Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 50 51 52 Laatste
Acties:

• Raxious
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 03-06 12:42
Heb veel van mijn aankopen gedaan bij Kinguin. Daar ooit eens een probleem gehad met een key die niet werkte maar kon direct geregeld worden via de support.

via instant-gaming een tijdje terug Planet Zoo gekocht, ook dat werkte prima.

Is er iemand die ervaring heeft met Eneba? Ik kon namelijk maar 1 post in dit topic erover vinden ^^'

• biert1982
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 03:02
Raxious schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:35:
Is er iemand die ervaring heeft met Eneba? Ik kon namelijk maar 1 post in dit topic erover vinden ^^'
Tot nu toe 1x wat gekocht op Eneba. Succesvolle transactie.

Heb tot nog toe gelukkig geen negatieve ervaring gehad met keysites dat er geen key werd geleverd. Meestal zoek ik via allkeyshop.com. Die verwijst over het algemeen naar goeie sites. De enige sites die ik op dit moment mijd zijn G2A en Kinguin. G2A vanwege praktijk om automatisch abonnement af te sluiten en Kinguin vanwege negatieve geluiden dat verkopers niet meer betaald worden.

• noud
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 28-05 09:50
+ 1 'Mmoga' Battlefield V voor 19,99
+ 1 'G2A', Middle Earth of Shadow of War voor 3,74

• MisterMarcFR
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 01-06 10:22
Iemand een tip waar Office 2019 aan te schaffen?

Voor ervaringen zijn er genoeg shops in dit topic te vinden en voor aanbiedingen is dit topic niet bedoeld

[Voor 55% gewijzigd door Gropah op 02-04-2020 10:46]

• Johnkel
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 14-05 09:21
MisterMarcFR schreef op donderdag 2 april 2020 @ 10:28:
Iemand een tip waar Office 2019 aan te schaffen?
Marktplaats!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 02-06 09:23
Raxious schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:35:
Heb veel van mijn aankopen gedaan bij Kinguin. Daar ooit eens een probleem gehad met een key die niet werkte maar kon direct geregeld worden via de support.

via instant-gaming een tijdje terug Planet Zoo gekocht, ook dat werkte prima.

+1 voor Eneba, vorige week Dragon Ball FighterZ gekocht voor de Switch, geen problemen mee gehad.
Pagina: 1 ... 50 51 52 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True