De residential controller app van Daikin draait in beta, vind ik persoonlijk een stuk beter dan de oude.
Dus of je dit nog als minpunt ziet?
Ben zelf blij met losse units, wil ook graag de deuren dicht hebben.
Als die eerste installateur het aanbiedt, vraag hem wat voor garantie hij afgeeft als het niet lukt om te koelen/verwarmen.
Dus of je dit nog als minpunt ziet?
Garanties kan hier niemand geven, ervaringen zijn wisselend.Maartenll schreef op maandag 15 februari 2021 @ 20:18:
Hallo mede-tweakers,
Ik volg dit topic al geringe tijd maar zou toch jullie advies willen. We willen voor de komende zomers en met de komst van een kleine een wat koelere eerste verdieping.
We hebben een budget voor één single unit en mijn idee was om deze te plaatsen op de overloop. Ik lees verschillende verhalen over een airco op de overloop, enkele tweakers zijn er tevreden over omdat het wel goed werkt op deze plek. Nu heb ik een offerte ontvangen van een lokale leverancier en die raadde het dus aan om er één te plaatsen op de overloop van 3,5 kW. Nu heb ik een andere offerte opgevraagd maar zij raden deze plek weer af.
Het idee is om de airco in het trappengat (het is een open trap uiteraard) richting zolder te plaatsen. In onderstaande plattegrond heb ik wat getekend. De blauw omlijnde kamers zouden we wat koeler willen hebben.
[Afbeelding]
Kunnen jullie mij hiermee helpen? Gaat dit werken of helemaal niet?
Ben zelf blij met losse units, wil ook graag de deuren dicht hebben.
Als die eerste installateur het aanbiedt, vraag hem wat voor garantie hij afgeeft als het niet lukt om te koelen/verwarmen.
[ Voor 84% gewijzigd door ZeRoC00L op 15-02-2021 21:19 ]
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten