![]()
|
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Geronimous op 26-05-2023 23:25 . Reden: nieuwe layout, inhoud=WIP ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]()
|
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Geronimous op 26-05-2023 23:25 . Reden: nieuwe layout, inhoud=WIP ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
[ Voor 44% gewijzigd door Donstil op 19-11-2020 11:10 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 40% gewijzigd door OzzieMann op 19-11-2020 11:11 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ik heb die officiële lader en daar moest de controller nog wel even laden voordat hij vol wasTwixie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:11:
Nieuw topic.
Zal ik gelijk mijn vraag van in het vorig topic verder stellen.
Dus bij het chargen moet je een oranje licht zien. Ik heb mijn nieuwe DualSense, waarvan het me zou verbazen dat die 100% vol is, even gewoon in een standaard USB lader gestoken met een USB-A > C kabel, maar er gebeurt niets. Ga je effectief de juiste laders nodig hebben om die DualSense op te laden ? Een Nintendo Switch Pro Controller laadt probleemloos op met mijn USB lader hier.
DS4 was/is ook heel kieskeurig. Denk dat dit dus niet anders is met de DualSense. Ik heb hier een 5V/2A oplader liggen die werkt met al mijn DS4's dus verwacht dat dit prima is om de DualSense aan op te laden.Twixie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:11:
Nieuw topic.
Dus bij het chargen moet je een oranje licht zien. Ik heb mijn nieuwe DualSense, waarvan het me zou verbazen dat die 100% vol is, even gewoon in een standaard USB lader gestoken met een USB-A > C kabel, maar er gebeurt niets. Ga je effectief de juiste laders nodig hebben om die DualSense op te laden ? Een Nintendo Switch Pro Controller laadt probleemloos op met mijn USB lader hier.
Check ook even of het niet aan de hdmi kabel ligt. Vaak wordt die her-gebruikt en is het een dermate oude kabel dat het gewoon niet meer werkt.RawChild schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:11:
Hier een niet werkende ps5. Uiteindelijk via een link uitgekomen bij een nummer: 02 588 42 40 dat ik moet bellen, maar niet in gebruik.. zucht
PSN & XBL: Denkoyugo
Zou sowieso eerst contact opnemen met de partij waar je em afgenomen hebt. Bij MS hebben ze advanced exchange, geen idee of Sony dat ook biedt.RawChild schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:11:
Hier een niet werkende ps5. Uiteindelijk via een link uitgekomen bij een nummer: 02 588 42 40 dat ik moet bellen, maar niet in gebruik.. zucht
020 ipv 02 ?RawChild schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:11:
Och ja, je moet toch wat he.
Het telefoonnummer van Playstation Nederland is 020 709 5025. Misschien via die weg proberen.RawChild schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:11:
Blijkt dus inderdaad wel kieskeurig, want aan PC laadt hij blijkbaar wel op. Zal toch maar eens zo'n officieel laadstation moeten scoren dan.OzzieMann schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:13:
[...]
DS4 was/is ook heel kieskeurig. ...
Probeer het eens met diezelfde kabel aan een usb van de laptop/computer of iets dergelijks?
Ja dit lijkt me een Belgisch nummer? 02 588 42 40 > Gegoogled PlayStation BelgiëRaem schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:14:
[...]
Het telefoonnummer van Playstation Nederland is 020 709 5025. Misschien via die weg proberen.
[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 19-11-2020 11:16 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat nummer is te kort, telefoonnummers zijn meestal 10 cijfersRawChild schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:11:
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Er wordt hard gewerkt aan een hele complete openingspost, dat zal er allemaal in zitten. Komt goednioz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:14:
@Geronimous Misschien is het een idee om deze ook op te nemen in de eerste post:
https://blog.playstation.com/2020/11/09/ps5-the-ultimate-faq
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Klopt dat was het probleem! Bijgeleverde HDMI werkt niet.. pfffDenko schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:14:
[...]
Check ook even of het niet aan de hdmi kabel ligt. Vaak wordt die her-gebruikt en is het een dermate oude kabel dat het gewoon niet meer werkt.
Beter dan een kapotte PS5!RawChild schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:17:
[...]
Klopt dat was het probleem! Bijgeleverde HDMI werkt niet.. pfff
Oh fijn! Ben benieuwd hoeveel 'doa's' er komen die t zonder aan te melden weten op te lossen.RawChild schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:17:
[...]
