Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

R.G schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:29:
Nog een vraag:

stel ik heb een ps4 met de disc.
ik heb een ps5, ik koop nu digital only de ps5 versie en verkoop de ps4 disc versie.
Kan ik dan het spel nog spelen digital op ps4?
Digitale aankopen zijn gekoppeld aan je PSN ID, het antwoord is dus ja

*edit
Als je de PS5 versie koopt weet ik het niet. Ik was te snel met antwoorden.

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 08-02-2024 15:37 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 306567

Vinnocchio schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:06:
[...]

Vind ik niet. Grafisch verbeterd (resolutie, gps, schaduwen, draw distance etc) maar ook die laadtijden zijn echt fantastisch. _/-\o_
- Resolutie is 1800P op de ps4 versie en 2160P op de ps5 versie.
- FPS is gelijk, aangezien de ps4 versie ook gepatcht is voor de ps5 (60fps)
- Laadtijden zijn al best snel voor de ps4 (10 seconden) op de ps5 is die 2 seconden. Maar goed de game laad sowieso heel weinig.

Om de verschillen te zien moet je ze echt naast elkaar zien en dan echt goed kijken. Je moet het voornamelijk doen voor o.a de haptic feedback. Verder vind ik het echt minimaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-04 19:07
Nog een vraag:

ik heb een ps5, ik koop nu digital only de ps5 versie en verkoop de ps4 disc versie.
Als de digitale aankoop de PS4 en de PS5 versie omvat, ja.
Maar let op want dit hangt af van game tot game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MathieuT
WaterFire schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:32:
[...]

In 2021 kondigde Sony aan PSN voor de PS3 af te sluiten in 2022, maar vanwege een opstand van gamers is dat toen niet gebeurd. Maar het zit er toch wel aan te komen denk ik.

Of ze nog speelbaar zijn hangt dan weer af van het online component in de game zelf (en of er een always-on controle in zit).
Het ging specifiek over de PlayStation Store op PS3 en PS Vita, dus enkel games kopen zou onmogelijk worden.

PSN zelf en het downloaden van reeds aangekochte games ging blijven werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:57

R.G

MathieuT schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:06:
[...]

Als de digitale aankoop de PS4 en de PS5 versie omvat, ja.
Maar let op want dit hangt af van game tot game.
Heb even gekeken in de store er staat bij de ps5 versie

een logo met ps4/ps5.

alleen gaat dat nog steeds betekenen, dat ik de disc erin moet doen?

Dat is wel rond uit vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuT
R.G schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:58:
[...]

Heb even gekeken in de store er staat bij de ps5 versie

een logo met ps4/ps5.

alleen gaat dat nog steeds betekenen, dat ik de disc erin moet doen?

Dat is wel rond uit vervelend.
Ik vrees dat ik niet meer mee ben...

Staat dit in de beschrijving?
Met dit product krijg je toegang tot zowel de digitale PS4™- als de digitale PS5®-versie van deze game.
Dan krijg je beide versies en heb je op je PS4 geen disc meer nodig.
Voor zover ik weet zal je wel de game moeten verwijderen op je PS4 om dan de digitale versie te downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

MathieuT schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 17:43:
[...]

Ik vrees dat ik niet meer mee ben...

Staat dit in de beschrijving?

[...]

Dan krijg je beide versies en heb je op je PS4 geen disc meer nodig.
Voor zover ik weet zal je wel de game moeten verwijderen op je PS4 om dan de digitale versie te downloaden.
Klopt maar je moet hem eerst wel kopen?
Als ik de disc erin hebben zitten dan veranderd de prijs naar 19,99 maar er staat bij ( disc vereist)
Dus wat gebeurt daar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een vraag:

Je moet even goed opletten welke versie je koopt. Naast de volledig digitale versie met PS5 upgrade en Iki island expansion, daarvoor heb je geen disc nodig. Koop je alleen de upgrade dan heb je wel de disc nodig. Volgens mij zitten in beide gevallen er ook een PS4 versie bij. Dus die zou je ook op de PS4 kunnen spelen. Maar quote me er niet op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuT
R.G schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 17:59:
[...]

