• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-05 09:53
Martijn1990 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:05:
[...]

Morgen, is een bestelling van 17-09 om 8:46. Kreeg vannacht na 01:00 de TT code, maar de status daarvan is nog steeds dat hij nog niet is verwerkt door PostNL.
Nette actie dan toch van Bol als ze je een €15 bon geven.
Nog een extra dagje kan er wel bij toch :p

<GoT>NightStalker

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:57
Alcmaria schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:02:
Hij is binnen !! wat een feest!

de postbode belde net aan toen ik dit

YouTube: Assassin's Creed Valhalla: PS5 vs Xbox Series X/ Series S Next-Gen C...

filmpje aan het kijken was.. Is toch wel erg gaaf om te zien hoe de PS5, ondanks zijn op papier, lagere performance een stuk beter presteert in de echte wereld.
Eigenlijk wat al veel mensen hadden voorspeld.

Ik ga weer knalleen!
Mja niet verwonderlijk. Dezelfde problemen waren ook zichtbaar in de PS4 vs XOX vergelijking, maar het is duidelijk dat Sony het momenteel wat beter voor elkaar heeft met de SDK. De vraag is hoe dit met wat updates en de volgende releases gaat verlopen, maar nu staat Sony wel gelijk/voor met MS voor de 3rd party. Qua launchgames vind ik het wel opvallend dat Ubisoft nog zoveel problemen heeft. Dat is toch de dev die de laatste jaren toch redelijk stabiele games wist af te leveren. Maar de crashes en save-issues van de games (met name Watch Dogs) is opmerkelijk te noemen.

In ieder geval iedereen veel plezier gewenst vandaag met gamen en voor wie nog games moet downloaden: alvast plezier gewenst voor morgen :P

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Hier ook binnen, maar eerste ervaring met de controller is niet positief

Vindt hem totaal niet lekker in de hand liggen en dan met name als hij rust op de binnenkant van je ringvinger, het is nu hard en hoekig i.p.v. dat ronde van de Dualshock 3/4.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-4GrlUTPP2DewXSGqHdU-UPJWv8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s2Nt0wLx3wrpcB1dNgZ96MfE.jpg?f=fotoalbum_large

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:30
schaapiej schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:09:
[...]

Nette actie dan toch van Bol als ze je een €15 bon geven.
Nog een extra dagje kan er wel bij toch :p
Denk inderdaad dat Bol er ook niet zoveel aan kan doen, dus vind het ook wel netjes van ze. Had hem toch liever vandaag al in huis gehad :P

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 19:35
Alcmaria schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:02:
Hij is binnen !! wat een feest!

de postbode belde net aan toen ik dit

YouTube: Assassin's Creed Valhalla: PS5 vs Xbox Series X/ Series S Next-Gen C...

filmpje aan het kijken was.. Is toch wel erg gaaf om te zien hoe de PS5, ondanks zijn op papier, lagere performance een stuk beter presteert in de echte wereld.
Eigenlijk wat al veel mensen hadden voorspeld.

Ik ga weer knalleen!
Mooi om te zien ja. Schijnt wel dat het voor ontwikkelaars lastiger is om voor de XSX te programmeren dan voor de PS5. Mogelijk wordt de, toch vrij slechte, performance van de XSX in Valhalla daardoor verklaard.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-04 12:50
Greatsword schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:10:
Hier ook binnen, maar eerste ervaring met de controller is niet positief

Vindt hem totaal niet lekker in de hand liggen en dan met name als hij rust op binnenkant van je ringvinger, het is nu hard en hoekig i.p.v. dat ronde van de Dualshock 3/4.

[Afbeelding]
Klopt. Ik moest even wennen, want de onderkant van de 'houders' zijn een beetje punterig inderdaad. Ik denk dat dat snel went hoor.

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Hulleman schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:11:
[...]

Mooi om te zien ja. Schijnt wel dat het voor ontwikkelaars lastiger is om voor de XSX te programmeren dan voor de PS5. Mogelijk wordt de, toch vrij slechte, performance van de XSX in Valhalla daardoor verklaard.
Ik vind persoonlijk AC Valhalla niet heel mooi eruit zien. Gezichtsanimatie stoor ik me heel erg aan. Dat is ook 1 van de redenen dat ik AC niet heb aangeschaft.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• koentje3
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:19
Kyhfin schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:13:
[...]

Klopt. Ik moest even wennen, want de onderkant van de 'houders' zijn een beetje punterig inderdaad. Ik denk dat dat snel went hoor.
Ja dat vond ik ook! Mijn pinken liggen net niet onder het einde van de controller, en dat voelt een beetje gek omdat bij de DualShock je er iets natuurlijker 'omheen krult'.

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TvQanjmZ_uCFIP7tRp6nbTNHKyg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iU4quFwTr8QhQhHgMvQbRVyg.jpg?f=fotoalbum_large

No Man’s Sky blijft PS4 zeggen. Maar dit is toch gewoon de PS5 versie? Ik heb gekeken en het is update 3.11 wat de versie moet zijn met nieuwe graphics.

• Huismarb
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-05 15:09
Kenny_026 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:17:
[Afbeelding]

No Man’s Sky blijft PS4 zeggen. Maar dit is toch gewoon de PS5 versie? Ik heb gekeken en het is update 3.11 wat de versie moet zijn met nieuwe graphics.
Druk eens op die 3 puntjes aan de onderkant, kan je daar start PS5 versie kiezen?

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:27

ikookhier

>hijdiehieris<

Als een kind zo blij :) De DualSense is wel even wennen, denk dat ik hem een tandje zachter zet.

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Martijn1990 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:05:
[...]

Morgen, is een bestelling van 17-09 om 8:46. Kreeg vannacht na 01:00 de TT code, maar de status daarvan is nog steeds dat hij nog niet is verwerkt door PostNL.
@Bas170 Dit heb jij ook toch?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Downloaden gaat bekabeld in ieder geval kapot snel, 60MB per seconde met een 500Mbits verbinding!

[ Voor 16% gewijzigd door Greatsword op 19-11-2020 12:20 ]

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Jij zat in de HK te lezen? :P

Inmiddels is dit de status:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BWqrzTYbfrRK5GpP1UBRQtB-qRI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Omdzb7ywze7UpEhIuA4H63P6.jpg?f=fotoalbum_large

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Greatsword schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:20:
Downloaden gaat bekabeld in ieder geval kapot snel, 60MB per seconde met een 500Mbits verbinding!
Sony heeft het goed voor elkaar dan. Ga alles zo ook meteen aanzetten want verwacht dat de meesten vanavond tegelijk aan de gang gaan in Europa.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

CyBeRSPiN schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:22:
[...]

Sony heeft het goed voor elkaar dan. Ga alles zo ook meteen aanzetten want verwacht dat de meesten vanavond tegelijk aan de gang gaan in Europa.
Precies, ben nu ook nog aan het werk en voorlopig maar 1 PS5 game, dus gewoon lekker gebruik maken van de snelle SSD opslag ;)

Reageren jullie collega's op Teams ook ineens allemaal zo traag })

[ Voor 8% gewijzigd door Greatsword op 19-11-2020 12:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-05 22:49
Bas170 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:20:
[...]

[Afbeelding]
Lekker dan! Die van mij wordt ook morgen bezorgd, maar ik heb dit niet gehad. Waarschijnlijk omdat PostNL verantwoordelijk is voor de vertraging, itt Bol in jouw geval.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Aha.

offtopic:
HK is een besloten subforum op Tweakers, waar je toegang voor moet aanvragen

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 16:27

SD5k

>4&X

Phusebox schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:21:
[...]

Hoe kort? Hoop toch niet minder dan 1,5 m?
1m :| Ik moet zelf ook een andere kabel bestellen, tot die tijd staat de PS5 naast de TV ipv in het meubel.
Ik zie dat dit al lang was beantwoord, had even het topic moeten refreshen.

Anyway, Demon's Souls is nu aan het downloaden, heb hem toch maar in de US store gekocht, was minder dan €60 kwijt, dat zijn tenminste normale prijzen.

[ Voor 31% gewijzigd door SD5k op 19-11-2020 12:29 ]

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:39
Hier bedraad en normaliter een stabiele rappe downstream, maar op de ps5 niet hoor...duurde een uur voordat cod binnen was, maar we klagen niet.

Spelen vanaf externe usb van ps4-games gaat ook prima 🙏🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Huismarb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:18:
[...]

Druk eens op die 3 puntjes aan de onderkant, kan je daar start PS5 versie kiezen?
Ik moest een gratis Disc upgrade downloaden nog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iEaNWfueCfJjexntWnJGjx6gH8U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ixcvzASsCigpUBKAOCLRr3Uj.jpg?f=fotoalbum_large

Dus eigenlijk was mijn eerdere vraag zo gek niet. Het is dus niet (of niet altijd dan) Ps4 schijf erin en “gewoon de patch installeren”

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 19-11-2020 12:27 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:47
boefje79 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:25:
Hier bedraad en normaliter een stabiele rappe downstream, maar op de ps5 niet hoor...duurde een uur voordat cod binnen was, maar we klagen niet.

Spelen vanaf externe usb van ps4-games gaat ook prima 🙏🏻
Is de nieuwe cod mooi op de ps5?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-02 16:39
Kenny_026 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:17:
[Afbeelding]

Ik kon die van mij via de store kopen (maar had het spel digitaal)
Lijkt dat digitiaal PS4 upgrade na PS5 makkelijker gaat dan disk.
Maar mijn PS5 moet nog komen O-) (tussen 12 en 14)

• Hulleman
laurens700 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:14:
[...]
Ik vind persoonlijk AC Valhalla niet heel mooi eruit zien. Gezichtsanimatie stoor ik me heel erg aan. Dat is ook 1 van de redenen dat ik AC niet heb aangeschaft.
Klopt, was in de vorige 2 delen ook het geval. Kan er wel door heen kijken. Gameplay-wise erg veel lol aan Odyssey en Origins beleefd, dus verwacht me met Valhalla ook wel goed te vermaken.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
PlayStation 5 lancering Amsterdam Tower

Amsterdam doet ook mee.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• laurens700
Bas170 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:20:
[...]

[Afbeelding]
Dat is netjes. Ik wacht nog op die mail.

edit: Ik heb hem ook :)

[ Voor 3% gewijzigd door laurens700 op 19-11-2020 12:30 ]

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 12:57
Zouden ze deze marketing acties al een jaar geleden gepland hebben? Leuk om als een filmpje natuurlijk te zien, net zoals de Metro in London, maar de exposure die je pre-covid ermee zou hebben is toch wel een stuk hogen dan nu, nu veel mensen thuis moeten blijven.

Overigens wel leuk gedaan hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door Remmetje op 19-11-2020 12:30 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:11
loekf2 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:01:
[...]

Wat moet jij met drie van die dingen ? Show off of gamen met de complete familie ?
Haha, sowieso show off. Beetje humor vriend. En nee, ze gaan niet in de verkoop. Voor hetzelfde geld naar 2 vrienden die ze zometeen dolblij komen ophalen. En mij adviseren om ze online te gaan verkopen maar wat ik dus niet doe.
Had vet geluk met erdoorheen komen tijdens de pre-orders. Geen idee hoe. Op een oude Samsung S8 gewoon op 4G bij Whekamp de digital en disc versie kunnen bestellen. Vervolgens was het bij de MM ook raak.

• boefje79
giantgiantus schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:26:
[...]

Is de nieuwe cod mooi op de ps5?
Ik wacht tot vanavond met cod, in het donker 😉, nu eerst astro, sackboy en maybe wat watchdog legion...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik had Legion al geïnstalleerd naar heb het even opnieuw geprobeerd voor de zekerheid.

Het is dus.

1. disc erin
2. puntjes naast Kopieëren
3. Product weergeven
4. gratis update kopen

Je hoeft de game niet vanaf disc te installeren. De disc is wel nodig om te spelen (uiteraard)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Wil ik de fortnite ps4 versie op de ps5 spelen. (Omdat er nog geen DualSense is met knoppen aan de onderkant). Mag ik hem niet openen op de PlayStation 5 :(

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 19:42
Ik begreep dat er een mute knop+lampje op de nieuwe PS5 controller zit. Ik was erg benieuwd of deze mute knop er nu opzit voor de mic op de controller, of dat deze ook werkt als je een headset hebt aangesloten. En als dit laatste het geval is, werkt het enkel voor de Pulse 3D headset of ook voor andere (draadloze?) headsets?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huismarb
  • Laatst online: 08-05 15:09
Edzeau schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:31:
Ik begreep dat er een mute knop+lampje op de nieuwe PS5 controller zit. Ik was erg benieuwd of deze mute knop er nu opzit voor de mic op de controller, of dat deze ook werkt als je een headset hebt aangesloten. En als dit laatste het geval is, werkt het enkel voor de Pulse 3D headset of ook voor andere (draadloze?) headsets?
Het werkt volgens de FAQ sowieso voor de Pulse. Overige headsets heb ik niets over kunnen vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Edzeau schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:31:
Als ik het goed heb gelezen, dan werkt dat ook voor je losse headset.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-05 13:19

Ace

Happy Happy Joy Joy

WokeBroke schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:31:
Wil ik de fortnite ps4 versie op de ps5 spelen. (Omdat er nog geen DualSense is met knoppen aan de onderkant). Mag ik hem niet openen op de PlayStation 5 :(
En terecht, heb je een funkelnagelneue PS5 en dan ga je zitten Fortniten :P

• laurens700
Zojuist heb ik wel de PS5 koptelefoon via Coolblue ontvangen. Ik heb hem getest dan op mijn Xbox Series X met een draadje.
Mijn oren zijn niet al te groot dus vallen precies goed in de oorschelpen van de headset. De headset voelt licht op mijn hoofd, dit is te danken aan de rubberen band.
Wel stoor ik me aan een soort ruis tijdens het gamen, waardoor de audio niet goed door komt in mijn koptelefoon. Dit kan wellicht te maken hebben dat het een PS5 headset is en niet geoptimaliseerd is voor de Xbox series X.
Morgen zal ik hem nog testen op de Playstation 5..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:45

Edd

Zo.. Hier is de PS5 ook net binnengekomen. Het was een welkome verrassing dat de bezorger er eerder zou zijn dan de eerder aangegeven tussen 15:00 en 17:30.
Nu ik toch pauze heb, kan ik gelijk alles even installeren en updaten. Nu maar hopen dat ik niet teveel wordt afgeleid :P

-

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Huismarb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:18:
[...]

Ik heb het gevonden. Je moet de game niet uit je lobrary maar uit de store halen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Djiee
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Mochten er mensen zijn die net als @RawChild en ik geen beeld krijgen bij het aansluiten van de ps5. Geen paniek, dit heeft waarschijnlijk met een defect geleverde hdmi te maken. Bij ons beiden is het probleem verholpen door een andere hdmi kabel te gebruiken.

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ace schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:33:
[...]

En terecht, heb je een funkelnagelneue PS5 en dan ga je zitten Fortniten :P
touché. Ik wil voor het echte grafische geweld even wachten tot ik een nieuwe tv mag komen.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:54
Djiee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:37:
Mochten er mensen zijn die net als @RawChild en ik geen beeld krijgen bij het aansluiten van de ps5. Geen paniek, dit heeft waarschijnlijk met een defect geleverde hdmi te maken. Bij ons beiden is het probleem verholpen door een andere hdmi kabel te gebruiken.
Ding is inmiddels uit de doos (kudos voor Sony qua verpakking, veel milieu vriendelijker dan de grote concurrent). Die HDMI kabel vind ik ook een goedkoop uitziend dingetje. Je bedoelde toch de kabel en niet de PS5 zelf ?

Ik krijg toch behoorlijke PS3 "fat" vibes als ik dat ding zie. Dat voetje vind ik maar el cheapo, omdat ie in horizontale toestand niet 100% stabiel staat, beetje wagel wagel.

[ Voor 12% gewijzigd door loekf2 op 19-11-2020 12:41 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Djiee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:37:
Dit mag wel een pinned post worden en in de topic start. Je schrikt je kapot natuurlijk.
Blij dit gelezen te hebben voordat ik de mijne opstart :)
Hulleman schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:11:
[...]

Waar wordt dat door veroorzaakt?
Altijd gedacht dat de XSX gewoon een PC was met dedicated HW.

Ik weet wel dat de PS5 nog wat functie heeft die lijken op de cell processor. Dus die zijn ook niet makkelijk te programmeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
sjorremans schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:07:
Hier ondertussen bezig met data overzetten van de PS4 :)

Moet zeggen dat de PS5 wel echt lomp groot is, ergens wist je dat al wel maar als je dat ding eenmaal in je handen hebt is het wel echt een huge ass apparaat zeg :+
Ik zit te denken om hem alvast met straps in het hifi meubel vast te zetten. Als we straks TLoU Part 3 krijgen of Unchartered V - the next generation vrees ik dat ie gewoon opstijgt als de fan op max speed gaat draaien.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:33
Hier alles prima. Alle Downloads zijn bezig. Heel even Astrobot gedaan. Deze wil ik eerst uitspelen. Vreemd genoeg kan ik HDR niet inschakelen. Heb alles via de soundbar lopen SK10Y. Ga zo alles maar even rechtstreeks aansluiten op m'n LG C8. Ik het menu staat wel dat HDR suppported is.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sk61
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08-03-2021
Nou na maanden stressen slapeloze nachten en elke x misgrijpen online... Hier is ie dan om 12:00 bezorgd bcc. 👏👏
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m_bD_PKj4Q3XdeuY1_sdXMiCHtI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lsCR8Z0eZl8sPCwR5jzyPOR4.jpg?f=fotoalbum_large

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-04 07:25

RawChild

PSN: Rawchild

CyBeRSPiN schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:41:
[...]

Dit mag wel een pinned post worden en in de topic start. Je schrikt je kapot natuurlijk.
Blij dit gelezen te hebben voordat ik de mijne opstart :)
Ik schrok mij indd kapot. Was alweer bang dat ik de 1 van de weinigen zou zijn die een kapotte ps5 heeft.

Inmiddels Astro playroom aan het testen. Die controller is tot nu toe het geen waar ik het meest van onder de indruk ben.

Straks Miles checken om te zien of ik ook qua graphics onder de indruk ben .

Mooie dag dit :)

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• Djiee
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
loekf2 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:40:
[...]

Ding is inmiddels uit de doos (kudos voor Sony qua verpakking, veel milieu vriendelijker dan de grote concurrent). Die HDMI kabel vind ik ook een goedkoop uitziend dingetje. Je bedoelde toch de kabel en niet de PS5 zelf ?

Ik krijg toch behoorlijke PS3 "fat" vibes als ik dat ding zie. Dat voetje vind ik maar el cheapo, omdat ie in horizontale toestand niet 100% stabiel staat, beetje wagel wagel.
De kabel ja :)

• loekf2
cold_as_ijs schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:45:
[...]

Ik weet wel dat de PS5 nog wat functie heeft die lijken op de cell processor. Dus die zijn ook niet makkelijk te programmeren
Misschien toch een I/O bandbreedte probleem. Dacht dat geheugen bus van de XSX gesplitst is in deel dat 560 GB/s doet en deel dat 336 GB/s doet. PS5 is 16 GB GDDR6 op 480 GB/s. SSD can de PS5 is ook stukken sneller. Dus misschien kun je wel meer GPU (20%) resources hebben, maar zijn er bottlenecks. PS5 GPU draait dan weer op hogere klok.

Ik zou er eens in moeten duiken. Zou leuk artikel op tweakers kunnen zijn. Hoewel ik dat meer van Anandtech of DF zou verwachten.

Van de XSX SoC is meer info dan van de PS5 SoC beschikbaar. XSX SoC had een presentatie op hotchips. Misschien ergens op YT te vinden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05 15:12
Wat een mooi toestel, had geen andere kleur willen hebben. :) Echt zonde dat sommigen 'm in een kast steken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dN4lcYdNttf4fZKTRLYq1y4OKTQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r7jcZJX4inOP1kNZd4IF0ky3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
[...]

Alleen de sound processor dacht ik, die werken als een soort streaming processor a la cell en je ook zou kunnen misbruiken voor andere dingen. Ik heb daar iets van gezien. Kan me vaag herinneren dat ze in de PS4 ze GPU engines (compute engines) extra voor audio hadden bijgevoegd.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-05 15:07
Ik zie het al: het probleem is niet de grootte of formaat van de PS5 maar het formaat van de tv waar deze naast komt te staan. Velen zullen een te kleine tv in huis hebben staan.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
[...]
Dat is een uit context getrokken quote van Mark Cerny waarin hij de Tempest Engine vergelijkt met een SPU in de CELL CPU van de PS3 vanwege de manier waarop beide toegang hebben tot data. De SPU in CELL hebben geen directe toegang tot het ram geheugen.
quote: Mark Cerny
The Tempest Engine is effectively a re-engineered AMD GPU compute unit, stripped of its caches and relying solely on DMA transfers - just like a PS3 SPU. In turn opens the door to full utlisation of the CU's vector units.

[ Voor 8% gewijzigd door Caayn op 19-11-2020 13:05 ]

• loekf2
ariekanari schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:59:
Ik zie het al: het probleem is niet de grootte of formaat van de PS5 maar het formaat van de tv waar deze naast komt te staan. Velen zullen een te kleine tv in huis hebben staan.
Hij staat nu op de salontafel hier, maar hij blijft lomp. Wel blij dat de kleur een soort grijs is.

• laurens700
botech schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:57:
Wat een mooi toestel, had geen andere kleur willen hebben. :) Echt zonde dat sommigen 'm in een kast steken.

[Afbeelding]
Bij jou blend hij heel mooi met de rest van je meubels en behang.

• Hulleman
[...]

Weet ik niet precies, had dezelfde gedachte als jij. Ik heb ergens opgepikt dat het ontwikkelen voor de PS5 makkelijker gaat dan voor de XSX en weet niet meer precies waar (slecht, weet ik). PS5 heeft toch geen cell achtige zaken meer aan boord? Sinds PS4 gewoon X86 architectuur. Wellicht heeft iemand anders er ook e.e.a. over opgepikt.

Problemen van de XSX bij valhalla worden wel weggepatcht. Was trouwens wel verbaasd over de 30fps cap bij de XSS. 1080p (met DRS) @ 60fps zou toch haalbaar moeten zijn zul je zeggen.

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:05
loekf2 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:01:
[...]

Hij staat nu op de salontafel hier, maar hij blijft lomp. Wel blij dat de kleur een soort grijs is.
Op de salontafel? :D Originele plek!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman

[Afbeelding]
Bij jou staat ie ook wel erg goed. Gaat bij mij helaas niet zo zijn. Komt liggend in de tv meubel, maar daar heb ik wel mooi de ruimte voor gelukkig :) Postbode kan elk moment komen oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 16:39

[Afbeelding]
Ja, bij jou. :9 Bij mij is alles van donker hout. De PS5 valt mij qua formaat en lelijkheid overigens mee, past gelukkig netjes in het kastje.

[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 19-11-2020 13:07 ]

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:38
Niet helemaal het topic ervoor denk ik, maar hebben mensen al wat gehoord van intertoys mbt tot de psn kaarten voor 20 euro?

Ze gaan het als het goed is annuleren maar heb niets vernomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-05 12:58
Ook hier staat hij inmiddels naast de TV :) Nu eerst maar weer achter de werklaptop duiken en dan vanavond de boel eens testen.
Vind hem mooi qua design, maar wel erg groot. Mijn TV-meubel en televisie (55") lijken opeens een stuk kleiner xD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D7nBbigotq374GTgy8UZ3zHcZaw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mGVyYwhOsB1GV4K4OY9BMjQ4.jpg?f=fotoalbum_large

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Hulleman schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:04:
[...]

Weet ik niet precies, had dezelfde gedachte als jij. Ik heb ergens opgepikt dat het ontwikkelen voor de PS5 makkelijker gaat dan voor de XSX en weet niet meer precies waar (slecht, weet ik). PS5 heeft toch geen cell achtige zaken meer aan boord? Sinds PS4 gewoon X86 architectuur. Wellicht heeft iemand anders er ook e.e.a. over opgepikt.
Ik heb John Linneman in 1 of 2 video's van Digital Foundry horen zeggen dat hij van developers heeft vernomen dat de PS5 SDK iets volwassener is. Maar er schijnt ook een dev van Dirt5 te zijn die dat weer ontkracht heeft. Hoe dan ook zullen dit soort dingetjes het komende jaar op alle platformen vast gladgestreken worden. Games rond launch zijn wel vaker een beetje janky.

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
Inmiddels ook binnen (Preorder BOL) ;)
Wel even slikken .... wat een korte HDMI kabel :(
Kabel ziet er ook niet echt premium uit.
Heb er nu maar er 1 van 2m besteld bij Amazon

[ Voor 59% gewijzigd door Peter711 op 19-11-2020 13:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Horen jullie de ps5 ook tijdens het gamen? Ik ben er niet over uit of het coil wine is. Het lijkt er niet echt op. (Bij de fans)

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 19-11-2020 13:15 ]

• boefje79
Hulpvraag, excuus als al ergens in al die postst voorbij gekomen...

Bij COD lijk ik alleen de ps4-versie beschikbaar te hebben (via de puntjes) en geen spoor van de ps5, terwijl ik de crossgen-bundel heb, wat doe ik verkeerd?

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

@Hamazaki Zijn genoeg gevallen van op Twitter bekend. Je zou even kunnen kijken of het vergelijkbaar is.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Koning-Admiraal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:19:
@Hamazaki Zijn genoeg gevallen van op Twitter bekend. Je zou even kunnen kijken of het vergelijkbaar is.
Ja had al gekeken, maar leek er ook niet echt op. Waarschijnlijk merk ik het omdat ik mijn x series totaal niet hoor vergeleken met de ps5.

• Segafreak83
Peter711 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:15:
Inmiddels ook binnen (Preorder BOL) ;)
Wel even slikken .... wat een korte HDMI kabel, net 1,5m.
Kabel ziet er ook niet echt premium uit.
Volgens mij echt de meest goedkope kabel die ze konden vinden 🙈. Al meerdere mensen hebben een kapotte (kabel) gekregen..

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-05 19:16
Heeft iemand al iets van intertoys gehoord wat betreft het psn store tegoed van € 50 wat afgelopen nacht werd gepost?

Scrooge NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Hamazaki schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:21:
[...]

Ja had al gekeken, maar leek er ook niet echt op. Waarschijnlijk merk ik het omdat ik mijn x series totaal niet hoor vergeleken met de ps5.
PS5 is absoluut luider. Daar kan geen discussie over zijn. Wel vreemd dat YouTubers een ander beeld hierover proberen te creëren. Zal vast zijn omdat ze die dingen gratis gekregen hebben en Sony te vriend willen houden.

[ Voor 3% gewijzigd door Koning-Admiraal op 19-11-2020 13:24 ]

• Segafreak83
boefje79 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:18:
Hulpvraag, excuus als al ergens in al die postst voorbij gekomen...

Bij COD lijk ik alleen de ps4-versie beschikbaar te hebben (via de puntjes) en geen spoor van de ps5, terwijl ik de crossgen-bundel heb, wat doe ik verkeerd?
In de store de juiste versie selecteren :).

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:47
Ik heb een wat meer vintage interieur, dus bij mij is ie de kast ingegaan waar ik 'm niet kan zien.
Maar ben blij dat ie binnen is! Controller voelt echt prettig.

• laurens700
Koning-Admiraal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:24:
[...]

PS5 is absoluut luider. Daar kan geen discussie over zijn. Wel vreemd dat YouTubers het anders probeerden over te komen. Zal vast zijn omdat ze die dingen gratis gekregen hebben en Sony te vriend willen houden.
Luider zelfs. Ben benieuwd wat ik ga aantreffen dan. Xbox zelf hoor ik helemaal niet, zelfs met doom hoor ik niets. Of mijn geluidsapparaatje staat aan :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fdDqfCfCycXB5OjE2fNFZP3RFmY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JhEaq41tRDJNNU4XBC59gzui.jpg?f=fotoalbum_large

Bam!!
Iedereen veel game plezier!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Eindelijk een reden om voor glasvezel te gaan :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VgDPgRs8vq84BDCVGy6P6M8REtA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SHTEMhwMsH5qeuKY7ayUMenS.jpg?f=user_large
Eerste ervaring is top! Maar moet nog even aan het werk nu. Downloads lopen :)

De bijgeleverde HDMI kabel is echt vreselijk dun, blij dat ik al kwaliteitskabel had ingeslagen (moest ik sowieso al ivm de lengte die ik nodig heb).

[ Voor 17% gewijzigd door CyBeRSPiN op 19-11-2020 13:29 ]

• Segafreak83
[...]

PS5 is absoluut luider. Daar kan geen discussie over zijn. Wel vreemd dat YouTubers een ander beeld hierover proberen te creëren. Zal vast zijn omdat ze die dingen gratis gekregen hebben en Sony te vriend willen houden.
Nee hè, ik verwacht toch echt een stille console! Stofzuiger heb ik al ;).

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:20
FrankoNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:09:
Niet helemaal het topic ervoor denk ik, maar hebben mensen al wat gehoord van intertoys mbt tot de psn kaarten voor 20 euro?

Ze gaan het als het goed is annuleren maar heb niets vernomen.
Behalve order vertraagd geen bericht ontvangen
Beste Lubbert Kramer,

Helaas is een artikel van bestelling *knip* niet op voorraad in de door jou gekozen winkel.

Dit betekent dat jouw bestelling vanuit ons distributiecentrum naar de winkel wordt verstuurd. Je kunt na ontvangst van de ophaalbevestiging per e-mail jouw bestelling alsnog binnen 1-2 werkdagen ophalen bij Intertoys filiaal.

[ Voor 34% gewijzigd door lubbertkramer op 19-11-2020 13:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carn82
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-04 11:53
nioz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:10:
[...]

Ik heb John Linneman in 1 of 2 video's van Digital Foundry horen zeggen dat hij van developers heeft vernomen dat de PS5 SDK iets volwassener is. Maar er schijnt ook een dev van Dirt5 te zijn die dat weer ontkracht heeft. Hoe dan ook zullen dit soort dingetjes het komende jaar op alle platformen vast gladgestreken worden. Games rond launch zijn wel vaker een beetje janky.
Aldus de Dirt 5 developer geldt voor beide ontwikkelomgevingen "coming in hot". Maar wat ik her en der online lees heeft Microsoft wel grotere veranderingen doorgevoerd in verhouding met de voorgaande versies; en heeft Sony vooral een doorontwikkeling gedaan. Maar over MS lees ik ook weer reacties dat het qua ontwikkelomgeving de 'best voorbereide Xbox-release' was; dus tja :) Ik zou me er allemaal niet al te druk om maken, precies wat je zegt: launch games, launch hardware; en een pandemie; er zullen heus nog wat plooien gladgestreken moeten worden.

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Hij is binnen, astro bot zit er alweer bijna op :)

Overigens, als ik hem van de ene zijkant (dus horizontaal) omklap naar de andere zijkant (op de kop horizontaal) maakt er iets binnenin wel geluid. Een soort tik, alsof er iets los zit. Hij werkt wel gewoon overigens. Heeft iemand dat ook? Heb de disc versie. Dan maakt een heel zacht geluid, maar het klinkt mij niet alsof er iets stuk is of zo verder.

Daarna schrok ik me overigens compleet de tering: alles aangesloten, wil hij niet aan! Drie piepjes, geen licht, niks. Zit ik de eject knop te bepotelen :p

• Carn82
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-04 11:53
Vraag:

Ik was eigenlijk van plan om geen transfer van bestanden van mijn PS4 naar mijn PS5 te doen; maar mijn vriendin speelt via haar account (geen PS Plus, alleen lokaal) een paar spelletjes. Kan ik haar account + savegames ook over zetten? De spelletjes kan ik opnieuw downloaden, dat is het probleem niet zo. Ik kan hier online niet direct specifiek iets over vinden.

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:20
[...]

Ik had toch gehoopt en verwacht dat hij stiller zou zijn dan mijn PS4 Pro. Ik moet helaas nog even wachten tot PostNL aan de deur staat, wij zijn altijd einde rit aan de beurt :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:12

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Segafreak83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:28:
[...]

Hij is stil maak je niet druk, ik moet de tv op mute zetten om hem te horen en dan is het niet meer dan wat gezoem. Geluid is vergelijkbaar met mijn HP laptop.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Nou, het past :')

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2Za1cdc.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Zonde.. Als het toch verticaal staat zou ik hem gewoon op de meubel plaatsen (als je daar ruimte voor hebt).

[ Voor 87% gewijzigd door Koning-Admiraal op 19-11-2020 13:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:46
Heeft je Denon daarmee wel voldoende koeling?
Die van mij wordt, zelfs bij normaal gebruik, toch behoorlijk warm en de warmte wordt voornamelijk via de bovenkant afgevoerd.

Met wat warmte genererende apparaten er bovenop/naast wordt het wel een warm hokje lijkt mij.

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-04 12:50
Kan je eigenlijk ergens bugs melden? Ik had in Astro's Playroom namelijk dat het beeld heel raar ging doen en begon daarna te flikkeren. Ik heb een filmpje gemaakt en toen ik naar andere area ging was het voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

lubbertkramer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:32:
[...]

Ik had toch gehoopt en verwacht dat hij stiller zou zijn dan mijn PS4 Pro. Ik moet helaas nog even wachten tot PostNL aan de deur staat, wij zijn altijd einde rit aan de beurt :'(
Dat is dat ding wel. Maar valt gewoon op als je ook een Xbox Series X er naast hebt staan :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Damn, die eerste controller check bij Astrobot, genieten die adaptive triggers!! :9~

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:12

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik heb hem eerst op de last gezet, past prima bij het interieur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5EpRJk6KRgP-xkuzYXwytCHXUG8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dt9wsqsO2SotkBEdEEALxuxU.jpg?f=fotoalbum_large

Toen ik vanmorgen bij de mediamarkt was stonden er daad werkelijk een stuk of 10 mensen voor de deur.

Thuis aangekomen, aangesloten en setup gedaan gaat erg soepel. Handig dat je dmv een QR code en je app je account kunt overzetten.

Downloads en updates gaan opvallend snel ten opzichte van de PS4. Systeem update zo binnen, spiderman update, Astrobot, No mans Sky gaat allemaal rap.

Net 2 werelenden van Astrobot gespeeld, overdreven gebruik van alle DualSense features maar het is best een vermakelijke game, gameplay is nog uitdagend ook en het spel zit vol leuke details.

Mijn vrouw is nu met bugsnax bezig :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:36
Beetje jammer, COD MW opnieuw geinstalleerd op de PS5, inclusief alle datapacks etc.
Wil ik het spel opstarten, werkt het niet want dan krijg ik de melding dat wanneer je de versie met disc wil spelen, het spel al is geinstalleerd.

Iemand dit ook ook al gehad? Zonder disc start COD dus niet op. Nu nogmaals alles er af gegooid en de disc er opnieuw ingedaan. Beginnen we dus weer opnieuw met de hele installatie :(

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Caayn
  • Niet online

• loekf2
Segafreak83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:28:
[...]

XSX hoor je echt niet. Moet van mezelf nog even wachten met operatie PS5 installeren. Qua design wint de PS5 het voor mij.

• loekf2
B-Real schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:35:
Heeft je Denon daarmee wel voldoende koeling?
Die van mij wordt, zelfs bij normaal gebruik, toch behoorlijk warm en de warmte wordt voornamelijk via de bovenkant afgevoerd.

Met wat warmte genererende apparaten er bovenop/naast wordt het wel een warm hokje lijkt mij.
Ik vind het spannend zo'n receiver zo in de kast. Ik heb in mijn meubel speciaal een soot verdiepte nis laat maken voor receivers, zodat de bovenkant altijd onbedekt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lBSmZZXMDh-sBb53Z9h2Rj7FPqo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/eXrMMzPOyNVFZmbrWlG3WuT1.gif?f=user_large

Hier ook binnen hoor! Ff uitgepakt en nog een paar uurtjes werken. Straks ff goed installeren in het meubel en aansluiten.

• loekf2
sjorremans schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:41:
Beetje jammer, COD MW opnieuw geinstalleerd op de PS5, inclusief alle datapacks etc.
Wil ik het spel opstarten, werkt het niet want dan krijg ik de melding dat wanneer je de versie met disc wil spelen, het spel al is geinstalleerd.

Iemand dit ook ook al gehad? Zonder disc start COD dus niet op. Nu nogmaals alles er af gegooid en de disc er opnieuw ingedaan. Beginnen we dus weer opnieuw met de hele installatie :(
Is dat na data overzetten van de PS4 ? Ik zit ook te dubben of ik alles opnieuwe erop zet (nou ja, max 3 PS4 games) of laat overzetten.

Bij de XSX ook al gezien dat het niet altijd goed gaat (denk dat ie de patch niet installeerde voor BW compatibility).,

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Segafreak83
Medelijden met je apparatuur.. Warmte kan totaal niet weg :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
loekf2 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:46:
[...]

Ik vind het spannend zo'n receiver zo in de kast. Ik heb in mijn meubel speciaal een soot verdiepte nis laat maken voor receivers, zodat de bovenkant altijd onbedekt is.
Niet alleen voor de receiver ;)
- Receiver wordt kneiter heet en heeft 0 ademruimte aan de bovenkant
- De xsx wordt kneiter heet en heeft weinig ademruimte aan de zijkant
- De PS5 wordt kneiter heet en heeft weinig ademruimte aan de achterkant.
Als je dit zo laat staan wordt het in dat kastje rustig 65 graden ofzo :P

Ga er van uit dat die foto voor de lol is en laat zien dat het kan, maar je er verstandig aan doet het anders in te richten :)

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 19-11-2020 13:49 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:14

v8power67

Psn: Mausosaurus

[...]

Heb die van mij nu uurtje of wat aanstaan maar letterlijk nog geen geluid horen maken. Dus gok dat jij dan een probleem ermee hebt. Tenzij je de ps5 naast je hoofd hebt staan ofzo.

Verder erg onder de indruk ervan. Uk is slick en snel. Downloaden ging op ps4 al snel maar nu constant max snelheid. Astrobot is echt bruut en laat de controller echt leven! En speaking off, die controller is wel echt bizar vet! Je leeft gewoon echt mee nu met de game.
Helaas heb ik nog een 1080peasant tv maar zelfs nu zie je al hoe netjes alles is. Dus ja tor nu toe echt onder indruk. Maar ding is wel serieus groot.

[ Voor 28% gewijzigd door v8power67 op 19-11-2020 13:52 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• double_pack
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-03 15:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pLYBXgpE3heer12DEg_ozhICeVM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3C4OlMakXl1hy4hXrodZrcim.jpg?f=fotoalbum_large

Alsof hij ervoor gemaakt is, past precies
Pagina: 1 2 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord