Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 135 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.908.569 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-09 22:17
Wilf schreef op zondag 2 januari 2022 @ 23:14:
[...]
dB wat? “Zes meter in de woonkamer” :D

Ik neem aan dat ze het over geluidsdruk hebben maar dan nog is het zeer relevant of dit A, C of D is.
A zou wel het meest logisch zijn, D zou kunnen aangezien het voor vliegverkeer is, maar B, C (of Z) worden nauwelijks gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 17:34
Rubbergrover1 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 23:27:
[...]

Precies. Of op zijn minst even een tuinman laten komen om de bladeren van het gras te halen. Als je dan ook de boeidelen (en liefst ook de rest van de muren) zou schoonmaken, dan was het een heel ander gezicht. Lijkt mij een heerlijke bungalow, op een mooie lap grond.
Ik denk dat dat huis gesloopt wordt, en er een grote villa komt te staan, er vlakbij heeft Guus Meeuwis een oude mooie villa gesloopt om er z'n droomhuis te bouwen. Of het perceel wordt gesplitst in een paar, waar nog meer mee te verdienen valt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22-08 16:37
Een leuke voor wie gek wordt van thuiswerken in zijn te duur geprijsde Amsterdamse bovenwoning.
https://www.funda.nl/koop...-42667602-meidoornweg-17/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z5q9raSNC6J0yl7BTTZ8vYqQAk4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/H4KxstrVaElxOfgDaM9uLCE7.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6w2GP_TGh-qMtSEWnK43ZdRhn_k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kwdDtsODOKdZXrxv8WEjUuXq.jpg?f=fotoalbum_large

Huisje van 75 m² op 499 m² grond voor maar 159k. Overwaarde verzilveren, laptop inpakken en je hebt een heerlijk zomer/weekend huis, met uitzicht over de landerijen. En op korte fietsafstand van wat natuurgebieden bij de Ruiten Aa etc. (Smeerling bv). Wel een eindje rijden vanuit de Randstad, maar dan ben je er ook wel even helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20ten
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 03-01-2022
Wel je muren goed stutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Staan die er zo slecht bij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20ten
Nog niet.

Bodemdaling in NL:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mn55BwZMHyQ_HGUrZWRX-XVkEHU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3TEdMk0OkqBvLtiZFFPWSBjb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 129% gewijzigd door 20ten op 03-01-2022 08:34 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Oh, de standaard Pavlov reactie Groningen=aardbevingen. Daar had ik nog niet aan gedacht, sorry. Komt omdat dit huis ook ver buiten het risicogebied staat.

Maar houd vooral dat vooroordeel vast. Dan blijven zulk soort huizen betaalbaar ;) .

[ Voor 7% gewijzigd door Rubbergrover1 op 03-01-2022 08:38 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Dit huis staat dus in het groene stuk in het zuidoosten van Groningen. Weinig risico's, m.i. Het wordt een veel leuker plaatje als je heel Nederland laat zien en niet alleen het noorden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1H1EQ1m5gl0YMatiMXtHVvYClzk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/tiRmlrLRvdpD71GS46s9cnbo.png?f=user_large
Ik zou dan eerder mijn huis gaan stutten als je in de Randstad woont....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:54
Rubbergrover1 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 08:14:

Huisje van 75 m² op 499 m² grond voor maar 159k. Overwaarde verzilveren, laptop inpakken en je hebt een heerlijk zomer/weekend huis, met uitzicht over de landerijen. En op korte fietsafstand van wat natuurgebieden bij de Ruiten Aa etc. (Smeerling bv). Wel een eindje rijden vanuit de Randstad, maar dan ben je er ook wel even helemaal uit.
Klein detail, maar na het verzilveren van de overwaarde ben je die bovenwoning in Amsterdam kwijt en zul je dus ook 's winters / door de week in de middle of nowhere moeten wonen. B)

* Wat niet wegneemt dat een schattig huisje is.
** Ik heb familie in die hoek en hoewel het gebied zeker zn charme heeft zou ik er zelf niet snel gaan wonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Charly schreef op maandag 3 januari 2022 @ 09:11:
[...]

Klein detail, maar na het verzilveren van de overwaarde ben je die bovenwoning in Amsterdam kwijt en zul je dus ook 's winters / door de week in de middle of nowhere moeten wonen. B)
Nee hoor, veel mensen hoeven helemaal niet die bovenwoning te verkopen. Maar kunnen zonder veel problemen de hypotheek verhogen als gevolg van de flink gestegen woningwaarde, gedaalde hypotheekrente en (zeker bij Amsterdammers) inkomensgroei de laatste jaren. Dat is ook de manier waarop een hoop mensen een groot deel van een tweede huis voor de verhuur (of voor de kinderen) kopen of hen een verhoogde schenking kunnen geven voor de aanschaf van hun eerste woning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:49
Rubbergrover1 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 08:43:
[...]

Dit huis staat dus in het groene stuk in het zuidoosten van Groningen. Weinig risico's, m.i. Het wordt een veel leuker plaatje als je heel Nederland laat zien en niet alleen het noorden:
[Afbeelding]
Ik zou dan eerder mijn huis gaan stutten als je in de Randstad woont....
In de Randstad verloopt die bodemdaling wat minder schoksgewijs.
Neemt niet weg dat Vriescheloo inderdaad buiten aardbevingsgebied ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Aardappel schreef op maandag 3 januari 2022 @ 00:00:
[...]

A zou wel het meest logisch zijn, D zou kunnen aangezien het voor vliegverkeer is, maar B, C (of Z) worden nauwelijks gebruikt.
Nou ja dat is dus het punt; wat komt het beste uit qua beeldvorming ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Toke_gt schreef op zondag 2 januari 2022 @ 23:44:
[...]

Je tuin ligt helaas voor en achter vrijwel parallel aan de uitvalsweg van centrum/Jaarbeurs naar de A2. Kun je je ramen isoleren, maar die tuin heb je dan alleen om naar te kijken. Daar zit je echt geen moment rustig.
Aan de overkant overigens een handig tankstation, doch tevens overlastgevend verzamelpunt waar veel over te doen is.

[Afbeelding]
Ja het is best een bizarre plek zo naast de fly-over. Je zou bijna denken dat je het beste uit bent als je met de drie huiseigenaren daar de boel verkoopt aan een projectontwikkelaar die er een appartementencomplex neerzet of iets dergelijks. Bijvoorbeeld voor studentenkamers: weinig autoparkeer-behoefte, mensen die zich niet teveel ergeren aan lawaai of overlast, geen kinderen of huisdieren hebben die de weg over rennen en op zich op hele korte afstand van het centrum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Rubbergrover1 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 08:14:
Ben benieuwd of het handig is om zo'n huis 10 maanden per jaar leeg te laten staan. Ik heb ooit mijn huis in Drenthe verhuurd, maar als ik weer een baan in de randstad krijg hou ik deze (hypotheek van 250/maand), maar laat ik hem lekker leeg, wat een gezeik was dat. Maar leeg staan lijkt me ook niet heel handig.

Er zijn toch genoeg vakantiewoningen waar de leegstand geregeld wordt en ook de schoonmaak, met een park erbij met voorzieningen, vaak ook op geweldige plekken. Of je doet zoiets (wel gewoon eigen beheer).

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/103/802_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/103/804_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/103/817_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/103/809_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.bungalowparkermerzand.nl/wp-content/uploads/2011/07/slide-0.jpg

Ken genoeg mensen die daar (tijdelijk) wonen of hebben gewoond, heerlijk plekje, vooral in de zomer.

https://www.funda.nl/koop/erm/huis-88017316-ermerzand-115/

140k.

[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 03-01-2022 09:32 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20ten
Rubbergrover1 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 08:37:
[...]

Oh, de standaard Pavlov reactie Groningen=aardbevingen. Daar had ik nog niet aan gedacht, sorry. Komt omdat dit huis ook ver buiten het risicogebied staat.

Maar houd vooral dat vooroordeel vast. Dan blijven zulk soort huizen betaalbaar ;) .
Ja, dat vooroordeel is natuurlijk de reden dat het daar zo betaalbaar is _O- wat dom van mij.
Dat hele NL kaartje is leuk, maar feit is dat Groningen om een 'iets' andere reden zakt dan het gedeelte van NL wat technisch gezien onder water zou moeten liggen (hint hint).

Overigens woon ik niet in de randstad, maar wel in het nooden, en aan jou ietwat gefrustreerde reactie te lezen zit jij dichterbij Groningen dan ik :w

[ Voor 7% gewijzigd door 20ten op 03-01-2022 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:12
JDx schreef op maandag 3 januari 2022 @ 09:30:
Ben benieuwd of het handig is om zo'n huis 10 maanden per jaar leeg te laten staan. Ik heb ooit mijn huis in Drenthe verhuurd, maar als ik weer een baan in de randstad krijg hou ik deze (hypotheek van 250/maand), maar laat ik hem lekker leeg, wat een gezeik was dat. Maar leeg staan lijkt me ook niet heel handig.
Niet verwarmen geeft schimmel veel meer kansen tijdens het stookseizoen. Daarom zie je vaak beschimmelde muren/plafonds bij woningen die al langere tijd leeg staan.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:27
Ik heb nog niet verder gekeken naar dit, ongetwijfeld, prachtige kasteel in Wassenaar... maar wat me op de eerste foto vooral opvalt is de plaatsing van de inrit ten opzicht van die boom :X

https://www.funda.nl/koop...oen-van-prinstererlaan-3/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/849/388_2160.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door migchiell op 03-01-2022 10:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
20ten schreef op maandag 3 januari 2022 @ 09:31:
[...]
Overigens woon ik niet in de randstad, maar wel in het nooden, en aan jou ietwat gefrustreerde reactie te lezen zit jij dichterbij Groningen dan ik :w
Och, is niet zozeer gefrustreerd. Het is meer dat het bijna altijd zo is dat als het over een huis in Groningen gaat, dat het dan wel een huis 'moet' zijn dat vroeg of laat last zal hebben van aardbevingen. En dat je vervolgens wel de moeite neemt om een kaartje met de bodemdaling in Nederland te bekijken, maar niet de moeite neemt om te zien of deze locatie überhaupt in een gebied met bodemdaling (of aardbevingen) ligt. Tsja.

Maar dat heeft dus niet zozeer met puur Groningen te maken. Het zelfde gevoel zou ik hebben als iemand bijvoorbeeld zou zeggen dat hij nooit in Limburg zou willen wonen omdat hij niet voor zijn dagelijkse boodschappen de heuvels op zou willen fietsen. Dan heeft zo iemand dus ook bij Limburg de associatie met de heuvels in Zuid Limburg en projecteert die associatie vervolgens op heel Limburg. Zou ik ook vreemd vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
JDx schreef op maandag 3 januari 2022 @ 09:30:
[...]

Nee, dat zou ik ook niet zo snel doen. Maar ik kan mij voorstellen dat als je zo'n huis 'buiten' hebt, dat je daar dan wel veel vaker zou zijn. En dat het op een gegeven moment misschien juist andersom gaat worden, dat je meer 'buiten' gaat wonen en voor de noodzakelijkheden regelmatig naar je appartement in de stad gaat.

Ik zou zelf dan weer niet zo snel een tweede huis op een bungalowpark willen hebben. Daar zou ik me dan helemaal niet thuis voelen. Maar dat is uiteraard ook een mogelijkheid, als je daar van houdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:06

Sport_Life

Solvitur ambulando

Rubbergrover1 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:45:
[...]

Het zelfde gevoel zou ik hebben als iemand bijvoorbeeld zou zeggen dat hij nooit in Limburg zou willen wonen omdat hij niet voor zijn dagelijkse boodschappen de heuvels op zou willen fietsen. Dan heeft zo iemand dus ook bij Limburg de associatie met de heuvels in Zuid Limburg en projecteert die associatie vervolgens op heel Limburg. Zou ik ook vreemd vinden.
De enige reden voor mij om naar Limburg te gaan zijn juist om de heuvels op (en af) te fietsen _/-\o_

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 06-09 03:43
[...]

Je tuin ligt helaas voor en achter vrijwel parallel aan de uitvalsweg van centrum/Jaarbeurs naar de A2. Kun je je ramen isoleren, maar die tuin heb je dan alleen om naar te kijken. Daar zit je echt geen moment rustig.
Aan de overkant overigens een handig tankstation, doch tevens overlastgevend verzamelpunt waar veel over te doen is.

[Afbeelding]
Altijd als ik die huizen voorbij rij denk ik 'waarom liggen die hier op zo'n locatie?'
Ongetwijfeld lag dat kruispunt daar vroeger niet in zo'n hoedanigheid, maar heeft iemand toevallig een luchtfoto, plattegrond of foto van de vroegere situatie met die huizen? (puur uit interesse)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
Aomi schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:11:
[...]

Altijd als ik die huizen voorbij rij denk ik 'waarom liggen die hier op zo'n locatie?'
In 1931 bestond het Amsterdam-Rijnkanaal nog niet eens, laat staan de A2 ernaast, die is pas in 1960 aangelegd. Het een en ander kun je zien op Topotijdreis.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
[...]

Ongetwijfeld lag dat kruispunt daar vroeger niet in zo'n hoedanigheid, maar heeft iemand toevallig een luchtfoto, plattegrond of foto van de vroegere situatie met die huizen? (puur uit interesse)
Las ooit eens in dit topic dat de personen in die grote huizen woonden ook een auto hadden in de tijd dat bijna niemand een auto had. Dus je wilde lekker dicht bij de grote wegen wonen. Een aantal van die "grote" wegen van toen, waar zeg 5 auto's per uur over reden zijn later onze grote Rijkswegen geworden of een belangrijke provinciaalse weg. Vandaar dat veel van die huizen in de buurt van dit soort kruispunten/wegen staan :P

Geen idee of het waar is, maar vond het wel aannemelijk klinken.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Rubbergrover1 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 23:14:
[...]

Dat laatste lijkt me in dit geval juist een voordeel. Daardoor woon je in een stuk van de weg af. En kun je dat ook makkelijker met bv een heg afsluiten. De achtertuin is nog steeds zo'n 20 meter diep, zou ik groot genoeg vinden.

Ik zou hier best kunnen wonen. Maar ik zou dan waarschijnlijk wel meteen de ramen vervangen voor driedubbel geïsoleerd glas. Heb je fatsoenlijke isolatie en minder last van de wegen. Voor de rest lijkt het niet heel slecht onderhouden, alleen wat gedateerd.
Ja ik denk dat je er best wel wat leuks van kan maken. Er zit genoeg ruimte aan voor en achterkant om ook met beplanting/heg/geluidswering iig buiten nog wel aardig te kunnen vertoeven. Minder erg dan die dijkwoningen direct aan een 70 weg waar je bij het uitstappen van je voordeur je eerst op de camera moet kijken omdat je anders van de sokken gereden gaat worden.

blup

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:32
migchiell schreef op maandag 3 januari 2022 @ 09:59:
Ik heb nog niet verder gekeken naar dit, ongetwijfeld, prachtige kasteel in Wassenaar... maar wat me op de eerste foto vooral opvalt is de plaatsing van de inrit ten opzicht van die boom :X

[Afbeelding]
Daarvoor is er een poosje geleden een stuur in de meeste auto’s gemonteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• handy112
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 14:28
[...]

Het lijkt sowieso sinds de jaren 70 al een druk kruispunt te zijn: https://hetutrechtsarchie...5978757C89909E851D2D343D4

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 11:14
[...]
Klein speurtochtje door de archieven en de toposite hierboven genoemd.
In 1949 is het huis gebouwd, of staat het in ieder geval op de kaart. Tien jaar later is de uitvalsweg verlegd van de oevers van Leidsche Rijn naar de weg die er nu is. Met later een enorme dubbele rotonde (drama als je moest afrijden) door de trambaan die erbij kwam en waar nog weer later de flyover is gemaakt. Zie foto, gemaakt eind jaren zeventig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E-ABDnuHGmGGI9VLPbE4ZUycdIg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TQ1pmw7LNG3w3yCIeHGupaOl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bSaHae1lvoG1iMtHBTGH64GfAjs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v9SCk6nyDy3FzVkDBPc68FIP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_RsksQhUZFB3XokpotGcRO5R8ts=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NFL7fvppiJ72nWnqoByuRxSp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Toke_gt op 03-01-2022 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-09 16:17

Sharky

Skamn Dippy!

BastiaanF schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 12:03:
[...]

[Afbeelding]
Ik denk dat er een trend is naar ongezelligheid met asfalt (tarzanbocht in de oprit ) & laminaat van de Praxis.
Veder waarom een schutting om de zonnepanelen & waarom niet direct op het dak geplaatst.
https://www.funda.nl/koop...s-42666572-heerstraat-47/

https://www.rtlnieuws.nl/...nda-kasteel-molen-fabriek
Wat een ordinaire zooi zeg, dat straalt nieuw geld uit. Een protserig huis, protserige auto (ok die auto wil ik ook wel), goedkoop afgewerkt en buitenom asfalt en ...verder niets. Ik zou ook wel het geld willen hebben om zo'n huis te bouwen, maar dit is armoede.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 21:36

Garyu

WW

Sharky schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:56:
[...]

Wat een ordinaire zooi zeg, dat straalt nieuw geld uit. Een protserig huis, protserige auto (ok die auto wil ik ook wel), goedkoop afgewerkt en buitenom asfalt en ...verder niets. Ik zou ook wel het geld willen hebben om zo'n huis te bouwen, maar dit is armoede.
Ik vind het huis van binnen niet zo erg, dat is makkelijk mooier in te richten. Binnen is het vooral heel erg, nouja, leeg. En dat met 3(?) kinderkamers? Er hangt vrijwel niets aan de muur, ligt nog geen kleedje op de grond, nee dankjewel, zo zou ik niet willen wonen.

Buiten... alsof ze korting hebben gekregen op het donkerste asfalt wat ze konden krijgen - geld was op? Ik zou een decente geplaveide weg neerleggen en de rest vol planten met bomen :).

Die auto heb ik wel eens als huurauto gehad (Jeep renegade, denk ik tenminste), nee, dank je, do emaar een wat handigere auto ;).

En qua design inderdaad protserig, als ik zo'n lap grond zou hebben zou ik er niet zo'n kasteeltje neerknallen. Maar goed, wie ben ik...

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Why did they build Windsor Castle so close to the airport?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 19:49

vooghel

Cunning linguist

Jasphur schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:28:
[...]

Las ooit eens in dit topic dat de personen in die grote huizen woonden ook een auto hadden in de tijd dat bijna niemand een auto had. Dus je wilde lekker dicht bij de grote wegen wonen. Een aantal van die "grote" wegen van toen, waar zeg 5 auto's per uur over reden zijn later onze grote Rijkswegen geworden of een belangrijke provinciaalse weg. Vandaar dat veel van die huizen in de buurt van dit soort kruispunten/wegen staan :P

Geen idee of het waar is, maar vond het wel aannemelijk klinken.
Dat lijkt een beetje op waarom vroeger (voor de uitvinding van de personenlift) de directiekamers op de BG zaten en de 'laagste' werknemers op de hoogste etage, en dat dit door de lift precies omdraaide. Vroeger was nabijheid van een grote weg een luxe, en moest het gepeupel maar een eind lopen. Nu is dat precies omgedraaid. :P

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Garyu schreef op maandag 3 januari 2022 @ 12:06:
[...]

Die auto heb ik wel eens als huurauto gehad (Jeep renegade, denk ik tenminste), nee, dank je, do emaar een wat handigere auto ;).
Ah, in de gauwigheid vond ik het op een tricked out Landrover lijken. Laat maar dan :P

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
Aan de andere kant, "een huis met klassieke elementen, maar ook onderhoudsvrij klik-pvc" is de onvervulde woonwens van bovenmodaal Nederland. Ik denk dat er een hoop mensen zijn die, als ze twee miljoen mochten besteden aan een huis, precies zoiets neer zouden zetten.

Ik vind vooral de jongenskamers aandoenlijk. Enorme ruimtes met in het hoekje het kleine bureautje met game-pc waar ze heel tevreden mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]
Ik denk dat er een trend is naar ongezelligheid met asfalt (tarzanbocht in de oprit ) & laminaat van de Praxis.
Veder waarom een schutting om de zonnepanelen & waarom niet direct op het dak geplaatst.

1 van de eerste huizen in dit topic waarvan de binnenkant, voor mijn bevoel, US/Canada schreeuwt. Ik was dan ook eigenlijk direct op zoek naar de central vac outlets. Zo'n huis schreeuwt om een systeem als dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Zo'n verzonken bad vind ik echt goor op een of andere manier.
Het aantal aanvragen voor een hypotheek was in de laatste maand van 2021 uitzonderlijk groot.

Vooral gepensioneerden, oversluiters en verbouwers zorgden ervoor dat het aantal aanvragen opliep.
Over 2 maanden weer wat flip de flippers hier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

migchiell schreef op maandag 3 januari 2022 @ 09:59:

[Afbeelding]
Heerlijke plekjes heb je daar, reed daar echt vaak langs, elke keer een ander straatje, even toeteren naar de koning, huisjes kijken en dan naar het strand met de hond :9

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Wat voegt deze artist impression nou toe? :X

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/323/546_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/152/354/343_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...is-42502739-acacialaan-3/

Wat een slechte artiest :') maar om even aan te geven dat het gras ook groener kan dan bij de buren.

[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 03-01-2022 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 21:36

Garyu

WW

Wat een supervet huis! Daar zou ik graag wonen! B) <3

Alleen jammer dat ik die 9 ton niet op de plank heb, en de onderhoudskosten waarschijnlijk enorm zullen zijn...... O-)

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:27
JDx schreef op maandag 3 januari 2022 @ 14:27:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wat een slechte artiest :') maar om even aan te geven dat het gras ook groener kan dan bij de buren.
Voor als je zelf niet kunt bedenken dat je daar een terras zou kunnen plaatsen, en je natuurgras zou kunnen vervangen door kunstgras.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meloenen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-09 17:45
migchiell schreef op maandag 3 januari 2022 @ 14:31:
[...]

Voor als je zelf niet kunt bedenken dat je daar een terras zou kunnen plaatsen, en je natuurgras zou kunnen vervangen door kunstgras.
En de roller met RAL9010 niet te vergeten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakmember
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 31-08-2023
wat is dat metalen constructie onder het aanrecht en waarom zit het daar lelijk te zijn? :9

[ Voor 5% gewijzigd door tweakmember op 03-01-2022 16:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coencordia
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 13-09 23:35
Hier hoef je niets aan te doen, dit huis is klaar om te exploiteren bordeel.
Die 2 miljoen heb je zo terug verdiend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 15:07
tweakmember schreef op maandag 3 januari 2022 @ 16:45:
[...]

wat is dat metalen constructie onder het aanrecht en waarom zit het daar lelijk te zijn? :9
Ik vermoed een zelfgeknutselde handdoekverwarmer of zoiets? Tjonge wat een drama, dat wil je toch niet in je keuken hebben rondhangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Caelorum schreef op maandag 3 januari 2022 @ 13:55:
[...]

1 van de eerste huizen in dit topic waarvan de binnenkant, voor mijn bevoel, US/Canada schreeuwt.
Ik vind de binnenkant vooral Zweden schreeuwen (IKEA)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:31

Fiber

Beaches are for storming.

[...]

[Afbeelding]
Is of was daar ook niet de tippelzone van Utrecht...? :o O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

JDx schreef op maandag 3 januari 2022 @ 14:27:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Om heel eerlijk te zijn, het gaf mij wel een beter beeld.. Natuurlijk grappig hoe nep bepaalde dingen zijn maar je ziet nu wel iets meer van het huis en de tuin. Niet iedereen heeft het inzicht van de potentie en de impression geeft dat wel weer. Misschien onpopulaire mening maar toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

[...]

[Afbeelding]

In Drenthe staat ook ergens zo'n mega huis, die heeft jaaaaren leeg gestaan, benieuwd of die ooit is verkocht.

Reed ik altijd langs naar een van mijn eerste baantjes.

Edit: gevonden
https://goo.gl/maps/cnAsEgKjsP7GiPhj8

Heeft die ooit op Funda gestaan of in dit topic? Het lijkt op Streetview 2017 nog steeds leeg, ik reed daar altijd langs in 2008 ofzo :?

[ Voor 20% gewijzigd door JDx op 03-01-2022 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

JDx schreef op maandag 3 januari 2022 @ 18:34:
[...]

In Drenthe staat ook ergens zo'n mega huis, die heeft jaaaaren leeg gestaan, benieuwd of die ooit is verkocht.
Staat nu in ieder geval niet meer op Funda maar weet niet of die verkocht is of weer even van de markt...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Touchdomex schreef op maandag 3 januari 2022 @ 18:39:
[...]

Staat nu in ieder geval niet meer op Funda maar weet niet of die verkocht is of weer even van de markt...
De weg is wel breder geworden zie ik. Wat is het adres dan? Kan het niet zo vinden op Funda.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

JDx schreef op maandag 3 januari 2022 @ 18:41:
[...]

De weg is wel breder geworden zie ik. Wat is het adres dan? Kan het niet zo vinden op Funda.
https://www.funda.nl/en/k...-41312204-hoofdstraat-37/

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
[...]

Heeft die ooit op Funda gestaan of in dit topic? Het lijkt op Streetview 2017 nog steeds leeg, ik reed daar altijd langs in 2008 ofzo :?
-Muncky- in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2"

Ik vind het eerlijk gezegd geen porem met die systeemplafonds en zo.

[ Voor 4% gewijzigd door Rubbergrover1 op 03-01-2022 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 08:29

Wom

[...]

Huidige bewoners zijn chirurg en arts. Niet direct het type nieuw geld eigenlijk, juist tegenovergesteld. Huis is zeker ook mijn smaak niet, maar is iig niet direct een weerspiegeling van de bewoners.

Geloof overigens dat dit huis (en huizen in de buurt) volgens een landerijen regeling is vergund. Deel van het perceel is dus openbaar, voor wandelaars ed.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 11:14
Fiber schreef op maandag 3 januari 2022 @ 18:25:
[...]
Is of was daar ook niet de tippelzone van Utrecht...? :o O-)
Niet dat ik weet. Je bedoelt de Europalaan, denk ik? Was wel die kant van Utrecht, maar stukje zuidelijker. En is inmiddels verdwenen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...-88024824-hoofdstraat-16/

Cultureel erfgoed voor een zacht prijsje :7

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/336/177_2160.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:31

Fiber

Beaches are for storming.

Doet on-Nederlands aan maar ik vind het wel wat hebben. Valt best wat van te maken al is het jammer dat het niet vrijstaand is:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/330/288_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/330/287_2160.jpg

Meer: https://www.funda.nl/koop...stationsstraat-17/#foto-1

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:24

_Eend_

🌻🇺🇦

[...]

Ha, daar kwam ik tot 2018 ook wel eens langs.. In 2018 stond het in ieder geval nog leeg.

De WOZ is voor Westerse begrippen echt bizar laag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5h1YbPN7UtD6-Zi7dgj821v2nlo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dSI4J8zrahkZIJQxpOAolnpe.png?f=fotoalbum_large

bron: https://www.wozwaardeloket.nl/index.jsp

Blijkbaar is het in 2001 gebouwd? EN dan stond het in 2008 al leeg?

Maar hij heeft wel op Funda gestaan en is zelfs verkocht: https://www.funda.nl/koop...-41312204-hoofdstraat-37/

Vraagprijs: €1.750.000

Wauw. Daar heb je hier in het Westen net een hondenhok voor :P

Edit: De lage WOZ komt door de Natuurschoonwet (NSW):
Dit unieke object is aangemerkt als landgoed in het kader van de Natuurschoonwet. Deze NSW-status biedt zeer gunstige belastingfaciliteiten, overdraagbare subsidie, een lage WOZ-waardevaststelling, geen overdrachtsbelasting en geen successiebelasting bij overlijden.
Wel jammer dat je uitzicht hebt op de N376

[ Voor 11% gewijzigd door _Eend_ op 03-01-2022 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Er staat me iets van bij dat dat pand een crimineel verleden had (ben er zelf ook ooit langsgereden pre-2010, en toen lag het er al zo bij), dat zou de niet-verkoopaarheid kunnen verklaren (naast het systeemplafond ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 03-01-2022 21:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Leuk voor de huizenflippers om er een nummer 23 (visgraatparket), 42 (taatsdeuren) en 73 (zwarte kranen) in te hengsten. Samen met liters RAL 9010-verf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Fiber schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:13:
Doet on-Nederlands aan maar ik vind het wel wat hebben. Valt best wat van te maken al is het jammer dat het niet vrijstaand is:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik had nooit gedacht zoiets te zien in Bad Nieuweschans, of all places. Het maakt me wel nieuwsgierig naar de mensen die daar wonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:02
Eerste hit op google
https://www.fundainbusine...-87789180-hoofdstraat-16/

Verkocht in oktober en nu alweer te koop.

Wat zou dit 3 jaar geleden gedaan hebben 99k en 0 kijkers?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubbergrover1
_Eend_ schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:37:
[...]

Ik had nooit gedacht zoiets te zien in Bad Nieuweschans, of all places. Het maakt me wel nieuwsgierig naar de mensen die daar wonen.
Ik heb een vermoeden, aangezien de woning ook op een Oostblok makelaarssite staat.
https://szukaj.domek.nl/holandia_1237592_Stationsstraat_17

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dronium
  • Laatst online: 11:17
Rubbergrover1 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 22:12:
[...]

Ik heb een vermoeden, aangezien de woning ook op een Oostblok makelaarssite staat.
https://szukaj.domek.nl/holandia_1237592_Stationsstraat_17
Geen idee wat er in Polen allemaal niet bij in de prijs zit, maar de vraagprijs is er wel € 10.000,- minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Dronium schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 00:18:
[...]

Geen idee wat er in Polen allemaal niet bij in de prijs zit, maar de vraagprijs is er wel € 10.000,- minder.
Hé, nu je het zegt, dat was me nog niet eens opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
_Eend_ schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:37:
[...]

Je bent van harte welkom. Ik woon in oost-Groningen.
Ik ken de straat. Het is een prachtige plek. Helaas wel tegenover het huis een station. Ik denk dat dat de prijs o.a. drukt.

[ Voor 16% gewijzigd door awwexl op 04-01-2022 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:35
[...]

Zolang als ik het huis ken staat deze leeg inderdaad en af en toe (actief) in de verkoop.

Ik kom er regelmatig langs en de afgelopen weken zijn er wat ontwikkelingen gaande. Er zijn wat conifeertjes aan de straatkant geplaatst en er staat al een paar weken een rolstijger in de woning.
Of ze heel druk bezig zijn? Geen idee, daarvoor kan ik het net niet goed genoeg zien als ik er langs rijdt.

Oh en een van de twee oude auto's die je op de Google foto's ziet is al een tijdje verdwenen, die stonden er echt tijden onbewogen bij :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Niels.68
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-08-2024
Fiber schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:13:

Ik zit me meer te verbazen over de plaatsing van deze radiatoren...
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/330/281_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/330/322_1440.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 01:08
B-Real schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:34:
[...]
Oh en een van de twee oude auto's die je op de Google foto's ziet is al een tijdje verdwenen, die stonden er echt tijden onbewogen bij :)
Trouwens een best eind wandelen als je je containers aan de weg mag zetten :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Niels.68 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:41:
[...]

Ik zit me meer te verbazen over de plaatsing van deze radiatoren...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik ook. Zo'n radiator werkt daardoor ook minder goed waardoor je je kapot stookt. Vraag me ook af hoe stevig dat hangt. Een radiator weegt nogal wat, helemaal als hij gevuld is.

edit:
Ik zie hem nu pas op de tweede foto. Welke sukkel plaatst die dingen?

[ Voor 6% gewijzigd door Sharky op 04-01-2022 13:25 ]

This too shall pass

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• 8_ball
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 19:22
Hier staat ook een parreltje te koop.
Tenminste als je niet al te lang bent dan.

https://www.funda.nl/koop...42426349-jan-boonplein-2/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A_YFjK5lLiAvw13YuRoTgezYRUg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/u7QxRP9JiuOfKt6oaRh4WGfC.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

8_ball schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:15:
Hier staat ook een parreltje te koop.
Tenminste als je niet al te lang bent dan.

https://www.funda.nl/koop...42426349-jan-boonplein-2/

[Afbeelding]
Appart, die ramen en verdiepingen (de buren hebben het ook). Zelfs de kelderramen zijn geen kelderramen.

Maar het zal met het bouwjaar te maken hebben, dat ze toen nog niet echt verdiepingen maakten zoals we die nu kennen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:12
Toen houten balken nog houten balken waren! Wow, wat een mooie dikke balken

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Wie gaat er mee in bad!?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/338/755_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop...0368-snipperlingsdijk-15/

[ Voor 23% gewijzigd door Jasphur op 04-01-2022 16:28 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Rest van het huis ook geel van de nicotine, yum.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bitfreakie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 15:34
Die stofzuiger hadden mijn ouders ook! In 1980... en toen was het al een oudje.
https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/338/762_2160.jpg

Ah, de Holland Electro Toppy S. YouTube: Gouwe Ouwe: Stofzuiger (Consumentenbond)

[ Voor 22% gewijzigd door Bitfreakie op 04-01-2022 16:49 . Reden: Link naar YouTube toegevoegd. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkhuppelschot
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 12:45
Mooi 'inbouw' stopcontact in het filmpje :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Nog even en dit draadje kan omgevormd worden tot 'Dat er nou weer een pand te koop staat...'

Het lijkt wel alsof vrijwel niemand meer verhuisd.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
hoevenpe schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 18:49:
Nog even en dit draadje kan omgevormd worden tot 'Dat er nou weer een pand te koop staat...'

Zijn er cijfers wat verkocht wordt?

Want het valt me inderdaad hier in het dorp (Overijssel) & buitengebied op dat huizen langer te koop staan dan pakweg een jaar geleden.

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
Eusebius schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 19:56:
[...]

Zijn er cijfers wat verkocht wordt?

Want het valt me inderdaad hier in het dorp (Overijssel) & buitengebied op dat huizen langer te koop staan dan pakweg een jaar geleden.
In het midden van het land ook. Zal wel zijn omdat de huizen nu toch wel echt duur genoeg zijn dat mensen er wat terughoudend in worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Caelorum schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 20:48:
In het midden van het land ook. Zal wel zijn omdat de huizen nu toch wel echt duur genoeg zijn dat mensen er wat terughoudend in worden.
In de regio Utrecht komt er bijna niets op de markt, zelfs tweekappers van 900k op een postzegel zijn binnen een week 'onder bod'.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

hoevenpe schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 18:49:

Jawel hoor, in december gekocht en verkocht :).

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Waarom zou je opruimen als de fotograaf langs komt voor Funda reclame als het toch al verkocht is. 8)7

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 19% gewijzigd door Sport_Life op 04-01-2022 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Sport_Life schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:48:
Waarom zou je opruimen als de fotograaf langs komt voor Funda reclame als het toch al verkocht is. 8)7
"Ambtshalve aanmelding. De woning is reeds verkocht."

Daar is geen fotograaf geweest.

[ Voor 6% gewijzigd door Pikoe op 04-01-2022 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
hoevenpe schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:29:
[...]

In de regio Utrecht komt er bijna niets op de markt, zelfs tweekappers van 900k op een postzegel zijn binnen een week 'onder bod'.
Ik doelde meer op regio Veenendaal/Ede/Wageningen, vlak onder het (of 1 van de) middelpunt van Nederland. De huizen staan gewoon twee keer zo lang te koop als voorheen. Kan natuurlijk ook zijn omdat we nu in december, januari zitten. Toch traditioneel de mindere maanden, maar.. Volgens mij was dat vorig jaar toch echt drukker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:02
Caelorum schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 23:25:
[...]

Ik doelde meer op regio Veenendaal/Ede/Wageningen, vlak onder het (of 1 van de) middelpunt van Nederland. De huizen staan gewoon twee keer zo lang te koop als voorheen. Kan natuurlijk ook zijn omdat we nu in december, januari zitten. Toch traditioneel de mindere maanden, maar.. Volgens mij was dat vorig jaar toch echt drukker.
Vind je het logisch met de prijzen in Veenendaal ? Daar krijgt een starter 0 kans. Die nieuwbouw projecten in oost gaan al tegen 5 ton kosten koper en dan moet de inrichting alles nog.

Zelfs mijn huis 5 jaar terug 210 gekocht en voor z'n 50 verbouwd is nu al 4 ton WOZ ...... Als ik die verkoop gaat ie ruim de 4 ton over (maar nee ik zit hier prima ;))

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Niels.68
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-08-2024
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/119/066_1440.jpg

Deels geïsoleerde zolderverdieping.

https://www.funda.nl/koop...chop-bottemannestraat-14/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/119/042_2160.jpg

Zo'n vage grof gestucte muur heb ik ook in de gang, daar kom je nooit meer van af :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Haha, niet ongebruikelijk voor woningen uit die tijd. Gelukkig noemen ze het zelf niet zo, de enige isolatie waar in de adverteerder over wordt gesproken is de voorzetramen.

Wel een leuk huis trouwens, maar zeker op het gebied van energiebesparing nog een hoop werk, met energielabel G.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Je moet er wel met een makelaarsbril naar kijken. Dit is dynamische isolatie :*), isolatie die je on the fly kunt aanpassen naar gelang de isolatiewens. Is het koud buiten dan plak je extra platen tegen het dak, is het te warm in huis dan haal je een stel platen weg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:54
"De molen is door de jaren heen gerenoveerd. " Dus dat zou kunnen kloppen.

Vriendin en ik hadden toevallig dit weekend bedacht dat we wel een molen zouden willen hebben :P Maar het gebrek aan foto's van de binnenkant van de molen en de staat van onderhoud aan de buitenkant doen mij vermoeden dat de staat van de molen wel eens... "Een aandachtspuntje" kan zijn.

Het huis er bij is wel heel mooi gedaan imo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik moest hier aan denken op een of andere manier

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zSLvACI.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Charly schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:03:
[...]

"De molen is door de jaren heen gerenoveerd. " Dus dat zou kunnen kloppen.

Vriendin en ik hadden toevallig dit weekend bedacht dat we wel een molen zouden willen hebben :P Maar het gebrek aan foto's van de binnenkant van de molen en de staat van onderhoud aan de buitenkant doen mij vermoeden dat de staat van de molen wel eens... "Een aandachtspuntje" kan zijn.

Het huis er bij is wel heel mooi gedaan imo.
Ik kreeg bij de woning er omheen juist meteen een bunker-associatie. Weinig positief, dus. Maar misschien is dat ook gewoon een Belgische bouwstijl ;) . Het gebrek aan foto's van de molen zelf geeft inderdaad wel te denken. Dat is vaak een teken dat het er niet aan te best uit zal zien.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

De discussie over het tv programma 'Kopen zonder kijken' is naar Kopen zonder kijken verplaatst :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• deadmeatsubs
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:40
Sport_Life schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:48:
***members only***

https://www.funda.nl/koop...columbusstraat-54/#foto-5
Als je goed inzoomt op dat notitieblok kun je net nog lezen “Omtzigt functie elders”.

[ Voor 11% gewijzigd door deadmeatsubs op 05-01-2022 11:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakmember
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 31-08-2023
JDx schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 00:30:
[...]

[Afbeelding]

Zo'n vage grof gestucte muur heb ik ook in de gang, daar kom je nooit meer van af :')
jawel hoor, kost alleen beetje werk.
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fs.s-bol.com%2Fimgbase0%2Fimagebase3%2Flarge%2FFC%2F7%2F1%2F8%2F5%2F9200000049695817.jpg&f=1&nofb=1

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Hoe maak je een woning met de uitstraling van een stacaravan, een gigantisch onpraktische indeling en een volbetegelde voortuin? Nou, zo dus! En dan hou je van het 700m² perceel een kleine tuin over

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/344/789_1440.jpg

Vooral die volbetegelde/grind voortuin maakt het zo droevig, voorheen lag er gras en zag het er een stuk beter uit:
Afbeeldingslocatie: https://streetviewpixels-pa.googleapis.com/v1/thumbnail?panoid=Y-2FZZo_8H60gjbPzV3fHg&cb_client=search.gws-prod.gps&yaw=51.244476&pitch=0&thumbfov=100&w=768&h=768
Streetview

https://www.funda.nl/koop...661547-schineksstraat-13/

Slechts 3 ton voor een loft in de voormailge Sphinx fabriek "Eiffel Zuid" in Maastricht?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/381/605_1440.jpg
Oh, en iedere maand 1333 euro erfpacht, 335 euro VvE en 85 euro voor een parkeerplaats = 1753 euro per maand extra :P

https://www.funda.nl/koop...petrus-regoutplein-1-h03/

De prijs staat niet op Funda, maar wel op de website van de makelaar

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zeg is château Meiland nog niet eens voorbijgekomen !

https://www.funda.nl/euro...hateau-marillaux-meiland/

- edit: wat een slechte foto's -O- onscherp, een kind erop, uitsnede kon beter

[ Voor 23% gewijzigd door Eusebius op 05-01-2022 14:12 ]

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 01:08
MK_ schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 13:43:
Slechts 3 ton voor een loft in de voormailge Sphinx fabriek "Eiffel Zuid" in Maastricht?
[Afbeelding]
Oh, en iedere maand 1333 euro erfpacht, 335 euro VvE en 85 euro voor een parkeerplaats = 1753 euro per maand extra :P

Wat een droefenis is dat zeg. Best veel geld samen met de hypotheek en dat zo'n opengewerkt hok met hippe design elementen als een bad in je slaapkamer, die dan nog weer open verbonden is met de keuken en woonkamer... joepie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Eusebius schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 14:10:
Zeg is château Meiland nog niet eens voorbijgekomen !

https://www.funda.nl/euro...hateau-marillaux-meiland/

- edit: wat een slechte foto's -O- onscherp, een kind erop, uitsnede kon beter
Oh wow is daar niet €500.000 van de prijs afgegaan?? :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
MK_ schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 13:43:

[Afbeelding]

:X Tering wat een geld zeg, tis net of je gewoon huurt.

I have stability. The ability to stab.

Pagina: 1 ... 135 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.