Klopt maar je moet hem eerst wel kopen?
Als ik de disc erin hebben zitten dan veranderd de prijs naar 19,99 maar er staat bij ( disc vereist)
Dus wat gebeurt daar? :P
Ah maar je wilt gewoon de upgrade kopen, dat is iets anders natuurlijk.

Als je de digitale versie koopt voor €40 (momenteel in sale blijkbaar), betaal je voor de PS4 en PS5 versie en kan je die dus ook allebei downloaden en spelen zonder disc.

Als je daarentegen de upgrade van €20 koopt via uw PS4 disc, koop je eigenlijk enkel het recht om de PS5 versie te kunnen spelen op voorwaarde dat je PS4 disc in je PS5 zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:06
Over de post over DLC, vaak geen fan van. Maar wauw Iki Island, dat verhaal voegt echt wat toe hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R.G

R.G

ongelovelijk..

Ik zat in de ps plus free goodies, stond daar ook een world of tanks tussen richt en vuur ofzo heeft met net 50 euro gekost.. en refund optie kan alleen via een mail waarbij je tussen 10:00 en 19:00 alleen een mail mag versturen..

Dit is zo slecht en te gek voor woorden.. hoezo alleen een mail via 10:00-19:00 kan er ook niet op klikken nu..

Daarnaast, upgrade van essential naar extra gedaan, en net even got getest en het werkt echt veel beter.

De laadtijd is instant minder dan 1 sec met snelreizen. Het oogt allemaal net wat mooier en soepeler.

Nu overwegen en uitzoeken hoe ik de director cuts ps4/ps5 bundle kan halen zodat ik de disc niet meer nodig heb. Er zit alleen nu een bug erin dat ik ooit met ps plus de legend heb geclaimd en dat zorgt voor problemen met korting krijgen ofzo..

Acties:
  • +8 Henk 'm!
R.G schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 00:47:
ongelovelijk..

Ik zat in de ps plus free goodies, stond daar ook een world of tanks tussen richt en vuur ofzo heeft met net 50 euro gekost.. en refund optie kan alleen via een mail waarbij je tussen 10:00 en 19:00 alleen een mail mag versturen..

Dit is zo slecht en te gek voor woorden.. hoezo alleen een mail via 10:00-19:00 kan er ook niet op klikken nu..

Daarnaast, upgrade van essential naar extra gedaan, en net even got getest en het werkt echt veel beter.

De laadtijd is instant minder dan 1 sec met snelreizen. Het oogt allemaal net wat mooier en soepeler.

Nu overwegen en uitzoeken hoe ik de director cuts ps4/ps5 bundle kan halen zodat ik de disc niet meer nodig heb. Er zit alleen nu een bug erin dat ik ooit met ps plus de legend heb geclaimd en dat zorgt voor problemen met korting krijgen ofzo..
Ik vind het vooral bijzonder hoe je per ongeluk iets van €50 uit een digitale store koopt. 8)7

Als je Ghost of Tsushima uit de Extra catalogus hebt gedownload heb je (zolang je abonnement loopt en de game beschikbaar blijft in de catalogus) geen disc meer nodig.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Behind the scenes van Rise of the Ronin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Raem schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 09:49:
[...]

Ik vind het vooral bijzonder hoe je per ongeluk iets van €50 uit een digitale store koopt. 8)7

Als je Ghost of Tsushima uit de Extra catalogus hebt gedownload heb je (zolang je abonnement loopt en de game beschikbaar blijft in de catalogus) geen disc meer nodig.
Elke keer als ik iets koop in de store word er ook gevraagd met welke betaal methode ik wil betalen, CC of iDeal bijvoorbeeld. Je moet wel een paar clicks doen... dus per ongeluk is wel heel bijzonder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-04 14:46

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Nevermind - verkeerd gelezen

[ Voor 93% gewijzigd door Hann1BaL op 09-02-2024 11:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:29
Superkiwi schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 10:48:
[...]

Die keuze zul je echt zelf moeten maken; is het jou 20 euro waard?

Voor de verschillen zijn er op Youtube veel videos te vinden:
[YouTube: Ghost of Tsushima Director’s Cut - PS4 vs PS5 - Graphics Comparison, FPS Test & Loading Times]
Wat hebben ze toch een ook prachtige beelden uit die good old PS4 weten te persen _/-\o_
The Last of Us 2 is daar ook zo'n mooi voorbeeld van, bizar!

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Tux3.14 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:22:
[...]

Elke keer als ik iets koop in de store word er ook gevraagd met welke betaal methode ik wil betalen, CC of iDeal bijvoorbeeld. Je moet wel een paar clicks doen... dus per ongeluk is wel heel bijzonder :+
Ook via de psn store op de ps5? ik heb maar 1 betalings methode toegevoegd en dan krijg je geen cart en geen keuze. het was instant gekocht. Ik heb nu password beveiliging ingesteld, maar betwijfel of dat ook echt helpt. Of het was een bug dat het gewoon doorschoot.

Ik hou jullie op de hoogte van de refund procedure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
R.G schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:56:
[...]

Ook via de psn store op de ps5? ik heb maar 1 betalings methode toegevoegd en dan krijg je geen cart en geen keuze. het was instant gekocht. Ik heb nu password beveiliging ingesteld, maar betwijfel of dat ook echt helpt. Of het was een bug dat het gewoon doorschoot.

Ook via de PSN store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-04 14:31
R.G schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:56:
[...]

Zolang je de game niet hebt opgestart, krijg je gewoon je geld terug

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Vinnocchio schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 14:24:
[...]

“Onder deze categorie vallen volledige games, downloadbare content, in-game verbruiksartikelen en season passes.

Na aanschaf van dit type content via de PlayStation Store, heb je 14 dagen om restitutie aan te vragen. Als je al bent begonnen met het downloaden of streamen van de gekochte content, kom je niet in aanmerking voor restitutie, tenzij de content niet werkt.“

Sony is hier vervelend strikt mee. Op dat gebied is er genoeg te leren van Steam imo.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 09-02-2024 14:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:42
Vinnocchio schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 14:24:
[...]

Volgens mij zo lang je nog niet begonnen bent met downloaden van de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 2080528

Resident Evil 4 Gold Edition - Launch Trailer | PS5 & PS4 Games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
Anoniem: 1486766 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 14:35:
[...]

“Onder deze categorie vallen volledige games, downloadbare content, in-game verbruiksartikelen en season passes.

Na aanschaf van dit type content via de PlayStation Store, heb je 14 dagen om restitutie aan te vragen. Als je al bent begonnen met het downloaden of streamen van de gekochte content, kom je niet in aanmerking voor restitutie, tenzij de content niet werkt.“

Sony is hier vervelend strikt mee. Op dat gebied is er genoeg te leren van Steam imo.
Ooh shit dat heb ik dan verkeerd begrepen. Excuses voor de verwarring en dank voor de correctie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Voor de mensen die op Alone in the Dark het wachten zijn, een leuke making off video

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 10:53:
[...]
stel dat ps3 stopt met het psn netwerk. Dan zijn al onze ps3 games niet meer speelbaar?
de ps3 heb ik bijvoorbeeld nog voor games die niet op ps5 te spelen zijn.. 8)7
De dag dat dat gebeurt, ontploft het Internet, denk ik.

Dat gezegd zijnde, is het iets waar ik vroeger ook al over nagedacht heb: hoe kan ik mijn huidige PS3 library veiligstellen voor het geval dat. Een mogelijkheid is een volledige backup nemen van de PS3, maar het issue is dat mijn library aan PS3 games 3x zo groot is als de storage die ik daar heb. Dus al zitten over denken om 3 verschillende 'instances' van mijn PS3 te maken, allemaal met verschillende games, zodat ik dan 3 backups heb met in totaal alle games op.

Heb hier wel nog niet de tijd voor genomen, ook al omdat ik er van uitga dat een dergelijke maatregel ver genoeg op voorhand zou aangekondigd worden en ik dan nog tijd heb om in gang te schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07:56
Anoniem: 1486766 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 14:35:
[...]

Microsoft is ook best soepel, je mag de game gewoon uitproberen voor een paar uurtjes.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-04 21:43
Hallo mensen! (& spoiler alert)

Ik heb de Death Stranding 2 trailer inmiddels een aantal keer bekeken en wat punten op een rij gezet zodat de liefhebbers wat meekrijgen over wat we kunnen verwachten. Ook zitten er details bij die vers van Hideotube afkomstig zijn.

- Het eerste dat opvalt zijn de (marine)uniformen van Fragile en de nog onbekende man.
- De man, zonder masker, is George Miller, director van Mad Max.
- Fragile's handmasker heet 'second hand' en kan meerdere functies bekleden.
- Ze proberen iemand te bevrijden uit een sarcofaag. Het is bevestigd dat het gaat om Elle Fanning.
- Een onderhuidse onderzoek laat teer (haar bloed?) uit haar lichaam ontsnappen en het heeft dezelfde eigenschappen als Timefall.

- Het schip heet de DHV Magellan en functioneert als een base of operations dat Sam volgt in zijn missie. Het is zo advanced dat het ondergronds door teer en 'the seam' and 'the beach' kan reizen:
  • The seam: Voor Sam een tussenstop tussen the world of the living en the beach. In the seam zie je Sam in het blauw. Dit is een staat waar hij terug kan keren naar de levenden omdat hij een Repatriate is. (iemand die terug kan keren). In de eerste scene met Fragile en Sam zie je beiden in een blauwe waas. Vermoedelijk reizen ze door teer/the seam/beach
  • The beach: Dit is een purgatory realm, een tussenstop waar gewone mensen naartoe gaan nadat ze zijn gestorven. Via the beach komen ze terecht in hun afterlife. De spoken in het spel heten 'Beached Things (BT's) en zijn undead die niet hun weg hebben gevonden naar de afterlife en de levenden lastig vallen doordat de death stranding event heeft plaatsgevonden (een gateway tussen de levenden en doden)
- Er is geen UCA (United Cities of America)meer voor Fragile. Zij is nu lid van een burger organisatie met als doel de rest van de wereld via het chiral network samen te brengen. Opmerkelijk is dat er een mysterieuze derde partij is die haar voorziet van alle tech. Ze hebben elkaar nooit ontmoet. (sus..)

- Fatih Akin is een Duitse fillmmaker en speelt de rol van de pratende handpop, een Japanse Joruri Bunraku pop om precies te zijn. Hij zal Sam vergezellen in zijn reis en van comic relief/wijsheid voorzien. (Een soort Mimir van God of War). Hoe hij een in een pop is beland wordt later in het spel uitgelegd.
- Het schip kan een land niet betreden wanneer Sam nog geen connectie heeft gemaakt. Dus hij zal eerst, zoals in het eerste spel, via een terminal het land in het Chiral netwerk moeten integreren. Daarna kan de DVH Megellan vrij reizen in dat gebied.
- Het terrein verandert in real time tijdens het spel. Een aantal evenementen die hierdoor getriggerd kunnen worden: rivieroeverstromingen, aardbevingen en bosbranden. Dit heeft direct invloed op Sam's reis. Zo kan zijn pad afgesneden worden.
- De BT's maken een terugkeer in het spel omdat de Death Stranding nog niet over is.
- De 'bat-cat' op George Millers schouder kent zijn roots van Captain Harlock.

- Mechanische soldaten zijn nu een van de dwarsliggers. Dit maakt de weg vrij voor meerdere manieren om met dodelijke wapens hun onschadelijk te maken. Er is dus meer aandacht voor combat en zo te zien is het aimen sterk verbeterd.
- Je (zwevende) backpack kan je nu met een simpele beweging verwijderen om combat te initiëren.

- Kojima onderstreept dat er meer combat aan te pas zal komen met Higgs (onze teruggekeerde antagonist) die opmerkt dat Sam zijn rope heeft ingeruild voor een stick. The Rope and Stick waren symbolen om mensen te connecten (rope) en stick om het slechte af te wenden met geweld. Het concept is afkomstig van de filosofische verhalen van Kobo Abe's “Nawa” ('The Rope')
- Higgs vraagt de pop of hij een van de vele zielloze gedaantes is. In de pop zit een persoonlijkheid dus hij zal niet de enige zijn die gevangen zit in een omhulsel.
- Onze Lou is dood. Sam heeft het er moeilijk mee en probeert zijn pijn onder controle te houden. Hij vraagt of Higgs hem gedood heeft en dan zien we een mech vanuit het niets opkomen en een duel aangaan met Higgs die zijn gitaar als wapen gebruikt.
- Sam wordt door Higgs gewaarschuwd dat zijn verdriet en pijn om Lou's dood alleen groter wordt als hij Lou probeert te onderzoeken. Wie was Lou, wat was Lou? Wat is er met hem gebeurd? Wie is verantwoordelijk voor zijn dood, etc.

- We zien de subtitel nu verschijnen met de naam 'On the beach' Het is afgeleid van een film/novel uit 1959. Een nogal grimmige film waar de mensheid in een post apocalyptische wereld is terechtgekomen na een nucleaire oorlog. Er is allang geen hoop meer en mensen proberen de dood in de ogen te kijken.

- Elle Fanning is op het schip en het zal nog moeten blijken of ze vriend of vijand is.
- Death Stranding 1 had als thema 'connectie'. Dat zal met het vervolgdeel anders zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Haha kom ik met mijn bevinding van de Death Stranding 2 trailer:
  • “Jeetje wat duurt dit filmpje lang zeg.“
:+ ;)
___

@Enigmus Mooi om te zien wanneer iemand er serieus met interesse naar kijkt. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 10-02-2024 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2080528

New PS5 Beta Update Is Disappointing. | Xbox Doesn't Deny Plans To Release PS5 Games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-04 21:43
Anoniem: 1486766 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 08:42:

@Enigmus Mooi om te zien wanneer iemand er serieus met interesse naar kijkt. :)
Vind de supernatural wereld en de lore fascinerend omdat er veel diepte in zit. (paleontologie, sociologie, the big bang theorie, eschatologie en antropologie). Kan mij voorstellen dat een concept van een 'movie-game' niet iedereen aanspreekt, maar vind dat het bestaansrecht heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zeker ook de moeite waard om die aflevering van Hideotube terug te kijken (met ENG subtitles gelukkig). Blijkbaar was hij in 2020 erg ziek en moest geopereerd worden. Hij had bijna de keuze gemaakt om te stoppen met games maken. Hermen Hulst komt ook nog even voorbij.

Ik vond de Death Stranding 2 trailer fantastisch, omdat die wereld en lore zo uniek is. Veel AAA game trailers zijn zo vaak middle of the road en voorspelbaar maar bij DS2 heb ik hem al een aantal keer teruggekeken omdat er zoveel in te ontdekken valt.

De over the top elementen en silliness in zijn games ligt duidelijk niet iedereen en is smaakgevoelig maar ik kan er geen genoeg van krijgen. En Guerilla's Decima engine is duidelijk ook in goede handen bij zijn studio, het ziet er allemaal prachtig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:22

nFo

kazuka schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 22:52:
Zeker ook de moeite waard om die aflevering van Hideotube terug te kijken (met ENG subtitles gelukkig). Blijkbaar was hij in 2020 erg ziek en moest geopereerd worden. Hij had bijna de keuze gemaakt om te stoppen met games maken. Hermen Hulst komt ook nog even voorbij.

[YouTube: HideoTube (ヒデチュー):特別版 (with Eng. subtitles)]

Ik vond de Death Stranding 2 trailer fantastisch,
Zie ook het Death stranding topic. :9
[PS5] Death Stranding 2: On The Beach

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Runaque
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07:17
Gisterenavond toen ik van de PS Portal de overstap naar console wou maken om Skull & Bones te spelen had ik prijs!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DXMPub6.jpg

Na veel vijven en zessen, dus de hele mikmak afgelopen om dit probleem te troubleshooten, uiteindelijk maar Netflix opgezet met het plan in de ochtend de console eens in te schakelen om te kijken of hij het deed en ik heb veiligheidshalve maar de gehele console gereset en de firmware geheel opnieuw geïnstalleerd moest er iets van drivers oid corrupt geraakt zijn.
Blijkbaar had de console ook Skull & Bones op de console zijn storage gezet, dus na de reset het game opnieuw binnen gehaald en op de M.2 SSD gezet moest de interne storage op de een of andere wijze mee aan de oorzaak van het probleem gelegen hebben.
Uiteindelijk weer eens drie uur gespeeld en er leek niets aan de hand te zijn. Beetje vreemd mysterie en hopelijk geen GPU die zijn einde tegemoet ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:28
Runaque schreef op zondag 11 februari 2024 @ 11:42:
Gisterenavond toen ik van de PS Portal de overstap naar console wou maken om Skull & Bones te spelen had ik prijs!

[Afbeelding]

Na veel vijven en zessen, dus de hele mikmak afgelopen om dit probleem te troubleshooten, uiteindelijk maar Netflix opgezet met het plan in de ochtend de console eens in te schakelen om te kijken of hij het deed en ik heb veiligheidshalve maar de gehele console gereset en de firmware geheel opnieuw geïnstalleerd moest er iets van drivers oid corrupt geraakt zijn.
Blijkbaar had de console ook Skull & Bones op de console zijn storage gezet, dus na de reset het game opnieuw binnen gehaald en op de M.2 SSD gezet moest de interne storage op de een of andere wijze mee aan de oorzaak van het probleem gelegen hebben.
Uiteindelijk weer eens drie uur gespeeld en er leek niets aan de hand te zijn. Beetje vreemd mysterie en hopelijk geen GPU die zijn einde tegemoet ziet.
Als je altijd zo je “lief dagboek” verhalen schrijft denk ik dat je over paar jaar met nalezen er niets meer van begrijpt 😃

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Runaque
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07:17
dat kan ook wat vriendelijker

[ Voor 88% gewijzigd door BM op 12-02-2024 10:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vinnocchio
giantgiantus schreef op zondag 11 februari 2024 @ 11:52:
[...]

Als je altijd zo je “lief dagboek” verhalen schrijft denk ik dat je over paar jaar met nalezen er niets meer van begrijpt 😃
Ligt denk ik aan jou want ik begrijp het prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Net even crysis 3 remastered gekocht in de store.

Wat zie de game er geweldig uit. Destijds veel geld in mijn pc moeten stoppen om deze beeldkwaliteit te toveren. En nu voor maar €9 op de kop getikt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Voor de nachtbrakers:

Sony PlayStation 5 Console Slim - Disk Edition €469,99 bij MediaMarkt

https://tweakers.net/pric...9e9f25073163720d1863d53ad

[ Voor 117% gewijzigd door Greatsword op 12-02-2024 01:20 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04 16:30
Farabi schreef op zondag 11 februari 2024 @ 19:32:
Net even crysis 3 remastered gekocht in de store.

Wat zie de game er geweldig uit. Destijds veel geld in mijn pc moeten stoppen om deze beeldkwaliteit te toveren. En nu voor maar €9 op de kop getikt.
Ik heb die hele trilogie nog liggen. De magie is wel een beetje weg bij mij. Crysis 1 ziet er niet meer zo heel goed uit, deel 2 bevalt me niet zo. Deel 3 heb ik nog nooit gespeeld. Toch maar eens aan beginnen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

In overleg met @Geronimous @Chaoss gaan we verder in vernieuwd deel, dit topic gaat dan op slot. Ik heb mijn best gedaan om zoveel mogelijk informatie te verwerken in het nieuwe topic en hoop dat deze naar wens is, ik zal de aankomende weken er zeker nog mee verder gaan om hem nog mooier en voller te maken met informatie. Want ik heb het gevoel dat ik dingen mis, tips zijn dus welkom!

Zie hier [PS5] PlayStation 5 - Deel 2

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Pagina: 1 ... 328 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord