Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 150 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.908.812 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:09
Heinemancp schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 07:18:
[...]

Dit doet mij dan wel weer pijn aan de ogen: de tegelaar heeft zich er makkelijk vanaf gemaakt door de lijnen niet door te laten lopen...
[Afbeelding]
Iets vergelijkbaars had de badkamerboer bij ons ook geflikt. Dat moest hij er dus weer uithalen en opnieuw (laten) doen. Op zijn kosten. Blijkbaar vinden ze het makkelijker om niet na te denken, ook als dat extra tijd en geld kost. Vooral vervelend dat je dan pas een tijd later een badkamer hebt die af is.

(Of het is tactiek van de tegelzetter om extra werk te genereren...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Sport_Life schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:45:
[...]

Die heb ik toevallig vandaag gezien bij 'verliefd op je huis' ofzo :D. Super onhandig huis met 3 jonge kinderen..
Met jonge kinderen lijkt me dat ook onhandig. Al ken ik ook genoeg gezinnen met jonge kinderen die in een bovenwoning wonen, waar je eigenlijk tegen hetzelfde aanloopt.

Met wat oudere kinderen, die zelf de trap op kunnen, lijkt het me wel prettig om wat hoger te zitten dan het straatniveau. Zeker op een plek met wat uitzicht. En als je de ruimte onder je huis ook nuttig kunt gebruiken voor bv parkeren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:47

Sport_Life

Solvitur ambulando

Rubbergrover1 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:06:
[...]

Met jonge kinderen lijkt me dat ook onhandig. Al ken ik ook genoeg gezinnen met jonge kinderen die in een bovenwoning wonen, waar je eigenlijk tegen hetzelfde aanloopt.

Met wat oudere kinderen, die zelf de trap op kunnen, lijkt het me wel prettig om wat hoger te zitten dan het straatniveau. Zeker op een plek met wat uitzicht. En als je de ruimte onder je huis ook nuttig kunt gebruiken voor bv parkeren.
De woning zelf vind ik verrassend leuk eigenlijk, terwijl dit vaak 'Vinex woningen' worden genoemd (bouwjaar ~2000).
Destijds werd er meer met variatie gebouwd dan de jaren 30 woningen van nu met standaard indeling, ongeacht tussen- , 2kap- of vrijstaande woning .
(Open keuken eiland , lange rechte muur of u- vorm ).

Voorbeeld recente bouw
https://www.funda.nl/koop...jan-van-herwijnenlaan-31/

[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 09-02-2022 10:13 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:38
_Eend_ schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:52:
[...]

Deze balk bedoel je?

[Afbeelding]

Zoals @xiangpo al schrijft, waarschijnlijk een cookie-issue :) Ik heb regelmatig ook vage problemen met Funda die altijd opgelost worden door de cookies weg te keilen.
Ik heb net de Funda cookies weggemikt in beide browsers, no joy, in Chromium 3th party cookies weer aangezet, nope, balk blijft weg, weird..
Of bedoelen jullie alle cookies (flut dan moet ik weer inloggen op allerhande pagina's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:47

_Eend_

πŸŒ»πŸ‡ΊπŸ‡¦

RoosW schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:10:
[...]

Ik heb net de Funda cookies weggemikt in beide browsers, no joy, in Chromium 3th party cookies weer aangezet, nope, balk blijft weg, weird..
Of bedoelen jullie alle cookies (flut dan moet ik weer inloggen op allerhande pagina's).
Probeer het eerst even in Private mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:38
_Eend_ schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:12:
[...]

Probeer het eerst even in Private mode :)
Geen balk, ook overigens geen exit X op het foto blader ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Heinemancp schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 07:18:
[...]

Dit doet mij dan wel weer pijn aan de ogen: de tegelaar heeft zich er makkelijk vanaf gemaakt door de lijnen niet door te laten lopen...
[Afbeelding]
Bij de WC bedoel je?
Dat kan ook zijn omdat er daar een blok uit de muur komt.. de lijnen lopen dan wel door als je er recht voor staat maar van deze hoek niet..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 17:28
ToolkiT schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:25:
[...]

Bij de WC bedoel je?
Dat kan ook zijn omdat er daar een blok uit de muur komt.. de lijnen lopen dan wel door als je er recht voor staat maar van deze hoek niet..
Ik denk dat hij de overgang van de vloer naar het bad bedoelt.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

TheOmen schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:27:
[...]

Ik denk dat hij de overgang van de vloer naar het bad bedoelt.
Ah ja.. die had ik nog niet gezien.. dat kan idd beter..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TheOmen
ToolkiT schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:31:
[...]

Ah ja.. die had ik nog niet gezien.. dat kan idd beter..
Logisch voor iemand in wiens land de badkamer meestal volgelegd is met hoogpolige vloerbedekking :+

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
FooLsKi schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:35:
[...]

Wasbak op de slaapkamer is wel wat ouder dan 80's, was voornamelijk "in" toen mensen nog geen douche/bad thuis hadden en 1x per week naar het lokale badhuis gingen.
In huurwoningen zie je het nog steeds, vrij goedkope manier om wat extra punten te scoren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Sport_Life schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:10:
[...]

De woning zelf vind ik verrassend leuk eigenlijk, terwijl dit vaak 'Vinex woningen' worden genoemd (bouwjaar ~2000).
Destijds werd er meer met variatie gebouwd dan de jaren 30 woningen van nu met standaard indeling, ongeacht tussen- , 2kap- of vrijstaande woning .

Voorbeeld recente bouw
https://www.funda.nl/koop...jan-van-herwijnenlaan-31/
Ik vind het ook een leuke woning, maar het is absoluut geen standaard Vinex woning. Dit zijn duidelijk de paar blokjes met dure tweekappers aan de rand van een vinexbuurtje. Als je de satelliet bekijkt, dan zie je achter deze woningen een hoop blokken met standaard Vinex rijtjeshuizen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
FooLsKi schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:35:
[...]

Wasbak op de slaapkamer is wel wat ouder dan 80's, was voornamelijk "in" toen mensen nog geen douche/bad thuis hadden en 1x per week naar het lokale badhuis gingen.
Volgens mij was het juist iets wat een luxe was en vooral bij de duurdere woningen voorkwam. Dat je een luxe slaapkamer had waarbij je niet voor alles naar de badkamer hoefde te gaan (die er ook gewoon was). In de tijd dat mensen aan tandenpoetsen en een washandje genoeg hadden en de douche niet dagelijks werd gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

_Eend_ schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:55:
[...]

Echt een ideaal huis voor kinderen.

[Afbeelding]

Als je kind(eren) met autootjes aan het spelen zijn boven en jij zit lekker een boek te lezen dan kan het nog wel eens gebeuren dat je een Matchbox op je kop krijgt :+
Dit huis is op TV geweest, volgens mij waren de eigenaren beide artsen. Huis is toen volledig opnieuw ingericht, met die shutters aan de binnenkant, andere kleuren op de muren, meubels, enz. Op de Funda foto's zie je dan ook zelfs de kaarsen die toen waren aangeschaft om het inrichten af te maken. Dus eigenaren waren toch niet zo blij met de verbouwing voor het TV programma? Of verhuizen naar een grotere, meer standaard woning?

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubbergrover1
thunder8 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:47:
[...]

Dit huis is op TV geweest, volgens mij waren de eigenaren beide artsen. Huis is toen volledig opnieuw ingericht, met die shutters aan de binnenkant, andere kleuren op de muren, meubels, enz. Op de Funda foto's zie je dan ook zelfs de kaarsen die toen waren aangeschaft om het inrichten af te maken. Dus eigenaren waren toch niet zo blij met de verbouwing voor het TV programma? Of verhuizen naar een grotere, meer standaard woning?
Ah, verklaart ook de traprenovatie ;)
Gevonden
https://tvblik.nl/vtwonen-weer-verliefd-op-je-huis/rhoon
Ze willen zeker naar een woning met staatsdeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

πŸŒ»πŸ‡ΊπŸ‡¦

thunder8 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:47:
[...]

Ik denk dat ze op zoek zijn naar een nieuwe, comfortabele en functionele woning in Scandinavische stijl:
Zij is dol op pasteltinten en de Scandinavische stijl, maar hij wil vooral voor comfort en functioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:47

Sport_Life

Solvitur ambulando

Prijsgeschiedenis:

12-04-07: Te koop voor 435000
24-03-09: Veranderd van 435000 naar 399500
21-04-09: Gesprongen van 399500 naar 259000

[ Voor 29% gewijzigd door Sport_Life op 09-02-2022 11:31 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 15:09
Door meteen in de eerste zinnen van de advertentie duidelijk de link te leggen met VT Wonen, laten ze het er op lijken dat ze hebben meegedaan om het huis verkoopklaar te maken:
Wilt u verliefd worden op uw nieuwe huis? Dan is dit misschien wel uw droomhuis!
Dit prachtige half vrijstaande herenhuis is in oktober 2021 gestyled door een professionele styliste en werkelijk een plaatje om te zien.

Maar wie weet heeft een van beide artsen gewoon een aanstelling in een ziekenhuis in een andere regio gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

TheOmen schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:33:
[...]

Logisch voor iemand in wiens land de badkamer meestal volgelegd is met hoogpolige vloerbedekking :+
Dat was bij ons huis inderdaad aan de hand.. en het eerste wat we veranderden..
De keuken duurde 9 jaar om te updaten (still WIP), maar de advocado groene badkamer met tapijt was wel een hard no ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:51

Vrijdag

De Zwarte

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeΓ―nformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". JΓ­j bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

TheOmen schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:33:
[...]

Die vloerkleedjes met een uitsparing voor het toilet zijn hier ook redelijk populair geweest en ik ken mensen die zelfs pluchen kussentjes op de toiletbril hadden geplakt :X

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/β–Œ
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheOmen
Marzman schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:24:
[...]

Die vloerkleedjes met een uitsparing voor het toilet zijn hier ook redelijk populair geweest en ik ken mensen die zelfs pluchen kussentjes op de toiletbril hadden geplakt :X
Ja, okay, maar dat zijn niet die Britse praktijken van de hele vloer voorzien van een dikke laag tapijt.

Shameless reddit image copy
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/pu5tamqjhrb41.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

TheOmen schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:28:
[...]

Ja, okay, maar dat zijn niet die Britse praktijken van de hele vloer voorzien van een dikke laag tapijt.

[Afbeelding]
iew, nee dat kun je niet eens wassen. Gaan ze daar wekelijks met een stoomreiniger overheen?

/β–Œ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

πŸŒ»πŸ‡ΊπŸ‡¦

TheOmen schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:28:
[...]

[Afbeelding]
Gatverdamme.. Ik heb geen smetvrees oid. maar dit is gewoon echt ranzig. Zelfs al zou je er wekelijks met een stoomreiniger overheen gaan. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
Marzman schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:30:
[...]

iew, nee dat kun je niet eens wassen. Gaan ze daar wekelijks met een stoomreiniger overheen?
Net even wat internetresearch gedaan en het lijkt erop dat men dit in GB deed omdat het materiaal werd aangeprezen om z'n waterafstotende eigenschappen..... die vervolgens redelijk snel minder werden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martyw schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 06:18:
[...]

In het huis gebouwd eind jaren zestig waarin ik opgegroeid ben hadden we wastafels op iedere slaapkamer, en ook was er een douche ingebouwd bij oplevering - maar in die ruimte was geen wastafel.
In onze woning uit 1937 heeft ook in elke slaapkamer een wastafel gezeten. Weet alleen niet zeker wanneer die geinstalleerd zijn. Volgens onze buurman al vanaf de bouw, want onze huizen waren "luxe" voor die tijd (badkamer op de eerste verdieping en volgens de buurman dus al bij de bouw een waterleiding).

Zijn er inmiddels op 1 na uitgehaald. En die laatste zit sinds 2 weken al niet meer aangesloten en wordt zeer spoedig van de muur gesloopt. Zeker als je ze niet gebruikt, zijn het niet veel meer dan potentiele legionella-bronnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 18:29

Crazy D

I think we should take a look.

kx22 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:44:
https://www.funda.nl/koop...001-minckelersstraat-304/

Tussenwoning (ja het is mooi van binnen) is Hilversum voor 1 miljoen? Niet eens groot perceel. Amsterdam praktijken.
Omdat ze dan hun volgende woning met de volledige overwaarde kunnen financieren?

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

πŸŒ»πŸ‡ΊπŸ‡¦

kx22 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:44:
https://www.funda.nl/koop...001-minckelersstraat-304/

Tussenwoning (ja het is mooi van binnen) is Hilversum voor 1 miljoen? Niet eens groot perceel. Amsterdam praktijken.
Het is ook nog eens een vrij drukke weg. Maar wel een hele mooie plek, je kunt zo je tuin uit rollen en je zit in een natuurgebied. En je hoeft niet per se door Hilversum te rijden om er te komen. Lekker bij Baarn er af en via de Weg over Anna's Hoeve naar huis rijden. Stuk leuker dan door het doolhof dat Hilversum heet. (ik heb er laatst weer eens in de file gestaan daar..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Blaze85 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:32:
[...]

Jaren 80 zeker? Dat begon toen behoorlijk in te worden, maar is in de jaren 90 vreemd genoeg weer helemaal verdwenen. Het is sowieso vrij simpel om in ieder geval een extra wasbak te installeren in de slaapkamer die aan de badkamer grenst.
Woning zelf is jaren 50-60, in eerste instantie had alleen de ouderlijk slaapkamer een wastafel, later hebben ze de woning uitgebouwd en zijn er o.a. 2 extra slaapkamers bij gekomen waarbij toen in beide een wasbak is geplaatst. dat is inderdaad eind jaren 80 geweest.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Blaze85 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:32:
[...]

Jaren 80 zeker? Dat begon toen behoorlijk in te worden, maar is in de jaren 90 vreemd genoeg weer helemaal verdwenen. Het is sowieso vrij simpel om in ieder geval een extra wasbak te installeren in de slaapkamer die aan de badkamer grenst.
Mijn ouders hadden dat inderdaad zo op hun slaapkamer, met een deur naar de badkamer in hun slaapkamer. Bij de eerste verbouwing hebben ze die wasbak weg laten halen en die deur dicht laten maken.

/β–Œ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 18:14
ToolkiT schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:25:
[...]

Bij de WC bedoel je?
Nee dat zal wel optisch bedrog zijn. Ik heb het over de overgang van de vloer naar de badkuip, horizontaal naar verticaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bleik008
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-09 16:08
Hopen dat we morgen de Staatsloterij winnen

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/507/675_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...uis-42694514-bisonlaan-6/

[ Voor 21% gewijzigd door bleik008 op 09-02-2022 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Gaaf huis idd..
Alleen 1 nadeel:
https://www.google.com/ma...bfov%3D100!7i16384!8i8192
Hoeveel lawaai heb je van de achterburen? https://www.comenius-hilversum.nl/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IMhEFNsPvVtxfo_pfv9owuRHD_8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/v69GhkuONHHU6rpOGvOEuQt5.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door ToolkiT op 09-02-2022 14:21 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:16

Matis

Rubber Rocket

Denk dat de verkoper daarom wat tegengeluid wilde geven :P

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoetnik385
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 15:31
Hee, da's grappig - daar heb ik op school gezeten 8)
Denk op zich dat overlast daarvan meevalt: Zal zich concentreren in de ochtend en gedurende de dag steeds verder afnemen.

www.steamloco.info

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Ik dacht dat dit een vrijstaande woning was voor 190k, maar dat blijkt dus niet zo
https://www.funda.nl/koop...696209-weerdingerhaag-16/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/238/267_2160.jpg

Dan weer eigenlijk totaal niet aantrekkelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 09-02-2022 14:56 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Hoeveel lawaai hebben de (achter)buren van jou?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/507/713_2160.jpg

Niet de best geΓ―soleerde plek voor zoiets 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
JDx schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:56:
[...]

[Afbeelding]

Ik denk dat 99% van de drumstellen op plekken staan waar meer mensen er last van hebben. Dat is toch wel het voordeel van vrijstaand wonen met een redelijke afstand tot de buren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

pagani schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:01:
[...]

Ik denk dat 99% van de drumstellen op plekken staan waar meer mensen er last van hebben. Dat is toch wel het voordeel van vrijstaand wonen met een redelijke afstand tot de buren.
Ze ziet de buren door het raam achter de bosjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hij is hier al eens genoemd, nu dus verkocht:

Historische deal over duurste woning van Benelux: dit is de nieuwe eigenaar van Philips-landgoed De Wielewaal in Eindhoven
EINDHOVEN - Een spectaculaire huizenverkoop in Eindhoven: niet Bill Gates of Bruce Springsteen maar de gemeente Eindhoven koopt landgoed De Wielewaal. De stad tikt 29 miljoen euro af voor de voormalige residentie van Frits Philips. Daarmee is het in één klap het duurste β€˜woonhuis’ in de Benelux ooit.
Afbeeldingslocatie: https://media.indebuurt.nl/eindhoven/2017/04/14015111/de-wielewaal-eindhoven.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
Denk dat ik me maar eens ga opgeven als burgemeester van Eindhoven. Prima ambtswoning, lijkt me 8)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 19-09 17:22

Rzaan

Altijd zoekende

Ging vroeger wel eens met mijn vader bij meneer Frits op bezoek.
Hij kwam dan ook wel eens bij ons. Vooral om te kaarten.
Hij werd gechauffeurd met een Volvo (ik dacht 343)
Op de heenweg reed hij zelf (was toen al flink oud)
Maar hij vond dat zijn chauffeur al zo oud was dat die niet te vaak moest rijden.
De chauffeur reed dan wel weer terug naar de Wielewaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:51

timovd

Voorsprong door techniek

JDx schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:56:
[...]

[Afbeelding]

De elektronische drums maken niet heel veel lawaai, maar de gitaarversterker juist wel.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Zit je wel dicht bij een school zeg... nee dank je!

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Grand Slam
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 18:41
Home is where the heart is/home sweet home/with love/motiverende trapteksten/ik waak voor mijn baas, dit is helemaal niet mijn stijl, maar deze is dan mooi weggewerkt. Zoek de tekst:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/575/484_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/575/500_2160.jpg

En latex is geen tegelverf
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/575/480_2160.jpg

Meer teksten op https://www.funda.nl/koop...42606571-begoniastraat-26

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rubbergrover1
29 miljoen voor 142 hectare kant en klaar ingericht park, dat is ongeveer 20 euro per m2. En dan krijg je er gratis een paar huizen bij. Lijkt mij geen heel slechte deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
JDx schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:04:
[...]

Ze ziet de buren door het raam achter de bosjes.
30 meter verderop met groen ertussen. Ik denk dat als je daarover gaat klagen (tenzij ze om drie uur in de nacht gaan drummen) je wel aan het muggenziften bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bitfreakie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 14:42
utbone schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:40:
Zit je wel dicht bij een school zeg... nee dank je!
Daar hoor je alleen iets van tijdens de pauzes. En als je zelf overdag op je werk bent dan heb je er geen last van, in de weekenden en in de vakanties is er ook niemand.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

πŸŒ»πŸ‡ΊπŸ‡¦

Alleen als ze het klokje van het fornhuis goed zetten:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/507/683_1440.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:36
mcdroos schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:49:
Want wie wil er nu géén toren aan zijn huis hebben? Maar het kasteel-thema is wel consequent doorgetrokken.

https://www.funda.nl/recr...-88861159-oosteinde-15-a/

[Afbeelding]
Met al dat marmer zakt die caravan toch door z'n wielen, hoe wil je daar ooit mee in Zuid Frankrijk komen? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

πŸŒ»πŸ‡ΊπŸ‡¦

FastFred schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:49:
[...]

