Hier SU 7+0 ingesteld, werkt prima.
Daarnaast heb ik wel vraagbesturing binnen de App ingesteld op 40% in het voor/najaar, daarmee dwing ik hem om niet hoog te starten(mensen met multisplit moeten dit op alle binnenunits instellen), instelling blijft bewaard en wijzigt pas als je dat zelf doet.
Daarmee zie ik de buitenunit compressor ook terug gaan naar 12 ipv bij 16 of 20 al uit te vallen(vraagbesturing instellen).
De schema wat jij toont was ik laatst kwijt, en via search functie lastig te vinden gezien een afbeelding is.
Bij deze de uitgetypte versie zodat mensen het makkelijker terug kunnen vinden.
(Daikin FTXM / RTXM setpoint klopt niet).
5.6.2 To adjust target set temperature in heating operation
Information:
When there is a big difference between the indoor room temperature and the set temperature in heating mode, adjust the target set temperature field setting.
Target temperature = remote controller set temperature + 2.5c
Example: Remote controller set temperature = 20c
Target remperature = 20c + 2.5c = 22.5c
Thermo off temperature = 24.5c
Remote:
1. Press both temp down/up & Mode simultaneously.
2. Press temp up.
3. Select SU.
4. Press Mode to confirm.
5. press Temp up.
6. Select 7.
7. Press Mode to confirm.
8. Press temp up.
9. Select the value to set the desired target temperature:
0 = -2.0c
1 = -1.0c
2 = 0.0c
3 = +1.0c
4 = +2.0c
Press mode to confirm.
Letop ik heb de binnenunit gemod, de voeler hangt aan een 20 meter kabel, Daikin heeft geen oplossing voor mijn binnenunit dus je moet zelf met soldeerapparaat aan de gang, het regelgedrag wordt daardoor een stuk beter, in verleden gaf hier de kamertemperatuur 25c aan terwijl het niet klopt(gaat zich dan inhouden kwa vermogen de voeler zit naast de uitblaasklep en wordt beinvloed door zijn eigen lucht).
[
Voor 12% gewijzigd door
mr_evil08 op 25-09-2022 13:15
]