• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ben wel een beetje klaar met de gow-hype overal. ja, natuurlijk is dit spel bovengemiddeld en zal heel goed verkopen. wat verwacht je dan dat er ging gebeuren in de gamewereld dat half-dood ligt met allemaal remakes en remasters de afgelopen 2 jaar? mensen zijn eindelijk een beetje blij dat ze iets 'nieuws' voorgeschoteld krijgen.
Farabi schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:19:
ben wel een beetje klaar met de gow-hype overal. ja, natuurlijk is dit spel bovengemiddeld en zal heel goed verkopen. wat verwacht je dan dat er ging gebeuren in de gamewereld dat half-dood ligt met allemaal remakes en remasters de afgelopen 2 jaar? mensen zijn eindelijk een beetje blij dat ze iets 'nieuws' voorgeschoteld krijgen.
Toegegeven dit jaar is nogal een letdown kwa games, alleen HFW en ook dat was minder dan ik had gehoopt, maar GoW Ragnarok ziet er wel echt weer uit als een gruwelijke game, snap niet zo goed dat je je opwind over de hype. Mensen mogen toch enthousiast zijn voor de release van een steengoede AAA game?

edit: Oh ja, en GT7 natuurlijk.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Farabi
  • Niet online
Kalder schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:37:
[...]

Toegegeven dit jaar is nogal een letdown kwa games, alleen HFW en ook dat was minder dan ik had gehoopt, maar GoW Ragnarok ziet er wel echt weer uit als een gruwelijke game, snap niet zo goed dat je je opwind over de hype. Mensen mogen toch enthousiast zijn voor de release van een steengoede AAA game?
ik vind het gewoon een beetje vreemd dat mensen verbaasd doen als dit spel een 9 of 10 krijgt van de critics. no shit, had iemand dan een 6 verwacht? deze score is gewoon de statistiek van de hele gow-reeks.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 04-11-2022 19:42 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:50
Farabi schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:19:
Ja super vervelend zeg dat mensen enthousiast zijn. Dat wil je toch gewoon niet hebben op internet.
Farabi schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:40:
[...]

ik vind het gewoon een beetje vreemd dat mensen verbaasd doen als dit spel een 9 of 10 krijgt van de critics. no shit, had iemand dan een 6 verwacht? deze score is gewoon de statistiek van de hele gow-reeks.
Ik zie alleen iemand die een bericht deelt met wat scores daarin (zelfs dat zie ik niet meer terug, zal wel in het GoW topic geweest zijn) , maar ik zie niemand die daar verbaasd over is :/

[ Voor 8% gewijzigd door Kalder op 04-11-2022 19:50 ]

Verwijderd

Kalder schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:37:
[...]

edit: Oh ja, en GT7 natuurlijk.
Dying light 2, sifu, stray, the quarry, tlou part 1, legacy of Thieves collectie, gt7 etc. Ik heb mij dit jaar wel vermaakt hoor.
Verwijderd schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:50:
[...]

Dying light 2, sifu, stray, the quarry, tlou part 1, legacy of Thieves collectie, gt7 etc. Ik heb mij dit jaar wel vermaakt hoor.
Alleen Stray en GT7 van dat lijstje gespeeld, GT7 vermaak ik me nog steeds mee, maar Stray was iets minder dan ik had gehoopt, moet ik nog uitspelen maar staat nog wel op de PS5.

tlou al gespeeld (ok niet de remake maar dat hoeft van mij niet), zelfde geld voor legacy of thieves, heb alle Uncharted games al gespeeld, en geen interesse om opnieuw te spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door Kalder op 04-11-2022 19:52 ]

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02:10
Verwijderd schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:50:
[...]

Ik wilde net zeggen, er was genoeg moois, en GoW wordt de kers op de PS5 taart.

Oh ja en ik ben zeker hyped, heb volgende week al vrij genomen. Ik ga de hele nacht door.

[ Voor 12% gewijzigd door ZesBarkiePK op 04-11-2022 20:01 ]

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:38
Ik snap de hype wel…

God of War was voor mij dé voornaamste reden om een PS5 aan te schaffen.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:39

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik vind het een beetje een raar argument om te zeggen dat de hype niet terecht zou zijn omdat er dit jaar weinig games uitkomen. GoW is gewoon een steengoede game, zelfs al zouden er dit najaar nog 3-4 triple-A games uitkomen dan haalde GoW waarschijnlijk nog de hoogste cijfers.

Zelf heb ik dit jaar weinig nieuwe tripel-A gespeeld. Ja Horizon was echt super. GT7 wil ik nog wel eens kopen maar ik weet van mezelf dat ik barslecht ben in het racen met controller waardoor ik waarschijnlijk niet ver kom dus ik wacht op een aanbieding :P. Eldenring is niet mijn soort game dus niet gespeeld. Cyberpunk PS5 versie heb ik mij wel mee vermaakt maar was niet meer dat een matige/gemiddelde game. Verder speel ik veel games uit de PS+ extra, dus ik vermaak me prima maar ik hoop wel dat er volgend jaar meer games uitkomen die echt de moeite zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 05-11-2022 11:33 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-12 11:08

thunder8

Het gedonder begint weer.

Chaoss schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:51:
...
GT7 wil ik nog wel eens kopen maar ik weet van mezelf dat ik barslecht ben in het racen met controller waardoor ik waarschijnlijk niet ver kom dus ik wacht op een aanbieding :P.

...
Denk dat je positief verrast zal zijn hoe goed de implementatie van de Dual Sense controller is in GT7. Ik heb een compleet racerig staan en toch gebruik ik grotendeels van de tijd gewoon de controller ipv stuur en pedalen, omdat ik dat uren langer volhou en dat kan doen half liggend op de bank. :P

De reden om te wachten zou meer zijn dat er meer content in de game nodig is, vooral als je de menuboeken eenmaal doorlopen hebt. Als je geen online racer bent, is de single player content nog niet echt enorm uitgebreid, zeker niet als je echt bezig wil met auto's verzamelen. Ik heb de game vanaf dag 1 en het is nu qua content al een heel stuk beter dan in het begin, maar er mogen nog wel flink wat races met goede payout bijkomen in single play. Ook mag het aantal circuits nog wel een stuk groter voor meer afwisseling. GT Sport biedt momenteel meer single player races dan GT7 en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:45
Thalaron schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:11:
Ik snap de hype wel…

God of War was voor mij dé voornaamste reden om een PS5 aan te schaffen.
Hier ook speciaal ps5 gekocht voor GoW, ook al had ik nog een ps4 liggen. ;)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
thunder8 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:10:
[...]

De reden om te wachten zou meer zijn dat er meer content in de game nodig is, vooral als je de menuboeken eenmaal doorlopen hebt. Als je geen online racer bent, is de single player content nog niet echt enorm uitgebreid, zeker niet als je echt bezig wil met auto's verzamelen.
Het zou me inderdaad gaan om het auto's verzamelen, online racen ga ik waarschijnlijk niet doen. Digitale versie is het handigst om af en toe tussendoor te spelen. Ben alleen bang dat aanbieding via de store voorlopig niet gaat gebeuren.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-12 11:08

thunder8

Het gedonder begint weer.

Chaoss schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:32:
[...]

Het zou me inderdaad gaan om het auto's verzamelen, online racen ga ik waarschijnlijk niet doen. Digitale versie is het handigst om af en toe tussendoor te spelen. Ben alleen bang dat aanbieding via de store voorlopig niet gaat gebeuren.
Die kans is redelijk aanwezig. Gewoon in de gaten houden met psprices.com, dan zie je snel genoeg wanneer die in de aanbieiding is. :P

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-12 21:11

Superkiwi

Hoi doei

Chaoss schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:51:
(...) Eldenring is niet mijn soort game dus niet gespeeld. Cyberpunk PS5 versie wel plezier aan beleeft maar dat was een vrij matige game. Verder speel ik veel games uit de PS+

(...) Eldenring is niet mijn soort game dus niet gespeeld. Cyberpunk PS5 versie heb ik mij wel mee vermaakt maar was niet meer dat een matige/gemiddelde game. Verder speel ik veel games uit de PS+ extra (...)
Is dit een 'zoek de vijf verschillen' opdracht? Tot nu toe heb ik er vier, wie vindt die laatste?

;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Superkiwi schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:31:
[...]

Is dit een 'zoek de vijf verschillen' opdracht? Tot nu toe heb ik er vier, wie vindt die laatste?

;)
Er zijn er 6, goed zoeken :P

Ik dacht al dat er iets mis was gegaan. Halve post schrijven, tussendoor iets anders doen en dan afmaken is niet handig.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
thunder8 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:42:
[...]

Die kans is redelijk aanwezig. Gewoon in de gaten houden met psprices.com, dan zie je snel genoeg wanneer die in de aanbieiding is. :P
Heb hem 'geliked' in de PlayStation Store als het goed is krijg ik dan wel een melding.

En anders toch maar de disk versie scoren, komt af toe goedkoop op MP voorbij.

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 05-11-2022 12:34 ]

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

GT7 is het enige spel dat ik digitaal heb gekocht, precies om niet steeds discs te hoeven wisselen - kan het sterk aanraden, vooral met de snelle laadtijden.

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-12 15:53
FMS schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 13:58:
GT7 is het enige spel dat ik digitaal heb gekocht, precies om niet steeds discs te hoeven wisselen - kan het sterk aanraden, vooral met de snelle laadtijden.
Gezien de 100GB+ die de disc op mijn SSD zet zit daar geen verschil tussen, na de diskcontrole zelf.
WaterFire schreef op zondag 6 november 2022 @ 09:20:
[...]

Gezien de 100GB+ die de disc en daarna download op mijn SSD zet zit daar geen verschil tussen, na de diskcontrole zelf.
Nee kwa laadtijden zal het geen verschil maken, maar hij zegt ook dat hij de digitale versie gekocht heeft zodat hij dan niet steeds discs hoeft te wisselen, zeer begrijpelijk bij zo'n game als GT7 wat je vaak tussen andere games door speelt (althans ik wel), dus toen ik HFW aan het spelen was vanaf disc, was het wel fijn dat ik niet steeds de disc voor GT7 erin hoefde te doen als ik weer even wilde gaan racen aangezien ik ook de digitale versie gekocht heb om dezelfde reden ;)

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08-12 14:55
Voor de geïnteresseerden, ik heb de God of War Dualsense controller al binnen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MMTkJkT8VKgmguKIgdR0ieM6L-A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VIeJKHM0wZGYVHhqNPbcDLGp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YUfBT-0rxcA82NHZBXvlgM_yLaI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FkNVrFI7P8wNDwYFBYnJmnbE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-baKK8RMkXRA_uZfiYyeLEMMUQc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sPGJQWHtnlz05cwb05I4IWjb.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Voor diegenen die te laat waren met reserveren/pre-ordenen, nog gewoon te bestellen bij Amazon DE of PlayStation Direct

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2022 07:24 . Reden: aanvulling ✅ ]

Wat je met een PS5 allemaal wel niet kan maken :P

• ZesBarkiePK
Hahaha wel creatief, maar dat gaat nooit lang goed, de dwergen in dat kasteel zullen het in ieder geval niet snel koud krijgen. ;)

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

ZesBarkiePK schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:40:
[...]

Hahaha wel creatief, maar dat gaat nooit lang goed, de dwergen in dat kasteel zullen het in ieder geval niet snel koud krijgen. ;)
Er is wel aan airflow gedacht, de lava overlapt de lucht stroom niet van wat ik uit de comments begreep.

• ZesBarkiePK
Kalder schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:41:
[...]

Er is wel aan airflow gedacht, de lava overlapt de lucht stroom niet van wat ik uit de comments begreep.
Ja ik zit nu de rest van het kanaal te bekijken, ik vind het erg knap gedaan. Ook leuk dat zo’n meid dat allemaal maakt.

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Jeetje wat een lelijk ding :P

Ik ben wel verbaasd dat er nog zo weinig aftermarket alternatieven zijn voor de behuizing. Je zou denken dat met 3d printers het makkelijk is om allerlei vormen te fabriceren. Zolang het op dezelfde manier in de gleufjes klikt.

• ZesBarkiePK
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WmmRBzaoJJCw__-beX002WyMfp4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AThYuV5LKuHI4l1ChKMSJrFS.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LdZc85lFRk7aUQthxdgYmR5_Q3Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5A66sRUveKteUmqLWcCBf8lN.jpg?f=user_large

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Offtopic:

Skyrim met mods maar weer eens aangeslingerd, dat vult de tijd wel :P

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-12 12:39
FMS schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:57:
Jeetje wat een lelijk ding :P

Ik ben wel verbaasd dat er nog zo weinig aftermarket alternatieven zijn voor de behuizing. Je zou denken dat met 3d printers het makkelijk is om allerlei vormen te fabriceren. Zolang het op dezelfde manier in de gleufjes klikt.
Alleen hou je bijna altijd de niet zo strakke afwerking, en voor resin printen mag je een beste printer hebben om dat vlak te halen.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:45
Zojuist GOW bij Wehkamp besteld, als het goed is morgen in huis..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XAI0qfZ7GLFCl-d1rWbeM-eHvc8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8bOXQIqq8NdjUtHngGLUv8uM.jpg?f=fotoalbum_large

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DdALf4XkdorWjJXpih_Q-hsWflY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DOS5llG9qNijgjMMJJiO0bSo.jpg?f=fotoalbum_large

The wait is almost over!!! 8)

• Runaque
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-11 15:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cxG59ZuYXj0lzJzkIK8ZJjyvHag=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NNO1K4viAHr6nTR0Y9ZRLhvO.jpg?f=fotoalbum_large

Ik weet het, het is al een game dat een hele poos uit is, maar vorige week had ik toch de moed bij elkaar geraapt om er aan te beginnen en wat een game was me dat! Verhaal is best goed en beter dan het vorige Spider-Man game, maar er zijn momenten dat je een "copy-paste" gevoel krijgt met dat Underground gewoon Martin Li's bende was en Sable is vervangen door Roxxon. Wat het game wel een beter gevoel geeft is meer feeling met de gemeenschap en een goed en soms ook wel emotioneel verhaal.

Nu eens kijken welke games ik nog verder bezit die de moeite waard zijn om aan te beginnen nadat ik alle side quests en collectables heb weten te verzamelen.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-12 11:57

Ace

Happy Happy Joy Joy

Farabi schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:40:
[...]

De reviewer die GoW2 daadwerkelijk een 6 heeft gegeven krijgt doodsbedreigingen;

https://www.dualshockers....eat-after-giving-6-of-10/

• Farabi
  • Niet online
Ace schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:56:
[...]

De reviewer die GoW2 daadwerkelijk een 6 heeft gegeven krijgt doodsbedreigingen;

Oh, nu weet ik waarom het spel een 10 krijgt overal :P

Verwijderd

[...]

De Koreeaanse vertaling en let op(!) kan SPOILERS bevatten

• ZesBarkiePK
[...]

Ik weet niet hoe ze dingen in Korea doen, maar dit kan je volgens mij niet vergelijken met doodsbedreigingen die bijvoorbeeld een Geert Wilders ontvangt. Het is natuurlijk erg triest dat dit überhaupt gebeurd, maar als ik een die doodsbedreigingen lees kan ik het niet serieus nemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_eBUztBc14Hd279J0ynlpFqwEZM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bBCtxXlziomGF3p2AIdUNlQN.png?f=user_large

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22:36
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:18:
[...]

Ik weet niet hoe ze dingen in Korea doen, maar dit kan je volgens mij niet vergelijken met doodsbedreigingen die bijvoorbeeld een Geert Wilders ontvangt. Het is natuurlijk erg triest dat dit überhaupt gebeurd, maar als ik een die doodsbedreigingen lees kan ik het niet serieus nemen.

[Afbeelding]
Maar wat wil je hiermee zeggen? Dat je hem wel een beetje mag bedreigen, zolang je het niet te specifiek maakt? Of dat het niet zo erg is, want iemand anders (Geert Wilders) zit in een nog slechtere situatie. Er wordt letterlijk gezegd I'll kill you. En dat omdat iemand een niet heel positieve (negatief kan je het niet eens noemen, hij geeft de game gewoon een voldoende) game review heeft geschreven. Wat mij betreft moeten we absoluut niet doen alsof dit soort dingen normaal zijn, want daarmee vervaag je de grens.... Internetwappies die iemand bedreigen (zelfs al is het "maar" iemand op z'n bek slaan, zoals ook al wordt gezegd in dit berichtje) zijn nooit oké, en dat moeten we blijven uitspreken wat mij betreft.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:22
het een beetje goed praten inderdaad |:( |:(

PSN ID: Svennie-NL

• ZesBarkiePK
evil_lemon schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:27:
[...]

Maar wat wil je hiermee zeggen? Dat je hem wel een beetje mag bedreigen, zolang je het niet te specifiek maakt? Of dat het niet zo erg is, want iemand anders (Geert Wilders) zit in een nog slechtere situatie. Er wordt letterlijk gezegd I'll kill you. En dat omdat iemand een niet heel positieve (negatief kan je het niet eens noemen, hij geeft de game gewoon een voldoende) game review heeft geschreven. Wat mij betreft moeten we absoluut niet doen alsof dit soort dingen normaal zijn, want daarmee vervaag je de grens.... Internetwappies die iemand bedreigen (zelfs al is het "maar" iemand op z'n bek slaan, zoals ook al wordt gezegd in dit berichtje) zijn nooit oké, en dat moeten we blijven uitspreken wat mij betreft.
Ja heb je zijn review eigenlijk al wel gelezen? Hij schrijft “God of War Ragnarok a highly anticipated title to make its grand entrance. This one feels rather like a quickly brewed DLC of the previous title instead”. Als je God of War Ragnarok een DLC noemt, dan kan je kritiek van de fans gaan verwachten.

En begrijp me niet verkeerd ik ben het 100% met je eens, en nee, ik praat hier niks goed. Doodsbedreigingen om iets waar je je mening over geeft kan niet, maar je ziet ook dat het door iemand met 3 hersencellen geschreven is. Ik kan het allemaal niet serieus nemen in ieder geval.

ZesBarkiePK schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:18:
[...]

Ja heb je zijn review eigenlijk al wel gelezen? Hij schrijft “God of War Ragnarok a highly anticipated title to make its grand entrance. This one feels rather like a quickly brewed DLC of the previous title instead”. Als je God of War Ragnarok een DLC noemt, dan kan je kritiek van de fans gaan verwachten.

En begrijp me niet verkeerd ik ben het 100% met je eens, en nee, ik praat hier niks goed. Doodsbedreigingen om iets waar je je mening over geeft kan niet, maar je ziet ook dat het door iemand met 3 hersencellen geschreven is. Ik kan het allemaal niet serieus nemen in ieder geval.
Volgens mij hebben de meeste mensen die mensen dreigen te vermoorden sowieso niet meer dan 3 hersencellen, laat staan iemand die het echt zou doen, die heeft geluk als hij er 1 heeft.

Alleen tijdens een potje call of duty o.i.d. is het wel ok om elkaar de dood in te wensen, want dat is basically wat je in dat spel doet :+

[ Voor 7% gewijzigd door Kalder op 08-11-2022 17:37 ]

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-12 15:42
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:18:
[...]

Het probleem is dat je mensen met 3 hersencellen hebt die gewoon een wapen hebben en die ook bereid zijn te gebruiken.

Verder hebben die fans nog totaal geen recht van spreken, want die hebben de game niet gespeeld. Er wordt net gedaan alsof GoW Ragnarok het beste is na de uitvinding van gesneden brood want het heeft al een 9.4 op metacritic, maar als ik eerlijk ben vond ik dat er op deel 1 heel veel was aan te merken. Ja deels is dat smaak en over smaak valt natuurlijk niet te twisten.

• Runaque
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-11 15:31
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:18:
[...]

[Afbeelding]
Volgens mij gaat men in Z-Korea met dit soort dingen iets serieuzer om dan in Nederland of België, maar of je nu doodsbedreigingen naar een "reviewer of journalist" stuurt of naar een "link(s)e" politieker zijn beiden onaanvaardbaar, PUNT!!! Je post komt anders wel wat over als bij de een is het best ok en te begrijpen en bij die andere is totaal onaanvaardbaar,
Maar uiteindelijk gaat het hier over games en consoles en niet over recht of rechtvaardigheid.

• ZesBarkiePK
Runaque schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 18:19:
[...]

Volgens mij gaat men in Z-Korea met dit soort dingen iets serieuzer om dan in Nederland of België, maar of je nu doodsbedreigingen naar een "reviewer of journalist" stuurt of naar een "link(s)e" politieker zijn beiden onaanvaardbaar, PUNT!!! Je post komt anders wel wat over als bij de een is het best ok en te begrijpen en bij die andere is totaal onaanvaardbaar,
Maar uiteindelijk gaat het hier over games en consoles en niet over recht of rechtvaardigheid.
Nou ik denk dat de reviewer geen pantservoertuig met 4 gewapende beveiligers nodig heeft en iemand die de post voor hem uit z’n brievenbus haalt en scant. Maar misschien begrijp ik het gewoon niet, ik bedoelde het in ieder geval niet verkeerd.

Verwijderd

God of War Ragnarök ook bij Bol voor 69,95 :)
En wat is daar bijzonder aan? Of is dit gewoon reclame voor bol.com? De game is daar toch ook al gewoon een hele tijd te bestellen? Het is overigens niet de goedkoopste, op https://www.budgetgaming.nl/ps5/god+of+war:+ragnarok.html kun je zien dat hij goedkoper te vinden is, al scheelt het niet veel ;)

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:14
Kwistnix schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:07:
Was vanmorgen uitgenodigd om een PS5 te kopen direct via Playstation, maar zelfs dat is volwaardig kansloos :D
Zit je een kwartier in een wachtrij, mag je naar de shop, alles weg.
Balen! Ik had ook een uitnodiging en mij is het wel gelukt. Binnenkort hier ook een PS5!

• Yonix
Here. We. Go. _/-\o_ *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gx0y-ZKSm5eNK6pn36ypIfg63BE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U8V96OBIZbXEF9NPdOeeZCgZ.jpg?f=fotoalbum_large

• ZesBarkiePK

• Yonix
Damn, het is het morgen gewoon weer een werkdag is; ik wil namelijk door! :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1lGVHHUBIlpyyHi3cCqbg0rTkCI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H13Y7x8y9kD1qszXgCoqSKFw.jpg?f=fotoalbum_large

Anyhow, impressed so far! Morgen gaan we door. 8)

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:23
Voor degene die het nog niet wisten, er is ook een eigen topic voor [PS4/5] God of War 2: Ragnarok

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Verwijderd

Kalder schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:46:
[...]

En wat is daar bijzonder aan? Of is dit gewoon reclame voor bol.com? De game is daar toch ook al gewoon een hele tijd te bestellen? Het is overigens niet de goedkoopste, op https://www.budgetgaming.nl/ps5/god+of+war:+ragnarok.html kun je zien dat hij goedkoper te vinden is, al scheelt het niet veel ;)
Oprechte excuses voor mijn enthousiasme... ;) En reclame voor Bol(?) jij doet toch exact hetzelfde door een link te plaatsen met andere aanbieders waar hij nog goedkoper is.
Verwijderd schreef op woensdag 9 november 2022 @ 06:27:
[...]

Oprechte excuses voor mijn enthousiasme... ;) En reclame voor Bol(?) jij doet toch exact hetzelfde door een link te plaatsen met andere aanbieders waar hij nog goedkoper is.
Ik maak geen reclame voor een specifieke winkel, ik plaats alleen een link van een vergelijkingswebsite, maar excuses zijn niet nodig hoor, vond het alleen een beetje een vreemde post :P

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-12 16:28
Stel ik haal mijn extra SSD uit de PS5 en doe deze in een andere PS5 (met dezelfde account). Wordt dat geaccepteerd door de PS5 of moet ik deze dan eerst noodgedwongen formatteren en honderden GB's opnieuw downloaden met mijn trage internetverbinding?

PSN ID = Jorco

Jorco schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:19:
Stel ik haal mijn extra SSD uit de PS5 en doe deze in een andere PS5 (met dezelfde account). Wordt dat geaccepteerd door de PS5 of moet ik deze dan eerst noodgedwongen formatteren en honderden GB's opnieuw downloaden met mijn trage internetverbinding?
Durf het je niet met zekerheid te zeggen, maar vrees dat je inderdaad alles opnieuw zult moeten installeren.

YouTube: PS5 to PS5 internal SSD swap
Schijnbaar kan het dus wel :)

[ Voor 12% gewijzigd door Kalder op 09-11-2022 10:24 ]

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-12 16:06
Ik begrijp dat er inmiddels 1440p support is voor de ps5.
Over een paar dagen word mijn ps5 geleverd.
Waar loop ik tegen aan als ik de ps5 aansluit op mijn ultra wide 3440x1440 monitor ?
murky123 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:21:
Ik begrijp dat er inmiddels 1440p support is voor de ps5.
Over een paar dagen word mijn ps5 geleverd.
Waar loop ik tegen aan als ik de ps5 aansluit op mijn ultra wide 3440x1440 monitor ?
Zwarte balken aan de zijkant of uitgerekt beeld.

• murky123
next gen, no 21:9 support jammer 8)

• ZesBarkiePK
murky123 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:25:
Met wat tuning gaat het wel lukken hoor. Maar echte 21:9 of 32:9 support heb je niet. Voor genoeg monitoren vind je de beste PS5 settings online, gewoon even Google raadplegen.

• kneusteun
murky123 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:25:
Ja vind ik zelf ook erg jammer, heb dezelfde resolutie bij mijn monitor.
Nu heb ik wel gewoon de boel op de oled aangesloten, maar zou wel fijn zijn als ie Ultra wide deed, dan had ik hem eventueel naast mijn pc kunnen zetten.

Geen heel groot issue, maar rare keuze.

• murky123
kneusteun schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:39:
[...]

Ja vind ik zelf ook erg jammer, heb dezelfde resolutie bij mijn monitor.
Nu heb ik wel gewoon de boel op de oled aangesloten, maar zou wel fijn zijn als ie Ultra wide deed, dan had ik hem eventueel naast mijn pc kunnen zetten.

Geen heel groot issue, maar rare keuze.
beneden op de 4k tv mag het niet van mijn vrouw, mijn pc setup is ultrawide. mijn zoon heeft wel 4k oled, maar daar zit zijn ps5 op.

dan voorlopig maar even op de 1080p beamer in de slaapkamer 120 inch scherm tot er een 4k beamer komt.

pffff first world issues

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:44
murky123 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 13:16:
[...]

beneden op de 4k tv mag het niet van mijn vrouw,

pffff first world issues
>:) :X

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-12 13:42
[...]
beneden op de 4k tv mag het niet van mijn vrouw
Die van mij pakt zonder te morren de ipad erbij en zet een NC headset op, zodat ik mezelf in de woonkamer van de bank kan blazen. Echt wife material <3

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 09-11-2022 14:16 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 27-12 11:24
Hulleman schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:15:
[...]

Die van mij pakt zonder te morren de ipad erbij en zet een NC headset op, zodat ik mezelf in de woonkamer van de bank kan blazen. Echt wife material <3
Tsja, als je dat zoekt in een relatie..

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:50
Sleeon schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:16:
[...]

Lijkt me iig beter dan dat je partner je dingen verbied :).

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-12 15:48

Stimulate14

⭐⭐⭐

Sleeon schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:16:
[...]

Klinkt mij als vrijheid ipv dingen verbieden.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12 18:46
ZesBarkiePK schreef op woensdag 9 november 2022 @ 07:44:
[...]

[...]

Ik ben wel benieuwd hoe lang jullie hebben moeten wachten op een kans om een PS5 te bestellen? Ik neem aan dat PlayStation de uitnodiging per e-mail verstuurd net zoals bijvoorbeeld Bol.com? Hoe lang stond je ingeschreven?
Hulleman schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:47:
[...]

Ik had de PS5 bij launch. Ik kreeg volgens mij rond september 2020 een mail van bol.com met de optie om een preorder te plaatsen. Dacht, ga ik gewoon doen. Toen moest ik meteen betalen en daar had ik nog geen trek in. Preorder weer verwijderd. Later die dag toch weer een preorder geplaatst en betaald met creditcard. Die werd pas afgeschreven bij het verzenden van de PS5. Achteraf érg blij dat ik toch die preorder geplaatst had bij bol.com, omdat het nog steeds erg lastig is er één te kopen voor een normale prijs.

Daarna nog een keer ingeloot bij coolblue en de PS5 voor m'n zwager besteld. Dat is denk ik een half jaartje terug. Heb best wel wat pogingen gedaan om meer PS5's te kopen. Wat vrienden zitten er nog steeds op te wachten, maar volstrekt kansloos. De vorige mail van bol.com (maandje of 2 terug?)met de aankondiging was ik op tijd, maar niet de mogelijkheid gehad om er één te kopen.
Ben er nog steeds blij mee dat ik die ene dag in september (8ste) vorig jaar zo rond 7:30 met mijn slaperige harses toevallig op mijn telefoon keek waarom die zo'n herrie maakte, bleek het een telegram bot te zijn die voorraad bij Bol melde. Direct besteld (ging niet eens in 1x goed) en hoppa order bevestigd.

Paar maanden geleden nog geluk gehad voor een maat van me via Amazon.co.uk maar verder zie ik ze nergens wat ik eerlijke gezegd niet verwacht had. Ik dacht zelf dat het tegenwoordig toch wel eenvoudiger zou moeten zijn maar helaas.

Zelf hoop ik dat de mijne het nog lang volhoudt want op een vervanger hoef je tegenwoordig ook niet te rekenen als er iets mee is heb ik het idee.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12 21:54
ZesBarkiePK schreef op woensdag 9 november 2022 @ 07:44:
[...]

[...]

Ik ben wel benieuwd hoe lang jullie hebben moeten wachten op een kans om een PS5 te bestellen? Ik neem aan dat PlayStation de uitnodiging per e-mail verstuurd net zoals bijvoorbeeld Bol.com? Hoe lang stond je ingeschreven?
toen ik er eenmaal voor ging was het binnen een maandje wel gebeurd. Maar dat betekende wel: Telegram bots en daar bovenop zitten, en bereid zijn om meuk erbij te krijgen (media markt).

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-12 12:54
Pixeljunk_NL schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:27:
Zijn er trouwens mensen die Dayz op de Ps5 spelen? Lijkt me leuk om eens met wat mensen samen op avontuur te gaan.

ps Dayz is afgeprijsd in de PS store naar 30 euro en er is onlangs een dikke patch uitgekomen die zorgt voor meer items maar vooral een betere stabiliteit.
Sinds kort eens aan Dayz begonnen. Best stijle leercurve. Steeds weer opnieuw beginnen |:(

wijze woorden

Verwijderd

Hulleman schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:15:
[...]

Die van mij vraagt waneer zij weer mag op de Playstation <3 + <3

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-12 19:52
Hier geen gamer thuis, maar toen ik haar vertelde dat de Sims 4 gratis was (gelukkig ook op PC en niet alleen op de PS5) wordt er wel verdacht veel gegamed :+

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-12 22:42
Mag deze vraag hier gesteld worden?

Ik ben opzoek naar een nieuwe monitor voor mijn PS5 op aan te sluiten.
Naar mijn mening is zou ik voor 4K gaan of voor een 1440p monitor? (120hz)
Zijn er toevallig aan te raden monitoren? (prijsklasse max 400€)

Bedankt voor de eventuele antwoorden :)

• kneusteun
[...]

beneden op de 4k tv mag het niet van mijn vrouw, mijn pc setup is ultrawide. mijn zoon heeft wel 4k oled, maar daar zit zijn ps5 op.

dan voorlopig maar even op de 1080p beamer in de slaapkamer 120 inch scherm tot er een 4k beamer komt.

pffff first world issues
Dan heb je het beter voor elkaar 😂
Ik ben mijn ps5 nu merendeels kwijt omdat de vrouw ghost of Tsushima op de ps5 opnieuw wil uitspelen 😅

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:03
Gamed er iemand op een 1440p monitor met hdmi 2.0? Draait een game zoals call of duty op 120hz?

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-12 10:38
Voor de mensen met PlayStation Plus Extra en Premium

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:59
HeRSteiN schreef op woensdag 9 november 2022 @ 17:22:
Mag deze vraag hier gesteld worden?

Ik ben opzoek naar een nieuwe monitor voor mijn PS5 op aan te sluiten.
Naar mijn mening is zou ik voor 4K gaan of voor een 1440p monitor? (120hz)
Zijn er toevallig aan te raden monitoren? (prijsklasse max 400€)

Bedankt voor de eventuele antwoorden :)
Hiervoor hebben we een heel subforum ;)
Componenten koopadvies

PS: gebruik de zoekfuntie, deze vraag is vaker gesteld :)

[ Voor 5% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2022 01:53 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:59
Ik heb een aantal discussie afgesplitst naar de juiste topics: over de beschikbaarheid en een discussie over een disc-probleem.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Linksquest schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:12:
Voor de mensen met PlayStation Plus Extra en Premium
Hiervoor hebben we natuurlijk ook het PS+ Topic, want met de PS5 specifiek heeft dit weinig te maken.
Leuke maand wel precies.

[ Voor 12% gewijzigd door Twixie op 10-11-2022 08:59 ]

• Cardwizard
Twixie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 08:57:
[...]

Hiervoor hebben we natuurlijk ook het PS+ Topic, want met de PS5 specifiek heeft dit weinig te maken.
Leuke maand wel precies.
Hou toch op, super om dat hier voorbij te zien komen.

Als hier alleen de PS5 besproken mag worden is het snel klaar, inhoudelijk bespreken kan in het andere topic maar hier melden hoort er absoluut bij 8)7
Cardwizard schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:03:
[...]
Hou toch op, super om dat hier voorbij te zien komen.
Ja, laat ons overal alles posten, lekker overzichtelijk. 8)7 8)7
Wat is dan nog het nut van een PS+ topic. En zoals ik al zei heeft het echt niets te maken met PS5, ik denk zelfs niet eens dat er een PS5 titel bij zit.

[ Voor 16% gewijzigd door Twixie op 10-11-2022 09:06 ]

• Cardwizard
Twixie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:05:
[...]

Wat is dan nog het nut van een PS+ topic.
Dat kun je beter daar bespreken >:)

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Twixie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:05:
[...]

Wat is dan nog het nut van een PS+ topic.
Dat hoor je niet in dit topic te bespreken, maar in: Feedback op moderatie binnen Spielerij

:*)

[ Voor 6% gewijzigd door Bas170 op 10-11-2022 09:45 ]

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:07
Poh, GoW is tof zeg. Enige minpunt so far is dat je het er koud van krijgt. :P

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Timothy3000 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:29:
Je kunt hem altijd laten liggen tot de zomer :+

Timothy3000 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:29:
PS5 op de salontafel, achterkant naar je toe draaien, gratis verwarming :P

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-12 15:25
Ik heb een monitor gehaald ipv m'n tv voor de PS5. Nu blijkt naar uren knopen om geluid in te stellen dat er geen luidspreker in de monitor zit.

Ik probeerde met een JBL speaker er geluid uit te krijgen maar dit werkt ook niet. Is het mogelijk om 2 losse speakers of een soundbar eraan te koppelen zonder dat je extra materiaal nodig hebt? Zo nee, wat heb ik er dan voor nodig om het werkend te krijgen?

• kneusteun
Redmonkey92 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:47:
Ik heb een monitor gehaald ipv m'n tv voor de PS5. Nu blijkt naar uren knopen om geluid in te stellen dat er geen luidspreker in de monitor zit.

Ik probeerde met een JBL speaker er geluid uit te krijgen maar dit werkt ook niet. Is het mogelijk om 2 losse speakers of een soundbar eraan te koppelen zonder dat je extra materiaal nodig hebt? Zo nee, wat heb ik er dan voor nodig om het werkend te krijgen?
Heeft de monitor ook geen passthrough? dan kan je een stel speakers gewoon aansluiten op de monitor waarschijnlijk.
Beetje monitor heeft dat wel dacht ik.

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:18
Redmonkey92 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:47:

Geluid uit een monitor moet je ook echt niet willen. Welke monitor is het precies? Heeft deze geen AUX aansluiting?

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-12 15:25
Alexknl schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:18:
[...]

Geluid uit een monitor moet je ook echt niet willen. Welke monitor is het precies? Heeft deze geen AUX aansluiting?
lg ultragear 27gp850

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-12 08:39

itsoutthere

The Truth

Hdmi audio breakout box?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XnEgSQ1m3ZVayuDhJP37JYofdIs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7PABfVRur6s58yOPmxSdeiks.jpg?f=fotoalbum_large

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-12 15:42
Daar zit gewoon een koptelefoon uitgang op. Speakers zo aansluiten en het volume van het scherm even correct instellen. Ik heb een lg 32gk650, daar zit ook ergens een volume instelling verstopt. Dacht het pookje naar voren duwen, zit niet in het standaard osd menu dacht ik.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Project: the perceiver ziet er ook niet verkeerd uit:

[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 10-11-2022 20:27 ]

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:14
Voor de meeste gesneden koek, maar vandaag -eindelijk- mijn ps5 binnen gekregen. Via playstation direct een uitnodiging gehad en al snel een melding dat ik mocht bestellen. Dus met een beetje mazzel een kale ps5 weten te bestellen.

Lekker met astro aan het spelen..erg leuk wat er mogelijk is met de controller in de game. Genieten!

[ Voor 9% gewijzigd door bvsteyn op 10-11-2022 21:01 ]

• skaffa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:30
Ilias1991 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:06:
Gamed er iemand op een 1440p monitor met hdmi 2.0? Draait een game zoals call of duty op 120hz?
Yes 32” 1440p scherm hier en netjes 120hz in cod Vanguard en mw2 😎

1440p 120hz vereist geen HDMI 2.1

*psnprofiles* Ioniq Electric 38kWh

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:02
Heeft iemand recentelijk nog succesvol een refund kunnen aanvragen bij PlayStation? Ik heb vorige week vrijdag en dinsdag een refund ingediend maar heb hier helemaal geen reactie op ontvangen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:11

Gregory76

Sony PlayStation freak

Rivanov schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 06:48:
Heeft iemand recentelijk nog succesvol een refund kunnen aanvragen bij PlayStation? Ik heb vorige week vrijdag en dinsdag een refund ingediend maar heb hier helemaal geen reactie op ontvangen.
Ik heb 1x een refund gedaan, toen onze zoon (van toen 3 ofzo) "per ongeluk" een spel had gekocht. :P Toen heb ik de beveiliging wat opgeschroefd en daarna heb ik het niet meer nodig gehad.

Wat is jouw situatie nu? Heb je de games gekocht en al gedownload, of hoe/wat precies? Ze zijn hier bij PlayStation naar verluid behoorlijk streng op geloof ik.

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:02
Gregory76 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 09:06:
[...]

Ik heb 1x een refund gedaan, toen onze zoon (van toen 3 ofzo) "per ongeluk" een spel had gekocht. :P Toen heb ik de beveiliging wat opgeschroefd en daarna heb ik het niet meer nodig gehad.

Wat is jouw situatie nu? Heb je de games gekocht en al gedownload, of hoe/wat precies? Ze zijn hier bij PlayStation naar verluid behoorlijk streng op geloof ik.
Spel voldoet niet aan m'n verwachtingen. Maar normaliter krijg je wel een reactie.. maar heb nu helemaal niets gehoord. Enkel de mail die je na het indienen ontvangt, dat je binnen 48 uur reactie zou krijgen. Maar helaas.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:11

Gregory76

Sony PlayStation freak

Rivanov schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 09:08:
[...]

Spel voldoet niet aan m'n verwachtingen. Maar normaliter krijg je wel een reactie.. maar heb nu helemaal niets gehoord. Enkel de mail die je na het indienen ontvangt, dat je binnen 48 uur reactie zou krijgen. Maar helaas.
Gedownload en gespeeld dus? Dan zou ik niet rekenen op een refund. Voor de situatie die jij omschrijft zijn er toch "uitpobeer versies" en Youtube recenties etc? Een spel koop je niet "om uit te proberen", imo...

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Verwijderd

Rivanov schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 09:08:
[...]

Volgens mij zijn de regels bij PlayStation zo dat zodra je de game hebt gespeeld je recht op een terugbetaling vervalt. Er is geen 'uitprobeerperiode' of iets in die richting, zodra je de game start kun je geen refund aanvragen behalve in bepaalde gevallen waar de game niet werkt of bij bijv. een Cyberpunk waar de game wel technisch gezien werkte maar niet echt.
Pagina: 1 ... 242 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord