Het probleem is niet zozeer het vermogen van de unit, maar puur de layout van de ruimtes. Je zou je woonkamer extra warm moeten stoken om de serre op een behaaglijke temperatuur te krijgen, en dan nog voorspel ik dat je in die serre zit te bibberen in de winter. Enige manier om dat te overkomen is door alles op één temperatuur te zetten en 24/7 aan te laten staan. Uiteindelijk warmt de serre dan wel op, maar als je van plan bent om hem maar een paar uurtjes per dag te laten draaien dan ga je het daar nooit warm krijgen denk ik.Tomv schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 10:04:
De serre is inderdaad voor 75% van glas voorzien. In de ochtend staat hier de zon op het glas, en de middag op het (plat) dak.
2 losse airco's zie ik niet zitten. Zou voornamelijk gaan om de woonkamer in de ochtenden/avonden te verwarmen.
Ik begrijp de stelling van 2 singles compleet. Echter zou de voorkeur toch echt uitgaan naar 1.
Indien ik de voorgestelde locatie neem, wat zou de gewenste uitvoering dan zijn? 3.5 of 5.0?
Je serre heeft een plat dak, een aparte 2,5kw in die ruimte lijkt me (op basis van je tekening) een veel betere optie als je de buitenunit kwijt kan.

:strip_exif()/f/image/a7uMLyJsl2Znd6A8bjxqKBmt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cisogpEqG9Yb9IsirvALHJ10.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XgwkhHf0dsp6jOgdcWYtGA5m.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3CSTAIux8pvt4tL1emcEi5VS.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/wM81lmEupe5ZoD6lWPf235KO.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/ikFFzkvYO2oHOMvW8GOvUY3N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gPVIEpJw6qQjBuF9Sjyieso3.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/POUQGm83CcxkDelX1Uu1GHnU.png?f=user_large)