Ik zou gewoon goed kijken naar de combinatietabellen van jouw merk. En dan niet alleen de tabellen van je totale setup. Stel je hebt 3 binnenunits, dan ook even zoeken wat de combinatietabellen aangeven wat de combinatie van binnenunit A+B / A+C / B+C etc allemaal doen.HarmoniousVibe schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 12:06:
[...]
Geen idee, ik kan me er niet in herkennen, maar goed mijn punt is dat veel gebruikers hier roepen dat je als het even kan altijd singles moet nemen. Niet met het voorbehoud dat dit het beste is voor units die vaak alleen draaien, of met het argument dat er bij bepaalde merken in bepaalde situaties raar regelgedrag kan optreden. Nee, gewoon, "neem geen multi". Zonder dat er überhaupt duidelijk is wat de situatie van de vraagsteller is.
Heb laatst een vriend van mij proberen te helpen daarmee en toen viel het mij op dat het lijkt alsof bepaalde multiunits beter geschikt zijn dan andere voor een bepaalde combinatie van binnenunits.
Wat ik daarmee bedoel is dat sommige multiunits een minimaal vermogen hebben welke exact overeenkomt met een combinatie van 2 verschillende binnenunits. Terwijl als je een andere multiunit zou kiezen de multi wellicht net weer teveel vermogen levert in zijn minimale vermogen voor diezelfde 2 binnenunits met meer kans op ongewenst pendellen.
Het is misschien even wat werk en wellicht ben ik aan het muggenziften, maar indien je het nauwkeurig wil doen zou ik op die wijze te werk gaan.
- Kies je binnenunits
- Kies dan stuk of 2 multiunits welke jij denkt dat geschikt zijn
- Check in de combinatietabllen hoe jouw binnenunits presteren in combinatie met deze multiunits zowel wanneer alle binnunits tegelijk aan staan en bij bepaalde combinaties van binnenunits (A+B / A+C / B+C).
- Maak gebaseerd daarop je keuze van multiunit of wellicht een aanpassing in je binnenunit combinaties.
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL