Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:53

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023

Scavy

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

New Yorker

Intro

In het vorige topic is een interessante start gemaakt met het beoordelen van webwinkels waar de mogelijkheid bestaat om puur keys aan te schaffen. Vanuit onze vaak van 'nature' nuchterheid willen de meeste Tweakers wat meer zekerheid over een website en hun betrouwbaarheid. In dit topic kunnen Tweakers hun ervaringen en vragen kwijt over dit soort webwinkels.

Vorige topic: Legale gamekeys online kopen - Deel I.

Inhoudsopgave

Intro
UItleg Webwinkels
Nationale Webwinkels
Russische validatie Webwinkels
Webwinkels
Prijsvergelijkers
Steam & Origin
Disclaimer + Vraag en/of opmerkingen

UItleg Webwinkels

In mijn ervaring zijn er verschillende soorten key-webwinkels; enerzijds heb je de normale (inter)nationale winkels Internationale die vaak normale keys aanbieden en anderzijds de webwinkels die werken met Russische VPN validatie VPN-Validatie. Er is een klein relatief verschil tussen beide soorten, in sommige gevallen scheelt het enkele euro's tussen de twee soorten.
Mocht het woord Russisch je afschrikken, dat is niet nodig. Keys zijn daar goedkoper en worden daarom in bulk hoeveelheden ingekocht, echter als gevolg daarvan is wel een Russische validatie nodig.
Nationale Webwinkels
Bij dit soort webwinkels is het slechts een kwestie van de key in je e-mailbox vinden en invoeren in respectievelijk Steam of Origin. Soms komt het voor dat ze een website link geven waarvan je de game kunt downloaden. Bij sommige van deze sites kun je het spel zo vaak als je wilt downloaden (wel onder bepaalde voorwaarden).
Russische validatie Webwinkels
Sommige sites verkopen ook Russische serials, dit doen zij omdat deze vaker goedkoper zijn. Dit heeft als nadeel dat ze officieel alleen werken als je je in dat gebied bevindt. Daarom is het nodig om via een VPN je als zodanig in die zone te begeven. Nagenoeg elke site die Russische serials aanbied heeft ook een tutorial staan over hoe deze te activeren. Deze zijn vrij makkelijk, maar mocht het niet lukken kijken dan bij de F.A.Q. van een andere site, het is echter niet toegestaan dit hier te vragen.

Webwinkels

In de onderstaande tabel staan alle webwinkels die voorbij zijn gekomen in het vorige deel en degenen die voorbij komen tijdens het updaten met de nieuwe informatie die gegeven wordt in dit topic. Omdat in mijn ogen de term 'betrouwbaar' niet altijd genoeg zegt wil ik niet alleen de verschillende vormen van die term gebruiken, maar ook aangeven hoeveel gebruikers daadwerkelijk hebben aangegeven dat deze webwinkel te vertrouwen is of niet. Dit wordt aangegeven door de absolute cijfers, maar ook het percentage. Daarnaast zijn er drie kleuren in respectievelijke vorm van betrouwbaarheid: groen, blauw en rood. Waarbij blauw betekend dat ze goed op weg zijn maar dat de steekproef nog te klein is.

!!! Vanwege een grote update van de topicstart is de informatie over VPN serials op het huidige moment onbekend, ik verwacht deze week daar de informatie weer te hebben staan.
Webwinkel
Betrouwbaarbaarheid*
Bijzonderheden
FAQ/Opmerking
%
Pro
Contra
Ja/Nee
Actiehunt.nl
100%
7
0
Nee
Buygamecode.com
100%
1
0
Nee
Geen
cdgamekeys.net
100%
1
0
n.v.t.
cdkeydeals.net
75%
6
2
Beide
CDKeyHouse.com
100%
12
0
Nee
CDKeyonline.nl
100%
6
0
Nee
cdkeyport.com
100%
5
0
Nee
CDKeys.com
100%
40
0
Beide
CDKeys.com.au
0%
0
1
Beide
CDKeysDiscount.com
100%
17
0
Beide
CDkeysHere.com
100%
11
0
Beide
CDKeysMarket
Onbekend
0
0
n.v.t.
CDkey-Game.com
80%
4
1
Nee
Geen
CDKeyStore.com
Onbekend
0
0
n.v.t.
CJS-CDkeys.com
82%
9
2
Beide
Code4game.com
100%
3
0
Nee
Culgame.com***
96%
26
1
Nee
Elitekeys.com
100%
1
0
Nee
Gamefly.co.uk
100%
6
0
Nee
DirectGameKeys.nl
Onbekend
-
-
Nee
DirectGameKeys.com
66%
2
1
Nee
DirectGameCards**
100%
30
0
Nee
DLCDownload
100%
1
0
Nee
Geen
EzyKey.net
100%
20
0
Beide
Gama-Gama.ru
100%
3
0
Ja
GameCard.nu
100%
6
0
Nee
GameCard.mobi
100%
2
0
Nee
Gamecards.eu
100%
1
0
Nee
Gamecardwinkel.nl
100%
9
0
Nee
Gameholds.com
100%
6
0
Nee
GameKey.nl**
100%
23
0
Nee
GamekeyDistrict
100%
1
0
n.v.t.
Gamekeysnow
100%
1
0
???
Gamekeys4all.com
100%
1
0
???
Geen
Gamekeys4sale.com
100%
1
0
n.v.t.
GamerKeys
100%
22
0
???
GameKey4us
100%
11
0
???
gamekeystore.nets
100%
7
0
Beide
Gamekeyzone.net/
100%
2
0
???
Gamerush.de
100%
29
0
???
Gameshop-cdkeys.com
0%
0
1
n.v.t.
gamezone.de
100%
1
0
???
gamesync.nl
100%
2
0
???
Geen
GGKeys.com
0%
0
3
n.v.t.
Go2Arena.com
100%
15
0
n.v.t.
GreenManGaming.com
100%
11
0
???
G2play.net
100%
62
0
???
G2A.com
100%
11
3
Onbetrouwbaar
Instant-Gaming.com
100%
13
0
???
IntKeys.com
83%
10
2
???
Items4gamers.com
100%
1
0
???
Keys4.me
100%
2
0
???
Keysoutlet.com
100%
5
0
n.v.t.
Kinguin.net
100%
42
0
Beide
Less4Games
Onbekend
0
0
Nee
licentie2go.com
100%
0
0
???
Ioffer.com
100%
5
0
???
Offline]
LowPricedGaming.com
100%
6
0
???
OnlineKeyStore.com
83%
40
9
Onbetrouwbaar
onlinegamekeys.net/
Onbekend
0
0
???
Prepaidgamecards
100%
1
0
???
Geen
Randyrun.co.uk
100%
1
0
???
Steamkeyshop.com
Onbekend
0
0
???
[url="hhttp://steamkeys.de/#3"]Steamkeys.de[/url]
100%
1
0
???
Geen
UnlimitedGameStore.COM
Onbekend
1
0
Nee
Yuplay.com
100%
2
0
???
Yuplay.ru
100%
2
0
???
worldofcdkeys.com
100%
2
0
???
zamgold.com
100%
1
0
???

*De term betrouwbaarheid betekent in dit geval een puur rekenkundige uitkomst. Het kan dus best zijn dat een website 90 goede deals heeft gehad maar ook 3 hele slechte. Wanneer je twijfelt zoek dan in het topic op de webshop, alle scores zijn namelijk herleidbaar naar reacties in dit topic.
**Dit is de oude www.gamekeys.nl en wordt nu doorgelinked naar www.directgamecards.com.
*** Culgame verkoopt zogenaamde MDSN keys, deze zijn alleen legaal als je developer bent. Echter de MDSN keys die Culgame verkoopt zullen vroeg of laat als non-genuine verschijnen dus laat je daar niet bedotten of ga niet klagen als ze na een tijdje niet meer werken.

Prijsvergelijkers

Een verzameling van prijsvergelijkers:
CDkey Prices
gamekeyfinder.de
DLCompare
GoCDKeys
IsThereAnyDeal
AllKeyShop
gamescompare

Steam & Origin

Tot nu toe blijkt uit de ervaring dat de serials goed werken met de aangegeven platforms. Kijk dus goed voordat je een serial koopt wat het is; Steam(RU)/Origin(RU),Steam, Origin of Retail. Mocht het voorkomen dat de serial niet werkt, meteen mailen naar de support (dûhu)!
Tegenwoordig heeft in ieder geval Steam opgenomen in de algemene voorwaarden dat het niet meer toegestaan is om jouw fysieke locatie te spoofen om een product te activeren. Dit betekent dus dat je wel een Russische serial mag activeren als je in Rusland bent maar dat je niet meer mag VPN'en, doe dit dan ook op je eigen risico.

Disclaimer + Vraag en/of opmerkingen

• Credits naar Ircghost voor de originele Topic Start.
  • Om het gehele topic een beetje overzichtelijk te houden voor gebruikers (en voor mijn updates) zou het handig zijn als je een review/ervaring deelt om dit te melden in het begin van je post met het woord: 'Review'.
  • Wanneer je iets verteld over een webwinkel deel dan het volledige webadres.
  • Veel websites werken met Russische VPN validatie, mocht dit het geval zijn laat dit dan ook weten.
  • Zoals ook geldt voor de rest van Tweakers, het is verboden om links te geven naar illegale aanbieders van Cracks, Serials en dergelijke.
  • De Tweakers-opperhoofden hebben besloten dat de verkoop van Oostblok-serials niet meer mag in V&A dus ga dat dan ook gelieve hier niet aanbieden. Opperhoofd-spreekluik =p

Disclaimer; de website Tweakers, of andere leden zijn niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of omissies in bovenstaande TS of in onderstaande berichten. Zie dit gehele topic als een (goed) advies, maar ga er niet blindelings op af. Gebruik altijd je gezonde verstand en mocht je al een nare stank ruiken bij het openen van de site, ga dan gewoon niet verder.

[ Voor 255% gewijzigd door New Yorker op 17-07-2019 17:49 . Reden: www.gamescompare.net toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Het steam stukje mag er van mij tussen uit. Dit zijn meer wilde geruchten of klanten die een foute aankoop hebben gedaan. Ik begeef me al vrij lang in de steamkey kringen (kopen/ervaringen etc) maar ik heb er nog nooit iets van meegekregen(betekend niet dat het niet bestaat maar toch). Imo is het wat te negatief opgesteld. Ik heb bij mijn laatste pakweg 30 steamkeys (non-RU) nooit problemen gehad. Ook niet met de RU keys overigens. Mag misschien iets meer nuance bij? Of in ieder geval erbij zetten dat het geruchten betreft en niet hardgemaakt?

Overigens mag de volgende link er misschien wel bij:
http://www.cdkeyprices.com/
Vergelijking site voor prijzen van serial verkopers.

Overigens is de laatste opmerking het beste advies, maar ik denk dat dat gewoon voor leven algemeen telt ;)

Verder vind ik het een prima topic start! Echt waar, maar ik dacht wat feedback is toch beter dan niks?

edit2: overigens zijn die RU keys over het algemeen niet heel-veel goedkoper, meestal is het 3 tot 4 euro. Er slechts een paar spellen waarbij dit is (dead island is een goed voorbeeld), hierbij scheelt het idd meer. Maar dit zijn bij mijn weten slechts een handjevol titels.

[ Voor 18% gewijzigd door Postius op 08-11-2011 20:31 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Harstikke mooi, bedankt voor je feedback! Al had je een a4 vol met negatieve dingen geschreven; opbouwende kritiek is altijd welkom! Ik zal het even aanpassen en ik zal die link toevoegen.
Ja die disclaimer heb ik er maar even ingegooid omdat het rechten-mannetje in mij daar op aandrong! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:52
Misschien handig om erbij te zetten welke sites een Autokey systeem hebben? Als je dit weet. Zoals CJS CD keys heeft dit wel.

Maar goed dat dit topic opgefrist is! Mijn complimenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Er is nog ruimte voor, echter ik heb deze week nog ongeveer 20 minuten vrije tijd en daarna ben ik weekendje weg. Daarna zal ik dat ook toevoegen, want het is zeker een functie die veel gebruikers waarderen en daarmee dus de moeite waard om in de tabel te gooien.

p.s. ik zal ook nog het VPN-validatie deel bijwerken met een daadwerkelijk nuttig stappenplan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrop
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
https://www.cdkeyhouse.com staat er niet tussen, inmiddels 5 spellen gekocht en allemaal netjes ontvangen. Na betalen ben je verplicht via SMS te verifiëren, dit werkt uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
mdrop schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:00:
https://www.cdkeyhouse.com staat er niet tussen, inmiddels 5 spellen gekocht en allemaal netjes ontvangen. Na betalen ben je verplicht via SMS te verifiëren, dit werkt uitstekend!
Voor zover ik heb kunnen bekijken bij CDkeyhouse is het zowel internationaal als Russisch toch? Wat houdt die sms verificatie precies in? Standaard bedrag of moet je meer betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrop
  • Niet online
Ircghost schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:07:
Voor zover ik heb kunnen bekijken bij CDkeyhouse is het zowel internationaal als Russisch toch? Wat houdt die sms verificatie precies in? Standaard bedrag of moet je meer betalen?
Zij bieden inderdaad internationale en Russische keys aan. Je krijgt van HEN een SMS dus het kost niets, je moet de ontvangen code invullen op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409303

Met een russische key na changen van language krijg ik dit te zien: couldnt connect to server because data is incompatable modern warfare 3. Hoe fix ik dit :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoek
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-03 10:19
Anoniem: 409303 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:09:
Met een russische key na changen van language krijg ik dit te zien: couldnt connect to server because data is incompatable modern warfare 3. Hoe fix ik dit :\
zelfde gezeur hier... ben al druk aan het googlen maar zover nog niets gevonden...

Ps. gelukkig zijn de steam servers niet offline :|

[ Voor 7% gewijzigd door Pannenkoek op 08-11-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrop
  • Niet online
Jullie hebben de NZB van mij gebruikt? Er zijn meer mensen met dit probleem (Al werkt hij hier wel...), probeer het dan via deze links:

http://www.cdkeyhouse.com/public/English-Links-Download.txt

Mochten die werken dan upload ik die morgen als FIX nogmaals!

[ Voor 5% gewijzigd door mdrop op 08-11-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelbinder
  • Laatst online: 20-04 17:35
Anoniem: 409303 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:09:
Kopieer alle bestanden die als naam beginnen met 'patch' uit de map zone/russia naar zone/english

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Timo12 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:18:
[...]

Kopieer alle bestanden die als naam beginnen met 'patch' uit de map zone/russia naar zone/english
Dat is het probleem dus, deze map en dus de bestanden heb ik niet. Kan iemand DEZE bestanden uploaden?

@MCdrop, ja die had ik dus gedaan maar ik heb de russia map niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelbinder
Anoniem: 409303 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:19:
[...]

Dat is het probleem dus, deze map en dus de bestanden heb ik niet. Kan iemand DEZE bestanden uploaden?

En je hebt een Russische steam key gebruikt? Als het goed is is die map gewoon geïnstalleerd. Check voor de zekerheid even je prullenbak voor het geval je hem per ongeluk hebt verwijderd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:52
Anoniem: 409303 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:19:
[...]

Heb je wel singleplayer en multiplayer gedownload? Had ook maar de helft van de bestanden toen ik alleen de multiplayer binnen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Je moet de game dan downloaden in Russisch, dan krijg je wel die map. Enige nadeel is, dat het downen nu maar met 300 kb/s max gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoek
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-03 10:19
jah hij werkt nu! Beperkte blijheid hier... is het spel bij iedereen zo bagger lelijk? Staat hier op de hoogste instellingen maar sof2 zag er nog flitsender uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
BF3 standaard (russian) net besteld via directgamekeys.com, binnen 20 minuten een foto van de key. Werkt perfect!

Toevoeging: geen VPN validatie, gewoon de key inkloppen.

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrop
  • Niet online
Het is inderdaad noodzakelijk om de multi-player en single-player te downloaden. Downloads via steam zijn wel VEEL trager als vanmiddag, 2.5MB/s max op dit moment tegen 7 vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
mossel schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:25:
BF3 standaard (russian) net besteld via directgamekeys.com, binnen 20 minuten een foto van de key. Werkt perfect!

Toevoeging: geen VPN validatie, gewoon de key inkloppen.
Bijgewerkt, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok wat moet ik nu doen? Hoe krijg ik de game in het Russisch? Ik download nu de gehele game namelijk. Zonder language ed. Maar dan download die wel de russian language ed?

Edit ik zie het al. Nu ik de SP ook download, download die ook de Russian files.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 409303 op 08-11-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrop
  • Niet online
Anoniem: 409303 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:31:
Ok wat moet ik nu doen? Hoe krijg ik de game in het Russisch? Ik download nu de gehele game namelijk. Zonder language ed. Maar dan download die wel de russian language ed?

Edit ik zie het al. Nu ik de SP ook download, download die ook de Russian files.
Als je gekozen hebt voor een RU key, is het slim om in stream het spel op engels te zetten en dan pas te gaan downloaden. Na die tijd 'gooi' je het lang pack (http://www.cdkeyhouse.com/public/English-Links-Download.txt) op de juiste plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Mdrop, ik download de SP nu dus het zal dan hopelijk werken. Want dan heb ik ook de missende bestanden. Wordt waarschijnlijk morgen pas testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:44

Bezulba

Formerly known as Eendje

als je niet weet wat je doet, waarom download je dan de russische versie? Dit is namelijk allemaal uitgelegt door de keywinkel waar je het gekocht hebt (als je een fatsoenlijke hebt tenminste)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrop
  • Niet online
Anoniem: 409303 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:35:
@Mdrop, ik download de SP nu dus het zal dan hopelijk werken. Want dan heb ik ook de missende bestanden. Wordt waarschijnlijk morgen pas testen.
Zeer waarschijnlijk wel ja, ik zal proberen om vanavond nog een torrent hier te plaatsen waarin het hele taal pakket ook zit. Kun je die vannacht ook direct aanzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mdrop schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:39:
[...]
Zeer waarschijnlijk wel ja, ik zal proberen om vanavond nog een torrent hier te plaatsen waarin het hele taal pakket ook zit. Kun je die vannacht ook direct aanzetten!
Op elke staat hetzelfde. Maar kijk: http://www.box.net/shared/87o3tc7ax65222l2ktc8

Stap 3. Dan moet je de RU versie ook voor hebben. Dat ga ik dus proberen. Ik had namelijk dmv alleen de MP helemaal geen zone in mijn mapje staan ;)

Edit: @Mcdrop, hopelijk heb ik die meer nodig en kan ik gewoon in een keer gaan! Ik heb nu al zo'n 20GB voor de game binnengehaald. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 409303 op 08-11-2011 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens de oplossing is hier: http://www.eririn.dk/patch.rar downloaden en spelen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ps. Volgende To Do is de tabel alfabetisch maken, wel iets handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-03 20:56
Feedback op startpost: FAQ link van Gamerkeys wijst naar Cjs.

Ziet er verder goed uit en super dat je dit wilt onderhouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
shenr schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:21:
Feedback op startpost: FAQ link van Gamerkeys wijst naar Cjs.

Ziet er verder goed uit en super dat je dit wilt onderhouden!
Bedankt! Ja ik kopieerde de tabel format van de vorige, had deze blijkbaar niet bijgewerkt. In dit geval om de reden omdat er blijkbaar geen FAQ is, er is wel een Forum. Maar dat is (tijdelijk) offline, dus zodra die online gaat en ik daar lucht van krijg zal ik de link bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:32
http://cdkeysdiscount.com/

Ook betrouwbaar, zelf 2 x FIFA 12 en 5 X BF3 besteld, allemaal perfect. (keys waren voor me zelf en voor vrienden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Ircghost schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:38:
Bedankt! Ja ik kopieerde de tabel format van de vorige, had deze blijkbaar niet bijgewerkt. In dit geval om de reden omdat er blijkbaar geen FAQ is, er is wel een Forum. Maar dat is (tijdelijk) offline, dus zodra die online gaat en ik daar lucht van krijg zal ik de link bijwerken.
Om het nog iets verwarrender te maken: in de lijst staat Gamers Key (waarvan het forum inderdaad offline is), maar shenr noemt (onbedoeld?) Gamer Keys. Die heeft in ieder geval wel een FAQ online staan. Misschien kan die ook aan de lijst toegevoegd worden.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Heerlijk verwarrend die veel op elkaar lijkende websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
8088 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:35:
[...]

Om het nog iets verwarrender te maken: in de lijst staat Gamers Key (waarvan het forum inderdaad offline is), maar shenr noemt (onbedoeld?) Gamer Keys. Die heeft in ieder geval wel een FAQ online staan. Misschien kan die ook aan de lijst toegevoegd worden.
Haha, ja ik bedoelde (bedoeld) ook Gamerkeys, gamerskey had ik nooit van gehoord. Vorige topic ging het ook voornamelijk over gamerkeys, dus de ervaringen gaan ook over die site verwacht ik. Ircghost, misschien moet je even nakijken of het nu wel klopt dat je 2 goede ervaringen bij Gamerskey hebt neergezet. Want vorige topic ging het over gamerkeys.net. Mijn ervaring is in ieder geval met gamerkeys en die is goed.

Lekker verwarrend dit! :)

Edit: Ik zou gamerskey helemaal weghalen, want je kan er geen keys kopen voor zover ik kan zien. En de helft van de site werkt niet.

Edit2: Kunnen we deze topic trouwens weer crossposten naar Hardware & Spielerij Algemeen?

[ Voor 10% gewijzigd door shenr op 09-11-2011 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225842

Edit: laat maar, moet natuurlijk wel OP lezen 8)7

[ Voor 113% gewijzigd door Anoniem: 225842 op 09-11-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413420

Ik koop regelmatig mijn keys op www.gamekey.nl zijn lekker vlot (instant delivery). En de customerservice is ook altijd behulpzaam.

Vandaag MW3 gekocht. Wel een Russische versie, maar ik kon gewoon netjes Engels gaan selecteren. Door de duidelijke instructies was een Russische cd-key activeren was zo gebeurd. Ik kan bijna 3x MW3 kopen bij gamekey.nl van het geld als ik het in de winkel had gekocht! geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Laatst online: 03-04 01:01
is er iemand zijn steam account al gedisabled door een russische key?

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ienni1983 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:13:
is er iemand zijn steam account al gedisabled door een russische key?
Nog nooit gebeurd bij mij. En ik heb er al een paar een tijdje erop staan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Heb bij nadere beoordeling van gamerskey, de website uit de lijst gehaald omdat, zoals zij het zelf zeggen: gamerskey is de Key naar gamen. Ze geven dus reviews en dat soort dingen maar ze verkopen inderdaad niks. Bedankt voor de tip shenr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Anoniem: 413420 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:14:
[...]

Nog nooit gebeurd bij mij. En ik heb er al een paar een tijdje erop staan ;-)
bij welke site koop jij ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
BTW OP

direct2drive is idd een keystore maar niet zo eentje als G2play of Onlinekeystore

Direct4Drive was er wel eentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kocht ze vroeger bij g2play...maar de prijzen zijn fors omhoog gegaan laatste tijd. Nu koop ik ze lekker "lokaal" bij gamekey.nl, ze zijn vaak goedkoper dan de grote cdkey shops zoals g2play en onlinekeystore.

@ircghost Je mist nog GameKey.nl en OnlineKeyStore. Hoe wordt de betrouwbaarheid eigenlijk gemeten? Ik neem aan op basis van berichten in het vorige topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Anoniem: 413420 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:51:
Ik kocht ze vroeger bij g2play...maar de prijzen zijn fors omhoog gegaan laatste tijd. Nu koop ik ze lekker "lokaal" bij gamekey.nl, ze zijn vaak goedkoper dan de grote cdkey shops zoals g2play en onlinekeystore.

@ircghost Je mist nog GameKey.nl en OnlineKeyStore. Hoe wordt de betrouwbaarheid eigenlijk gemeten? Ik neem aan op basis van berichten in het vorige topic?
Ik kan zeggen van onlinekeystore zeer goede zaak is.

heb al iets van 15 keys bij hun besteld in hele 4 jaar.
En nooit problemen gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Iemand die een goede ervaring heeft met EzyKey? Daar is BF3 nu het goedkoopste voor €17,50, maar ik weet niet of die betrouwbaar is met maar 1 review hiervandaan.

Edit: Heb hem besteld bij Gamerkeys.net. Daar was die net 30 cent goedkoper en die site wordt ook meer aangeraden in het vorige topic. Ben nu benieuwd hoelang het duurt voor ik mijn key heb.

[ Voor 39% gewijzigd door Yorinn op 09-11-2011 20:30 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Anoniem: 413420 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:51:

Bedankt voor de suggesties ik zal ze zo meteen even toevoegen! De betrouwbaarheid is een behoorlijk subjectief beginsel in dit topic. Hoe ik het tot nu toe doe is: alleen positieve verhalen hier gelezen (en van mensen die ik ken) = betrouwbaar. Als ik positieve verhalen hoor, maar ook iets negatiefs met als veroorzaker de webwinkel dan gooi ik het op twijfelachtig. En bij meer negatief dan positief is het natuurlijk onbetrouwbaar.

Wat dus vertaald naar, des te meer mensen hier reageren des te betrouwbaarder de 'rating' wordt.

Edit 1: Beiden zijn toegevoegd! Heeft iemand ervaring met www.gamekey.nl?

[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 09-11-2011 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Heeft iemand contact gehad met de support van cdkeyhouse? Ik wil graag Skyrim bij hen bestellen maar ze reageren niet op de support vraag..

Nevermind, ze hebben vandaag bijgevuld en ze bieden nu zowel de internationale als de Russische versie aan. Waarbij de Russische 50% korting heeft en de normale 14%..

[ Voor 37% gewijzigd door Ircghost op 09-11-2011 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:54
Ik had MW3 gepreorded bij gamerkeys.net , netjes gelevert op 8 november.
Ik ben continue op de hoogte gehouden door de support afdeling dus een +1 voor gamerkeys.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Fastclaimer schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:37:
Ik had MW3 gepreorded bij gamerkeys.net , netjes gelevert op 8 november.
Ik ben continue op de hoogte gehouden door de support afdeling dus een +1 voor gamerkeys.net
Done, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
nu in afwachting van gamerkeys voor Skyrim...hoorde wel dat het russisch zal worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
De lui bij cdkeyhouse geven aan dat zij dus ook de Russische versie hebben en dat wanneer je die invoert in Steam je ziet dat het multilanguage is, er is dus enige hoop dat je niet een taalpakket hoeft te installeren. Ik wacht nog even af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Order History
Date Added Status Comment
09/11/2011 Pending
09/11/2011 Processing
09/11/2011 Skyrim-Preorder

uhhhh ja dat is omdat het een skyrim pre order is :P lolz

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:05
Ircghost schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:12:
De lui bij cdkeyhouse geven aan dat zij dus ook de Russische versie hebben en dat wanneer je die invoert in Steam je ziet dat het multilanguage is, er is dus enige hoop dat je niet een taalpakket hoeft te installeren. Ik wacht nog even af..
Ik heb gisteren modern warfare 3 aangeschaft voor 20 euro, een russische key. Uiteindelijk via een VPN ingesteld en de key ingevoerd, en multiplayer is inderdaad beschikbaar in Russisch en het Engels. Dus dat klopt inderdaad, geen extra taalpakket vereist :)

• apexia0087
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:04
Ashy schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:09:
[...]

Ik heb gisteren modern warfare 3 aangeschaft voor 20 euro, een russische key. Uiteindelijk via een VPN ingesteld en de key ingevoerd, en multiplayer is inderdaad beschikbaar in Russisch en het Engels. Dus dat klopt inderdaad, geen extra taalpakket vereist :)
Kan dit ook bevestigen!

Iemand trouwens nog intresse in een MW 3 Steam key, wel een russische key maar is gewoon in te stellen op Engels. Gekocht voor 21 euro.

Strava Profile

• furian88
  • Laatst online: 18:00
heb al gereageerd op je v&a :P

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

• BiLo
  • Laatst online: 13:51

BiLo

PSN: toiletcleaner

Ik heb laatst een elitekeys gebruikt om mijn key voor Heroes of M&M6 aan te schaffen, binnen 5 minuten mijn key. Nu is het echter alleen zo dat mij key opeens niet meer geldig is (was al een bekend probleem voor elitekeys). Ze zijn hier dan ook nog mee bezig..

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:52
Ik heb nog een website waar steam key voor MW3 13 Euro is. Zal straks de link posten, zit nu op mijn mobiel.

• furian88
oei is ook interessant :p

• apexia0087
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:04
Je hebt een dm terug :)

Strava Profile

• Darji
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-04-2024
Ircghost schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:03:
[...]

Net Skyrim gekocht bij die site, direct binnen en nu aan het preloaden.
Top dus!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:52

• furian88
en hoe ga je dat vertalen? xD

• Overlegne
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Hoeft toch niet, je klikt op de koop knop en selecteerd Visa, de rest vul je gewoon in (is gewoon in het engels ;) )

• furian88
heb geen visa..

• Dacuuu
Heb jij hem daar gekocht? En werkt het? werkt paypal?

[ Voor 5% gewijzigd door Dacuuu op 10-11-2011 13:57 ]

• shenr
Oei krijg net de volgende mail van gamerkeys (het gaat over Skyrim):
Hello,

We have gotten some test keys and have information to provide to you! The game WILL require the use of VPN to activate AND also to play. The game will not run outside of the CIS (Armenia, Azerbaijan, Belarus, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Moldova, Russia, Tajikistan, Turkmenistan, Uzbekistan). We do provide use of VPN but we understand if this is not ideal. You currently have 2 options.

1. Get a full refund.

2. Still get the game.

Please send an email to support@gamerkeys.net with your decision. DO NOT send to any pther email. MUST BE SENT TO support@gamerkeys.net.

Geen zin om continu met een russische vpn te spelen. Dus om een refund gevraagd. Wel netjes natuurlijk, maar erg jammer. (alle andere sites met RU zullen dit dus ook hebben)

• Ienni1983
ja ik ook.

• shenr
Het geld is nu al terug, daar kunnen andere winkels nog een voorbeeld aan nemen. + voor gamerkeys

• Snelbinder
Spijtig inderdaad. Heb Skyrim nu maar gewoon retail gekocht. Vind dat gedoe met die language packs en VPN maar niks eigenlijk.

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Jammer! Wel netjes dat ze meteen geld terugsturen zonder gezeur.

• Ienni1983
nou shenr g2play is ook redelijk snel en OKS ook

• Ienni1983
bij 1 van de winkels kunnen ze hem blijkbaar zonder vpn wel gewoon downloaden

• tiescarbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04-2024
Ienni1983 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:59:
Welke?

• Ienni1983
cdkeysmarket
maar wacht op een bevestiging

• shenr
Ienni1983 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:59:
Ja je kan hem downloaden en preloaden waarschijnlijk, maar zodra je wilt spelen krijg je melding dat je je niet in de juiste zone bevindt.Ik neem aan dat dit met alle RU keys zo is. Lijkt me sterk dat daar nog verschil in zit.

• tiescarbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04-2024
shenr schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:04:
Het geld is nu al terug, daar kunnen andere winkels nog een voorbeeld aan nemen. + voor gamerkeys
Ik heb het geld ook na ongeveer een uur al terug gehad. Erg netjes van die gast van Gamerkeys

• Joostjah
  • Laatst online: 18-04 22:07
Kun je MW3 spelen zonder constant op vpn te zitten? (met een russische key)

[ Voor 19% gewijzigd door Joostjah op 10-11-2011 18:59 ]

• Fastclaimer
  • Laatst online: 21:54
Joostjah schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:59:
Kun je MW3 spelen zonder constant op vpn te zitten? (met een russische key)
Ja, dat kan.

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-04 19:29

Gediminas

recovering stagiair marketing
Dus de VPN is alleen voor de activatie?

• Dacuuu
Gediminas schreef op donderdag 10 november 2011 @ 19:26:
Dus de VPN is alleen voor de activatie?
Dit is correct.

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Bij MW3 ja, bij Skyrim is het dus constant.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:55

Mavamaarten

Omdat het kan!

Waar is momenteel de goedkoopste russische MW3 key verkrijgbaar? Ik kan alleen met paypal betalen.
Bij ezykey.net kost hij momenteel €17.99 maar ik vind het dat eigenlijk niet waard...

Edit1: Ondanks dat MW3 afripperij is heb ik t toch maar gekocht bij ezykey... Tip: Volgens google is de dollarversie goedkoper dan wanneer je currency in euro zet... Maar paypal denkt er anders over, het is een halve euro cheaper als je hem op euro laat staan :+

Edit2: En men key is aangekomen. Key was er binnen 5 minuutjes... Dat ging snel. Key is geactiveerd and working fine :Y

[ Voor 53% gewijzigd door Mavamaarten op 10-11-2011 20:45 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Ircghost schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:03:
[...]

Bedankt voor de suggesties ik zal ze zo meteen even toevoegen! De betrouwbaarheid is een behoorlijk subjectief beginsel in dit topic. Hoe ik het tot nu toe doe is: alleen positieve verhalen hier gelezen (en van mensen die ik ken) = betrouwbaar. Als ik positieve verhalen hoor, maar ook iets negatiefs met als veroorzaker de webwinkel dan gooi ik het op twijfelachtig. En bij meer negatief dan positief is het natuurlijk onbetrouwbaar.

Wat dus vertaald naar, des te meer mensen hier reageren des te betrouwbaarder de 'rating' wordt.

Ik heb er BFBC2, BF3 en MW3 gekocht...geen problemen gehad en direct in mn inbox :) Ik zag wel dat ze problemen hadden met Skyrim op de facebook pagina (net als de alle andere CD-Keys shops), maar ze hebben netjes iedereen terugbetaald.

Pfff, nu maar hopen dat in de toekomst niet alle spellen regio afhankelijk zullen zijn bij Steam, anders moeten we overstappen naar de dure retailer. :(

• n0elite
  • Laatst online: 19-04 14:34
Via V&A voor 18 euro MW3 key gekocht. Geactiveerd via VPN en ben nu aan het downloaden, Totaal geen problemen tot zover, Ga dit in de toekomst weer doen denk ik :+

• Ienni1983
Darji schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:10:
[...]

Net Skyrim gekocht bij die site, direct binnen en nu aan het preloaden.
Top dus!
ik kan hem niet meer op hun site vinden

• Bali
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ben skyrim nu aan het pre-loaden, weet iemand al of de key die via VPN geactiveerd moet worden standaard in het engels is? En waar de 2e code voor is?

En hoezo is voor skyrim constant VPN verbinding nodig?

[ Voor 7% gewijzigd door Bali op 10-11-2011 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LvD-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-12-2022

-LvD-

mét streepjes!

Ik heb net een MW3-key op gama-gama.ru besteld, je kan zelfs met iDeal betalen! Ik heb chrome gebruikt met automatisch vertaling.

Voor iDeal selecteer je het blauwe vakje bij de betalingsmogelijkheden, dan klappen er nog meer betalingsmogelijkheden uit (ze hebben er veel trouwens!). Dan klik je op Visa/Mastercard USA/Europe (3e van links en 2e van onder). Dan kom je op een website die je gewoon in het engels kan zetten. Laat je de payment method staan op internet cheque/WWW-Bon, klik submit en je kan met iDeal betalen.

Dan gebruik je een Oekraïense vpn om 'm te activeren via steam (hier) en klaar is kees.

Edit: hij is dus wel 100 roebel duurder dan bij yuplay.ru, maar daar kan je alleen met creditcard betalen en is bij mij nooit het verificatie-bedrag afgeschreven. Battlefield 3 is overigens gelijk geprijsd.

Edit 2: Inmiddels gedownload, werkt perfect, alles is in het engels. Hoefde het niet eens te veranderen :)

[ Voor 18% gewijzigd door -LvD- op 11-11-2011 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Bali schreef op donderdag 10 november 2011 @ 22:58:
Ben skyrim nu aan het pre-loaden, weet iemand al of de key die via VPN geactiveerd moet worden standaard in het engels is? En waar de 2e code voor is?

En hoezo is voor skyrim constant VPN verbinding nodig?
nou om te kunnen spelen

je zal constant verbinding moeten hebben om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
-LvD- schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 01:07:
Ik heb net een MW3-key op gama-gama.ru besteld, je kan zelfs met iDeal betalen! Ik heb chrome gebruikt met automatisch vertaling.

Voor iDeal selecteer je het blauwe vakje bij de betalingsmogelijkheden, dan klappen er nog meer betalingsmogelijkheden uit (ze hebben er veel trouwens!). Dan klik je op Visa/Mastercard USA/Europe (3e van links en 2e van onder). Dan kom je op een website die je gewoon in het engels kan zetten. Laat je de payment method staan op internet cheque/WWW-Bon, klik submit en je kan met iDeal betalen.

Dan gebruik je een Oekraïense vpn om 'm te activeren via steam (hier) en klaar is kees.

Edit: hij is dus wel 100 roebel duurder dan bij yuplay.ru, maar daar kan je alleen met creditcard betalen en is bij mij nooit het verificatie-bedrag afgeschreven. Battlefield 3 is overigens gelijk geprijsd.

Edit 2: Inmiddels gedownload, werkt perfect, alles is in het engels. Hoefde het niet eens te veranderen :)
Vet! Dus alles werkt daar goed, ga ik binnenkort als ik een spel nodig heb daar is bestellen!

Edit: Kreeg je de key snel, en via de mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bali
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ienni1983 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 06:15:
[...]

nou om te kunnen spelen

je zal constant verbinding moeten hebben om te spelen
Dat je contstant een internet verbinding moet hebben om het online te spelen snap ik, dat moet je bij een multiplayer sessie van MW3 bijvoorbeeld ook hebben.

De vraag was meer waarom er wordt gezegd dat je een constante VPN verbinding nodig hebt voor het online van het spel, volgens mij is dat niet juist namelijk.

Overigens laat alle pre-load data mij denken dat het spel volledig in het Engels zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thenlownager
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-03 11:11
hoelang duurt het voordat je een key krijgt via Ezykey.net? MW3 besteld voor 16.99€.
heb hem 20 minuutjes geleden besteld, maar heb nog niks binnen.

Gr. thenlownager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:47
We gaan in V&A stoppen met de handel van buitenlandse gamekeys. Er is sprake van commerciële handel in de keys en dat is niet toegestaan volgens onze voorwaarden. Daarnaast is er sprake van oneerlijke concurrentie ten opzichte van verkopers van de retail game. Einde dienstmededeling. :)

[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 11-11-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
zeef schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:42:
We gaan in V&A stoppen met de handel van buitenlandse gamekeys. Er is sprake van commerciële handel in de keys en dat is niet toegestaan volgens onze voorwaarden. Daarnaast is er sprake van oneerlijke concurrentie ten opzichte van verkopers van de retail game. Einde dienstmededeling. :)
Goed zo! stelletje boefjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Gama-Gama.ru ga ik nu proberen, even puzzelen, en je hebt hem gekocht!
Even kijken hoe en wat er nug aat gebeuren, of eht en beetje snel werkt etc.
Ik hou jullie op de hoogte!

Edit: Laat maar zitten, geen zin om met Creditcard te betalen :p
Dan maar bij ezykey bestellen :)

[ Voor 22% gewijzigd door Overlegne op 11-11-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Overlegne schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:06:
Gama-Gama.ru ga ik nu proberen, even puzzelen, en je hebt hem gekocht!
Even kijken hoe en wat er nug aat gebeuren, of eht en beetje snel werkt etc.
Ik hou jullie op de hoogte!
Werkt goed, net gekocht. Key staat direct op de website bij je bestelling en activeren via steam werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:58
zeef schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:42:
Terecht. Te veel handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Dacuuu schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:15:
[...]

Werkt goed, net gekocht. Key staat direct op de website bij je bestelling en activeren via steam werkt perfect.
Welke payment manier heb jij gebruikt? Creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Overlegne schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:17:
[...]

Welke payment manier heb jij gebruikt? Creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Dacuuu schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:18:
[...]

Baas! Bedankt man :D Nu bestellen!

Besteld en betaald met iDeal, nog geen mail of iets terug :s hoe ontvang je de key? en hoelang duurt het ongeveer? :)

Keys inmiddels binnen, jammergenoeg kan ik het vanavond pas uitproberen :p

[ Voor 14% gewijzigd door Overlegne op 11-11-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-03 13:40
Ik ben nieuw in dit topic, maar ik heb bij http://www.cdkeysgames.com besteld.

Ik ken die site niet, maar het is een prima site, lekker duidelijk. Dus ik heb er BF3 en MW3 besteld.
Nu zie ik op mijn paypal dat de verkoper de betaling heeft geannuleerd en de boel dus is terug gestort.

Ik heb geen email ontvangen met een melding waarom en de games staan beiden nog op 'In stock', dus misschien komt er nog een melding.

Ondanks het falen lijkt het me wel een site om in de gaten te houden, de prijzen zijn goed en als ze me wouden oplichten had ik vast nu mijn geld niet terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:04

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

CJS-CDkeys: twijfelgeval tot nu toe.

Skyrim besteld, hadden er nog 5 op voorraad. Moet je daarna door een soort captcha systeem (autokey noemen ze het), waarbij je o.a. de prijs van je bestelling moet opgeven. Daar begint hij al te zeuren, want je moet de prijs in GBP invullen en ik had in euro's besteld. De prijs in GBP kun je dan alleen zien als je eerst weer uitlogt.

Uiteindelijk alles goed ingevuld, krijg ik de melding dat ze geen key op voorraad hebben en dat ze het binnen 12 uur oplossen. Hoezo, ik bestelde toen er nog voorraad was? ... Voorraad staat op het moment van deze post nog op 2 stuks.

[ Voor 4% gewijzigd door Gizz op 11-11-2011 16:56 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Pagina: 1 2 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico