 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:48:
Op het eerste gezicht niets bijzonders, lijkt een standaard drive-in woning.
https://www.funda.nl/koop...45362-smaragdstraat-29-b/
[Afbeelding]
Kijk je verder, dan valt op dat het oppervlak wel erg klein is (45 m²). En blijken ze de woning intern opgesplitst te hebben in drie appartementen...
In een wijk waar volledige drive-in woningen voor 240k op Funda staan
(bv https://www.funda.nl/koop...-42512011-topaasstraat-21 ) vragen ze voor één verhuurde verdieping 165k. Tsja.
Hoe regel je dat met de verkoop, van wie is de grond, wie fixt het dak, hoe deel je de energierekening etc?
Wil dat ook wel eigenlijk haha.
[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 20-03-2022 15:19 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
WowBlaze85 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 00:17:
https://www.funda.nl/koop...n-der-oudermeulenlaan-11/
Hoeveel gft-bakken zou deze woning hebben?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het geeft gewoon een VvE en waarschijnlijk ook aparte meters voor de nutsvoorzieningen. (En een eigen CV ketel, in de slaapkamer)JDx schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:17:
[...]
Maar wel verkocht, pffft.
Hoe regel je dat met de verkoop, van wie is de grond, wie fixt het dak, hoe deel je de energierekening etc?
Wil dat ook wel eigenlijk haha.
Er worden wel vaker woningen gesplitst naar appartementen. Maar meestal zijn het dan voormalige (vooroorlogse) kamerverhuurwoningen in meer geliefde delen van de stad. Voor deze locatie had ik dat niet verwacht.
[ Voor 3% gewijzigd door Rubbergrover1 op 20-03-2022 16:42 ]
Dat dus. Ik zie op de foto's een hoop 'natuurlijke' beplanting, met struiken die relatief weinig onderhoud behoeven (bv rhorondendrons) en natuurlijke en 'onderhoudsarme' borderplanten. Als je eenmaal het 'evenwicht' in de beplanting hebt, dan is het bijhouden relatief weinig werk.psychodude schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:06:
[...]
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het grotendeels door de natuur invulling te laten geven. Dan is het nagenoeg onderhoudsvrij.
(Overigens ga ik er vanuit dat je geen woning met zo'n tuin neemt als je niet van tuinieren houdt)
Tsja dan hoop je maar dat ie niet lekt...

Verder niet heel spannend op wat camper-chique na en behoudens de man cave met toch wat mooi spul (als er ook inhoud in de dozen zit..)

https://www.funda.nl/koop...42639776-schapenhoeve-19/

Verder niet heel spannend op wat camper-chique na en behoudens de man cave met toch wat mooi spul (als er ook inhoud in de dozen zit..)

https://www.funda.nl/koop...42639776-schapenhoeve-19/
Met die motorfiets erbij heeft het hele huis wel een hoog "mancave" gehalte (hoewel, weet ik veel, misschien is die gamer-verzameling wel van háár)FitTiv schreef op zondag 20 maart 2022 @ 21:54:
koop een hakselaar ;-)Douweegbertje schreef op zondag 20 maart 2022 @ 05:14:
[...]
(hier 900m2 tuin, maar de GFT bak gaat misschien eens in de drie maanden aan de straat, de rest gaat al-dan-niet via de hakselaar op de composthoop)
Kan aan mij liggen, maar is zo'n enorme spiegel in de badkamer niet een beetje apart? Althans, ik heb niet de behoefte om mezelf van top tot teen te bekijken als ik in m'n blote knar net uit bad stap. En het lijkt erop dat hier oude(re) mensen wonen, niet een of andere jonge halfgod die 20 uur per week in de sportschool staat 

https://www.funda.nl/koop...-42646254-borgerbrink-72/

This too shall pass
Prima spiegel, ik zou hier geen problemen mee hebben en ik kom nooit in een sportschool. Het is wel anders dan wat je meestal ziet ja.Sharky schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:01:
Kan aan mij liggen, maar is zo'n enorme spiegel in de badkamer niet een beetje apart? Althans, ik heb niet de behoefte om mezelf van top tot teen te bekijken als ik in m'n blote knar net uit bad stap. En het lijkt erop dat hier oude(re) mensen wonen, niet een of andere jonge halfgod die 20 uur per week in de sportschool staat
[Afbeelding]
Verder geen overmatig spiegelgebruik in huis dus vast geen vreemde fetish ofzo daar bij die oudjes
[ Voor 6% gewijzigd door No Hands op 21-03-2022 09:17 ]
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Het is ook handig voor als jij 2 meter lang bent en je partner 1,5 m, of je partner zit in een rolstoel ofzo.No Hands schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:16:
[...]
Prima spiegel, ik zou hier geen problemen mee hebben en ik kom nooit in een sportschool. Het is wel anders dan wat je meestal ziet ja.
Verder geen overmatig spiegelgebruik in huis dus vast geen vreemde fetish ofzo daar bij die oudjes
Wij hebben thuis ook twee grote spiegels, maar dat zijn passpiegels en die hangen niet in de badkamer. Het gaat me niet zozeer om de spiegel, maar de plek. Ik heb nog nooit zo'n grote spiegel in een badkamer gezien en ik kan er ook niet meteen een doel bij bedenken.No Hands schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:16:
[...]
Prima spiegel, ik zou hier geen problemen mee hebben en ik kom nooit in een sportschool. Het is wel anders dan wat je meestal ziet ja.
This too shall pass
In de 'ouderslaapkamer' hebben ze bij de garderobekast ook zo'n levensgrote spiegel. Maar ik kan mij voorstellen dat als één van beiden nog ligt te slapen, je liever ergens anders in de spiegel kijkt. Dan is dit wel een handige oplossing. Als je tenminste een vrije muur hebt die groot genoeg is. En genoeg ventilatie dat de spiegel niet beslaat. En voor de pubers is het ook handig.Sharky schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:01:
[Afbeelding]
Ik vind vooral het tafeltje met kleedje en bloemstuk, naast de spiegel in de badkamer, bijzonder
Waarom zou deze koelkast dichtgetaped zijn?

Deze mevrouw zakt over de pot als ze gaat zitten:

Over pot gesproken, voor de pot moet je door/over het bad?

Sowieso moet de woning verbouwd en gemoderniseerd worden, maar voor 3 ton heb je een mooie vrijstaande woning in Veendam

Deze mevrouw zakt over de pot als ze gaat zitten:

Sowieso moet de woning verbouwd en gemoderniseerd worden, maar voor 3 ton heb je een mooie vrijstaande woning in Veendam
De WC lijkt een eigen deur te hebben. Maar je moet nog steeds over het bad stappen wil je beide deuren op slot doen...The Grand Slam schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:21:
[Afbeelding]
kan, maar je kan ook de deur nemen...The Grand Slam schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:21:
Afbeelding

Die WC heeft een aparte deur. Het zou logischer zijn als het muurtje gewoon was doorgetrokken en je een aparte WC zou hebben, maar dat had blijkbaar niet de voorkeur van de bewoners. Of als ze de indeling anders hadden gemaakt. Je kunt nu in elk geval wel uit bad naar de WC. Of andersom. Wel een uitdaging om je handen te kunnen wassen.The Grand Slam schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:21:
[Afbeelding]
Voor de liefhebbers van jaren '50 architectuur staat er in dit deel van Veendam een aantal heel mooie villa's. Maar de meeste zijn niet echt meer bij de tijd en daarbij zul je fors moeten investeren om zaken als isolatie op orde te krijgen.Sowieso moet de woning verbouwd en gemoderniseerd worden, maar voor 3 ton heb je een mooie vrijstaande woning in Veendam
Er is gewoon een aparte deur naar het toilet. Schijnbaar hebben ze om wat voor reden dan ook de muur tussen het bad en toilet eruit gehaaldThe Grand Slam schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:21:
[...]
[Afbeelding]
[...]
/f/image/7C0yTxoQ3p64m3y5emurKZen.png?f=fotoalbum_large)
Ik had de deur ook wel gezien, maar het blijft een beetje vreemde situatie. Gezien de tegeltjes lijkt dit ook de oorspronkelijke indeling te zijn.Rubbergrover1 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:41:
[...]
Die WC heeft een aparte deur. Het zou logischer zijn als het muurtje gewoon was doorgetrokken en je een aparte WC zou hebben, maar dat had blijkbaar niet de voorkeur van de bewoners. Of als ze de indeling anders hadden gemaakt. Je kunt nu in elk geval wel uit bad naar de WC. Of andersom. Wel een uitdaging om je handen te kunnen wassen.
[...]
Voor de liefhebbers van jaren '50 architectuur staat er in dit deel van Veendam een aantal heel mooie villa's. Maar de meeste zijn niet echt meer bij de tijd en daarbij zul je fors moeten investeren om zaken als isolatie op orde te krijgen.

Het is wel een mooie buurt inderdaad, het blijft Veendam
[ Voor 7% gewijzigd door The Grand Slam op 21-03-2022 11:48 ]
Wel handig als je wil kijken of je goed hebt geveegd na het poepenSharky schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:01:
[Afbeelding]
Lijkt me eerder dat ze een te groot bad in een te kleine badkamer hebben gepropt. Zijn heel veel woningen waar een van de slaapkamers een deur naar de badkamer heeft, die dan ook vanuit de hal te bereiken is. Dat zou daar prima gepast hebben, alleen dan met een douche en niet met een bad. Als je dan een bad midden in de badkamer zet dan krijg je dat soort situaties.._Eend_ schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:45:
[...]
Er is gewoon een aparte deur naar het toilet. Schijnbaar hebben ze om wat voor reden dan ook de muur tussen het bad en toilet eruit gehaald
[Afbeelding]
Op deze manier kun je vanuit de twee andere kamers op de verdieping ook naar het bad, zonder door de die slaapkamer te gaan. Maar het blijft heel apart._Eend_ schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:45:
[...]
Er is gewoon een aparte deur naar het toilet. Schijnbaar hebben ze om wat voor reden dan ook de muur tussen het bad en toilet eruit gehaald
Vooral ook omdat er op de begane grond nog een badkamer is. Ik vermoed dat er hier een paar verbouwingen geweest zijn door de jaren heen, eerst boven een bad, later beneden er nog een gemaakt...Rubbergrover1 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:56:
[...]
Op deze manier kun je vanuit de twee andere kamers op de verdieping ook naar het bad, zonder door de die slaapkamer te gaan. Maar het blijft heel apart.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20190718_00115160
Jammer dat er niet meer foto's bij staan, dit soort panden zijn veel leuker dan al die VTWonen zutWoning in Klimmens gehucht Barrier na wietvondst op slot, maar ‘dierentuin’ mag open blijven
Lijkt een leuk huisje in De Bilt
https://www.funda.nl/koop...-42645057-looydijk-102-d/
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UEN0vqfKLM5AdE2sL41baDxH.jpg?f=user_large)
De catch? Je koopt alleen de zolder van 33 m². Of in makelaarstermen: een knus en karakteristiek 2-kamerappartementje met een fijn dakterras in "een kleinschalig appartementengebouw". (Heet dat niet gewoon een woonhuis?)
Vraagprijs is ook 'maar' 176k. Wel eerst je bed opmeten, een tweepersoonsbed zal niet gauw passen in de 'slaapkamer' van 1,57 m breed.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UEN0vqfKLM5AdE2sL41baDxH.jpg?f=user_large)
De catch? Je koopt alleen de zolder van 33 m². Of in makelaarstermen: een knus en karakteristiek 2-kamerappartementje met een fijn dakterras in "een kleinschalig appartementengebouw". (Heet dat niet gewoon een woonhuis?)
Vraagprijs is ook 'maar' 176k. Wel eerst je bed opmeten, een tweepersoonsbed zal niet gauw passen in de 'slaapkamer' van 1,57 m breed.
Rubbergrover1 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:15:
[Afbeelding]
Gelukkig maar, want elke keer als je de maandelijkse hypotheekbetaling hebt gedaan zul je je afvragen "Heb ik hier 2 ton voor betaald?" en moet je even een uurtje in het bos wandelen..Deze sfeervolle woning pijpenla ligt op een fijne plek tussen het groen van het landgoed Beerschoten, de wandelbossen van Houdringe en het Panbos.
Dus elke keer als je de airco wilt gebruiken ga je de kast verschuiven of zou het puur voor de foto's zijn gedaan
:strip_exif()/f/image/PnVOjpJZQfkf9r86QTfvgJpF.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.funda.nl/koop...2647541-ansfriduslaan-50/
:strip_exif()/f/image/PnVOjpJZQfkf9r86QTfvgJpF.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door jorbit op 21-03-2022 16:58 ]
SolarEdge 6270Wp (4290 Oost, 1980 West) | Amersfoort
Zijn ze daar nou op de eerste verdieping de ramen aan de voorkant vergeten?jorbit schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:55:
Dus elke keer als je de airco wilt gebruiken ga je de kast verschuiven of zou het puur voor de foto's zijn gedaan![]()
[Afbeelding]
WTF. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen... Het 'dakterras' dat volgens mij nauwelijks groter is dan een gemiddeld balkon, het feit dat de badkamer ruimer is dan de slaapkamer (in ieder geval wat betreft bruikbare ruimte), of het feit dat je midden tussen het gebouw van een of ander onbekend bedrijf zit. Ziet er uit alsof het tot nog toe verhuurd is, als je het mij vraagt. Wel één voordeel, de Appie is maar een minuutje lopenRubbergrover1 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:15:
[Afbeelding]

Overigens kun je nog steggelen over of een bed van 1.40m breed telt als tweepersoonsbed, maar uit ervaring weet ik dat dat in ieder geval niet bepaald ruim ligt. Ik zou ook absoluut die muur van de 'slaapkamer' er uit raggen en dan maar accepteren dat het een studiootje is.
Ja, dat is een twijfelgevalMDKorpel schreef op maandag 21 maart 2022 @ 18:35:
[...]
Overigens kun je nog steggelen over of een bed van 1.40m breed telt als tweepersoonsbed, maar uit ervaring weet ik dat dat in ieder geval niet bepaald ruim ligt.
(Want dat is het formaat van een twijfelaar)
Ook een douchegordijn als deurRubbergrover1 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:15:
[Afbeelding]

Je kan een whirlpool in je tuin zetten, leuk. Maar je kan ook gewoon een badkuip verdiept aanleggen. Of is het bedoeld als vijver? Wie zal het zeggen...
:strip_exif()/f/image/R5mhe5UqNk7GkvLXrgZaFyFa.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder weinig boeiend huis (en geen uitleg in de omschrijving...)
:strip_exif()/f/image/R5mhe5UqNk7GkvLXrgZaFyFa.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb zelf geen airco, maar heeft zo'n ding er veel last van als het dicht op een kast hangt?jorbit schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:55:
Dus elke keer als je de airco wilt gebruiken ga je de kast verschuiven of zou het puur voor de foto's zijn gedaan![]()
[Afbeelding]
Het ziet er wat bijzonder uit. Maar er zit maar een klein stukje slaapkamer daar aan de voorkant, het grootste deel is de badkamer. En om nu een groot raam in je badkamer te hebbenRubbergrover1 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 17:43:
[...]
Zijn ze daar nou op de eerste verdieping de ramen aan de voorkant vergeten?
Ook nog wel leuk dat de VVE nog dient te worden geactiveerd. Daar zit dus niets in kas.MDKorpel schreef op maandag 21 maart 2022 @ 18:35:
[...]
WTF. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen... Het 'dakterras' dat volgens mij nauwelijks groter is dan een gemiddeld balkon, het feit dat de badkamer ruimer is dan de slaapkamer (in ieder geval wat betreft bruikbare ruimte), of het feit dat je midden tussen het gebouw van een of ander onbekend bedrijf zit. Ziet er uit alsof het tot nog toe verhuurd is, als je het mij vraagt. Wel één voordeel, de Appie is maar een minuutje lopen
Overigens kun je nog steggelen over of een bed van 1.40m breed telt als tweepersoonsbed, maar uit ervaring weet ik dat dat in ieder geval niet bepaald ruim ligt. Ik zou ook absoluut die muur van de 'slaapkamer' er uit raggen en dan maar accepteren dat het een studiootje is.
init6 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 20:28:
[...]
Is er iemand overleden in deze kamer?
[Afbeelding]
offtopic:
Paar weken terug zat ik in de auto en op radio was er toen iemand die 'in geuren en kleuren' vertelde hoe het eraan toeging bij het opruimen van een lijk wat al langere tijd lag. Te.F*cking.Ranzig
Ik moest echt ff in de berm parkeren om mijn ontbijt eruit te kotsen en moest daarna nog een kwartier lang kokhalzen bij de gedachte aan dat interview... 
En met dat ik dit typ en de herinnering weer terugkomt, zit ik hier opnieuw te kokhalzen
Paar weken terug zat ik in de auto en op radio was er toen iemand die 'in geuren en kleuren' vertelde hoe het eraan toeging bij het opruimen van een lijk wat al langere tijd lag. Te.F*cking.Ranzig

En met dat ik dit typ en de herinnering weer terugkomt, zit ik hier opnieuw te kokhalzen

[ Voor 7% gewijzigd door Wok op 21-03-2022 22:07 ]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Ik denk eerder dat daar een deel van de wietplantage zatinit6 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 20:28:
[...]
[Afbeelding]
Als je pasje van de vuilstort al vol zat dat jaarJovatov schreef op maandag 21 maart 2022 @ 19:50:
Je kan een whirlpool in je tuin zetten, leuk. Maar je kan ook gewoon een badkuip verdiept aanleggen. Of is het bedoeld als vijver? Wie zal het zeggen...
[Afbeelding]
Anoniem: 221425
Was dat die man van 'De Frisse Kater'?Wok schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:02:
[...]
offtopic:
Paar weken terug zat ik in de auto en op radio was er toen iemand die 'in geuren en kleuren' vertelde hoe het eraan toeging bij het opruimen van een lijk wat al langere tijd lag. Te.F*cking.RanzigIk moest echt ff in de berm parkeren om mijn ontbijt eruit te kotsen en moest daarna nog een kwartier lang kokhalzen bij de gedachte aan dat interview...
YouTube: YouTube
Ik moet zeggen dat ik ontzettend veel respect heb voor de mensen die dergelijk werk kunnen en willen doen.
Voor koelen wijst die van mij automatisch al bijna naar het plafond, voor verwarmen is dit wel zonde, dat wil je liever naar beneden gericht hebben.psychodude schreef op maandag 21 maart 2022 @ 20:41:
[...]
Ik heb zelf geen airco, maar heeft zo'n ding er veel last van als het dicht op een kast hangt?
Verder wel een heel net huis, lijken me slimme mensen, ze hebben heel veel oude meubels hergebruikt, ook de apparatuur is allemaal niet extreem duur en toch ziet alles er strak en luxe uit.jorbit schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:55:
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...uys-ballotweg-62/#foto-32
In mijn beleving overpriced, maar als je toch al zulke bedragen gaat smijten.....waarom dan 1 meter uitbouwen? Doe dan gelijk maximaal uitbouw. 1 meter uitbouwen heb je geen drol aan.
In mijn beleving overpriced, maar als je toch al zulke bedragen gaat smijten.....waarom dan 1 meter uitbouwen? Doe dan gelijk maximaal uitbouw. 1 meter uitbouwen heb je geen drol aan.
JDx schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 07:46:
[...]
Verder wel een heel net huis, lijken me slimme mensen, ze hebben heel veel oude meubels hergebruikt, ook de apparatuur is allemaal niet extreem duur en toch ziet alles er strak en luxe uit.
offtopic:
Ik zie weinig hergebruikte meubels, het ziet er grotendeels uit alsof het redelijk recent in landelijke stijl gekocht is.
Ik zie weinig hergebruikte meubels, het ziet er grotendeels uit alsof het redelijk recent in landelijke stijl gekocht is.
Bij de bouw is 1,20 uitbouw vaak een standaard optie. Dat lijkt hier gedaan te zijn. En het verschil tussen een zithoek van 4.08 diep of van 2,88 diep maakt in de praktijk nu juist wél veel verschil.kx22 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 08:23:
https://www.funda.nl/koop...uys-ballotweg-62/#foto-32
Hier is ook niet veel gebeurd de afgelopen 1000 jaar 

https://www.funda.nl/koop/emmen/huis-42624617-raatakkers-46/

Is dat een aarde draad in de douche? Lekker handig, lekstroompje tijdens het douchen....JDx schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:21:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Daar is die ene scene uit Hellraiser opgenomen.init6 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 20:28:
[...]
[Afbeelding]

Ik denk dat het juist uit veiligheidsoverwegingen is gedaan. Nog steeds knullig though.CaDje schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:30:
[...]
Is dat een aarde draad in de douche? Lekker handig, lekstroompje tijdens het douchen....
This too shall pass
Bij de ouders van mijn ex in Bulgarije kreeg je sowieso een schok als je aan de kraan zat van de douche, dat hoorde zo, was normaalCaDje schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:30:
[...]
Is dat een aarde draad in de douche? Lekker handig, lekstroompje tijdens het douchen....
Ah ja, ik moet duidelijk nog beter leren lezenPikoe schreef op maandag 21 maart 2022 @ 21:54:
[...]
Ook nog wel leuk dat de VVE nog dient te worden geactiveerd. Daar zit dus niets in kas.

"
- De Vereniging van Eigenaren dient te worden geactiveerd;
- De huidige eigenaar heeft de woning nimmer zelf bewoond en heeft het altijd verhuurd;
"
Dus ja, is tot nog toe verhuurd. En nu probeert de verhuurder even mooi een slaatje te slaan uit de belachelijke woningmarkt
Nou ben ik wel benieuwd, is die 'huidige eigenaar' gewoon iemand die dit ding in een eerder stadium gekocht heeft om te verhuren, of is het de bewoner van nr. 102 die vier 'appartementen' achter in het huis/bijgebouw heeft geplakt om wat bij te verdienen?
[ Voor 19% gewijzigd door MDKorpel op 22-03-2022 10:06 ]
Op de foto's zie dat ze de oorspronkelijk gaskachels verwijderd hebben, er is nu een CV-ketel uit 2011 . . .JDx schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:21:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
maar op geen enkele foto is een radiator te zien
- De koper is verplicht binnen 2 jaar het energielabel te verbeteren naar label D of hoger.
Zou dat lukken, om het voor minder dan € 33.000,- op te krikken naar D of beter?Ten tijde van de eigendomsoverdracht heeft het gekochte een energielabel G. Koper heeft de verplichting binnen twee jaar na datum van eigendomsoverdracht het gekochte te voorzien van een energielabel D of hoger. Koper zal verkoper uiterlijk twee jaar na eigendomsoverdracht een kopie van het aangepast energielabel toesturen. Bij overtreding van deze verplichting is de koper aan de verkoper een onmiddellijk opeisbare, niet voor matiging vatbare boete van 20% van de in deze koopovereenkomst vermelde koopprijs verschuldigd, zonder dat enige ingebrekestelling vereist zal zijn.
Een hangbrug in de gang? Geen idee...Mafbal schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:10:
wat dat ding rechts is snap ik.....
maar dat ding links?
De inpandige lift?Mafbal schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:10:
maar dat ding links?
Via de hal is eveneens de wasruimte alsmede toegang tot de lift en trap naar de 1e verdieping bereikbaar.
De verdieping heeft de beschikking over een slaapkamer (4.95x2.50m), een sauna en toegang tot de lift
Een lift;
De verdieping heeft de beschikking over een slaapkamer (4.95x2.50m), een sauna en toegang tot de lift.
En hier een draaiplateau voor de auto?Mafbal schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:10:
maar dat ding links?
https://www.funda.nl/koop...2634377-vaart-10/#foto-26
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Vreemd huis man haha, ja dat draaiplateau is wel handig anders moet je er altijd achteruit in of achteruit uit.timovd schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:37:
[...]
En hier een draaiplateau voor de auto?
https://www.funda.nl/koop...2634377-vaart-10/#foto-26
Al is het maar een klein stukje.
[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 22-03-2022 12:37 ]
En dan toch lees je: Let op : Vanwege de grote belangstelling voor deze woning kunnen momenteel geen nieuwe bezichtigingen meer ingepland worden.JDx schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 12:37:
[...]
Vreemd huis man haha, ja dat draaiplateau is wel handig anders moet je er altijd achteruit in of achteruit uit.
Al is het maar een klein stukje.

Lijkt soms alsof ze die tekst al bij publicatie erop zetten. Hopen ze dan op desperate bellers ofzo?Willem30 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 13:24:
[...]
En dan toch lees je: Let op : Vanwege de grote belangstelling voor deze woning kunnen momenteel geen nieuwe bezichtigingen meer ingepland worden.
Soms zit het daadwerkelijk al vol voor dat de woning op funda staat. Denk aan aankoopmakelaars, move.nl, makelaarsland.nl, via via en het eigen netwerk van de makelaar.oscar82 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 13:50:
[...]
Lijkt soms alsof ze die tekst al bij publicatie erop zetten. Hopen ze dan op desperate bellers ofzo?
It's time to play the music, it's time to light the lights
Negen van de tien keer hebben ze al genoeg gegadigden in het eigen netwerk. De klant (verkoper) betaalt echter voor het op Funda zetten, dus wat doe je dan...oscar82 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 13:50:
[...]
Lijkt soms alsof ze die tekst al bij publicatie erop zetten. Hopen ze dan op desperate bellers ofzo?
Lekker ruime slaapkamer op zolder, denk je nog...

Tenzij je bang bent voor een CO2-vergiftiging...

https://www.funda.nl/koop...eester-middelberglaan-43/

[ Voor 28% gewijzigd door migchiell op 22-03-2022 14:19 ]
Vind het vooral altijd mooi als ze tussendoor gewoon even een broodje shoarma gaan eten bij de zaak om de hoek, en dan weer verderAnoniem: 221425 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 07:40:
[...]
Was dat die man van 'De Frisse Kater'?
YouTube: YouTube
Ik moet zeggen dat ik ontzettend veel respect heb voor de mensen die dergelijk werk kunnen en willen doen.
Ik heb er nooit zo'n moeite mee, ook niet met beeld erbij, maar om nou zo'n huis te kopen..
Prima logeerbed toch? Er hangt een rookmelder, mogelijk detecteert die ook CO.migchiell schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:18:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik een leefruimte hoort die op ademhoogte te hangen.big bang schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:27:
[...]
Prima logeerbed toch? Er hangt een rookmelder, mogelijk detecteert die ook CO.
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
Hier hangt een CO meter helemaal in de nok. Geen beste plek idd. Maar al heel wat dat hij er hangt.big bang schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:27:
[...]
SolarEdge 6270Wp (4290 Oost, 1980 West) | Amersfoort
Vond het meer raar dat je die apparatuur dan niet netjes uit het zicht wegwerkt ergensbig bang schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:27:
[...]
Gek Opvallend, zo'n cv-ketel + wasmachine midden in je slaapkamer
Voor een slaapkamer die je dagelijks gebruikt, ja. Voor een logeerbed waar 3x per jaar iemand blijft tukken zodat ie een biertje kan drinken of niet op de laatste trein hoeft te letten; who cares?migchiell schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:36:
[...]
Vond het meer raar dat je die apparatuur dan niet netjes uit het zicht wegwerkt ergens![]()
Gek Opvallend, zo'n cv-ketel + wasmachine midden in je slaapkamer
Is dat zo gek? Het is toch een prima huis? Meer dan 150 m² wonen en meer dan 1000 m² grond, en dan ook nog met energielabel A, voor minder dan een half miljoen vind je ook in deze regio niet zo snel.Willem30 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 13:24:
[...]
En dan toch lees je: Let op : Vanwege de grote belangstelling voor deze woning kunnen momenteel geen nieuwe bezichtigingen meer ingepland worden.
Het is absoluut mijn smaak niet, maar ik denk dat er heel wat mensen zijn die het huis graag willen hebben.
de slechtste plek dus:jorbit schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:33:
[...]
Hier hangt een CO meter helemaal in de nok. Geen beste plek idd. Maar al heel wat dat hij er hangt.
https://www.brandweer.nl/...lder-waar-hang-je-die-op/
Goede tip! Ik dacht zelf -foutief zo blijkt- dat CO zwaarder is dan lucht en de meter dus onder de ketel moest. Die gaat vanavond gelijk aan het schuine plafondeagle00789 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 15:52:
[...]
de slechtste plek dus:
https://www.brandweer.nl/...lder-waar-hang-je-die-op/
Goed, de ketel is 2 jaar oud, dus het zal zo'n vaart niet lopen, maar better safe than sorry.
Voor zover ik weet is buiten of in een huis nog nooit iemand aan een CO2 vergiftiging overleden.migchiell schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:18:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bij dit huis moest ik denken aan de hornbachreclame waar stoere mannen echt vies worden
:strip_exif()/f/image/bEJanyoZXbbzlQUrBZgrl4wg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MzoW7D5x5NkRK48PqA8i3t0x.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WzTTHT5UEl4QTGTP4cpF8sPz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KNAEEJBtpJcz65yyVI46VHAR.jpg?f=fotoalbum_large)
De huizenkoper moet hier flink aan de bak.
https://www.funda.nl/koop...30356-sweelinckstraat-97/
:strip_exif()/f/image/bEJanyoZXbbzlQUrBZgrl4wg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MzoW7D5x5NkRK48PqA8i3t0x.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WzTTHT5UEl4QTGTP4cpF8sPz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KNAEEJBtpJcz65yyVI46VHAR.jpg?f=fotoalbum_large)
Die paar planken op een paar verrotte planken noemen ze een dakterrasnokiaan958GB schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 22:55:
Bij dit huis moest ik denken aan de hornbachreclame waar stoere mannen echt vies worden![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 23-03-2022 07:26 ]
Doorzakterras heet dat, voor als je lekker wilt doorzakken.JDx schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 07:25:
[...]
Die paar planken op een paar verrotte planken noemen ze een dakterras
[Afbeelding]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Ik vind het niet echt bijzonder. Bij mijn moeder staat het logeerbed ook op twee meter van de CV installatie verwijderd, en ook daar hangt een CO2 melder. (met zo'n irritant knipperend lampje waarop je blijft lettenmigchiell schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:18:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
CO of CO2 melder?AW_Bos schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:32:
[...]
Ik vind het niet echt bijzonder. Bij mijn moeder staat het logeerbed ook op twee meter van de CV installatie verwijderd, en ook daar hangt een CO2 melder. (met zo'n irritant knipperend lampje waarop je blijft letten)
**doss**
Ik denk CO dan, maar misschien is het wel zo hightech dat het beide doet
Flink wat werk inderdaad. Maar toch, voor een bouwval op het afgelegen platteland betaal je vaak ook zo veel, of nog meer. Dan valt 125k voor een 'te renoveren' woning in de stad Leeuwarden misschien nog wel mee.nokiaan958GB schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 22:55:
Bij dit huis moest ik denken aan de hornbachreclame waar stoere mannen echt vies worden![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Een voordeel: je hoeft weinig rekening te houden met de bestaande afwerking, want je zult bijna alles moeten vernieuwen.
:strip_exif()/f/image/vnplFDT4WFXCUvMXaqb3dqdI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/o9nyy1Yk2IjkSs57fpDEaoJV.jpg?f=fotoalbum_large)
en de aannemer heeft de schoorsteen netjes wegwerkt. En dat voor een vier met zes nullen....
:strip_exif()/f/image/nUGMgmKzyMJSJBYshzoyYW7S.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.funda.nl/koop...2549831-westerduinweg-24/
Sowieso rare locatie voor een dakterras, wij hebben zo'n vergelijkbare tuin omringd door tuinen en in de zomer heb ik al het gevoel dat ik bekeken word, moet er niet aan denken om bovenop de garage ofzo te gaan zitten waar je helemaal oogcontact met de buren hebtJDx schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 07:25:
[...]
Die paar planken op een paar verrotte planken noemen ze een dakterras
[Afbeelding]
't is dan ook gebouwd door een catalogusbouwer: https://www.groothuisbouw...iecategorie/gh2-herenhuisBastiaanF schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:41:
en de aannemer heeft de schoorsteen netjes wegwerkt. En dat voor een vier met zes nullen....
En zoiets heeft energielabel C.nokiaan958GB schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 22:55:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Recent is bij ons in het dorp een pand verkocht voor 7 ton. Volgens mij is het dat nu niet meer waard:
voor:
:fill(white):strip_exif()/f/image/VVthlH3PzF9TOj37zfEB0QjB.png?f=user_large)
nu (ik kan de funda page niet meer vinden, Reusel Weiereind 2):
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QecldudDKWZqEHq9AU9t1Pe1.jpg?f=user_large)
voor:
:fill(white):strip_exif()/f/image/VVthlH3PzF9TOj37zfEB0QjB.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QecldudDKWZqEHq9AU9t1Pe1.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CzA4e0BrwCE1AR2THm7ElfP3.jpg?f=user_large)
[ Voor 3% gewijzigd door zonoskar op 23-03-2022 14:53 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Mijn hemel, het was een prachtig huisje met veel karakter (en volgens mij nog niet eens zo heel oud?)zonoskar schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 14:51:
Recent is bij ons in het dorp een pand verkocht voor 7 ton. Volgens mij is het dat nu niet meer waard:
voor:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat het nu beter/mooier wordt dan wat het was. En al zeker niet meer waard.
De binnenkant wordt meestal toch wel aangepakt.emot schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 15:07:
[...]
Mijn hemel, het was een prachtig huisje met veel karakter (en volgens mij nog niet eens zo heel oud?)
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat het nu beter/mooier wordt dan wat het was. En al zeker niet meer waard.
Nieuw dak met fatsoenlijke isolatie in plaats van 2 cm eps. Ook niet verkeerd, nieuwe kozijnen met dubbel glas, goede kierdichting, inbraakveilig, en ventilatieroosters. Ook prima.
Ben alleen benieuwd wat ze gaan doen met de gevel aangezien ze enkele kozijnen (deels) hebben dichtgemetseld met een kalkzandsteen.
Ik dacht dat die hond uit de oven kwam lol, ook leuke bediende in overall/tuinbroek wat is het haha, hoeveel mensen kunnen hier wonen hee, damn wat een huis.BastiaanF schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:41:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...2549831-westerduinweg-24/

[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 23-03-2022 18:24 ]
Waarschijnlijk van buiten isoleren en wit stucenAardappel schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 17:32:
[...]
Ben alleen benieuwd wat ze gaan doen met de gevel aangezien ze enkele kozijnen (deels) hebben dichtgemetseld met een kalkzandsteen.

Veroordeel niet, verwonder u slechts
Jammer dat dat straatje zo veranderd iszonoskar schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 14:51:
voor:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://goo.gl/maps/X1PrJJGC5JWVg57G8
Is het niet misschien een asbestwoning?zonoskar schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 14:51:
voor:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.