Toon posts:

[PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Pagina: 1 ... 548 549 550 Laatste
Acties:

• Mysteriej
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:59
TheRzr schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 16:13:
Iemand ervaring met deze shop?

Prijs klinkt misschien wel te mooi om waar te zijn!

[knip link]
Domeinnaam amper 1 maand oud, kvk nummer op meerdere sites beschikbaar met een andere adres. Beter niet bestellen/riskeren.

[Voor 22% gewijzigd door Mysteriej op 17-02-2023 16:25]

• TheRzr
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-03 10:25
Mysteriej schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 16:16:
[...]

Domeinnaam amper 1 maand oud, beter niet bestellen.
Precies dat dacht ik ook, credit card is dan nog de meest veilige optie ook..

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Nu online
TheRzr schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 16:17:
[...]

De meest veilige optie is niet bestellen, want hier klopt natuurlijk niks van. If it sounds too good to be true...

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:51
TheRzr schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 16:17:
[...]

Officiële verkoopprijs van Sony is 520 euro, wat denk je zelf dat je krijgt ? :P

• TheRzr
Rox92 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 18:41:
[...]

Officiële verkoopprijs van Sony is 520 euro, wat denk je zelf dat je krijgt ? :P
Adviesprijs is altijd hoger dan bij resellers toch :D. Maar point taken!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:34

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:12
mixaaah schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 12:24:
In juli een PS5 bij Amazon.co.uk besteld. 180 dagen gepasseerd, nooit iets gehoord over de import fees. Dus ik naar hun customer service.

Heel vaag allemaal, niemand weet waar ze 't over hebben, ze zeggen 1 ding en als je ze dan een beetje pusht zeggen ze iets anders...

Nu na 2 weken te horen gekregen dat ik niet in aanmerking kom voor een refund van de import fee deposit. Om een manager gevraagd, die zegt ook dat ik niet in aanmerking kom. Gevraagd om de invoice in te zien, zodat ze kunnen bewijzen dat ze de import fees betaald hebben...

En ineens heb ik nu toch een 88.88GBP gift card van ze in mijn account. De aanhouder wint dus! Het is 't proberen waard, als je tegen incompetente klantenservicemedewerkers kunt.

[Afbeelding]
wel benieuwd hoe je dit voor elkaar hebt gekregen. Ik werd afgescheept met dat ik zelf maar de invoice moest opvragen bij UPS. ondanks meerdere malen herhalen dat het niet mijn verantwoording is.

niks

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:52
Ik ben ook sinds kort op zoek naar een PS5 disc met evt. God of War erbij.
Blijkbaar zijn deze nog altijd niet gewoon te kopen bij de traditionele winkels.
Heb me dan maar aangemeld in één van die Telegram groepen in de topicstart.
Kwam er zonet de melding dat ze op Bol.com weer beschikbaar zijn.
Snel naar bol.com gegaan, winkelwagen in (2 min. later) en hij was al weer uitverkocht?

Is dit normaal? Moet je echt actief aan je pc zitten om instant zo'n ding te kunnen kopen? Toch wel extreem bizar, dit ding is toch 2 jaar oud ofzo ondertussen?
Wat een absurd gedoe...

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:03
Pap3rclip schreef op zondag 19 februari 2023 @ 21:46:
Blijkbaar zijn deze nog altijd niet gewoon te kopen bij de traditionele winkels.
Snel naar bol.com gegaan, winkelwagen in (2 min. later) en hij was al weer uitverkocht?

Is dit normaal? Moet je echt actief aan je pc zitten om instant zo'n ding te kunnen kopen? Toch wel extreem bizar, dit ding is toch 2 jaar oud ofzo ondertussen?
Wat een absurd gedoe...
https://www.amazon.de/-/n...2a5aec&pd_rd_i=B0BK9MC6QM

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:52
Thx voor de tip!
Helaas een week of 2 wachten en geen mogelijkheid tot ophalen in een pakketpunt (België).
Ik woon in een appartementsgebouw en ben overdag werken. De leveringsbedrijven gooien pakketten hier jammer genoeg gewoon in de gemeenschappelijke gang waardoor de kans groot is dat deze tegen de avond "verdwenen" zal zijn.

EDIT: net de site https://beneluxstockchecker.eu/ps5 random gerefreshed en er bleek een bundel te koop bij bol.com, dan maar onmiddellijk besteld en betaald, ondertussen weer uitverkocht. Lijkt doorgegaan te zijn! Toch niet zo erg dus uiteindelijk, wel speciale manier om iets te kopen :+ vroeger was 't zo simpel allemaal, zo simpel allemaal...

[Voor 19% gewijzigd door Pap3rclip op 19-02-2023 23:02]

• TheRzr
Pap3rclip schreef op zondag 19 februari 2023 @ 21:46:

Wat een absurd gedoe...
Lijkt er wel op 😜😅

• Michael_ergo
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-03 10:48
Er worden er momenteel weer een aantal aangeboden bij Coolblue (God of War bundle). :)

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:36
Michael_ergo schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:27:
Er worden er momenteel weer een aantal aangeboden bij Coolblue (God of War bundle). :)
Dank u :)
Meteen besteld, morgen in huis. Na een paar keer net achter het net gevist te hebben, was het de truuk om me op dit topic te abonneren zodat ik een popup melding kreeg 8)

• Michael_ergo
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-03 10:48
Invisible_man schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:32:
[...]

Dank u :)
Meteen besteld, morgen in huis. Na een paar keer net achter het net gevist te hebben, was het de truuk om me op dit topic te abonneren zodat ik een popup melding kreeg 8)
Haha, geen probleem. Ik zat in hetzelfde schuitje. Krijg 'm ook morgen. 😃 Veel plezier morgen!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:36
Dat gaat lukken :) Kan hem meteen vanuit werk ophalen bij een ophaalpunt, moest nog wel een hdmi optical audio splitter bestellen, maar die heb ik via amazon morgen avond ook binnen.

Ze staan dan trouwens ook nog maar net op coolblue, had vanochtend rond 7:30 nog gekeken namelijk.

• TheRzr
Michael_ergo schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:27:
Thanks besteld! _/-\o_ Wel fijn de disc edition. Gaat toch schelen in de aanschafprijs v.d. games later :).
Overigens viel me op bij het afrekenen dat je bijna bij elk CoolBlue filiaal kon ophalen. Ze hebben ze dus wel wijdverspreid op voorraad liggen. Vraag me af waarom ze dat zo doen en dan toch mondjesmaat voorraad loslaten. :P

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-03 16:56
Had dit weekend mijn coolblue GoW bundel ontvangen. Wat me wel opviel was dat de doos geresealed was (de ronde plastic plakkertjes waren doorgesneden en er zat een nieuwe over).
Onderaan aan het serienummer viel me wel op dat er ‘EU8 UK/CA’ opstond. Zou dit dan een UK exemplaar zijn waar ze het netsnoer hebben vervangen naar een Europess model?

Voorbeeld van google

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:34
Nee bij mij staat dat ook en die is gewoon bij Intertoys gekocht en was helemaal geseald. Denk dat je een terug gestuurd exemplaar hebt ontvangen.

• DenHond
elaho schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:42:
Nee bij mij staat dat ook en die is gewoon bij Intertoys gekocht en was helemaal geseald. Denk dat je een terug gestuurd exemplaar hebt ontvangen.
Altijd leuk om te horen :'(

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
@DenHond Als het dezelfde stickers zijn kan het ook zo maar zijn dat Sony zelf iets heeft gecontroleerd/aangepast aan de inhoud van de doos. Hoeft niet per se om een teruggestuurd exemplaar te gaan of geopend te zijn door de winkel.

• DenHond
@MartijnS72 Het was wel een identieke sticker.

• mixaaah
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 29-03 09:05
Chop2000 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 00:04:
[...]

wel benieuwd hoe je dit voor elkaar hebt gekregen. Ik werd afgescheept met dat ik zelf maar de invoice moest opvragen bij UPS. ondanks meerdere malen herhalen dat het niet mijn verantwoording is.
Uh ja ik stond er gewoon op dat ik eiste de invoice in te zien en bleef hun webpagina quoten waarop de info over die 180 dagen staat… Bij mij verschilde t erg per medewerker wat ze zeiden, maar toen ik echt een harde nee kreeg vroeg ik om de manager die me dus uiteindelijk een gift card gaf. Terugstorten op de originele betaalwijze kreeg ik niet voor elkaar. En ik werd dus eerst wel 2 weken lang aan t lijntje gehouden.

Ik zou gewoon doorzeuren, volgens mij geven ze die giftcards als ze er niet helemaal uitkomen

[Voor 3% gewijzigd door mixaaah op 20-02-2023 21:33]

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:22
>verwijderd<

[Voor 97% gewijzigd door Gruijters op 21-02-2023 09:56]

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:50
thanks mannen voor het melden van de import fees vanuit de UK
Gisteren ook mijn deel geclaimed.

[Voor 13% gewijzigd door DancePlaza op 22-02-2023 08:43]

Van het kastje naar de muur lopen...

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-03 17:26
Ik zie in een telegramgroep van startpost een link van 19 februari bij bol.com van PS5 + God of War. Via de link kan ik het product gewoon in winkelwagen doen, maar via de reguliere manier (zoeken in de shop) is hij nergens te vinden. Is dit wel betrouwbaar dan?

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13:58
hotymoty schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:08:
Ik zie in een telegramgroep van startpost een link van 19 februari bij bol.com van PS5 + God of War. Via de link kan ik het product gewoon in winkelwagen doen, maar via de reguliere manier (zoeken in de shop) is hij nergens te vinden. Is dit wel betrouwbaar dan?
Als dat deze link is, wel ja.

• hotymoty
Is alweer uitverkocht helaas haha

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:31
hotymoty schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:49:
[...]

Is alweer uitverkocht helaas haha
Dat is toch gewoon bol.com, wat zou daar niet betrouwbaar aan zijn?

• hotymoty
jongetje schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:09:
[...]

Dat is toch gewoon bol.com, wat zou daar niet betrouwbaar aan zijn?
Onbetrouwbaar was niet juiste woord. Bedoelde meer of het wel klopt. Of de voorraad wel zou kloppen.

• jongetje
hotymoty schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:21:
[...]

Onbetrouwbaar was niet juiste woord. Bedoelde meer of het wel klopt. Of de voorraad wel zou kloppen.
Als je kunt bestellen dan en je wilt er een hebben zou ik dat doen. Meestal klopt dat wel lijkt me, in het ergste geval annuleren ze je bestelling.

• inoum
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-03 08:32
Vraag en aanbod is op het forum niet toegestaan. Tweakers heeft voor V&A een apart onderdeel op de frontpage

[Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 22-02-2023 19:26]

• Mister_Slavko
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-03 18:37
Geen vraag en aanbod in dit topic. En eerlijk gezegd denk ik niet dat er veel interesse zal zijn. Je hebt immers geen V&A beoordelingen.

[Voor 62% gewijzigd door Chaoss op 22-02-2023 19:28]

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:03
inoum schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:07:
Heeft er iemand interesse in een gloednieuwe ongebruikte PS5 disc editie + God Of War: Ragnarok (digitale voucher) voor €610? Vrijdag a.s. (24 feb) gratis thuisbezorgd door heel NL via een bekende webshop.

Beneden marktprijs omdat ik er zelf 2 weken geleden al 1 heb gehaald bij een fysieke winkel en een andere online bestelling (waarvan ik dacht dat deze niet door zou gaan) wordt nu opeens vrijdag geleverd. Ik kan het adres vandaag nog aanpassen zodat het vrijdag direct naar jou gaat. Ik kan de bestelling ook annuleren natuurlijk, maar weet dat er mensen op staan te wachten en snel willen spelen.

Wie weet kan ik iemand blij maken èn nog eens €10 korting geven op de marktprijs in deze zieke scalpers markt. Heb ik ook weer mijn goede daad voor dit jaar verricht 😄

Stuur me een pb bij interesse. Ben er snel bij zou ik zeggen.
!report

• hotymoty
Ik zie dat de bundel met 2 controllers bij direct beschikbaar is. Waarom gebruiken jullie daarvoor een Duitse VPN eigenlijk? Zat te denken om hem daar te bestellen.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Schweino schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:46:
[...]

Holy crap, goeie tip! Heb net met ze gebeld en krijg ook de gehele deposit fee terug (wordt naar mijn creditcard teruggestort).

Dank voor de tip!
DancePlaza schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:41:
thanks mannen voor het melden van de import fees vanuit de UK
Gisteren ook mijn deel geclaimed.

[Afbeelding]
Hebben jullie dan uiteindelijk een factuur gekregen van het postbedrijf of gewoon rechtstreeks gevraagd voor een terugvordering van de import fees?

Ik betaalde omgerekend rond de 460 voor digital en 560 voor Disc, betaalden jullie hetzelfde of meer?

[Voor 6% gewijzigd door Greatsword op 22-02-2023 19:01]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Mister_Slavko
hotymoty schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 18:27:
Ik zie dat de bundel met 2 controllers bij direct beschikbaar is. Waarom gebruiken jullie daarvoor een Duitse VPN eigenlijk? Zat te denken om hem daar te bestellen.
Je hoeft geen vpn meer te gebruiken. Dat was een tijdje geleden nog wel het geval. Je kunt dus gewoon bestellen.

• Mister_Slavko

• hotymoty
Helaas geen Digital-versie voor mij. Voor andere wel gunstig

[Voor 6% gewijzigd door hotymoty op 23-02-2023 10:25]

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:50
2x beschikbaar op amazon.nl

https://www.amazon.nl/-/e...x=play%2Caps%2C146&sr=8-5

PlayStation 5 Console met God of War: Ragnarök (PS5) Voucher

Van het kastje naar de muur lopen...

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Greatsword schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 18:57:
[...]

[...]

Hebben jullie dan uiteindelijk een factuur gekregen van het postbedrijf of gewoon rechtstreeks gevraagd voor een terugvordering van de import fees?

Ik betaalde omgerekend rond de 460 voor digital en 560 voor Disc, betaalden jullie hetzelfde of meer?
Heb Amazon UK gebeld en rechtreeks gevraagd om een teruggave. De klantenservice medewerker vroeg me of er dan geen import fees waren betaald, en ik gaf aan dat ik geen factuur heb gezien waarop import fees vermeld staan. Toen was direct de volgende vraag of ik het bedrag terugestort wilde hebben als gift card tegoed of naar mijn creditcard. Ik heb uiteraard voor het laatste gekozen en kreeg 94 pond (108 euro) teruggestort.

Ik heb er destijds 461 pond betaald (550 euro) voor de disc versie dus uiteindelijk 442 euro betaald.

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-03 16:14
Toen ik gisteren keer was er geen voorraad meer, maar nu net weer wel.
Gelijk besteld voor een vriend van me die al een tijd op zoek is.

• easygoingfox
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 10:27
JeroenV_ schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 16:20:
[...]

Toen ik gisteren keer was er geen voorraad meer, maar nu net weer wel.
Gelijk besteld voor een vriend van me die al een tijd op zoek is.
Dank, ook besteld! :-)

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:34
Mediamarkt Heerhugowaard had zaterdag nog een flinke voorraad staan.
Wel weer een bundel van 699 met allerlei ongevraagde extra's.

• TakeItToTheMax
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 28-03 12:19
Op de PlayStation Store zelf is nu ook de digital op voorraad met extra controller.
Helaas nog niet de disk met 1 controller.
Mick3112 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 16:03:
Mediamarkt Heerhugowaard had zaterdag nog een flinke voorraad staan.
Wel weer een bundel van 699 met allerlei ongevraagde extra's.
Prijs van de bundels daalt toch al. Ook zet de beschikbaarheid van bijna "kale" consoles op direct en amazon de bundels onder druk. Nog een beetje geduld en de dam zal wel breken. Dan zal het wel over en uit zijn met die retailer bundels.

Ook zegt 'bundel' niet zo veel zonder de inhoud te vermelden. Groot verschil tussen plasticrap qware troep, of een game en originele controller.
TakeItToTheMax schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:40:
Op de PlayStation Store zelf is nu ook de digital op voorraad met extra controller.
Helaas nog niet de disk met 1 controller.
Staar je niet blind, of fixeer niet, op het absoluut willen van 1 console en 1 controller. Je ontzegt je misschien maanden plezier omdat je dan misschien te principieel bent. Is misschien niet meer erg van toepassing tegenwoordig nu de voorraden toch op gang komen.

Een extra (originele) controller koop je er sowieso toch zelf bij. Al was het maar om niet afhankelijk te zijn van de batterij van 1 controller, ze ontladen toch relatief snel. Of voor splitscreen multiplayer. Of omdat je een ander kleurtje wil.

Zelf ben ik de enige gebruiker van m'n ps5 en heb hier 3 dualsense liggen in verschillende kleuren. Gewoon fijn om te hebben.

[Voor 3% gewijzigd door Amos_x op 28-02-2023 08:31]

• Jeebo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:11
Nu bij Coolblue PS5 disk zonder poespas (€549,99):

https://www.coolblue.nl/product/865866/playstation-5.html

PS5 disk + tweede controller (€619,99):

https://www.coolblue.nl/p...extra-controller-wit.html

Tevens ook nog andere bundels beschikbaar.

[Voor 47% gewijzigd door Jeebo op 28-02-2023 10:59]

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-03 22:49
Jeebo schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:56:
Nu bij Coolblue PS5 disk zonder poespas (€549,99):

PS5 disk + tweede controller (€619,99):

https://www.coolblue.nl/p...extra-controller-wit.html

Tevens ook nog andere bundels beschikbaar.
Bedankt voor de tip! Zojuist besteld om morgen af te halen :)

Officiële oplaadstation is bij Coolblue wel een stuk duurder, dus die ga ik nog even ergens anders zoeken.

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Nu bij Bol.com, God of War bundel. Net besteld :)

https://www.bol.com/nl/nl...playstation%205&variants=

Bitcoin maxi

• dNyw
Losse disc dagelijks op voorraad bij Coolblue.

Topic kan wel dicht :-)

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:57
Blijkbaar is er tegenwoordig steeds vaker voorraad bij de grotere ketens. Wel fijn, alleen twijfel ik of ik er nu één zal halen of nog even wachten. Gezien mijn enorme backlog op nog de PS3 en PS4, wil ik eerst daar eigenlijk wat meer in afronden.

En dan kan ik tegen de tijd dat vakantiegeld er is weer kijken. Misschien een nieuwe revisie afwachten?

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• cavanta
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:21
Vrijdag schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 11:42:
Blijkbaar is er tegenwoordig steeds vaker voorraad bij de grotere ketens. Wel fijn, alleen twijfel ik of ik er nu één zal halen of nog even wachten. Gezien mijn enorme backlog op nog de PS3 en PS4, wil ik eerst daar eigenlijk wat meer in afronden.

En dan kan ik tegen de tijd dat vakantiegeld er is weer kijken. Misschien een nieuwe revisie afwachten?
Of anders op de PS6 wachten?

Keuze lijkt mij gemakkelijk, wil je er één, dan koop je er één. Wil je hem nog niet, koop je hem nog niet.
Wachten op een nieuwe upgrade kan altijd, er komen altijd nieuwe versies etc. uit.

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:53
cavanta schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:19:
[...]

Keuze lijkt mij gemakkelijk, wil je er één, dan koop je er één. Wil je hem nog niet, koop je hem nog niet.
Wachten op een nieuwe upgrade kan altijd, er komen altijd nieuwe versies etc. uit.
Precies zo denk ik er ook over. Zo vaak in dit topic gezien. Ja ik wacht hier op, of dit te duur. Nu zijn ze er eindelijk is er nog een reden om niet te kopen.

Heel simpel als je er 1 wilt, had je er al lang 1.

• Vrijdag
cavanta schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:19:
[...]

Mja, dat kan ook nog. Misschien wel de PS7 Pro Extreme Superslim :+

Aux serieux: Het is meer dat ik zie dat de console steeds beter beschikbaar is (staat nu al zowat een hele werkweek beschikbaar bij Bol). Dat vind ik wel een fijn idee, want als ik dan toch tot aanschaf over wil gaan (binnen afzienbare tijd, waarschijnlijk wel dit jaar), dan hoef ik niet obscure Telegramkanalen, scalpers of tweedehands te kijken.

Ik ben zo iemand die gewoon een (web)winkel wil binnenlopen en er eentje van een stapel pakken. Zonder rare fratsen als flutaccessoires of "startklaar" ofzo.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• cavanta
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:21
Vrijdag schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:34:
[...]

Mja, dat kan ook nog. Misschien wel de PS7 Pro Extreme Superslim :+

Aux serieux: Het is meer dat ik zie dat de console steeds beter beschikbaar is (staat nu al zowat een hele werkweek beschikbaar bij Bol). Dat vind ik wel een fijn idee, want als ik dan toch tot aanschaf over wil gaan (binnen afzienbare tijd, waarschijnlijk wel dit jaar), dan hoef ik niet obscure Telegramkanalen, scalpers of tweedehands te kijken.

Ik ben zo iemand die gewoon een (web)winkel wil binnenlopen en er eentje van een stapel pakken. Zonder rare fratsen als flutaccessoires of "startklaar" ofzo.
Begrijpelijk, maar hier maak ik dan ook uit op dat je hem nu gewoon nog niet echt wil :P.
Prima natuurlijk gewoon lekker halen wanneer je hem wel wil!

• oef!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-03 15:26
In Enschede bij de Intertoys staan vanilla ps5 disc versies voor €549,-

(en hot wheels day one edition voor Series voor 15,-)

• Thomba175
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-03 21:49
Bij Playstation zelf nu disk met 1 controller, disk met 2 controller, disk met GOW en digital met 2 controllers op voorraad.

[Voor 58% gewijzigd door Thomba175 op 03-03-2023 19:22]

• snippiestgem
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-03 13:45
In Hengelo (OV) bij de Intertoys staat de disk-versie met 1 controller voor 550 euro achter de kassa.

• zagor
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 09-03 16:28
Thomba175 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 19:21:
Bij Playstation zelf nu disk met 1 controller, disk met 2 controller, disk met GOW en digital met 2 controllers op voorraad.

[Afbeelding]
Ik heb het laatste item van Disc Edition gekocht met twee controllers één :) Eén op de manier van levering d:)b

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
https://www.bcc.nl/gaming...ystation-5-console/332076

Barebones disc versie bij BCC voor €549,-

Acties:
  • +2Henk 'm!

• tippie62
  • Laatst online: 14:15

• DenHond
Bij Dreamland (be)
Digital + 2 controllers €509
Disk + God of War €599
Disk + Gotham Knights €588
Disk + Marvel’s Midnight Suns €599

Online + beperkte winkelvoorraad.

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Afgelopen weekend een met disc in de winkel (intertoys) gescoord. Er een fysieke God of War: Ragnarok bij genomen (downloadcode voelt niet oke bij dat God of War pakket als je een discversie vd PS5 koopt)
Lekker ouderwets en geen zin in niet thuis zijn bij bezorging of alsnog na kopen wachten tot ie er is.
De tekorten lijken wel zo'n beetje opgelost :)

[Voor 9% gewijzigd door Mutatie op 10-03-2023 00:57]

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
oops

[Voor 98% gewijzigd door Mutatie op 10-03-2023 00:56]

• Yakumos
  • Laatst online: 30-03 15:36

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Levering goed gegaan?

Ik wil er een voor een kameraad bestellen maar eigenlijk wel zeker weten of er ook geleverd wordt door BCC

Acties:
  • +2Henk 'm!

• tippie62
  • Laatst online: 14:15
Sipio schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 09:07:
[...]

Levering goed gegaan?

Ik wil er een voor een kameraad bestellen maar eigenlijk wel zeker weten of er ook geleverd wordt door BCC
ik heb hem gister binnen gekregen en draait als een zonnetje😀

• dNyw
Sipio schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 09:07:
[...]

Levering goed gegaan?

Waarom zal het bij BCC mis gaan?

• Sipio
  • Niet online
dNyw schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 12:00:
[...]

Waarom zal het bij BCC mis gaan?
Zelf geen idee maar ik meen in het verleden wel eens gelezen te hebben van wel.

En aangezien ik voor een ander ga bestellen hoop ik wel dat het ook gelijk goed gaat, beetje zekerheid is nooit weg ;)

• jongetje
Sipio schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 12:16:
[...]

Zelf geen idee maar ik meen in het verleden wel eens gelezen te hebben van wel.

En aangezien ik voor een ander ga bestellen hoop ik wel dat het ook gelijk goed gaat, beetje zekerheid is nooit weg ;)
Dan haal je hem toch in de winkel af?

• Sipio
  • Niet online
jongetje schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 12:18:
[...]

Dan haal je hem toch in de winkel af?
Geen BCC in mijn stad en heb zelf ook geen vervoer.

De persoon waar ik voor ga bestellen kan het wegens bepaalde omstandigheden zelf niet doen, en ik wil hem tot op zekere hoogte wel tegemoet komen maar ook niet te, dat heeft mij in het verleden al genoeg narigheid opgeleverd met hem :P

Maar het zal wel goed komen

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 30-03 20:46
Ik heb afgelopen week mijn ps5 binnengekregen van Nedgame, disk versie zonder acc.

PS5 aangesloten en het viel mij direct op dat de ventilator een hoog resonerende geluid geeft. Het komt ook echt weg van de ventilator want als de ventilator stil staat hoor ik het niet.

Ervaren meer mensen dit zelfde geluid?

Ik heb een andere ps5 besteld in de hoop dat er een andere fan inzit en dat het geluid minder op de voorgrond aanwezig is. Dat je de PS5 enigzins hoort prima maar het hoge toongeluid is lastig te negeren.

De Xbox series X die ik heb verkocht was echt muis en muisstil.

[Voor 15% gewijzigd door rutgergron op 10-03-2023 15:24]

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:26
Vraagje, ik speel eigenlijk vooral alleen FIFA, soms een Need For Speed game die me aanspreekt en op dit moment veel Apex Legends.

Ik heb FIFA 23 digitaal, Apex Legends is natuurlijk al free en Need For Speed die ik nu speel ook digitaal gekocht.

Ik neig daarom naar het aanschaffen van een PS5 digital edition. Want ik ben geen groot gamer en heb nog nooit een spel verkocht (ja een PS3 met spellen omdat ik naar 4 ging).

Is het dan verstandig om inderdaad lekker digital edition te kopen? Die 2/3 spellen die ik jaarlijks koop heeft dan toch echt geen meerwaarde voor een disc...?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• evil_lemon
  • Nu online
Sleehond schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 13:55:
Vraagje, ik speel eigenlijk vooral alleen FIFA, soms een Need For Speed game die me aanspreekt en op dit moment veel Apex Legends.

Ik heb FIFA 23 digitaal, Apex Legends is natuurlijk al free en Need For Speed die ik nu speel ook digitaal gekocht.

Ik neig daarom naar het aanschaffen van een PS5 digital edition. Want ik ben geen groot gamer en heb nog nooit een spel verkocht (ja een PS3 met spellen omdat ik naar 4 ging).

Is het dan verstandig om inderdaad lekker digital edition te kopen? Die 2/3 spellen die ik jaarlijks koop heeft dan toch echt geen meerwaarde voor een disc...?
Het ligt er een beetje aan wat je zelf wil. Volgens mij is de nieuwe FIFA elk jaar enkele maanden 80 euro digitaal, terwijl je hem tegen die tijd (en zelfs op launch) in de winkel voor een paar tientjes minder kan krijgen. Uiteindelijk zul je nu dus iets goedkoper uit zijn, maar zijn je games iets duurder. Als je echt maar 2-3 games per jaar besteld dan zal het uiteindelijk qua prijs niet mega veel verschil maken. Voordeel van digitale is dan bijvoorbeeld dat je geen schijfjes hoeft te wisselen. Dus voor de prijs hoef je t denk ik niet te doen, dan zou ik kijken wat je zelf handiger vindt

• Sleehond
evil_lemon schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 14:13:
[...]

Het ligt er een beetje aan wat je zelf wil. Volgens mij is de nieuwe FIFA elk jaar enkele maanden 80 euro digitaal, terwijl je hem tegen die tijd (en zelfs op launch) in de winkel voor een paar tientjes minder kan krijgen. Uiteindelijk zul je nu dus iets goedkoper uit zijn, maar zijn je games iets duurder. Als je echt maar 2-3 games per jaar besteld dan zal het uiteindelijk qua prijs niet mega veel verschil maken. Voordeel van digitale is dan bijvoorbeeld dat je geen schijfjes hoeft te wisselen. Dus voor de prijs hoef je t denk ik niet te doen, dan zou ik kijken wat je zelf handiger vindt
Ja het is dus wel echt een beetje stuivertje wisselen. Een disc editie is misschien qua verkoop waarde in de toekomst wel weer fijn...

• dNyw
rutgergron schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 13:21:
Ik heb afgelopen week mijn ps5 binnengekregen van Nedgame, disk versie zonder acc.

PS5 aangesloten en het viel mij direct op dat de ventilator een hoog resonerende geluid geeft. Het komt ook echt weg van de ventilator want als de ventilator stil staat hoor ik het niet.

Ervaren meer mensen dit zelfde geluid?

Ik heb een andere ps5 besteld in de hoop dat er een andere fan inzit of dat het geluid minder op de voorgrond aanwezig is. De Xbox series X die ik heb verkocht was echt muis en muisstil.
Het is een loterij, grote kans dat je een nidec fan hebt.

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-03 22:11
Er zijn weer wat GoW bundels beschikbaar bij Coolblue: https://www.coolblue.nl/consoles/playstation5

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:24
Afgelopen vrijdag twijfelde ik over de aanschaf van een PS5 (disc edition). Het was bij diverse winkels te koop. Zaterdagochtend zag ik 'm alleen nog bij BCC, dus direct besteld. Niet lang daarna was ie daar ook al uitverkocht. :+ Het wordt vanmiddag bezorgd. oOo

Het gaat blijkbaar hard, of de winkels krijgen telkens een paar stuks binnen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jongetje
Mawlana schreef op maandag 13 maart 2023 @ 13:32:
Het gaat blijkbaar hard, of de winkels krijgen telkens een paar stuks binnen.
Wat is hard? Ik vind van dinsdag t/m zaterdag best lang op voorraad bij BCC. Bol.com heeft ook wat voorraad en zo groeit dat langzaam omdat er ook steeds meer mensen inmiddels wel 1 hebben.

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:24
jongetje schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:29:
[...]

Wat is hard? Ik vind van dinsdag t/m zaterdag best lang op voorraad bij BCC. Bol.com heeft ook wat voorraad en zo groeit dat langzaam omdat er ook steeds meer mensen inmiddels wel 1 hebben.
Ik weet nog dat ik me afgelopen vrijdag moest inhouden om niet te lachen toen m'n vrouw zei dat ze een ps5 wil. Ik zat in m'n hoofd nog met de slechte beschikbaarheid en de hoge prijzen in m'n hoofd. Als ik dan van de ene op de andere dag zie dat ze overal uitverkocht raken, dan krijg ik inderdaad het gevoel dat het hard gaat.

Maar het valt dus tegenwoordig mee. :P

• erictw81
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 25-03 02:30
Mawlana schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:07:
[...]

Ik weet nog dat ik me afgelopen vrijdag moest inhouden om niet te lachen toen m'n vrouw zei dat ze een ps5 wil. Ik zat in m'n hoofd nog met de slechte beschikbaarheid en de hoge prijzen in m'n hoofd. Als ik dan van de ene op de andere dag zie dat ze overal uitverkocht raken, dan krijg ik inderdaad het gevoel dat het hard gaat.

Maar het valt dus tegenwoordig mee. :P
Het valt inderdaad mee tegenwoordig hij is al weken constant op voorraad via playstation direct. Dus als je hem daar besteld heb je hem deze week nog.

https://direct.playstation.com/nl-nl/hardware/ps5

• jongetje
Coolblue, gamemania, bol.com, Intertoys, Nedgame, Mediamarkt (met een grotere bundel) en Amazone.nl hebben hem ook op voorraad. Heb je hem nog sneller dan via playstation direct en krijg je er direct ook wat service bij.

[Voor 22% gewijzigd door jongetje op 13-03-2023 17:32]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dNyw

• Vrijdag
Bij Bol is de GoW bundel nu maarliefst twee Euro goedkoper dan vorige week. Wie het kleine niet eert undsoweiter :P

https://www.bol.com/nl/nl...ad-code/9300000127981165/

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 28-03 21:01
Ps5 digital bij amazon.fr te koop voor €550. Wel vreemd aangezien de disc ook €550 kost. Hoe groot is de kans dat Amazon later €100 verschil terug geeft?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dNyw
krablander schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 18:06:
Ps5 digital bij amazon.fr te koop voor €550. Wel vreemd aangezien de disc ook €550 kost. Hoe groot is de kans dat Amazon later €100 verschil terug geeft?
Niet. Fransen zijn taai.

• dNyw

• Vrijdag
De GoW bundel is daar nu €613,- Maar als je hier de PS4 versie haalt (met PS5 upgrade), ben je nog goedkoper uit: https://www.allyourgames.nl/ps4-god-of-war-ragnarok.html

Van die paar euro kan je toch nog mooi vijf minuten extra douchen :+

• Vrijdag
https://www.nedgame.nl/pl...-war-ragnarok/6106432988/

Laagste prijs met deze bundel vziw.

/edit: Nu zelfs voor €598,-

[Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 21-03-2023 12:29]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-03 21:33
Ze zijn nu echt wel heel goed beschikbaar, gisteren in Mediamarkt (Gent) lager er zeker 30.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13:58
https://www.bol.com/nl/nl...ad-code/9300000127981165/

€589,99 voor Disc editie + God of War Ragnarok code.

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:02

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

lapino schreef op zondag 19 maart 2023 @ 09:52:
Ze zijn nu echt wel heel goed beschikbaar, gisteren in Mediamarkt (Gent) lager er zeker 30.
Nog steeds bundels of ook normale "kale" ps5 edities?

Systeem specs

• Sleehond
lapino schreef op zondag 19 maart 2023 @ 09:52:
Met name bundels zeker of ook kale disc versies?

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-03 21:33
Denk dat het incl 1 game was maar niet gecontroleerd

• evil_lemon
  • Nu online
Sleehond schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 12:57:
[...]

Zowel Mediamarkt als Bol bieden online een PS5 aan zonder bundel voor 549.99 (en dat waren de eerste twee winkels die ik keek, zo zijn er inmiddels nog veel meer). Mocht je interesse hebben in GOW Ragnarok, dan kun je voor 30 euro meer die bundel krijgen bij bol, dat is een prima deal voor die game. De tijden van bundels hebben we geloof ik redelijk achter ons gelaten (Sony's eigen bundels met één game erbij als uitzondering, maar dat is voor mijn gevoel toch anders).

• Sleehond
https://www.mediamarkt.nl...on-5-console-1743726.html

Ik zie het al, als je daar selecteert op ophalen, is hij in bizar veel winkels direct vandaag nog beschikbaar (disc versie kaal zonder game)

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-03 22:02
Sony zelf niet te vergeten, ook al best lang beschikbaar:
https://direct.playstation.com/nl-nl/hardware/ps5

Tijden van schaarste lijken daarmee voor deze uitvoering tot een einde te zijn gekomen :)

• jongetje
Sleehond schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 12:57:
[...]

Er is iets magisch op dit forum, de pricewatch (en eigen initiatief): uitvoering: Sony PlayStation 5 Wit, Zwart

• Sleehond
jongetje schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 15:07:
[...]

Er is iets magisch op dit forum, de pricewatch (en eigen initiatief): uitvoering: Sony PlayStation 5 Wit, Zwart
Dank, maar ik had zelf het antwoord al gegeven dat er grootschalig kale disc versie beschikbaar is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:12
Deze week voor het eerst ook grote aantallen in schappen van 2 MediaMarkt's zien liggen. Ben benieuwd of we na 2,5 jaar eindelijk het punt hebben bereikt dat er voldoende is, óf dat er een paar flinke containers zijn aangekomen en alles zo weer op is....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jonasken
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-03 07:18
Dennisdn schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 07:08:
Deze week voor het eerst ook grote aantallen in schappen van 2 MediaMarkt's zien liggen. Ben benieuwd of we na 2,5 jaar eindelijk het punt hebben bereikt dat er voldoende is, óf dat er een paar flinke containers zijn aangekomen en alles zo weer op is....
De tijden van tekorten zijn al lang voorbij. Ze gaan altijd wel ergens in voorraad zijn.

PSN: Jonasken

Pagina: 1 ... 548 549 550 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee