Toon posts:

Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 106 ... 120 Laatste
Acties:

• _Eend_
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21:43

_Eend_

TWotW!

sOid schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:46:
[...]

Ik zou hier niet durven wonen vanwege de spoken...

[Afbeelding]

Ook nog een mooi detail: Rechtsonder
"Hé Geert, er zit een spelfoutje op het bord. Nieuwe laten drukken?"
- "Ah welnee, ik heb nog wel een stift in m'n warenhuis!"

[Afbeelding]
Ik ben er al heel lang niet meer geweest.. Maar de eigenaar heet volgens mij Jan, Jan Geerts.

Maar zo is het waarschijnlijk wel gegaan. Alleen dan op zijn Drents :P

• sOid
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

sOid

Dovie'andi se tovya sagain

_Eend_ schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:59:
[...]

Ik ben er al heel lang niet meer geweest.. Maar de eigenaar heet volgens mij Jan, Jan Geerts.

Maar zo is het waarschijnlijk wel gegaan. Alleen dan op zijn Drents :P
Haha ik ken ook een Jan Geerts. Maar die leeft niet meer (en kwam niet uit Drenthe :P).

• CV_SmileY
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 26-11 17:12

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Wartopia schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:36:
[...]

We vragen ons nog steeds af hoe je er komt, wellicht met dit weer juist erop vliegen ofzo :p
Ik denk via die trap op foto 12

• Rubbergrover1
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 22:07
CV_SmileY schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:09:
[...]

Ik denk via die trap op foto 12
Inclusief lekkage, zo te zien aan de rand bij het dak op die foto.
(Die wenteltrap staar overigens ook gewoon op de plattegronden.)

Ik vind het wel mooi dat mensen hun woning zo 'eigen' maken en zich helemaal niets aantrekken van hoe je woning er van binnen uit 'hoort' te zien. Zou ik zelf zo willen wonen? Absoluut niet. Maar in veel 'gewone' huizen gaan de nieuwe bewoners ook meteen aan de slag met nieuwe badkamer, keuken, vloeren en wanden, dus eigenlijk is het wat dat betreft ook niet zo erg om het zo te kopen.

[Voor 5% gewijzigd door Rubbergrover1 op 21-10-2021 10:16]

• sOid
  • Niet online

sOid

Rubbergrover1 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:16:
[...]

Inclusief lekkage, zo te zien aan de rand bij het dak op die foto.
(Die wenteltrap staar overigens ook gewoon op de plattegronden.)

Ik vind het wel mooi dat mensen hun woning zo 'eigen' maken en zich helemaal niets aantrekken van hoe je woning er van binnen uit 'hoort' te zien. Zou ik zelf zo willen wonen? Absoluut niet. Maar in veel 'gewone' huizen gaan de nieuwe bewoners ook meteen aan de slag met nieuwe badkamer, keuken, vloeren en wanden, dus eigenlijk is het wat dat betreft ook niet zo erg om het zo te kopen.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de woningen van de tweakers die hier 'vast' reageren/meelezen :P

• Uzuhl
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16:32

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

sOid schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:35:
[...]

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de woningen van de tweakers die hier 'vast' reageren/meelezen :P
Als alles goed gaat hoop ik binnenkort een linkje te kunnen delen :>

• Meloenen
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 14:33
[...]

Daar is zelfs een special topic voor!
Show je Home topic

• smeaggie
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
[...]

Dit was mijn vorige: https://www.funda.nl/koop...meester-trooststraat-117/ Hier niet eens voorbij gekomen ondanks de 4-monitor / VR setup op zolder en de beamer in de woonkamer ;)

[Voor 13% gewijzigd door smeaggie op 21-10-2021 10:45]

• Sharky
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 21:13

Sharky

Skamn Dippy!

sOid schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:46:
[...]

Ik zou hier niet durven wonen vanwege de spoken...

[Afbeelding]

Ook nog een mooi detail: Rechtsonder
"Hé Geert, er zit een spelfoutje op het bord. Nieuwe laten drukken?"
- "Ah welnee, ik heb nog wel een stift in m'n warenhuis!"

[Afbeelding]
Scherp. Exloo is wel een leuk dorp trouwens. Mooie huizen en het ligt mooi tussen de bossen, maar wel op prima afstand van de wat grotere winkels.

This too shall pass

• FabianGTI
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 16:48
[...]

Die van mij is kortgeleden verkocht, en ik was als de dood dat ik hem in de tussentijd hier zou vinden. _O- _O-

• SideSwipe
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 16:22

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Plus vanaf het voorjaar tot het najaar schreeuwende kinderen achter het huis/bedrijf.. Leuk dat Kabouterland vlak naast/achter je... :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• Rubbergrover1
[...]

Haha, bij mij valt er genoeg op aan te merken, maar ik heb mijn huis dan ook niet in de verkoop :)

Maar mijn huis is niet heel spannend verder. Geen extreme badkamer zoals hier, maar ook geen flipper/Bob/Roos VT-wonen uitstraling.

• sOid
  • Niet online

sOid

FabianGTI schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:37:
[...]

Die van mij is kortgeleden verkocht, en ik was als de dood dat ik hem in de tussentijd hier zou vinden. _O- _O-
Haha, dat snap ik wel ja. Ben nu ook wel benieuwd of iemand hier ooit een huis uit dit topic heeft gekocht :D
Rubbergrover1 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:01:
[...]

Haha, bij mij valt er genoeg op aan te merken, maar ik heb mijn huis dan ook niet in de verkoop :)

Maar mijn huis is niet heel spannend verder. Geen extreme badkamer zoals hier, maar ook geen flipper/Bob/Roos VT-wonen uitstraling.
:D Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb een...knaloranje wc! Vrijwillig ja. Vloer en achterwand grijze tegels, muren aan zijkanten en plafond knaloranje (met coating). Mensen kunnen het meer waarderen dan je zou verwachten overigens ;)

Heb ook een zwarte stompe deur in de woonkamer maar die kocht ik voordat het zo'n idiote rage werd. Was toen nog daadwerkelijk lastig om zo'n ding überhaupt te kopen.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

sOid schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:07:
[...]

Haha, dat snap ik wel ja. Ben nu ook wel benieuwd of iemand hier ooit een huis uit dit topic heeft gekocht :D

[...]

:D Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb een...knaloranje wc! Vrijwillig ja. Vloer en achterwand grijze tegels, muren aan zijkanten en plafond knaloranje (met coating). Mensen kunnen het meer waarderen dan je zou verwachten overigens ;)

Heb ook een zwarte stompe deur in de woonkamer maar die kocht ik voordat het zo'n idiote rage werd. Was toen nog daadwerkelijk lastig om zo'n ding überhaupt te kopen.
Zelf gekozen of zo gekocht?

Bij mij springt er niet echt iets uit denk ik, maar de afwerking en gebruikte materialen zijn niet super overal. Veel heeft de vorige eigenaar zelf goedkoop gemaakt. Maar ja, het is of een huis kopen waar iets op aan te merken valt of blijven huren. Wij zijn voor het eerste gegaan :)

Of misschien toch de felgroene muur in de serre/veranda. Maar die vind ik wel leuk eigenlijk. En in de huiskamer is een schouw weggewerkt met een soort plastic bakstenen maar dat vind ik ook niet zo erg. Als we het een keer laten stucken is het ook zo weg, maar dat hoeft voorlopig niet en misschien komt er wel weer een kacheltje in met de huidige gasprijzen :p

[Voor 15% gewijzigd door Marzman op 21-10-2021 12:19]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• sOid
  • Niet online

sOid

Marzman schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:17:
[...]

Zelf gekozen of zo gekocht?
Zelf gekozen (en zelf getegeld, geverfd enz enz). Dus vooruit, hierbij ;) Kleine ruimte dus heb wcrolhouder ingebouwd in de muur en reserverol in ombouw (kunnen 6 rollen in).

Huis staat niet te koop dus eigenlijk mag het niet maar de moderators hebben herfstvakantie.

Bij mij springt er niet echt iets uit denk ik, maar de afwerking en gebruikte materialen zijn niet super overal. Veel heeft de vorige eigenaar zelf goedkoop gemaakt. Maar ja, het is of een huis kopen waar iets op aan te merken valt of blijven huren. Wij zijn voor het eerste gegaan :)

Of misschien toch de felgroene muur in de serre/veranda. Maar die vind ik wel leuk eigenlijk. En in de huiskamer is een schouw weggewerkt met een soort plastic bakstenen maar dat vind ik ook niet zo erg. Als we het een keer laten stucken is het ook zo weg, maar dat hoeft voorlopig niet en misschien komt er wel weer een kacheltje in met de huidige gasprijzen :p
:) Weet niet hoe serieus je laatste zin is, maar dikke kans dat houtkachels over niet al te lange termijn verboden worden in woonwijken.

• JeroenE
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
sOid schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:26:
reserverol in ombouw (kunnen 6 rollen in).
Ik heb de rollen altijd "rechtop". Dus met het kartonnen rolletje van boven naar beneden ipv voor naar achter. Dan wordt de onderste rol niet zo plat gedrukt door de rollen die er boven op liggen.

Het is een ideale manier om reserverollen kwijt te kunnen zonder dat het extra ruimte kost in de ruimte zelf.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

sOid schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:26:
[...]

Zelf gekozen (en zelf getegeld, geverfd enz enz). Dus vooruit, hierbij ;) Kleine ruimte dus heb wcrolhouder ingebouwd in de muur en reserverol in ombouw (kunnen 6 rollen in).

Huis staat niet te koop dus eigenlijk mag het niet maar de moderators hebben herfstvakantie.

[Afbeelding]
Dat ziet er best strak uit. Ik denk dat niemand daar wat op aan te merken heeft als je huis wel te koop staat ooit ;) Tenzij de mode zwaar veranderd, maar dan kun je dat oranje ook gewoon overschilderen.
[...]

:) Weet niet hoe serieus je laatste zin is, maar dikke kans dat houtkachels over niet al te lange termijn verboden worden in woonwijken.
Mijn vrouw roept het steeds. Pellet, pellet :p Collega's van haar hebben dat en zijn er heel enthousiast over. Het lijkt me niet een hele ecologische manier van verwarmen nee, maar het lijkt me sterk dat ze het verbieden als er pas nog subsidie op zat in Nederland (nu woon ik zelf wel in belgie, maar hier is het erger, er wordt ook nog stookolie gebruikt hier al mag dat nu niet meer nieuw verkocht worden in straten waar ook gas beschikbaar is).

/▌

• HvdBent
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 15:37
thunder8 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:06:
[...]

Bovenste balk bestaat inderdaad uit 2 stukken. Zit wel een dikke bout in om de delen met elkaar te verbinden. Onderste balk trouwens net zo.

De metalen delen lijken inderdaad gemaakt te zijn om wat aan op te hangen. Stutten doe je normaal gesproken niet diagonaal tussen 2 balken, maar eerder verticaal naar de vloer.
het is of een kledingrek, of een kledeng!rek (als hij valt)

• EJonk
  • Registratie: november 2006
  • Nu online
JeroenE schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:32:
[...]
Ik heb de rollen altijd "rechtop". Dus met het kartonnen rolletje van boven naar beneden ipv voor naar achter. Dan wordt de onderste rol niet zo plat gedrukt door de rollen die er boven op liggen.

Het is een ideale manier om reserverollen kwijt te kunnen zonder dat het extra ruimte kost in de ruimte zelf.
Voor de presentatie het altijd 'leuker' als ze op hun kant liggen. Mijn schoonvader heeft zo'n pijp voor mijn huis gemaakt, met een soort van tafeltje achterin waardoor de volgende altijd op z'n kant gezet wordt.

Maar inderdaad, de rollen worden wel wat vierkanter :)

You can't be happy all the time, they will come and break your legs!

• Vorkie
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...is-88943707-voorstraat-2/

Vlug bieden! 420k, 7 slaapkamers en uit 1892!

Dit is toch, voor de huidige marktstandaard, toch harstikke laag?

• smeaggie
  • Niet online
Vorkie schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:17:

[Afbeelding]
Ziet eruit als iets dat ik zou willen kopen! Lekker veel kamers, voor elke hobby 1. Vraag me af wat er mis mee is gezien de prijs. Locatie? Ik ken de omgeving niet, maar zal wel een redelijk drukke weg zijn.

Mooi toilet voor @sOid

• sebastiaan89
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14:26

[Afbeelding]
Wel met gevaar voor eigen oren natuurlijk, omdat je zomaar Frans Bouwer zingend op straat tegen kan komen. :+

• Suggs
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
sOid schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:07:
[...]

[...]

Dat hebben wij dan weer met de wandtegels in de badkamer gedaan (oranje) d:)b . Heb hier al vaker verteld van onze hoogglans rode keukenblok en een foto getoond van onze psychedelische jaren 60 accentmuur op de gang 8) . De rest van het huis komt ook in aanmerking voor dit topic. Onderhoud kan beter, we hebben een eigen smaak qua inrichting, opruimen is niet onze sterkste kant (schoon is het wel) en in de slaapkamer heeft een van onze vorige katten de gewoonte gehad in het behang te hangen :) Als je het kastje weghaalt van waar zij de muur te grazen nam kun je je afvragen welke tijger op deze hoogte de muur mishandeld heeft :D

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 22:11

Fiber

Beaches are for storming.

[Afbeelding]
Je moet natuurlijk wel een liefhebber van vrolijke behangetjes zijn... 8) O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• Fiber

Fiber

Bureau...

Voorraad...

Mode...

Meer...
https://www.funda.nl/koop...13-fiskbuorren-12/#foto-1

• _Eend_

_Eend_

TWotW!

• Djordjo
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
Dat krijg je als je een vogelkooi laat openstaan.

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Eindelijk iemand die begrijpt dat je katten buiten laten niet automatisch gelijk staat aan de tuin van de buren onder laten schijten!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Rzaan
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 20:06
Duurt nog maar een paar jaar en dan mogen katten gelukkig niet meer vrij rondlopen.
Nieuw-Zeeland kent die wet al volgens mij. En ander binnenkort.

• martyw
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 21:10
Rzaan schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:59:
Duurt nog maar een paar jaar en dan mogen katten gelukkig niet meer vrij rondlopen.
Nieuw-Zeeland kent die wet al volgens mij. En ander binnenkort.
offtopic:
In Nieuw-Zeeland wordt dat overwogen in 1 dorpje op het dunbevolkte Zuid Eiland https://time.com/5382551/new-zealand-cat-ban/. In dit land heeft bijna een kwart van de mensen een kat (bron)

[Voor 16% gewijzigd door martyw op 21-10-2021 21:14]

• martyw
Ik ben er niet over uit of hier nu een paar hipsters hun huis verkopen of een paar oudjes

https://www.funda.nl/koop...les-schoolmeesterlaan-12/
(maar heb mijn geld op oudjes gezet)

• sOid
  • Niet online

sOid

JeroenE schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:32:
[...]

Ja is wat dat betreft indd wel een betere oplossing. Maar vind het minder mooi en lastiger om de rollen eruit te halen. In de praktijk heb ik er meestal ook maar een stuk of 3 rollen in zitten (wc wordt weinig gebruikt) dus maakt het niet uit :)
Suggs schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:40:
[...]

Dat hebben wij dan weer met de wandtegels in de badkamer gedaan (oranje) d:)b . Heb hier al vaker verteld van onze hoogglans rode keukenblok en een foto getoond van onze psychedelische jaren 60 accentmuur op de gang 8) . De rest van het huis komt ook in aanmerking voor dit topic. Onderhoud kan beter, we hebben een eigen smaak qua inrichting, opruimen is niet onze sterkste kant (schoon is het wel) en in de slaapkamer heeft een van onze vorige katten de gewoonte gehad in het behang te hangen :) Als je het kastje weghaalt van waar zij de muur te grazen nam kun je je afvragen welke tijger op deze hoogte de muur mishandeld heeft :D
Haha misschien is het een ding voor liefhebbers van Madness ;)

• sOid
  • Niet online

sOid

martyw schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:22:
Ik ben er niet over uit of hier nu een paar hipsters hun huis verkopen of een paar oudjes
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dat wandmeubel wil ik best hebben!

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 18:38

ToolkiT

brit-tweaker

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Als ik naar de keuken en badkamer kijk, denk ik een goede gok..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wow, Heuga tegels. Die heb ik toch al een tijdje niet meer gezien!
#haddenmijnoudersvroegerook

• Fiber

Fiber

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zeker oudjes, al zijn sommige meubels nu weer helemaal hip. _/-\o_

Maar die lelijke tapijttegels zeker niet... :r

• Suggs
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
sOid schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:28:
[...]

Haha misschien is het een ding voor liefhebbers van Madness ;)
Wilde het eigenlijk zwart/wit geblokt hebben 8)

• Dronium
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hipsters hadden denk ik die electro-kookplaat wel vervangen door een inductie exemplaar, oudjes niet die koken al járen zo :)

• cdoens
  • Registratie: september 2002
  • Nu online

cdoens

Peugeot-gek met een BMW

sOid schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:28:
[...]

Dat wandmeubel wil ik best hebben!
Die wandmeubels zijn geld waard idd.
Mijn ouders hadden er eentje staan en toen hun huis te koop stond in 2013, was er een meubelhandelaar die n.a.v. de Funda foto's belde om een bod te doen op het bewuste meubel.
Iets van 750€ voor een meubel dat 2 keer zo breed was als op die foto's enkele posts hierboven...

En wat betreft of er Tweakers woningen op Funda hebben gestaan... Ja, mijn vorige woning. Inmiddels niet meer zichtbaar op Funda. Niks bijzonders maar ook geen rare dingen. Geen visgraad, geen stalen deur, geen rare meubels. (https://www.immo.nl/woning/rozenwerf-210-almere/)

[Voor 22% gewijzigd door cdoens op 21-10-2021 23:55]

Peugeot 206 CC, 106 Rallye (geschorst) en BMW 735i

• D.deJong
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 21:33
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:33:
[...]

Maar hebben ze dan 25 jaar geleden een nieuw schoolgebouw gebouwd en dat binnen 20 jaar alweer afgestoten? (De huidige bewoners zullen er immers ook al wel een paar jaar wonen.) Dat vind ik nou niet getuigen van veel toekomstvisie bij de gemeente.
Dat gebeurt vaker in grote nieuwbouwwijken, de eerste jaren van een wijk is er veel jong grut dus een extra schoolgebouw nodig en na 25 jaar is dat grut allemaal wel zo’n beetje van de basisschool af en begint de vergrijzing van de wijk. De bewoners van zo’n wijk zijn dan nog te jong (gemiddeld 50 tot 60) om kleiner te gaan wonen en doorstroming te creëren.
Wij hebben in Vleuterweide ook zo’n school gebouwd met huurcontract aan de gemeente van 25 jaar, dit gebouw is dusdanig opgezet dat hier vrij eenvoudig 2 rijen van een woning of 5 te realiseren zijn.
In Barendrecht hebben ze van een basisschool hele nette appartementen voor starters gemaakt en dat gebouw was ook nog geen 30 jaar oud, er waren gewoon niet genoeg leerlingen in de wijk meer om 2 gebouwen te vullen.
Ik vind dat juist getuigen van visie.

Niet alles doorgelezen voordat ik begon te typen, excuses voor de spuit 11.

[Voor 4% gewijzigd door D.deJong op 22-10-2021 07:50]

• Marzman
  • Niet online

Marzman

D.deJong schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:36:
[...]

Dat gebeurt vaker in grote nieuwbouwwijken, de eerste jaren van een wijk is er veel jong grut dus een extra schoolgebouw nodig en na 25 jaar is dat grut allemaal wel zo’n beetje van de basisschool af en begint de vergrijzing van de wijk. De bewoners van zo’n wijk zijn dan nog te jong (gemiddeld 50 tot 60) om kleiner te gaan wonen en doorstroming te creëren.
Wij hebben in Vleuterweide ook zo’n school gebouwd met huurcontract aan de gemeente van 25 jaar, dit gebouw is dusdanig opgezet dat hier vrij eenvoudig 2 rijen van een woning of 5 te realiseren zijn.
In Barendrecht hebben ze van een basisschool hele nette appartementen voor starters gemaakt en dat gebouw was ook nog geen 30 jaar oud, er waren gewoon niet genoeg leerlingen in de wijk meer om 2 gebouwen te vullen.
Ik vind dat juist getuigen van visie.

Niet alles doorgelezen voordat ik begon te typen, excuses voor de spuit 11.
Het is ook een beetje de manier van bouwen tegenwoordig. Een flatgebouw uit de jaren 90 in mijn wijk is net platgegooid omdat het 'versleten' was. En het gebouw waar ik werk is denk ik net vijf jaar oud en ziet er hier en daar al zwaar versleten uit. Het zit gewoon niet heel degelijk in ellkaar (wat je niet terug ziet in lagere huurprijzen trouwens, er zitten daar ook superdure appartementen in).

/▌

• D.deJong
Marzman schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:53:
[...]

Het is ook een beetje de manier van bouwen tegenwoordig. Een flatgebouw uit de jaren 90 in mijn wijk is net platgegooid omdat het 'versleten' was. En het gebouw waar ik werk is denk ik net vijf jaar oud en ziet er hier en daar al zwaar versleten uit. Het zit gewoon niet heel degelijk in ellkaar (wat je niet terug ziet in lagere huurprijzen trouwens, er zitten daar ook superdure appartementen in).
Klopt, er is heel wat rommel neer gezet in de afgelopen decennia. De wijk Ypenburg is bijvoorbeeld ook zo’n treurnis, qua uitstraling en kwaliteit van de woningen.

• bonzz.netninja
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:58

bonzz.netninja

Niente baffi

cdoens schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:48:
[...]

Die wandmeubels zijn geld waard idd.
Mijn ouders hadden er eentje staan en toen hun huis te koop stond in 2013, was er een meubelhandelaar die n.a.v. de Funda foto's belde om een bod te doen op het bewuste meubel.
Iets van 750€ voor een meubel dat 2 keer zo breed was als op die foto's enkele posts hierboven...

En wat betreft of er Tweakers woningen op Funda hebben gestaan... Ja, mijn vorige woning. Inmiddels niet meer zichtbaar op Funda. Niks bijzonders maar ook geen rare dingen. Geen visgraad, geen stalen deur, geen rare meubels. (https://www.immo.nl/woning/rozenwerf-210-almere/)
Die stoelen ook. Volgens mijn zijn dat orginele fm03's van cees braakman (pastoe) toch niet, en de kast(en ook allemaal Pastoe. Kei mooi :) Ik ben aan het sparen voor een nieuwe fm03

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Tussen neus en lippen door nieuwsbrief

• Marzman
  • Niet online

Marzman

D.deJong schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:57:
[...]

Klopt, er is heel wat rommel neer gezet in de afgelopen decennia. De wijk Ypenburg is bijvoorbeeld ook zo’n treurnis, qua uitstraling en kwaliteit van de woningen.
Op mijn werk komen ze er mee weg omdat het past in het 'industrieel design'. Volgens mij maakt de architect er gewoon misbruik van dat dit hip is, want ik zou het eerder totaal niet afgewerkt noemen. Er zitten niet eens systeemplafonds in, je ziet overal de buizen van de ventilatie lopen, muren zijn heel grof afgewerkt.

/▌

• Eric H
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 27-11 10:59
PaT schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:47:
[...]

Eindelijk iemand die begrijpt dat je katten buiten laten niet automatisch gelijk staat aan de tuin van de buren onder laten schijten!
Heb zelf altijd katten gehad, maar die van mij kwamen ook niet vrij buiten.
Via een kattenluik in mijn voorportaal liepen ze een grote ren in.

Zelfde gold bij mijn ouders, ook daar kwamen de katten alleen buiten in een grote buitenren.
(Waar ze kwamen via wat wij de "catwalk" noemden ;) )

Ik stond op het standpunt dat ik degene was de katten wilde, niet de buren !
Lijkt me een goed standpunt.

Eric, Signing off !!

• D.deJong
Eric H schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:07:
[...]

Heb zelf altijd katten gehad, maar die van mij kwamen ook niet vrij buiten.
Via een kattenluik in mijn voorportaal liepen ze een grote ren in.

Zelfde gold bij mijn ouders, ook daar kwamen de katten alleen buiten in een grote buitenren.
(Waar ze kwamen via wat wij de "catwalk" noemden ;) )

Ik stond op het standpunt dat ik degene was de katten wilde, niet de buren !
Lijkt me een goed standpunt.
Goed standpunt, de meesten denken er helaas niet zo over. Ik zou het in iedere geval vreemd vinden als ik mijn honden s’ochtends de deur uit zou trappen om in de tuinen van de buren te gaan schijten en ze s’avonds weer binnen te roepen met een rammelende bak brokjes.

• D.deJong
https://www.funda.nl/koop...sandelingeweg-15/#foto-20
Wat is ermee de muren in de keuken gebeurd? De rest van het huis is niet zo vergeeld door het roken.
Leuke sfeerfoto’s van de omgeving maar om daarvoor in zo’n oud hok te moeten wonen….

[Voor 20% gewijzigd door D.deJong op 22-10-2021 08:57]

• Marzman
  • Niet online

Marzman

D.deJong schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:56:
Wat is ermee de muren in de keuken gebeurd? De rest van het huis is niet zo vergeeld door het roken.
Leuke sfeerfoto’s van de omgeving maar om daarvoor in zo’n oud hok te moeten wonen….
Waarschijnlijk zaten die mensen veel in de keuken.In ieder geval om te roken ;), maar vroeger was het ook gebruikelijker dat iemand in de keuken op de koffie kwam. Dan hoef je ook niet het hele huis te verwarmen.

/▌

• QuattroNL
  • Laatst online: 20:40

QuattroNL

It is I.

D.deJong schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:56:
De koelkast/vriezer hebben ook wel hun aandeel gehad zo te zien.
En ik hoop dat de afvoerbuis van de afzuigkap rechttreeks naar buiten blaast (aan de andere kant van het keukenblok) en niet gewoon de keuken zelf in blaast.

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Zie jij een afvoerbuis of afzuigkap? Zou best in die keukenkastjes kunnen zitten, maar ik zie hem niet :)

/▌

• QuattroNL
  • Laatst online: 20:40

QuattroNL

It is I.

Marzman schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:29:
Zie jij een afvoerbuis of afzuigkap? Zou best in die keukenkastjes kunnen zitten, maar ik zie hem niet :)
Dat bedoel ik. Ik hoop dus dat die in het kastje boven het (gas)fornuis zit. Zo niet.....

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

• ISaFeeliN
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 11:29
PaT schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:47:
[...]

Je hebt ook mensen die hun katten niet laten 'roamen' omdat het gewoon risicovol is. Katten die roamen, naast dat ze overal tuinen bevuilen, lopen gewoon meer risico op verwondingen en zijn statistisch gezien gewoon eerder dood. Ik denk dat dat hier ook de bedoeling is - je zult mensen met katten die overal de boel 'onderschijten' niet zo veel geld investeren om dat op deze manier tegen te gaan.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ISaFeeliN schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:41:
[...]

Je hebt ook mensen die hun katten niet laten 'roamen' omdat het gewoon risicovol is. Katten die roamen, naast dat ze overal tuinen bevuilen, lopen gewoon meer risico op verwondingen en zijn statistisch gezien gewoon eerder dood. Ik denk dat dat hier ook de bedoeling is - je zult mensen met katten die overal de boel 'onderschijten' niet zo veel geld investeren om dat op deze manier tegen te gaan.
Als niet kattenbezitter kan ik het ook niet waarderen als andermans katten in mijn tuin zitten en plastic zakken open krabben. Voor mensen met een vijver met vissen is dat nog iritanter. Maar dat gaat een beetje te ver offtopic en wordt een soort friet/patat discussie met voor en tegenstanders die allemaal denken gelijk te hebben.

[Voor 11% gewijzigd door Marzman op 22-10-2021 10:14]

/▌

• Silent7
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21:22
Vind dit altijd een vermakelijk topic, dacht "laat me eens kijken of ik iets kan toevoegen"
Keek via kaart op meest noordelijk, maar die was wat saai en zag bij meest westelijk een straatnaam die me een "huh?" reactie gaf. Doorklik en daar mag je voor 1.250 miljoen twee oude schuren en een perceel kopen (Edit incluis een bordje "pas op instortingsgevaar" )
Ja ok dit past hier wel :D
https://www.funda.nl/koop...8-jonkvrouw-geilstraat-6/

[Voor 6% gewijzigd door Silent7 op 22-10-2021 11:06]

• pagani
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Silent7 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:04:
Vind dit altijd een vermakelijk topic, dacht "laat me eens kijken of ik iets kan toevoegen"
Keek via kaart op meest noordelijk, maar die was wat saai en zag bij meest westelijk een straatnaam die me een "huh?" reactie gaf. Doorklik en daar mag je voor 1.250 miljoen twee oude schuren en een perceel kopen (Edit incluis een bordje "pas op instortingsgevaar" )
Bijzonder, er is werkelijk niets wat die prijsstelling verklaart :? Als die twee huizen er nu kant en klaar op hadden gestaan, misschien, maar dan was het voor die regio alsnog aan de prijs geweest.

[Voor 9% gewijzigd door pagani op 22-10-2021 11:08]

NEScollectie op V&A

• Siemi
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 18:34
https://www.funda.nl/koop...88945862-verhagenlaan-13/
half-vrijstaande woning
Ze bedoelen hoekhuis. Letterlijk klopt het wel maar kom op zeg. En dan 499k voor een hoekhuis....

Voor het vergelijk. Ook in Emmeloord en nog iets groter:
https://www.funda.nl/koop/emmeloord/huis-42581615-zijpe-24/

445k.

It doesn't make sense to make sense.....

• Silent7
pagani schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:07:
[...]

Bijzonder, er is werkelijk niets wat die prijsstelling verklaart :? Als die twee huizen er nu kant en klaar op hadden gestaan, misschien, maar dan was het voor die regio alsnog aan de prijs geweest.
Ja misschien incl de bouw tot bewoonbaar huis maar ze lijken het echt voor het perceel en vervallen schuren te willen hebben

• bonyuri
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22:08

bonyuri

Investigator!

pagani schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:07:
[...]

Locatie. Sluis en omgeving is enorm gewild bij buitenlandse vakantiegangers.
Kijk voor de grap eens naar de prijzen in Cadzand/Cadzand Bad

What Do You Call An Alligator In A Vest?

• jvbosma
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 26-11 13:26
https://www.funda.nl/koop...huis-88935911-oudeweg-60/

Hier heeft een architect zich in de jaren 70/80 uitgeleefd met baksteen en slaapkuilen.

• Maasluip
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23-11 23:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik keek naar de eerste foto's en dacht "oh, dat is toch niet zo erg".
Toen klikte ik verder :D

€ 900 /m2 is ook best veel. Je zult wel voor de straatnaam betalen :P

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• FabianGTI
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 16:48
Hier in de buurt ook zo'n bijzondere, toevallig ook dezelfde prijs alleen stukkie meer grond.

https://www.funda.nl/koop...896956-harculose-esweg-5/

Volgens mij zit het linker huis op de foto's niet bij de prijs inbegrepen, nee, je moet een enorm (wel mooi) landhuis laten bouwen, de tekeningen zijn al klaar. :+

• smeaggie
  • Niet online
bonyuri schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:23:
[...]

Locatie. Sluis en omgeving is enorm gewild bij buitenlandse vakantiegangers.
Kijk voor de grap eens naar de prijzen in Cadzand/Cadzand Bad
https://www.ad.nl/economi...-9-miljoen-euro~a43169ee/ (nieuws uit 2018)

Cadzand Bad, dan noem je ook wel het "monaco aan de noordzee" :+

• _Eend_

_Eend_

TWotW!

jvbosma schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:24:

Hier heeft een architect zich in de jaren 70/80 uitgeleefd met baksteen en slaapkuilen.
Je linkje werkt niet.

Deze wel: https://www.funda.nl/koop...huis-88935911-oudeweg-60/

• _Eend_

_Eend_

TWotW!

Maasluip schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:29:
[...]

Ik keek naar de eerste foto's en dacht "oh, dat is toch niet zo erg".
Toen klikte ik verder :D

€ 900 /m2 is ook best veel. Je zult wel voor de straatnaam betalen :P
Ik ben wel benieuwd naar wie Jonkvrouw Geil was, maar veel kan ik er niet over vinden. Alleen dit:
2. Jonkvrouw Geilstraat
Een van de weinige straatjes in het Zeeuws-Vlaamse Sint Anna Ter Muiden is vernoemd naar jonkvrouw Geil. Misschien familie van burgemeester Geill naar wie een straat in Terneuzen vernoemd is.

Bron: https://www.omroepzeeland...e-straatnamen-van-Zeeland
Helaas staat de Jonkvrouw Geilstraat niet op nummer 1 in dat lijstje, dat is de Eendekotsweg :+

• Rubbergrover1
jvbosma schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:24:

Voor een deel leuk gedaan, voor een deel vraag ik me af: waarom? Waarom muren van glasblokken in de ruimtes waar je juist wat privacy wilt (badkamer, slaapkamer)?

• smeaggie
  • Niet online
_Eend_ schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:41:
Ik ben wel benieuwd naar wie Jonkvrouw Geil was
offtopic:
nog steeds niet veel informatie maar toch: https://www.sintannatermu....php/Jonkvrouw_Geilstraat en https://www.sintannatermuiden.nl/index.php?title=Vergelieput

"De naam van Vergelie komt in een omlooper uit de 16e eeuw, naar een ouderen omlooper gemaakt, voor als Jonkvrouw Geille (Jonkvrouw Geille-straat)" enz enz maar het gaat een beetje offtopic... :+

• Silent7
heheh Geille zou er iets minder uitspringen :)
FabianGTI schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:32:
[...]

Hier in de buurt ook zo'n bijzondere, toevallig ook dezelfde prijs alleen stukkie meer grond.

https://www.funda.nl/koop...896956-harculose-esweg-5/

Volgens mij zit het linker huis op de foto's niet bij de prijs inbegrepen, nee, je moet een enorm (wel mooi) landhuis laten bouwen, de tekeningen zijn al klaar. :+
Oof ja gelijke prijs, verplicht tot bouwen (mooi) huis en mogelijk zelfs een gespiegelde kopie van het bestaande, als iemand dat bouwt heb je wel een erg mooi geheel en indrukwekkende inrit
Rubbergrover1 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:43:
[...]

Voor een deel leuk gedaan, voor een deel vraag ik me af: waarom? Waarom muren van glasblokken in de ruimtes waar je juist wat privacy wilt (badkamer, slaapkamer)?
In een normale wijk geef ik je gelijk, maar dit ligt toch wel anders, hier geen probleem lijkt me

[Voor 21% gewijzigd door Silent7 op 22-10-2021 13:28]

• Rubbergrover1
Silent7 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:26:
heheh Geille zou er iets minder uitspringen :)

[...]

In een normale wijk geef ik je gelijk, maar dit ligt toch wel anders, hier geen probleem lijkt me
offtopic:
Ik bedoel meer de 'interne' glasblokmuren. Ik weet niet hoe de muren precies lopen, daarvoor zijn de foto's en plattegrond te onduidelijk/in tegenspraak. Maar het lijkt er op dat je huisgenoten kunnen zien wat je in de badkamer (of slaapkamer) uitspookt. Ik ben nogal gesteld op mijn privacy en ik zou me daarbij wat ongemakkelijk voelen. Vooral als je daar met puberkinderen woont en ze vrienden op bezoek hebben lijkt me dat wat ongemakkelijke situaties kunnen opleveren. Maar dat kan ook aan mij liggen.

• Tankiej
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 16:43
Fiber schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:35:
[...]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

https://www.funda.nl/koop...huis-88938424-trekpad-14/

Valt best wat van te maken, maar die straatnaam wil ik m'n eventuele kinderen niet aandoen... O-)
gelegen aan autovrije straat.
Eh.. Ja, zo kan je een fietspad ook noemen :D

• Silent7
Rubbergrover1 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:45:
[...]

offtopic:
Ik bedoel meer de 'interne' glasblokmuren. Ik weet niet hoe de muren precies lopen, daarvoor zijn de foto's en plattegrond te onduidelijk/in tegenspraak. Maar het lijkt er op dat je huisgenoten kunnen zien wat je in de badkamer (of slaapkamer) uitspookt. Ik ben nogal gesteld op mijn privacy en ik zou me daarbij wat ongemakkelijk voelen. Vooral als je daar met puberkinderen woont en ze vrienden op bezoek hebben lijkt me dat wat ongemakkelijke situaties kunnen opleveren. Maar dat kan ook aan mij liggen.
je hebt gelijk, ik dacht dat de glasblokken buitenmuren waren maar ze zitten intern, ok heel gekke indeling

• _Eend_

_Eend_

TWotW!

Silent7 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:07:
[...]

je hebt gelijk, ik dacht dat de glasblokken buitenmuren waren maar ze zitten intern, ok heel gekke indeling
Je zou zoiets in de Jonkvrouw Geilstraat verwachten. Niet diep in de Groningse rimboe :+

• steennnn
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 26-11 14:57

• _Eend_

_Eend_

TWotW!

"Slecht nieuws: de vrachtwagen die onze tegels zou komen brengen heeft onderweg een zwaar ongeluk gehad: alles ligt in duizend stukjes."

"Ik heb wel een oplossing..."

• martyw
Haha de makelaar is wel geestig
Dit is nu een woning waarvan je zegt: Daar zit mozaïek in!!!
Toch lijkt me dit best goedkoop - twintig minuten fietsen naar de Groninger binnenstad. Je moet wel even klussen en tegels bikken, maar met een klein gezin heb je hier dan best een fijn huisje met een flink erf.

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

Coen had tussen 2001 en 2004 wel een flinke groeispurt...

• eagle00789
  • Laatst online: 16-11 16:52

eagle00789

Est. November 2005

De meest zuidelijke woning op Funda. Staat er 2x op met het verschil van perceel en huisnummer. De foto's daarintegen zijn bij beide identiek.
Kan iemand mij dit verschil uitleggen:
https://www.funda.nl/koop...40394186-de-planckweg-25/
https://www.funda.nl/koop...252982-de-planckweg-25-a/

• GOskMet
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 18:58
eagle00789 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:41:
De meest zuidelijke woning op Funda. Staat er 2x op met het verschil van perceel en huisnummer. De foto's daarintegen zijn bij beide identiek.
De één betreft het woonhuis excl. wijngaard en de ander dus incl. zie tekst.

• eagle00789
  • Laatst online: 16-11 16:52

eagle00789

Est. November 2005

GOskMet schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:48:
[...]

De één betreft het woonhuis excl. wijngaard en de ander dus incl. zie tekst.
Ik kon het er niet uit halen. zal ik dan overheen gelezen hebben.
Wel prachtige locatie

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
eagle00789 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:41:
Meest zuidelijke? Er zullen toch vast ook huizen in Eijsden te koop zijn. Bij mijn weten is dat het meest zuidelijke punt van Limburg en dus Nederland.

Edit:
Ik triggerde iets te snel op Slenaken. Het ligt inderdaad nog wel een stukje van Slenaken af en pal tegen de grens aan. (Waar het dorpje Slenaken niet echt tegen de grens ligt).

[Voor 13% gewijzigd door RobertMe op 22-10-2021 17:05]

• _Eend_

_Eend_

TWotW!

RobertMe schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:03:
[...]

Meest zuidelijke? Er zullen toch vast ook huizen in Eijsden te koop zijn. Bij mijn weten is dat het meest zuidelijke punt van Limburg en dus Nederland.

Edit:
Ik triggerde iets te snel op Slenaken. Het ligt inderdaad nog wel een stukje van Slenaken af en pal tegen de grens aan. (Waar het dorpje Slenaken niet echt tegen de grens ligt).

Edit: te laat

• SmurfLink
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
Ik vind dit eerlijk gezegd wel heel erg gaaf. :D

Zou er zelf nooit het geduld voor hebben helaas. :+

• Fiber

Fiber

SmurfLink schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:22:
[...]

Ik vind dit eerlijk gezegd wel heel erg gaaf. :D

Zou er zelf nooit het geduld voor hebben helaas. :+
Ik ook. Als ik dat huis zou willen kopen dan zou ik ze ook zo veel mogelijk laten zitten. _/-\o_

• Fiber

Fiber

• Mag ik uw straat en huisnummer...?
  • Nummer 58...
  • Welke straat...?
  • Nummer 58...!
O-) :z

https://www.funda.nl/koop/dearsum/huis-88891372-nummer-58/

• Peter-Nogwat
  • Registratie: januari 2005
  • Nu online
Sinds vandaag op funda, 10 nieuwe woningen in Emmen, waarvan twee vrijstaande.

https://www.funda.nl/koop...taande-woningen-bouwnr-1/

Met 119 m2 woonoppervlak niet bijzonder groot, maar met:
- een ruime kavel van 467 m2
- drie prima bruikbare slaapkamers
- voldoet aan de BENG-norm
- 9 zonnepanelen bij de prijs inbegrepen
geschikt voor een grote doelgroep.

Tot zover nog niet bijzonders. De aanleiding om hem hier toch te plaatsen, is de in mijn ogen zeer lage prijs van 419.000 EUR v.o.n. Volgens mij hadden ze hier een ton meer voor kunnen vragen. Ik heb gezocht naar een addertje onder het gras, maar kan het niet vinden.

8 van de 10 woningen in het project Rietgoornzoom https://www.funda.nl/nieu...t-42581295-rietgoornzoom/ zijn overigens al onder optie, dus kennelijk al (zo goed als) vergeven voordat deze info gepubliceerd werd.

[Voor 5% gewijzigd door Peter-Nogwat op 22-10-2021 18:33]

• bonyuri
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22:08

bonyuri

Investigator!

Ben blij dat er niet een ton meer voor is gevraagd, toch? Markt is al overspannen genoeg.
Plus, het is Emmen hè

What Do You Call An Alligator In A Vest?

• Voutloos
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Sanitair en tegels zijn basic dus daar neem je nog wat opties, en de keuken mist geheel.
Plus, het is Emmen hè :+

{signature}

• _Eend_

_Eend_

TWotW!

Peter-Nogwat schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:21:
Sinds vandaag op funda, 10 nieuwe woningen in Emmen, waarvan twee vrijstaande.

https://www.funda.nl/koop...taande-woningen-bouwnr-1/

[Afbeelding]

Met 119 m2 woonoppervlak niet bijzonder groot, maar met:
- een ruime kavel van 467 m2
- drie prima bruikbare slaapkamers
- voldoet aan de BENG-norm
- 9 zonnepanelen bij de prijs inbegrepen
geschikt voor een grote doelgroep.

Tot zover nog niet bijzonders. De aanleiding om hem hier toch te plaatsen, is de in mijn ogen zeer lage prijs van 419.000 EUR v.o.n. Volgens mij hadden ze hier een ton meer voor kunnen vragen. Ik heb gezocht naar een addertje onder het gras, maar kan het niet vinden.

8 van de 10 woningen in het project Rietgoornzoom https://www.funda.nl/nieu...t-42581295-rietgoornzoom/ zijn overigens al onder optie, dus kennelijk al (zo goed als) vergeven voordat deze info gepubliceerd werd.
Dat ze daar weer aan het bouwen zijn. Ergens halverwege de jaren 2000 zijn ze daar begonnen met huizen bouwen. Hopelijk gaat het nu wat sneller dan 15 jaar.

Maarja, het blijft Emmen he :+

• ocrammarco
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 16:41
_Eend_ schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:26:
[...]

Dat ze daar weer aan het bouwen zijn. Ergens halverwege de jaren 2000 zijn ze daar begonnen met huizen bouwen. Hopelijk gaat het nu wat sneller dan 15 jaar.

Maarja, het blijft Emmen he :+
Inderdaad Emmen, ik heb er tijdje gewerkt maar toch fijn dat het daar bleef. Alhoewel het wel verbeterd is na herinrichting van het centrum.

Maar wel fijne prijs, zag van de week dat hier de nieuwbouw huizen per eenmalig bod weggaan bizar

• Fiber

Fiber

Wel lekker dicht bij de snelweg naar Zwolle, Amersfoort en de rest van de bewoonde wereld... :z

• Peter-Nogwat
  • Registratie: januari 2005
  • Nu online
bonyuri schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:28:
Ben blij dat er niet een ton meer voor is gevraagd, toch? Markt is al overspannen genoeg.
Plus, het is Emmen hè
Inderdaad, voor die prijs had ik blind getekend.

En Emmen heeft voor mij geen negatieve bijklank, maar ik ben er eigenlijk alleen een paar keer naar de dierentuin geweest, verder weet ik er weinig van.

• vanDaal
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 19:57

vanDaal

-ismeereentje

Iemand nog 5mln over voor een krot?

(ok, de lokatie is niet verkeerd)

https://www.funda.nl/koop...42582123-boerhaaveweg-11/

Dan liever zoiets voor dezelfde prijs 8)

https://www.funda.nl/koop...581719-antwerpsestraat-1/

• martyw
Ik denk dat de kopers vooral deze zin lezen
Bijzonderheden;
...
- De woning mag worden geamoveerd en nieuw gebouwd in dezelfde vorm en stijl
....
Dan woon je voor een kleine vijf en halve miljoen op een van de mooiste plekken in dit land wat mij betreft.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Wat zouden ze bedoelen met 'perceeloppervlakte 7566 m2, duinperceel 6370 m2'? Heb je dan in totaal bijna 14000 m2 of is 6370 van de 7566 m2 van je grond 'duin' en kan je daar geen reedt mee alleen van genieten?

• Fiber

Fiber

PaT schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 00:40:
[...]

Wat zouden ze bedoelen met 'perceeloppervlakte 7566 m2, duinperceel 6370 m2'? Heb je dan in totaal bijna 14000 m2 of is 6370 van de 7566 m2 van je grond 'duin' en kan je daar geen reedt mee alleen van genieten?
Er wonen in ieder geval geen buren... :)

Op wat herten en konijnen na dan... :z

• MeTooPV
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 15:20
Heb je nu een recht van overpad nodig om bij je woning te komen voor dat geld?

• martyw
PaT schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 00:40:
[...]

Er staat in de tekst
- 7.566 m2 perceel oppervlakte
- 6.370m² extra aangrenzende duingrond wordt gehuurd van Staatsbosbeheer
Dus je koopt een flink erf, en je huurt er een stuk duin erbij. Maar als je een hypotheek van ruim vijf miljoen hebt zal die huur er ook nog wel bij kunnen.

[Voor 15% gewijzigd door martyw op 23-10-2021 02:30]

• No Hands
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 17:54
Wat is er krot aan dan? Nieuw riet europ, HR+++ glas erin en wonen. Dit is toch prachtig? Die keuken O+

Veroordeel niet, verwonder u slechts

• ReVision.
  • Registratie: juli 2019
  • Niet online

ReVision.

Vinyl enthusiast

Ik zit vooral naar dat bureau in de werkkamer te kijken, wat een ongelooflijk gaaf ding!

Discogs

• Phyc
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 13:47
No Hands schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 08:07:
[...]

Wat is er krot aan dan? Nieuw riet europ, HR+++ glas erin en wonen. Dit is toch prachtig? Die keuken O+
Eh, het huis zit helemaal vol scheuren, waterschade? Voordat je dit klaar hebt ben je minimaal 200k verder..
Pagina: 1 ... 106 ... 120 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee