Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:34

Chaoss

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04 05:52

Geronimous

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JDSzPFY_ZoWuobutni3YxWRLdwk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CECSgGXsJZZCN3mLEvbyx1Gw.png?f=user_large

Playstation 5 - Beschikbaarheid en levertijden

Welkom in het discussietopic over de Beschikbaarheid en levertijden van de PlayStation 5. Het voornaamste doel van dit topic is dan ook informatievoorziening voor Tweakers die op zoek zijn naar een PS5.

In dit topic komt veel informatie voorbij; om het voor iedereen zo overzichtelijk mogelijk te houden gelden er in dit topic aanvullende regels. Om te voorkomen dat nieuwe bezoekers dezelfde vraag "Hoe kom ik aan een PS5, wat moet ik in de gaten houden?" vraag stellen, hebben we dit hieronder opgenomen.

Aanvullende topicregels

• Geen posts/opmerkingen over scalping, meerdere orders plaatsen, doorverkoop en woekerprijzen.
• Geen rants /gezeur / geklaag over de inhoud van bundels.
V&A op het forum is overal verboden, dus zeker in dit ZT topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie is uit den boze.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder V&A.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Update februari 2023

Sony lijkt op het moment van schrijven meer voorraad beschikbaar te hebben., zoals ze zelf al verwachten.
de beste opties op het moment:
• via Sony direct: https://direct.playstation.com/nl-nl
• via fysieke winkels, houd het topic in de gaten.

Telegramgroepen met alerts

Een van de opties is om Telegram te installeren op je telefoon en lid te worden van een of meerdere van de onderstaande Telegramgroepen. In deze groepen worden door bots, die de grote webwinkels in de gaten houden, berichten geplaatst als er ergens nieuwe voorraad (lijkt -!-) te zijn. Met notificaties krijg je dus automatisch een melding.
Je zult er op deze manier alsnog snel bij moeten zijn, zie ook de TIPS verderop.

Voorraad fysieke winkels

Houd dit topic in de gaten voor actueel aanbod in de fysieke winkels van bijvoorbeeld MediaMarkt. Vaak wordt uit eerste hand gepost als ergens pallets met de PS5 worden gespot, Tevens is de actuele voorraard van de winkels ook via website API's uit te lezen, maar het kan daarbij ook gaan om gereserveerde artikelen.

Tips

Om de meeste kans te maken zorg je ervoor dat je geen tijdrovende handelingen moet verrichten bij online winkels, de volgende tips:
  • Maak alvast een account bij webwinkels waar je eventueel wilt bestellen.
  • Stel een verzendadres(sen) in.
  • Voer een betaalmethode(n) in (en authoriseer deze).
  • Stel beschikbare Quick Buy of Instant Buy opties in.

Aanverwante topics:

[ Voor 110% gewijzigd door Geronimous op 08-02-2023 15:30 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-04 06:53
Heeft iemand ook al de mogelijkheid gezien om de Black Edition te pre-orderen?

Had wel al wat leaks gezien van zwarte controllers enzo, maar een voor mij wordt het nog wachten. Een witte versie komt er bij mij niet in.

[ Voor 47% gewijzigd door pineapple23 op 17-09-2020 10:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@pineapple23 Ja ik heb de Zwarte Slim en Pro versie besteld.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-04 23:10
Greatsword schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:48:
@pineapple23 Ja ik heb de Zwarte Slim en Pro versie besteld.
Van de PS5? ;)

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-04 06:49
Tip; probeer de lokale Intertoys... zie berichten dat daar de wachtlijst niet heel groot is al is het maar de vraag wat hun uiteindelijke voorraad wordt.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:49
Yo_flow schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:51:
Tip; probeer de lokale Intertoys... zie berichten dat daar de wachtlijst niet heel groot is al is het maar de vraag wat hun uiteindelijke voorraad wordt.
Zou daar mee oppassen had er meerdere gebeld vorige week en die wisten allemaal niet of ze wel zouden krijgen en namen in amsterdam in ieder geval gene reserveringen aan.
Denk dat ze amper wat gaan krijgen met release, maar als extra optie kan je het natuurlijk altijd proberen

[ Voor 5% gewijzigd door Stylze op 17-09-2020 10:58 ]

Playstation 5

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:32
pineapple23 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:46:

Had wel al wat leaks gezien van zwarte controllers enzo, maar een voor mij wordt het nog wachten. Een witte versie komt er bij mij niet in.
Is die bevestigd dan, wat ik op google zie zijn vooral renders hoe een eventuele Black Edition eruit zou kunnen zien. Ik snap de vraag overigens, met de huidige kleuren zou de PS5 bij mij achter de tv komen te staan :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Yo_flow
Stylze schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:58:
[...]

Zou daar mee oppassen had er meerdere gebeld vorige week en die wisten allemaal niet of ze wel zouden krijgen en namen in amsterdam in ieder geval gene reserveringen aan.
Denk dat ze amper wat gaan krijgen met release, maar als extra optie kan je het natuurlijk altijd proberen
Het is een mooie backup mocht het elders niet lukken een PS5 te pre-orderen.

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:27

De Nelis

en anders maar niet...

Bossie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:58:
[...]

Is die bevestigd dan, wat ik op google zie zijn vooral renders hoe een eventuele Black Edition eruit zou kunnen zien. Ik snap de vraag overigens, met de huidige kleuren zou de PS5 bij mij achter de tv komen te staan :X
Nee er is geen black edition bevestigd, enkel gelekt in juli. Maar kans is groot dat die er wel gaat komen op den duur.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Geen zwarte inderdaad, maar je kan de kappen hopelijk wel vervangen.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik kon mij vanmorgen niet inhouden, ik heb de inner geek B) los gelaten en uiteindelijk toch een reservering er tussen gekregen in de Bol.com gekte. Voor welke games op 19 november? Nog geen idee :+

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Is het nog mogelijk om het via bol.com, mediamarkt of coolbue online te bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:03

Flabergasted

Prepare to die !

Mediamarkt is vanaf NU te bestellen !
Wees er snel bij.

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:44
Thanks, net besteld!

Is wel alleen de Disk versie.

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-04 13:00
Lukt mij niet bij de MediaMarkt, hij zegt online uitverkocht :(

#FFTB #CRO validator Kingstaker

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
Flabergasted schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:04:
Mediamarkt is vanaf NU te bestellen !
Wees er snel bij.
Thanks! Net besteld

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:11

CoeliJoeli

Gamer

Bij mediamarkt kan ik geen filiaal selecteren, dus kom ook niet verder

Twitch.tv/coelijoeli

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:03

Flabergasted

Prepare to die !

Is op. Snel gegaan binnen 5 minuten.
De pre-order ronde is nu voorbij voor zover ik weet.

• blu-fox
Zijn alle consoles voor releasedatum nu al vergeven?

• Caayn
  • Niet online
blu-fox schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:51:
Zijn alle consoles voor releasedatum nu al vergeven?
Enkel bij MM, Nedgame, Amazon en Bol zo te zien. BCC, Intertoys, wehkamp en dergelijke moeten geloof ik de pre-orders nog open gooien en bij Coolblue kan je pas vanaf 18 november je bestelling plaatsen.

• blu-fox
Ah hmm, ik heb nog een heel stel bol.com cadeaubonnen dus ik wil het liefst daar bestellen :p Hopelijk komt er nog een batch.

• cold_as_ijs
  • Laatst online: 19-04 12:30
Ga dit topic volgen, hoopte eigenlijk in november mijn PS4 te kunnen vervangen. Maar ben bang dat ik tot volgend jaar moet wachten....

• blu-fox

• foobar79
  • Laatst online: 18-04 14:18
Volgens mij is de bol.com stuk. Hij is aan te klikken maar komt niet in de winkelwagen.

• blu-fox
Ja had ik ook steeds dat probleem, na een aantal keer proberen kreeg ik hem eindelijk wel in de wagen

• KLesschaeve
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-01 18:40
Ik heb hem zonet succesvol kunnen reserveren bij bol.com België.

• foobar79
  • Laatst online: 18-04 14:18
Helaas is ie nu niet meer beschikbaar via die link. staat weer op uitverkocht

• cold_as_ijs
  • Laatst online: 19-04 12:30
grrr, ook hier lukte het niet.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:07
Komt vrij als iemand ze order annuleert.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• blu-fox
Denk het ook ja, of mensen die de order niet hebben afgemaakt wellicht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-04 07:25

RawChild

PSN: Rawchild

Net mail van Intertoys. Morgen ochtend bestellen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xm72VdODnJKAXMqCbLGb4vvmsHY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rFfWve2pvIoxB8b9ra1UPWSr.png?f=user_large

[ Voor 73% gewijzigd door RawChild op 17-09-2020 16:00 ]

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:07
Bij intertoys met CC preorderen,winkel/webshop is niet meer als vroeger.Je weet het maar nooit in deze tijd

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-02 02:21
Ik wacht nog even op het all black model. Dat wit vloekt mega in een zwart tv meubel.

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-04 15:55

epo

heppe01 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:16:
Ik wacht nog even op het all black model. Dat wit vloekt mega in een zwart tv meubel.
Kreeg de tip van een andere Tweaker voor dit :

https://dbrand.com/shop/sony-ps5-skins

Een black model kan nog wel een aantal maanden duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:20
Waarom zou je meer betalen dan de adviesprijs bij een buitenlandse partij met geen zicht op pre-order aantallen. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 17:25
Het is mij allemaal te onduidelijk, mensen die in 1995 al een pre-order hebben geplaatst, het zal allemaal wel. Sony is niet duidelijk en winkels doen maar wat. Ik betaal daarom ook niet aan, en al helemaal niet volledige bedragen. Zelfs als je maanden geleden een pre-order hebt geplaatst kun je nog naast de pot piesen. Gaat nergens meer over.

Mijn zoon wil de PS5, maar ik heb hem al gezegd dat als hij hem uiteindelijk krijgt, dat hij zelf al kids heeft :)

Nee, deze heisa laat ik aan me voorbij gaan. Ik word ook echt moe van die hysterie, de normale consument krijgt geen kans om het ding aan te schaffen. Dan maar 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-03 10:02
Cyrax0508 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:51:
Het is mij allemaal te onduidelijk, mensen die in 1995 al een pre-order hebben geplaatst, het zal allemaal wel. Sony is niet duidelijk en winkels doen maar wat. Ik betaal daarom ook niet aan, en al helemaal niet volledige bedragen. Zelfs als je maanden geleden een pre-order hebt geplaatst kun je nog naast de pot piesen. Gaat nergens meer over.

Mijn zoon wil de PS5, maar ik heb hem al gezegd dat als hij hem uiteindelijk krijgt, dat hij zelf al kids heeft :)

Nee, deze heisa laat ik aan me voorbij gaan. Ik word ook echt moe van die hysterie, de normale consument krijgt geen kans om het ding aan te schaffen. Dan maar 2021
Tsja, dit krijg je gewoon als er met resellers gewerkt wordt. Je kan ze vrij eenvoudig in 2 kampen opsplitsen:

1. Kamp "hier kun je pre-orderen zodra we ook maar iets hebben gehoord over de PS5 met achterlijke wachtlijsten met 0 garantie"
2. Kamp "wij volgen de details van Sony en passen onze pre-orders hierop aan"

In kamp 1: MediaMarkt en GameMania (wat helaas voor games/consoles gewoon grote partijen zijn hier in Nederland)

In kamp 2: Bol.com, Intertoys, in mindere mate Coolblue (dag voor launch)

Partijen als MediaMarkt en GameMania komen er gewoon altijd mee weg. Ik hoor vrienden die December 2019 hebben gepre-ordered en onlangs te horen hebben gekregen niet bij de eerste (launch) batch te zitten. Met andere woorden: die toko's vullen gewoon 100 A4'tjes met namen, ontvangen overal alvast een aanbetaling met grote kans op uiteindelijk het hele bedrag en vervolgens zoekt iedereen het maar lekker uit met z'n console, want ze hadden/hebben geen idee hoeveel ze er uberhaupt geleverd krijgen.

Ik heb op 1 paard gegokt, Bol.com en lijk daarmee voor alsnog safe te zitten (al geloof ik heb pas als hij binnen is ofcourse). Het is allemaal 1 grote chaos, maar Bol.com en Intertoys kondigde in ieder geval nog enigzins aan wanneer de pre-orders live zouden gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door EricNL op 18-09-2020 14:57 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:39

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik ben een redelijk normale consument en toch heb ik een pre-order in de wacht weten te slepen. Dit heb ik gedaan door mijn laptop met de site van BOL.COM open gisterenochtend om half 9 midden in de tuin neer te leggen. 50 kaarsen erom heen aangestoken, zelf in een rieten hula rokje, terwijl ik een cantate van Beethoven voordroeg en met een brandende fakkel 12 keer een rondje rende door de tuin. Toen om half 9 deed ik met mijn wijsteen (niet te verwarren met de wijsvinger) een klik op de BESTEL knop en BAM! ik had hem. het was niet moeilijk eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangafan2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-03 09:22
EricNL schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:56:
[...]

Tsja, dit krijg je gewoon als er met resellers gewerkt wordt. Je kan ze vrij eenvoudig in 2 kampen opsplitsen:

1. Kamp "hier kun je pre-orderen zodra we ook maar iets hebben gehoord over de PS5 met achterlijke wachtlijsten met 0 garantie"
2. Kamp "wij volgen de details van Sony en passen onze pre-orders hierop aan"

In kamp 1: MediaMarkt en GameMania (wat helaas voor games/consoles gewoon grote partijen zijn hier in Nederland)

In kamp 2: Bol.com, Intertoys, in mindere mate Coolblue (dag voor launch)

Partijen als MediaMarkt en GameMania komen er gewoon altijd mee weg. Ik hoor vrienden die December 2019 hebben gepre-ordered en onlangs te horen hebben gekregen niet bij de eerste (launch) batch te zitten. Met andere woorden: die toko's vullen gewoon 100 A4'tjes met namen, ontvangen overal alvast een aanbetaling met grote kans op uiteindelijk het hele bedrag en vervolgens zoekt iedereen het maar lekker uit met z'n console, want ze hadden/hebben geen idee hoeveel ze er uberhaupt geleverd krijgen.

Ik heb op 1 paard gegokt, Bol.com en lijk daarmee voor alsnog safe te zitten (al geloof ik heb pas als hij binnen is ofcourse). Het is allemaal 1 grote chaos, maar Bol.com en Intertoys kondigde in ieder geval nog enigzins aan wanneer de pre-orders live zouden gaan.
Mediamarkt had overigens wel online pre-orders net als Bol.com maar je hebt gelijk.
Daarom heb ik het ook niet offline gedaan, maar gewoon gewacht op Bol.com. Het ouderwets bij de winkel op een lijst komen te staan is ook niet meer van deze tijd imo en je bent afhankelijk van de medewerkers daar. Die laten hun vriendjes en zichzelf echt wel voor gaan ten koste van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
De aanbetaling bij de Mediamarkt en Game Mania kun je echter wel elk moment nog terugvragen, ook als je vervolgens niks in die winkel koopt (omdat je de PS5 via een andere winkel krijgt of er zelfs in z'n geheel van afziet). Het probleem met een aanbetaling doen snap ik dan ook niet helemaal, al is het natuurlijk wel vervelend als zo'n toko in de tussentijd failliet gaat.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 07-04 13:59
Alcmaria schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:57:
[...]

Ik ben een redelijk normale consument en toch heb ik een pre-order in de wacht weten te slepen. Dit heb ik gedaan door mijn laptop met de site van BOL.COM open gisterenochtend om half 9 midden in de tuin neer te leggen. 50 kaarsen erom heen aangestoken, zelf in een rieten hula rokje, terwijl ik een cantate van Beethoven voordroeg en met een brandende fakkel 12 keer een rondje rende door de tuin. Toen om half 9 deed ik met mijn wijsteen (niet te verwarren met de wijsvinger) een klik op de BESTEL knop en BAM! ik had hem. het was niet moeilijk eigenlijk.
_/-\o_

Over normale consumenten gesproken:

Vrienden van mij appten me gisterenmiddag: "lees net over de chaos rond de pre-orders, wel geluk dat we toen net zaten te appen en konden bestellen".
Moest ik wel om lachen, die hadden geen besef van de rituelen die ik allemaal al had uitgevoerd toen ik om 8:35 "Go, go, go" met een link naar bol.com in de app groep slingerde. Heb ze een foto van mijn F5 knop gestuurd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 306567

Bol.com heeft aangegeven dat de pre-order wel weer open gaat, maar dat ze nog in afwachting zijn van een reactie van Sony welke aantallen ze precies krijgen. Dus ik verwacht dat je straks weer kan preorderen.

Sony kijkt nu gewoon hoe de verdeling moet plaatsvinden per land en dan per retailer. Ze hebben 10 miljoen te verdelen, dus ik denk dat er straks nog wel meer te verdelen zijn in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
Nou zonet nog eens Dreamland gecheckt en ook de DE is precies uitverkocht.
Ben benieuwd of we ze ook effectief in November gaan krijgen.

Zoniet zijn we gezien, volgende batch precies pas een eind in 2021...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9K_GyWw4WdoICTsH3tXOBsmBfgw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1h2UZvqXeoDIWm1Y8qLdgkek.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Tsja dit hele feest met die pre-orders is ook gewoon luck en dedication. Je moet op de juiste plek zijn op het juiste moment. Als jij dan net een vergadering of meeting hebt, dan heb je pech. Als ze vooraf tijden hadden gemeld, zou het nog slechter gaan. Kijk maar naar Intertoys hoe de hele website dan plat ligt. In dat opzicht heeft bol het nog best netjes gedaan.

En als je echt dedicated was, dan zat je of met de F5, of continu in dit topic. Dan had je wel de "go go go" seinen gehoord en was je kans veel groter dan de mensen die eens in het uur een kijkje nemen. Ik was lucky maar had ook maar 3 uur geslapen om mee te doen aan dit feestje. Je moet er iets voor over hebben ;)

Helaas gaat het dus op zo'n manier. Dit krijg je er dus van als de vraag zeer groot is, en het aanbod veel te weinig is. En dan nog met wazige communicatie van Sony en de shops zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
Bijna Jaar geleden ge-preordered. En ga keihard niets krijgen op launch day. Ben nog niet gebeld, ze zoeken iemand die mij durft te bellen denk ik. Maar weet het antwoord al.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nioz
laugh schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:11:
Tsja dit hele feest met die pre-orders is ook gewoon luck en dedication. Je moet op de juiste plek zijn op het juiste moment. Als jij dan net een vergadering of meeting hebt, dan heb je pech. Als ze vooraf tijden hadden gemeld, zou het nog slechter gaan. Kijk maar naar Intertoys hoe de hele website dan plat ligt. In dat opzicht heeft bol het nog best netjes gedaan.

En als je echt dedicated was, dan zat je of met de F5, of continu in dit topic. Dan had je wel de "go go go" seinen gehoord en was je kans veel groter dan de mensen die eens in het uur een kijkje nemen. Ik was lucky maar had ook maar 3 uur geslapen om mee te doen aan dit feestje. Je moet er iets voor over hebben ;)

Helaas gaat het dus op zo'n manier. Dit krijg je er dus van als de vraag zeer groot is, en het aanbod veel te weinig is. En dan nog met wazige communicatie van Sony en de shops zelf.
Ik vind wel dat Sony een ruimere marge had kunnen nemen voor de pre-orders, maar uiteindelijk zijn het ook de retailers (zoals Game Mania) die het verkloten door maar wat preorders aan te nemen. Of midden in de nacht te beginnen? (Amazon.de?)

Na de stream van Sony en de aankondiging daarna dat preorders de 17e zouden beginnen heb ik geen risico genomen:
Eerst gewacht tot 00:00. Toen er niets gebeurde maar naar bed gegaan en op tijd opgestaan om te F5'en en GoTweakers in de gaten te houden.

Ik heb verder netjes om 8:30 een mailtje van Bol.com ontvangen over de pre-orders, en om 8:35 afgerekend. Vond het best netjes hoe zij het geregeld hadden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-04 19:28
Moeten ze wel iedereen ook mail sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
k1978 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:17:
Moeten ze wel iedereen ook mail sturen
Ja wel weird dat niet iedereen het dan ontvangen heeft. Hoorde wel dat hij bij sommigen bij Gmail in hun 'social' tab was beland ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:09
Dutchzilla schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:15:
Bijna Jaar geleden ge-preordered. En ga keihard niets krijgen op launch day. Ben nog niet gebeld, ze zoeken iemand die mij durft te bellen denk ik. Maar weet het antwoord al.
Hoe kan dat dan? Ik heb hem gisteren pre-ordered en ga er toch wel vanuit dat ik hem ga krijgen, hooguit 2-3 dagen later vanwege Amazon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-04 18:21
Dutchzilla schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:15:
Hoe kan je iets een jaar geleden pre-orderen, zonder details wat het is, geen infrastructuur niets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-03 10:02
Silversin schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:18:
[...]

Hoe kan je iets een jaar geleden pre-orderen, zonder details wat het is, geen infrastructuur, niets?
Zoals je al meerdere keren hebt kunnen lezen. Sommige partijen (Gamemania, MediaMarkt) werken gewoon met een wachtlijst. Die staat volledig los van de echte aantallen die ze krijgen.

Toen ergens vorig jaar het eerste nieuwtje kwam dat "DE PS5/XBOX KOMT ERAAN" uit kwam, hebben ze gewoon de wachtlijst open gegooid, en vullen maar die handel.

Zo werken zij al jaren. En nu komen de echte aantallen naar boven, en dan is het:
"Oh, u bent #178 op de lijst en we krijgen er maar 50 geleverd, helaas pindaboter u ontvangt het over een paar maandjes okdoei".

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-04 06:55
Ik vind het heerlijk om dagen zelfs weken ermee bezig te zijn en dan alsnog te scoren qua pre order meestal gaat het goed :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alt F4
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-07-2024

Alt F4

ALT-F4

Njay schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:26:
Ik vind het heerlijk om dagen zelfs weken ermee bezig te zijn en dan alsnog te scoren qua pre order meestal gaat het goed :)
Toch lopen veel mensen mis die er allang op wachten.

ALT-F4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-03 17:18
Alt F4 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:29:
[...]

Toch lopen veel mensen mis die er allang op wachten.
Maar dat is toch hoe het met alles werkt? Er zijn altijd mensen die teleurgesteld moeten worden. Ze gaan 11 miljoen consoles verschepen vanaf 12 november, overal vallen mensen buiten de boot. Daarnaast, de retailbedrijven die ervoor kiezen zelf een pre-order wachtlijst (notabene meer dan een jaar geleden WTF?) aan te maken zonder de details te weten maken er een grotere puinhoop van en daar kan Sony niets aan doen en daar zijn ze zeker niet verantwoordelijk voor.

[ Voor 27% gewijzigd door rickjehh op 18-09-2020 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-03 17:18
Dit was minder frustrerend als een uur in de online wachtrij staan voor concert kaarten en vlak voordat je tijd eraan komt een melding krijgt dat het uitverkocht is.

Wie weet komt er nog een shitload aan pre orders vrij als de launchdate dichterbij komt.

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-04 06:55
madcon schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:35:
Dit was minder frustrerend als een uur in de online wachtrij staan voor concert kaarten en vlak voordat je tijd eraan komt een melding krijgt dat het uitverkocht is.

Wie weet komt er nog een shitload aan pre orders vrij als de launchdate dichterbij komt.
vroeger bij de FRS in de rij :P of nachtelijke game releases C&C 2 :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1420638

huyanglee schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:10:
Nou zonet nog eens Dreamland gecheckt en ook de DE is precies uitverkocht.
Ben benieuwd of we ze ook effectief in November gaan krijgen.

Zoniet zijn we gezien, volgende batch precies pas een eind in 2021...

[Afbeelding]
*** shit :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-04 18:21
EricNL schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:20:
[...]

Zoals je al meerdere keren hebt kunnen lezen. Sommige partijen (Gamemania, MediaMarkt) werken gewoon met een wachtlijst. Die staat volledig los van de echte aantallen die ze krijgen.

Toen ergens vorig jaar het eerste nieuwtje kwam dat "DE PS5/XBOX KOMT ERAAN" uit kwam, hebben ze gewoon de wachtlijst open gegooid, en vullen maar die handel.

Zo werken zij al jaren. En nu komen de echte aantallen naar boven, en dan is het:
"Oh, u bent #178 op de lijst en we krijgen er maar 50 geleverd, helaas pindaboter u ontvangt het over een paar maandjes okdoei".
Dat moeten dan excel lijstjes zijn bij je lokale MM. Die staan los van het centrale voorraadsysteem. Je pre-ordered voor de ‘restjes’, want fysieke winkels weten nooit hoeveel ze binnen krijgen. En online krijgt voorrang ivm zsm dozen verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Pulse 3d headset nu ook uitverkocht op bol.com? Kan hem niet meer vinden.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-03 17:18
Kalder schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:39:
Pulse 3d headset nu ook uitverkocht op bol.com? Kan hem niet meer vinden.
Uitverkocht idd
https://www.bol.com/nl/p/...ps4-ps5/9300000007898257/
Balen, ik zat nog jn twijfel modus.

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:43
Lol serieus.. had hem voor de zekerheid maar besteld met achteraf betalen optie.. cancellen kan altijd nog.

psn: HertogJack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:13
Ik verwacht dat er nog wel een aantal ps5's komen voor release. Wehkamp heeft wellicht ook nog een preorder moment.
De reclame die ze krijgen en het wekken van het idee van schaarste is natuurlijk enorm. Het zal me niks verbazen dat er straks weer wat blikken worden open getrokken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:40
Michel242186 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:22:
[...]

ik ben nummer 6 in leeuwarden ook niks geen mail gehad. |:(
ik krijg net een belletje dat hij klaar ligt op releasedag!!! (mediamarkt leeuwarden)

[ Voor 4% gewijzigd door Michel242186 op 18-09-2020 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Michel242186 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:42:
[...]

ik krijg net een belletje dat hij klaar ligt op releasedag!!!
Bij Mediamarkt of GM? MM dus, was maar "one click away" van het antwoord.
Oh idd, jij komt op een andere pagina uit als ik.

[ Voor 50% gewijzigd door Kalder op 18-09-2020 17:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 21-04 18:28
KRAI.7 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:03:
[...]

Net dit bericht teruggekregen:

[...]

Oftewel netjes afgehandeld! Althans, ik ben er tevreden mee! :)
Uhm maar een preorder kun je toch altijd cancellen? Dan krijg je alles terug en zit je niet vast aan credits etc...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
madcon schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:35:

Precies! Of zoals in Japan met slaapzakken voor de deur met rijen van 100 meter lang.

Ik heb ooit 4 uur fysiek in de rij gestaan voor kaarten van Jochem Meijer bij een schouwburg. Letterlijk met de kassa in zicht gooiden die idioten de online verkoop open. Binnen 5 minuten alles uitverkocht.

P.S. Ik kreeg net een telefoontje van de Mediamarkt in Leeuwarden dat mijn PS5 Disk versie op 19 november voor mij klaar ligt. Ik bleek uiteindelijk de nummer 1 op de lijst. :*)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:51
[...]

ik krijg net een belletje dat hij klaar ligt op releasedag!!! (mediamarkt leeuwarden)
Gefeliciteerd! Jij had ook nooit eerder een bericht gehad na de pre order toch? Hoop dat ik ook snel wat hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Steven030 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:59:
[...]

Gefeliciteerd! Jij had ook nooit eerder een bericht gehad na de pre order toch? Hoop dat ik ook snel wat hoor
Inderdaad hoop ook dat ik snel wat te horen krijgt, blijft onzeker aanvoelen zolang ik geen belletje of sms ofzo krijg van ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 21:40
Steven030 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:59:
[...]

Nee had alleen een bon mee gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xRaymne
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-01-2024
Met de zoekfunctie heb ik gevonden dat mensen die in de winkels van MediaMarkt hebben gepreordered een mail krijgen als ze de PS5 op releasedag binnen krijgen. Maar geldt dit ook voor de online pre orders die gisteren zijn gestart?

Iemand die hier meer informatie over heeft? Ben wel benieuwd namelijk. Heb zelf gebeld met de klantenservice maar daar is het antwoord een simpele nee kunnen wij niet garanderen. Echter vind ik het dan apart dat je de PS5 niet meer kan pre orderen online.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Media markt Leeuwarden belde net dat ik gegarandeerd de disk versie op launch day heb. Eind goed, al goed 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 617899

RawChild schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:47:
Media markt Leeuwarden belde net dat ik gegarandeerd de disk versie op launch day heb. Eind goed, al goed 😊
Hoezo weten ze dat, en waarom ben je gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Anoniem: 617899 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:17:
[...]

Hoezo weten ze dat, en waarom ben je gebeld?
Gaat om de offline preorders bij de filialen van MM zelf, die van Leeuwarden schijnt rond te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:51
Kalder schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:18:
[...]

Gaat om de offline preorders bij de filialen van MM zelf, die van Leeuwarden schijnt rond te bellen.
Jup. En Eindhoven schijnt mailtjes te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-04 14:14

Niek_1981

Think Different.

Steven030 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:20:
[...]

Jup. En Eindhoven schijnt mailtjes te sturen.
Media Markt Eindhoven (Ekkersrijt) weer niet.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Rexus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:29:
Zelf heb ik een pre-order in maart april bij Ned-game geplaatst; net bericht gehad dat ik niet bij de eerste maar bij de tweede levering zit en dat deze voor het einde van het jaar verwacht wordt.

Gaan het wel zien.

EDIT: Was april
Hmm, die email heb ik nog niet ontvangen.

Wanneer in april had jij de pre-order geplaatst?

Mijne was de 21e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

[...]

Klopt. Misschien was mijn bericht niet erg duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-11-2024
Aenea schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:22:
[...]

Hmm, die email heb ik nog niet ontvangen.

Wanneer in april had jij de pre-order geplaatst?

Mijne was de 21e...
20ste, ik heb gisteravond een bericht via de website gestuurd en kreeg vanochtend antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
Heeft de Intertoys link eigenlijk wel gewerkt. De hele website lag eruit voordat je ook maar iets kon bestellen? Ik baal er wel een beetje van dat ik gisteren, vanwege een vergadering, niet bij Bol.com kon bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 617899

[...]

Netjes hoor :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:36:
Heeft de Intertoys link eigenlijk wel gewerkt. De hele website lag eruit voordat je ook maar iets kon bestellen? Ik baal er wel een beetje van dat ik gisteren, vanwege een vergadering, niet bij Bol.com kon bestellen.
same here. ook overal naast gepakt, en geen enkele winkel in de buurt waar pre-orders te plaatsen zijn.

heb op heel internet welgeteld 3 personen gezien die een bestelling hebben geplaatst bij intertoys

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
M a r c o schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:40:
[...]

same here. ook overal naast gepakt, en geen enkele winkel in de buurt waar pre-orders te plaatsen zijn.

heb op heel internet welgeteld 3 personen gezien die een bestelling hebben geplaatst bij intertoys
Het is jammer dat er scalpers zijn, die meteen meer bestellen dan dat ze nodig hebben. Had zo makkelijk voorkomen kunnen worden door maar 1 bestelling per adres toe te laten.

[ Voor 30% gewijzigd door Koning-Admiraal op 18-09-2020 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:43:
[...]

Het is jammer dat er scalpers zijn, die meteen meer bestellen dan dat ze nodig hebben. Had zo makkelijk voorkomen kunnen worden door maar 1 bestelling per adres toe te laten.
Ik weet niet wat dat met die quote te maken heeft, maar uhm ben het wel met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-04 19:28
[...]

Helemaal mee eens. Of maak er 2 van. Maar staat er ook 1 op MP met 16 stuks 😕

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
Kalder schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:46:
[...]

Ik weet niet wat dat met die quote te maken heeft, maar uhm ben het wel met je eens.
Oeps, de verkeerde gequote :D, had @M a r c o moeten zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Koning-Admiraal op 18-09-2020 18:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
[...]
tja, ziet er naar uit dat ik tot maart moet gaan wachten. of hopen dat ik iemand vind die een extra per-order alleen voor eigen zekerheid heeft, en genoegen neemt met een kratje bier.
no way dat ik die scalpers genoegen geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-04 09:23

luppien

All u have R Belong To Me

Koning-Admiraal schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:36:
Ik was er 1 keer door en kwam op de bestelpagina. Moest verplicht een winkel zoeken en die functie was stuk. F5 en uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
[...]

Had je eerst contact met hun gezocht of hebben ze uit zichzelf met je gebeld?

Ik heb zelf 27 juli in Drachten besteld, kon toen niet kiezen welke versie en ze konden niet zien hoeveel reserveringen er waren, volgens de MM medewerker waren het er 'maar een paar'.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
Chaoss schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 19:25:
[...]

Had je eerst contact met hun gezocht of hebben ze uit zichzelf met je gebeld?

Ik heb zelf 27 juli in Drachten besteld, kon toen niet kiezen welke versie en ze konden niet zien hoeveel reserveringen er waren, volgens de MM medewerker waren het er 'maar een paar'.
Als het maar een "paar waren" hadden ze toch wel kunnen zien hoeveel het er zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
luppien schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:51:
[...]

Ik was er 1 keer door en kwam op de bestelpagina. Moest verplicht een winkel zoeken en die functie was stuk. F5 en uitverkocht.
Ik had precies hetzelfde, heb continu zitten refreshen tot ik kon bestellen maar de winkel selecteren was niet mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
luppien schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:51:
[...]

Dit had ik ook en toen waren opeens weg. Echt een drama was dat vanmorgen bij Intertoys.

Gister ochtend had ik mijn PS5 in de Bol winkelmandje, maar zat in de auto en ik dacht, volgens mij blijft deze nog minstens 15/20 min erin zitten en wilde op werk mijn CC gegevens invoeren.

Maarja toen was hij dus al weer verdwenen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
pineapple23 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:46:

Volgens mij is de black uitvoering vooralsnog niet in aantocht. Ik denk dat ie pas na de grote hoos beschikbaar komt.
#BPM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik stond bij de Game Mania al een tijdje op de wachtlijst en werd gisteren door ze gebeld. Ik stond nog ver genoeg vooraan dat ik nog kon kiezen of ik de versie met disc drive wilde of niet :Y)

Een 'nadeel' is dat ik het voor half oktober ongeveer volledig moet komen betalen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 474132

Beetje laat misschien maar is de PS5 DE nog ergens te preorderen? En zo nee, wanneer komt de volgende batch beschikbaar ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 474132 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 20:20:
Beetje laat misschien maar is de PS5 DE nog ergens te preorderen? En zo nee, wanneer komt de volgende batch beschikbaar ?
Coolblue gaat niet aan pre-orders doen maar de hele batch gewoon op/net voor launch in de store zetten.

Dus er is nog hoop

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:44
Anoniem: 474132 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 20:20:
Nee er is op Coolblue na geen preorder meer. Op je andere vraag, dat weten we nog niet. Bol heeft gezegd dat ze contact houden met Sony over extra exemplaren, maar kan ook zo zijn dat de 2e batch eerste kwartaal van 2021 verschijnt. En die zullen ook snel uitverkocht zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-04 23:10
Chester schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 20:11:
Een 'nadeel' is dat ik het voor half oktober ongeveer volledig moet komen betalen.
Dat zou ik dus nooit doen, maar het staat iedereen vrij om dit zelf te bepalen. Zo goed ging het toch niet met Gamemania?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
WidgetTWW schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 20:44:
[...]

Dat zou ik dus nooit doen, maar het staat iedereen vrij om dit zelf te bepalen. Zo goed ging het toch niet met Gamemania?
Jaren geleden hebben ze een keer een doorstart gemaakt, maar volgens mij draaien ze verder nu prima. Ze willen wel nog een aantal winkels sluiten en meer focusen op hun webshop.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovenaar1988
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-04-2024
Helaas vanwege werk ook niet in de mogelijkheid geweest om een pre-order te plaatsen vandaag of gisteren. Dus hier mijn brandende vraag:
iemand toevallig ervaring met deze aanbieder?
https://psonline.shop/
Pagina: 1 2 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord