Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 4
Acties:

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 12:47

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 05:16

Scavy

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

Intro

In het vorige topic is een interessante start gemaakt met het beoordelen van webwinkels waar de mogelijkheid bestaat om puur keys aan te schaffen. Vanuit onze vaak van 'nature' nuchterheid willen de meeste Tweakers wat meer zekerheid over een website en hun betrouwbaarheid. In dit topic kunnen Tweakers hun ervaringen en vragen kwijt over dit soort webwinkels.

Vorige topic: Legale gamekeys online kopen - Deel I.

Inhoudsopgave

Intro
UItleg Webwinkels
Nationale Webwinkels
Russische validatie Webwinkels
Webwinkels
Prijsvergelijkers
Steam & Origin
Disclaimer + Vraag en/of opmerkingen

UItleg Webwinkels

In mijn ervaring zijn er verschillende soorten key-webwinkels; enerzijds heb je de normale (inter)nationale winkels Internationale die vaak normale keys aanbieden en anderzijds de webwinkels die werken met Russische VPN validatie VPN-Validatie. Er is een klein relatief verschil tussen beide soorten, in sommige gevallen scheelt het enkele euro's tussen de twee soorten.
Mocht het woord Russisch je afschrikken, dat is niet nodig. Keys zijn daar goedkoper en worden daarom in bulk hoeveelheden ingekocht, echter als gevolg daarvan is wel een Russische validatie nodig.
Nationale Webwinkels
Bij dit soort webwinkels is het slechts een kwestie van de key in je e-mailbox vinden en invoeren in respectievelijk Steam of Origin. Soms komt het voor dat ze een website link geven waarvan je de game kunt downloaden. Bij sommige van deze sites kun je het spel zo vaak als je wilt downloaden (wel onder bepaalde voorwaarden).
Russische validatie Webwinkels
Sommige sites verkopen ook Russische serials, dit doen zij omdat deze vaker goedkoper zijn. Dit heeft als nadeel dat ze officieel alleen werken als je je in dat gebied bevindt. Daarom is het nodig om via een VPN je als zodanig in die zone te begeven. Nagenoeg elke site die Russische serials aanbied heeft ook een tutorial staan over hoe deze te activeren. Deze zijn vrij makkelijk, maar mocht het niet lukken kijken dan bij de F.A.Q. van een andere site, het is echter niet toegestaan dit hier te vragen.

Webwinkels

In de onderstaande tabel staan alle webwinkels die voorbij zijn gekomen in het vorige deel en degenen die voorbij komen tijdens het updaten met de nieuwe informatie die gegeven wordt in dit topic. Omdat in mijn ogen de term 'betrouwbaar' niet altijd genoeg zegt wil ik niet alleen de verschillende vormen van die term gebruiken, maar ook aangeven hoeveel gebruikers daadwerkelijk hebben aangegeven dat deze webwinkel te vertrouwen is of niet. Dit wordt aangegeven door de absolute cijfers, maar ook het percentage. Daarnaast zijn er drie kleuren in respectievelijke vorm van betrouwbaarheid: groen, blauw en rood. Waarbij blauw betekend dat ze goed op weg zijn maar dat de steekproef nog te klein is.

!!! Vanwege een grote update van de topicstart is de informatie over VPN serials op het huidige moment onbekend, ik verwacht deze week daar de informatie weer te hebben staan.
Webwinkel
Betrouwbaarbaarheid*
Bijzonderheden
FAQ/Opmerking
%
Pro
Contra
Ja/Nee
Actiehunt.nl
100%
7
0
Nee
Buygamecode.com
100%
1
0
Nee
Geen
cdgamekeys.net
100%
1
0
n.v.t.
cdkeydeals.net
75%
6
2
Beide
CDKeyHouse.com
100%
12
0
Nee
CDKeyonline.nl
100%
6
0
Nee
cdkeyport.com
100%
5
0
Nee
CDKeys.com
100%
40
0
Beide
CDKeys.com.au
0%
0
1
Beide
CDKeysDiscount.com
100%
17
0
Beide
CDkeysHere.com
100%
11
0
Beide
CDKeysMarket
Onbekend
0
0
n.v.t.
CDkey-Game.com
80%
4
1
Nee
Geen
CDKeyStore.com
Onbekend
0
0
n.v.t.
CJS-CDkeys.com
82%
9
2
Beide
Code4game.com
100%
3
0
Nee
Culgame.com***
96%
26
1
Nee
Elitekeys.com
100%
1
0
Nee
Gamefly.co.uk
100%
6
0
Nee
DirectGameKeys.nl
Onbekend
-
-
Nee
DirectGameKeys.com
66%
2
1
Nee
DirectGameCards**
100%
30
0
Nee
DLCDownload
100%
1
0
Nee
Geen
EzyKey.net
100%
20
0
Beide
Gama-Gama.ru
100%
3
0
Ja
GameCard.nu
100%
6
0
Nee
GameCard.mobi
100%
2
0
Nee
Gamecards.eu
100%
1
0
Nee
Gamecardwinkel.nl
100%
9
0
Nee
Gameholds.com
100%
6
0
Nee
GameKey.nl**
100%
23
0
Nee
GamekeyDistrict
100%
1
0
n.v.t.
Gamekeysnow
100%
1
0
???
Gamekeys4all.com
100%
1
0
???
Geen
Gamekeys4sale.com
100%
1
0
n.v.t.
GamerKeys
100%
22
0
???
GameKey4us
100%
11
0
???
gamekeystore.nets
100%
7
0
Beide
Gamekeyzone.net/
100%
2
0
???
Gamerush.de
100%
29
0
???
Gameshop-cdkeys.com
0%
0
1
n.v.t.
gamezone.de
100%
1
0
???
gamesync.nl
100%
2
0
???
Geen
GGKeys.com
0%
0
3
n.v.t.
Go2Arena.com
100%
15
0
n.v.t.
GreenManGaming.com
100%
11
0
???
G2play.net
100%
62
0
???
G2A.com
100%
11
3
Onbetrouwbaar
Instant-Gaming.com
100%
13
0
???
IntKeys.com
83%
10
2
???
Items4gamers.com
100%
1
0
???
Keys4.me
100%
2
0
???
Keysoutlet.com
100%
5
0
n.v.t.
Kinguin.net
100%
42
0
Beide
Less4Games
Onbekend
0
0
Nee
licentie2go.com
100%
0
0
???
Ioffer.com
100%
5
0
???
Offline]
LowPricedGaming.com
100%
6
0
???
OnlineKeyStore.com
83%
40
9
Onbetrouwbaar
onlinegamekeys.net/
Onbekend
0
0
???
Prepaidgamecards
100%
1
0
???
Geen
Randyrun.co.uk
100%
1
0
???
Steamkeyshop.com
Onbekend
0
0
???
[url="hhttp://steamkeys.de/#3"]Steamkeys.de[/url]
100%
1
0
???
Geen
UnlimitedGameStore.COM
Onbekend
1
0
Nee
Yuplay.com
100%
2
0
???
Yuplay.ru
100%
2
0
???
worldofcdkeys.com
100%
2
0
???
zamgold.com
100%
1
0
???

*De term betrouwbaarheid betekent in dit geval een puur rekenkundige uitkomst. Het kan dus best zijn dat een website 90 goede deals heeft gehad maar ook 3 hele slechte. Wanneer je twijfelt zoek dan in het topic op de webshop, alle scores zijn namelijk herleidbaar naar reacties in dit topic.
**Dit is de oude www.gamekeys.nl en wordt nu doorgelinked naar www.directgamecards.com.
*** Culgame verkoopt zogenaamde MDSN keys, deze zijn alleen legaal als je developer bent. Echter de MDSN keys die Culgame verkoopt zullen vroeg of laat als non-genuine verschijnen dus laat je daar niet bedotten of ga niet klagen als ze na een tijdje niet meer werken.

Prijsvergelijkers

Een verzameling van prijsvergelijkers:
CDkey Prices
gamekeyfinder.de
DLCompare
GoCDKeys
IsThereAnyDeal
AllKeyShop
gamescompare

Steam & Origin

Tot nu toe blijkt uit de ervaring dat de serials goed werken met de aangegeven platforms. Kijk dus goed voordat je een serial koopt wat het is; Steam(RU)/Origin(RU),Steam, Origin of Retail. Mocht het voorkomen dat de serial niet werkt, meteen mailen naar de support (dûhu)!
Tegenwoordig heeft in ieder geval Steam opgenomen in de algemene voorwaarden dat het niet meer toegestaan is om jouw fysieke locatie te spoofen om een product te activeren. Dit betekent dus dat je wel een Russische serial mag activeren als je in Rusland bent maar dat je niet meer mag VPN'en, doe dit dan ook op je eigen risico.

Disclaimer + Vraag en/of opmerkingen

• Credits naar Ircghost voor de originele Topic Start.
  • Om het gehele topic een beetje overzichtelijk te houden voor gebruikers (en voor mijn updates) zou het handig zijn als je een review/ervaring deelt om dit te melden in het begin van je post met het woord: 'Review'.
  • Wanneer je iets verteld over een webwinkel deel dan het volledige webadres.
  • Veel websites werken met Russische VPN validatie, mocht dit het geval zijn laat dit dan ook weten.
  • Zoals ook geldt voor de rest van Tweakers, het is verboden om links te geven naar illegale aanbieders van Cracks, Serials en dergelijke.
  • De Tweakers-opperhoofden hebben besloten dat de verkoop van Oostblok-serials niet meer mag in V&A dus ga dat dan ook gelieve hier niet aanbieden. Opperhoofd-spreekluik =p

Disclaimer; de website Tweakers, of andere leden zijn niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of omissies in bovenstaande TS of in onderstaande berichten. Zie dit gehele topic als een (goed) advies, maar ga er niet blindelings op af. Gebruik altijd je gezonde verstand en mocht je al een nare stank ruiken bij het openen van de site, ga dan gewoon niet verder.

shadow4thedark wijzigde deze reactie 17-07-2019 17:49 (255%)
Reden: www.gamescompare.net toegevoegd

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Harstikke mooi, bedankt voor je feedback! Al had je een a4 vol met negatieve dingen geschreven; opbouwende kritiek is altijd welkom! Ik zal het even aanpassen en ik zal die link toevoegen.
Ja die disclaimer heb ik er maar even ingegooid omdat het rechten-mannetje in mij daar op aandrong! ;)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Er is nog ruimte voor, echter ik heb deze week nog ongeveer 20 minuten vrije tijd en daarna ben ik weekendje weg. Daarna zal ik dat ook toevoegen, want het is zeker een functie die veel gebruikers waarderen en daarmee dus de moeite waard om in de tabel te gooien.

p.s. ik zal ook nog het VPN-validatie deel bijwerken met een daadwerkelijk nuttig stappenplan.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
mdrop schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:00:
https://www.cdkeyhouse.com staat er niet tussen, inmiddels 5 spellen gekocht en allemaal netjes ontvangen. Na betalen ben je verplicht via SMS te verifiëren, dit werkt uitstekend!
Voor zover ik heb kunnen bekijken bij CDkeyhouse is het zowel internationaal als Russisch toch? Wat houdt die sms verificatie precies in? Standaard bedrag of moet je meer betalen?

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
mossel schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:25:
BF3 standaard (russian) net besteld via directgamekeys.com, binnen 20 minuten een foto van de key. Werkt perfect!

Toevoeging: geen VPN validatie, gewoon de key inkloppen.
Bijgewerkt, thanks!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ps. Volgende To Do is de tabel alfabetisch maken, wel iets handiger.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
shenr schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:21:
Feedback op startpost: FAQ link van Gamerkeys wijst naar Cjs.

Ziet er verder goed uit en super dat je dit wilt onderhouden!
Bedankt! Ja ik kopieerde de tabel format van de vorige, had deze blijkbaar niet bijgewerkt. In dit geval om de reden omdat er blijkbaar geen FAQ is, er is wel een Forum. Maar dat is (tijdelijk) offline, dus zodra die online gaat en ik daar lucht van krijg zal ik de link bijwerken.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Heerlijk verwarrend die veel op elkaar lijkende websites.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Heb bij nadere beoordeling van gamerskey, de website uit de lijst gehaald omdat, zoals zij het zelf zeggen: gamerskey is de Key naar gamen. Ze geven dus reviews en dat soort dingen maar ze verkopen inderdaad niks. Bedankt voor de tip shenr!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
SanderDeJager schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:51:
Ik kocht ze vroeger bij g2play...maar de prijzen zijn fors omhoog gegaan laatste tijd. Nu koop ik ze lekker "lokaal" bij gamekey.nl, ze zijn vaak goedkoper dan de grote cdkey shops zoals g2play en onlinekeystore.

@ircghost Je mist nog GameKey.nl en OnlineKeyStore. Hoe wordt de betrouwbaarheid eigenlijk gemeten? Ik neem aan op basis van berichten in het vorige topic?
Bedankt voor de suggesties ik zal ze zo meteen even toevoegen! De betrouwbaarheid is een behoorlijk subjectief beginsel in dit topic. Hoe ik het tot nu toe doe is: alleen positieve verhalen hier gelezen (en van mensen die ik ken) = betrouwbaar. Als ik positieve verhalen hoor, maar ook iets negatiefs met als veroorzaker de webwinkel dan gooi ik het op twijfelachtig. En bij meer negatief dan positief is het natuurlijk onbetrouwbaar.

Wat dus vertaald naar, des te meer mensen hier reageren des te betrouwbaarder de 'rating' wordt.

Edit 1: Beiden zijn toegevoegd! Heeft iemand ervaring met www.gamekey.nl?

Ircghost wijzigde deze reactie 09-11-2011 21:28 (3%)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Heeft iemand contact gehad met de support van cdkeyhouse? Ik wil graag Skyrim bij hen bestellen maar ze reageren niet op de support vraag..

Nevermind, ze hebben vandaag bijgevuld en ze bieden nu zowel de internationale als de Russische versie aan. Waarbij de Russische 50% korting heeft en de normale 14%..

Ircghost wijzigde deze reactie 09-11-2011 22:32 (37%)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Fastclaimer schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:37:
Ik had MW3 gepreorded bij gamerkeys.net , netjes gelevert op 8 november.
Ik ben continue op de hoogte gehouden door de support afdeling dus een +1 voor gamerkeys.net
Done, thanks.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
De lui bij cdkeyhouse geven aan dat zij dus ook de Russische versie hebben en dat wanneer je die invoert in Steam je ziet dat het multilanguage is, er is dus enige hoop dat je niet een taalpakket hoeft te installeren. Ik wacht nog even af..

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Jammer! Wel netjes dat ze meteen geld terugsturen zonder gezeur.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Bij MW3 ja, bij Skyrim is het dus constant.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Alright guys, ben een weekendje weggeweest met de dame maar ik heb alles weer bijgewerkt nu. Thanks voor de input!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
JL Koppelle schreef op maandag 14 november 2011 @ 07:59:
Een goede vergelijksite voor prijs is ook gamekeyfinder.de. De populairste games staan op de frontpage en bij iedere site worden de betaalmogelijkheden aangegeven. Misschien iets voor de OP?
Bedankt, en toegevoegd!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ah ja, de tutorial! Ik was die even vergeten omdat ik zat te twijfelen, ik gebruik gewoon (net zoals velen denk ik) ook Chrome naast Firefox. Dus die vertaalt de gehele site meteen voor je. Maar desondanks zal ik het er even bij plaatsten omdat je natuurlijk niet van mensen kunt verwachten dat ze Chrome downloaden voor het aanschaffen van een spel :P, dus bedankt!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
rauthelegendary schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:20:
Zojuist Skyrim gekocht via gama gama. Zeker een betrouwbare site!
quote:
Sorbo schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:58:
Ok, mijn eerdere scepsis rondom Gama-Gama is helemaal weggenomen. Toch gewoon de ballen gehad om te bestellen, en de iDeal payment loopt gelukkig niet via die brakke bulgaarse PSP, maar gewoon door een goeie tussenpersoon, en uiteindelijk ook via je eigen bank. Dit is dus wel te vertrouwen, en gama-gama leverde mn key echt letterlijk direct.

Noteer voor mij dus maar een positieve ervaring met Gama-Gama.ru! 8)
quote:
woelders schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:18:
Jep net gelukt. Key is binnen. Ezykey werkt dus nog steeds, maar je moet geen haast hebben!
quote:
Christiano007 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:44:
Key ook net via Gama-gama.ru besteld, gelijk gekregen en steam is het spel aan het downloaden
quote:
alaineman schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:15:
Dankje, ik zag hem net toen ik het googlde sorry voor mijn onkunde!

Edit: Zonet bij www.gama-gama.ru Saints row the third special edition besteld en heb de key meteen ontvangen.
Momenteel is steam SR3 aan het downloaden!
Props aan Gama-Gama.ru. Voorlopig.
Allemaal bijgewerkt, bedankt voor de reacties! :)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Gizz schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:13:
[...]

Zou je ook nog mijn negatieve ervaring met CJS willen toevoegen aan de lijst? En iemand anders had ook al problemen met ze, een paar posts terug.

Dat wordt dan 2 vs 2 en dus twijfelachtig.
Ik wilde eigenlijk nog wachten totdat er daadwerkelijk iets veranderde.. misschien kreeg je de key alsnog et cetera. Maar goed als het al zolang duurt, dan zal ik het toevoegen.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ok mensen, weekendje Bahamas gehad.. dus ga de ervaringen zo weer bundelen en het topic updaten.

@ Crew, ik ben blij dat jullie de tutorial weer beschikbaar hebben gemaakt. :)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Haha nee echt! Cruise op het schip: Monarch of the Seas.. (wat een kutnaam) maar heerlijke tocht gehad :)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
------------------------------
Alles hierboven is weer bijgewerkt, bedankt voor alle reacties!
@xKieto: Ben blij dat het topic je geholpen heeft. :)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Heb vandaag MW3 besteld op GamerKeys, en heb nu ook persoonlijk contact met de helpdesk, dus als iemand problemen heeft met bestellen daar dan kan ik hopelijk via de (Nederlandse!) support sneller reacties krijgen! Ik heb overigens betaald via Paypal en het bedrag was €17,99. Zodra ik de key binnen heb laat ik dat weten :)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Heb net zelf MW3 besteld by Gamerkeys.net. Binnen een paar uur de serial ontvangen (buiten werktijden om) en heb het via hun handige tutorial de RU version geactiveerd. Het is nu aan het downloaden :).

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ok, mensen alles is weer bijgewerkt! Thanksgiving kost veel tijd :P

Als reactie op de crew, mocht je inderdaad iets specifiek voor de OP hebben DM mij maar. Ik reageer op DM altijd binnen een dag!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Maarten28 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 01:00:
Eergister BF3 gekocht via gama-gama.ru, ging allemaal prima en had binnen een paar minuten m'n key binnen. Daarna via Onlinekeystore Anno 2070 gekocht, geen problemen en ging allemaal top! :)
Bedankt! Beide zijn bijgewerkt.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Nikeo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:44:
Voor E15,44 per stuk 2x een Anno 2070 key gekocht bij Gamerkeys.net. Was 21 dollar maar met de code GKNEW gaat er ongeveer 1 dollar nog af. Code werkt nog steeds en ook voor 2 bestellingen. Ik moest mijn emailadres wel verifiëren door een mail te sturen met mijn paypal emailadres omdat ik me had geregistreerd met een ander mailadres dan die van mijn paypal. Maar had elke code binnen 4 uur binnen.

prima site! 15,44, geen geld. Daar ga ik geen torrent voor downloaden en kutten met cracks
Bedankt, en staat erbij!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
shenr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:29:
Review: Weer een BF3 key gekocht bij Gamerkeys. Alles verliep weer soepel, 4 uur later de sleutel binnen. Kosten: 15,40. Dus zeker een +
Bijgewerkt, bedankt!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
DutchElite schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:03:
Hallo wilde even een positieve ervaring toevoegen voor www.intkeys.com. ik heb namelijk voor 25USD Anno 2070 key gekocht en alles ging zoals het hoort. s'avonds besteld en volgende dag in de middag mail met key.
Bedankt!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Alles hierboven is weer bijgewerkt! Zoals altijd bedankt.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Toen ik MW3 had gekocht werkte het allemaal uitstekend, hoefde geen taalpakket of wat dan ook te gebruiken. Het spel is zowel in de single als in de multiplayer in engels. Voor de duidelijkheid, ik had dus de RU versie,

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
CU2morO schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:08:
Resultaat: Betaalde VPN opgezegd na het activeren en kan nu op geen enkele manier meer Skyrim spelen. Voor mij geen Russiche keys meer.
(Overigens neem ik dat niet de resellers kwalijk, maar dit is gewoon een goedwerkende beveiliging van Steam die ik faal om te omzeilen).
Aangezien het niet echt de bedoeling is dat we hierover praten volgens de crew kan ik je er jammer genoeg niet mee helpen, balen dat het niet werkt!
quote:
Verder bestel ik veel bij G2Play, net als mijn huisgenoten en vrienden. Tot nu toe is iedereen tevreden geweest. Zeker met 0-day games zoals BF3 en MW3 die je meteen wil hebben tijdens de launch was de levertijd acceptabel.
Dat is mooi! Zou je een paar nummers kunnen geven zodat ik het bij kan werken met een specifiek getal?
quote:
Laatst voor het eerst een andere opgezocht omdat ik Anno2070 wilde en G2Play deze uitverkocht had. Kwam toen terecht op OnlineKeyStore die hier ook al goed aangeschreven staat. Inderdaad snelle levering en zelfs nog wat van de prijs af omdat ik met CC betaalde.
Bijgewerkt!
quote:
Echter, vandaag bestel ik 2 Serious Sam 3 keys waarvan beide niet te activeren zijn op Steam i.v.m. duplicaten!! Is paar uur geleden gebeurd en doorloop nu de support procedure. Hoop dat het geen hun woord tegen het mijne wordt, zoals ik al meer heb gelezen in dit topic. Maar het feit dat ik een duplicate key in de mail krijg vind ik iig een flinke minpunt voor OnlineKeyStore.
Ik wacht nog even totdat je een reactie hebt, zodra je dat hebt.. laat het me weten dan werk ik het bij (dan wel positief dan wel negatief).

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Nou niet per se, als een vriend of kennis de DVD hebt kun jij die gebruiken als je in elk ander land dan Nederland bent (dan heb ik het niet over China en Rusland met right to copy ipv copyright). Dus je kunt de DVD downloaden, wat mag in Nederland en dan de Serial activeren.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik had een tentamen (zit zelfs nu nog in de tentamenzaal, dus ik werk het vanavond bij)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Ienni1983 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:21:
[...]

WTF om 23.20 in tentamenzaal? :P :O
Haha woon in Florida (USA), lekker 23 graden in december.. jaja!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Alles is bijgewerkt!

-edit

@macgruder, ik heb uiteindelijk jouw ervaring als negatief ingevoerd. Al moet ik wel zeggen (wat ook al eerder genoemd is) je kocht een retail versie, dus je zou moeten weten waar je aan begint. Dus puur en face had ik het geen negatieve ervaring genoemd, ware het niet dat zij nogal simplistisch reageren op jouw support vraag en voornamelijk omdat zij zeggen dat zij de bestanden wel hebben maar vervolgens niet hebben.

Ircghost wijzigde deze reactie 07-12-2011 13:56 (91%)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
hberntsen schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:40:
Hier nog een goede ervaring met g2play (MW3). Bij de eerste bestelling heb ik na 2 uur een mailtje gestuurd naar sales wanneer ik mijn key kreeg, 3 minuten later had ik 'm binnen. Bij de volgende bestelling kreeg ik mijn key bijna meteen.
Bedankt en bijgewerkt!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
@macgruder, jij bent ook lekker druk bezig met serials kopen :P. Alles is weer bijgewerkt!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
shicomm schreef op donderdag 08 december 2011 @ 03:14:
Recentelijk via G2play een key voor dead island gescoord.
Had geen zin in RU gedoe dus gewoon de EU besteld.
Nog wel even gedoe met paypal ( ander mailadres ) maar daarna zeer vlot !
Chat was vlot en e-mail werd helemaal krankzinnig snel beantwoord.
Ga hier zeker vaker kopen , aanrader dus ! :)
Ook jij bedankt en het is bijgewerkt!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Ienni1983 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:04:
[...]

19 goede ervaringen en 1 geen goede ervaring van jou maakt oks niet meteen onbetrouwbaar.

welke games heb je besteld?
Dat is inderdaad de reden dat ik het niet op onbetrouwbaar heb gezet, vooral omdat de website niet meer onbetrouwbaar is geworden maar slechts minder goede service. Mochten ze je oplichten dan is het een ander verhaal.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Sc0rPi0N schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:27:

Conclusie
Ik ga voorlopig niet meer naar een winkel voor een spel waarvan je de DVD toch maar 1 keer nodig hebt. !
Haha mooiso, ik heb het bijgewerkt!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
VeeGee schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:02:
Net BF3 RU gekocht bij OnlineKeyStore, en key meteen na betaling binnen! NB: let er op dat je eerst even je account bevestigd d.m.v. een SMS.
En ook jij bent bijgewerkt.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik zal vannacht weer bijwerken! @ macgruder, ik zal ze beide toevoegen zodat mensen een keuze hebben.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
debom schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:37:
Ik heb gisteren COD MW3 aangeschaft op gamerskey.net en zojuist de sleutel en instructies voor het activeren van de RU sleutel. Aanschaf verliep wat moeizaam omdat ik de aanschaf via Paypal had gedaan. Ze vielen over het feit dat mijn email adres van paypal niet hetzelfde was als waarmee ik de bestelling had gedaan. Of ik even de bevestigingsmail opnieuw kon versturen via mijn paypal email adres. Voor de rest is alles netjes opgepakt.
Als je dit forum een klein beetje had doorgelezen dan had je al kunnen weten dat je e-mailadres hetzelfde moet zijn voor een succesvolle (automatische) transactie, anders moet je inderdaad eerst bevestigen via je paypal adres. Dus ik zie het als een volledige positieve ervaring. :)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Lekker dan, ik probeer via CJS CD Key Skyrim te bestellen, werkt moneybookers niet. Bij het afrekenen met een creditcard moet je een mastercode invoeren.. de link daarna toe werkt niet waardoor het hele bestelproces niet door kan gaan.. Geen creditcardtransacties meer daar voor mij.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Omdat ik het toch ergens wil kopen, heb ik het nu gekocht bij gameshop-cdkeys.com. Ik heb de Russische versie gekocht via Paypal. Ik verwacht morgenochtend de bevestiging, dus zodra ik de serial heb dan zal ik een update geven en de site toevoegen aan de lijst. Prijs was trouwens 17 euro.

-edit: Na een paar uur de key ontvangen (ondanks dat het voor Europa middernacht was), vannochtend de key ingevoerd en de instructies gevolgd. Hij is nu aan het downloaden, maar alles ziet er naar uit dat het goed werkt. Zometeen maar even de winkel toevoegen aan de lijst.

Ircghost wijzigde deze reactie 10-12-2011 16:04 (32%)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Ronneuh schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:19:
Heeft iemand ook een gouden tip, aangezien ik een game bij Gama-Gama heb gekocht die constant een russische ip nodig heeft. Zelf heb ik hideme.ru geprobeerd maar aangezien je maar een 24-uur trail hebt is dat ook niet echt handig.

Iemand een tip/link waar je constant een russisch vpn kan gebruiken alleen voor et gamen ?
Zie DM

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
laugh schreef op zondag 11 december 2011 @ 19:35:
[...]

Ohja en nog een vraagje. Stel ik haal MW3 RU. Raad jij mij aan om een nieuwe steam account dan aan te maken ivm de eventuele account blokkeering?
Er is niks illegaal aan wat je aan het doen bent. In theorie kun je namelijk eerst in die zone wonen en daarna verhuizen naar het westen,.. Wij slaan alleen het verhuizen over. :) Ik heb al veel serials gekocht, ook de Russische.. nog nooit problemen mee gehad en ik ken ook geen mensen die er problemen mee hebben gehad.

Alleen mensen die bij de minder betrouwbare sites een verkeerde serial hebben gekregen. Dan werkt het spel alleen niet (meer), maar je Steam account is gewoon hartstikke legaal.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ok mensen, 2 dagen iets minder actief bijhouden.. meteen een hoop pagina's te controleren. Maar alles is weer bijgewerkt :)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Wat een onzinnige discussie jongens, kunnen jullie dit niet via de DM uitvechten? De toegevoegde waarde van dit gesprek ligt rond de nul :).

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Jo mannen, zoals sommigen van jullie misschien weten zit ik in Amerika, en ik ben een maand aan het reizen dus de updates zullen wat langzamer gaan. (zit nu in D.C. :) )

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Nikeo schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:36:
In de V&A kom ik ze ook al regelmatig tegen: keys die duidelijk worden doorverkocht van onze Russische of Aziatische vrienden: http://tweakers.net/aanbod/cat/user/318450 Deze user heeft bijvoorbeeld 9 titels op voorraad. Mag zoiets?
Dat mag niet, zie dit onlangs besloten topic: Einde verkoop buitenlandse gamekeys.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Maddog McHare schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:12:
Misschien even een idee voor TS, vermelding van betaalmethoden zou erg handig zijn. credit card, ideal, paypal, webmoney etc.
Ik zal daar zeker over nadenken, dat wordt echter pas wel gedaan nadat ik terug ben van mijn reis. Is namelijk best veel werk :)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik bijna klaar met de reis, dus bijna weer updaten! (nu in San Diego)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Haha ja moet toch even trots zijn op mijn once in a lifetime journey ;) (D.C, philadelphia, New York, Boston, Las Vegas, Monument Valley, Grand Canyon, Death Valley, Los Angeles, San Diego en vanaf vandaag San Fransisco :P. Het is hier nu ongeveer 20 graden, redelijk acceptabel!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ok ik ga weer bijwerken nu :). Bedankt voor alle reacties!

----
Alles hierboven is weer bijgewerkt, zal binnenkort nog even doorlezen of ik alles heb toegevoegd!

Ircghost wijzigde deze reactie 15-01-2012 21:02 (69%)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik heb gisteren bij OnlineKeyStore bf3 gekocht, paypal gebruikt en had het binnen in een paar minuten (+_5)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
En ook maar vandaag de uitbreiding gekocht, binnen 30 seconden had ik de serial. Bij cdkeyshere.com. :)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Als het goed is kan ik bij mijn Amerikaanse Universiteit Adobe 5 master collection krijgen voor 200 dollar..

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Heb net gisteren voor mijn huisgenootje bij www.cdkeyshere.com The Witcher 2 gekocht voor 12,95. Prima prijsje, Internationale validatie werkte gewoon op Steam. De key was ongeveer binnen 5 seconden binnen dus zeer snelle levering.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
DeX schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:11:
[...]

Dat het niet op GoT staat, houd natuurlijk niet in dat het niet mogelijk is. Ik ga er vanuit dat Google je "comrade" hierin is.
Ik ga niet vertellen hoe of wat omdat dit in de grijze legale zone van Tweakers is, maar kijk voor het gemak bij een van de sites in mijn TS die russiche validatie heeft.. bijna elke heeft wel een FAQ.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Thanks Tjado! Ik zal die vandaag toevoegen.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Allemaal weer bijgewerkt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Zo alles boven mij is weer bijgewerkt! Bedankt mannen dat jullie allemaal zo trouw blijven melden aan jullie mede Tweakers!

@JohnStaakke, Ben blij dat het allemaal goed is afgelopen! Ik heb tot nu altijd de minder legale versies gehad van Windows, maar voor zo'n prijs kan ik het eigenlijk niet laten liggen.. Moet ik alleen mijn pc weer opnieuw instaleren.. grumbl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Dacuuu schreef op zondag 04 maart 2012 @ 16:41:
Weet iemand of je weer met iDeal kan betalen op Gamna Gamna?
Ze verwachten wel dat het binnenkort weer online komt, dus nog even wachten :)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
terrorvogel schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:04:
Ten eerste wat een heerlijk topic dit! _/-\o_
Bedankt voor alle moeite wat hierin is gestoken.

Ten tweede wil ik even zeggen dat ezykey.net wat mij betreft betrouwbaar is.
Gisteravond om 8 uur MW3 (RU) besteld en om 12 uur vannacht had ik me key binnen.
Vond het wel een beetje lang duren, maar waarschijnlijk hadden ze het zelf te druk met gamen ;)
Overigens werkt de key prima!
Ben ook inderdaad erg blij met alle moeite die mensen erin steken om mij een daardoor jullie up to date te houden! Daarom ook bedankt voor jouw reactie, die is inmiddels verwerkt. :)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Hehe lekker kut dit, maar dit viel toch best wel te verwachten of ben ik nou gek?

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Brandje74 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:47:
[...]

Zeker, maar het is niet altijd het geval, Kingdoms of Amalur was bijvoorbeeld gewoon in het engels, net als Syndicate
Ok fair enough. Heb zelf nog niet gekeken naar de installatie en dergelijke van ME3, maar hopelijk komen er snel wat taalbestanden voor de personen die wel Russisch gaan.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Brandje74 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:55:
Taal bestanden zijn reeds beschikbaar, infact, ik heb hier een gratis russische key liggen voor degene die de game en patch zou willen testen, en er een review/instructie over wil schrijven.

/@mods als dit niet toegestaan is, laat het me even weten aub.
Dit zal waarschijnlijk niet worden toegestaan nee :). Heb je desalnietemin geDM'ed.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
tonks schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:15:
Iemand een idee of photoshop ook goedkoop te krijgen is op dit soort sites? Heb wel andere programma's van Adobe voorbij zien komen maar photoshop nog niet.
Ik heb net even een snelle zoektocht gedaan met de vergelijkers maar dat leverde niks op (zowel adobe als photoshop geprobeerd). Terwijl ik wel vaak genoeg sites voorbij zie komen met adobe producten. Ik denk dat je de grootste kans hebt als je gewoon googled op adobe photoshop key online/serial only .. of gewoon de sites afgaat die in de TS lijst staan.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Predator Nico schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:21:
[...]

Mischien geen Russische key, maar wel goedkoop uit China. (Tenminste zover ik weet wat photoshop eigenlijk kost.) Heb hier vandaag iets besteld maar nog niet eerder dus kan helaas verder nog niks over de winkel zeggen. (Hoop trouwens dat dit mag? Anders even een berichtje graag.)
http://www.eeshops.com/in...ies_id=&keyword=photoshop
Natuurlijk mag dit, als in, het melden van een webshop waar je iets gekocht hebt! Dat is de hele bedoeling van dit topic :). Zoals in de waarschuwing staat mag het alleen niet gaat over hoe je iets precies via VPN activeert.. alle andere onderewerpen zijn zeker welkom. :)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
@Jason X; Keep us posted!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Een paar dagen geleden kreeg ik de kans van de eigenaar van lowpricedgaming.com om Mass Effect 3 (RU) te proberen. Hij leverde daarbij mooi de benodigde serials (voor extra content). Ik kon deze meteen in Origin activeren, ik hoefde niks te doen met VPN of wat dan ook.

De taal was natuurlijk nog wel Russisch daarom stuurde hij ook een link mee die verwees naar de website, hiermee kan je super simpel de taalbestanden omgooien. (het bestand is slechts een paar mb groot): http://lowpricedgaming.com/nl/content/13-mass-effect-3-ru. Nadat je de juiste reg file aanklikt voor jouw taal werkt het in 1 keer.

Kortom dikke +1 voor www.lowpricedgaming.com!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Thanks Dacuuu! Ik zal het verwerken :) Hoor veel goeds over culgame laatste tijd, chill!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Bijgewerkt!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
@Joost1991, bedankt! Degene die al in de lijst staan zijn bijgewerkt en vanavond zal ik de nieuwe toevoegen :). Ik zie dat jij in ieder geval weer een tijdje genoeg games hebt :P

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
@Jason, vroeger had ik altijd wat games illegaal enzovoorts en dan hield je toch sneller op met spelen (waarschijnlijk ook door minder mp mogelijkheden), maar nu met deze legale cd keys heb ik echt een shitload aan games..

Overigens: 50% korting op heel wat Origin spellen: http://store.origin.com/s...ch/?keywords=OriginSpring

Ircghost wijzigde deze reactie 14-03-2012 11:33 (22%)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
@Lenni1983 en anderen geïnteresseerden.. ik ben er best wel voor om dat te gaan controleren.. Ik wil het ook best wel offline bijhouden en een rapport online zetten als mensen dat liever hebben?

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik heb zelf het vermoeden dat het geen zuivere koffie is, als student (en vooral in Amerika) heb ik hele goede deals voorbij zien komen waaronder photoshop CS master edition voor 200 dollar en inderdaad Windows 7 voor rond de 25 dollar. Dit zijn dus wel Studentenlicencies.. die volstrekt niet doorverkocht mogen worden.

Ik ga zelf niet dit soort licencies kopen bij Culgame, als ik ergens geld voor betaal wil ik het wel echt legaal hebben.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Peter_Aragorn schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:27:
Paypal mogelijk dan? En zijn spellen gewoon in het Engels?
Je moet even kijken of het international language pack bevat, of dat er taalpakketten worden bijgestuurd..

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
thefox154 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:41:
[...]

Gaan we dan geen gedoe krijgen met virusscanners etc, etc. Nu gaan er waarschijnlijk mensen roepen dat dit topic daar niet voor bestemt is :) Terwijl dit net zo'n mooi algemeen topic was :+ Just my thoughts.
Of wordt dit door de vingers gezien.
Haha ik zal proberen alles goed te lezen en alleen informatie over games toe te staan, heel misschien ergens een uitzondering ;)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Nou na 2.5 week aan slechts meelezen heb ik eindelijk alles weer een beetje bijgehouden :). Nieuwe websites toegevoegd en alle reviews verwerkt!

Bedankt allemaal voor de input :).

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Rann schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:41:
Inmiddels al een 3tal keys gekocht via cdkeyhouse.com, werkte als een trein! Één keer gehad dat de key al in use was, ik had binnen een uur een nieuwe gekregen, met excuses erbij ;)

1x Battlefield Bad Company 2
2x Battlefield 3
En bedankt! :)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
tonks schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:50:
Kleine tip, vandaag is SWTOR 19.99 bij g2play wat een stuk goedkoper is dan bij alle andere verkopers.

Net besteld met de CC van mijn verloofde, kreeg vervolgens een mail van g2play waarom ik op een andere locatie was, uitgelegd dat ik op het werk was. Toen vroegen ze nog even wie *naam verloofde* was toen heb ik uitgelegd wie dat was en toen kreeg ik mijn key!

Kortom: Snel, Veilig, en goedkoop! +1 voor g2play.
Staat erbij :) inderdaad best wel netjes dat ze het zo voor je doen!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
peacynl schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:40:
Volg het topic al een tijdje en na wat doorzoeken op steam forums heb ik toch een vraag.
Is het legaal om in steam games in Rusland te kopen om vervolgens in Nederland te spelen? Veel mensen op de steam forums die er over spreken hebben een gebannt account. Natuurlijk weet ik dan niet of het daar door komt of dat ze op een andere manier dat voor elkaar heb gekregen maar het maakt me wel terughoudend. Wil niet mijn inventaris aan games zien verdwijnen.
Dus is het nou legaal, of eigenlijk in een grijs gebied of gewoon verboden?
Nou de theorie is dat jij in Rusland/omstreken kan hebben gewoond en dat het onzinnig zou zijn als jij niet je games kon spelen als je verhuisd naar Europa. Dus dat deel werkt gewoon. Dus als jij in Rusland bent en jij koopt en activeert je spel daar dan is het 100% legaal omdat ergens anders te spelen.

Het deel wat een beetje voor kopzorgen zorgt is dat jij door middel van VPN voordoet alsof je in Rusland/omstreken bent om dat spel te activeren. Nu zou je kunnen beargumenteren dat jij gewoon een mooie aanbieding zag en dat jij daarom het spel kocht tegen Russische prijzen. Het wringt natuurlijk alleen een beetje dat je daar VPN voor moet gebeuren.

Het belangrijkste wat je NIET moet doen is SWITCHEN naar een ander VPN adres TERWIJL je ingelogd zit op Steam om een spel te kopen/activeren. Dat vinden ze niet leuk, wat het precieze gevolg is weet ik niet helemaal zeker maar wel dat je in ieder geval niet het spel mag activeren.

Ik heb ondertussen al behoorlijk wat Russische serials ingevoerd op Steam en Origin en dat is allemaal perfect gegaan.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
questarey schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:27:
Zijn er mensen die ervaringen hebben met www.hotcdkey.com ?
Ik wil diablo 3 kopen en hem op midnight kunnen spelen, deze site claimed de keys op de 14e te versturen.
http://www.hotcdkey.com/EUR/Diablo-III-CD-Key.html
Ik ken de site niet, maar ik zou daar niet iets aanschaffen. Ten eerste is het niet goedkoper dan andere websites en om een of andere reden gaan er belletjes af in mijn hoofd bij die website.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
En alles is weer bijgewerkt! Ik heb het ook weer een beetje meer alfabetisch gemaakt, ben te lui om het volledig te doen.. volgende week maar weer :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
shenr schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:22:
[...]

Het kopen op de russische steam store is misschien geen goed idee. Dat vind steam volgens mij veel minder leuk dan dat jij je een RU key ergens anders hebt gekocht. Ik kan het mis hebben, maar ik zou het niet zo snel doen.
Klopt, tenzij je een all-out Russiche steam variant hebt is het vragen om problemen. En dat zou je niet moeten willen omdat via VPN alles langzaam is. Ik zou het er niet op gokken!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Het is allemaal weer bijgewerkt :) Bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
yotem schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:56:
Heeft iemand nog tips waar ik z.s.m. Diablo III kan kopen voor een mooie prijs? Ik zie overal out-of-stock! :-(

bvd!
Voor een mooie prijs ben je gewoon shit out of luck ;). Goedkoopste die ik gisteravond voorbij zagkomen was rond de 50 eurie..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
champion16 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:49:
net van gamerush.de mailtje gekregen dat ik mijn diablo 3 key voorlopig niet kan krijgen omdat ze niet genoeg keys hebben gekregen van Blizzard -.- . Ze zeggen dat ik mijn order kan annuleren en zo mijn geld terug kan krijgen of dat ik kan wachten totdat ze keys hebben. Alleen kan ik op hun site mijn order niet annuleren. Hoe kan ik het geld via paypal terughalen?
Ik heb nog nooit op die website gezeten maar ik kan mij voorstellen dat je iets hebt van je eigen bestellingen bij je account. Ongetwijfeld kun je daar op annuleren of geld terug klikken. Anders vraag je het via hun helpdesk. Een geschil aanvragen via Pay Pal is ongewenst, dan kom je in een langere procedure terecht waar je ook nog eens de verkoper tegen de haren in strijkt.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Phntm schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:44:
[...]

Ik wil zien hoe lang het gaat duren voordat jou serial key actief blijft in Origin.
Ligt er een beetje aan welke versie hij haalt. Ik heb al een paar maanden de normale versie van bf3 (plus een paar dagen later back to karkand) en hij is gewoon nog actief. Je moet nu niet meer de limited version invoeren dat is het enige.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Jesh schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:06:
[...]

Hoe kom je hierbij?

Bron?
Ik was ook al aan het zoeken maar kon het ook echt niet vinden..

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik zou gewoon even iemand aanschieten van de support van een van de websites :). Ik hoor graag wat het antwoord is want dat pre-order ik heb ook meteen!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Omar007 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:58:
Eerste reply binnen van G2Key (1 van de onbekende):

[...]

Beetje gebroken engels en ze weten het zelf niet. Dat lijkt mij dus een 'nee, niet hier kopen'. :/

Zal updaten zodra ik wat van die andere hoor.
Ik bespeur enige negativiteit bij je, ligt dat aan mij? Dat is geheel je goedrecht begrijp me niet verkeerd. Maar er is een reden dat ze bij de betrouwbare sites staan. Het kan gewoon dat ze het inderdaad niet weten. Als zij zeggen dat ze de bonusmission hebben en ze geven die niet dan is er sprake van contractbreuk en kun je gewoon je geld terugkrijgen hoor :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Omar007 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 01:30:
[...]

Deze site stond er niet in. Daarom schreef ik erbij "1 van de onbekende" ;)
En ja het klopt dat als ze zeggen dat het er is maar ik krijg het niet ik geld terug kan krijgen, maar ze zeggen dus dat ze het niet weten. Met andere woorden als ik het koop en het zit er niet bij, heb ik geen poot om op te staan. Vandaar dat ik nu zeg dat G2Keys iedergeval nu een nee is.
Ah over dat: "1 van de onbekende" las ik om onbekende redenen heen. Echter mij ging het ook niet om het feit dat je daar niet zou bestellen omdat ze het niet weten (hele logische redenering van jou) maar meer hoe je het zei. Het leek alsof je ze niet vertrouwde doordat ze dat zeiden. :)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Mx7733 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:47:
Heb gisteren voor het eerst een key gekocht via ezykey en moet zeggen dat ik niet echt tevreden ben..

Ben altijd al een fan geweest van de anno series en omdat ik wat meer tijd te besten heb leek dit me een goedkope manier om te gaan spelen. Het verkrijgen ging redelijk snel. In de tekst staat expliciet dat de key niet voor steam is maar via een exteren source te downloaden.

En daar begint de ellende. De externe source doet het niet, denk als gevolg van sopa/acta en via steam/origen kan het niet. Dus via torrents? Heb tenslotte een legale key, heb alleen de software nodig... Kan niet, mijn nieuwe key werkt alleen voor de DeLuxe edition. Die is niet te downloaden! en nu is het stil bij EzyKEy!

Kan ik mn geld nou terug krijgen of is dit een duidelijk geval van pech?
Gebeurt het vaker dat je het spel niet kan downloaden?

Gr.
-Mx.
Er staat ook heel duidelijk bij de download: NIET voor steam (of origin). :"You need to download the game from other sources to use the key. This game can not be activated on Steam platform."

Ze zeggen meestal ook: je moet zelf voor je eigen download of cd zorgen zodat je de serial kunt inleveren. Als ik jou was zou ik even via FTD World een spot aanvragen voor Anno 2070 .. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
quote:
Tom Paris schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:51:
Vandaag een key proberen te kopen bij RPG Services. Betaald via PayPal, na een minuut kwam de mail (auf Deutsch): "omdat PayPal accounts gehackt kunnen zijn, dienen alle klanten een scan van hun paspoort (inclusief document en persoonsnummer) te mailen". Dat gaan we dus mooi niet doen! Heb mijn geld maar teruggevraagd, temeer omdat deze praktijk ook helemaal niet aangekondigd staat op hun site.
Laat even weten hoe dit zich ontwikkeld anders zet ik meteen RPG-services op de watchlist..
Pagina: 1 2 3 4

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sport

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True