![]()
|
[ Voor 110% gewijzigd door Geronimous op 08-02-2023 15:30 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
![]()
|
[ Voor 110% gewijzigd door Geronimous op 08-02-2023 15:30 ]
[ Voor 47% gewijzigd door pineapple23 op 17-09-2020 10:51 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Van de PS5?Greatsword schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:48:
@pineapple23 Ja ik heb de Zwarte Slim en Pro versie besteld.
Zou daar mee oppassen had er meerdere gebeld vorige week en die wisten allemaal niet of ze wel zouden krijgen en namen in amsterdam in ieder geval gene reserveringen aan.Yo_flow schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:51:
Tip; probeer de lokale Intertoys... zie berichten dat daar de wachtlijst niet heel groot is al is het maar de vraag wat hun uiteindelijke voorraad wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door Stylze op 17-09-2020 10:58 ]
Playstation 5
Is die bevestigd dan, wat ik op google zie zijn vooral renders hoe een eventuele Black Edition eruit zou kunnen zien. Ik snap de vraag overigens, met de huidige kleuren zou de PS5 bij mij achter de tv komen te staanpineapple23 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:46:
Heeft iemand ook al de mogelijkheid gezien om de Black Edition te pre-orderen?
Had wel al wat leaks gezien van zwarte controllers enzo, maar een voor mij wordt het nog wachten. Een witte versie komt er bij mij niet in.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het is een mooie backup mocht het elders niet lukken een PS5 te pre-orderen.Stylze schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:58:
[...]
Zou daar mee oppassen had er meerdere gebeld vorige week en die wisten allemaal niet of ze wel zouden krijgen en namen in amsterdam in ieder geval gene reserveringen aan.
Denk dat ze amper wat gaan krijgen met release, maar als extra optie kan je het natuurlijk altijd proberen
Nee er is geen black edition bevestigd, enkel gelekt in juli. Maar kans is groot dat die er wel gaat komen op den duur.Bossie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:58:
[...]
Is die bevestigd dan, wat ik op google zie zijn vooral renders hoe een eventuele Black Edition eruit zou kunnen zien. Ik snap de vraag overigens, met de huidige kleuren zou de PS5 bij mij achter de tv komen te staan
time is infinite, but each week is ten hours short..
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Thanks! Net besteldFlabergasted schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:04:
Mediamarkt is vanaf NU te bestellen !
Wees er snel bij.
Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming
Twitch.tv/coelijoeli
Enkel bij MM, Nedgame, Amazon en Bol zo te zien. BCC, Intertoys, wehkamp en dergelijke moeten geloof ik de pre-orders nog open gooien en bij Coolblue kan je pas vanaf 18 november je bestelling plaatsen.blu-fox schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:51:
Zijn alle consoles voor releasedatum nu al vergeven?
Komt vrij als iemand ze order annuleert.cold_as_ijs schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:22:
grrr, ook hier lukte het niet.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
[ Voor 73% gewijzigd door RawChild op 17-09-2020 16:00 ]
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Kreeg de tip van een andere Tweaker voor dit :heppe01 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:16:
Ik wacht nog even op het all black model. Dat wit vloekt mega in een zwart tv meubel.
Tsja, dit krijg je gewoon als er met resellers gewerkt wordt. Je kan ze vrij eenvoudig in 2 kampen opsplitsen:Cyrax0508 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:51:
Het is mij allemaal te onduidelijk, mensen die in 1995 al een pre-order hebben geplaatst, het zal allemaal wel. Sony is niet duidelijk en winkels doen maar wat. Ik betaal daarom ook niet aan, en al helemaal niet volledige bedragen. Zelfs als je maanden geleden een pre-order hebt geplaatst kun je nog naast de pot piesen. Gaat nergens meer over.
Mijn zoon wil de PS5, maar ik heb hem al gezegd dat als hij hem uiteindelijk krijgt, dat hij zelf al kids heeft![]()
Nee, deze heisa laat ik aan me voorbij gaan. Ik word ook echt moe van die hysterie, de normale consument krijgt geen kans om het ding aan te schaffen. Dan maar 2021
[ Voor 7% gewijzigd door EricNL op 18-09-2020 14:57 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik ben een redelijk normale consument en toch heb ik een pre-order in de wacht weten te slepen. Dit heb ik gedaan door mijn laptop met de site van BOL.COM open gisterenochtend om half 9 midden in de tuin neer te leggen. 50 kaarsen erom heen aangestoken, zelf in een rieten hula rokje, terwijl ik een cantate van Beethoven voordroeg en met een brandende fakkel 12 keer een rondje rende door de tuin. Toen om half 9 deed ik met mijn wijsteen (niet te verwarren met de wijsvinger) een klik op de BESTEL knop en BAM! ik had hem. het was niet moeilijk eigenlijk.Cyrax0508 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:51:
Het is mij allemaal te onduidelijk, mensen die in 1995 al een pre-order hebben geplaatst, het zal allemaal wel. Sony is niet duidelijk en winkels doen maar wat. Ik betaal daarom ook niet aan, en al helemaal niet volledige bedragen. Zelfs als je maanden geleden een pre-order hebt geplaatst kun je nog naast de pot piesen. Gaat nergens meer over.
Mijn zoon wil de PS5, maar ik heb hem al gezegd dat als hij hem uiteindelijk krijgt, dat hij zelf al kids heeft![]()
Nee, deze heisa laat ik aan me voorbij gaan. Ik word ook echt moe van die hysterie, de normale consument krijgt geen kans om het ding aan te schaffen. Dan maar 2021
Mediamarkt had overigens wel online pre-orders net als Bol.com maar je hebt gelijk.EricNL schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:56:
[...]
Tsja, dit krijg je gewoon als er met resellers gewerkt wordt. Je kan ze vrij eenvoudig in 2 kampen opsplitsen:
1. Kamp "hier kun je pre-orderen zodra we ook maar iets hebben gehoord over de PS5 met achterlijke wachtlijsten met 0 garantie"
2. Kamp "wij volgen de details van Sony en passen onze pre-orders hierop aan"
In kamp 1: MediaMarkt en GameMania (wat helaas voor games/consoles gewoon grote partijen zijn hier in Nederland)
In kamp 2: Bol.com, Intertoys, in mindere mate Coolblue (dag voor launch)
Partijen als MediaMarkt en GameMania komen er gewoon altijd mee weg. Ik hoor vrienden die December 2019 hebben gepre-ordered en onlangs te horen hebben gekregen niet bij de eerste (launch) batch te zitten. Met andere woorden: die toko's vullen gewoon 100 A4'tjes met namen, ontvangen overal alvast een aanbetaling met grote kans op uiteindelijk het hele bedrag en vervolgens zoekt iedereen het maar lekker uit met z'n console, want ze hadden/hebben geen idee hoeveel ze er uberhaupt geleverd krijgen.
Ik heb op 1 paard gegokt, Bol.com en lijk daarmee voor alsnog safe te zitten (al geloof ik heb pas als hij binnen is ofcourse). Het is allemaal 1 grote chaos, maar Bol.com en Intertoys kondigde in ieder geval nog enigzins aan wanneer de pre-orders live zouden gaan.
Alcmaria schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:57:
[...]
Ik ben een redelijk normale consument en toch heb ik een pre-order in de wacht weten te slepen. Dit heb ik gedaan door mijn laptop met de site van BOL.COM open gisterenochtend om half 9 midden in de tuin neer te leggen. 50 kaarsen erom heen aangestoken, zelf in een rieten hula rokje, terwijl ik een cantate van Beethoven voordroeg en met een brandende fakkel 12 keer een rondje rende door de tuin. Toen om half 9 deed ik met mijn wijsteen (niet te verwarren met de wijsvinger) een klik op de BESTEL knop en BAM! ik had hem. het was niet moeilijk eigenlijk.
Anoniem: 306567
Bol.com heeft aangegeven dat de pre-order wel weer open gaat, maar dat ze nog in afwachting zijn van een reactie van Sony welke aantallen ze precies krijgen. Dus ik verwacht dat je straks weer kan preorderen.Cyrax0508 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:51:
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Ik vind wel dat Sony een ruimere marge had kunnen nemen voor de pre-orders, maar uiteindelijk zijn het ook de retailers (zoals Game Mania) die het verkloten door maar wat preorders aan te nemen. Of midden in de nacht te beginnen? (Amazon.de?)laugh schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:11:
Tsja dit hele feest met die pre-orders is ook gewoon luck en dedication. Je moet op de juiste plek zijn op het juiste moment. Als jij dan net een vergadering of meeting hebt, dan heb je pech. Als ze vooraf tijden hadden gemeld, zou het nog slechter gaan. Kijk maar naar Intertoys hoe de hele website dan plat ligt. In dat opzicht heeft bol het nog best netjes gedaan.
En als je echt dedicated was, dan zat je of met de F5, of continu in dit topic. Dan had je wel de "go go go" seinen gehoord en was je kans veel groter dan de mensen die eens in het uur een kijkje nemen. Ik was lucky maar had ook maar 3 uur geslapen om mee te doen aan dit feestje. Je moet er iets voor over hebben
Helaas gaat het dus op zo'n manier. Dit krijg je er dus van als de vraag zeer groot is, en het aanbod veel te weinig is. En dan nog met wazige communicatie van Sony en de shops zelf.
Ja wel weird dat niet iedereen het dan ontvangen heeft. Hoorde wel dat hij bij sommigen bij Gmail in hun 'social' tab was beland ofzo?k1978 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:17:
Moeten ze wel iedereen ook mail sturen
Hoe kan dat dan? Ik heb hem gisteren pre-ordered en ga er toch wel vanuit dat ik hem ga krijgen, hooguit 2-3 dagen later vanwege Amazon.Dutchzilla schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:15:
Bijna Jaar geleden ge-preordered. En ga keihard niets krijgen op launch day. Ben nog niet gebeld, ze zoeken iemand die mij durft te bellen denk ik. Maar weet het antwoord al.
Hoe kan je iets een jaar geleden pre-orderen, zonder details wat het is, geen infrastructuur niets?Dutchzilla schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:15:
Bijna Jaar geleden ge-preordered. En ga keihard niets krijgen op launch day. Ben nog niet gebeld, ze zoeken iemand die mij durft te bellen denk ik. Maar weet het antwoord al.
Zoals je al meerdere keren hebt kunnen lezen. Sommige partijen (Gamemania, MediaMarkt) werken gewoon met een wachtlijst. Die staat volledig los van de echte aantallen die ze krijgen.Silversin schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:18:
[...]
Hoe kan je iets een jaar geleden pre-orderen, zonder details wat het is, geen infrastructuur, niets?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Toch lopen veel mensen mis die er allang op wachten.Njay schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:26:
Ik vind het heerlijk om dagen zelfs weken ermee bezig te zijn en dan alsnog te scoren qua pre order meestal gaat het goed
ALT-F4
Maar dat is toch hoe het met alles werkt? Er zijn altijd mensen die teleurgesteld moeten worden. Ze gaan 11 miljoen consoles verschepen vanaf 12 november, overal vallen mensen buiten de boot. Daarnaast, de retailbedrijven die ervoor kiezen zelf een pre-order wachtlijst (notabene meer dan een jaar geleden WTF?) aan te maken zonder de details te weten maken er een grotere puinhoop van en daar kan Sony niets aan doen en daar zijn ze zeker niet verantwoordelijk voor.Alt F4 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:29:
[...]
Toch lopen veel mensen mis die er allang op wachten.
[ Voor 27% gewijzigd door rickjehh op 18-09-2020 15:33 ]
Stadia / PSN : whenheco
vroeger bij de FRS in de rijmadcon schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:35:
Dit was minder frustrerend als een uur in de online wachtrij staan voor concert kaarten en vlak voordat je tijd eraan komt een melding krijgt dat het uitverkocht is.
Wie weet komt er nog een shitload aan pre orders vrij als de launchdate dichterbij komt.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Anoniem: 1420638
*** shithuyanglee schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:10:
Nou zonet nog eens Dreamland gecheckt en ook de DE is precies uitverkocht.
Ben benieuwd of we ze ook effectief in November gaan krijgen.
Zoniet zijn we gezien, volgende batch precies pas een eind in 2021...
[Afbeelding]
Dat moeten dan excel lijstjes zijn bij je lokale MM. Die staan los van het centrale voorraadsysteem. Je pre-ordered voor de ‘restjes’, want fysieke winkels weten nooit hoeveel ze binnen krijgen. En online krijgt voorrang ivm zsm dozen verschuiven.EricNL schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:20:
[...]
Zoals je al meerdere keren hebt kunnen lezen. Sommige partijen (Gamemania, MediaMarkt) werken gewoon met een wachtlijst. Die staat volledig los van de echte aantallen die ze krijgen.
Toen ergens vorig jaar het eerste nieuwtje kwam dat "DE PS5/XBOX KOMT ERAAN" uit kwam, hebben ze gewoon de wachtlijst open gegooid, en vullen maar die handel.
Zo werken zij al jaren. En nu komen de echte aantallen naar boven, en dan is het:
"Oh, u bent #178 op de lijst en we krijgen er maar 50 geleverd, helaas pindaboter u ontvangt het over een paar maandjes okdoei".
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Uitverkocht iddKalder schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:39:
Pulse 3d headset nu ook uitverkocht op bol.com? Kan hem niet meer vinden.
Stadia / PSN : whenheco
Lol serieus.. had hem voor de zekerheid maar besteld met achteraf betalen optie.. cancellen kan altijd nog.madcon schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:40:
[...]
Uitverkocht idd
https://www.bol.com/nl/p/...ps4-ps5/9300000007898257/
Balen, ik zat nog jn twijfel modus.
psn: HertogJack
Bij mediamarkt hebben ze hem nog: https://www.mediamarkt.nl...less-headset-1665135.htmlmadcon schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:40:
[...]
Uitverkocht idd
https://www.bol.com/nl/p/...ps4-ps5/9300000007898257/
Balen, ik zat nog jn twijfel modus.
ik krijg net een belletje dat hij klaar ligt op releasedag!!! (mediamarkt leeuwarden)Michel242186 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:22:
[...]
ik ben nummer 6 in leeuwarden ook niks geen mail gehad.
[ Voor 4% gewijzigd door Michel242186 op 18-09-2020 16:50 ]
Bij Mediamarkt of GM? MM dus, was maar "one click away" van het antwoord.Michel242186 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:42:
[...]
ik krijg net een belletje dat hij klaar ligt op releasedag!!!
Oh idd, jij komt op een andere pagina uit als ik.JSchut schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:43:
[...]
https://store.ubi.com/nl/...d%20Edition&source=detail
Ik zie hier toch echt standaard, gold en ultimate hoor.
[ Voor 50% gewijzigd door Kalder op 18-09-2020 17:02 ]
Uhm maar een preorder kun je toch altijd cancellen? Dan krijg je alles terug en zit je niet vast aan credits etc...KRAI.7 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:03:
[...]
Net dit bericht teruggekregen:
[...]
Oftewel netjes afgehandeld! Althans, ik ben er tevreden mee!
Precies! Of zoals in Japan met slaapzakken voor de deur met rijen van 100 meter lang.madcon schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:35:
Dit was minder frustrerend als een uur in de online wachtrij staan voor concert kaarten en vlak voordat je tijd eraan komt een melding krijgt dat het uitverkocht is.
Wie weet komt er nog een shitload aan pre orders vrij als de launchdate dichterbij komt.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gefeliciteerd! Jij had ook nooit eerder een bericht gehad na de pre order toch? Hoop dat ik ook snel wat hoorMichel242186 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:42:
[...]
ik krijg net een belletje dat hij klaar ligt op releasedag!!! (mediamarkt leeuwarden)
Inderdaad hoop ook dat ik snel wat te horen krijgt, blijft onzeker aanvoelen zolang ik geen belletje of sms ofzo krijg van ze.Steven030 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:59:
[...]
