Is best een vermakelijk programma hoor
Vrijwel iedere aflevering (het zijn dit seizoen so far allemaal starters 25-30 volgens mij) komt makelaar Alex terug met 'jullie eisen zijn te moeilijk, dit kan ik niet vinden'. Zo was er eentje die per se een ligbad wou, dat soort dingen. Zoektochten die maanden duren, talloze concessies worden er gedaan in die fase.
Uiteindelijk kopen ze een bouwval waar voor tienduizenden euro's aan verspijkert wordt (op kosten van de productie en het marketingbudget van de merken die duidelijk in beeld komen). En dan kan het allemaal net.
Behalve bij deze aflevering. Zij bleken een prima budget te hebben voor een 'normale' gezinswoning en die hebben ze op het einde ook gewoon gekregen. Een huis waar eigenlijk helemaal geen verbouwing in nodig was (maar dat moet natuurlijk wel, anders krijgen de partners niet genoeg product placement).
Er zijn 0 'darlings gekilled' in de hele aflevering, wat echt een unicum is in het hele programmaconcept. Zij hebben veel meer gekregen dan wat ze wouden, en zijn (in tegenstellig tot voorgaande afleveringen) enorm dankbaar geweest.
Des te opvallender dat boomer Bob toch nog eventjes de verwendheid van de millenial moet benadrukken, vond ik dus. Niet persoonlijk, maar dan maar de gehele generatie. En ook des te gekker dat Linda (da's dan weer iets wat ik niet kijk) juist die citaat eruit pikt.
NVM, ook 'mede mogelijk gemaakt door' partner, wil natuurlijk wel dat starters hun eisen alsmaar verder naar beneden stellen, anders kunnen ze geen huizen verkopen. Of denk ik dan iets te conspiracy?
[
Voor 5% gewijzigd door
Richh op 06-10-2021 14:49
]