Met al dat marmer zakt die caravan toch door z'n wielen, hoe wil je daar ooit mee in Zuid Frankrijk komen? :D
Met die toren kom je toch al niet ver. Met dat torentje beuk je tegen het eerste de beste viaduct aan.

Ik had die post (nog) niet gezien. Ja, uhh, daar heeft veel werk in gezeten zeg maar. Of om Youp van 't Hek te citeren: wat een lief kind huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:25

QuattroNL

It is I.

Bitfreakie schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:16:
[...]

Daar hoor je alleen iets van tijdens de pauzes. En als je zelf overdag op je werk bent dan heb je er geen last van, in de weekenden en in de vakanties is er ook niemand.
Ehm...hangjongeren anyone?
Wij woonden naast een school. Idd overdag geen centje pijn. De pauzes vielen ook mee.
Totdat het avond/weekend werd. Hangjongeren die (soms met bier op) gingen voetballen en muziek opzetten. En die bal bleef niet altijd binnen de hekken...

Politie kwam wel eens langs maar dat gaf niet het gewenste effect.

DΓ© reden voor ons om te verhuizen.
Wij gaan nooit meer in de buurt van een school of speelplaats wonen.

[ Voor 4% gewijzigd door QuattroNL op 09-02-2022 17:46 ]

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44
QuattroNL schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:45:
[...]

Ehm...hangjongeren anyone?
Wij woonden naast een school. Idd overdag geen centje pijn. De pauzes vielen ook mee.
Totdat het avond/weekend werd. Hangjongeren die (soms met bier op) gingen voetballen en muziek opzetten. En die bal bleef niet altijd binnen de hekken...

Politie kwam wel eens langs maar dat gaf niet het gewenste effect.

DΓ© reden voor ons om te verhuizen.
Wij gaan nooit meer in de buurt van een school of speelplaats wonen.
Tegenwoordig staan er bij veel scholen hoge hekken omheen, ja, hangjongeren zal het niet altijd tegen houden, maar zie bij de school van onze dochter eigenlijk geen hangjongeren zitten. Was vroeger zonder de hekken (heb er zelf op school gezeten en gevoetbald :+) wel anders, maar of er echt veel lawaai vanaf kwam. Geen idee. Wil overigens niet zeggen dat je geen gelijk hebt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• huppelepups
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 13:36
Buiten :Y
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/578/069_2160.jpg

Binnen :N
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/573/226_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/573/253_2160.jpg
Enige pluspunt is de bar :9B
https://www.funda.nl/koop...uis-88060062-herenweg-81/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

πŸŒ»πŸ‡ΊπŸ‡¦

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.013
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 00:05
Waarom zou je een weiland zonder woonbestemming via funda willen verkopen? Mag dat ΓΌberhaupt?

Afbeeldingslocatie: https://www.funda.nl/koop/baars/object-42606210-brauweringen/
https://www.funda.nl/koop...ct-42606210-brauweringen/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w3KtYHNzRmpghA6L0f5vlrJXOUE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5RjKKYVMLiWbVp3worl2Yy46.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:07
Bas.013 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:30:
Waarom zou je een weiland zonder woonbestemming via funda willen verkopen? Mag dat ΓΌberhaupt?

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ach, is zo een woonbestemming.

Wordt denk ik de rood voor rood regeling voor gebruikt, waardoor je heel wat voor elkaar kunt krijgen in het buitengebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 07:44
marijn15 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:40:
[...]

Wordt denk ik de rood voor rood regeling voor gebruikt, waardoor je heel wat voor elkaar kunt krijgen in het buitengebied.
En welk 'rood' ruil je dan in? Ik zie geen schuur op het perceel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.013
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 00:05
marijn15 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:40:
[...]

Als een wijziging kansrijk is, dan zet je dat toch in de advertentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
BB-One schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:44:
[...]

En welk 'rood' ruil je dan in? Ik zie geen schuur op het perceel staan.
Ik weet niet hoe het in andere gemeentes werkt, maar dit is wat ik wel eens gehoord heb in Haaksbergen. Je sloopt schuren op één locatie en bouwt op een andere locatie weer wat terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
Bas.013 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:45:
[...]

Als een wijziging kansrijk is, dan zet je dat toch in de advertentie?
Daar heb je wel een punt, maar het wordt ook niet uigesloten. Het komt voor mij wel over dat er mogelijkheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkhuppelschot
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 07:00
Ben hier binnen geweest tijdens de verbouwing, ben benieuwd of de rolls is de kelder inbegrepen is bij de verkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:59
Rubbergrover1 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:44:
[...]

29 miljoen voor 142 hectare kant en klaar ingericht park, dat is ongeveer 20 euro per m2. En dan krijg je er gratis een paar huizen bij. Lijkt mij geen heel slechte deal.
Je moet dan wel het geld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 21:52
Bas.013 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:30:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mag dat in de zin van... funda policy? Of in bredere zin wettelijk bedoel je?

Voor wat betreft het laatste zie ik niet in waarom niet. Je kunt het tenslotte willen kopen om je agrarisch bedrijf te vestigen.
Gelukkig is binnen vrij makkelijk aan te passen ;).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 16:43
https://www.funda.nl/koop...-oude-raamstraat-11-rood/

Wat heeft de eigenaar (of makelaar?) met stoelen:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/497/233_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/497/260_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/497/234_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/497/238_2160.jpg

En zo staan er nog meer.

Zelfs in deze gezellige kamer staat een krukje.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/497/242_2160.jpg

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubbergrover1
evleerdam schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:06:
https://www.funda.nl/koop...-oude-raamstraat-11-rood/

Wat heeft de eigenaar (of makelaar?) met stoelen:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

En zo staan er nog meer.

Zelfs in deze gezellige kamer staat een krukje.

[Afbeelding]
Voor het gemeubileerd verhuren :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Veel ruimte voor weinig geld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3dIiRwQpCSUNT8-zY7t-Lt6HI2A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kh5MHivUl6NGnhQTl3BD2Rgd.jpg?f=fotoalbum_large
https://www.funda.nl/koop...61078-wh-bosgrastraat-16/
150k voor 466 m2 wonen en 1520 m2 grond

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Moet je alleen niet vergeten op tijd te remmen anders rij je van de wereld af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:16

ko9

Wie het weet mag het zeggen: a) Een fanatieke verzamelaar, b) een manager, of c) een artiest?

Ik kwam er niet uit, niet helemaal mijn genre :)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/582/028_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop...aat-de-kanterstraat-27-a/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
ko9 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:56:
Wie het weet mag het zeggen: a) Een fanatieke verzamelaar, b) een manager, of c) een artiest?

Ik kwam er niet uit, niet helemaal mijn genre :)

[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...aat-de-kanterstraat-27-a/
Blaze85 in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3"

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 16:00

Wok

Dakloos...

Prullaria alert :X
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/152/452/482_2160.jpg

Echt het hΓ©le huis (en daarbuiten) staat vol met zooi 8)7

https://www.funda.nl/koop...is-42534421-dorpstraat-2/

[ Voor 15% gewijzigd door Wok op 09-02-2022 22:01 ]

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:56
Wok schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:00:
Prullaria alert :X
[Afbeelding]

Echt het hΓ©le huis (en daarbuiten) staat vol met zooi 8)7

https://www.funda.nl/koop...is-42534421-dorpstraat-2/
Is dat wellicht omdat het nu een winkel in brocante is? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:46
offtopic:
Dat is voor het eerst sinds 1987 dat ik weer iets uit dat dorp zie, hopelijk zijn de al dan niet bestaaande clowns inmiddels bejaard ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MagniArtistique
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16-09 06:35
Geen geld voor een kavel. 30k erbij en je hebt een leeg bouwkavel.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• marijn15
Van deze trampoline wil je niet afvallen :P
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/522/815_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/522/793_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...8-prinses-julianaplein-4/

[ Voor 14% gewijzigd door marijn15 op 09-02-2022 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyw
De schoorsteen zit naast de haard :?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/505/304_2160.jpg
Of zou hij toch van deze haard zijn?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/505/316_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...42694444-dovenetelweg-81/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
Wat voor klusser en stylist is hier bezig geweest, volgensmij hadden ze beide een offday :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DUX
  • Laatst online: 19-09 17:39

DUX

blijft ook nu voor Oranje

De eerste is een elektrische haard met nepvlammen ;)

.Β Β Β  < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martyw
DUX schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:05:
[...]

De eerste is een elektrische haard met nepvlammen ;)
Bedankt! Dat had ik gemist :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Opa's oude xxx-rated collection?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/154/607/852_2160.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Boven de poepdoos hangt een Gouden LP van ZZ Top en eenbackstage/staffpass van Live Aid. Ook lijkt er een pas te hangen van Van Halen. Ik gok op een louche manager uit de jaren tachtig die zijn artiesten heeft uitgemolken, nu door hun is getraceerd en hij op een ander adres moet onderduiken :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marijn15
Vind dit wel gaaf, erg goed gelukt. Normaal zal ik zoiets snel druk vinden, maar hier valt dat heel erg mee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpeedyDH
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-09 15:04
Lijkt dat dit een render is… het laat zien hoe het kan zijn, het is nu een grote ruimte…
Geen idee waarom je dit zo zou doen, maak het dan dicht dat je echt 2 kamers hebt.

Het is trouwens geen verkeerd huis…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:37
Vraag me wel af waar die woonoppervlakte in zit, ik kan het aan de foto's niet af zien en er zit jammer genoeg geen plattegrond bij. Of zouden ze de hele schuur meegeteld hebben als woonoppervlakte?
En dan wordt de schuur/garage ook nog door de buurman gebruikt (zie vragenlijst). Denk dat die woonoppervlakte niet helemaal klopt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Sport_Life schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:10:
[...]

Dit ZIJN Vinex woningen :) Carnisselande/Portland is de grote Vinexlocatie ten zuiden van Rotterdam. Deze wijken zijn zelfs verkozen tot beste Vinexwijk van Nederland. Waarschijnlijk omdat er niet zo achterlijk veel herhaling in de blokken zit zoals in SchothorstVathorst in Amersfoort of Leidsche Rijn in Utrecht.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Rubbergrover1
PaT schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:05:
[...]

Dit ZIJN Vinex woningen :) Carnisselande/Portland is de grote Vinexlocatie ten zuiden van Rotterdam. Deze wijken zijn zelfs verkozen tot beste Vinexwijk van Nederland. Waarschijnlijk omdat er niet zo achterlijk veel herhaling in de blokken zit zoals in Schothorst in Amersfoort of Leidsche Rijn in Utrecht.
Ehm, heb je de rest van dat eiland gezien? Dat vind ik toch een behoorlijke herhaling van blokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Nu online
5 ton voor dit bouwval? een tonnetje voor de grond, gebouwen platgooien en er wat nieuws bouwen lijkt me beter. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• utbone
  • Laatst online: 19-09 12:38
Bitfreakie schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:16:
[...]

Nou, dan heb je nog nooit bij zo'n school gewoond of erg geluk gehad. Van die hang gasten die door de wijk slenteren. etc ;-)

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:30

Punkrocker

Mostly harmless

:+
Sorry, altijd als ik ergens "Meh" lees of hoor moet aan deze Nederlandstalige klassieker denken...

"What do you get if you multiply six by nine..."

• Rubbergrover1
Punkrocker schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:02:
[...]

[YouTube: BOEGIES - MÈH]

:+
Sorry, altijd als ik ergens "Meh" lees of hoor moet aan deze Nederlandstalige klassieker denken...
offtopic:
Wauw, ik wist niet dat ze een clip hadden! Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Rubbergrover1 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:06:
[...]

Ehm, heb je de rest van dat eiland gezien? Dat vind ik toch een behoorlijke herhaling van blokken.
Ik heb er naast gewoond :+
Geloof mij, als je Vathorst (ik tikte per abuis Schothorst) of Leidsche Rijn eens door rijdt, dan valt Carnisselande/Portland reuze mee.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1 ... 150 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.