Gefeliciteerd! Jij had ook nooit eerder een bericht gehad na de pre order toch? Hoop dat ik ook snel wat hoor
Nee had alleen een bon mee gekregenSteven030 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:59:
[...]
Gefeliciteerd! Jij had ook nooit eerder een bericht gehad na de pre order toch? Hoop dat ik ook snel wat hoor
Anoniem: 617899
Hoezo weten ze dat, en waarom ben je gebeld?RawChild schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:47:
Media markt Leeuwarden belde net dat ik gegarandeerd de disk versie op launch day heb. Eind goed, al goed 😊
Gaat om de offline preorders bij de filialen van MM zelf, die van Leeuwarden schijnt rond te bellen.Anoniem: 617899 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:17:
[...]
Hoezo weten ze dat, en waarom ben je gebeld?
Jup. En Eindhoven schijnt mailtjes te sturen.Kalder schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:18:
[...]
Gaat om de offline preorders bij de filialen van MM zelf, die van Leeuwarden schijnt rond te bellen.
Media Markt Eindhoven (Ekkersrijt) weer niet.Steven030 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:20:
[...]
Jup. En Eindhoven schijnt mailtjes te sturen.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Hmm, die email heb ik nog niet ontvangen.Rexus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:29:
Zelf heb ik een pre-order in maart april bij Ned-game geplaatst; net bericht gehad dat ik niet bij de eerste maar bij de tweede levering zit en dat deze voor het einde van het jaar verwacht wordt.
Gaan het wel zien.
EDIT: Was april
Klopt. Misschien was mijn bericht niet erg duidelijk.Kalder schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:18:
[...]
Gaat om de offline preorders bij de filialen van MM zelf, die van Leeuwarden schijnt rond te bellen.
20ste, ik heb gisteravond een bericht via de website gestuurd en kreeg vanochtend antwoord.Aenea schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:22:
[...]
Hmm, die email heb ik nog niet ontvangen.
Wanneer in april had jij de pre-order geplaatst?
Mijne was de 21e...
Anoniem: 617899
Netjes hoorKalder schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:18:
[...]
same here. ook overal naast gepakt, en geen enkele winkel in de buurt waar pre-orders te plaatsen zijn.Koning-Admiraal schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:36:
Heeft de Intertoys link eigenlijk wel gewerkt. De hele website lag eruit voordat je ook maar iets kon bestellen? Ik baal er wel een beetje van dat ik gisteren, vanwege een vergadering, niet bij Bol.com kon bestellen.
Het is jammer dat er scalpers zijn, die meteen meer bestellen dan dat ze nodig hebben. Had zo makkelijk voorkomen kunnen worden door maar 1 bestelling per adres toe te laten.M a r c o schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:40:
[...]
same here. ook overal naast gepakt, en geen enkele winkel in de buurt waar pre-orders te plaatsen zijn.
heb op heel internet welgeteld 3 personen gezien die een bestelling hebben geplaatst bij intertoys
[ Voor 30% gewijzigd door Koning-Admiraal op 18-09-2020 18:49 ]
Ik weet niet wat dat met die quote te maken heeft, maar uhm ben het wel met je eens.Koning-Admiraal schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:43:
[...]
Het is jammer dat er scalpers zijn, die meteen meer bestellen dan dat ze nodig hebben. Had zo makkelijk voorkomen kunnen worden door maar 1 bestelling per adres toe te laten.
Helemaal mee eens. Of maak er 2 van. Maar staat er ook 1 op MP met 16 stuks 😕Koning-Admiraal schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:43:
[...]
Het is jammer dat er scalpers zijn, die meteen meer bestellen dan dat ze nodig hebben. Had zo makkelijk voorkomen kunnen worden door maar 1 bestelling per adres toe te laten.
Oeps, de verkeerde gequoteKalder schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:46:
[...]
Ik weet niet wat dat met die quote te maken heeft, maar uhm ben het wel met je eens.
[ Voor 6% gewijzigd door Koning-Admiraal op 18-09-2020 18:49 ]
tja, ziet er naar uit dat ik tot maart moet gaan wachten. of hopen dat ik iemand vind die een extra per-order alleen voor eigen zekerheid heeft, en genoegen neemt met een kratje bier.Koning-Admiraal schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:43:
[...]
Ik was er 1 keer door en kwam op de bestelpagina. Moest verplicht een winkel zoeken en die functie was stuk. F5 en uitverkocht.Koning-Admiraal schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:36:
Heeft de Intertoys link eigenlijk wel gewerkt. De hele website lag eruit voordat je ook maar iets kon bestellen? Ik baal er wel een beetje van dat ik gisteren, vanwege een vergadering, niet bij Bol.com kon bestellen.
Had je eerst contact met hun gezocht of hebben ze uit zichzelf met je gebeld?Michel242186 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:42:
[...]
ik krijg net een belletje dat hij klaar ligt op releasedag!!! (mediamarkt leeuwarden)
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Als het maar een "paar waren" hadden ze toch wel kunnen zien hoeveel het er zijn?Chaoss schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 19:25:
[...]
Had je eerst contact met hun gezocht of hebben ze uit zichzelf met je gebeld?
Ik heb zelf 27 juli in Drachten besteld, kon toen niet kiezen welke versie en ze konden niet zien hoeveel reserveringen er waren, volgens de MM medewerker waren het er 'maar een paar'.
Ik had precies hetzelfde, heb continu zitten refreshen tot ik kon bestellen maar de winkel selecteren was niet mogelijk...luppien schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:51:
[...]
Ik was er 1 keer door en kwam op de bestelpagina. Moest verplicht een winkel zoeken en die functie was stuk. F5 en uitverkocht.
Dit had ik ook en toen waren opeens weg. Echt een drama was dat vanmorgen bij Intertoys.luppien schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:51:
[...]
Ik was er 1 keer door en kwam op de bestelpagina. Moest verplicht een winkel zoeken en die functie was stuk. F5 en uitverkocht.
Volgens mij is de black uitvoering vooralsnog niet in aantocht. Ik denk dat ie pas na de grote hoos beschikbaar komt.pineapple23 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:46:
Heeft iemand ook al de mogelijkheid gezien om de Black Edition te pre-orderen?
Had wel al wat leaks gezien van zwarte controllers enzo, maar een voor mij wordt het nog wachten. Een witte versie komt er bij mij niet in.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Anoniem: 474132
Coolblue gaat niet aan pre-orders doen maar de hele batch gewoon op/net voor launch in de store zetten.Anoniem: 474132 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 20:20:
Beetje laat misschien maar is de PS5 DE nog ergens te preorderen? En zo nee, wanneer komt de volgende batch beschikbaar ?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee er is op Coolblue na geen preorder meer. Op je andere vraag, dat weten we nog niet. Bol heeft gezegd dat ze contact houden met Sony over extra exemplaren, maar kan ook zo zijn dat de 2e batch eerste kwartaal van 2021 verschijnt. En die zullen ook snel uitverkocht zijn...Anoniem: 474132 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 20:20:
Beetje laat misschien maar is de PS5 DE nog ergens te preorderen? En zo nee, wanneer komt de volgende batch beschikbaar ?
Dat zou ik dus nooit doen, maar het staat iedereen vrij om dit zelf te bepalen. Zo goed ging het toch niet met Gamemania?Chester schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 20:11:
Een 'nadeel' is dat ik het voor half oktober ongeveer volledig moet komen betalen.
Jaren geleden hebben ze een keer een doorstart gemaakt, maar volgens mij draaien ze verder nu prima. Ze willen wel nog een aantal winkels sluiten en meer focusen op hun webshop.WidgetTWW schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 20:44:
[...]
Dat zou ik dus nooit doen, maar het staat iedereen vrij om dit zelf te bepalen. Zo goed ging het toch niet met Gamemania?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq