Legale gamekeys online kopen Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 167.803 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansje22
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-12-2021
Ik heb een vraagje. Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met het kopen van serial keys?
Ik kijk weleens op Ebay en zie dan wel wat Call of Duty keys, Battlefield, etc etc,
Het gaat immers toch enkel om de serial, mij boeit een doosje (en evt. boekje) niet zo, om daar dan het dubbele voor te gaan betalen.

Ik heb nu al een paar game serials gekocht, zodat ik bijvoorbeeld niet meer afhankelijk was van cracked servers, maar gewoon op elke server kon komen spelen, en inderdaad werkt super, en scheelt hoop duiten.

Nu ben ik dus gaan zoeken op het web naar winkels die deze verkopen en kom er een aantal tegen (ik bedoel, die Ebayers moeten ze toch ook ergens vandaan halen niet?):

http://www.gamekeydistrict.com (legit, getest door RiKZ)
http://www.thecdkeystore.com/shop/ (onbekend of deze legit en betrouwbaar is)
http://www.cdkey-game.com/ (onbekend of deze legit en betrouwbaar is)
http://www.directgamekeys.com/ (onbetrouwbaar, moet ook wel voor die absurd lage prijzen)
http://www.gamecard.nu (weinig aanbod maar wel legit)
http://www.ggkeys.com (onbekend of deze legit en betrouwbaar is)
http://direct2drive.co.uk/ (legit, maar erg duur)

Wie kent er meer van dergelijke sites ? En heeft hier (positieve) ervaring mee? Want ik zou graag CoD5 (World at War) willen hebben (de legale serial dus) voor 30 usd (bijna 25 euro) ipv met doos en boekje voor 50 euro !
Ben benieuwd 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Hansje22 op 26-11-2008 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-04 15:15

HaTe

haat niet

Ik vind het nog helemaal niet zo goedkoop hoor :o Ik zal wel graag Crysis Warhead willen kopen. Nieuw, gewoon in NL met DVD en boekje er bij kost ie 25 euro, bij thecdkeystore.com 21 euro.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansje22
HaTe schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:03:
Ik vind het nog helemaal niet zo goedkoop hoor :o Ik zal wel graag Crysis Warhead willen kopen. Nieuw, gewoon in NL met DVD en boekje er bij kost ie 25 euro, bij thecdkeystore.com 21 euro.
mja sommige games zijn idd niet heeeel veel goedkoper idd... dan heb ik liever ook met doosje en boekje, maar soms is het bijna de helft, en dat scheelt dan wel wat euro's, bij crysis warhead idd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor punk
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-03 21:16
Wat je ook kan doen is die games via steam kopen.Dat doe bijna altijd bevalt mij erg goed.
Het kan gewoon via iDeal dus het is ook nog veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-04 15:49

mace

Sapere Aude

Als games op steam verkrijgbaar zijn kan je die beter daar kopen dan op zo'n CD-key site.
Dan ben je tenminste niet afhankelijk van scene releases en torrents enzo, waar misschien virussen e.d. inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:19

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

http://gamecard.nu/

Verkoopt naast prepaidtegoeden ook serials van enkele spellen. Hier op GoT enkel positieve dingen over gelezen.

Misschien handig om toe te voegen.. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:00
Steam is natuurlijk een goede optie maar de spellen kosten bijna altijd hetzelfde als in de winkel. Dan kun je net zo goed naar de winkel om een 'echte' te kopen.
Ik zal dit topic volgen, lijkt me handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansje22
Michael Knight schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:10:
http://gamecard.nu/

Verkoopt naast prepaidtegoeden ook serials van enkele spellen. Hier op GoT enkel positieve dingen over gelezen.

Misschien handig om toe te voegen.. :)
Mja, ik zal t wel ff toevoegen, ik zie inderdaad staan dat ze ook serials verkopen, echt niet veel spellen, maar toch...
mister_S schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:19:
Steam is natuurlijk een goede optie maar de spellen kosten bijna altijd hetzelfde als in de winkel. Dan kun je net zo goed naar de winkel om een 'echte' te kopen.
Ik zal dit topic volgen, lijkt me handig.
Steam is idd een optie, maar wat mij betreft is het verschil te minimaal, en koop ik het liever in een doosje enzo... Enne volg maar inderdaad, want zodra gamekeydistrict.com weer online is, zal ik even een key bestellen, en checken of deze ook online werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Iemand ooit wel eens van http://www.ggkeys.com gehoort? :o
Kan er weinig over op het internet vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door thijszor op 23-11-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansje22
bleedstar schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:32:
Iemand ooit wel eens van http://www.ggkeys.com gehoort? :o
Kan er weinig over op het internet vinden.
had deze al gevonden op google, maar ik kan er ook niets over vinden, qua review .... of ervaringen ermee... zal aan de lijst toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hoe krijgen/kopen ze die losse serials eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-04 18:33
direct2drive.co.uk wel goede ervaringen mee

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ookal gaat 't om games... Ik vind het toch meer iets dat met inkopen te maken heeft dan met gamen. Dus:

Spielerij - Games & DiscussiesShopping Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiZK
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-07-2024
Hey Gamekeydistrict heb ik goede ervaringen mee en ik ken die gozer goed...heb daar al zeker 8 keys gekocht en ze deden het allemaal en doen het nog steeds. Daarnaast kan je betalen met paypal en de levering duurde op zijn langst 2 dagen

Groeten,

RiZK

[ Voor 33% gewijzigd door RiZK op 24-11-2008 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansje22
RocketKoen schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:51:
direct2drive.co.uk wel goede ervaringen mee
added :)
TheZeroorez schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:16:
Ookal gaat 't om games... Ik vind het toch meer iets dat met inkopen te maken heeft dan met gamen. Dus:

Spielerij - Games & DiscussiesShopping Forum
Das wel waar, maar gamers zitten daar niet, en als er mensen zijn die hier ervaringen mee hebben, dan zijn het wel mensen uit t 'games forum', maargoed, jouw besluit :)
RiZK schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:55:
Hey Gamekeydistrict heb ik goede ervaringen mee en ik ken die gozer goed...heb daar al zeker 8 keys gekocht en ze deden het allemaal en doen het nog steeds. Daarnaast kan je betalen met paypal en de levering duurde op zijn langst 2 dagen

Groeten,

RiZK
Thanks voor je ervaring, hopelijk is deze snel weer online, kan ik eventjes kijken wat de prijzen zijn tenminste :) Jammer dat het 'maar liefst' 2 dagen duurt overigens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

RiZK schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:55:
Kga toch maar een aanschaf van COD5 overwegen over een tijdje, als het niet lekker loopt weet ik je wel te vinden :+ ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansje22
ok de site http://www.gamekeydistrict.com/ is weer online.
ik heb daar goede dingen over gehoord, en nu ook van RiZK op ditzelfde forum.
Echter begin ik nu weer te twijfelen bij het lezen van de link op die website naar 'Customer Feedback'.
Je komt dan uit op Heatware, onafhankelijke site waar je meningen kan geven over die website, en wat ziet ik daar... hoop negatieve berichten, in mijn ogen iets teveel negatief, en kun je aan die gast vragen RiKZ ... hoe hij die negatieve reacties kan verklaren?
Ik bedoel... Jij zegt dat het in orde is allemaal... maar word toch wel beetje huiverig als ik dit allemaal zo lees daar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:42

Wildfire

Joy to the world!

MuSeLive schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:41:
Hoe krijgen/kopen ze die losse serials eigenlijk?
Dat zou ik ook wel eens willen weten! Voor zover ik weet worden van games geen losse licenties verstrekt namelijk.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:17

Nakebod

Nope.

Ik kwam net http://d2cdkeyshop.com en http://onlinekeystore.com tegen, eigenlijk alleen duitse ervaringen gevonden, sommige positief, sommige negatief. Nu is mijn Duits ook weer niet zo goed, dus ik was meer de teksten aan het doorscannen dan echt lezen...

Prijzen waren niet echt zoveel goedkoper, orgineel kopen is voor een paar euro soms een beter idee :P
Dan weet je iig dat je key goed is, danwel support hebt, en je weet iig zeker dat je dvd/cd geen vage cracks aan boord heeft.
Denk mede hierdoor dat ik niet snel online keys ga kopen, zoiets zou vanuit de uitgevers zelf gedaan moeten worden, met betrouwbare/eigen shops, want hoe ze dit nu allemaal regelen... ik vind het maar vaag.
Koop een key via uitgever, en krijg een download van een betrouwbare bron, ipv torrent/ftp/usenet dingen waarvan niemand de afkomst kan achterhalen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Leuk initiatief dit topic, houd 'm in de gaten
* CLB CLB koopt z'n games gewoon legaal via eBay, voor 'n nette lage prijs met 'n serial

@ Hieronder: Gewoon spel zoeken, prijs checken, feedback checken en bestellen ;)

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 27-11-2008 17:41 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:17

Nakebod

Nope.

Ook dat durf ik niet altijd aan :+ vind eBay maar eng als het om software/games gaat :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Heb Call of Duty 4 key bestelt, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansje22
thijszor schreef op zondag 30 november 2008 @ 17:57:
Heb Call of Duty 4 key bestelt, ik ben benieuwd!
op welke site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-03 11:47
http://www.agerageshop.net/

Betrouwbaar en goedkoop..

(Bijv Fallout 3, $18) Hebben ook een ebay shop meen ik.

[ Voor 35% gewijzigd door Giant87 op 30-11-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Vergeten te melden, dom!

gaat over http://www.gamekeydistrict.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Goeiemoggel! :7
Heb in de mail bericht gehad dat de order
Gecomplete is. En de key word keurig in mijn
Acc management aangegeven, helaas doet cod4
Het niet op me iphone B) maar ga ervan uit dat het goed zit!

Kan niet wachten tot dat ik thuis ben!

//EDIT

werkt prima, dus je mag er mijn ervaring ook bij zetten :) :>

[ Voor 12% gewijzigd door thijszor op 01-12-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 14:49

SgtStrider

Fractal Switchover!

Nakebod schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:40:
Ook dat durf ik niet altijd aan :+ vind eBay maar eng als het om software/games gaat :P
Wat dat betreft ben ik het niet met je eens, ik bedoel, eBay doet mij juist meer vertrouwen aan dan enkele van die sites. PayPal + winkelervaringen zijn nog steeds erg fijne drempelverlagingen.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:03

Koppensneller

winterrrrrr

Giant87 schreef op zondag 30 november 2008 @ 19:52:
http://www.agerageshop.net/

Betrouwbaar en goedkoop..

(Bijv Fallout 3, $18) Hebben ook een ebay shop meen ik.
Ik heb daar gister Fifa 09 gekocht voor $15. De key kreeg ik gewoon per mail, en die werkt prima. Betalen kan gewoon met Paypal, dus wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Ik heb inmiddels Call of Duty WaW en Rainbow Six 2 keys besteld bij GKD, enig idee hoe lang het duurt? Ik dacht dat het onmiddelijk verstuurd werd maar blijkbaar niet (24 uur geleden besteld)

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169289

Eigenaar van http://d2cdkeyshop.com/ meld zich ;)

P.S: Yep, ben gewoon Nederlander/tweaker :)

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 169289 op 07-12-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Altijd leuk om shopeigenaren te zien ;) (of lezen...haha)

Inmiddels niks gehoord van Gamekeydistrict. Ik twijfel aan de legitimiteit van die winkel gezien ze niet reageren op e-mail en er verder niets gebeurt. Ik geeft het nog 2 dagen anders dien ik een claim in via PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

SgtStrider schreef op maandag 08 december 2008 @ 22:59:
Altijd leuk om shopeigenaren te zien ;) (of lezen...haha)

Inmiddels niks gehoord van Gamekeydistrict. Ik twijfel aan de legitimiteit van die winkel gezien ze niet reageren op e-mail en er verder niets gebeurt. Ik geeft het nog 2 dagen anders dien ik een claim in via PayPal.
Hou ons inderdaad even op de hoogte: bij sommige shops gaat het tijden goed, daarna zijn ze opeens "weg" en reageren ze nergens meer op. Via Paypal kan je dan met wat gemier wel je centjes terug krijgen, zorg dat je binnen die marges blijft mbt indienen claim. Ben benieuwd (hoop dat die gast even met vakantie/ziek/zwak misselijk was ofzo voor je).

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-04 16:34
Ik heb ooit samen met 5 vrienden amerikaanse WoW keys gekocht bij Gamersloot.
Binnen een half uur had ik een mailtje met daarin een gescand document waarin alles zat wat nodig was om te gaan spelen. Er zat ook een downloadlink bij naar het complete spel, weet niet of ze dit bij andere games ook aanbieden.

Hele goeie ervaringen mee dus, ook daarna nog een paar keer gamecards besteld en een europese WoW versie, altijd snel en alle codes werken nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 17:15

T-8one

take it easy, take a sisi

Anoniem: 169289 schreef op zondag 07 december 2008 @ 21:14:
Eigenaar van http://d2cdkeyshop.com/ meld zich ;)

P.S: Yep, ben gewoon Nederlander/tweaker :)
Nou doe maar eens uit de doeken hoe je aan die keys komt dan?
Koop je gewoon een zut games op bij een groothandel om vervolgens enkel de keys te verkopen?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Als ik bij AgeRageShop.net "checkout" doe, komt er dit te staan:
Beveiligde verbinding mislukt

www.agerageshop.net gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat.

Het certificaat wordt niet vertrouwd omdat het zelfondertekend is.
Het certificaat is alleen geldig voor agerageshop.net.

(Foutcode: sec_error_untrusted_issuer)

* Dit kan een probleem met de serverconfiguratie zijn, of iemand probeert deze server na te bootsen.

* Als u in het verleden wel met succes hebt verbonden met deze server is deze fout wellicht tijdelijk en kunt u het later nog een keer proberen.

Of u kunt een uitzondering toevoegen…
Is het wel veilig dan?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:28

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

HaTe schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:25:

[...]

Is het wel veilig dan?
Nee. Het certificaat kan immers niet betrouwbaar gechecked worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 09-12-2008 20:30 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Bor de Wollef schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:27:
[...]

Hebben andere mensen dat ook? En is alles goed gegaan bij die winkel?
Ik zie 2 mensen in dit topic over die winkel waar het wel goed is gegaan... (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T-8one schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:55:
[...]

Nou doe maar eens uit de doeken hoe je aan die keys komt dan?
Koop je gewoon een zut games op bij een groothandel om vervolgens enkel de keys te verkopen?
Kopen via buitenlandse groothandel, alwaar games goedkoper zijn dan hier in Nederland en grote batches kopen (100+ games in één keer) De CDKeys zijn allemaal legaal en werken natuurlijk ook voor de multiplayer modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HaTe schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:25:

[...]

Is het wel veilig dan?
Shop is betrouwbaar, net zoals gamekeydistrict. Beide kopen wel eens CDKeys via mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 169289 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:52:
[...]

Shop is betrouwbaar, net zoals gamekeydistrict. Beide kopen wel eens CDKeys via mij ;)
Een shop die een foutief certificaat gebruikt zou ik absoluut niet vertrouwen. Het blijft natuurlijk eigen risico maar een certificaat (SSL) is wel de minimale beveliging voor een transactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
www.onlinekeystore.com heb ik COD4, FIFA2K9 en BIA-HH gekocht afgelopen maanden. Werken alledrie perfect. Prijzen waren erg laag, maar zijn sinds laatste tijd wat omhoog gegaan helaas. Goede ervaringen in elk geval met betalingen en levertijd.

Voor GTA4 toch weer naar de winkel gegaan, vooral omdat de cracks allemaal maar half werken, en je moet toch wel een goede NOCD hebben voor een game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-01 20:31
En op welke manier hoor je dan aan de bijhorende games te geraken volgens die shops ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bor de Wollef schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:27:
[...]

De onbeveiligde pagina's zijn de pagina's waar je een account aan moet maken bij die website. De betaling zelf wordt afgehandeld via de Paypal website die gewoon een geldig SSL certificaat van VeriSign heeft.
De gevoelige info gaat dus iig veilig :Y)

edit:
Zojuist via deze shop een key voor GTA IV gekocht, betaald via Paypal. Uurtje later een werkende code gekregen :)

[ Voor 20% gewijzigd door fsfikke op 10-12-2008 00:45 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

2Dutch schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 09:45:
[...]

Hou ons inderdaad even op de hoogte: bij sommige shops gaat het tijden goed, daarna zijn ze opeens "weg" en reageren ze nergens meer op. Via Paypal kan je dan met wat gemier wel je centjes terug krijgen, zorg dat je binnen die marges blijft mbt indienen claim. Ben benieuwd (hoop dat die gast even met vakantie/ziek/zwak misselijk was ofzo voor je).
Inmiddels heb ik vanochtend beide keys ontvangen! Vanavond even testen of ze werken :) Maar het lijkt allemaal weer helemaal goed te komen hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

not2secure4u schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 21:31:
En op welke manier hoor je dan aan de bijhorende games te geraken volgens die shops ?
Volgens mij is dat niet hun taak, zij verkopen alleen de codes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Downloaden natuurlijk! En downloaden is in Nederland gewoon Legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Als Belg denk ik ( ik zeg wel denk ik ) is het niet legaal om games te downloaden. Dit zou voor mij dan weer een spijtige zaak zijn aangezien deze prijzen wel echt niet duur zijn :P

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansje22
Wow, ik ben er even een tijdje niet geweest, week of 1 a 2, topic word goed gepost zo te zien :)
leuk al die veraringen zeg, en ook leuk al die nieuwe winkels enzo waar men ervaring op doet, en ook leuk dat zelfs een shopeigenaar hier reageert :D:D:D

Ik heb een erg druk leven, en geen tijd om mijn startpost bij te gaan houden, wellicht kan iemand anders dat doen? Ik vind dit eigenlijk wel een overaichtje waard, een kleine FAQ ofzo... met alle shops op een rijtje en evt. met ervaringen enzo :)
Wie meldt zich aan ? Wie kan er een "Online game serials kopen FAQ" topic openen en wat dingen bij te gaan houden? :)

PS. @ HyPeR-X , ik heb interesse in GTA4 voor de pc, en zie deze in je shop, is het mogelijk om een discount coupon te maken voor tweakers? dus bijv als code: TWEAKERS en je krijgt 10, 20 of meer % korting? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

SgtStrider schreef op woensdag 10 december 2008 @ 07:14:
[...]
Inmiddels heb ik vanochtend beide keys ontvangen! Vanavond even testen of ze werken :) Maar het lijkt allemaal weer helemaal goed te komen hier :D
Nice, veel gameplezier alvast zou ik zeggen! :)

Ga na mijn salaris ook eens even koekeloeren of het er vanaf kan ;)
Zou inderdaad leuk zijn om dit topic uitgebreider te maken en op te leuken, hopelijk is er ergens een gewillig slachtoffer die dat wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hansje22 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:23:
Wow, ik ben er even een tijdje niet geweest, week of 1 a 2, topic word goed gepost zo te zien :)
leuk al die veraringen zeg, en ook leuk al die nieuwe winkels enzo waar men ervaring op doet, en ook leuk dat zelfs een shopeigenaar hier reageert :D:D:D

Ik heb een erg druk leven, en geen tijd om mijn startpost bij te gaan houden, wellicht kan iemand anders dat doen? Ik vind dit eigenlijk wel een overaichtje waard, een kleine FAQ ofzo... met alle shops op een rijtje en evt. met ervaringen enzo :)
Wie meldt zich aan ? Wie kan er een "Online game serials kopen FAQ" topic openen en wat dingen bij te gaan houden? :)

PS. @ HyPeR-X , ik heb interesse in GTA4 voor de pc, en zie deze in je shop, is het mogelijk om een discount coupon te maken voor tweakers? dus bijv als code: TWEAKERS en je krijgt 10, 20 of meer % korting? ;)
Is inderdaad mogelijk, ik zal er van de week eens één aanmaken voor tweakers. Mensen moeten zelf voor een kopie/exemplaar van het spel zorgen, leen het van een vriend of in de bieb ofzo en installeer met één van mijn CDKeys, of sommige spellen kun je via EA Store downloaden en activeren (legaal!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Hansje22 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:23:

Ik wil best een leuke topicstart maken, ga ik vanavond wel even doen dan! Gamekeys kopen is toch wel de toekomst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:59

Stewie!

Keen must die!

http://www.cdkey-game.com/ (onbekend of deze legit en betrouwbaar is)
Illegale toko, spamt ontzettend veel op game fora met bots.

Anyway, je hebt 2 soorten cd-key verkoop sites:
- de grijze import sites; goedkope keys uit Azie bijvoorbeeld
- de legale sites zoals Direct2Drive, Steam, etc.

Die 2e variant krijgt rechtstreeks van de uitgever keys aangeleverd per tienduizenden blokken, soms zelfs honderduizenden per keer.
De legaliteit van de grijze import sites is te betwisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansje22
SgtStrider schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 12:19:
[...]

Ik wil best een leuke topicstart maken, ga ik vanavond wel even doen dan! Gamekeys kopen is toch wel de toekomst ;)
geweldig SgtStrider ! held _/-\o_

@HyPeR-X: toppie! laat maar weten hoeveel korting want dan ga ik direct gta4 kopen bij je :)
Trouwens, het spel van een torrent downen kan ook toch? Volgens mij is dat niet verboden, totdat je tijdens of na het installeren andere dingen doet die niet mogen, zoals patchen, keygen, etc... als ik al een key heb voor een spel, zou dat toch gewoon mogen? Ik doe dat regelmatig, ik was een cd kwijt van FSX (flightsim), die heb ik toen maar met torrent gehaald, gemount en mijn eigen key, ging prima... je moet alleen het spel installeren zoals het hoord dan, en geen nfo gaan gebruiken met beschrijving enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

@HyPeR-X: Als je nu die coupon code aanmaakt, koop ik gelijk Crysis Warhead :) ;)
Maarja, ik zie wel als het zo ver is :)

Trouwens.. De prijzen kloppen niet echt. Als ik bij Crysis op de website kijk, staat er €10,25. Vervolgens klik ik op Order en dan staat er dat ik nog maar €8,50 moet betalen.
Bij Crysis Warhead is het €8,50 op de website en als ik op Order druk ineens €12,50

[ Voor 51% gewijzigd door HaTe op 13-12-2008 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansje22
4 euro email verzendkosten :+

[ Voor 3% gewijzigd door Hansje22 op 13-12-2008 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

En bij Crysis krijg je 1,75 euro korting? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansje22
@HyPeR-X: al klaar met het discount systeem voor tweakers? we willen gaan kopen met korting :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumbaa82
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Downloaden natuurlijk! En downloaden is in Nederland gewoon Legaal.
Die vlieger gaat niet op voor auteursrechtelijke software:

In tegenstelling tot bijvoorbeeld teksten, films, foto’s en muziek vallen auteursrechtelijk beschermde computerprogramma’s (zoals software en games) buiten de regeling inzake de privé-kopie. Voor computerprogramma’s is een apart hoofdstuk in de Auteurswet opgenomen (zie hoofdstuk VI van de Auteurswet). De wet voorziet in die specifiek voor computerprogramma’s geldende regeling niet in een uitzondering op het auteursrecht om zonder toestemming een privé-kopie daarvan te mogen maken. Sterker nog, de wet bepaalt uitdrukkelijk dat de privé-kopie regeling in de artikelen 16b en 16c niet van toepassing is op computerprogramma’s. U mag daarvan dus geen kopieën maken, tenzij u daartoe toestemming van de rechthebbende op het computerprogramma zou hebben verkregen. Het zonder voorafgaande toestemming voor uzelf kopiëren van beschermde software of computergames is dus zonder meer in strijd met het auteursrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Dus als Belg kan ik eigenlijk dit systeem niet gebruiken zonder uit de legale zone te gaan ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

not2secure4u schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:26:
Dus als Belg kan ik eigenlijk dit systeem niet gebruiken zonder uit de legale zone te gaan ?
Afhankelijk welk spel natuurlijk. Meeste (danwel alle) MMO's download je de client, key is puur voor je account. Bij games zoals GTA4 of soortgelijke gaat denk ik toch die wet die pumbaa aanhaalt lopen.

Het lijkt me niet dan menig maker van games zoals GTA4 toestemming hebben gegeven de installatie DVD/CD te mogen downloaden. (dat is hetgene wat het verboden maakt).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ha zo ok :) Dat weten we dan ook weer al. Spijtig dat hier niet meer flexibiliteit is op dit vlak. Dat bvb game's gewoon kunnen legaal gedownload worden ( in functie van backups of beschadigde dvd's ) en dat het verkrijgen van je key het spel activeert.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Nu is het helemaal niet meer mogelijk om wat te bestellen op http://d2cdkeyshop.com/
Misschien dat hij nu de wijzigingen aan het doorvoeren is? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

not2secure4u schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:45:
Ha zo ok :) Dat weten we dan ook weer al. Spijtig dat hier niet meer flexibiliteit is op dit vlak. Dat bvb game's gewoon kunnen legaal gedownload worden ( in functie van backups of beschadigde dvd's ) en dat het verkrijgen van je key het spel activeert.
Dat kan wel zeker, maar dus enkel als de maker hier toestemming in heeft gegeven*.

(ik meen me te herinneren dat bv FS2004 via site van MS te downloaden was voor korte tijd - maar dat was omdat CD 2 of 3 corrupt was).

*Dit zie je bijvoorbeeld PS3. Burnout paradise kan je kopen in de winkel of bij de PS store. Voordeel dus van de laatste, begin je met een nieuwe schijf in je PS, kan je via je gekochte items in de PS store het spel gewoon weer opnieuw downloaden.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Anoniem: 169289 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 12:11:
[...]

Is inderdaad mogelijk, ik zal er van de week eens één aanmaken voor tweakers.
Het is in dit topic en ook elders op GoT niet toegestaan reclame te maken voor de eigen business. Hieronder vallen ook het aanbieden van kortingscodes.

[ Voor 11% gewijzigd door Rukapul op 15-12-2008 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Rukapul schreef op maandag 15 december 2008 @ 19:13:
[...]

Het is in dit topic en ook elders op GoT niet toegestaan reclame te maken voor de eigen business. Hieronder vallen ook het aanbieden van kortingscodes.
Dat doet ie toch ook niet? Er wordt zelfs naar gevraagd en als hij dat dan wil is dat alleen maar mooi voor ons. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Discussie over het beleid kan in Shopping Forum - Feedbacktopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283748

Hansje22 schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:47:
http://www.gamekeydistrict.com (legit, getest door RiKZ)
[..]
http://www.ggkeys.com (onbekend of deze legit en betrouwbaar is)

Wie kent er meer van dergelijke sites ? En heeft hier (positieve) ervaring mee? Want ik zou graag CoD5 (World at War) willen hebben (de legale serial dus) voor 30 usd (bijna 25 euro) ipv met doos en boekje voor 50 euro !
Ben benieuwd 8)
Heb een CoD:WaW key gekocht op GameKeyDistrict (GKD). Na 48 uur wachten nog niets ontvangen. Support ge-e-maild, want wanneer het beloofde tijdschema van 48 uur niet gehaald zou kunnen worden, zou volgens de website een e-mail worden gestuurd met de optie om je geld terug te krijgen of te blijven wachten. Ik was het wachten zat en onzeker over het bedrijf (Heb reviews opgezocht, niet allemaal bepaald positief) en wou dus mijn geld terug.

Afijn, kreeg na 24 uur een e-mail terug dat Josh (GKD Owner) persoonlijk een drukke week had en niet goed de voorraden heeft bijgehouden. Binnen 24-48 uur zou mijn serial worden gestuurd, hoewel ik had aangegeven dat ik een refund wou. E-mail retour gedaan en geen reactie ontvangen, dus een PayPal claim geopend met de vraag of mijn geld vriendelijk geretourneerd kon worden. Hierop geen reactie gekregen.

Eergisteren een e-mail ontvangen na 5 dagen wachten in plaats van 72 uur. Josh heeft het bericht van zijn telefoon getypt waarin staat dat alle bestellingen de dag ervoor zouden zijn verstuurd, maar omdat ik een claim heb geopend zou die van mij niet zijn verzonden. Josh zou na de e-mail op een vliegtuig stappen en een week op vakantie gaan en kon niet vanaf zijn telefoon het geld in PayPal retourneren. Hoewel, ik zou wel kunnen wachten tot de 23e en dan mijn geld terugkrijgen of een key ontvangen. Hier ga ik niet mee akkoord, heb hem dat ook teruggemaild en heb de claim geëscaleerd naar PayPal.

Om een lang verhaal kort te maken, geen goede ervaring. :r

Ondertussen wel een CoD2 key gekocht bij ggkeys om hen uit te proberen, werkt goed en in minder dan 24 uur ontvangen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Hansje 22; waar kan ik je op mailen?

[ Voor 161% gewijzigd door SgtStrider op 17-12-2008 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou graag een kortingscode aanmaken, maar dit mag helaas niet op tweakers. (kreeg een duidelijke push_message hehe) Sorry jongens!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Hansje22: Ik heb je een nieuwe topicstart via DirectMessage gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansje22
*knip* zo omzeilen we weer de regels*knip* en check je mail

[ Voor 76% gewijzigd door Rukapul op 02-01-2009 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legoblokje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-04 12:18

Legoblokje

Stap niet op me!

Mooi topic, ik zelf heb goede ervaring met www.ggkeys.com. Toentertijd Call of Duty 4 gekocht voor 15 euro de key was binnen enkele minuten al te vinden in m'n mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Legoblokje schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 18:28:
Mooi topic, ik zelf heb goede ervaring met www.ggkeys.com. Toentertijd Call of Duty 4 gekocht voor 15 euro de key was binnen enkele minuten al te vinden in m'n mailbox.
Ik zou graag de topicstart bij willen werken, ik heb Hansje22 gemailed hierover. Dan kan ik die shop groen maken (staat al in de nieuwe topicstart die er nog moet komen). Bedoeling is om mensen een indicatie te geven of een shop betrouwbaar is, dat kunnen we doen aan de hand van de ervaringen van mensen hier op het forum. Daarnaast ook wel handig want volgens mij bestaat een dergelijk overzicht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285540

Modbreak:*knip* Als dit topic niets anders wordt dan het verzoeken tot elkaar DM-en, E-mailen, etc. dan gaat er een slot op.

[ Voor 72% gewijzigd door Rukapul op 02-01-2009 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125834

Ik zit te twijfelen om een serie-code te kopen bij http://d2cdkeyshop.com/ of http://www.ggkeys.com/.

Over de eerste heeft de eigenaar zich enkele keren gemeld op dit forum, maar nog niets over teruggehoord. Ook heeft nog niemand verteld of het nu eigenlijk gelukt is om een serie-code bij deze persoon te kopen.

De tweede site heeft enkele positieve reacties opgeleverd, maar wanneer ik de Whois informatie van de domainnaam bekijk, is deze geregistreerd in Bulgarije. Betrouwbaar of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen reden om bang te zijn als je wat via mij wilt kopen, ik sta al ruime tijd hier ingeschreven als member en heb ook alleen maar positieve feedback gekregen tijdens verkoop van spullen in V&A :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 169289 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 20:23:
Geen reden om bang te zijn als je wat via mij wilt kopen, ik sta al ruime tijd hier ingeschreven als member en heb ook alleen maar positieve feedback gekregen tijdens verkoop van spullen in V&A :)
KvK inschrijving al geregeld? Btw nummertje erbij, netjes belasting betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125834

Anoniem: 169289 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 20:23:
Sorry, je had op dat moment geen CoD4 keys meer. >:)
Besteld bij GGkeys en zonder problemen! Key zat een dikke 4uur later in de mailbox. Al een paar uur mee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162851

KoppenSneller schreef op woensdag 03 december 2008 @ 07:53:
[...]

Ik heb daar gister Fifa 09 gekocht voor $15. De key kreeg ik gewoon per mail, en die werkt prima. Betalen kan gewoon met Paypal, dus wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Hallo

Alvast sorry dat ik je zo lastig val, heb alleen een vraagje.
Ik heb je reactie gelezen dat je een fifa serial heb gekocht, dus
ik heb er toen ook maar gelijk 1 besteld. Nou komt het:
Hij doet het idd perfect, alleen wanneer ik online wil spelen, zegt hij
dat ik de nieuwe patch downloaden.. Nou allemaal gedaan, alleen
hij patcht dus niet, omdat ik een crack gebruikt heb voor mijn fifa 09
(cd kapot).. Nu vraag ik me af of het jou gelukt is?..

Alvast bedankt:)
Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Eventjes iets anders maar wel iets dat in dit topic past denk ik.
In het kort: Gratis steam games online kopen/spelen.

Een vriend van mij wou counter-strike source spelen op mijn pc. Nu maakt dat geen onderdeel uit van mijn steam account, dus we hebben een account voor hem aangemaakt en hebben voor 10euro CS en CS:Source gekocht..
Dit ging via een nieuw account van ClickAndBuy (ook ter plekke gemaakt), zonder dat er tegoed op ClickAndBuy stond accepteerde Steam onze manier en konden we gelijk spelen. Een dag later kreeg ik een mailtje van ClickAndBuy (stond op mijn naam) dat ik verzocht werd om geld te storten omdat er niet voldaan kon worden aan betalingen.
Die vriend van me had echter geen zin om te betalen (vond er niet zoveel aan), dus ik mailen dat ik wil afzien van betalen en of dat geregeld kon worden; ja dat kon, account is opgeheven en de partij die geld kreeg (Steam dus) is door clickandbuy ingelicht.

Nu is het ruim twee weken later en is het account nogsteeds actief te gebruiken...
Via deze manier (helemaal met valse account gegevens op ClickAndBuy) zijn dus alle Steam games (voor atleast 2weken) te spelen. Ik gebruik het account niet, maar dit is toch wel raar vind ik, ben benieuwd of Steam nog iets gaat doen.

Wat vinden jullie hiervan? :S

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-04 16:18

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

@ihoogerbrugge

Installeer het spel eens opnieuw van de legale cd/rom, en patch deze vervolgens.

@Sibylle

Tijdje terug stond er op de FP nog een nieuwsbericht over clickandbuy; kan hem zo niet vinden. het is iig erg gemakkelijk te vervalsen

edit: nieuws: 'Betaalsysteem Clickandbuy kinderlijk eenvoudig te misbruiken'

[ Voor 17% gewijzigd door Ghostrider op 23-01-2009 23:06 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Ghostrider schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 23:06:
@ihoogerbrugge

Installeer het spel eens opnieuw van de legale cd/rom, en patch deze vervolgens.

@Sibylle

Tijdje terug stond er op de FP nog een nieuwsbericht over clickandbuy; kan hem zo niet vinden. het is iig erg gemakkelijk te vervalsen

edit: nieuws: 'Betaalsysteem Clickandbuy kinderlijk eenvoudig te misbruiken'
klopt, de enige betalingsactie die ik moest doen vlgns ClickAndbuy is op een knopje klikken waarmee ik hun machtigde het van een door mij ingevuld rekeningnummer te schrijven.
Maar in dit geval is er geen geld afgeboekt en heeft Steam geen geld ontvangen.....of clickandbuy heeft voorgeschoten :S ?

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travee
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-04 07:59
Vienden van mij uit Spanje hebben hier zonder problemen al een aantal keys gekocht - www.d2cdkeyshop.com

Jammer voor mij heeft deze site (nog) geen iDeal als betaalmogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-04 16:18

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Worldtravelon schreef op zondag 15 februari 2009 @ 13:31:

Ik zie het probleem niet, paypal account aanmaken; koppelen aan je rekening en klaar :9

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Ik heb ook ervaring met Gamekeydistrict. Prima kerel, maar niet legaal hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik haal de meeste games van 2 bedrijven, 1 daarvan ken ik de eigenaar persoonlijk dus weet ook hoe hij er aan komt (legaal - lancafe's ftw). Nadeel dat hij ook de minder legale dingen daar doet, dus kan niet linken naar de site.

En tja, elke betalingmethode is wel eens lek geweest, paypal was er lange tijd slachtoffer van, C&B heeft wat issues, ik heb er zelf altijd een creditcard achter hangen, dubbele beveiliging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
http://www.gamersloot.net
Lang geleden eens een WoW US key besteld, binnen paar minuten in de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:30

Christiano007

Ich bin der champion

Okasha schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 21:27:
www.onlinekeystore.com heb ik COD4, FIFA2K9 en BIA-HH gekocht afgelopen maanden. Werken alledrie perfect. Prijzen waren erg laag, maar zijn sinds laatste tijd wat omhoog gegaan helaas. Goede ervaringen in elk geval met betalingen en levertijd.

Voor GTA4 toch weer naar de winkel gegaan, vooral omdat de cracks allemaal maar half werken, en je moet toch wel een goede NOCD hebben voor een game
Ik heb hier vanacht een code gekocht voor Football Manager 2009 (12 euro nogwat!) en 20 min. later de key ontvangen. Nu net geactiveerd en alles werkt top!

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294528

Winkel waar ik vandaag een wow card heb besteld:

http://www.gamecardwinkel.nl

Had mijn code vrijwel direct per mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

*knip* Laat het gewoon bij de TR die je geplaatst had en laat het modereren aan de modjes over a.u.b.

[ Voor 80% gewijzigd door Orion84 op 16-03-2009 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
*knip* Dat geldt ook voor jou, vermoedens omtrent spam mag je in een TR uiten of op andere manier doorgeven aan de crew

[ Voor 80% gewijzigd door Orion84 op 16-03-2009 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

hier een poolse seller:

http://g2play.pl/

site is nog wel redelijk brak vertaald, ook paypal verschijnt in het pools.

Toch heb ik er zonder problemen een legale key voor left4dead besteld, iets van 14 euro ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:14
Paar dagen terug een warhammer-key gekocht bij http://www.hotcdkey.com/
Key werkt en levering was snel. Je moet bij het bestellen je telefoonnummer opgeven. Je word ongeveer 10 min na je bestelling gebeld om wat gegevens te controlleren. Als alles klopt heb je 5 min later je key binnen.
Support is ook prima. Ik had een verkeerd nummer ingevoerd en kreeg daar netjes een mailtje over. Meteen naar hun chat gegaan en had binnen 1 minuut een werknemer te pakken. Mijn goede nummer doorgegeven en werd toen gebeld.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220263

ggkeys.com gedaan voor cod4, is gelukt, met paypal betaald en binnen een dag de key binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295582

RonnieB82 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:35:
hier een poolse seller:

http://g2play.pl/

site is nog wel redelijk brak vertaald, ook paypal verschijnt in het pools.

Toch heb ik er zonder problemen een legale key voor left4dead besteld, iets van 14 euro ofzo!
Ook ontvangen?
dat vind ik ook wel een leuk prijsje..

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 295582 op 17-03-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-02 20:18
Vriend van mij heeft net een COD4 serial gekocht bij GameKeyDistrict.
Hij had de serial snel binnen ( half uurtje ) en werkte ook met installeren maar toen we online wilden gaan was de key al in use o.O effe spanken dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-04 23:31

PoweRoy

funky!

Anoniem: 295582 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:47:
[...]

Ook ontvangen?
dat vind ik ook wel een leuk prijsje..
Ook ontvangen ja. Heb daar L4D en CSS besteld (14euro elk) en gelijk per mail de key gekregen. Bij CSS bleek alleen de key in gebruik. Hierop gemaild(savonds) en kreeg smorgens een nieuwe key

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PoweRoy schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:54:
[...]

Ook ontvangen ja. Heb daar L4D en CSS besteld (14euro elk) en gelijk per mail de key gekregen. Bij CSS bleek alleen de key in gebruik. Hierop gemaild(savonds) en kreeg smorgens een nieuwe key
Hm, ik nog steeds niet :/
ABN Amro is dan wel heel sloom.. geld overgemaakt op 18 maar. (Ik kon geen paypal gebruiken omdat die het op een of andere manier gewoon niet doet |:( )
Ik heb toch maar een mail gestuurd naar g2play, er zou wel iets fout gegaan zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Worldtravelon schreef op zondag 15 februari 2009 @ 13:31:
Vienden van mij uit Spanje hebben hier zonder problemen al een aantal keys gekocht - www.d2cdkeyshop.com

Die site heeft (volgens hun frontpage) krap 100 orders verwerkt. Daar zou ik nog even voorzichtig mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295582 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 19:34:
[...]

Hm, ik nog steeds niet :/
ABN Amro is dan wel heel sloom.. geld overgemaakt op 18 maar. (Ik kon geen paypal gebruiken omdat die het op een of andere manier gewoon niet doet |:( )
Ik heb toch maar een mail gestuurd naar g2play, er zou wel iets fout gegaan zijn ofzo.
Gisteren toch de code binnen gekregen. Dus de transactie was gewoon erg traag, en g2play is wel betrouwbaar.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.