Ik vind dit toch wel erg fraai gedaan. Als ik in die richting zou zoeken, dan zou ik dit zeker overwegen. Al heb ik toch ook wel wat vragen. Bijvoorbeeld geen idee hoe groot de slaapkamers zijn of hoe de indeling is, want geen plattegrond. Er is niet echt iets van buitenruimte op de foto's te zien, naar toch zou er een balkon zijn.jowi schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 23:25:
Niet mijn smaak qua inrichting, maar wel bijzonder wonen: https://www.funda.nl/koop...579-het-fort-5/#overzicht
[Afbeelding]
Wel jammer dat die bomen je uitzicht verzieken.
Zouden de nieuwe buren tegenvallen?_Eend_ schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 07:38:
[...]
Aan de rand van de Biesbosch. Als ik het geld had zou ik er hard over nadenken...
Alleen je auto in de garage terugvinden is misschien wat lastig soms
[Afbeelding]
CyberMania in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1"
Blaze85 in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2"
We've got that ring of confidence
Ik heb deze mooie luidsprekers zelf ook gehad en ze klinken gewoon weg nog veel mooier als je ze wat de ruimte geeft. Ik begrijp het wel. Eigenlijk heeft hij net wat te kleine living voor deze mooie set.JDx schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:46:
[...]
Altijd jammer, mooi dat je audiofiel bent ofzo, maar speakers hoeven niet 1/3e van je kamer in te nemen op een manier als deze als je zo veel geld hebt.
Denk dat dat het ook vooral is, mooi set speakers maar het ziet er gewoon belachelijk uit met die opstelling. Hang dan een projectorscherm op en maak er een fatsoenlijke thuisbioscoop van, want nu lijkt het of ze gewoon de grootste overkill speakers hebben gekocht om een beetje Netflix te kijkensinovenator schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:14:
[...]
Ik heb deze mooie luidsprekers zelf ook gehad en ze klinken gewoon weg nog veel mooier als je ze wat de ruimte geeft. Ik begrijp het wel. Eigenlijk heeft hij net wat te kleine living voor deze mooie set.
Ik zie het probleem ook niet; lijkt me een aardige 5.1 opstelling? Weet niet wat voor apparatuur er verder is. Scherm is wel wat klein, maar even aangenomen dat er gezien het geld, ook goede processor en versterking is, dan kan dit beter klinken dan menig bioscoop, mits goed ingeregeld.
Ik vind het eerder lijken alsof het mensen zijn die van mooie dingen willen genieten, of in elk geval van dingen die zij mooi vinden. Mooi huis, beelden die zij mooi vinden en geluid dat zij mooi vinden. En op een locatie waar je wat dat betreft ook weinig hoeft aan te trekken van de buren en zonder na te denken het geluid goed open kunt zetten.Oon schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:19:
[...]
Denk dat dat het ook vooral is, mooi set speakers maar het ziet er gewoon belachelijk uit met die opstelling. Hang dan een projectorscherm op en maak er een fatsoenlijke thuisbioscoop van, want nu lijkt het of ze gewoon de grootste overkill speakers hebben gekocht om een beetje Netflix te kijken
bomen verzieken nooit je uitzicht grrrrrjowi schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 23:25:
Niet mijn smaak qua inrichting, maar wel bijzonder wonen: https://www.funda.nl/koop...579-het-fort-5/#overzicht
[Afbeelding]
Ik heb niet zo veel geld, maar wel speakers van hetzelfde formaat. Overigens nemen ze geen 1/3e van de woonkamer in bij mijn tussenwoning, wat is je punt?JDx schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:46:
[...]
Altijd jammer, mooi dat je audiofiel bent ofzo, maar speakers hoeven niet 1/3e van je kamer in te nemen op een manier als deze als je zo veel geld hebt.
Je bent me net voor
Ik vermoed overigens dat je zonder die bomen de grasplaggen van de heuvels af zou zien waaien, leuk een wijds uitzicht, maar het heeft ook significante nadelen. Het is niet voor niets dat je overal in polders of wijdse landschappen bij de boerderijen een dichte haag van bomen en struiken om het woon gedeelte ziet staan, anders waai je daar uit je kleding als je naar buiten stapt.
daarom, geniet in de winter van het uitzicht als de bomen kaal zijn, en in de zomer van alle vogels etc, als ze in blad staan. Elk seizoen zijn charmes
HvdBent schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:22:
[...]
daarom, geniet in de winter van het uitzicht als de bomen kaal zijn, en in de zomer van alle vogels etc, als ze in blad staan. Elk seizoen zijn charmes
offtopic:
Volgens mij kun je juist prima tussen de bomen door kijken, tussen de struiken en de kruinen van de bomen zit een behoorlijk stuk dat niet zo dicht begroeid is.
Volgens mij kun je juist prima tussen de bomen door kijken, tussen de struiken en de kruinen van de bomen zit een behoorlijk stuk dat niet zo dicht begroeid is.
Dat klopt, ik zou het wel willen aangaan. Heb in mijn jaren 30 huis ook weer alles terug gebracht in oude stijl. Noem het een dure hobby maar het ziet er wel mooi uitVerwijderd schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 06:36:
[...]
Souterain tellen ze mee, dan tikt het hard aan. Dit is best een ruime woning hoor.
Maar.... dit is niets voor de liefhebbers van oude huizen. Snel even door de foto's heengeklikt, maar in dat huis zit niets authentieks meer wat de moeite van het conserveren waard is. Dit is een mooie kandidaat voor een flinke flip.
Ons huis is ongeveer even oud. Ik zie ook dat de manier van bouwen min of meer gelijk is. En ik kan meteen verklappen, dat de staat zoals op de foto's gewoon voorbij gaat komen als je zo'n huis op gaat knappen.
Als ik heel eerlijk ben.... nu ik weet wat het allemaal ongeveer gaat kosten om daar iets moois van te laten maken (of hoeveel tijd er moeite erin gaat zitten als je dingen zelf gaat doen).... zou ik deze links laten liggen. Het blijft namelijk gewoon een tussenwoning op een vrij klein perceeltje. Alleen het souterain is een plus eigenlijk. Hier stop je nog een ton in en dan ben je er nog láng niet.
Je opmerking over "buiten de grote stad" klopt wel. Wij wonen in een nog relatief rustige regio en hebben een jaar geleden voor meer dan een ton onder de vraagprijs van dit huis een huis in vergelijkbare staat gekocht.... maar dan een twee-onder-1-kap met 2 erkers aan de benedenverdieping, meer dan 2x zo groot perceel én een redelijk nieuw bijgebouwtje als schuur/kantoor (geïsoleerd, met verwarming en stromend water).
Die grote stad kost je inderdaad gewoon 2 ton.
Ik ook, maar esthetisch om het maar mooi te zeggen lijkt het niks, het komt niet overeen met het gehele plaatje van een prachtig (echt geweldig) huis, houden van mooie dingen en alles keurig, behalve dat.MauriceDW schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:12:
[...]
Ik heb niet zo veel geld, maar wel speakers van hetzelfde formaat. Overigens nemen ze geen 1/3e van de woonkamer in bij mijn tussenwoning, wat is je punt?
Had het dan gescheiden, een luisterkamer voor muziek en een dure surround set met kleine speakers mooi weggewerkt in deze kamer om tv te kijken of af en toe een filmpje.
Als het voor films is, maak idd zoals eerder gezegd een thuisbioscoop, het past niet in het hele plaatje.
Edit: maar het staat te koop, misschien aangekocht voor het volgende huis
[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 08-10-2021 10:49 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Welke tweakende muzikant gaat verhuizen?

https://www.funda.nl/koop...66298-sophiastraat-13-rd/

[ Voor 6% gewijzigd door martyw op 08-10-2021 10:57 ]
De tering, als dat 1 ton zou kosten zou ik het ook geloven.martyw schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:56:
Welke tweakende muzikant gaat verhuizen?
[Afbeelding]
Die woonkamer lijkt wel van een psychiater ofzo.
Die rukbeer in de slaapkamer maakte zeker steeds misbruik van dat wasbakjemartyw schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:52:
Hier wassen ze hun handen niet stuk
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...42567667-siriusstraat-23/

ik heb teveel internet gezien voor dit soort foto's
[ Voor 14% gewijzigd door JDx op 08-10-2021 11:11 ]
De Vijfhoek is tegenwoordig erg populair, met een ton kun je daar alleen een garage kopen .... https://www.funda.nl/koop...-oude-zijlvest-29-pp-201/JDx schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:59:
[...]
De tering, als dat 1 ton zou kosten zou ik het ook geloven.
Die woonkamer lijkt wel van een psychiater ofzo.
Geloof het wel, maar gekke shit.martyw schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:10:
[...]
De Vijfhoek is tegenwoordig erg populair, met een ton kun je daar alleen een garage kopen .... https://www.funda.nl/koop...-oude-zijlvest-29-pp-201/
Een tweaker met een oldskool telephoonmartyw schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:52:
Hier wassen ze hun handen niet stuk
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...42567667-siriusstraat-23/
Ik kan het ook niet betalen, maar ik vind het nog best goedkoop eigenlijk voor wat je krijgt. Als je ziet wat rijtjeshuizen tegenwoordig al doen._Eend_ schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 07:38:
[...]
Aan de rand van de Biesbosch. Als ik het geld had zou ik er hard over nadenken...
Alleen je auto in de garage terugvinden is misschien wat lastig soms
[Afbeelding]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Jep. Het is alleen jammer dat je er niet alleen woont. Toch weer eens wat anders dan een kerk of watertoren.Marzman schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:10:
[...]
Ik kan het ook niet betalen, maar ik vind het nog best goedkoop eigenlijk voor wat je krijgt. Als je ziet wat rijtjeshuizen tegenwoordig al doen.
Ideaal pensioenhuisje._Eend_ schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:15:
[...]
Jep. Het is alleen jammer dat je er niet alleen woont. Toch weer eens wat anders dan een kerk of watertoren.
Mijn ouders zitten momenteel in Benidorm, volgens mij is dat de ideale plek. Geen last van kou op de botten, je kan er nog steeds aan het strand liggen, een halve liter bier kost een euro (bijna alles is goedkoper, fles wijn in de supermarkt is 2 euro), alle bejaarden rijden daar op 125 cc motors rond zonder motorrijbewijs (mijn vader heeft dan een MP3 met Nederlands kenteken want die wil niet huren)
/▌
Ik heb precies de tegenovergestelde houding. Ik zou het juist zwaar irritant vinden als ik naar een andere kamer zou moeten gaan om fatsoenlijk beeld of geluid te hebben.JDx schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:48:
[...]
Ik ook, maar esthetisch om het maar mooi te zeggen lijkt het niks, het komt niet overeen met het gehele plaatje van een prachtig (echt geweldig) huis, houden van mooie dingen en alles keurig, behalve dat.
Had het dan gescheiden, een luisterkamer voor muziek en een dure surround set met kleine speakers mooi weggewerkt in deze kamer om tv te kijken of af en toe een filmpje.
Als het voor films is, maak idd zoals eerder gezegd een thuisbioscoop, het past niet in het hele plaatje.
Ik vind bovendien woning en interieur twee losstaande zaken, of in elk geval: twee zaken die van mij niet in de zelfde stijl zouden 'moeten' zijn. Ik kan erg genieten van een vooroorlogse woning met 'authentieke elementen', maar ik vind dat je dat ook prima kunt combineren met bijvoorbeeld een design interieur. Of een moderne keuken.
Als je ver van je familie en vrienden wilt zitten. En niet al te veel van het Nederlandse landschap en de flora en fauna kunt genieten.Marzman schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:26:
[...]
Mijn ouders zitten momenteel in Benidorm, volgens mij is dat de ideale plek.
Het zal iets persoonlijks zijn maar ik zal altijd vloerstaande (liefst 3-weg) luidsprekers verkiezen boven "kleine" vanwege de grote soundstage. Maar dat is ook omdat ik één opstelling gebruik voor het kijken van films/ series, console gaming of vinyl luisteren. Met een aparte luister/ bioscoop -ruimte zou ik het wellicht anders doenJDx schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:48:
[...]
Ik ook, maar esthetisch om het maar mooi te zeggen lijkt het niks, het komt niet overeen met het gehele plaatje van een prachtig (echt geweldig) huis, houden van mooie dingen en alles keurig, behalve dat.
Edit: maar het staat te koop, misschien aangekocht voor het volgende huis
Of je als je heel veel last hebt van koud weer door bijvoorbeeld Reuma.Rubbergrover1 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:30:
[...]
Als je ver van je familie en vrienden wilt zitten. En niet al te veel van het Nederlandse landschap en de flora en fauna kunt genieten.
Ja iedereen, maar niet met zo'n huis, ging om het geheel. Daarom gaan ze verhuizenMauriceDW schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:12:
[...]
Het zal iets persoonlijks zijn maar ik zal altijd vloerstaande (liefst 3-weg) luidsprekers verkiezen boven "kleine" vanwege de grote soundstage. Maar dat is ook omdat ik één opstelling gebruik voor het kijken van films/ series, console gaming of vinyl luisteren. Met een aparte luister/ bioscoop -ruimte zou ik het wellicht anders doen
Ziet er toch een stuk beter/gezelliger uit van binnen dan van buiten. De afwerking met OSB is niet mijn favoriet, maar dat heb je zo gefixtocrammarco schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:22:
Hier zijn toch een hoop zaken waar ik niet blij van zou worden als koper.
[Afbeelding]
Ik mag hopen dat dat raam toch wel iets van een gordijn of rolluik heeft.. Anders zit je daar open en bloot in bad. Ok, je ziet alleen maar weiland, maar toch
Alleen het bad voor mij, die verhoging hoort bij het bad. De rest, tja het is een zolder en voor een zolder is het nog best netjes.ocrammarco schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:22:
[Afbeelding]
/▌
Je zit toch IN bad? Die rand is lager dan vensterbank. Met een weiland geen gordijnen nodig.
Als je van een straat naar boven kijkt zul je inderdaad weinig zien. Alleen als de overburen ook zo'n zolder, met zo'n raam en een bad hebben dan kan het wel interessant wordenMacbookProx schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:47:
Je zit toch IN bad? Die rand is lager dan vensterbank. Met een weiland geen gordijnen nodig.
Maar door het raam zie je inderdaad alleen een weiland
[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 08-10-2021 15:50 ]
/▌
Gezellig? Mijn definitie is anders maargoed.Oon schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:26:
[...]
Ziet er toch een stuk beter/gezelliger uit van binnen dan van buiten. De afwerking met OSB is niet mijn favoriet, maar dat heb je zo gefixt
Mijn puntjes:
Het bad boven
Decoratieve balken op zolder
Details die duiden op zelfklusser en dat is ff afwachten wat er achter vandaan komt
En ik krijg sowieso kriebels van opdekdeuren maar daar ontkom je helaas bijna niet aan.
Voor de rest hebben ze er inderdaad wel leuk proberen te maken.
Als je van een uitdaging houdt:

Staat te koop in Maastricht:
https://www.funda.nl/koop...568998-bieslanderweg-112/

Hier koop je dan ook wel echt op een van de mooiste locaties in het zuiden van het land, wanneer je ook nog bij een stad wil kopen. Maar voor dat geld zou ik als geboren Maastrichtenaar elders in het heuvelland verder kijken. Voor hetgeen er nog moet gebeuren nog liever de grens overyay schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:10:
Als je van een uitdaging houdt:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het ziet eruit alsof iemand met de bomen-tool van Cities: Skylines bezig is geweest
En dit ook nog eens als eerste foto plaatsen. Ik vermoed dat de foto's door de huidige bewoners zijn gemaakt, maar we hebben wel een slechter gezien.ocrammarco schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:22:
[Afbeelding]
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
@yay Strippen, isoleren en opnieuw opbouwen.
Vergelijkbaar met dat huis in Arnhem dus, alleen hier moet je nog strippen.
Heeft zeker potentie dit huis, je moet het inderdaad alleen aandurven.
Vergelijkbaar met dat huis in Arnhem dus, alleen hier moet je nog strippen.
Heeft zeker potentie dit huis, je moet het inderdaad alleen aandurven.
Wat ze goed doen is de indruk geven dat het een heel ruime woning is. Ik moest echt even op de plattegrond kijken om te zien dat het kwa formaat (muv. het schuurtje) eigenlijk een vrij normaal rijtjeshuis is. Bijna zonder tuintje (want helemaal overkapt/bevlonderd)timovd schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:32:
En dit ook nog eens als eerste foto plaatsen. Ik vermoed dat de foto's door de huidige bewoners zijn gemaakt, maar we hebben wel een slechter gezien.
Die armleuningen op de wc zijn wel cooljowi schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 23:25:
[Afbeelding]

Waar koop je zoiets.. (als überhaupt los te koop zijn)

2 seconden Googlen leverde een aantal links:tweakmember schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:57:
Die armleuningen op de wc zijn wel cool![]()
Waar koop je zoiets.. (als überhaupt los te koop zijn).
https://toiletopmaat.nl/t...et-en-gecontroleerde-zit/
https://haarman.nl/toiletbeugelset/
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
De locatie is echt erg goed. Reken maar dat je nog 75 tot 100k mag overbieden.Ivo66 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:20:
[...]
Hier koop je dan ook wel echt op een van de mooiste locaties in het zuiden van het land, wanneer je ook nog bij een stad wil kopen. Maar voor dat geld zou ik als geboren Maastrichtenaar elders in het heuvelland verder kijken. Voor hetgeen er nog moet gebeuren nog liever de grens over

Wat is daar zo goed dan, is dat het Scheveningen van Maastricht ofzo?yay schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:41:
[...]
De locatie is echt erg goed. Reken maar dat je nog 75 tot 100k mag overbieden.
Nou zo goed voor die prijs dat er gevraagd wordt vind ik nu ook weer nietyay schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:41:
[...]
De locatie is echt erg goed. Reken maar dat je nog 75 tot 100k mag overbieden.
Overigens best een drukke weg...
3600 Wp op 0° (vrijwel plat) | 3900Wp op 10°
Drukke weg wel ja, maar wel een heel mooi uitzicht op de sint pietersberg, 5m lopen van winkels af, 5-10m fietsen van de stad, grenst aan prachtig stukje wandelgebied voor als je een hond hebt, en prima uitvalswegen. En in een van de beste buurten van Maastricht. Enkel de drukke weg is een minpunt in mijn ogen. En het huis....Jazsie schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:11:
[...]
Nou zo goed voor die prijs dat er gevraagd wordt vind ik nu ook weer niet
Overigens best een drukke weg...
Je schrijft: "Hier zijn toch een hoop zaken waar ik niet blij van zou worden als koper."ocrammarco schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:52:
[...]
Gezellig? Mijn definitie is anders maargoed.
Mijn puntjes:
Het bad boven
Decoratieve balken op zolder
Details die duiden op zelfklusser en dat is ff afwachten wat er achter vandaan komt
En ik krijg sowieso kriebels van opdekdeuren maar daar ontkom je helaas bijna niet aan.
Voor de rest hebben ze er inderdaad wel leuk proberen te maken.
Alles overziende vind ik dit huis niet slecht. Maar over smaak valt niet te twisten.
Als je koopplannen hebt, kun je overwegen voor nieuwbouw te kiezen want dan heb je alles zelf in de hand
Drukke weg? Volgens mij is dat juist een vrij rustige weg. Goed, natuurlijk niet zo rustig alsof je aan een doodlopend straatje zit achteraan een vinex wijk, maar het is ook niet bepaald de A2, die ligt wat verderop
Kijk maar eens op streetview, amper auto's. Veel huizen liggen er verder ook niet op de straat, en daarna rij je België in, niet bepaald naar grote/bekende plaatsen.
Die drukte valt wel mee
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Ben al enige tijd zoekende, en ik werd verwezen om mijn recent verkregen kers op de taart te sturen:
Klein likje verf, wat jullie?
Zou opa of oma ook van lan parties houden?Settler11 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:56:
Ben al enige tijd zoekende, en ik werd verwezen om mijn recent verkregen kers op de taart te sturen:

[ Voor 9% gewijzigd door FitTiv op 09-10-2021 18:11 ]
We gaan wat offtopic, maar geloof mij maar, dat is een redelijk drukke weg. Wellicht een stukje rustiger dan voor de T-splitsing richting wolder. Maar onderschat niet hoeveel verkeer richting Kanne rijd, zeker in het toeristenseizoen. (En al helemaal nu de Tongerseweg dicht is...)MK_ schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:20:
[...]
Drukke weg? Volgens mij is dat juist een vrij rustige weg. Goed, natuurlijk niet zo rustig alsof je aan een doodlopend straatje zit achteraan een vinex wijk, maar het is ook niet bepaald de A2, die ligt wat verderop
Kijk maar eens op streetview, amper auto's. Veel huizen liggen er verder ook niet op de straat, en daarna rij je België in, niet bepaald naar grote/bekende plaatsen.
Die drukte valt wel mee
Uh, een bijzonder patroon op de muur zullen we maar zeggenSettler11 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:56:

Dat past totaal niet bij de rest van het huis. De rest van het huis straalt oude zieke man die dood is gegaan in de huiskamer uit. Het vieze plafond enzo is van de kachel en dan is er denk ik nog ergens een langdurige lekkage geweest._Eend_ schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 07:26:
[...]
Uh, een bijzonder patroon op de muur zullen we maar zeggen
[Afbeelding]
/▌
Maar wel een (vrij nieuwe?) saunaMarzman schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 07:32:
[...]
Dat past totaal niet bij de rest van het huis. De rest van het huis straalt oude zieke man die dood is gegaan in de huiskamer uit. Het vieze plafond enzo is van de kachel en dan is er denk ik nog ergens een langdurige lekkage geweest.

Het ziet er uit alsof de kleinkinderen vaak bij opa/oma blijven slapen, maar die sauna kan ik echt niet plaatsen..
Woon op 5min afstand van deze straat, weet wat er langs rijdMK_ schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:20:
[...]
Die drukte valt wel mee
Uitzicht is prachtig, en dat is ook het enige hehe.
(Als je spreekt over het huis dat te koop staat, niet de omgeving).
[ Voor 5% gewijzigd door Jazsie op 09-10-2021 08:33 ]
3600 Wp op 0° (vrijwel plat) | 3900Wp op 10°
En wat is dat met die ducttape? Misschien is het gekraakt geweest?_Eend_ schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 07:41:
[...]
Maar wel een (vrij nieuwe?) sauna
[Afbeelding]
Het ziet er uit alsof de kleinkinderen vaak bij opa/oma blijven slapen, maar die sauna kan ik echt niet plaatsen..
/▌
Kun je bij iedere hulpmiddelenwinkel krijgen. Net als dat 'klapstoeltje' in de douche. Indicaties dat hier iemand heeft gewoond die dit als laatste woning had... Bij de rest van de woning had ik trouwens niet meteen die gedachte.tweakmember schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:57:
[...]
Die armleuningen op de wc zijn wel cool![]()
Waar koop je zoiets.. (als überhaupt los te koop zijn)
[Afbeelding]
Als je ze echt wil hebben kun je beter op internet kijken. Hulpmiddelenwinkels zijn vaak (veel) duurder, zeker als de spullen door een verzekeraar worden vergoedRubbergrover1 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:05:
[...]
Kun je bij iedere hulpmiddelenwinkel krijgen. Net als dat 'klapstoeltje' in de douche. Indicaties dat hier iemand heeft gewoond die dit als laatste woning had... Bij de rest van de woning had ik trouwens niet meteen die gedachte.
In de tekst staat "kluswoning met brandschade". Het hele ding schreeuwt voor mij ook dat iemand die woning heeft gekocht met inboedel om op te knappen, maar erachter is gekomen dat een woning opknappen duur is. Wel ook 13 zonnepanelen op het dak. Ik zou als koper alleen wel even goed kijken of dat niet met een huurkoop overeenkomst is geplaatst ofzo.Marzman schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 08:48:
[...]
En wat is dat met die ducttape? Misschien is het gekraakt geweest?
Dit was eind jaren 80 hip bij bepaalde mensen. Wit behang op je muur en dan met een spuitbus aan de slag._Eend_ schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 07:26:
[...]
Uh, een bijzonder patroon op de muur zullen we maar zeggen
[Afbeelding]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Zullen we het bed niet even verplaatsen voordat we gaan schilderen en een nieuwe vloer leggen?
Nee joh...

Zoieso wel meer gekke dingen in het huis, zoals een losstaand doorgeefluik

https://www.funda.nl/koop...917806-scarpe-ee-laan-14/
Nee joh...

Zoieso wel meer gekke dingen in het huis, zoals een losstaand doorgeefluik

https://www.funda.nl/koop...917806-scarpe-ee-laan-14/
Ik had in mijn vorige huis mijn gaming nickname op de muurPaT schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:26:
[...]
Dit was eind jaren 80 hip bij bepaalde mensen. Wit behang op je muur en dan met een spuitbus aan de slag.

Ik zou de keuken wel eens in nieuwstaat willen zien. Dat lijkt me hand gemaakt en zeker wel de moeite.Settler11 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:56:
Voor de rest is het inderdaad een trieste bedoeling. Ook qua indeling niet heel handig zeg maar.
Misschien meer bedoeld als bouwkavel maar dan lijkt me de prijs toch aan de hoge kant want dan moet je de sloop/afvoer kosten ook nog even aftikken.
Centrum van Meppel is wel een van de mooiere "stadse" plekjes in Drenthe.Dronium schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:02:
[...]
Ik zou de keuken wel eens in nieuwstaat willen zien. Dat lijkt me hand gemaakt en zeker wel de moeite.
Voor de rest is het inderdaad een trieste bedoeling. Ook qua indeling niet heel handig zeg maar.
Misschien meer bedoeld als bouwkavel maar dan lijkt me de prijs toch aan de hoge kant want dan moet je de sloop/afvoer kosten ook nog even aftikken.
Maar dan nog is grond max 200k gok ik.
[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 09-10-2021 10:20 ]
Bijzondere tuinkast.... Oh nee, het is binnen! Gaaf gedaan
https://www.funda.nl/koop...228-hulkesteinseweg-14-a/

Zie foto's hierboven. Was van een oud lan-party geweest!Marzman schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 08:48:
[...]
En wat is dat met die ducttape? Misschien is het gekraakt geweest?
Flip de Flipper is bezig geweest in Sneek:
Oude situatie Vraagprijs 229k
:strip_exif()/f/image/GEEi9kABkkOH4fg6lplH5cJD.jpg?f=fotoalbum_large)
Nieuwe situatie/
Vraagprijs 400k
:strip_exif()/f/image/GEEi9kABkkOH4fg6lplH5cJD.jpg?f=fotoalbum_large)
Nieuwe situatie/
Vraagprijs 400k
:strip_exif()/f/image/xStZveKczXWuOZAW8SLwIUM0.jpg?f=fotoalbum_large)
En weer een V(isgraa)Twonen huis erbij 😂SpelFaut schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:17:
[Afbeelding]
Nieuwe situatie/
Vraagprijs 400k
[Afbeelding]
Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady
https://www.funda.nl/koop...-industrieweg-31/#foto-11
Dan hou je wel heel erg van orgelmuziek.
Ik zie vooral heel veel troep om af te stoffen op onhandige plaatsen.vanDaal schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:47:
Bijzondere tuinkast.... Oh nee, het is binnen! Gaaf gedaan![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Het is niet mijn ding, maar ik vind het enorm verfrissend om eens een huis te zien wat zo extreem afwijkt van de standaard VTWonen en funda looks. Echt lekker je eigen ding doenvanDaal schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:47:
Bijzondere tuinkast.... Oh nee, het is binnen! Gaaf gedaan![]()
Als je zo vrijstaand woont dan kan dat prima. In een rijtjeshuis wordt zo'n instrument al snel "een dingetje".D.deJong schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:49:
[ Voor 39% gewijzigd door Antonius op 09-10-2021 17:03 ]
Hoeft ook niet, die sauna is al geplaatst._Eend_ schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 07:41:
[...]
Maar wel een (vrij nieuwe?) sauna
[Afbeelding]
The devil is in the details.
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk maar ik had zelf die keukenmuur lekker laten staan. De oude keuken was mij al open genoeg.SpelFaut schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:17:
[Afbeelding]
Nieuwe situatie/
Vraagprijs 400k
[Afbeelding]
‘Vanwege gewijzigde plannen’..
Je krijgt een badkamer, keuken, slaapkamer en een bank. Zelf afmaken :-)
https://www.funda.nl/koop...emeester-venemastraat-30/
Waarom zijn de keuken en badkamer gefotografeerd met lopende kranen?Berkeley schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 18:08:
I have stability. The ability to stab.
Die bank komt me bekend voor.Berkeley schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 18:08:
Mini Cooper R56 - Honda CB900F Bol D'or - Harley Davidson (AMF) CX250
Dat zie je wel vaker, volgens mij was dat het idee er achter inderdaad. Bij de verkoop van mijn huis moest ik de watertemperatuur instelling van mijn CV ook wat hoger zetten dan ik normaal had zodat het water sneller warm werd oid.SmurfLink schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 18:16:
[...]
Waarom zijn de keuken en badkamer gefotografeerd met lopende kranen?Om te bewijzen dat ze functioneel zijn?
Maar zit er nu een display in de gootsteen?

Jammer genoeg hebben ze voor deze foto's weer de Mavica van stal gehaald..
Ik, ehh, heb ehh, geen idee waar je het over hebt.
Van de kringloop? Is het een standaard IKEA bank?

Ja, de buren kunnen nog wel eens gaan zeuren en procedures starten. Zo vervelendAntonius schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:58:
[...]
Als je zo vrijstaand woont dan kan dat prima. In een rijtjeshuis wordt zo'n instrument al snel "een dingetje".

Mijn oude buurman wilde na een vakantie in de alpen een Alpenhoorn kopen. Jammer genoeg vond de buurvrouw (en de rest van de buurt) om de een of andere reden dat geen goed idee.
Iemand nog hele diepe zakken, veel vrije tijd en zin in een project? Dan zou dit voormalige gemaal wat kunnen zijn voor je. Wel een boel haken en ogen aan zo'n project ben ik bang.
Hustenweg Maren-Kessel
Hustenweg Maren-Kessel
Nee, anders hadden we het in januari al wel gekocht: burnedhardware in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3"H-W schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 20:16:
Iemand nog hele diepe zakken, veel vrije tijd en zin in een project? Dan zou dit voormalige gemaal wat kunnen zijn voor je. Wel een boel haken en ogen aan zo'n project ben ik bang.
Hustenweg Maren-Kessel
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
https://www.bd.nl/oss-e-o...3A%2F%2Fwww.google.com%2FH-W schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 20:16:
Hustenweg Maren-Kessel
Ik gok dat daar het blauwe plastic nog op zit, dat je wel vaker op nieuwe metalen oppervlakken hebt. Slordig dat dat er niet even afgehaald is_Eend_ schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 20:06:
[...]
Dat zie je wel vaker, volgens mij was dat het idee er achter inderdaad. Bij de verkoop van mijn huis moest ik de watertemperatuur instelling van mijn CV ook wat hoger zetten dan ik normaal had zodat het water sneller warm werd oid.
Maar zit er nu een display in de gootsteen?
[Afbeelding]
Jammer genoeg hebben ze voor deze foto's weer de Mavica van stal gehaald..
Aha ik had al wel enkele dagen teruggezocht of iemand het al genoemd had, maar zover terug heb ik niet gekekenbreinonline schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 20:21:
[...]
Nee, anders hadden we het in januari al wel gekocht: burnedhardware in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3"
En Timoth was mij toen ook al voor…. Timoth in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2"breinonline schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 20:21:
[...]
Nee, anders hadden we het in januari al wel gekocht: burnedhardware in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3"
Blijkbaar is het zelfs in deze markt te spannend of te duur, anders had er wel een ontwikkelaar gehapt.
Voor de ondernemende watersportliefhebbers onder ons viel mijn oog vandaag op dit object: huis met restaurant en haven. Met een beetje fantasie kun je dit naar je zin maken want er staan niet zo veel binnenfoto's bij 
:strip_exif()/f/image/Z2EOXhhg9ANtF4G8pRjZu2vb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KTA9Do35vT8YQwUKWyiNYKSd.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.funda.nl/koop...tm_content=object&utm_he=
:strip_exif()/f/image/Z2EOXhhg9ANtF4G8pRjZu2vb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KTA9Do35vT8YQwUKWyiNYKSd.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.funda.nl/koop...tm_content=object&utm_he=
De goederenlift vind ik wel echt gaaf:D.deJong schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:49:

Thuiskomen met je boodschapjes in de parkeergarage. Vervolgens de boodschapjes via de lift in de keuken!
edit:
Of nog beter: Een mancave in de kelder en je drankje en borrelhapjes via de lift naar beneden halen [ Voor 11% gewijzigd door Herman op 10-10-2021 00:09 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
*knip*D.deJong schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:49:
Flamen is nu ook weer niet nodig.
[ Voor 11% gewijzigd door tweakduke op 10-10-2021 08:24 ]
Leuk inderdaad die goederenlift. Wel een gemiste kans dat ze die niet wat centraler in de woning hebben geplaatst zodat hij ook naar de bovenverdieping kon. Dan had je je wasmanden etc. ook makkelijk naar het washok kunnen liften (en de schone was weer naar boven).Herman schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 00:01:
[...]
De goederenlift vind ik wel echt gaaf:
[Afbeelding]
Thuiskomen met je boodschapjes in de parkeergarage. Vervolgens de boodschapjes via de lift in de keuken!
edit:Of nog beter: Een mancave in de kelder en je drankje en borrelhapjes via de lift naar beneden halen
Ik vind de keus voor hoe de trap boven uitkomt trouwens ook bijzonder.
:strip_exif()/f/image/ngJhX4nRuy9KAvD8CfwurZHg.jpg?f=fotoalbum_large)
Vind ik een beetje armoedig eruit zien voor een zo grote woning en ik denk dat iemand van 2 meter lang dagelijks zijn hoofd stoot als hij de trap op gaat. Ik kan me niet voorstellen dat een architect dit zo zou ontwerpen. (In de tekst staat daarom waarschijnlijk ook bewust alleen over de tuin dat die onder architectuur is aangelegd
Verder verdient de fotograaf wel een compliment. Het is knap hoe hij op de foto's de buren zo goed heeft weten te camoufleren. Maar ik zou hier niet willen wonen.
/f/image/nyESWLRXBhx2vv4afy07Z0bl.png?f=fotoalbum_large)
Het is dan ook een bouwfout. Op die plek moest er minstens 2,3 meter vrije hoogte zijn over een breedte van 85 cm. Dat gaan ze hier niet halen waardoor je vluchtwegen gewoon niet voldoen aan de minimale eisen van destijds.Rubbergrover1 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 07:48:
[...]
Leuk inderdaad die goederenlift. Wel een gemiste kans dat ze die niet wat centraler in de woning hebben geplaatst zodat hij ook naar de bovenverdieping kon. Dan had je je wasmanden etc. ook makkelijk naar het washok kunnen liften (en de schone was weer naar boven).
[Afbeelding]
Vind ik een beetje armoedig eruit zien voor een zo grote woning en ik denk dat iemand van 2 meter lang dagelijks zijn hoofd stoot als hij de trap op gaat. Ik kan me niet voorstellen dat een architect dit zo zou ontwerpen. (In de tekst staat daarom waarschijnlijk ook bewust alleen over de tuin dat die onder architectuur is aangelegd)
Verder verdient de fotograaf wel een compliment. Het is knap hoe hij op de foto's de buren zo goed heeft weten te camoufleren. Maar ik zou hier niet willen wonen.
[Afbeelding]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Bij de verkoop hebben ze de stilist de opdracht gegeven om ‘vol op het orgel’ te gaan.D.deJong schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:49:
*knip*PaT schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 08:10:
[...]
Het is dan ook een bouwfout. Op die plek moest er minstens 2,3 meter vrije hoogte zijn over een breedte van 85 cm. Dat gaan ze hier niet halen waardoor je vluchtwegen gewoon niet voldoen aan de minimale eisen van destijds.
Ophouden met het gebash op religies.
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 10-10-2021 10:16 ]
https://tweakers.net/i/cm...fy07Z0bl.png?f=user_large
Daar heb je echt alleen op zondags-rust
https://www.funda.nl/koop...-industrieweg-31/#foto-38
En die tv is mooi verstopt voor de dominee, netjes in het onderhuis.
[ Voor 26% gewijzigd door D.deJong op 10-10-2021 09:04 ]
Het is een bedrijfswoning en als zodanig bestemd: https://www.ruimtelijkepl...O.0118.2019BP8015003-ON01Rubbergrover1 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 07:48:
[...]
Leuk inderdaad die goederenlift. Wel een gemiste kans dat ze die niet wat centraler in de woning hebben geplaatst zodat hij ook naar de bovenverdieping kon. Dan had je je wasmanden etc. ook makkelijk naar het washok kunnen liften (en de schone was weer naar boven).
[Afbeelding]
Vind ik een beetje armoedig eruit zien voor een zo grote woning en ik denk dat iemand van 2 meter lang dagelijks zijn hoofd stoot als hij de trap op gaat. Ik kan me niet voorstellen dat een architect dit zo zou ontwerpen. (In de tekst staat daarom waarschijnlijk ook bewust alleen over de tuin dat die onder architectuur is aangelegd)
[Afbeelding]
In de advertentie op Funda staat het summier. Maar op het perceel zul je dus ook nog een bedrijf moeten oprichten. Maar daardoor niet te financieren als particulier.
Als een kantoor aan huis voldoende is ( ik weet het niet ) dan lijkt mij dat geen probleem en is daar controle op behalve de financiering.Bas.013 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 09:04:
[...]
Het is een bedrijfswoning en als zodanig bestemd: https://www.ruimtelijkepl...O.0118.2019BP8015003-ON01
In de advertentie op Funda staat het summier. Maar op het perceel zul je dus ook nog een bedrijf moeten oprichten. Maar daardoor niet te financieren als particulier.
Aan die typische zakenauto te zien "splinternieuwe elektrische(?) Audi" heeft de man zelf wel een of meerdere pandjes op dat terrein.D.deJong schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 08:59:
https://tweakers.net/i/cm...fy07Z0bl.png?f=user_large
Dat hekje is wel handig boven, als je je hoofd stoot flikker je anders meteen van de trap.
Modelomschrijving Q8 3.0 55 TFSI quattro MEHV (250)
Nieuwprijs € 131.456
Dacht dat ie nieuwer was, 2019 staat er.
[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 10-10-2021 09:33 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.