Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-05 12:08
De MediaMarkt in Leidschendam heeft er 1 of meerdere. Wel 169,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-05 22:29
2 minuten en 1 seconde precies _O-

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:08:
[...]

Bol heeft er misschien van geleerd want de DualSense is netjes is een kartonnen verpakking verstuurd. En ik ben er heel erg blij mee want het doosje is nog helemaal goed.

[Afbeelding]
Kost inmiddels 170 euro bij Bol ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-05 12:08
Mediamarkt nu ook te bestellen ipv alleen afhalen voor 169,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1416havik
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 24-12-2024
Valt er voor de PS5 Pro en toebehoren de komende weken traditioneel gezien wat interessants aan deals dan wel prijsverlagingen te verwachten?

Ik zie dat het apparaat vrij recent op de markt is verschenen; geen idee hoe officiële verkopers daarmee omgaan in december, waarin normaliter wel wat aan aanbiedingen te verwachten zijn.

Een bundel met het exclusieve Gran Turismo zou mooi zijn geweest, maar helaas.

Hier lijkt men elkaar op de hoogte te houden van prijsontwikkeling, waarvoor mijn dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSirMatthew
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-05 17:19
Voor de Vlamingen onder ons: Disc Drive is op voorraad bij Toychamp, wel enkel op te halen in winkel in Dendermonde:

https://www.toychamp.be/p...Wp1cmdlbkBnbWFpbC5jb20%3D

Lang heeft het precies ook niet geduurd...

[ Voor 9% gewijzigd door DJSirMatthew op 04-12-2024 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
1416havik schreef op woensdag 4 december 2024 @ 10:33:
Valt er voor de PS5 Pro en toebehoren de komende weken traditioneel gezien wat interessants aan deals dan wel prijsverlagingen te verwachten?

Ik zie dat het apparaat vrij recent op de markt is verschenen; geen idee hoe officiële verkopers daarmee omgaan in december, waarin normaliter wel wat aan aanbiedingen te verwachten zijn.

Een bundel met het exclusieve Gran Turismo zou mooi zijn geweest, maar helaas.

Hier lijkt men elkaar op de hoogte te houden van prijsontwikkeling, waarvoor mijn dank.
Vorige week nog met 50 euro korting o.a. bij bol te koop. Nu nog bij PlayStation direct met 5% korting als je ps plus hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:59
Eigenlijk wel benieuwd wanneer de PRO-plates komen. Daar is helemaal nog niets over bekend volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Nu online
Denk dat 30 th anniversary controllers niet meer komen? Of heeft iemand nog wat geruchten gehoord van een nieuwe batch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1416havik
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 24-12-2024
Erik-1980 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:42:
[...]

Vorige week nog met 50 euro korting o.a. bij bol te koop. Nu nog bij PlayStation direct met 5% korting als je ps plus hebt.
Bedankt voor de informatie. Voor degenen met haast was die 50 euro op zich wel mooi meegenomen, maar wellicht dat het loont om even een jaar te wachten als men echt een leuke deal wil scoren.

Een bundel met een game, extra controller en bijbehorende oplaadstation voor een scherpe prijs lijkt er niet in te zitten. Gloednieuw apparaat natuurlijk dus enigzins begrijpelijk.

Als ik men mag geloven staat Sony er blijkbaar bekend om dat ze niet zo snel consoles in de aanbieding doen. Wellicht dat als genoeg mensen bereid zijn de kat uit de boom te kijken dat Sony en andere aanbieders niet om een prijsverlaging heen kunnen. (Wishful thinking)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:03

MazeWing

The plot thickens...

1416havik schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:03:
[...]

Bedankt voor de informatie. Voor degenen met haast was die 50 euro op zich wel mooi meegenomen, maar wellicht dat het loont om even een jaar te wachten als men echt een leuke deal wil scoren.

Een bundel met een game, extra controller en bijbehorende oplaadstation voor een scherpe prijs lijkt er niet in te zitten. Gloednieuw apparaat natuurlijk dus enigzins begrijpelijk.

Als ik men mag geloven staat Sony er blijkbaar bekend om dat ze niet zo snel consoles in de aanbieding doen. Wellicht dat als genoeg mensen bereid zijn de kat uit de boom te kijken dat Sony en andere aanbieders niet om een prijsverlaging heen kunnen. (Wishful thinking)
Enkel als de Pro slecht zou verkopen en/of Microsoft met een (goed verkopende) concurrent zou komen kun je snel prijsverlagingen verwachten.

Inmiddels zijn we kennelijk op een punt (lees: generatie) beland waarbij er nauwelijks prijsverlagingen doorgevoerd worden gedurende een cyclus.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Nu online
1416havik schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:03:
[...]

Of tweede hands een goede deal scoren kan ook he..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daryll84
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-06 22:35
Portal 30th is beschikbaar bij PlayStation Direct

https://direct.playstatio...niversary-limited-edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Nu online
Hopelijk de controllers ook nog een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Nu online
Ze hebben er genoeg blijkbaar nog steeds beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:44
Bedankt voor het delen.

Ik heb er even over getwijfeld maar er toch nog eentje besteld.

De Portal lijkt me super wanneer ik niet in de woonkamer kan gamen.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoniempje92
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01-02 10:44
Voor alle mensen die nog een disc drive zoeken, en een toy champ in de buurt hebben is het het waard even langs te gaan want de toy champ in Leeuwarden had vanochtend voorraad voor de normale prijs van €119,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resusaap
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 08-04 15:44
Dreamland Gent, 1 te reserveren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-06 23:02
Shaker74 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:17:
Eigenlijk wel benieuwd wanneer de PRO-plates komen. Daar is helemaal nog niets over bekend volgens mij.
Dit^ Ook vanuit dbrand nog niets. Je zou toch verwachten dat Sony zou zorgen voor een voorraad tijdens launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 10:29
DexterDee schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:05:
Gelukkig zijn er óók nog Tweakers die daadwerkelijk kunnen programmeren :P

Ik heb speciaal voor GoT een Telegram botje gemaakt die de Nederlandse Playstation Direct website in de gaten houdt en kijkt of er stock is van de PS5 Diskdrive.
Dankzij deze bot de disc drive kunnen bemachtigen! Zou het heel veel werk zijn om de 30th anniversary portal en eventueel controller ook mee te nemen, voor het geval dat deze nog eens terug komen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

DexterDee

I doubt, therefore I might be

SgtCaffran schreef op zondag 22 december 2024 @ 09:27:
Dankzij deze bot de disc drive kunnen bemachtigen! Zou het heel veel werk zijn om de 30th anniversary portal en eventueel controller ook mee te nemen, voor het geval dat deze nog eens terug komen?
Op zich zou het niet zo heel veel werk zijn, maar het probleem met Sony is dat ze blijkbaar een strikte firewall hebben. Zo is het vaste IP adres van m’n server waar de bot draait al gebanned. Ik heb de bot moeten omschrijven zodat ‘ie alle requests via TOR laat verlopen en voor elk request een andere exit node (en dus IP adres) gebruikt. Ook genereer ik bij elk request een andere USER_AGENT en varieer ik de requests met +/- 10 seconden. Op die manier lijkt Sony het voor nu okay te vinden. Door het toevoegen van meerdere producten vergroten we de kans dat Sony weer maatregelen gaat treffen.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
DexterDee schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:53:
[...]

Op zich zou het niet zo heel veel werk zijn, maar het probleem met Sony is dat ze blijkbaar een strikte firewall hebben. Zo is het vaste IP adres van m’n server waar de bot draait al gebanned. Ik heb de bot moeten omschrijven zodat ‘ie alle requests via TOR laat verlopen en voor elk request een andere exit node (en dus IP adres) gebruikt. Ook genereer ik bij elk request een andere USER_AGENT en varieer ik de requests met +/- 10 seconden. Op die manier lijkt Sony het voor nu okay te vinden. Door het toevoegen van meerdere producten vergroten we de kans dat Sony weer maatregelen gaat treffen.
Bedankt dat deze nog live staat! Heb ‘m zelf een tijd geleden bemachtigd. Doorgegeven aan wat vrienden, zij wachten nog op nieuwe voorraad. Laatste keer 30-40 seconden online. Blijft hard gaan…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-05 20:08
Op voorraad bij bol.com voor 149 euro. Snel zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door steenbok op 23-12-2024 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:06
steenbok schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:21:
Op voorraad bij bol.com voor 149 euro. Snel zijn.
Plaats dan even een linkje :P

Kan 'm niet vinden, blijkbaar alweer uitverkocht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Thanks, had 'm via google wel gevonden op bol maar via de zoekfunctie op bol.com kwam ik 'm niet tegen...

Eindelijk gelukt na 2 weken zoeken.. Thanks!

Nu nog het VR systeem en ik ben klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-05 20:08
Verzendbevestiging ontvangen van bol.com, morgen kan ik de disk drive monteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:03

MazeWing

The plot thickens...

steenbok schreef op maandag 23 december 2024 @ 18:59:
Verzendbevestiging ontvangen van bol.com, morgen kan ik de disk drive monteren. ;)
Ik ook!

€149 toch best duur maar ik had geen zin om nog heel veel langer te wachten. Dan maar 30 euro meer uitgeven...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

MazeWing schreef op maandag 23 december 2024 @ 20:33:
[...]

Ik ook!

€149 toch best duur maar ik had geen zin om nog heel veel langer te wachten. Dan maar 30 euro meer uitgeven...
Intussen hebben ze de prijs omhoog gegooid.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:49
Mud.Starrr schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:43:
[...]

Ja idd die prijzen zijn toch niet normaal meer 8)7 8)7 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a5-yRJ0mUEZV8sjBwdl9NFpAD6w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AsIbXUtfPqQORWyoUMuhVeWf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mud.Starrr schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:43:
[...]

Dat is een externe verkoper, niet Bol zelf.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Raem schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 09:19:
[...]

Dat is een externe verkoper, niet Bol zelf.
Maar wel dezelfde verkoper waar Mazawing hem iets ervoor nog voor €149 gekocht heeft.
Maar zelfs dat lijkt nu goedkoop in verhouding -O-

Ik ben blij dat ik hem bij Sony zelf heb kunnen bestellen dankzij het script wat hier meermaals gedeeld is. Maar zelfs dan moet je razendsnel zijn.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Mud.Starrr schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 23:18:
[...]

Maar wel dezelfde verkoper waar Mazawing hem iets ervoor nog voor €149 gekocht heeft.
Maar zelfs dat lijkt nu goedkoop in verhouding -O-

Ik ben blij dat ik hem bij Sony zelf heb kunnen bestellen dankzij het script wat hier meermaals gedeeld is. Maar zelfs dan moet je razendsnel zijn.
Nee dat was bij bol.com zelf, geen idee waarom de bovenstaande url nu naar een andere verkoper gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:59
Mijn dochter wilt graag een PS 5 kopen (geen pro). Ze begint vanaf 0. Dus ze heeft geen PS4 oid gehad.
Maar ik zie diverse versie van PS5. Zoals slim met of zonder etc.

Ik zou graag wat tips willen krijgen voor zoals:

Wat is het meest handige om te kopen aangezien ze nog niks heeft qua PS spullen, en dan bedoel ik Non disc of wel met disc?( Ik zat zelf te denken aan de Non Disc PS5 slim editie. )

Ze gaat het zelf gebruiken op een Full HD scherm (ze heeft geen geld voor een 4k scherm, dus als ze niet meer speelt jat ik hem wel voor beneden :P). Ik weet niet of er net zoals de Xbox series X en S verschil is in performance oid? Dan zal de vraag hiervoor zijn de Fat of de Slim editie?

Is het eigenlijk aan te raden om een disc editie te nemen of niet, en dan waarom?

Dit zijn een beetje de vragen waarmee ik zit. Alvast bedankt! :)

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-06 15:52
Highfeed schreef op maandag 13 januari 2025 @ 16:08:
Mijn dochter wilt graag een PS 5 kopen (geen pro). Ze begint vanaf 0. Dus ze heeft geen PS4 oid gehad.

Wat is het meest handige om te kopen aangezien ze nog niks heeft qua PS spullen, en dan bedoel ik Non disc of wel met disc?( Ik zat zelf te denken aan de Non Disc PS5 slim editie. )

Ze gaat het zelf gebruiken op een Full HD scherm (ze heeft geen geld voor een 4k scherm, dus als ze niet meer speelt jat ik hem wel voor beneden :P). Ik weet niet of er net zoals de Xbox series X en S verschil is in performance oid? Dan zal de vraag hiervoor zijn de Fat of de Slim editie?

Is het eigenlijk aan te raden om een disc editie te nemen of niet, en dan waarom?

Ik zou een disc versie aan raden zodat je op Marktplaats lekker goedkoop nog wat oudere games kunt gaan spelen. Aangezien ze geen voor historie heeft zijn er nog ontzettend veel goede games die ze kan gaan spelen. Je kunt zelfs PS4 games kopen en deze op de 5 spelen, vaak zelfs met een gratis upgrade die je erna kunt downloaden.

Er is een PS5 en een PS5 pro met meer performance
De 'gewone' PS5 is er nu alleen nog in een 'Slim' variant.

[ Voor 4% gewijzigd door louzy82 op 13-01-2025 16:18 ]

Louzy#2475

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 05:53
Highfeed schreef op maandag 13 januari 2025 @ 16:08:

Met een fullhd tv is een Pro sowieso overbodig, maar dat wist je al.

Blijft over de PS5 Slim digital of disk. De reguliere fat PS5 is uitgefaseerd. Digital of disks is veel over geschreven, maar kort de belangrijkste verschillen.

- Digital console is circa € 100,00 goedkoper.
- Games op disc zijn vaak goedkoper te krijgen (zeker bij release). Scheelt minimaal € 10,00, maar vaak wel meer (€ 20,00+).
- Games op discs kan je weer verkopen.
- Games op disc kan je ook 2e hands kopen.
- Bij digitale games hoef je geen discs te wisselen.
- Bij digitale games ben je gebonden aan de PS Store voor bijv. aanbiedingen, bij discs heb je verschillende retailers met verschillende aanbiedingen.
- Een doosje met disc vinden sommige mensen leuk om te verzamelen. Je hebt iets fysieks handen.

Kortom, de meerprijs van de PS5 disk is het waard als je meerdere games koopt en eventueel weer verkoopt. Digital is meer gemak, maar komt met een prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:59
@AreVeeDee en @louzy82 Beide, heel bedankt voor jullie input. Dit is voor mij nu een stuk duidelijker geworden. Nu denk ik toch dat ik haar aan ga raden om een disc editie te kopen. :D

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:21
Highfeed schreef op maandag 13 januari 2025 @ 17:43:
@AreVeeDee en @louzy82 Beide, heel bedankt voor jullie input. Dit is voor mij nu een stuk duidelijker geworden. Nu denk ik toch dat ik haar aan ga raden om een disc editie te kopen. :D
Ben nu thuis maar ik wou ook even mijn duit in het zakje doen:

Ook ik zou de disc editie aanraden boven de digitale versie. Ikzelf heb maar 5 spellen, en daarmee heb ik al het prijsverschil eruit gehaald. Zelfs met een aantal daarvan compleet nieuw gekocht. Gemiddeld dus 20€ per spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:14

CSB

:D

Belangrijk detail: Digitale versies van games zouden wellicht in de toekomst opeens "weg" kunnen zijn, als Sony besluit deze niet meer aan te bieden in hun portfolio. Klinkt ingewikkeld, maar er wordt door sommige game studio's geroepen dat je er aan moet wennen dat bezitten van games niet de normaalste zaak van de wereld meer gaat zijn.

Dat gaat op disc wat moeilijker, zeker als je het spel volledig offline kunt spelen.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 22:06
En goed om te weten is dat op disk versie van de console de digitale games ook gewoon werken; dus het is een keuze tussen meerprijs en de optie van disk of geen meerprijs en de optie niet hebben.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:36
psych schreef op maandag 13 januari 2025 @ 19:21:
En goed om te weten is dat op disk versie van de console de digitale games ook gewoon werken; dus het is een keuze tussen meerprijs en de optie van disk of geen meerprijs en de optie niet hebben.
Waarom zou het dan niet kunnen werken dan?

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 22:06
Het is geen nieuws enkel een reminder vanwege de vraag naar de verschillen.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:20
Highfeed schreef op maandag 13 januari 2025 @ 17:43:
Heb zelf via marktplaats ook een slim disc versie gehaald afgelopen zaterdag en wel om precies de redenen wat hierboven wordt benoemd.
Ook lekker wat goedkope games zoals Hogwarts / GoW en Spiderman gescoord om meteen aan de slag te gaan.
+ heb nog m'n oude ps4 games liggen (backlog), Kan die er dan ook op spelen.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Musta schreef op maandag 13 januari 2025 @ 22:20:
[...]

Heb zelf via marktplaats ook een slim disc versie gehaald afgelopen zaterdag en wel om precies de redenen wat hierboven wordt benoemd.
Ook lekker wat goedkope games zoals Hogwarts / GoW en Spiderman gescoord om meteen aan de slag te gaan.
+ heb nog m'n oude ps4 games liggen (backlog), Kan die er dan ook op spelen.
Precies dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Goh de Discdrive is weer bij bol te krijgen voor 169.. Er staat bij dat de meest getoonde prijs 240 is. Jeetje zeg.

En 190 bij de MM. Wauw..

[ Voor 10% gewijzigd door Shaker74 op 22-01-2025 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:32
En al een tijdje geen voorraad meer via PS Direct. Of werkt de telegram channel niet meer?

Wel zuur zeg dat het zo loopt, ik wacht nog wel even met de aanschaf van de Pro.

[ Voor 14% gewijzigd door kwdtje op 22-01-2025 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee

DexterDee

kwdtje schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:09:
En al een tijdje geen voorraad meer via PS Direct. Of werkt de telegram channel niet meer?
De Telegram bot functioneert prima, zojuist nog even in de logs gekeken. Helaas is er echt al een hele tijd geen voorraad meer geweest :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
DexterDee schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:39:
[...]

De Telegram bot functioneert prima, zojuist nog even in de logs gekeken. Helaas is er echt al een hele tijd geen voorraad meer geweest :|
Bedankt voor het checken :) Ik vind het echt een bizar iets, zowel de voorraad als de prijsstijgingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
kwdtje schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:44:
[...]

Bedankt voor het checken :) Ik vind het echt een bizar iets, zowel de voorraad als de prijsstijgingen.
De prijs van Sony zelf is nog altijd hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Yes i know, maar die is dus al een dikke maand niet meer op voorraad geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee

DexterDee

Je zou bijna vermoeden dat Sony een ontmoedigingsbeleid heeft op die drive om iedereen naar digitaal te pushen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:53
kwdtje schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 13:37:
Yes i know, maar die is dus al een dikke maand niet meer op voorraad geweest.
Toychamp op voorraad in rotterdam/groningen alleen afhalen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:10

Vrijdag

De Zwarte

DexterDee schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 13:41:
Je zou bijna vermoeden dat Sony een ontmoedigingsbeleid heeft op die drive om iedereen naar digitaal te pushen }:|

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Official PlayStation Used Game Instructional Video

Das war einmal...

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Gezien de Xbox One S hier overleden is ben ik eens rond aan het kijken voor een PS5. Valt mij wel direct op dat V&A en Marktplaats een stuk duurder zijn dan Facebook marketplace.

Zijn er naast een aankoopbewijs nog zaken om op te letten bij aanschaf van een tweedehands PS5? Disk of geen disk maakt mij niet zoveel uit, mijn zoontje speelt met name Fortnite, Rocket League en eigenlijk nooit oudere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Deveon schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:40:
Gezien de Xbox One S hier overleden is ben ik eens rond aan het kijken voor een PS5. Valt mij wel direct op dat V&A en Marktplaats een stuk duurder zijn dan Facebook marketplace.

Zijn er naast een aankoopbewijs nog zaken om op te letten bij aanschaf van een tweedehands PS5? Disk of geen disk maakt mij niet zoveel uit, mijn zoontje speelt met name Fortnite, Rocket League en eigenlijk nooit oudere games.
Toch wel geluidsniveau, correct meegeleverde HDMI 2.1 kabel en natuurlijk garantie van Sony zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:07

Er worden, zeker aan de onderkant van de markt, nog wel eens Playstation 5's aangeboden die niet meer online mogen meedoen. Daar heeft je zoon dan dus niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Nu online

Hou in ieder geval de gouden regel in je achterhoofd: If it seems too good to be true, it probably is.

Je zou kunnen overwegen om hem op te gaan halen en vooraf af te spreken dat je even mag testen of het ding werkt of niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vraag inderdaad of je er even op mag spelen om hem te proberen.

- Let op geluidsniveau
- Bekijk of de console niet gebanned is (https://www.reddit.com/r/...d_was_met_with_this_upon/)
- Test de controller(s). Op iedere PS5 is standaard Astro Bot beschikbaar, dus als de verkoper zegt dat hij geen games (meer) heeft om te testen klopt dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Playstation Portal 30th Anniversary editie is weer te bestellen

https://direct.playstatio...niversary-limited-edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:55
Toch niet zo limited? Ik dacht dat dit een eenmalige uitgifte was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielle0173
  • Laatst online: 09-05 19:00
EHA1337 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 12:54:
[...]

Ik verwacht dat dit retouren zijn geweest. Marktplaats stond vol met scalpers die ze niet kwijt konden *O* . Er zullen er vast zijn die hem dan uiteindelijk geretourneerd hebben.
Hopelijk is dat inderdaad zo en hebben ze hun lesje geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

EHA1337 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 12:54:
[...]

Alles is limited edition ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Danielle0173 schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 21:11:
[...]

Ik verwacht dat dit retouren zijn geweest. Marktplaats stond vol met scalpers die ze niet kwijt konden *O* . Er zullen er vast zijn die hem dan uiteindelijk geretourneerd hebben.
Hopelijk is dat inderdaad zo en hebben ze hun lesje geleerd.
Grapjas, lesje geleerd. Die raken ze altijd wel kwijt voor adviesprijs in ergste geval.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:37
Raem schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:58:
Vraag inderdaad of je er even op mag spelen om hem te proberen.

- Let op geluidsniveau
- Bekijk of de console niet gebanned is (https://www.reddit.com/r/...d_was_met_with_this_upon/)
- Test de controller(s). Op iedere PS5 is standaard Astro Bot beschikbaar, dus als de verkoper zegt dat hij geen games (meer) heeft om te testen klopt dat niet.
Kan iemand testen of de console niet gebanned is als hij een factory reset gehad heeft? Ik ben van plan mijn PS5 te verkopen omdat ik een PS5 Pro overweeg, maar zit een beetje op tegen het verkoop proces...

Wellicht is een factory reset na verkoop het beste zodat de koper alles kan testen?

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Cidolfas schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:41:
[...]

Kan iemand testen of de console niet gebanned is als hij een factory reset gehad heeft? Ik ben van plan mijn PS5 te verkopen omdat ik een PS5 Pro overweeg, maar zit een beetje op tegen het verkoop proces...

Wellicht is een factory reset na verkoop het beste zodat de koper alles kan testen?
Serienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Cidolfas schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:41:
[...]

Is dat nodig? Eigenlijk niet overnagedacht. Ik heb de mijne gewoon verkocht. Gereset, daarna dummy account aangemaakt zodat hij hem kan testen en weg was ie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:37
Shaker74 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:48:
[...]

Is dat nodig? Eigenlijk niet overnagedacht. Ik heb de mijne gewoon verkocht. Gereset, daarna dummy account aangemaakt zodat hij hem kan testen en weg was ie.
Een dummy account is ook wel een goed idee inderdaad! Thanks!

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielle0173
Amaze86 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:26:
[...]

Grapjas, lesje geleerd. Die raken ze altijd wel kwijt voor adviesprijs in ergste geval.
Haha, een mens mag dromen toch? Een grote marge zullen ze sowieso niet meer pakken. De 1e periode zag je ze nog wel voor 325 of 350 weggaan, maar volgens mij zit het nu tussen de 250 en 300 wat mensen er nog voor willen betalen. De 2e batch heeft voor veel scalpers i.i.g. roet in het eten gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Danielle0173 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:20:
[...]

Haha, een mens mag dromen toch? Een grote marge zullen ze sowieso niet meer pakken. De 1e periode zag je ze nog wel voor 325 of 350 weggaan, maar volgens mij zit het nu tussen de 250 en 300 wat mensen er nog voor willen betalen. De 2e batch heeft voor veel scalpers i.i.g. roet in het eten gegooid.
Hopen dat er ook eens een nieuwe batch Sony disc drives beschikbaar komt 😂 wat een woekerprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielle0173
kwdtje schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:27:
[...]

Hopen dat er ook eens een nieuwe batch Sony disc drives beschikbaar komt 😂 wat een woekerprijzen.
Het ergst met die discdrives vind ik nog dat o.a. Bol, Mediamarkt en Coolblue ook zelf die prijzen enorm omhoog hebben gegooid. En dan met de smoes dat ze dat doen om scalpen tegen te gaan en dat het niet om de winst gaat. Yeah right.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kwdtje
Danielle0173 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:16:
[...]

Het ergst met die discdrives vind ik nog dat o.a. Bol, Mediamarkt en Coolblue ook zelf die prijzen enorm omhoog hebben gegooid. En dan met de smoes dat ze dat doen om scalpen tegen te gaan en dat het niet om de winst gaat. Yeah right.
Daarom weiger ik ze ook daar te kopen, dan wacht de Pro nog maar eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Hij was weer eventjes online, binnen de minuut geprobeerd maar alweer uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Misschien dat iemand dit weet. Zou de Edge 30th weer een keer beschikbaar zijn? Ik zou die toch wel een keer willen hebben. (voor de normale prijs) Maar dat zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Nog steeds in afwachting voor de disc drive. Geduld zal lonen zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Wat mij opvalt is dat de zwarte (of andere kleuren) plates zo lang op zich laten wachten. Inmiddels zijn we al aan de witte platen gewend en denk ik zelfs om het maar zo te laten. Maar wel vreemd. Had het sneller verwacht. Ik heb het dan over officiele plates. Ik weet dat ze al te bestellen zijn vanuit Ali en dergelijke maar ga toch liever voor originele. Maar voor nu is het eigenlijk prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jiskkoopmans
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 05-04 10:24
Shaker74 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 11:20:
Ter info dan nog even. Coolblue heeft de regel dat als iets binnen 30 dagen in prijs is verlaagd ze op jouw verzoek een nieuwe factuur maken en het verschil terugbetalen. Ik had voor mijn dochter een MACBook gekocht en een week daarna was die fors in prijs verlaagd. Ze hebben me netjes het verschil teruggegeven.

Maar je moet het wel zelf aankaarten.Het gaat niet automatisch.
Heeft de MediaMarkt ook zo’n soort beleid?
Vaak dezelfde aanbiedingsprijs maar de MM doet ook nog iets van punten sparen en dat is op een bedrag van b.v. €600 toch weer €12 (= 2%) erbij.

KM04

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bij Bol is de PS5 Slim Disc Fortnite bundel voor €509,- (externe partij) of €510,- (Bol zelf) te koop.
https://www.bol.com/nl/nl...-bundel/9300000196064272/

Niet de lage prijs van vorig jaar maar het is toch iets.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
jiskkoopmans schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 17:51:
[...]

Heeft de MediaMarkt ook zo’n soort beleid?
Vaak dezelfde aanbiedingsprijs maar de MM doet ook nog iets van punten sparen en dat is op een bedrag van b.v. €600 toch weer €12 (= 2%) erbij.
Dat weet ik eerlijk gezegd niet.

En ja die punten van de MM zijn lekker als je het over grote bedragen hebt. Ik zou willen dat ik dat eerder wist dan had ik aardig wat kortingsbonnen verzameld. Kwam er wat te laat achter. Geldt ook een beetje voor b.v. Bax-Shop. (muziek spullen) Ook daar kwam ik er te laat achter dta ik spaarde. (heel veel punten waren net vervallen) Soms is het de moeite even te kijken of een shop dit soort dingen doet.

• Amaze86
Bij amazon.nl. disc drive voor €134,79
https://www.amazon.nl/gp/...5GH?tag=budgetgami071-21&

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:59

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Zo lang heb ik 'm al een hele tijd niet op voorraad gezien! Iedereen is nu vast eindelijk voorzien..

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dat werkt bij mij helaas niet. Gewoon 119,99 ondanks de PSN+

Tesla M3LR '21

London schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 13:50:
[...]

Dat werkt bij mij helaas niet. Gewoon 119,99 ondanks de PSN+
Heb je toevallig een buitenlands account? Korting geldt alleen voor acounts geregistreerd in Benelux.

Wel toevallig dat de disc drives precies een dag nadat de 20% korting is afgelopen weer online komen. :P

[ Voor 19% gewijzigd door Raem op 20-02-2025 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Raem schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 13:53:
[...]

Heb je toevallig een buitenlands account? Korting geldt alleen voor acounts geregistreerd in Benelux.

Wel toevallig dat de disc drives precies een dag nadat de 20% korting is afgelopen weer online komen. :P
Na een keer van verzendmethode te zijn gewisseld pakt 'ie de 5% korting wel, apart.

PS5 Pro & Disc Drive besteld, toch mooie korting _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door London op 20-02-2025 14:09 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DexterDee

DexterDee

Prophasis schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 11:52:
Zo lang heb ik 'm al een hele tijd niet op voorraad gezien! Iedereen is nu vast eindelijk voorzien..
M'n botje was gelukkig scherp en zo te zien hebben zo'n 125 mensen de voorraadmelding ontvangen. Inmiddels is 'ie niet meer op voorraad, maar hij is 4 uur en 45 minuten beschikbaar geweest.

• Geraedus
Poeh eindelijk een disc drive kunnen bestellen, toch een gemis als je een stapel spellen op disc heb liggen.

Weet wel dat in de toekomst ik geen disc spellen meer ga aanschaffen, geen gezeur meer en zeker nu ik de zwarte PS Portal heb toch handiger.

Weer een dure maand 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
PS5 Disc Drive Amazon.es

Items: €113.99
Postage & Packing: €4.47
Order Total: €118,46

https://www.amazon.es/-/e...psc=1&tag=peppercom0f9-21

[ Voor 4% gewijzigd door Amaze86 op 02-03-2025 09:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:59
Is dat een beetje de goede deal prijs? zie wel vorig jaar een prijs dip in maart en ben me nu een beetje aan het oriënteren :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

djerror schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 12:56:
[...]

Is dat een beetje de goede deal prijs? zie wel vorig jaar een prijs dip in maart en ben me nu een beetje aan het oriënteren :-)
Lastig te zeggen. Het is de laagste prijsdip sinds het najaar vorig jaar. Toen was rond de €455 het laagste.

Het is natuurlijk mogelijk dat de prijs nog verder gaat zakken, of dat er bijvoorbeeld bundels met GTA gaan komen (speculatie, nergens op gebaseerd :P ) of als er meer concreet nieuws over de PS6 gaat verschijnen. En wie weet komt er ook nog een PS5 Super Slim, net als de PS3 en de laatste PS4.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nog steeds op de PS4 (de originele, met die scherpe hoeken) speel. En aangezien ik toch nog maar een FHD monitor heb met hdmi 2.0b én een gigantische backlog aan PS4 spellen is er niet echt heel veel druk om een PS5 te kopen. Behalve dan de dopaminerush van het voor het eerst in gebruik nemen van een nieuw speeltje.

Het makkelijkste is gewoon een prijsalerst in te stellen en ook nog bijvoorbeeld Budgetgaming.nl bij te houden. En voor jezelf misschien een bepaalde onder en bovengrens wat je er het liefst en maximaal aan wil besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Vrijdag schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 14:45:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nog steeds op de PS4 (de originele, met die scherpe hoeken) speel. En aangezien ik toch nog maar een FHD monitor heb met hdmi 2.0b én een gigantische backlog aan PS4 spellen is er niet echt heel veel druk om een PS5 te kopen. Behalve dan de dopaminerush van het voor het eerst in gebruik nemen van een nieuw speeltje.
De veel betere framerate en veel kortere laadtijden zijn wel echt een feest tov de PS4.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hulleman schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 15:03:
[...]

De veel betere framerate en veel kortere laadtijden zijn wel echt een feest tov de PS4.
Ja, daar zit ook wel wat in. Want ik merk toch regelmatig in CoD dat er stotterend beeld of een lag-achtige situatie is. Qua netwerk moet het niet uitmaken, aangezien ik glasvezel heb. Vermoed vooral de oude processor en dat er een simpele 2tb mechanische HDD in zit. Een 2tb SSD was toentertijd, en nu nog steeds, te duur om te monteren.

Dus het kriebelt wel steeds harder om een PS5 te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisZ88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:06
Amaze86 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 09:31:
PS5 Disc Drive Amazon.es

Items: €113.99
Postage & Packing: €4.47
Order Total: €118,46

https://www.amazon.es/-/e...psc=1&tag=peppercom0f9-21
Nog bedankt hiervoor! Vorige week besteld en twee dagen later in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Is de disc drive nu serieus op PlayStation direct naar 79,99 euro verlaagt of zou dit een fout zijn?

https://direct.playstatio...-digital-edition-consoles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:44
Geraedus schreef op maandag 21 april 2025 @ 14:03:
Is de disc drive nu serieus op PlayStation direct naar 79,99 euro verlaagt of zou dit een fout zijn?

https://direct.playstatio...-digital-edition-consoles
nieuws: Sony verhoogt prijs PS5 Digital Edition met 50 euro in EU-landen - up...

De optionele PlayStation 5 Disc Drive krijgt in de Europese Unie, het Verenigd Koninkrijk, Australië en Nieuw-Zeeland een prijsverlaging. Het accessoire kost in de EU voortaan 80 euro, in plaats van 120 euro.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svr89
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
De discdrive is weer op voorraad bij PlayStation direct. Voor €79,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
svr89 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 08:35:
De discdrive is weer op voorraad bij PlayStation direct. Voor €79,99
IIk zit hier huilend in een hoekje omdat ik er €130 voor betaald heb en die ook nog eens in een beschadigde doos zat. 🙄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 05:53
Disc drive is weer beschikbaar voor €79,99 bij
PlayStation Direct. Of €75,99 als je PS+ hebt.

Heb zelf eerder de PS5 digital Astro Bot bundel gekocht voor €399,99. Nu de discdrive los besteld (€75,99). Is goedkoper dan de PS5 disc Astro Bot bundel (€499,99).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus

Pagina: 1 ... 558 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord