https://www.funda.nl/koop...is-88057943-noordkante-4/
Prima vrijhangend toilet, makkelijk te onderhouden
Prima vrijhangend toilet, makkelijk te onderhouden

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik vermoed dat daarboven een bed gestaan zal hebben, of in ieder geval een slaapplek. Voor een kinderkamer als soort hoogslaper. De groene verhoging zal vast een combinatie zijn van geluidsisolatie en opslagruimte eronder.Blaze85 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:30:
https://www.funda.nl/koop/lelystad/huis-42693296-bastion-25/
Wat zou hier de bedoeling van zijn?
[Afbeelding]
Zeker een fraai huis. Zo maken ze ze niet meer tegenwoordig helaas. Wel jammer dat die tv niet lekker in die kast past...Blaze85 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:32:
https://www.funda.nl/koop/leens/huis-42693357-valge-1/
Ik kan wel genieten van dit huis
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ook de deur van de trapkast is wat raadselachtig geplaatstBlaze85 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:30:
https://www.funda.nl/koop/lelystad/huis-42693296-bastion-25/
Wat zou hier de bedoeling van zijn?
[Afbeelding]
Sowieso is alles maar half gedaan. Slangen/kabels wegwerken? Waarom? Het zit toch niet in de weg?martyw schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:57:
[...]
Ook de deur van de trapkast is wat raadselachtig geplaatst
[Afbeelding]
Het raadsel verdiept zich nog wat als je er achterkomt wat de bewoner als vak heeft: https://www.google.com/se...Dijkstra+bastion+lelystad, ik denk niet dat ik hem uitnodig als ik een klus heb_Eend_ schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:00:
[...]
Sowieso is alles maar half gedaan. Slangen/kabels wegwerken? Waarom? Het zit toch niet in de weg?
[ Voor 8% gewijzigd door martyw op 07-02-2022 21:06 ]
Met smaak, architectuur en werkende dingen die bruikbaar zijn
In Lelystad schijnt hij juist extra populair te zijn...martyw schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:05:
[...]
Het raadsel verdiept zich nog wat als je er achterkomt wat de bewoner als vak heeft: https://www.google.com/se...Dijkstra+bastion+lelystad, ik denk niet dat ik hem uitnodig als ik een klus heb
Er is gedacht aan Ceiling Cat in elk geval 😼martyw schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:57:
[...]
Ook de deur van de trapkast is wat raadselachtig geplaatst
[Afbeelding]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik snap hem niet, waarom zou je zo een dak hebben?Blaze85 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:47:
https://www.funda.nl/koop...-42694062-haverterweg-31/
Architect van de Amsterdam Arena schijnt achter dit huis te zitten:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Untappd: Louwke80
Spaart gordijnen uit als je 's avonds het dak dicht doet...kx22 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:37:
[...]
Ik snap hem niet, waarom zou je zo een dak hebben?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
stomste is denk ik nog dat de plattegrond niet matched met de werkelijkheid..Blaze85 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:47:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Het origineel was 10x leuker:Blaze85 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:47:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Hebben ze het hele buitenspouwblad vervangen, er lijkt niet veel meer op z'n plek gebleven te zijn.
Het is zo'n matige fotoshopLouwke schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:41:
Ik zat echt even door de foto's te scrollen op zoek naar de foto waar het dak open stond
Tja foto op de telefoon was minder duidelijk
En als je nou geen smaak of een architectuur hebt?wvkreg schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:06:
[...]
Met smaak, architectuur en werkende dingen die bruikbaar zijn
Daarvoor heb je een binnenhuisarchitect.tweakmember schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 00:58:
[...]
En als je nou geen smaak of een architectuur hebt?
Wat bedoel je met werkende dingen?
Eigenlijk vraag ik dit omdat ik zelf al jaren moeite hebt om een huis leuk in te richten.
Heb er totaal geen oog voor.
Misschien dat ze gewoon van hun eigen spulletjes genieten. In plaats van dat ze voor de bühne het huis inrichten zoals het heurt.
Paupers, nooit NL TV programma's gezien zeker over woninginrichting en stijl.Rubbergrover1 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 07:27:
[...]
Misschien dat ze gewoon van hun eigen spulletjes genieten. In plaats van dat ze voor de bühne het huis inrichten zoals het heurt.
Haha, wat heeft kiezen voor een eigen stijl in plaats van een onpersoonlijk saai en cliché VT wonen interieur te maken met student of kansloos blijven? Ik vind het eerder kansloos als je zelfs in je eigen interieur al niet jezelf durft te zijn.wvkreg schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:29:
[...]
Paupers, nooit NL TV programma's gezien zeker over woninginrichting en stijl.
Altijd student / kansloos blijven lijkt me geen goede optie.
Inderdaad, echt kansloos die interieurs die daar langskkmen. Live love laugh....bleh.wvkreg schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:29:
[...]
wvkreg schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:34:
#ontopic again, ieder zijn ding.
Ik zie in elk geval lundia i.p.v. ikea troepFiber schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:51:
[...]
Zeker een fraai huis. Zo maken ze ze niet meer tegenwoordig helaas. Wel jammer dat die tv niet lekker in die kast past...
Meestal volgt na zo'n bericht dan iets als 'sarcasme mode uit'....wvkreg schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:29:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door wvkreg op 08-02-2022 08:45 ]
Ook wel bijzonder, huis volledig opgeknapt en er staat volledig geïsoleerd maar dan wel energie label GBlaze85 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:47:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat komt volgens mij omdat er nog geen definitief label is. Dus conform de huidige wet-/regelgeving een default waarde.Dracula schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:55:
[...]
Ook wel bijzonder, huis volledig opgeknapt en er staat volledig geïsoleerd maar dan wel energie label G
Ik zie zo het verschil nietpauldaytona schreef op maandag 7 februari 2022 @ 23:20:
[...]
Hebben ze het hele buitenspouwblad vervangen, er lijkt niet veel meer op z'n plek gebleven te zijn.
Schijnbaar voor niet te veel gekocht en dan loomt het als ie zo verkocht wordt. Alleen energielabel G is dan wat vreemd. Je, mag toch aannemen dat er wel wat geisoleerd is.
[ Voor 7% gewijzigd door martyw op 08-02-2022 10:37 . Reden: EN weggehaald uit link ]
Ik vind het wel een heel leuk huisje op een mooie plek. Lijkt me heerlijk voor iemand die weinig geeft om binnenruimte maar wel om sfeer.martyw schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 09:58:
Tegenwoordig heb je €235k nodig voor een Amsterdams woninkje aan de rand van de stad in het voormalig Armenhuis wat kleiner is dan menig walk-in closet in Wassenaar/Bloemendaal/Laren/Rozendaal
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/en/k...4490-akerpolderstraat-13/
Het energielabel van deze woning is vastgesteld in 2017, wellicht nog niet geactualiseerd?yay schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 09:04:
Dat komt volgens mij omdat er nog geen definitief label is. Dus conform de huidige wet-/regelgeving een default waarde.
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 10:14:
[...]
Ik vind het wel een heel leuk huisje op een mooie plek. Lijkt me heerlijk voor iemand die weinig geeft om binnenruimte maar wel om sfeer.
offtopic:
Misschien dat je de links naar de Nederlandstalige Funda kunt geven, of de "/en" uit de link weghalen.
Echt, die makelaars moet je ook altijd verbeterenmartyw schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 09:58:
Tegenwoordig heb je €235k nodig voor een Amsterdams woninkje aan de rand van de stad in het voormalig Armenhuis wat kleiner is dan menig walk-in closet in Wassenaar/Bloemendaal/Laren/Rozendaal
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...4490-akerpolderstraat-13/
WAANZINNIG GEPRIJST APPARTEMENT OP EEN UNIEKE LOCATIE IN OUD SLOTEN!
Hobby's: Alles
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Ik denk dat het in de Jordaan vooral noodgreep is van: ik MOET bij het centrum wonen, dan maar klein. En als je dan ingeklemd zit tussen alleen maar bebouwing, dan is de lol er snel af.martyw schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 10:27:
[...]
offtopic:
Ah, zal ik aan proberen te denken - ik werk in een Engelstalige omgeving, vandaar dat mijn apparaten op die taal ingesteld zijn....
Ik zou het wel zien zitten als pied-a-terre, maar daar is het wel wat prijzig voor en ook niet ideaal gelegen. Lang geleden woonde ik in de Amsterdamse Jordaan tegenover een pand met deze maat appartementjes, het verloop daar was hoog - ik denk dat het als noodgreep door een alleenstaande starter gekocht gaat worden....
En dan nog maandelijks dit:martyw schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 09:58:
[Afbeelding]
Voor 31 m2!Servicekosten € 118,17. per maand, exclusief € 98,-- voorschot stookkosten en elektra
En dan die kabels vergeten weg te shoppen linksboven.TheGhostInc schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 01:58:
[...]
Die heeft hij zeker vangekregen:
[Afbeelding]
Zou je het antwoord nog kunnen delen? De link is helaas dood, ik lees dit topic om de week zowat bij en de vraag blijft toch knagen...Blaze85 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 21:31:
[Afbeelding]
Wel eerst eerlijk stemmen
Poll: Deze foto is een...
