Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 136 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.908.562 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejeebv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:20
leto001 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 14:20:
[...]

Wat een droefenis is dat zeg. Best veel geld samen met de hypotheek en dat zo'n opengewerkt hok met hippe design elementen als een bad in je slaapkamer, die dan nog weer open verbonden is met de keuken en woonkamer... joepie.
Volgens mij is die 300k de waarde van die erpacht canon, grond en opstal worden in erfpacht uitgegeven. Dus het is een fiscaal aftrekbare huur.
Bijzondere constructie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dronium
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:16
SmurfLink schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 14:44:
[...]

:X Tering wat een geld zeg, tis net of je gewoon huurt.
Tsja, en dan moet je alle huur-toestellen ook nog overnemen 8)7
Indien er in de woning huurtoestellen aanwezig zijn zoals bijv. warmte unit tbv de stadsverwarming, boiler, mechanische ventilatie etc. dan dienen deze door de koper te worden overgenomen.
Maar daar is dan verder niets over terug te vinden (ook niet op de site van de makelaar zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-09 16:34
Eusebius schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 14:10:
- edit: wat een slechte foto's -O- onscherp, een kind erop, uitsnede kon beter
Hadden ze niet al commentaar gekregen omdat er kinderen in de tv afleveringen waren? Kinderarbeid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:22

Fiber

Beaches are for storming.

MK_ schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 13:43:
Hoe maak je een woning met de uitstraling van een stacaravan, een gigantisch onpraktische indeling en een volbetegelde voortuin? Nou, zo dus! En dan hou je van het 700m² perceel een kleine tuin over

[Afbeelding]

Vooral die volbetegelde/grind voortuin maakt het zo droevig, voorheen lag er gras en zag het er een stuk beter uit:
[Afbeelding]
Streetview

https://www.funda.nl/koop...661547-schineksstraat-13/
Ik vind de indeling nog niet eens zo onhandig voor een bungalow. Die twee slaapkamers links op de plattegrond zijn zelfs prima te verhuren met eigen badkamer en ingang zonder dat je er veel last van hebt als het rustige huurders zijn... Zal in Stein wel geen vraag naar zijn maar in een studentenomgeving of zo kan je daar je hypotheek vrijwel mee betalen denk ik... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 01:08
deejeebv schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 14:57:
[...]

Volgens mij is die 300k de waarde van die erpacht canon, grond en opstal worden in erfpacht uitgegeven. Dus het is een fiscaal aftrekbare huur.
Bijzondere constructie.
Ik denk dat het gewoon en-en is. Dus je betaalt eerst 300k (en ook nog kosten koper) en daarna betaal je je erfpacht canon van 1333 per maand. Heb dit ook wel bij panden gezien die bijvoorbeeld in natuurgebieden staan. Wellicht hier gedaan om de koopprijs lager te houden voor starters die anders geen hypotheek krijgen? Inderdaad wel een rare constructie.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:54
Wie een hekel heeft aan geflipte vt wonen huizen moet nu zijn kans grijpen met dit pareltje.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/152/276/578_1440.jpg
Karakteristiek pand :P

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/152/276/563_1440.jpg
Keuken in originele staat. 8)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/152/276/534_1440.jpg
En ook in het sanitair zijn de authentieke elementen behouden. O-)

https://www.funda.nl/koop...993256-nieuwlandseweg-23/

Zonder dollen, schattig huisje. Maar dit lijkt me -iig economisch, op die locatie- toch wel redelijk beyond repair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Is dat echt een authentieke poepdoos...? _/-\o_

En een waterpomp in de keuken! Dat is echt zeldzaam. Nog nooit eerder in Nederland gezien. O-)

[ Voor 50% gewijzigd door Fiber op 05-01-2022 17:18 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 14:11
Charly schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 17:02:
Wie een hekel heeft aan geflipte vt wonen huizen moet nu zijn kans grijpen met dit pareltje.

[Afbeelding]
Karakteristiek pand :P

[Afbeelding]
Keuken in originele staat. 8)

[Afbeelding]
En ook in het sanitair zijn de authentieke elementen behouden. O-)

Zonder dollen, schattig huisje. Maar dit lijkt me -iig economisch, op die locatie- toch wel redelijk beyond repair.
Met die eerste foto zullen de buren niet blij zijn. Die schoorsteen lijkt niet heel stevig.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Fiber schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 17:16:
Is dat echt een authentieke poepdoos...? _/-\o_

En een waterpomp in de keuken! Dat is echt zeldzaam. Nog nooit eerder in Nederland gezien. O-)
Ik wel in een oude villa in Leiden waar ik werkte, dat ding doet het nog steeds.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejeebv
leto001 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 16:43:
[...]

Ik denk dat het gewoon en-en is. Dus je betaalt eerst 300k (en ook nog kosten koper) en daarna betaal je je erfpacht canon van 1333 per maand. Heb dit ook wel bij panden gezien die bijvoorbeeld in natuurgebieden staan. Wellicht hier gedaan om de koopprijs lager te houden voor starters die anders geen hypotheek krijgen? Inderdaad wel een rare constructie.
Vaak is de grond in opstal, hier staat expliciet bij dat zowel grond als opstal in erfpacht gegeven worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deejeebv
Een woning waarvan de verbouwing halverwege is komt regelmatig langs op dit topic. Nu een woning waarvan de nieuwbouw halverwege is.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/404/786_1440.jpg
https://www.funda.nl/koop...uis-42662337-de-camp-2-a/
Maakt je wel nieuwsgierig wat voor verhaal daar achter zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deadmeatsubs
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 12:06
SmurfLink schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 14:44:
[...]

:X Tering wat een geld zeg, tis net of je gewoon huurt.
Het is maar wat je gewoon noemt. Pffff .. voor 1700 euro per maand kun je nogal een hypotheek krijgen, aflossingsvrij een miljoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 17:34
deejeebv schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 19:12:
Een woning waarvan de verbouwing halverwege is komt regelmatig langs op dit topic. Nu een woning waarvan de nieuwbouw halverwege is.
[Afbeelding]
Zoiets als echtscheiding, werk ergens anders of opgehouden.

Maar is niet duidelijk wat je krijgt voor het geld, zoals het erbij staat, of wel met dak en zonder afwerking? In dat laatste geval zou het me wel passen. Afbouw doe ik graag zelf, alles wat te koop staat is toch niet waar ik zo in zou willen. Alleen de weg op de dijk zou me zorgen baren. Het zal daarmee kwa overlast tegenvallen, zit je mooi vast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22-08 16:37
deejeebv schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 19:12:
[Afbeelding]
Het is een twee onder een kap woning. Ik vermoed dat de woning wordt verkocht door de toekomstige bewoners van de andere helft. Dat ze een zo ruim kavel hebben gekocht dat er een twee onder een kap gebouwd mocht worden en dat ze met de verkoop van die tweede helft een groot deel van de bouwkosten van het geheel terugverdienen.

Aangezien ze schrijven dat alleen zaken als electriciteit en verwarming nog aangelegd moeten worden, vermoed ik dat je wel een verder afgebouwd huis krijgt. Maar dan had ik in dit geval toch wat meer artist impressions geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Verbaast me hoe onhandig sommige mensen met de ruimte omgaan. Het is in m2 een heel ruim appartement, maar dat weten ze goed te verbergen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
deejeebv schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 14:57:
[...]

Bijzondere constructie.
Volgens mij is die 3 ton wel bovenop de erfpacht. Die erfpacht lijkt voor de casco loft, de 3 ton voor de verdere indeling en afwerking door de architect en interieurbouwer.

"De loft werd dus in casco staat (leidingen tot in de meterkast) opgeleverd. De indeling van de loft werd door een architect ontworpen. Het interieur werd op maat gemaakt door een interieurbouwer.
Vraagprijs € 300.000,-k.k."

Overigens wel een mooie flat voor mensen met 'Ostalgie'.

[ Voor 4% gewijzigd door Rubbergrover1 op 06-01-2022 06:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Dan heb je zo’n dure lelijke taartschep gekocht en dan koop je er een te klein zeiltje voor :D

(Ik heb het over die auto op de foto, niet het bedrijfspand)

[ Voor 7% gewijzigd door Wilf op 06-01-2022 07:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 23:25:
[...]

Ik doelde meer op regio Veenendaal/Ede/Wageningen, vlak onder het (of 1 van de) middelpunt van Nederland. De huizen staan gewoon twee keer zo lang te koop als voorheen. Kan natuurlijk ook zijn omdat we nu in december, januari zitten. Toch traditioneel de mindere maanden, maar.. Volgens mij was dat vorig jaar toch echt drukker.
Toevallig hou ik Veenendaal nog wel een beetje in de gaten, omdat ik daar tot december 2020 gewoond heb. Familie van mijn vrouw woont daar nog. De prijzen stijgen daar nog steeds als een malle. Ik denk dat de koper van onze woning inmiddels toch wel zeker 10% bij de prijs op kan tellen. 1 van de langst gevestigde makelaars daar heeft een "reclamebord" bij de apotheek in de wijk waar wij woonden. Daar had hij altijd zijn aanbod in de wijk hangen (en afhankelijk van het aanbod soms ook wat buiten de wijk). Bord is gewoon leeg. Nog voor hij de kans krijgt om iets op te hangen, kan er al niet meer bezichtigd worden.

Wel zie je steeds meer verkopers die duidelijk "voor de jackpot gaan" in de hoop dat er een idioot daadwerkelijk nog over een in verhouding al veel te hoge vraagprijs heen gaat bieden. Misschien dat die gelukszoekers zorgen voor een vertraging. De markt is er wel redelijk grillig aan het worden. Volgens mij komt dat vooral door mensen uit de randstad, die eigenlijk geen idee hebben van de normale prijzen in Veenendaal en zonder aankoopmakelaar een idioot hoog bod doen. Dan krijg je ineens van die bizarre uitschieters, waarvan makelaars ook niet weten waarom iemand ineens een enorm bedrag voor een doornsee tussenwoning wil neerleggen. Maar dat gebeurde meer dan een jaar zo nu en dan ook weleens. Voor de verkoop natuurlijk een paar makelaars gesproken en die kwamen dus ook met recente transacties waarvan ze zelf al aangave "geen idee wat hier nou precies gebeurd is, maar dat huis hadden ze ook wel voor 20k minder kunnen kopen en dan was het eigenlijk nog steeds te veel". Sommige verkopers krijgen dan natuurlijk dollartekens in hun ogen en proberen het dan maar gewoon. En dan kan het inderdaad even duren voor je zo'n idioot tegenkomt, áls je er al 1 gaat vinden die geïnteresseerd is in jouw huis.

Vorig jaar hebben wij onze woning nét voor de zomervakantie te koop gezet. Zomervakantie is meestal ook relatief rustig. Duurde ook iets langer voor er een aardig aantal geïnteresseerden was komen kijken. Maar toch aan het einde van de zomervakantie verkocht. Heeft iets meer dan een maand geduurd tot het tekenen van de overeenkomst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 16:16

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 06-09 03:43

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

MK_ schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 13:43:
Hoe maak je een woning met de uitstraling van een stacaravan, een gigantisch onpraktische indeling en een volbetegelde voortuin? Nou, zo dus! En dan hou je van het 700m² perceel een kleine tuin over

[Afbeelding]

Vooral die volbetegelde/grind voortuin maakt het zo droevig, voorheen lag er gras en zag het er een stuk beter uit:
[Afbeelding]
Streetview

https://www.funda.nl/koop...661547-schineksstraat-13/

Slechts 3 ton voor een loft in de voormailge Sphinx fabriek "Eiffel Zuid" in Maastricht?
[Afbeelding]
Oh, en iedere maand 1333 euro erfpacht, 335 euro VvE en 85 euro voor een parkeerplaats = 1753 euro per maand extra :P

https://www.funda.nl/koop...petrus-regoutplein-1-h03/

De prijs staat niet op Funda, maar wel op de website van de makelaar
Doet me denken aan het lokale woonwagenkamp hier.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Wilf schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 07:53:
[...]
Dan heb je zo’n dure lelijke taartschep gekocht en dan koop je er een te klein zeiltje voor :D

Dat is een op maat gemaakte hoes voor die Huracán. Niets te klein. Deel is eraf om de auto te showen. En die "lelijke taartschep" mogen ze hier wel voor de deur zetten, mooie wagen. Alleen verkeerde kleur.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Dacht dat autodrop wel een zakelijker pand zou hebben.

Concorp Oisterwijk
https://www.google.nl/map...!3d51.5806536!4d5.1971452

Staat op Google als banketbakkerij :9

[ Voor 56% gewijzigd door JDx op 06-01-2022 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 06-09 03:43
JDx schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 09:56:
[...]
Ja, die viel me inderdaad al op :+

[ Voor 34% gewijzigd door Aomi op 06-01-2022 10:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkhuppelschot
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 12:45

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:19

DUX

blijft ook nu voor Oranje

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

thunder8 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 09:54:
[...]

Dat is een op maat gemaakte hoes voor die Huracán. Niets te klein. Deel is eraf om de auto te showen. En die "lelijke taartschep" mogen ze hier wel voor de deur zetten, mooie wagen. Alleen verkeerde kleur.
Was natuurlijk flauw bedoeld met te klein. Ik vind het vooral een heel rare keuze om te ‘flexen’ met zo’n plastic overpriced apparaat. Gaat het nou om het huis / parkeerplaats te verkopen of om te showen hoe ‘goed’ je het hebt? Oud geld / nieuw verstandig geld doen er juist alles aan om dat soort dingen te verstoppen. Net zoals horloges. Tenzij je graag bezoek krijgt van rovers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 16:29
DUX schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 11:25:
[...]

Waar is slaapkamer 2 op de kaart :?
Rechtsonder op de plattegrond
Staat er toch duidelijk ?

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 19:51

Rzaan

Altijd zoekende

Loft schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:22:
[...]

Staat daar niet het cijfer 3 bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:26
Loft schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:22:

Er staat duidelijk een 3
https://cloud.funda.nl/valentina_media/148/175/282_1440.jpg

Ik denk dat in de advertentie eerst 'totaal 3 slaapkamers' stond, want inmiddels staat er 2. :)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Wilf schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 07:53:
[...]

En de frunk is ook al kapot ;)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Zeefort kopen? Ultieme plek voor als je afgelegen wil wonen!

https://www.knightfrank.c...ampshire-po1/cho012148432

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:40

timovd

Voorsprong door techniek

Steamwitz in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2"
Inmiddels al 400k gezakt in prijs. Deliveroo en AH bezorgdienst zullen daar vast niet komen.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Afgelegen en dicht bij de stad tegelijk...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B1GXm03jTalt2CjL9IlNFyuuZIw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/29TVNg0oTN335pO0RhSLb5xb.png?f=fotoalbum_large
(eigen foto)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyOne
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 11:21
timovd schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:07:
Deliveroo en AH bezorgdienst zullen daar vast niet komen.
Die komen ook niet bij mij, en ik woon gewoon in oost Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-08 09:13

krouwen

Hardware Enthusiast

Charly schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 17:02:

Dit is toch een grap, hebben hier daadwerkelijk mensen in gewoond de afgelopen jaren? :?
timovd schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:07:
[...]

Steamwitz in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2"
Inmiddels al 400k gezakt in prijs. Deliveroo en AH bezorgdienst zullen daar vast niet komen.
Wel mooi, 2 forten van 4 miljoen en één fortje voor het "pleps" voor 8 ton :/

[ Voor 28% gewijzigd door krouwen op 06-01-2022 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

krouwen schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:13:
[...]

[...]

Wel mooi, 2 forten van 4 miljoen en één fortje voor het "pleps" voor 8 ton :/
De plebejer die het voor 8 ton heeft gekocht kan/is het nu flink aan het verbouwen. Daar moest het nodig aan gebeuren als je het woonbaar wil maken. Wel een unieke plek heb je dan. Mij niet gezien!

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 19:55
Wilf schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 11:41:
[...]
Was natuurlijk flauw bedoeld met te klein. Ik vind het vooral een heel rare keuze om te ‘flexen’ met zo’n plastic overpriced apparaat. Gaat het nou om het huis / parkeerplaats te verkopen of om te showen hoe ‘goed’ je het hebt? Oud geld / nieuw verstandig geld doen er juist alles aan om dat soort dingen te verstoppen. Net zoals horloges. Tenzij je graag bezoek krijgt van rovers.
Het mooiere er van is ook nog dat de auto's niet eens van de verkoper zijn. Parkeerplaats 213 en 219 zijn te koop, maar de auto's staan op plek 6,7 en 65... pronken met andermans veren dus ook nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 16:29
Rzaan schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:42:
[...]

Staat daar niet het cijfer 3 bij?
Ik ga naar de opticien :D :/

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:27

DDX

SmiGueL schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:47:
[...]

Er staat duidelijk een 3
https://cloud.funda.nl/valentina_media/148/175/282_1440.jpg

Ik denk dat in de advertentie eerst 'totaal 3 slaapkamers' stond, want inmiddels staat er 2. :)
Waarom heeft zo'n woning 2 ingangen ?
Eerste gok dat het eerst 2 appartementen waren maar dan missen er wel wat zaken in een van de twee.

[ Voor 26% gewijzigd door DDX op 06-01-2022 13:48 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

DDX schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:45:
[...]

Dat viel me ook al op.. en voor deur en een achterdeur? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:27

DDX

Heeft ook 2 adressen volgens de titel bij de plattegrond.
Flink wat aanpassingen dan verder gedaan want maar 1 wtw kast bijvoorbeeld en de rechter had geen echte badkamer ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

DDX schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:45:
[...]

Eerste gok dat het eerst 2 appartementen waren maar dan missen er wel wat zaken in een van de twee.
Servicekosten voor het appartement bedragen € 298,99 en € 420,23 per maand
Het gaat om huisnummer 213 en 219. Het recht pand (op de plattegrond) is iets kleiner (en dus minder inleg in de VvE).

[ Voor 4% gewijzigd door timovd op 06-01-2022 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

DDX schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:51:
de rechter had geen echte badkamer ?
Denk dat hier en daar een muurtje is gesloopt.

Acties:
  • +52 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 19:04
Ik wil graag een stortdouche uit het plafond! Maar het mag niet teveel kosten. Nou dan roggelen we wel iets!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/445/983_2160.jpg

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://dzelovrgup7n2.cloudfront.net/resized-m2/product_page_image_medium/media/catalog/product/2/7/27615001_P1_142.jpg

https://www.funda.nl/koop...8300-eigenhaardstraat-24/

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• antidote
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:29
krouwen schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:13:
[...]

Dit is toch een grap, hebben hier daadwerkelijk mensen in gewoond de afgelopen jaren? :?
In "betrap de makelaar" staat een vraagprijs van € 349.000 in september vorig jaar. Toen stond dit pand te koop samen met de naastgelegen bedrijfsruimte op nummer 21: link
Waarschijnlijk was het zowel de vorige als de nieuwe eigenaar te doen om de bedrijfsruimte, en probeert de laatste te verdienen op het woonhuis.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...42663373-noordereiland-9/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/432/561_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/432/545_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/432/564_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/V3uIQer.jpg

Maar toegegeven: heel strak huis verder :Y

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/432/533_2160.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Omg! Ik heb gezocht naar iets wat jonger is dan 30 jaar oud maar ik heb het gewoon niet gevonden! :X

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubbergrover1
pjot1 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 22:04:
[...]

Omg! Ik heb gezocht naar iets wat jonger is dan 30 jaar oud maar ik heb het gewoon niet gevonden! :X
Zelfs de CV op zolder lijkt nog origineel te zijn ..
Ik kreeg ook meteen het Sporthuis Centrum gevoel :) .

Lijkt me trouwens wel een heerlijk huis om te wonen, maar misschien dan wel hier en daar een kleine verbouwing.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
JDx schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 09:56:
[...]

Dacht dat autodrop wel een zakelijker pand zou hebben.

Concorp Oisterwijk
https://www.google.nl/map...!3d51.5806536!4d5.1971452

Ah ze zijn eindelijk verboden? Dat zou tijd worden :7
[...]

Denk je maakt een grapje .. maar behalve de printer en wat spullen in de garage lijkt inderaad alles zo uit de jaren '70 te komen. Misschien nog die papierlamp (en natuurlijk klein spul zoals WC-papier ;) ) maar zelfs de radio boven t bed is er eentje met cassettebandje.

[ Voor 35% gewijzigd door Eusebius op 07-01-2022 10:18 ]

==
hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rdestructo
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11-09 20:24
[...]

Ik gok dat de vaatwasser, magnetron en elektrische kookplaat iets jonger zijn :Y

[ Voor 5% gewijzigd door Rdestructo op 07-01-2022 10:40 ]

VW egolf 2020

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Rdestructo schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:36:
[...]

Ik gok dat de vaatwasser, magnetron en elektrische kookplaat iets jonger zijn :Y
Goed punt, dat zal wel vernieuwd zijn. Al denk ik dat die Moulinex magnetron ook wel zo'n 30 jaar oud zal zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 17:04
https://www.funda.nl/koop...88039390-hoofdstraat-106/

Dit is een heel goed pand. Beetje oud, maar enorm veel mogelijkheden voor een investeerder.
Beneden kantoortje en boven lekker wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantHoax
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09 18:10
kx22 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:06:
https://www.funda.nl/koop...88039390-hoofdstraat-106/

Dit is een heel goed pand. Beetje oud, maar enorm veel mogelijkheden voor een investeerder.
Beneden kantoortje en boven lekker wonen.
Ik snap alleen niet dat je een WC in je slaapkamer neerzet...
[Afbeelding]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Die spiegel :o

En volgens mij liggen er lijken achter deze plank... of iets in ieder geval. Ik vertrouw het niet.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/475/932_2160.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 07-01-2022 11:15 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
GiantHoax schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:11:
[...]

[Afbeelding]
Ben je lekker aan het schijten kan je vrouw lekker meegenieten vanuit bed... 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 01:08
BootVluchteling schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:20:
[...]
Ben je lekker aan het schijten kan je vrouw lekker meegenieten vanuit bed... 8)7
Heerlijk toch |:( Gelukkig staat er een wandje tussen. Ik ben weleens vertrokken uit een AirBNB met een wc in de hal, zonder verdere afscherming of deuren. Te bizar vind ik dat. Het lijkt toch wel of er ook een groep mensen is die er geen problemen mee heeft. Kom het in hotels ook weleens tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyDH
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06:25
Jasphur schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:13:
[...]

Die spiegel :o

En volgens mij liggen er lijken achter deze plank... of iets in ieder geval. Ik vertrouw het niet.

[Afbeelding]
Ik dacht dat ze waren begonnen aan een inbouw tv :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rdestructo
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11-09 20:24
Rubbergrover1 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:05:
[...]

Goed punt, dat zal wel vernieuwd zijn. Al denk ik dat die Moulinex magnetron ook wel zo'n 30 jaar oud zal zijn...
Bij nader inzien denk ik dat deze magnetron ook wel in het lijstje "antiek" zal vallen :)

VW egolf 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
GiantHoax schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:11:
[...]

[Afbeelding]
Dat heb ik ook bij ligbaden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubbergrover1
O, wauw, die spiegel in de badkamer was me nog niet eens opgevallen. Eigenlijk best gaaf, een spiegel met zo'n bijzondere vorm. Zou ik best willen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
leto001 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:30:
[...]

Heerlijk toch |:( Gelukkig staat er een wandje tussen. Ik ben weleens vertrokken uit een AirBNB met een wc in de hal, zonder verdere afscherming of deuren. Te bizar vind ik dat. Het lijkt toch wel of er ook een groep mensen is die er geen problemen mee heeft. Kom het in hotels ook weleens tegen.
in een motorhotel in Luxemburg was dit ook zo, meerpersoonskamers met doodleuk een plee op de kamer zonder afscheiding wat dan ook.. :X Ik had gelukkig een eigen kamer met gemeenschappelijke wc op de gang. Dat vond ik toch wel iets prettiger.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:21
leto001 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:30:
[...]

:w Ik heb geen moeite hiermee voor de kleine boodschap! Kan me voorstellen dat het ook wel handig is na intiem te zijn geweest. Maar een badkamer aan de kamer lijkt me wel fijner

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Een huis in Houten: https://www.funda.nl/koop...s-42662713-sneeuwwater-3/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gNy9w0m_rsZB0WH4C46QciJHEbc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qXPfpHf5hdjtZSIRqlSa93Qt.jpg?f=fotoalbum_large

met wat typische dingen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z12sEK3cpM87FANqPhiOdet2aCY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XVD15TzzSw8WgJeBGOWDUSs1.jpg?f=fotoalbum_large
4 kranen op 1 gootsteen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iTokibgoCioXBiOmwx_2KbeJO3s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Sn17UShMjlO3A45vv5UMLLC.jpg?f=fotoalbum_largeDakterras die niet toegankelijk is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yEqUGRYJeS16j4yznKRoOXxs4-A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9OVMQuirwiwRhAkdVSPKmPhg.jpg?f=fotoalbum_largeEn iemand enig idee wat daar rechts op de foto aan de muur hangt?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
1) Kokend water kraan (lijkt op een losse Quooker)
2) Spoelkraan
3) Gewone koud/warm kraan
4) Geen flauw idee, had een ingebouwd zeeppompje verwacht maar zo oogt het niet.

Waarom je dit zo zou willen? En waarom men dan niet gewoon een Quooker Flex achtige oplossing neemt zodat je kraan 1 t/m 3 gewoon in één hebt? Geen flauw idee :|

[ Voor 8% gewijzigd door Caayn op 07-01-2022 13:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EJonk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 14:44
Caayn schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:25:
[...]
2) Spoelkraan
4) Geen flauw idee, had een ingebouwd zeeppompje verwacht maar zo oogt het niet.

Waarom je dit zo zou willen? En waarom men dan niet gewoon een Quooker Flex achtige oplossing neemt zodat je kraan 1 t/m 3 gewoon in één hebt? Geen flauw idee :|
Losse kraan voor bron/gekoeld/bruis/gefilterd water. Wel eens eerder gezien!

You can't be happy all the time, they will come and break your legs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
EJonk schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:33:
[...]

Losse kraan voor bron/gekoeld/bruis/gefilterd water. Wel eens eerder gezien!
Mogelijk. Maar ook dat kan gewoon uit dezelfde kraan als de rest komen.

Inplaatst van alles gewoon in één kraan heeft alles een eigen kraan :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EJonk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 14:44
Caayn schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:37:
[...]
Mogelijk. Maar ook dat kan gewoon uit dezelfde kraan als de rest komen.

Inplaatst van alles gewoon in één kraan heeft alles een eigen kraan :+
Sinds een paar jaar wel. Ga 5 jaar terug, en toen was dat nog niet het geval.
breinonline schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:20:

[Afbeelding]En iemand enig idee wat daar rechts op de foto aan de muur hangt?
Gok dat dit of een centrale hub voor een domotica systeem of centraal audio systeem is. Ook nog in de tijd dat dit niet 'slechts' een app was.

You can't be happy all the time, they will come and break your legs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocrammarco
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-09 15:06
[Afbeelding]

met wat typische dingen:
[Afbeelding]
4 kranen op 1 gootsteen?

[Afbeelding]Dakterras die niet toegankelijk is.

Eindelijk weer een keer visgraat met bies :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

[...]

https://www.funda.nl/koop...eidebloemstraat-9/#foto-9
Dat lampje met LED peerte is van de ikea.. circa 2021 :)

https://www.funda.nl/koop...idebloemstraat-9/#foto-25
is volgens mij ook een recente ikea lamp..

ditto met deze staanlamp: https://www.funda.nl/koop...idebloemstraat-9/#foto-21

https://www.funda.nl/koop...idebloemstraat-9/#foto-41 de grijze container is ook recent :+

Maar veel verder kom ik ook niet :)

[ Voor 35% gewijzigd door ToolkiT op 07-01-2022 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Die hanglamp is volgens mij dan wel weer een klassieker. Denk dat die best gewild is in de vintage winkels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rzaan

Rzaan

Altijd zoekende

Op Marktplaats en hij vliegt weg.
Ik had uit een erfenis een burolamp uit de jaren 50/60.
Ze duikelden over elkaar heen om te bieden.
Antiek had ik ook: Je mag blij zijn als de Kringloop het wil hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Rubbergrover1 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:43:
[...]

Die hanglamp is volgens mij dan wel weer een klassieker. Denk dat die best gewild is in de vintage winkels.
Dat zat ik ook te denken ja..

Wel een gaaf huis trouwens.. zou ik liever wonden dan dat koude zwart/wit huis.. wel na een flinke modernisatie natuurlijk..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 17:05

Gezien de vele Bang&Olufsen is het dit: https://www.thecoolist.com/bang-olufsen-beosound-moment/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:00
[Afbeelding]

met wat typische dingen:
[Afbeelding]
4 kranen op 1 gootsteen?

[Afbeelding]Dakterras die niet toegankelijk is.

Haha een miljoen voor een zgn vrijstaandhuis 8)7
Nooit zon in je tuin, behalve op t moment waar de 1e foto is genomen, heel vroeg of heel laat

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-09 13:17

C4D

I love it. Veel glas. Sommige jaren 70 huizen hebben wel wat.
Oude tegels eruit, het 1 en ander wit verven, nieuwe keuken/badkamer...
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/475/882_2160.jpg

Wij tekenen hopelijk aan het einde van de maand voor dit huis, ook jaren 70. Wel een stuk goedkoper (Duitsland).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K7OOBteleJEOkK-BaMYrBU6Nrv8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/olMSAv9aoOdyQv8rum7ltXjR.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fy5ortgG1T1yusZDrF8ztkojtXk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/REhynzT7LOq6Odyhwzb1DMH6.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 49% gewijzigd door C4D op 07-01-2022 15:55 ]

psn: lupusergo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
C4D schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 15:53:
[...]
Wij tekenen hopelijk aan het einde van de maand voor dit huis, ook jaren 70. Wel een stuk goedkoper (Duitsland).
Het is niet heel goed te zien, maar het lijkt er op dat je een erg mooi uitzicht hebt. Jaloers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Caayn schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:25:
[...]
2) Spoelkraan

Quooker en gewone kraan snap ik nog, maar waarom kraan 2 EN 3?? een van de twee is toch voldoende?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
ToolkiT schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:33:
[...]

https://www.funda.nl/koop...eidebloemstraat-9/#foto-9
Dat lampje met LED peerte is van de ikea.. circa 2021 :)

https://www.funda.nl/koop...idebloemstraat-9/#foto-25
is volgens mij ook een recente ikea lamp..

ditto met deze staanlamp: https://www.funda.nl/koop...idebloemstraat-9/#foto-21

https://www.funda.nl/koop...idebloemstraat-9/#foto-41 de grijze container is ook recent :+

Maar veel verder kom ik ook niet :)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/476/127_2160.jpg

Dat schetenkussentje daarentegen zitten dan wel weer voor meer dan 50 jaar aan ruften in :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:13
Voor de jaren tachtig fans, helaas wil de bank me geen hypotheek geven hiervoor....
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/454/406_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/454/435_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/454/402_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...-42664996-tollenslaan-10/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
martyw schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 18:23:
Voor de jaren tachtig fans, helaas wil de bank me geen hypotheek geven hiervoor....
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Die keuken vind ik wel wat maar die badkamer is me iets te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olympialooping
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 24-12-2024
[...]

Boek maar eens een cottage bij Center Parcs, dat ziet er net zo uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:55
[b]breinonline in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3"breinonline schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:20

met wat typische dingen:
[Afbeelding]
4 kranen op 1 gootsteen?
Die middelste 2 zijn eigenlijk 1 kraan met 2 zwanen halsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Is iemand hier ooit zn eigen huis tegen gekomen?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Jasphur schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 19:16:
Is iemand hier ooit zn eigen huis tegen gekomen?
Als ik het te koop zet dan binnen de kortste keren waarschijnlijk _O-

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
martyw schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 18:23:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Magnetron-eiland, vaatwasser-eiland, het kon niet op _O-

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/454/422_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan

Rzaan

Altijd zoekende

WTF?!?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...039427-schutterstraat-19/

Bijna goedkoopste huis van Nederland?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/486/525_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/486/548_2160.jpg

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...88030412-waterwijzer-109/

Vrouw: "Maar schatjuhh, ik wil wel perse een plantenbak in onze nieuwe tuin..."
Man: "Nou vooruit dan muts; maar dan wel onderhoudsvriendelijke plantenbak!"

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/521/207_2160.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 17:34
Dit leuke huis aan het water:
https://www.funda.nl/koop...39136-weidebloemstraat-9/
lijkt een waterprobleem te hebben. In de garage wat droogapparaten, de zoldervloer heeft kringen die ook op water duiden, en de muur met het luik is ook vochtig geweest. Het kan zowel van boven zijn gekomen, als omhoogkomend grondwater, wat ongeveer op begane grond niveau zal staan. In twee slaapkamers zijn kasten verwijderd die er sinds de bouw stonden, zal wel een reden hebben.

Toch jammer als je zowat koopt, en na de investering van 1,5 ton verbouwing tegen een miljoen aanzit, dat er vocht naar boven komt.

Ps en als je niet veel investeert in isolatie, de hete luchtverwarming stookt je arm. Bodemloze put.

Ik vind het wel een leuk huis, maar kan dat niet betalen, vooral de verbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:47
pauldaytona schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:37:
Dit leuke huis aan het water:
https://www.funda.nl/koop...39136-weidebloemstraat-9/
lijkt een waterprobleem te hebben. In de garage wat droogapparaten, de zoldervloer heeft kringen die ook op water duiden, en de muur met het luik is ook vochtig geweest. Het kan zowel van boven zijn gekomen, als omhoogkomend grondwater, wat ongeveer op begane grond niveau zal staan. In twee slaapkamers zijn kasten verwijderd die er sinds de bouw stonden, zal wel een reden hebben.

Toch jammer als je zowat koopt, en na de investering van 1,5 ton verbouwing tegen een miljoen aanzit, dat er vocht naar boven komt.

Ps en als je niet veel investeert in isolatie, de hete luchtverwarming stookt je arm. Bodemloze put.

Ik vind het wel een leuk huis, maar kan dat niet betalen, vooral de verbouwing.
Mij lijkt dat het vasttapijt in die slaapkamers ook last van water heeft gehad. Kijk maar eens naar die randen waar die kasten hebben gestaan. En let ook even op de kleur van die muur naast die staande lamp.
De muur waar de kasten zijn verwijderd, is gezamenlijk met de garage.
Die kamer met die groene wastafel kan ik niet als een badkamer plaatsen op het plan. Dat lijkt me de links-onderste "slaapkamer" op het plan te wezen. Die muur die er zo slecht uitziet, is dan de gezamenlijke muur met de badkamer erboven (op plan).
En boven al die ruimtes ligt die zolder met boiler en gasbrander. Gelet op de kringen daar op de vloer, en de afdrukken van verdwenen tapijten, vermoed ik dat het waterlek bij die apparaten is begonnen.
Verder snap ik de indeling op plan totaal niet.
5 slaapkamers en 2 badkamers, maar elke badkamer is enkel toegankelijk via een slaapkamer. En de grote slaapkamer rechts, is volgens mij nu ingericht als eetkamer.
Volgens de omschrijving is de inpandige garage, met wasruimte te bereiken vanuit de hal. Maar op het plan vind ik die deur niet terug, al lijkt ze me er wel te wezen.
Aan het mos op het terrasen en de houten meubels te zien, komt er daar ook weinig zon.
Afgaand op Google maps staan er langs de zuidkant grote bomen op de erfgrens, dus die zullen de zon wel blokkeren.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Pagina: 1 ... 136 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.