Ik wil nu wellicht een single-split installeren, maar ik kan hier later wellicht andere (kleine) ruimtes bij betrekken.
Zoals ik het nu zie kan hiervoor dus best voor een multi-split buitenunit gaan.
Wat ik zie, bij Daikin, is dat deze Multisplit buitenunits eigenlijk allemaal rondom zelfde minimale vermogen van circa 1,2kW zitten totdat je bij 3MXM68N en hoger komt, die een max vermogen van 10kW en meer hebben, wat ik allemaal niet nodig heb.
Als ik bij Daikin dan bij een single split kijk zie ik ook weer dezelfde minimale 1,2kW terugkomen, dus er lijkt geen penalty te zijn (wat betreft draaien op laagste modus) om voor een multisplit te gaan.
Ook lijkt er geen verschil in te zitten, tussen 2kW of 3.5kW.
Bij Panasonic is het uitgedrukt in opgenomen vermogens. Hierbij zie je een minimale 190W modus (voor verwarmen), wat zich zal vertalen naar 800 tot 1000W vermogen.
De laagste modus verwacht ik eigenlijk uren op te draaien. Vandaar de vraag of mijn beeld klopt.
Mijn eisen zijn vooral, stil (maar dat zijn ze), op laagste stand draaien, en liefst nog mogelijkheid tot lokale lan API, niet via de cloud.
Zoals ik het nu zie kan hiervoor dus best voor een multi-split buitenunit gaan.
Wat ik zie, bij Daikin, is dat deze Multisplit buitenunits eigenlijk allemaal rondom zelfde minimale vermogen van circa 1,2kW zitten totdat je bij 3MXM68N en hoger komt, die een max vermogen van 10kW en meer hebben, wat ik allemaal niet nodig heb.
Als ik bij Daikin dan bij een single split kijk zie ik ook weer dezelfde minimale 1,2kW terugkomen, dus er lijkt geen penalty te zijn (wat betreft draaien op laagste modus) om voor een multisplit te gaan.
Ook lijkt er geen verschil in te zitten, tussen 2kW of 3.5kW.
Bij Panasonic is het uitgedrukt in opgenomen vermogens. Hierbij zie je een minimale 190W modus (voor verwarmen), wat zich zal vertalen naar 800 tot 1000W vermogen.
De laagste modus verwacht ik eigenlijk uren op te draaien. Vandaar de vraag of mijn beeld klopt.
Mijn eisen zijn vooral, stil (maar dat zijn ze), op laagste stand draaien, en liefst nog mogelijkheid tot lokale lan API, niet via de cloud.
[ Voor 6% gewijzigd door !null op 20-09-2021 12:19 ]
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1P8QHNUMWRaMSQr2XcLT8qRS.jpg?f=user_large)
/f/image/BJLu9ILMzQoCuDt7JnC0Nze0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uHE0SClF4YwBBlDpqmnGySmK.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qfyd53C7Iofz1jyUricW7kHW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vxZBh4gn1ssQ02TgFxE15Aee.jpg?f=fotoalbum_large)