• echte foto
• render
[Afbeelding]
Studentenhok waarvan minimaal één bewoner aan het Prins Claus studeert.BastiaanF schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 11:49:
https://www.funda.nl/koop...2693623-poelestraat-8-8a/
in het centrum van Groningen ( niet de provincie )![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Omzet zal uiteraard lager zijn dan anders. Maar het is wel een heel handig concept, dat je voor 2 euro je spullen op een centrale plek in de stad kunt achterlaten en aan het eind van de nacht weer kunt ophalen. In plaats van dat je in elke gelegenheid in de rij moet staan om je jas weg te brengen en op te halen.timovd schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:12:
[...]
Studentenhok waarvan minimaal één bewoner aan het Prins Claus studeert.
De stadsgarderobe zal afgelopen twee jaar geen omzet hebben gedraaid. Ik heb ook nog nooit van het concept gehoord, maar ik hoor denk ik niet tot de doelgroep.
Het was een echte fotoMartinez- schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 12:25:
[...]
Zou je het antwoord nog kunnen delen? De link is helaas dood, ik lees dit topic om de week zowat bij en de vraag blijft toch knagen...
Erfpacht afgekocht tot 2028, daarna kassa...martyw schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 10:27:
Ik zou het wel zien zitten als pied-a-terre, maar daar is het wel wat prijzig voor en ook niet ideaal gelegen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
martyw schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 09:58:
[Afbeelding]
I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass
Wat zijn dit voor absurde stookkosten, als je een kwartier kookt op gas is die woning toch warm voor dagenB-Real schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 12:07:
[...]
En dan nog maandelijks dit:
[...]
Voor 31 m2!
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Haha, ja dat wordt een dure!hoevenpe schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:57:
[...]
Erfpacht afgekocht tot 2028, daarna kassa...
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Pro TipJolke schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:46:
Apart om in bijna elke kamer een wasbak te hebben.
Verder nog een flinke tiepvaut in de omschrijving: "Geef aan deze woning jou eigen twist en maak er fijn thuis van."
Dat was vroeger gebruikelijk die wasbakken, vaak met marmeren plankjes erboven en erachter.Jolke schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:46:
Apart om in bijna elke kamer een wasbak te hebben.
Verder nog een flinke tiepvaut in de omschrijving: "Geef aan deze woning jou eigen twist en maak er fijn thuis van."
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Rijd er nou een 2e streetview camera wagen achter de auto die de foto gemaakt heeft??martyw schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 09:58:
[Afbeelding]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Da's de Bing wagen die niet zo snel isToolkiT schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 16:00:
[...]
Rijd er nou een 2e streetview camera wagen achter de auto die de foto gemaakt heeft??
[Afbeelding]
I have stability. The ability to stab.
Staat er gewoon in:Rubbergrover1 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:32:
[...]
Wel onhandig dat de huur niet vermeld wordt, dat is bij zo'n pand op een A locatie wel relevant voor hoeveel je wilt bieden.
Huur
Poelestraat 8 is verhuurd en heeft een actuele huur van EUR 26.187 per jaar. De woning (nr. 8a) komt op korte termijn leeg. De actuele huuropbrengst van de woning is nu nog EUR 12.240 per jaar. De woning zou bij een nieuwe verhuur tegen EUR 18.000 per jaar kunnen worden verhuurd waarbij uitgangspunt is dat deze gemoderniseerd wordt. Totale actuele huur EUR 38.427 per jaar.
AH, had ik niet goed gelezen. 40k huur en dan 1,1 miljoen, ik weet het niet. Zeker als het een deel bedrijfspand is zou je een betere factor verwachten.
Gemaakt door Henk KrolBlaze85 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 22:08:
https://www.funda.nl/koop...88047391-ministerlaan-73/
Wat een tafel; zeker Eindhoven de gekste
[Afbeelding]
Jeetje, wat een bizarre prijs.. me mond valt er van open, en dan te bedenken dat het verkocht wordt ook nog..kx22 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:44:
https://www.funda.nl/koop...001-minckelersstraat-304/
Tussenwoning (ja het is mooi van binnen) is Hilversum voor 1 miljoen? Niet eens groot perceel. Amsterdam praktijken.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Waarom moet dat een miljoen kosten? Vergeleken met andere woningen uit die wijk is dat toch veel te duur?kx22 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:44:
https://www.funda.nl/koop...001-minckelersstraat-304/
Tussenwoning (ja het is mooi van binnen) is Hilversum voor 1 miljoen? Niet eens groot perceel. Amsterdam praktijken.
Daarom dat ik hem post. Geen idee waarom.Rubbergrover1 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 20:42:
[...]
Waarom moet dat een miljoen kosten? Vergeleken met andere woningen uit die wijk is dat toch veel te duur?
Met Eames EA208 bureaustoel, en de bureaus beide van Tecno, ontwerp Norman foster. Erg duur spul.
In het huis van mijn ouders hebben ook 3 vd 5 slaapkamers een eigen wasbak. Dat is toch best praktisch in een gezin met 4 kinderen, geen file vorming in de badkamer. Veel vriendjes waren vroeger jaloers dat ik een slaapkamer met eigen wasbak hadNo Hands schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:56:
[...]
Dat was vroeger gebruikelijk die wasbakken, vaak met marmeren plankjes erboven en erachter.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
[ Voor 16% gewijzigd door Blaze85 op 09-02-2022 06:50 ]
Jaren 80 zeker? Dat begon toen behoorlijk in te worden, maar is in de jaren 90 vreemd genoeg weer helemaal verdwenen. Het is sowieso vrij simpel om in ieder geval een extra wasbak te installeren in de slaapkamer die aan de badkamer grenst.Chaoss schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:23:
[...]
In het huis van mijn ouders hebben ook 3 vd 5 slaapkamers een eigen wasbak. Dat is toch best praktisch in een gezin met 4 kinderen, geen file vorming in de badkamer. Veel vriendjes waren vroeger jaloers dat ik een slaapkamer met eigen wasbak had
Wasbak op de slaapkamer is wel wat ouder dan 80's, was voornamelijk "in" toen mensen nog geen douche/bad thuis hadden en 1x per week naar het lokale badhuis gingen.Blaze85 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:32:
[...]
Jaren 80 zeker? Dat begon toen behoorlijk in te worden, maar is in de jaren 90 vreemd genoeg weer helemaal verdwenen. Het is sowieso vrij simpel om in ieder geval een extra wasbak te installeren in de slaapkamer die aan de badkamer grenst.
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Die heb ik toevallig vandaag gezien bij 'verliefd op je huis' ofzo
[ Voor 9% gewijzigd door Sport_Life op 08-02-2022 23:51 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
In het huis gebouwd eind jaren zestig waarin ik opgegroeid ben hadden we wastafels op iedere slaapkamer, en ook was er een douche ingebouwd bij oplevering - maar in die ruimte was geen wastafel.FooLsKi schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:35:
[...]
Wasbak op de slaapkamer is wel wat ouder dan 80's, was voornamelijk "in" toen mensen nog geen douche/bad thuis hadden en 1x per week naar het lokale badhuis gingen.
Dit doet mij dan wel weer pijn aan de ogen: de tegelaar heeft zich er makkelijk vanaf gemaakt door de lijnen niet door te laten lopen...
Dat valt in werkelijkheid reuze mee hoor. Best een aardig plekje in Portland. Het drive-in principe moet je willen, maar verder prima woningen. Ze hebben in het verleden wel veel gezeur met de gevelbeplating gehad.
[ Voor 19% gewijzigd door PaT op 09-02-2022 07:44 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Denk gekocht eerlijk gezegd.
The best is yet to come
Mwoah, ik heb ze lelijker gezien. En de eigenaar heeft een mooie Alfa Romeo Brera Spider voor de deur. Altijd goed
Waarschijnlijk iets met cookies. Ik moet ook om de maand al mijn cookies verwijderen omdat ik niet meer verder dan de eerste foto kan klikken.RoosW schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:47:
Mopper mopper, waarom kan ik opeens enkel de eerste funda plattegrond zien? De balk ontbreekt om de andere te selecteren, sta ik hier alleen in? (het uitzetten van mijn addblocker heeft geen enkel effect en meer extensions heb ik niet in gebruik (Firefox, maar ook Chromium laat de balk niet meer zien?)
Deze balk bedoel je?RoosW schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:47:
Mopper mopper, waarom kan ik opeens enkel de eerste funda plattegrond zien? De balk ontbreekt om de andere te selecteren, sta ik hier alleen in? (het uitzetten van mijn addblocker heeft geen enkel effect en meer extensions heb ik niet in gebruik (Firefox, maar ook Chromium laat de balk niet meer zien?)
Op zich is het huis best prima, maar wat een sneue speeltuin.
Echt een ideaal huis voor kinderen.
Beter dan een kind op je hoofd._Eend_ schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:55:
[...]
Echt een ideaal huis voor kinderen.
[Afbeelding]
Als je kind(eren) met autootjes aan het spelen zijn boven en jij zit lekker een boek te lezen dan kan het nog wel eens gebeuren dat je een Matchbox op je kop krijgt
Wellicht minder romantisch dan je denkt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq