Every Game has A Story, Only One is A Legend.
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 09:03
The best is yet to come
Cheers, voor 739 de pro besteld, de TV heb ik er nog niet voor (lg C8) maar die gaat er eerdaags ook nog wel komen.Dean Martin schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 10:56:
De Playstations zijn alleen vandaag in sale bij Bol (voor select leden)! Pro: €739 slim disc: €479
Idem!Sipio schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 13:01:
[...]
Cheers, voor 739 de pro besteld, de TV heb ik er nog niet voor (lg C8) maar die gaat er eerdaags ook nog wel komen.
The best is yet to come
De slim-disc zie ik niet (meer) bij Bol.Dean Martin schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 10:56:
De Playstations zijn alleen vandaag in sale bij Bol (voor select leden)! Pro: €739 slim disc: €479
Wél bij Coolblue voor 489,00 ...
(... en die is inclusief Ghost of Yotei.)
... en die heb ik dan maar besteld.
[ Voor 5% gewijzigd door zetje01 op 21-02-2026 13:44 ]
Als het je (tijdelijk) om 120fps zou gaan, de C8 ondersteund 1080p@120hz.Sipio schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 13:01:
[...]
Cheers, voor 739 de pro besteld, de TV heb ik er nog niet voor (lg C8) maar die gaat er eerdaags ook nog wel komen.
Nah 120 fps ga ik maar niet proberen, dan is 60 fps straks weer niksToFast schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 16:25:
[...]
Als het je (tijdelijk) om 120fps zou gaan, de C8 ondersteund 1080p@120hz.
Maar tnx voor de tip
Oeps verkeerd gelezen dacht dat je 4k met 120hz bedoeldeToFast schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 16:25:
[...]
Als het je (tijdelijk) om 120fps zou gaan, de C8 ondersteund 1080p@120hz.
[ Voor 22% gewijzigd door Carlos0_0 op 21-02-2026 17:43 ]
Mis je alleen VRR toch?Sipio schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 13:01:
[...]
Maar mijn idee wel en ik speel op het moment toch geen games die ik per se op 40 fps zou willen spelen.
Ik was een poosje terug wel aan assassin's creed shadows begonnen op performance mode op mijn PS5, geen idee eigenlijk of de Pro daar iets beters kan doen anders wacht ik daar gewoon weer mee tot er ook een nieuwe tv komt.
Bij iedere cutscene heb ik flinke haperingen, krijg het idee dat de m.2 ssd aan het begeven is. Heb inmiddels Spiderman 2 naar de interne ssd verplaatst en dan werkt alles perfect.
Overige spellen die opgeslagen zijn op de m.2 ssd werken gewoon goed.
PSN : Geraedus
Helaas klopt dat bij Ark niet zo te zien, ben misschien te laat... Dit ter info
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ark bij mij ook niet inderdaad, alleen dat andere spel.CLB schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 20:35:
Ark: Survival Evolved en 2XKO zouden gratis zijn voor iedereen, ook zonder PS Plus
Helaas klopt dat bij Ark niet zo te zien, ben misschien te laat... Dit ter info
Nu is de prijs 71,99 en de afgelopen tijd geen leuke promos.. gezien.
Wat verwachten jullie.
Mijne loopt af in maart..
Een moment, ik haal ff mijn tarot kaarten van zolder.R.G schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 21:19:
Kunnen we nog een psn + deal verwachten?
Wat verwachten jullie.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik heb er nu zo’n vier uurtjes in zitten en het bevalt tot nu toe erg goed.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
Het ziet er een beetje uit als een vreemde, net iets te kleurrijke mix van mappen van Black Ops, afgekeurde assets van Mirrors Edge, Unreal Tournament wapens en jaren tachtig colour blocking. Ik geef toe, het is weer eens wat anders dan paarse cartoonsmirks qua stijl maar ik word er niet enthousiast van.Amaze86 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 18:43:
Marathon - 40 mins of new gameplay footage
[YouTube: Bungie's Sci-Fi Shooter You Can Play in 4 Days - MARATHON]
Maar ik ben toch niet de doelgroep want ik heb niks met battle royale pvp extraction looter shooters. Wie weet wordt dit wel een daverend succes, zou zomaar kunnen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hij doet 't!zetje01 schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 13:37:
[...]
De slim-disc zie ik niet (meer) bij Bol.
Wél bij Coolblue voor 489,00 ...
(... en die is inclusief Ghost of Yotei.)
... en die heb ik dan maar besteld.
Gekocht omdat:
- Mijn Series S is ruim 5 jaar oud (en kan zomaar opeens dood gaan)
- Mijn GamePass loopt over een paar maanden af (dus het plan was sowieso al om weer eens PS te spelen)
- Als ik de tech-berichten zo lees, zie ik PS (en andere tech) in de toekomst alleen maar duurder worden
- Ik ben geen fanboy; ik vind zowel Xbox als PS prima apparaten (méér dan prima, zelfs)
Premium is nu € 100 ipv € 152. Wel alleen voor nieuwe leden, dus die kan je niet stacken. Geen idee tot wanneer die aanbieding loopt.R.G schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 21:19:
Kunnen we nog een psn + deal verwachten?
Wat verwachten jullie.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
T/m 26-2.Hulleman schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 08:08:
[...]
Premium is nu € 100 ipv € 152. Wel alleen voor nieuwe leden, dus die kan je niet stacken. Geen idee tot wanneer die aanbieding loopt.
The best is yet to come
Die is wel degelijk te stacken:Hulleman schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 08:08:
[...]
Premium is nu € 100 ipv € 152. Wel alleen voor nieuwe leden, dus die kan je niet stacken. Geen idee tot wanneer die aanbieding loopt.
Making changes to your membership plan
You can purchase a new membership that will start when your existing plan ends – so if you’re eligible for an unmissable deal on a PlayStation Plus membership, you can take advantage of the special price and keep your membership active for longer. The new membership period will begin as soon as your current plan ends.To upgrade your membership plan to PlayStation Plus Extra or Premium, you just need to purchase a membership at that level. You will pay a pro-rated fee to bring your payments to the level of your new plan for the remainder of the paid membership period.
To change from your current plan to a lower tier plan, sign-in to the account settings page for your account for PlayStation Network and choose the Subscriptions tab to manage your PlayStation Plus membership plan. Your membership will continue on a lower tier plan after the next payment date.
Ik krijg de aanbieding niet te zien als ik inlog met een lopend premium abonnement. Niet via de app op mijn telefoon als via chrome op mijn PC. Vandaar mijn conclusie dat deze aanbieding niet te stacken is. Volgens mij is dit ook niet te stacken vanaf een lagere tier, maar betaal je naar rato om het lopende abonnement te upgraden voor de resterende tijd. Althans, zo lees ik dat wel in de tekst die je aanhaalt.
[ Voor 31% gewijzigd door Hulleman op 24-02-2026 08:51 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
[ Voor 96% gewijzigd door Martinus op 24-02-2026 13:27 ]
no comment
Ik Kan upgraden naar premieum voor 8-10 euro voor paar dagen..Hulleman schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 08:08:
[...]
Krijg ik dan de 100 upgrade zichtbaar?
Of moet het expired zijn? Dan zou de premium upgrade Dom zijn?
Komop @rutgergron probeer na te denken of je gebruikt maakt van je Playstation als stap 1.R.G schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 13:42:
[...]
Ik Kan upgraden naar premieum voor 8-10 euro voor paar dagen..
Krijg ik dan de 100 upgrade zichtbaar?
Of moet het expired zijn? Dan zou de premium upgrade Dom zijn?
Daarna Stap 2: Heb je interesse hebt in de catalogus aan games die Premium te bieden heeft.
Stap 3: Heb je eventueel interesse in een portal, dan bied Premium cloud gaming.
3x NEE? Heel dom om voor premium te gaan. Je escape is voor de 4e keer alles verkopen.
Haha is hij dat, dan zegt het alles.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 13:47:
[...]
Komop @rutgergron probeer na te denken of je gebruikt maakt van je Playstation als stap 1.
Daarna Stap 2: Heb je interesse hebt in de catalogus aan games die Premium te bieden heeft.
Stap 3: Heb je eventueel interesse in een portal, dan bied Premium cloud gaming.
3x NEE? Heel dom om voor premium te gaan. Je escape is voor de 4e keer alles verkopen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Het vermoeden bestaat. Aan de andere kant nog geen geklaag gezien maar vooral zeer “doordachte” vragen.
Wolverine is mijn favo character uit de jaren 90 X-men cartoons en comics, dus hoop dat ze er wat speciaals van maken.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Gta waarschijnlijk plus focus op het spel zo snel mogelijk en hopelijk zo netjes mogelijk afmaken.evil_lemon schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 18:47:
Cool! Ik vraag me wel af waarom je deze datum nu dropt en niet in de state of play van een paar weken geleden om die nog beter te maken, maar dat zal wel aan mij liggen
Beetje positieve PR afleiding van de Bluepoint studio sluiting misschien. Ze zullen wel een lawine aan negatieve comments hebben gekregen op hun socials (en terecht ook).evil_lemon schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 18:47:
Cool! Ik vraag me wel af waarom je deze datum nu dropt en niet in de state of play van een paar weken geleden om die nog beter te maken, maar dat zal wel aan mij liggen
Wat heeft dat met de State of Play te maken? Deze aankondiging had prima als uitsmijter kunnen dienen inclusief nieuwe gameplay beelden, ipv Sons of SpartaPsyonara schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 18:51:
[...]
Gta waarschijnlijk plus focus op het spel zo snel mogelijk en hopelijk zo netjes mogelijk afmaken.
Denk dat het op dit moment niet uitmaakt of het nou wel of niet binnen state of play was gepresenteerd.kwdtje schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 19:03:
[...]
Wat heeft dat met de State of Play te maken? Deze aankondiging had prima als uitsmijter kunnen dienen inclusief nieuwe gameplay beelden, ipv Sons of Sparta
Horizon spinoff was ook een week van te voren aan gekondigt.
Plus dit word een druk jaar.
Ja ze waren een tijdje stil, niks gepost.kazuka schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 19:02:
[...]
Beetje positieve PR afleiding van de Bluepoint studio sluiting misschien. Ze zullen wel een lawine aan negatieve comments hebben gekregen op hun socials (en terecht ook).
Geen nieuwe trailer oid ?
Maar goed,
Resident Evil 9 (feb)
Pragmata (april)
007 First Light (mei)
-- Zomerstop --
Wolverine
Ik zit wel goed de komende maanden.
Kan een mooi jaar worden!
P.S Hoop trouwens ook op een meer lineaire campaign.
Dit lijkt inderdaad een hele logische verklaring, ze hadden even een positief nieuwtje nodig dus dan gooien we deze releasedatum maar online.kazuka schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 19:02:
[...]
Beetje positieve PR afleiding van de Bluepoint studio sluiting misschien. Ze zullen wel een lawine aan negatieve comments hebben gekregen op hun socials (en terecht ook).
Nicezetje01 schreef op maandag 23 februari 2026 @ 21:15:
[...]
Hij doet 't!
Gekocht omdat:
- Mijn Series S is ruim 5 jaar oud (en kan zomaar opeens dood gaan)
- Mijn GamePass loopt over een paar maanden af (dus het plan was sowieso al om weer eens PS te spelen)
- Als ik de tech-berichten zo lees, zie ik PS (en andere tech) in de toekomst alleen maar duurder worden
- Ik ben geen fanboy; ik vind zowel Xbox als PS prima apparaten (méér dan prima, zelfs)
Hier tot op heden nog pech, mijn Pro zou afgelopen maandag bezorgd worden maar helaas, lang leve PostNL
Wel contact gehad met Bol (die gaan nu een onderzoek instellen, duurt minimaal 4 dagen) en PostNL houd vol dat hij nog wel komt maar ik zie het niet snel goed komen.
/f/image/wJqupxTCscJ4iJVL7oJQniSJ.png?f=fotoalbum_large)
Mooie acties nu ook bij Bol voor de LG oleds maar laat maar ff.
[ Voor 4% gewijzigd door Sipio op 25-02-2026 12:16 ]
Wil je niet bang maken. Maar had dit ook ooit. Exact dezelfde melding ook! En toen was mijn pakket zoek geraakt.Sipio schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 12:13:
[...]
Nice![]()
Hier tot op heden nog pech, mijn Pro zou afgelopen maandag bezorgd worden maar helaas, lang leve PostNL
Wel contact gehad met Bol (die gaan nu een onderzoek instellen, duurt minimaal 4 dagen) en PostNL houd vol dat hij nog wel komt maar ik zie het niet snel goed komen.
[Afbeelding]
Hoop voor jou dat je het alsnog snel binnenkrijgt.
Tnx, ja ik zal ook heel eerlijk zijn, toen ie maandagavond niet kwam had ik al het vermoeden dat ie ook niet meer gaat komen, vandaar eigenlijk gelijk al contact gezocht met Bol.Sefaex schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 12:30:
[...]
Wil je niet bang maken. Maar had dit ook ooit. Exact dezelfde melding ook! En toen was mijn pakket zoek geraakt.
Hoop voor jou dat je het alsnog snel binnenkrijgt.
We wachten maar af...
(was net aan het pauzeren thuis van mijn werk, er werd aangebeld en ik zie een grote witte bus staan en een PostNL jas, maar bleek de onder buurvrouw te zijn die een pakketje kreeg, ze was haar sleutels vergeten)
Ik had hetzelfde (en zelfde moment besteld), maar hier is hij aangekomen gister. Dus er is hoop. En anders leveren ze vast alsnog wel een nieuwe.Sipio schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 12:37:
[...]
Tnx, ja ik zal ook heel eerlijk zijn, toen ie maandagavond niet kwam had ik al het vermoeden dat ie ook niet meer gaat komen, vandaar eigenlijk gelijk al contact gezocht met Bol.
We wachten maar af...
(was net aan het pauzeren thuis van mijn werk, er werd aangebeld en ik zie een grote witte bus staan en een PostNL jas, maar bleek de onder buurvrouw te zijn die een pakketje kreeg, ze was haar sleutels vergeten)
The best is yet to come
Was vroeger een PC-gamer (jaren '90 en '00), daarna vrij weinig gegamet, maar via Stadia weer opgepakt en toen dat ermee stopte verder gegaan met een xbox (incl gamepass). Verder nog nooit een PS gehad, dus kan mijn lol wel op met PS+ met Spiderman, Gran Turismo, Ratchet & Clank, Uncharted, Last of Us, etc
Verbaasde me een beetje hoe groot het apparaat is, bijna de helft hoger dan een Series X of zo. Voor de rest even wennen aan de userinterface, maar ziet er prima uit. Spiderman 1 (remastered) en Gran Turismo beide een uurtje gespeeld; ik zie al dat ik me met dit apparaat goed ga amuseren
Dus jij persoonlijk hebt ervoor gezorgd dat minstens een hand vol tweakers afgelopen weekend een PS5 hebben gekocht.sewer schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 13:17:
Zal me hier ook maar eens melden, want sinds gisteren een PS5 Pro (van een andere winkel dan Bol), en nu een jaartje PS+ Premium (aanbieding van 99 euro, tot morgen geldig) en Gran Turismo erbij gekocht (nu 40 euro, ook tot morgen).
Was vroeger een PC-gamer (jaren '90 en '00), daarna vrij weinig gegamet, maar via Stadia weer opgepakt en toen dat ermee stopte verder gegaan met een xbox (incl gamepass). Verder nog nooit een PS gehad, dus kan mijn lol wel op met PS+ met Spiderman, Gran Turismo, Ratchet & Clank, Uncharted, Last of Us, etc
Verbaasde me een beetje hoe groot het apparaat is, bijna de helft hoger dan een Series X of zo. Voor de rest even wennen aan de userinterface, maar ziet er prima uit. Spiderman 1 (remastered) en Gran Turismo beide een uurtje gespeeld; ik zie al dat ik me met dit apparaat goed ga amuseren
U doet zeker niet de support-afhandeling?
Oh, ik zou me zooo zenuwachtig maken.Sipio schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 12:13:
[...]
Nice![]()
[Afbeelding]
Hoop dat 't goed komt!
Onlangs ook een 2e hands Playstation Portal op de kop getikt. Hiermee naar tevredenheid binnenshuis kunnen gamen (wel na wat tweaken aan de wifi in huis).jpg97 schreef op maandag 9 februari 2026 @ 12:00:
Hoi, ik kom me hier ook maar even melden.
Na vroeger jarenlang gegamed te hebben op verschillende consoles (ik heb het hele playstation gamma doorlopen) waren mijn favoriete consoles de Microsoft consoles. Maar sinds de xbox One werd het gamen minder.
Sinds kort een PS5 en hier hervind ik de zin om te gamen weer helemaal met games zoals Detroit become human, WipeOut, Final Fantasy 7 remake en Uncharted.
Hierdoor ben ik ook overstag gegaan om Playstation Plus te nemen (ook omdat ik in de huiskamer nog een PS4 pro heb, en de savegames over en weer wil kunnen gebruiken). Vanavond het cloud gamen eens testen
Ik heb een tijd geleden ook een tweedehands Playstation Portal gekocht maar nog niet veel op gespeeld. Merkte wel wat lag maar omdat ik Jusant aan het spelen was geen last van gehad aangezien timing daar toch niet heel belangrijk is.jpg97 schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 14:55:
[...]
Onlangs ook een 2e hands Playstation Portal op de kop getikt. Hiermee naar tevredenheid binnenshuis kunnen gamen (wel na wat tweaken aan de wifi in huis).
Ben nu Clair Obscur: Expedition 33 aan het spelen waar timing wel belangrijk is vanwege dodge, parry en QTE.
Welke tweaks heb jij op je wifi gedaan? En dat ging er dan om om zo min mogelijk lag te hebben ga ik vanuit?
Er zijn een aantal kleine tweaks die je kunt doet. Zorgen dat je 5,0ghz signaal niet op een te druk kanaal zit. Je kunt je router de PS Portal prioriteren middels QoS (niet alle routers ondersteunen dit). Belangrijker is om te zorgen voor een volledig bedraad netwerk. Dus je PS5 bedraad aansluiten op je router. Mocht je een mesh systeem gebruiken, zorg er dan voor dat ze onderling bedraad zijn verbonden, dus niet via de wifi backhaul.Vliegvlug schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 15:46:
[...]
Ik heb een tijd geleden ook een tweedehands Playstation Portal gekocht maar nog niet veel op gespeeld. Merkte wel wat lag maar omdat ik Jusant aan het spelen was geen last van gehad aangezien timing daar toch niet heel belangrijk is.
Ben nu Clair Obscur: Expedition 33 aan het spelen waar timing wel belangrijk is vanwege dodge, parry en QTE.
Welke tweaks heb jij op je wifi gedaan? En dat ging er dan om om zo min mogelijk lag te hebben ga ik vanuit?
De Portal zal altijd lag hebben tov native game op de PS5. Bij Expedtion 33 komt parry/dodge heel nauwkeurig. Dat kan op prima met de Portal, maar zal net een andere timing vergen dan native op de PS5.
Zal daar eens naar kijken, ik heb aan 5GHz nooit iets bewust ingesteld eigenlijk en met QoS helemaal niet bezig geweest.Hulleman schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 15:55:
[...]
Er zijn een aantal kleine tweaks die je kunt doet. Zorgen dat je 5,0ghz signaal niet op een te druk kanaal zit. Je kunt je router de PS Portal prioriteren middels QoS (niet alle routers ondersteunen dit).
Ik heb een Ubiquiti netwerk dus kan daar vast wel het een en ander aan instellen.
De PS5 is bedraad aangesloten evenals alle AP’s en mesh heb ik bewust uitgezet dus dat zit al goed!Belangrijker is om te zorgen voor een volledig bedraad netwerk. Dus je PS5 bedraad aansluiten op je router. Mocht je een mesh systeem gebruiken, zorg er dan voor dat ze onderling bedraad zijn verbonden, dus niet via de wifi backhaul.
Ja klopt. Dodge is 0.22s en parry zelfs maar 0.15sDe Portal zal altijd lag hebben tov native game op de PS5. Bij Expedtion 33 komt parry/dodge heel nauwkeurig.
Ai, denk dat ik het dan maar oversla want vind het nu al moeilijk genoeg! En dan heb ik het over dodge, parry waag ik me maar heel af en toe aan.Dat kan op prima met de Portal, maar zal net een andere timing vergen dan native op de PS5.
Hoewel, meestal ben ik volgens mij iets te vroeg dus dan zou wat lag kunnen helpen!
Maar om nu die hele game op de Portal te spelen zie ik eigenlijk ook niet zitten.
Dat lijkt mij voldoende voor een goede ervaring met de Portal. Je kunt nog kijken naar het 5Ghz kanaal. Zelf heb ik een bedraad TP-link mesh systeem en daar kan ik het kanaal niet zelf kiezen, dat doet de software van de TP-link. Een beperking, maar bij mij is de ervaring op de Portal goed. Dat is niet altijd zo geweest, maar Sony heeft diverse updates voor de Portal uitgebracht die de ervaring aanzienlijk verbetert hebben.Vliegvlug schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 16:14:
[...]
De PS5 is bedraad aangesloten evenals alle AP’s en mesh heb ik bewust uitgezet dus dat zit al goed!
[ Voor 45% gewijzigd door Sipio op 26-02-2026 13:02 ]
als de binnendoos maar heel en ongeopend isSipio schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 12:21:
Beetje off topic sorry daarvoor maar mijn Pro werd zojuist afgeleverd op deze manier, chauffeur heeft me ook niet eens gevraagd om ID of een handtekening, ik heb gezegd dat ik hier hij hem weer mee kon nemen, wat een gedoe zeg.
[ Voor 21% gewijzigd door Bart ® op 26-02-2026 13:07 . Reden: Link naar afbeelding verwijderd ]
Je naam en adres zijn leesbaar, was dat de bedoeling?Sipio schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 12:21:
Beetje off topic sorry daarvoor maar mijn Pro werd zojuist afgeleverd op deze manier,
De ps5 doos ziet er prima uit in de kapotte doos.Sipio schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 12:21:
Beetje off topic sorry daarvoor maar mijn Pro werd zojuist afgeleverd op deze manier, chauffeur heeft me ook niet eens gevraagd om ID of een handtekening, ik heb gezegd dat ik hier hij hem weer mee kon nemen, wat een gedoe zeg.
Verder is je naam en adres leesbaar op je shipping label.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
[ Voor 3% gewijzigd door sewer op 26-02-2026 12:44 ]
Hier buitendoos ook licht gedeukt, maar binnendoos was verder prima. Geen handtekening of ID (terwijl het wel zo vermeld stond in de app).Sipio schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 12:21:
Beetje off topic sorry daarvoor maar mijn Pro werd zojuist afgeleverd op deze manier, chauffeur heeft me ook niet eens gevraagd om ID of een handtekening, ik heb gezegd dat ik hij hem weer mee kon nemen, wat een gedoe zeg.
The best is yet to come
Tja ik had hier echt geen goed gevoel bij, nadat hij een paar keer heen en weer was gegaan in het distributiecentrum en vandaag zo werd bezorgd,.. Heb al contact gehad met Bol het zal wel goed komen.Dean Martin schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 13:13:
[...]
Hier buitendoos ook licht gedeukt, maar binnendoos was verder prima. Geen handtekening of ID (terwijl het wel zo vermeld stond in de app).
*Nu ik jullie reacties allemaal lees ben ik misschien dan te haastig geweest achteraf, maar ik had eerlijk eigenlijk ook geen tijd om de binnendoos te controleren, de chauffeur was zo snel pleite dat ik me nog snel een foto moest maken en toen moest ik me haasten om hem de doos terug te geven.
Dus wellicht erg dom van mijn kant, hij wordt nu naar een pakket punt gebracht
*Mocht ik nog een afhaal bericht krijgen haal ik die doos daar op (als dat nog kan, en dan controleer ik alles thuis rustig, als het niet klopt of de officiële doos onbeschadigd is dan prima.
[ Voor 43% gewijzigd door Sipio op 26-02-2026 15:13 ]
Dat staat hier ook op het label. AD staat voor additionele diensten, meestal handtekening vereist.Dean Martin schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 13:13:
[...]
Hier buitendoos ook licht gedeukt, maar binnendoos was verder prima. Geen handtekening of ID (terwijl het wel zo vermeld stond in de app).
Nou weet je met alles wat je mee hebt gemaakt met dit. Het gevoel moet goed zijn met zo'n dure aankoop en het moet leuk zijn, dit duurde kneiterlang met stress. En dan een rare mogelijk kapotte verpakking. Ik snap je wel in de emotie, en een bezorger die al bijna weg is voor je open doet.Sipio schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 13:20:
[...]
Tja ik had hier echt geen goed gevoel bij, nadat hij een paar keer heen en weer was gegaan in het distributiecentrum en vandaag zo werd bezorgd,.. Heb al contact gehad met Bol het zal wel goed komen.
*Nu ik jullie reacties allemaal lees ben ik misschien dan te haastig geweest achteraf, maar ik had eerlijk eigenlijk ook geen tijd om de binnendoos te controleren, de chauffeur was zo snel pleite dat ik me nog snel een foto moest maken en toen moest ik me haasten om hem de doos terug te geven.
Dus wellicht erg dom van mijn kant, hij wordt nu naar een pakket punt gebracht, zou het te laat zijn nu om daar morgen langs te gaan om alsnog de binnendoos te controleren?
Is het niet een beter idee om lekker naar te fysieke winkel vandaag te gaan en daar eentje uit te kiezen met dan een neutrale verpakking en lekker mee naar huisnemen.
Maakt ook echt niet uit allemaal verder
Enkel doorgezet omdat ik ze tot nu toe allemaal heb uitgespeeld en ik niet halverwege wilde afhaken, maar Shadows was een hele zware bevalling. Jammer, want ik was een van de weinigen die Valhalla wel een van de betere vond uit de reeks die is ingezet sinds Origins en de samurai-omgeving biedt in theorie een hoop opties.
Ik heb hetzelfde als jou hoor. Kan niks zeggen over shadows want die koop ik wel een keer in de budget bak of met een 75%+ saleLapras schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 14:35:
Ik weet dat ik het mezelf aandoe, maar wat een gedrocht van een spel is Assassin's Creed: Shadows. Combat is slecht en frustrerend, stealth is middelmatig, paard is vreselijk, upgrades zijn slecht uitgewerkt, verhaal oninteressant, wereld is leeg en quests zijn repititief. Het is echt uitermate nietszeggend als geheel.
Enkel doorgezet omdat ik ze tot nu toe allemaal heb uitgespeeld en ik niet halverwege wilde afhaken, maar Shadows was een hele zware bevalling. Jammer, want ik was een van de weinigen die Valhalla wel een van de betere vond uit de reeks die is ingezet sinds Origins en de samurai-omgeving biedt in theorie een hoop opties.
Valhalla vond ik wel super goed. Heb die recentelijk in een sale ook op steam gekocht dus ga die nog een keer spelen.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 03-03 22:34
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik had em afgelopen zomer in een nostalgisch moment weer aangeslingerd, om er dan achter te komen dat die game nog steeds de 'REST mode' functie van de Playstation niet snaptChaoss schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 09:49:
Ik hoop dar ze echt wat maken van de AC Black Flag remake. Is wat mij betreft de AC die er met kop en schouders bovenuit steekt. Het piraten thema is vet, boot die je kunt upgraden, huis wat je kunt upgraden, zeeslagen, boten enteren, beetje in de Caraïben rondvaren. Die game had alles
PSN
In de PS5 doos zaten twee plastic hangertjes of haakjes.
Aan Grok gevraagd wat het zijn -> de pootjes.
Ik had de playstation dus ondersteboven liggen.
Nu ziet het er raar uit ...
/f/image/unEgBjeW0bbGLf8TOJXg6K0B.png?f=fotoalbum_large)
https://blog.playstation....ler-is-coming-to-ps5-pro/
[ Voor 57% gewijzigd door Vanduul42 op 27-02-2026 14:09 ]
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 03-03 22:34
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Hier nog even een aanvulling:Chaoss schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 14:17:
Leuke upgrade voor de Pro! Begrijp dat er volgende maand een update komt waarbij je in de settings de vernieuwde PSSR aan kunt zetten zodat bestaande games er gebruik van maken. Nieuwe PSSR is nu allen nog voor RE requiem beschikbaar.
- Able to apply PSSR 2 system-wide, no per-game patches required. Killer move
- PSSR 2 passes the "it's more than good enough" test, which DF claims PSSR1 did not
- Compared to FSR 4 and DLSS 4, the differences aren't actually that important. Reaches the "Good enough, I don't care" threshold
- PSSR 2 solves virtually all the PSSR 1 problems
- Reaches the point of not being able to tell the difference from native rendering at a normal sitting distance on a 65" display
zetje01 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 13:36:
Ik durf het haast niet te vertellen, maar ...
In de PS5 doos zaten twee plastic hangertjes of haakjes.
Aan Grok gevraagd wat het zijn -> de pootjes.
Ik had de playstation dus ondersteboven liggen.
Nu ziet het er raar uit ...
met de disc versie had je dat tenminste direct gezien
PSN
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 09:03
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ja die was prachtig en heerlijk om te spelen.Chaoss schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 09:49:
Ik hoop dar ze echt wat maken van de AC Black Flag remake. Is wat mij betreft de AC die er met kop en schouders bovenuit steekt. Het piraten thema is vet, boot die je kunt upgraden, huis wat je kunt upgraden, zeeslagen, boten enteren, beetje in de Caraïben rondvaren. Die game had alles
?YakuzA schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 14:51:
[...]
met de disc versie had je dat tenminste direct gezien
Ik héb de slim disk versie!
De diskdrive is nu lastiger bereikbaar dan toen de PS op z'n kop lag...
Je kan ook overwegen om je PS5 rechtop te zetten.zetje01 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 17:48:
[...]
?
Ik héb de slim disk versie!
De diskdrive is nu lastiger bereikbaar dan toen de PS op z'n kop lag...
Goed voor de Pro owners, zeer goede update.
Maar de gewone PS5 gebruikers zoals ik blijven in de kou staan.
Het verschil in RE9 is echt enorm en storend vind ik. Ray tracing en pssr 2 doet echt veel verschil.
/f/image/qOlnFnaD7Fi885Zimm0pOr0K.png?f=fotoalbum_large)
Het is zelfs zo dat ik denk dat ik ga wachten met de grote titels te kopen zoals deze RE9, Wolverine, Ff7 Rebirth, Intergalactic, GTA6,.. En een paar jaar te wachten op de PS6 en dan te genieten van de beste versie.
Ik heb toch nog een grote backlog om te spelen.
Met hoeveel zoom is die screenshot gemaakt? Het lijkt wel alsof beide plaatjes uit het ps2/ps3 tijdperk komen.Cowboy_Henk schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 09:30:
[...]
Het verschil in RE9 is echt enorm en storend vind ik. Ray tracing en pssr 2 doet echt veel verschil.
[Afbeelding]
Het is zelfs zo dat ik denk dat ik ga wachten met de grote titels te kopen zoals deze RE9, Wolverine, Ff7 Rebirth, Intergalactic, GTA6,.. En een paar jaar te wachten op de PS6 en dan te genieten van de beste versie.
Hoezo blijven 'wij' "in de kou staan"? De PS5 lukt het niet om 60FPS mét ray-tracing te draaien, daar is ie simpelweg niet krachtig genoeg voor. Tevens geeft iedereen aan dat het er juist super uitziet en een van de mooiere spellen van de huidige generatie. En in daadwerkelijke gameplay het verschil tussen RT en niet-RT meevalt.Cowboy_Henk schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 09:30:
[...]
[Afbeelding]
En ja, iedereen is 'impressed' over wat de PS5 Pro hier laat zien, maar dat doet niks af van de PS5 versie. Ik zou er lekker van genieten juist, wees blij dat het er zo goed uitziet op álle consoles
Het lukt sommige developers wel om een RT performance mode in te bouwen bvb bij Ratchet & Clank.FabianNL schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 10:47:
[...]
Hoezo blijven 'wij' "in de kou staan"? De PS5 lukt het niet om 60FPS mét ray-tracing te draaien, daar is ie simpelweg niet krachtig genoeg voor. Tevens geeft iedereen aan dat het er juist super uitziet en een van de mooiere spellen van de huidige generatie. En in daadwerkelijke gameplay het verschil tussen RT en niet-RT meevalt.
En ja, iedereen is 'impressed' over wat de PS5 Pro hier laat zien, maar dat doet niks af van de PS5 versie. Ik zou er lekker van genieten juist, wees blij dat het er zo goed uitziet op álle consoles
Ze konden ook een 40fps 120hz mode met RT gemaakt hebben. Maar er zijn niks modes in de ps5 versie. RE8 had dat wel.
Mja ik vind het verschil te groot en de belichting niet mooi in de niet RT versie.
Als er geen RT is dan vallen ze op baked lighting om zo schaduwen en global illumination te simuleren zoals Naughty Dog altijd deed. Self shadowing op de personages ontbreekt ook nogal.
Het stoort me persoonlijk.
Ik heb net RE gestreamed vanaf de cloud op de Portal (dat is dus de PS5 versie). Als ik remote play zou doen, zou ik de PS5 Pro versie spelen. Dit terzijde, maar dit is de enige manier voor mij om een PS5 versie te testen. Ik kan je zeggen, je moet niet teveel naar gekropte, low res ingezoomde kleine shots gaan kijken.Cowboy_Henk schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 09:30:
[...]
[Afbeelding]
Het ziet er goed uit de PS5 versie (tuurlijk gestreamed via de Portal vanaf de cloud) maar echt geen reden om het niet te spelen. Tuurlijk ik speel de Pro versie op mijn tv in de gameroom/kantoor en die is bloedmooi.
Edit: Er zijn zeker wel aardig wat RT/60fps games op de normale PS5.
Daarom vind ik het stom dat de gewone PS5 versie van RE9 wat achterblijft.Vanduul42 schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 12:41:
[...]
Ik heb net RE gestreamed vanaf de cloud op de Portal (dat is dus de PS5 versie). Als ik remote play zou doen, zou ik de PS5 Pro versie spelen. Dit terzijde, maar dit is de enige manier voor mij om een PS5 versie te testen. Ik kan je zeggen, je moet niet teveel naar gekropte, low res ingezoomde kleine shots gaan kijken.
Het ziet er goed uit de PS5 versie (tuurlijk gestreamed via de Portal vanaf de cloud) maar echt geen reden om het niet te spelen. Tuurlijk ik speel de Pro versie op mijn tv in de gameroom/kantoor en die is bloedmooi.
Edit: Er zijn zeker wel aardig wat RT/60fps games op de normale PS5.
Ik zou al blij zijn met een RT/40fps mode, een balanced mode zoals in veel Sony first party games.
Het lijkt wel dat ze het zo gemaakt hebben (in opdracht van Sony?) om PS5 pro /PSSR2 extra in de verf te zetten, om het te doen lijken dat die de enige is met RT mogelijkheid.
RE4 Remake had trouwens wel Ray tracing in performance en resolution mode.
[ Voor 3% gewijzigd door Cowboy_Henk op 28-02-2026 15:09 ]
Die is nog niet uit toch, zijn alleen wat plaatjes gedeeld nog ?.Shaker74 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 15:59:
Even min of meer off topic? Hebben jullie de real life versie van God of War gezien? Ik verheugde me er heel erg op. Ik ben echt groot fan van de laatste twee games. Echt. Die heb ik met zoveel plezier gespeeld. Kon niet wachten op de serie. maar nu ik dit zie. krijg ik een beetje Yennefer rl vs game en Ellie rl vs game vibes. Jeetje. En die zijn niet echt positief. Hopelijk valt het mee. Is toch eigenlijk wel een nadeel als je games omzet in een serie of film. Je hebt al een "gezicht" bij de personage. Blijkbaar moeten ze dan toch kiezen voor de acteerprestatie en niet zozeer een acterende look a like.
Ik laat het nog even voor wat het is, ben er benieuwd na. Maar wil wel wat meer er eerst van zien.
Ik zou eigenlijk zo geen andere geschikte acteur kunnen bedenken.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
We hebben werkelijk nog niks gezienShaker74 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 15:59:
Even min of meer off topic? Hebben jullie de real life versie van God of War gezien? Ik verheugde me er heel erg op. Ik ben echt groot fan van de laatste twee games. Echt. Die heb ik met zoveel plezier gespeeld. Kon niet wachten op de serie. maar nu ik dit zie. krijg ik een beetje Yennefer rl vs game en Ellie rl vs game vibes. Jeetje. En die zijn niet echt positief. Hopelijk valt het mee. Is toch eigenlijk wel een nadeel als je games omzet in een serie of film. Je hebt al een "gezicht" bij de personage. Blijkbaar moeten ze dan toch kiezen voor de acteerprestatie en niet zozeer een acterende look a like.
Je moet een game viewpoint niet gaan vergelijken met een film of zelfs een animatie serie...
Het zou nog kunnen, dan moet Atreus veranderen naar Atrea en gespeeld worden door bijvoorbeeld Erin KellymanZesBarkiePK schreef op maandag 2 maart 2026 @ 17:36:
Het verbaast me nog het meest dat het niet Pedro Pascal is geworden.
Niet zozeer afgaande op die ene shot (wat ik trouwens echt niet begrijp dat ze dit bewust zo hebben gepromoot), maar ik ben bang dat de serie eigenlijk gewoon vlees noch vis zal worden. Echte epische gevechten met goede special effects zullen waarschijnlijk te duur zijn, waardoor die naar mijn verwachting zeer sporadisch zullen voorkomen, en een serieuze verhaallijn met de nadruk op de vader zoon relatie is iets waar niet al te veel animo voor is denk ik. Ik vond het in de game al herhalend worden. Het karakter van Kratos goed vertalen voor interessante tv is volgens mij erg lastig zonder teveel afbreuk te doen aan hem, laat staan een irritant joch van een jaar of 10.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 10% gewijzigd door Carlos0_0 op 03-03-2026 21:02 ]
https://www.bloomberg.com...cT3JX9MqYduN3JmMm63yusBVE
Live service games en 2nd party games zoals Kena en Death Stranding blijven wel gewoon naar PC komen.
Ik ben er eerlijk gezegd niet rouwig om. Het gemak van gamen op de PlayStation in de woonkamer heeft voor mij de pc in de werkkamer al lang vervangen.kazuka schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 15:22:
Sony gaat zijn single player games niet langer uitbrengen op PC. Ghost of Yotei is ook geschrapt:
Live service games en 2nd party games zoals Kena en Death Stranding blijven wel gewoon naar PC komen.
Geen idee of het goed gaat uitpakken. Ik hoop dat het geen negatieve gevolgen heeft voor een studio als Nixxes. Ze doen wel meer dan alleen PC ports maar of het voldoende is?ZesBarkiePK schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 15:44:
[...]
Ik ben er eerlijk gezegd niet rouwig om. Het gemak van gamen op de PlayStation in de woonkamer heeft voor mij de pc in de werkkamer al lang vervangen.
Klinkt misschien gek, maar dit is wel een juiste beslissing naar mijn idee. PlayStation kan zich prima onderscheiden met iets wat ze al 30+ jaar doen. Er is geen concurrentie als je alles overal op moet releasen.kazuka schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 15:22:
Sony gaat zijn single player games niet langer uitbrengen op PC. Ghost of Yotei is ook geschrapt:
Je hoeft pc gamers niet over te halen door de games daar te releasen. Dat kan prima door juist de focus op je eigen platform te leggen.
[ Voor 7% gewijzigd door Vanduul42 op 04-03-2026 17:47 ]
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.
/f/image/x1hD9cy0WmR7zFlAuPZzyoM0.png?f=fotoalbum_large)