Klopt dat was het probleem! Bijgeleverde HDMI werkt niet.. pfff
Hoe kort? Hoop toch niet minder dan 1,5 m?Tom schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:19:
Ook hier is ie binnen!
Ding is wel groot, maar dat wisten we.
De HDMI kabel is kort, die moet ik dus één bestellen.
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Volgens mij kan je buiten de PS Store alleen tegoed kopen, en geen keys voor specifieke games.Luukie96 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:18:
Mensen,
Even een vraag met betrekking tot CD-keys op een PS5 zonder disk.
Is het nou mogelijk om via CD-KEYS of allkeyshop een code aan te schaffen en deze 'gewoon op je PS te zetten'?
Ik heb al van alles opgezocht, maar ben er helaas nog steeds niet helemaal uit.
Bedankt alvast!
Zou wel jammer zijn als de DS5 net als de DS4 kieskeurig is qua laden. Gelukkig was de DS4 in ieder geval beter dan het DS3 drama qua laden.Twixie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:11:
Nieuw topic.
Dit dacht ik ook, maar verschillende sites bieden wel keys etc aan waar ook echt bij staat PS5.nioz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:21:
[...]
Volgens mij kan je buiten de PS Store alleen tegoed kopen, en geen keys voor specifieke games.
Was de DS4 zo kieskeurig? Ik heb met die van mij eigenlijk nooit problemen gehad en heb allerlei verschillende laders gebruikt, zelf met een powerbank laad die goed op.Caayn schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:22:
[...]
Zou wel jammer zijn als de DS5 net als de DS4 kieskeurig is qua laden. Gelukkig was de DS4 in ieder geval beter dan het DS3 drama qua laden.
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Klopt, het voelt misschien niet zo erg, maar denk ook niet dat dat in de meeste games gebruikt gaat worden. Wat ik wel bijzonder vind is dat wanneer er bijv. wind van de zijkant komt dat het wel echt zo voelt. Als dat soort dingen in games gebruikt gaan worden is wel tof denk ik. Het moet ook niet in overdaad gebruikt worden en dat doet Astro uiteraard wel als tech-demo.Donstil schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:08:
Ooh nieuw topic. Nou nog even een echte foto voor de mensen die het andere topic gemist hebben.
[Afbeelding]
Verder heb ik even kort met de Astro playroom tech demo gespeeld.
Controller is erg gaaf alleen had er toch ook wel iets meer van verwacht door alle Hype.
Sommige zaken zijn heel gaaf (Zoals bijvoorbeeld alle Asto's in je controller voelen) maar andere zaken voelen ook wel erg gimmicky tot nu toe.
Zo werd op voorhand gezegd dat je echt "kan voelen dan je op zand loopt". Dat merk ik tot nu toe niet echt, steen/staal/glas geeft wel een andere "rumble" dan "gras en zand" dat zeker maar om nou te zeggen dat je echt voelt dat je op zand loopt. Dat ook weer niet. Developers moeten goed opletten dat dit niet gimmicky wordt wat mij betreft.
De triggers zijn wel echt heel gaaf. Daar kan je echt weerstand voelen etc. Ik verwacht daar persoonlijk het meest van.
Dit is wel een handig filmpje. Zegt eigenlijk hetzelfde als in het artikel dus zo moeilijk zal het niet zijnBuddha_ schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:21:
Heeft iemand nog bijzondere tips voor overzetten data van PS4 pro naar PS5?
Uiteraard gebruik ik deze handleiding https://www.playstation.c...games-saved-data-ps4-ps5/
Codes wissel je in in de PlayStation Store, op een playstation, de website of in de app...Luukie96 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:18:
Mensen,
Is het nou mogelijk om via CD-KEYS of allkeyshop een code aan te schaffen en deze 'gewoon op je PS te zetten'?
Bedankt alvast!
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ja dat is wel een goed voorbeeld ja. Dat is namelijk wat mij betreft ook heel tof.Kyhfin schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:24:
[...]
Klopt, het voelt misschien niet zo erg, maar denk ook niet dat dat in de meeste games gebruikt gaat worden. Wat ik wel bijzonder vind is dat wanneer er bijv. wind van de zijkant komt dat het wel echt zo voelt. Als dat soort dingen in games gebruikt gaan worden is wel tof denk ik. Het moet ook niet in overdaad gebruikt worden en dat doet Astro uiteraard wel als tech-demo.
Ja, nou althans met de Apple laders die ik hier heb deed hij het niet.Ozzie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:23:
[...]
Was de DS4 zo kieskeurig? Ik heb met die van mij eigenlijk nooit problemen gehad en heb allerlei verschillende laders gebruikt, zelf met een powerbank laad die goed op.
Dus voor de simpelen (like me) onder ons.Geronimous schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:25:
[...]
Codes wissel je in in de PlayStation Store, op een playstation, de website of in de app...
Ja, dat geeft het gevoel van extra immersie en dat is tof. Ik hoop dat er op zijn minst gebruik van gemaakt gaat worden, maar wel met 'mate'.Donstil schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:27:
[...]
Ja dat is wel een goed voorbeeld ja. Dat is namelijk wat mij betreft ook heel tof.
Of een tikje links i.p.v. de hele controller als je door gras rijd met je linker banden. Dat soort zaken.
Hier ook, Apple laders deden het niet, Samsung welDonstil schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:28:
[...]
Ja, nou althans met de Apple laders die ik hier heb deed hij het niet.
Dus ik lade hem altijd aan de Ps4 maar ook daar werkte dat niet met elke MicroUSB kabel (die het wel voor andere zaken deed).
Goed opletten hoor. Codes zijn Store locked. Dus een Code uit US werkt niet op de EU store e.t.c.Luukie96 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:28:
[...]
Dus voor de simpelen (like me) onder ons.
Ik koop op allkey of cdkey een code en deze voer ik zonder problemen in op mijn PS5 en spelen maar?
Bedankt!
Ja joh die heb ik toch helemaal nietSegafreak83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:29:
[...]
Hier ook, Apple laders deden het niet, Samsung wel.
Het blijft altijd enorm oppassen met codes kopen op internet....Luukie96 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:28:
[...]
Dus voor de simpelen (like me) onder ons.
Ik koop op allkey of cdkey een code en deze voer ik zonder problemen in op mijn PS5 en spelen maar?
Bedankt!
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Één van die US moet iets anders zijn.Donstil schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:29:
[...]
Dus een Code uit US werkt niet op de US store e.t.c.
Aah, Apple usb-aders heb ik hier niet in huis dus daar heb ik het nooit mee geprobeerd. Hoop dat de DualSense wel kan opladen aan mijn macbook usb-c oplader want die heb ik meestal wel in de buurt liggenDonstil schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:28:
[...]
Dus ik lade hem altijd aan de Ps4 maar ook daar werkte dat niet met elke MicroUSB kabel (die het wel voor andere zaken deed).
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Ik dacht dat ie 1,5 meter zou zijn, maar hij voelt eerder als 1 meter. Nog niet opgemeten.Phusebox schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:21:
[...]
Hoe kort? Hoop toch niet minder dan 1,5 m?
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Het flexibele gedeelte is 138 cmPhusebox schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:21:
[...]
Hoe kort? Hoop toch niet minder dan 1,5 m?
CheaposRawChild schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:33:
[...]
Het flexibele gedeelte is 138
[Afbeelding]
Duidelijk, dankjewel! jij & @DonstilGeronimous schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:31:
[...]
Het blijft altijd enorm oppassen met codes kopen op internet....
Er is een speciaal topic voor: Online Gamekeys kopen - Deel II
Huh bij mij met m’n originele iPhone laders doet ie t gewoonDonstil schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:28:
[...]
Bij installeren zal ie toch ook meteen de patches downloaden? Is op de PS4 ook zo.Donstil schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:37:
Hoe zit het nou precies met die PS4 games.
Ik heb zowel Valhalla als Legion erin gestopt en dan kan ik handmatig op "kopiëren" drukken en begint de PS5 ondertussen ook wat te downloaden.
Begrijp ik het dan goed dat het Data van BR is + Download om naar PS5 te trekken? Of ben ik nu dubbel werk aan het doen?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ja alleen dan blijf je binnen 1 platform.Geronimous schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:39:
[...]
Bij installeren zal ie toch ook meteen de patches downloaden? Is op de PS4 ook zo.
Ooh vaag, nou ja boeien.poor Leno schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:38:
[...]
Huh bij mij met m’n originele iPhone laders doet ie t gewoon
Wat ik had gelezen is dat hij de PS4 versie installeert en dan de PS5 versie installeert als je de patch doet (dit was voor Call of Duty btw) en dat je op moest letten dat je wel de PS5 versie speelt.Donstil schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:37:
Hoe zit het nou precies met die PS4 games.
Ik heb zowel Valhalla als Legion erin gestopt en dan kan ik handmatig op "kopiëren" drukken en begint de PS5 ondertussen ook wat te downloaden.
Begrijp ik het dan goed dat het Data van BR is + Download om naar PS5 te trekken? Of ben ik nu dubbel werk aan het doen?
Kon eerder wel maar ik meende dat PlayStation dit al een aantal jaare niet meer ondersteund . Meestal wel met extra's en DLC's.Luukie96 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:18:
Mensen,
Bedankt alvast!
Voor Destiny is er nog geen PS5 versie, die patch komt pas op 8 december, dus effectief is het nu toch altijd de PS4 versie die je dan installeert?Kyhfin schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:41:
[...]
Wat ik had gelezen is dat hij de PS4 versie installeert en dan de PS5 versie installeert als je de patch doet (dit was voor Call of Duty btw) en dat je op moest letten dat je wel de PS5 versie speelt.
Ook kon je volgens mij de PS4 versie niet deïnstalleren, want dan installeerde hij hem daarna weer en dat dat waarschijnlijk nog wel gepatched gaat worden. Hopelijk valt het mee, maar misschien kan je het eens testen.
Correct. En dit geldt dus ook voor FIFA en elke andere cross-gen bundle die wordt aangeboden waar nog geen PS5 patch voor is.Just_A_User schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:44:
[...]
Voor Destiny is er nog geen PS5 versie, die patch komt pas op 8 december, dus effectief is het nu toch altijd de PS4 versie die je dan installeert?
[ Voor 4% gewijzigd door Daniel221 op 19-11-2020 11:46 ]
Als het goed is niet.OzzieMann schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:47:
Iemand al een externe HDD aan de PS5 gehangen waarop al PS4 games stonden? Ben benieuwd of dat werkt.
Volgens mij raden alle fabrikanten aan om hun apparaat direct in het stopcontact te steken, maar dat is natuurlijk niet mogelijk.Disfigured schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:48:
Weet iemand of je de PS5 gewoon in een stekkerdoos kunt stoppen of wordt dat afgeraden? Bij m'n LG OLED werd aangeraden om hem direct in de muur te stoppen, maar bij de PS5 heb ik die mogelijkheid niet.
Ga eens heel snel terug naar je PC masterrace hoekje.Dennis585 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:48:
Topic even in de gaten houden om de ervaringen te lezen.
Zit bij mij in de stekkerdoos aangesloten, werkt perfect.Disfigured schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:48:
Weet iemand of je de PS5 gewoon in een stekkerdoos kunt stoppen of wordt dat afgeraden? Bij m'n LG OLED werd aangeraden om hem direct in de muur te stoppen, maar bij de PS5 heb ik die mogelijkheid niet.
Dacht dat dit ondersteund zou worden? Mits je dezelfde PSN zou gebruiken. Ik heb helaas nog geen PS5 om dit op te testen.
Top, dan doe ik dat ook gewoon. Thanks!timetje100 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:49:
[...]
Zit bij mij in de stekkerdoos aangesloten, werkt perfect.
Oke, maar HOE doe ik dat dan? Want ik heb Destiny 2 vanilla op disk en ik heb alle uitbreidingen. Uiteindelijk is het natuurlijk de versie met Beyond Light waar het me om gaat.Daniel221 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:46:
[...]
Correct. En dit geldt dus ook voor FIFA en elke andere cross-gen bundle die wordt aangeboden waar nog geen PS5 patch voor is.
Let wel op dat het een goede stekkerdoos is als je dit doet, en niet een die je voor een paar euro bij de action hebt gekocht. Het wordt waarschijnlijk wel afgeraden door Playstation zelf!timetje100 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:49:
[...]
Zit bij mij in de stekkerdoos aangesloten, werkt perfect.
Ja, de HDMI kabel ondersteunt de volledige HDMI 2.1 spec.mem0z schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:50:
Weet iemand of de kabel welke sony in de doos levert HDMI 2.1 is?
[ Voor 5% gewijzigd door OzzieMann op 19-11-2020 11:53 ]
yupmem0z schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:50:
waarom probeer je het niet gewoon even?Just_A_User schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:50:
[...]
Oke, maar HOE doe ik dat dan? Want ik heb Destiny 2 vanilla op disk en ik heb alle uitbreidingen. Uiteindelijk is het natuurlijk de versie met Beyond Light waar het me om gaat.
Beyond Light heb ik nog gekocht op PS4. Ik weet echter dat de BL content met de update voor Destiny 2 mee kwam, en toen had ik de uitbreiding nog niet gekocht. Maar Ik had dus Destiny 2 zelf wel al geinstalleerd staan en daar deed ie de update voor.
Maar de PS5 is leeg. Dus dan is mijn vraag, moet ik dan eerst die Destiny 2 cd er in stoppen zodat ie eigenlijk vanilla destiny installeert en daar dan (automatisch?) de BL versie bij download of kan ik rechtstreeks de gehele game downloaden uit de PS store?
Yes, werkt prima!OzzieMann schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:47:
Iemand al een externe HDD aan de PS5 gehangen waarop al PS4 games stonden? Ben benieuwd of dat werkt.
Wordt ook ondersteund. Denk dat er wordt gerefereerd naar wat verhalen van mensen die problemen hadden met hun PS5 in combinatie met een externe HDD. Ik zag op reddit overigens ook voldoende reacties van mensen die geen problemen hebben met het gebruik van een externe HDD.OzzieMann schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:49:
[...]
Dacht dat dit ondersteund zou worden? Mits je dezelfde PSN zou gebruiken. Ik heb helaas nog geen PS5 om dit op te testen.
[ Voor 26% gewijzigd door nioz op 19-11-2020 11:55 ]
Nou omdat ik dan de PS4 disc ergens heel ver weg op zolder moet gaan zoeken en dan hoor ik de deurbel niet, dus als ik nu al zou kunnen weten dat ik die hele disc niet nodig heb per sé hoef ik me daar ook niet druk over te makenRubenSaurus schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:52:
[...]
waarom probeer je het niet gewoon even?
Oeh! Daar heb ik helemaal niet aan gedacht, Ja als ik gewoon D2 uit de store kan plukken dan zal de rest vanzelf wel updaten denk ik dan inderdaadOzzieMann schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:54:
@Just_A_User Destiny 2 is toch Free2play geworden? Dan installeer je die toch op je PS5, als je dat doet op de account waar je de DLC gekocht hebt dan kan je alles spelen.
Nee nee, jij voelde je te goed en was overgestapt op pc gamingDennis585 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:48:
Topic even in de gaten houden om de ervaringen te lezen.
Ik twijfel sterk of die goed genoeg is voor 120 fps.... maar ik heb geen HDMI 2.1 TV & receiver.mem0z schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:50:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wat moet jij met drie van die dingen ? Show off of gamen met de complete familie ?UninPro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:00:
[Afbeelding]
Mijn ervaring met de PS5 digital (500mbit up en down KPN) is juist een enorm rappe download snelheid.
Finally downloaden en geen kopiëren meer. Rainbow Six Siege van 80GB zojuist binnen gehaald en speelbaar in 22 minuten! Wat een feest zeg.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Als in: Je krijgt hem in december of morgen?Martijn1990 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:04:
Moet nog even geduld hebben. Mail van Bol dat de order is vertraagd met hun excuses en een 15 EUR tegoedbon. Veel plezier voor allen die hem al hebben!
Morgen, is een bestelling van 17-09 om 8:46. Kreeg vannacht na 01:00 de TT code, maar de status daarvan is nog steeds dat hij nog niet is verwerkt door PostNL.koentje3 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:05:
[...]
Als in: Je krijgt hem in december of morgen?
Ah ok, dat is nog wel te overzien lijkt meMartijn1990 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:05:
[...]
Morgen, is een bestelling van 17-09 om 8:46. Kreeg vannacht na 01:00 de TT code, maar de status daarvan is nog steeds dat hij nog niet is verwerkt door PostNL.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dit topic is gesloten.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq