Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:05
Nieuwe playstation thema's terug zijn niet zo boeiend, geen opstart geluid meer enzo.
Enige is een geluidje in het menu, en een afbeelding dat is het. Heb het maar weer uitgezet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:15
Galvatron schreef op donderdag 24 april 2025 @ 17:13:
[...]

Ander alternatief is een schuiflade, twee railsjes met een plank en dan als je gaat spelen schuif je de plank met de PS5 buiten de kast. Heb ik ook nog overwogen, maar tot nu toe valt het bij mij qua warmte mee.
Gisteren bij Amazon rails besteld voor 10 euro

Zojuist gemonteerd, handvat erop om het af te maken.

Bedankt nog voor de tip, had hier zelf op moeten komen 🤣

Nu nog een kabelbeschermer bestellen.

Dus niet gekozen voor een of meerdere fans.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3umArLB-NagKW25u4s_YcOlnMRE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XPF5AOTkkU5MrHJTsAOFqD31.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eSVoYpym3q9Z4O8G8TXLXh3JREo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LBYPVtLojiXnynEbddcQnp1F.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qR70bXt-0e-VfZHjHENYBXVL6B4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZaIs3umliKw9IG3F2Lg7Y8CV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BomBer_BeN
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-05 12:51
DM89 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 18:57:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:50
DM89 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 18:57:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Graag gedaan :-) en het ziet er goed uit! Jij blij en je vrouw ook ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Gregory76 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 10:44:
[...]

[Afbeelding]

Kan dat voor 10,- alleen vanaf de console / via het spel zelf ofzo? In mijn browser krijg ik die prijs niet te zien.
"Mocht je de game reeds in bezit hebben, dan kun je voor een tientje naar de remaster upgraden. Dit komt echter met een kanttekening: degene die Days Gone via PlayStation Plus hebben geclaimd, kunnen namelijk niet gebruikmaken van deze goedkope upgrade."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:10
Farabi schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 14:00:
@jori040 zit er trouwens een story-mode moeilijkheidsgraad in bij days gone? voorheen had je easy,normal en hard dacht ik?
Is niets aan veranderd, dus nog steeds aanwezig.

PSN : Geraedus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:25
In een impuls Gran Turismo 7 voor 15 euro weten te bemachtigen. Vroeger haakte ik af vanwege de moeilijkheidsgraad maar ik heb gelezen dat het nu wat meer geleidelijk gaat? :) gewoon lekker casual racen. Forza 5 met open world trekt mij eigenlijk iets meer maar 70 euro is te fors. Zo goed ben ik ook weer niet in racen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Deezers op 25-04-2025 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:40

Superkiwi

Hoi doei

Deezers schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 20:46:
Forza 5 met open world trekt mij eigenlijk iets meer (...)
Als open wereld meer je ding is zou je ook eens kunnen kijken naar Test Drive. Als je open wereld én pure, heerlijke arcade zoekt kan ik je Burnout Paradise remastered ook ten zeerste aanbevelen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:29
Deezers schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 20:46:
In een impuls Gran Turismo 7 voor 15 euro weten te bemachtigen. Vroeger haakte ik af vanwege de moeilijkheidsgraad maar ik heb gelezen dat het nu wat meer geleidelijk gaat? :) gewoon lekker casual racen. Forza 5 met open world trekt mij eigenlijk iets meer maar 70 euro is te fors. Zo goed ben ik ook weer niet in racen ;)
In GT7 zitten echt nog wel lastige opdrachten.Vind het tof dat die game altijd bij zijn roots is gebleven.
Forza Horizon is een pure fun racer.Deze twee race games verschillen heel veel van elkaar.

Motorstorm: Jammer dat Sony met deze arcade racer niets meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:47

R.G

hmm, wat zegt het over sony dat ze bij de ps+ game days gone niet de upgrade beschikbaar maken voor 10,-?

Wat is daar anders aan, of is het gewoon een middelfinger naar ps+ users? we betalen er toch maandelijks voor?

Vind dit vreemd eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:02
R.G schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 14:29:
hmm, wat zegt het over sony dat ze bij de ps+ game days gone niet de upgrade beschikbaar maken voor 10,-?

Wat is daar anders aan, of is het gewoon een middelfinger naar ps+ users? we betalen er toch maandelijks voor?

Dat is redelijk logisch, maar wel jammer.
Als mensen hun PS+ laten verlopen, maar wel 10 euro hebben betaald voor de upgrade kunnen ze de remaster niet meer spelen. Dat gaat veel gezeur opleveren. Daarom kan je alleen de upgrade kopen voor 10 als je hem digitaal of fysiek hebt gekocht en dus de licentie niet kan verliezen.

Kijk of marktplaats of loop vandaag rondje over de vrijmarkt. Misschien ligt ie wel ergens op een kleedje voor een paar euro. Verder heb je dezelfde initialen als @rutgergron maar dat zal wel toeval zijn :D

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
R.G schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 14:29:

Sony heeft dat op die manier nog nooit gedaan en gaat dat vermoed ik ook niet doen.

Denk dat een upgrade van een 10tje heel netjes is.Heb je de game niet dan is 50 Euro voor deze game niets te veel.

De game speelt heerlijk en ziet er gewedig uit op PS5.Ik vind dit een van de mooiste games die in Unreal Engine gemaakt is.

De nieuwe Horde-mode is te gek!

Koop de PS4 versie 2e hands zou ik zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 26-04-2025 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Je kan de digital game PS4 ook niet kopen als de digital PS4 ps plus in bezig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Days gone ziet er geweldig uit op de pro. Alleen de laadtijd duurt me nog steeds te lang met het zwarte scherm en het ringetje rechtsonder.

Had al trauma's met de vorige versie doordat het altijd te lang duurde.

[ Voor 187% gewijzigd door Farabi op 26-04-2025 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
R.G schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 16:19:
Je kan de digital game PS4 ook niet kopen als de digital PS4 ps plus in bezig hebt
Als je de fysieke PS4 versie ergen koopt dan doe je een upgrade van een 10tje.Als je een digital PS5 hebt dan kan je op moment geen goede deal maken.

Waarom zou je de PS4 versie digitaal kopen ?

We gaan in het Days Gone topic verder. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door jori040 op 26-04-2025 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Welke games hebben allemaal een 10 euro upgrade?
Dan GA ik ze allemaal proberen re score?

Zijn ze het waard? Heb net Wel ee. Ghost of tsunami gevonden maar de upgrade kost 29,99?? Damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
R.G schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 19:24:

Zijn ze het waard? Heb net Wel ee. Ghost of tsunami gevonden maar de upgrade kost 29,99?? Damn
De upgrade van Horizon Zero Dawn is geloof ik 10 Euro.

Zelf wil ik gewoon de beste versie van die games.Die van Ghost is idd wat prijzig ja.

Er zijn op jaarbasis best wel wat momenten dat games op PSN flink in de aanbieding zijn.Ik check elke week PSN wel.

Aan de andere kant wil ik best wel wat games al op day 1 hebben.Een game als Ghost of Yōtei kan niet snel genoeg komen. :)

[ Voor 21% gewijzigd door jori040 op 26-04-2025 19:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

De €30,- upgrade van Ghost of Tsushima is inclusief de Iki Island DLC. Dus je betaalt niet €30 voor alleen de PS5 upgrade.

Als je de Directors Cut op de PS4 hebt is de PS5 upgrade €10,-.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:48

Vrijdag

De Zwarte

Dit is een lijst (per november 2024, dus wellicht inmiddels al gedateerd) van gratis PS4 naar PS5 upgrades:
https://www.pushsquare.co...h-confirmed-free-upgrades
Hier nog een (min of meer dezelfde) lijst. Compleet met spelvauten en eventueel wat de upgrade inhoud:
https://www.thesixthaxis....ree-upgrade-how-do-i-get/

Oké, niet helemaal wat je vroeg, maar soit :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-05 06:52
Vanavond de remaster van ‘Days Gone’ ook maar op de Pro geïnstalleerd. Ik had hem al voor pc, maar wil hem ook vanaf de bank kunnen spelen op het grote scherm. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_CxNMuyHYKK2QG8uYBJjbVmKlos=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HF3gUVgzeIwRkSHWhhYGEcng.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sMmwLheQ3V6o7AOrfm2GAKNu5qo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WwHBdH3PXFiTYQgdnw1imjXe.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:11
Yonix schreef op maandag 28 april 2025 @ 22:51:
Vanavond de remaster van ‘Days Gone’ ook maar op de Pro geïnstalleerd. Ik had hem al voor pc, maar wil hem ook vanaf de bank kunnen spelen op het grote scherm. 8)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hoe bevalt deze game? Hoe erg het is, ik heb deze al meer dan 2 jaar in de seal op de plank staan, ooit van iemand over gekocht die hem dubbel had, maar nog altijd niet aan begonnen. 8)7

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:02
Linksquest schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 09:23:
[...]

Hoe bevalt deze game? Hoe erg het is, ik heb deze al meer dan 2 jaar in de seal op de plank staan, ooit van iemand over gekocht die hem dubbel had, maar nog altijd niet aan begonnen. 8)7
Hierbij mijn ervaring. Deze game is een cult klassieker geworden doordat 'het grote publiek' deze game enorm ondergewaardeerd vindt en schreeuwt om een deel 2. Maar als je er door heen kijkt heeft deze game niet zo heel veel om het lijf en is de middelmatige ontvangst (metacritic 7,1) wat mij betreft geheel terecht. Ik ben dan ook niet zo heel positief over deze game. Sony heeft met Horizon veel betere open wereld games en met TLOU een veel betere 'zombie' game. Dus ik snap wel dat ze hier de stekker uitgetrokken hebben.

Positief:
De setting is tof, de hordes zijn echt heel tof en de game ziet er echt goed uit. Het verhaal is best oké en wordt op een prima manier verteld. Persoonlijk vond ik het verhaal van de Nero side missions veel leuker, dus pak die mee als je gaat spelen. In mijn herinnering duurt het wel even voordat je die vrijspeelt. Wapens voelen lekker impactvol aan.

Minder positief:
Het hoofdpersonage vond ik echt verschrikkelijk. Dat komt door zijn niet likeable uiterlijk en ik heb me echt dood geërgerd aan de voice acting. Dat ellendige binnenmondse gemompel is echt niet te doen. Het open wereld aspect is niet goed uitgewerkt. Enorm lege wereld (ja, prima gevuld met assets, maar zoveel is er niet te beleven). Het is niet meer dan hier een kampje veroveren en een verlaten stadje ontdoen van creepers en looten. Het exploren wordt gewoonweg niet genoeg beloond met toffe exclusieve loot, zodat ik geen behoefte had om er lekker op uit te trekken. Terwijl een motor je daar natuurlijk wel voor uitnodigt. Echt zonde. Het gameplay aspect van het upgraden van je motor vind ik leuk bedacht, maar dat neemt wel met zich mee dat je je de eerste 10 uur met een veel te trage en slecht te besturen motor rijdt.

Wat hou je dan over? Wat mij betreft alleen de hordes. Dat zijn in feite 5 of 6 (als ik me dat goed herinner) end-game bosses. Sommige zijn wat kleiner en kun je wel eerder aanpakken, maar voor de latere hordes zul je volledig geleveld moeten zijn.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

[...]

Wat is dit voor waanzin? }:|

Ik ben positiever dan @Hulleman ;) Voor mij was het een leuke open wereld zombie shooter waar je lekker kon rondrijden op een motor.

Het is niet de meest originele setting of verhaal, en de besturing van de motor is zeker in het begin een beetje wonky, maar gaandeweg werd dat steeds beter. Later zijn er ook meerdere QoL patches uitgekomen en op de PS5 loopt het een stuk soepeler dan op de OG PS4 denk ik.

Het spel heeft wel een beetje een Ubisoft sausje qua gameplay, dus daar moet je een beetje doorheen kijken, of negeren.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:02
Hulleman schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 10:24:
[...]

Hierbij mijn ervaring. Deze game is een cult klassieker geworden doordat 'het grote publiek' deze game enorm ondergewaardeerd vindt en schreeuwt om een deel 2. Maar als je er door heen kijkt heeft deze game niet zo heel veel om het lijf en is de middelmatige ontvangst (metacritic 7,1) wat mij betreft geheel terecht. Ik ben dan ook niet zo heel positief over deze game. Sony heeft met Horizon veel betere open wereld games en met TLOU een veel betere 'zombie' game. Dus ik snap wel dat ze hier de stekker uitgetrokken hebben.

Positief:
De setting is tof, de hordes zijn echt heel tof en de game ziet er echt goed uit. Het verhaal is best oké en wordt op een prima manier verteld. Persoonlijk vond ik het verhaal van de Nero side missions veel leuker, dus pak die mee als je gaat spelen. In mijn herinnering duurt het wel even voordat je die vrijspeelt. Wapens voelen lekker impactvol aan.

Minder positief:
Het hoofdpersonage vond ik echt verschrikkelijk. Dat komt door zijn niet likeable uiterlijk en ik heb me echt dood geërgerd aan de voice acting. Dat ellendige binnenmondse gemompel is echt niet te doen. Het open wereld aspect is niet goed uitgewerkt. Enorm lege wereld (ja, prima gevuld met assets, maar zoveel is er niet te beleven). Het is niet meer dan hier een kampje veroveren en een verlaten stadje ontdoen van creepers en looten. Het exploren wordt gewoonweg niet genoeg beloond met toffe exclusieve loot, zodat ik geen behoefte had om er lekker op uit te trekken. Terwijl een motor je daar natuurlijk wel voor uitnodigt. Echt zonde. Het gameplay aspect van het upgraden van je motor vind ik leuk bedacht, maar dat neemt wel met zich mee dat je je de eerste 10 uur met een veel te trage en slecht te besturen motor rijdt.

Wat hou je dan over? Wat mij betreft alleen de hordes. Dat zijn in feite 5 of 6 (als ik me dat goed herinner) end-game bosses. Sommige zijn wat kleiner en kun je wel eerder aanpakken, maar voor de latere hordes zul je volledig geleveld moeten zijn.
Wat is dit voor godslastering:)
Voor mij was dit echt een van de leukere games en heb me niet gestoord aan de zaken die hierboven als negatief worden aangeduid. Wellicht dat de hele zombiesetting mij enorm aanspreekt.
Qua openworld exploren valt het misschien wat mee, maar ik heb me meer dan prima vermaakt met het hoofdverhaal.
De DLC, met al die challanges, maakt het voor mij helemaal af. Dat was een flinke uitdaging, maar enorm gaaf om te halen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Sony werkt samen met People Can Fly voor een nieuwe game gebaseerd op één van hun IP’s: https://playsense.nl/6426...seerd-op-een-van-hun-ips/

Gezien zij in het shooter genre zitten denk ik dat het gaat op een nieuwe Killzone of Resistance.Heb de genoemde games altijd met veel plezier gespeeld.

Een remake zou ik ook tof vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 29-04-2025 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16:43
jori040 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 15:10:
Sony werkt samen met People Can Fly voor een nieuwe game gebaseerd op één van hun IP’s: https://playsense.nl/6426...seerd-op-een-van-hun-ips/

Gezien zij in het shooter genre zitten denk ik dat het gaat op een nieuwe Killzone of Resistance.Heb de genoemde games altijd met veel plezier gespeeld.

Een remake zou ik ook tof vinden.
Ik heb hier al ettelijke keren gezegd.. Resistance - wat een zalig spel was dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:23
Derbiss schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 15:17:
[...]

Ik heb hier al ettelijke keren gezegd.. Resistance - wat een zalig spel was dat :)
Project Delta dus dan is een deel vier voor de hand liggend, dus Resistance 4?

Killzone kan ook, al heeft deze wel een deel 4 gehad als in Shadow Fall maar dat was niet zo'n succes en had ook de 4 niet in de naam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Borderlands 4 komt twee weken eerder uit. Ik denk dat Take-Two ruimte aan het maken is voor GTA6. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Jovatov schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:01:
[...]

Project Delta dus dan is een deel vier voor de hand liggend, dus Resistance 4?

Killzone kan ook, al heeft deze wel een deel 4 gehad als in Shadow Fall maar dat was niet zo'n succes en had ook de 4 niet in de naam.
Killzone was definitief gedaan denk ik; heb dat ergens gelezen (https://pragalicious.com/...hise-is-dood-en-begraven/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Raem schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:41:
[Twitter]
Borderlands 4 komt twee weken eerder uit. Ik denk dat Take-Two ruimte aan het maken is voor GTA6. :+
Marketing doen voor drie games in bijna zelfde periode is wel wat veel.Mafia hebben ze ook nog hé.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:47:
[...]

Marketing doen voor drie games in bijna zelfde periode is wel wat veel.Mafia hebben ze ook nog hé.
Mafia - Augustus
Borderlands - September
GTA - November

Kan toch prima? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Vergeet de jaarlijkse Call of Duty niet, ook ergens rond die tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:43
Zou het GTA6 feestje dit jaar nog wel doorgaan? Ik vind dat het tot nu toe erg stil blijft. We hebben nog maar een trailer gezien.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 17:22:
Zou het GTA6 feestje dit jaar nog wel doorgaan? Ik vind dat het tot nu toe erg stil blijft. We hebben nog maar een trailer gezien.
Ik denk het haast niet, wellicht november / December richting de feestdagen.
Goed moment voor de verkoop ook, en dan is mafia 4 ook al weer een paar maanden uit.

[ Voor 20% gewijzigd door Carlos0_0 op 29-04-2025 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 17:22:
Ik stel me die vraag ook.Als we voor de zomer geen nieuwe trailer hebben gezien dan zie ik het niet gebeuren.
Mocht het zo zijn dat we een een wereld zijn beland waar het marketing traject voor games heel kort gaat zijn dan is mij dat ook goed.

Wat Bethesda nu doe met Oblivion is een groot succes.Nu is dit wel een extreem voorbeeld maar toch.
Sowieso gaat Bethesda op moment ook als een speer.

Een marketing traject van meer als een jaar moeten we niet meer willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Deze SoP moet bijna wel een marketing deal zijn met Take Two als een soort van packaged deal voor als de GTA VI promoties beginnen te lopen. Om nou te zeggen dat men helemaal warm loopt voor het 4e deel uit de Borderlands reeks en daarom een eigen SoP verdiend, daar heb ik mijn twijfels bij :P

Zal wel net zoiets zijn als de Warner Bros deal voor de SoP's van Suicide Squad en Hogwarts Legacy destijds.

Overigens wel prima vermaakt met Borderlands 3 maar het is nou niet echt een hoogvlieger of klassieker ofzo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:15

spaceboy

Op grote hoogte

Hulleman schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 10:24:
[...]

Hierbij mijn ervaring. Deze game is een cult klassieker geworden doordat 'het grote publiek' deze game enorm ondergewaardeerd vindt en schreeuwt om een deel 2. Maar als je er door heen kijkt heeft deze game....
Wat hierboven al staat: blasphemy! Deze user moet een ban! :P

Ik heb me ook echt ontzettend goed vermaakt met dit spel. Ik ga niet persé voor de remaster (daar zijn de recensies niet overtuigend genoeg voor), maar ik vond het juist hele gave acting. Geen origineel verhaal, wel een spel wat heerlijk speelt. Die hordes. Die spanning. Nee, echt, een pareltje!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:29
Borderlands is toch ook veel meer een niche game, lang zp groot niet als een release als GTA.
Ik heb er ook een hard hoofd in en acht de kans groter dat er uitstel volgt, maar ik denk niet dat een release van Borderlands daar aan bijdraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:43
kazuka schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 18:14:
Deze SoP moet bijna wel een marketing deal zijn met Take Two als een soort van packaged deal voor als de GTA VI promoties beginnen te lopen. Om nou te zeggen dat men helemaal warm loopt voor het 4e deel uit de Borderlands reeks en daarom een eigen SoP verdiend, daar heb ik mijn twijfels bij :P

Zal wel net zoiets zijn als de Warner Bros deal voor de SoP's van Suicide Squad en Hogwarts Legacy destijds.

Overigens wel prima vermaakt met Borderlands 3 maar het is nou niet echt een hoogvlieger of klassieker ofzo.
Wat betekend SOP eigenlijk?

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:17

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

ZesBarkiePK schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 19:41:
[...]

Wat betekend SOP eigenlijk?
State of Play?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Voor de Pro bezitters: Returnal heeft eindelijk een update gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.bsky.app/img/feed_thumbnail/plain/did:plc:knj5sw5al3sukl6vhkpi7637/bafkreiatzwhn2kfuevk5mzwe2gioyd2e44woxwre4bmhftx7old5wucu54@jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Het is echt niet nodig om dit in alle topics te spammen

[ Voor 77% gewijzigd door BM op 30-04-2025 09:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-05 06:52
[...]

Ik heb Days Gone nu voor de zoveelste keer een paar uur gespeeld. Ooit op de PS4 Pro begonnen, later op PC geprobeerd, en nu weer op de PS5 Pro. En elke keer kom ik op hetzelfde punt uit: ik herinner me weer waarom ik ermee stopte.

Laat ik positief beginnen: de sfeer is goed. Die ruige, post-apocalyptische setting werkt. De wereld voelt geloofwaardig aan, het idee van een biker die zijn weg zoekt in een wereld vol freakers is tot in detail uitgewerkt. Daar is echt aandacht aan besteed.

Maar al snel komen de irritaties weer bovendrijven. De constante dialoogspam is wat mij betreft killing. Je stapt op je motor, rijdt tien seconden weg van een kamp, en hup, de radio springt aan. Of Deacon begint tegen zichzelf te praten. Dat laatste doet hij sowieso veel te vaak — waarom weet ik nog steeds niet, maar het voegt weinig toe. En als je dan een audiotape oppakt en tegelijkertijd Deacon, de radio en de omgeving allemaal door elkaar heen beginnen te tetteren… tja, dat werkt niet. Dan wil je luisteren, maar krijg je chaos.

De game probeert op die manier verhaal en context te pushen, maar dat gaat ten koste van rust en beleving. Wat ook niet helpt, is dat het allemaal vrij lineair aanvoelt. Rijd naar deze plek. Zoek persoon X. Doe deze missie. Het nodigt nauwelijks uit om lekker rond te dwalen of op ontdekkingstocht te gaan. Het is echt een “doe dit, doe dat”-game. En als je dan toch die Ubisoft-structuur gebruikt, zorg er dan voor dat de wereld genoeg te bieden heeft om daar vanaf te wijken. Hier blijft het bij goede bedoelingen.

Technisch dan. Op de PS5 Pro draait het prima, maar ook hier kom ik bugs tegen die er eigenlijk niet meer in zouden mogen zitten. Knoppen die niet reageren, het onhandige radial menu dat tijdens actie juist verwarrend werkt — zeker met hordes op je hielen. Ik druk nog steeds regelmatig op de verkeerde knopcombinaties, puur omdat het net niet intuïtief aanvoelt.

En dan Deacon zelf. Ik krijg geen klik met die gast. Misschien ontwikkelt hij zich verderop in het verhaal, maar na een uurtje of vier spelen moet ik gewoon concluderen: dit wordt hem niet voor mij. Als ik m’n tijd in een game ga stoppen, wil ik er wel iets voor terugkrijgen. En dat gevoel mis ik hier.

Days Gone blijft voorlopig wel geïnstalleerd staan — wie weet, op een regenachtige dag. Maar voor nu gaat hij weer de digitale koelkast in.

Volgende op de planning: Expedition 33 (benieuwd naar!) en Returnal, die net z’n PS5 Pro-update heeft gekregen! (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HK8TjqqUUyWt74KC-QS5BsT4NZ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mdlhBxvkegcwVTUC370uBaKY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

:) was net bij trouwens bij de mediamarkt geen days gone te bekennen bij ps4 games..

maar dogma2 was daar 58,99 je kan geen prijzen meer zien je moet in de rij staan voor een bar code scanner wat een ellende als er veel gamers zijn dan kan je best even wachten ook scant de barcode mega traag lol.

Wel outlaws voor 21,99

Acties:
  • +2 Henk 'm!
R.G schreef op woensdag 30 april 2025 @ 18:57:
:) was net bij trouwens bij de mediamarkt geen days gone te bekennen bij ps4 games..

maar dogma2 was daar 58,99 je kan geen prijzen meer zien je moet in de rij staan voor een bar code scanner wat een ellende als er veel gamers zijn dan kan je best even wachten ook scant de barcode mega traag lol.

Wel outlaws voor 21,99
Zoek je de volgende keer de prijs op de webshop op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
R.G schreef op woensdag 30 april 2025 @ 18:57:

Wel outlaws voor 21,99
Ga naar Cex[2e hands] dan heb je Days Gone voor twee tientjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:38
Raem schreef op woensdag 30 april 2025 @ 19:20:
[...]

Zoek je de volgende keer de prijs op de webshop op.
Niet onverstandig, heb met een aanbieding een keer gehad dat de prijs in het winkelsysteem nog niet was aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 18:01
Yonix schreef op woensdag 30 april 2025 @ 13:54:
[...]

Ik heb Days Gone nu voor de zoveelste keer een paar uur gespeeld. Ooit op de PS4 Pro begonnen, later op PC geprobeerd, en nu weer op de PS5 Pro. En elke keer kom ik op hetzelfde punt uit: ik herinner me weer waarom ik ermee stopte.

Laat ik positief beginnen: de sfeer is goed. Die ruige, post-apocalyptische setting werkt. De wereld voelt geloofwaardig aan, het idee van een biker die zijn weg zoekt in een wereld vol freakers is tot in detail uitgewerkt. Daar is echt aandacht aan besteed.

Maar al snel komen de irritaties weer bovendrijven. De constante dialoogspam is wat mij betreft killing. Je stapt op je motor, rijdt tien seconden weg van een kamp, en hup, de radio springt aan. Of Deacon begint tegen zichzelf te praten. Dat laatste doet hij sowieso veel te vaak — waarom weet ik nog steeds niet, maar het voegt weinig toe. En als je dan een audiotape oppakt en tegelijkertijd Deacon, de radio en de omgeving allemaal door elkaar heen beginnen te tetteren… tja, dat werkt niet. Dan wil je luisteren, maar krijg je chaos.

De game probeert op die manier verhaal en context te pushen, maar dat gaat ten koste van rust en beleving. Wat ook niet helpt, is dat het allemaal vrij lineair aanvoelt. Rijd naar deze plek. Zoek persoon X. Doe deze missie. Het nodigt nauwelijks uit om lekker rond te dwalen of op ontdekkingstocht te gaan. Het is echt een “doe dit, doe dat”-game. En als je dan toch die Ubisoft-structuur gebruikt, zorg er dan voor dat de wereld genoeg te bieden heeft om daar vanaf te wijken. Hier blijft het bij goede bedoelingen.

Technisch dan. Op de PS5 Pro draait het prima, maar ook hier kom ik bugs tegen die er eigenlijk niet meer in zouden mogen zitten. Knoppen die niet reageren, het onhandige radial menu dat tijdens actie juist verwarrend werkt — zeker met hordes op je hielen. Ik druk nog steeds regelmatig op de verkeerde knopcombinaties, puur omdat het net niet intuïtief aanvoelt.

En dan Deacon zelf. Ik krijg geen klik met die gast. Misschien ontwikkelt hij zich verderop in het verhaal, maar na een uurtje of vier spelen moet ik gewoon concluderen: dit wordt hem niet voor mij. Als ik m’n tijd in een game ga stoppen, wil ik er wel iets voor terugkrijgen. En dat gevoel mis ik hier.

Days Gone blijft voorlopig wel geïnstalleerd staan — wie weet, op een regenachtige dag. Maar voor nu gaat hij weer de digitale koelkast in.

Volgende op de planning: Expedition 33 (benieuwd naar!) en Returnal, die net z’n PS5 Pro-update heeft gekregen! (y)

[Afbeelding]
De eerste uurtjes kloppen wel, maar als je eventjes doorbijt werd het toch genieten in het spel.
Voor mij toch vond ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:56

Aight!

'A toy robot...'

Yonix schreef op woensdag 30 april 2025 @ 13:54:
[...]

[Afbeelding]
Ik heb eigenlijk hetzelfde, ook dat ik eigenlijk helemaal niet zo sterk ben in het begin. Te grote groepjes zombies moet ik al ontwijken of ik ga dood haha. Toch iets tatischer spelen.

Voor mij ook de zoveelste keer weer geintsalleerd. Misschien nu maar toch eens doorzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 18:03

Ace

Happy Happy Joy Joy

dutchgio schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 19:19:
Borderlands is toch ook veel meer een niche game, lang zp groot niet als een release als GTA.
Ik heb er ook een hard hoofd in en acht de kans groter dat er uitstel volgt, maar ik denk niet dat een release van Borderlands daar aan bijdraagt.
Ik zou de Borderlands serie nu niet bepaald niche willen noemen met deze verkoop cijfers;
Borderlands 3 sales reached over 18 million copies.
Borderlands 2 sales reached over 27 million copies.
The original Borderlands sold over 6 million copies.
There are additional, undocumented sales through the Handsome Collection and such that bring the series’ total sales to over 75 million.
https://levvvel.com/borderlands-statistics/

Niet groot genoeg om een GTA release dan ook maar in welke richting te beinvloeden maar zeker niet niche.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Superkiwi schreef op woensdag 23 april 2025 @ 14:40:
@Raem wij gaan al lang genoeg mee om te weten dat je bij Rockstar games altijd een jaartje of 1, 2 erbij op kan tellen toch :P
Ja hoor. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kXPBtgiGr9HMNkLxbo4jyZJ9SPc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TZnMLpSzPP5QqbPHlF8aarDm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Een vol jaar is echt wel lang, dan moet er structureel nog wat te bij te klussen zijn... En een jaar langer ontwikkelingskosten dus reken maar op minimaal 80-100 euro ja. Gelukkig nog genoeg op backlog en de gamestudio's zullen wel enigszins opgelucht zijn dat ze gewoon een paar normale maanden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ace schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 13:28:
[...]

Ik zou de Borderlands serie nu niet bepaald niche willen noemen met deze verkoop cijfers;

[...]

https://levvvel.com/borderlands-statistics/

Niet groot genoeg om een GTA release dan ook maar in welke richting te beinvloeden maar zeker niet niche.
Oh dat is vrij veel inderdaad, dat had ik niet verwacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Deezers schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 13:39:
[...]

Een vol jaar is echt wel lang, dan moet er structureel nog wat te bij te klussen zijn... En een jaar langer ontwikkelingskosten dus reken maar op minimaal 80-100 euro ja. Gelukkig nog genoeg op backlog en de gamestudio's zullen wel enigszins opgelucht zijn dat ze gewoon een paar normale maanden krijgen.
De eerdere release was herfst 2025, dus daar komt nu een halfjaar bij, niet een volledig jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:11
Het is weer vrijdag, en dat betekend tijd voor een nieuwe Lets Talk PlayStation, deze keer wat vroeger dan normaal.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
dutchgio schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 13:42:
[...]

De eerdere release was herfst 2025, dus daar komt nu een halfjaar bij, niet een volledig jaar.
Ik bedoelde vanaf nu ;) maar ja aan de andere kant hebben ze dus ook geen zin in elke week een patch uitbrengen straks, dus hopelijk dan in èèn keer vrijwel goed uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 18:03

Ace

Happy Happy Joy Joy

En nu is het wachten op studio's die van plan waren dit najaar iets te releasen. Die zijn blij dat ze zich niet meer druk hoeven te maken over een GTA6 release date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

CoD kan rustig ademhalen dan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-05 19:58
Ik moest even kijken of het wel de echte bron was, maar blijkbaar wel waar inderdaad. De PR afdeling heeft er ook nog niet veel zin in, heb ik het idee :o

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
krijgt Borderlands 4 mooi de ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 18:01
Aight! schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 21:51:
[...]

Ik heb eigenlijk hetzelfde, ook dat ik eigenlijk helemaal niet zo sterk ben in het begin. Te grote groepjes zombies moet ik al ontwijken of ik ga dood haha. Toch iets tatischer spelen.

Voor mij ook de zoveelste keer weer geintsalleerd. Misschien nu maar toch eens doorzetten.
Klopt, in het begin is het overleven, maar eenmaal betere uitrusting is het tof om het tegen (grote) hordes op te nemen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:51
Vrijdag schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:36:
CoD kan rustig ademhalen dan :P
Zat andere games :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:45

Vliegvlug

Flight Simple

Afgelopen dinsdag naar PlayStation The Concert in de Ziggo Dome geweest waar ik eerder al over postte: Vliegvlug in "[PS5] PlayStation 5 - Deel 2"

Vond het een leuk concert met goede muziek, alleen had ik wat meer van de visuals verwacht eigenlijk.
Al met al wel de moeite waard voor die 50% korting maar niet voor de volle mep.

Blijkbaar dachten veel mensen dat zelfs met die 50% korting al want de ring bleek afgesloten en enkel de vloer van de Ziggo Dome was in gebruik.

Terwijl toen ik boekte op 13 april er toch al flink wat plaasten in de ring verkocht waren, de grijze stoelen hieronder:
Ziggo Dome - PlayStation The Concert - bezetting 13 april 2025
Die zijn blijkbaar allemaal naar de vloer verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vliegvlug schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 17:11:
Terwijl toen ik boekte op 13 april er toch al flink wat plaasten in de ring verkocht waren, de grijze stoelen hieronder:
Zelfs met 50% korting nog zoveel lege plaatsen… We mogen dit dus gerust een flop noemen. Die in Brussel is verzet naar 2026 maar zou me niet verbazen mocht die uiteindelijk niet doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:32
Well I'm f*cked :F
Dat is tegen het einde van mijn opleiding, dan kan ik zo'n afleiding niet gebruiken :X

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Geronimous schreef op zondag 4 mei 2025 @ 16:40:
[...]
Well I'm f*cked :F
Dat is tegen het einde van mijn opleiding, dan kan ik zo'n afleiding niet gebruiken :X
Geen zorgen. Ook jij weet dat Rockstar niet aan éénmalig uitstel doet :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:10
Superkiwi schreef op zondag 4 mei 2025 @ 16:49:
[...]

Geen zorgen. Ook jij weet dat Rockstar niet aan éénmalig uitstel doet :+
Hij haalt makkelijk nog zijn Masters met de toekomstige uitstellen van Rockstar 🤣

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Geraedus schreef op zondag 4 mei 2025 @ 18:31:
[...]

Hij haalt makkelijk nog zijn Masters met de toekomstige uitstellen van Rockstar 🤣
Ik mag hopen dat een concrete datum niet zomaar gecommuniceerd wordt ;) maar we gaan het zien! De game kan eigenlijk alleen maar teleurstellen bij veel mensen denk ik door de torenhoge verwachtingen. Het blijft GTA met een nieuw verhaal, waarschijnlijk geen hele nieuwe gameplay etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Deezers schreef op zondag 4 mei 2025 @ 19:58:
[...]
De game kan eigenlijk alleen maar teleurstellen bij veel mensen
(...)
Het blijft GTA met een nieuw verhaal, waarschijnlijk geen hele nieuwe gameplay etc.
Daarom kan het toch niet teleurstellen? GTA gameplay is júist wat we willen toch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:23

koboy

Heb een idee voor een icon

Superkiwi schreef op zondag 4 mei 2025 @ 20:09:
[...]

Daarom kan het toch niet teleurstellen? GTA gameplay is júist wat we willen toch :9
Als ik kijk naar de geschiedenis van games die zo lang in ontwikkeling zijn geweest, dan KAN het alleen maar teleurstellen: Duke Nukem Forever, Skull & Bones.....
Geen idee wat het record is, maar met 13 jaar zit Rockstar al bijna op de 14 jaar van Duke Nukem Forever.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:40
koboy schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:05:
[...]

Als ik kijk naar de geschiedenis van games die zo lang in ontwikkeling zijn geweest, dan KAN het alleen maar teleurstellen: Duke Nukem Forever, Skull & Bones.....
Geen idee wat het record is, maar met 13 jaar zit Rockstar al bijna op de 14 jaar van Duke Nukem Forever.
Is dat kleine spelletje RDR2 ook niet van Rockstar? Ten eerste zijn ze niet 13 jaar bezig met GTA6 en ten tweede kan je die ontwikkelaars echt niet met elkaar vergelijken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koboy schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:05:
[...]

Beyond Good and Evil 2 zit al op 17 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy

koboy

Daan0s schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:48:
[...]

Is dat kleine spelletje RDR2 ook niet van Rockstar? Ten eerste zijn ze niet 13 jaar bezig met GTA6 en ten tweede kan je die ontwikkelaars echt niet met elkaar vergelijken haha.
Oeh, teentjes!

Duke Nukem was ook niet het enige spelletje van 3D Realms, om over Ubisoft maar niet te praten. Rockstar is trouwens veel meer dan alleen GTA en RDR.....
ALS GTA6 volgend jaar uitkomt is dat 13 jaar na deeltje 5. Afgaand op de pre-orders was bij release al bekend dat 5 een kraker zou worden, dus is zowiezo in enige vorm met GTA6 gestart. Rockstar koos er alleen voor GTA5 maximaal uit te melken met allerlei live service zooi ipv gewoon flink aan te zetten op een volgend verhalend deel (waar ze om bekend staan).
Ubisoft heeft er in de tussentijd 8!!! deeltjes Assassin's Creed uitgepompt. Ja, veel van hetzelfde, maar kom op 13 jaar voor een game, die al 2 jaar gehyped wordt..... De enige manier waarop GTA6 niet teleur gaat stellen is als het het beste is sinds de uitvinding van het gesneden brood. Als het het vertrouwde concept in een jasje van nu is stelt het dus teleur. Wat niet wil zeggen dat hele volksstammen zich er niet mee gaan vermaken, maar de laatste echte revolutie was die van GTA2 naar GTA3.

GTA - 1997
GTA2 - 1999
GTA3 - 2001
GTA4 - 2008
GTA5 - 2013
GTA6 - 2026
GTA7 - 2045?

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:21
koboy schreef op maandag 5 mei 2025 @ 00:14:
[...]

Oeh, teentjes!

Duke Nukem was ook niet het enige spelletje van 3D Realms, om over Ubisoft maar niet te praten. Rockstar is trouwens veel meer dan alleen GTA en RDR.....
ALS GTA6 volgend jaar uitkomt is dat 13 jaar na deeltje 5. Afgaand op de pre-orders was bij release al bekend dat 5 een kraker zou worden, dus is zowiezo in enige vorm met GTA6 gestart. Rockstar koos er alleen voor GTA5 maximaal uit te melken met allerlei live service zooi ipv gewoon flink aan te zetten op een volgend verhalend deel (waar ze om bekend staan).
Ubisoft heeft er in de tussentijd 8!!! deeltjes Assassin's Creed uitgepompt. Ja, veel van hetzelfde, maar kom op 13 jaar voor een game, die al 2 jaar gehyped wordt..... De enige manier waarop GTA6 niet teleur gaat stellen is als het het beste is sinds de uitvinding van het gesneden brood. Als het het vertrouwde concept in een jasje van nu is stelt het dus teleur. Wat niet wil zeggen dat hele volksstammen zich er niet mee gaan vermaken, maar de laatste echte revolutie was die van GTA2 naar GTA3.

GTA - 1997
GTA2 - 1999
GTA3 - 2001
GTA4 - 2008
GTA5 - 2013
GTA6 - 2026
GTA7 - 2045?
Vergeet GTA Vice City 2002 en GTA San Andreas 2004 niet. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daan0s
  • Laatst online: 22:40
[...]

Oeh, teentjes!

GTA - 1997
GTA2 - 1999
GTA3 - 2001
GTA4 - 2008
GTA5 - 2013
GTA6 - 2026
GTA7 - 2045?
Weinig teentjes, ben niet heel erg hyped voor gta6. Ga hem zeker wel spelen maar zal me verder een worst wezen of ie nog 2 jaar later uit komt en weinig vernieuwing brengt. Voor mij wordt het sowieso niet "de game der games".

Maar ik vind dat je dit niet kan vergelijken met jouw voorbeelden. Als iemand een andere mening heeft dan jij betekent het niet gelijk dat diegene op zijn teentjes is getrapt.

[ Voor 5% gewijzigd door Daan0s op 05-05-2025 06:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ja rare conclusie om te zeggen dat GTA6 gaat floppen want 2 andere games die lang in ontwikkelin waren zijn geflopt...

Ten eerste is GTA6 helemaal niet 13 jaar in ontwikkeling na GTA5 is Rockstar doorgegaan met GTA online ontwikkeling en natuurlijk RDR2 wat ook een gigantische game is. Pas na RDR2 zijn ze vollopen gaan inzetten op GTA6.

Daarnaast zag de trailer er erg goed uit. Rockstar is heer en meester in het maken van levende werelden (kijk naar RDR2), als GTA6 nog meer details krijgt dan weet je ook dat het simpelweg erg veel ontwikkel tijd kost. GTA6 gaat de volgende standaard worden wat open wereld games betreft. Net zoals RDR2 dat nu nog steeds is, ondanks dat die game al 7 jaar oud is.

En Rockstar heeft de inkomsten niet nodig. GTA5 is inmiddels meer dan 200 miljoen keer verkocht. RDR2 is 70 miljoen keer verkocht. En daar komen de GTA online inkomsten nog overheen. Rockstar heeft geen enkele financiële drive om GTA6 snel af te ronden.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Laatst online: 00:07
[...]

Oeh, teentjes!

GTA - 1997
GTA2 - 1999
GTA3 - 2001
GTA4 - 2008
GTA5 - 2013
GTA6 - 2026
GTA7 - 2045?
Wat is nu eigenlijk je punt? Als Rockstar hun spel pas na 15 jaar wil uitbrengen is dat toch hun goed recht?
En dan Ubisoft als voorbeeld stellen? Het is dat dat zo goed werkt om elk jaar een game te recyclen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
er komt ieder jaar een GTA uit. ik snap het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy

koboy

Chelseamarre123 schreef op maandag 5 mei 2025 @ 10:58:
[...]

Wat is nu eigenlijk je punt? Als Rockstar hun spel pas na 15 jaar wil uitbrengen is dat toch hun goed recht?
En dan Ubisoft als voorbeeld stellen? Het is dat dat zo goed werkt om elk jaar een game te recyclen.
Het zou goed zijn voor de AC serie als er wat meer tijd werd genomen tussen de delen. Kan er wat meer focus gebracht worden op de verhaal-content ratio....
Maar het staat Rockstar vrij hun game pas na 10+ jaar te recyclen. Mijn probleem ermee is dat in het geval van GTA het de beste game sinds het gesneden brood is, en er bij andere series of games terecht "meh" geroepen wordt. Denk hierbij aan alle Ubisoft open world dingen, maar ook aan starfield!

Het wordt binnen de high budget games tijd voor weer eens een echt vernieuwende game qua techniek, gameplay of IP (games zoals Rift apart, Indiana Jones scoren hier). Ben benieuwd waar naughty dog uiteindelijk mee op de proppen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koboy schreef op maandag 5 mei 2025 @ 11:36:
[...]
Het wordt binnen de high budget games tijd voor weer eens een echt vernieuwende game qua techniek, gameplay of IP (games zoals Rift apart, Indiana Jones scoren hier). Ben benieuwd waar naughty dog uiteindelijk mee op de proppen komt.
Voor echte vernieuwing moet je bij de kleinere studios zijn. De kosten en belangen bij AAA games zijn te groot om het risico te nemen dat het niet aanslaat.
Rift Apart en Indiana Jones zou ik ook niet perse heel vernieuwend willen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy

koboy

Raem schreef op maandag 5 mei 2025 @ 11:53:
[...]

Voor echte vernieuwing moet je bij de kleinere studios zijn. De kosten en belangen bij AAA games zijn te groot om het risico te nemen dat het niet aanslaat.
Rift Apart en Indiana Jones zou ik ook niet perse heel vernieuwend willen noemen.
Rift apart zit een stuk gameplay vernieuwing in, namelijk de levels die een interactie aangaan via de rifts. Indiana Jones is de eerste echte multiplatform 3d versie en heractivering van een slapend IP. Hierom heb ik beide games genoemd.

De kleinere studios leveren inderdaad meer vernieuwing (flower en journey schieten mij even te binnen uit de eigen catalogus), maar als het gaat om een echt nieuw IP neer te zetten doet Naughty Dog het eigenlijk altijd goed. Daarbij zijn zij ook meester in het maximaliseren van de capaciteiten van een console. Heb mijn hoop dus op hun gevestigd voorlopig, want de rest van de AAA bedrijven is al dan niet onder druk van hun aandeelhouders in slaap gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

Twixie schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:05:
[...]

Zelfs met 50% korting nog zoveel lege plaatsen… We mogen dit dus gerust een flop noemen. Die in Brussel is verzet naar 2026 maar zou me niet verbazen mocht die uiteindelijk niet doorgaan.
Het loopt inderdaad niet echt best, in de Lets Talk PlayStation, waarin ik überhaupt voor het eerst hoorde dat PlayStation The Concert bestond, werd ook al verteld dat er veel concerten geannuleerd of uitgesteld waren.
Ben het vreemd genoeg ook nergens in de officiële PlayStation kanalen tegengekomen zoals op de console zelf of in de vele emails die in van Sony krijg sinds ik een PSN account het aangemaakt.

Ze hadden het zeker beter kunnen promoten, zeker met die 50% korting had je met exposure best nog wat mensen over de streep kunnen trekken zoals bij mij het geval was, en wat toch weer 3 verkochte stoelen opleverde.
Maar misschien is het een bewuste keuze om niet met de kortingen te adverteren omdat het laat zien dat het niet echt lekker loopt, hoewel me dat geen slimme keuze lijkt.

Ik heb ook pas sinds kort een PS5 dus mogelijk is er initieel wel meer aandacht en promotie geweest van dit concert via de officiële kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:23
Vliegvlug schreef op maandag 5 mei 2025 @ 18:25:
[...]

Het loopt inderdaad niet echt best, in de Lets Talk PlayStation, waarin ik überhaupt voor het eerst hoorde dat PlayStation The Concert bestond, werd ook al verteld dat er veel concerten geannuleerd of uitgesteld waren.
Ben het vreemd genoeg ook nergens in de officiële PlayStation kanalen tegengekomen zoals op de console zelf of in de vele emails die in van Sony krijg sinds ik een PSN account het aangemaakt.

Ze hadden het zeker beter kunnen promoten, zeker met die 50% korting had je met exposure best nog wat mensen over de streep kunnen trekken zoals bij mij het geval was, en wat toch weer 3 verkochte stoelen opleverde.
Maar misschien is het een bewuste keuze om niet met de kortingen te adverteren omdat het laat zien dat het niet echt lekker loopt, hoewel me dat geen slimme keuze lijkt.

Ik heb ook pas sinds kort een PS5 dus mogelijk is er initieel wel meer aandacht en promotie geweest van dit concert via de officiële kanalen.
Ik ben op Facebook veel reclames tegengekomen. Alleen de getoonde games hadden gewoonweg mijn interesse niet om de muziek van te horen. Last of Us dan nog wel, maar dat komt vooral door de serie dat die muziek me meer bij staat.
Horizon en God of War zijn goede games maar kan de muziek niet direct voor de geest halen, heeft geen indruk gemaakt. Ghost of Tsushima heb ik verder niet gespeeld...

Als ze nu Final fantasy en Metal Gear Solid als titels hadden, maargoed daar heeft Sony zelf geen rechten op natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

Jovatov schreef op maandag 5 mei 2025 @ 18:33:
[...]
Ik ben op Facebook veel reclames tegengekomen.
Ik zit niet op facebook dus kom het daar ook niet tegen, maar er is dus wel wat aan promotie gedaan.
Alleen de getoonde games hadden gewoonweg mijn interesse niet om de muziek van te horen. Last of Us dan nog wel, maar dat komt vooral door de serie dat die muziek me meer bij staat.
Horizon en God of War zijn goede games maar kan de muziek niet direct voor de geest halen, heeft geen indruk gemaakt. Ghost of Tsushima heb ik verder niet gespeeld...

Als ze nu Final fantasy en Metal Gear Solid als titels hadden, maargoed daar heeft Sony zelf geen rechten op natuurlijk.
Is natuurlijk een kwestie van smaak, en om eerlijk te zijn kende ik de muziek van God of War en Ghost of Tsushima ook niet maar we houden hier wel van dat type muziek en mijn zoon kende het meeste wel dus was ook een familieuitje.

We zijn eind vorig jaar ook naar Games in Concert: The Score in Theater Carré geweest en dat vond ik echt een stuk leuker.
Het interactieve maar ook de variatie aan muziek was beter (zie set list uit de link hierboven) en sowieso is Carré een intiemere zaal dan de Ziggo Dome

YouTube: Games in Concert: The Score

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Originele GoW, maar dan opgepoetst? Cool, ooit gespeeld op PC, kom maar op!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Voelt een beetje als vreemdgaan.. en alleen deel 1. Dan is 40 euro best prijzig. Gezien het alleen een digitale release is zal het wel even duren voordat de prijs überhaupt gaat zakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:12
CLB schreef op maandag 5 mei 2025 @ 23:48:
Originele GoW, maar dan opgepoetst? Cool, ooit gespeeld op PC, kom maar op!
Net op het moment dat mijn eerste PS5 in bestelling staat wordt hier de afkorting GoW voor het eerst juist gebruikt. Voel me al helemaal thuis hier. :)

God of War wordt denk ik mijn eerste PS5 spel of misschien toch Spiderman, Astro bot of dat play lab ding. Er valt best wat de kiezen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22:50
Exactor it schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 09:42:
[...]

Net op het moment dat mijn eerste PS5 in bestelling staat wordt hier de afkorting GoW voor het eerst juist gebruikt. Voel me al helemaal thuis hier. :)

God of War wordt denk ik mijn eerste PS5 spel of misschien toch Spiderman, Astro bot of dat play lab ding. Er valt best wat de kiezen. :)
Heel veel plezier met je nieuwe console! Ik wil je nog even meegeven dat ik zou starten met astros playroom, die gratis op de console staat. Het is een ontzettend leuk, kort spel, wat heel goed laat zien wat met name de controller allemaal kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Exactor it schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 09:42:
[...]

Welkom :)
Als Ps1-2-3-4-5 bezitter respecteerde ik altijd de exclu's bij Xbox maar er gaat een hele nieuwe wereld voor je open gaan ;).
Ik ben wel nieuwsgierig naar je bevindingen inzake de controller vs die van de Xbox - let me know. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:12
Derbiss schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 11:23:
[...]

Welkom :)
Als Ps1-2-3-4-5 bezitter respecteerde ik altijd de exclu's bij Xbox maar er gaat een hele nieuwe wereld voor je open gaan ;).
Ik ben wel nieuwsgierig naar je bevindingen inzake de controller vs die van de Xbox - let me know. ;)
PS 1 tm 4 heb ik allemaal gehad. Dus ik ken de exclusives een beetje. :) Ik vraag me af of een dualsense met gave rumble dingen het gaat winnen van een elite v2 xbox controller. Zal allebei wel goed spul zijn. :) . Zal tzt wel laten weten wat de eerste ervaringen zijn.
evil_lemon schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 10:31:
[...]

Heel veel plezier met je nieuwe console! Ik wil je nog even meegeven dat ik zou starten met astros playroom, die gratis op de console staat. Het is een ontzettend leuk, kort spel, wat heel goed laat zien wat met name de controller allemaal kan!
Haha, die bedoelde ik met play lab ding. Staat zeker op de planning, goede dingen over gehoord!

[ Voor 27% gewijzigd door Exactor it op 06-05-2025 12:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
Exactor it schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 12:21:
[...]

PS 1 tm 4 heb ik allemaal gehad. Dus ik ken de exclusives een beetje. :) Ik vraag me af of een dualsense met gave rumble dingen het gaat winnen van een elite v2 xbox controller. Zal allebei wel goed spul zijn. :) . Zal tzt wel laten weten wat de eerste ervaringen zijn.

[...]

Haha, die bedoelde ik met play lab ding. Staat zeker op de planning, goede dingen over gehoord!
Excuses dan ;) Geniet ervan zou ik zeggen :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 02:06

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

De tweede trailer is er!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
  • Laatst online: 16:19
Ok, GT5 nooit gespeeld. Ja die mensen bestaan :+ Maar deze is een no-brainer. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb GTAV ook nog nooit gespeeld. Hoewel ik die nog wel ergens voor de PS3 in de kast heb staan. Hoewel, misschien heb ik een half uurtje ofzo er in gestoken, toen was mijn interesse weg.
Nuja, ik heb ook nooit wat gehad met de franchise. 2 en 3 nog wel een paar keer gespeeld, en San Andreas en Vice City had ik op de PS2 maar eigenlijk nooit opgestart :P Het enige waar ik wel wat mee had, waren de radiostations en spotjes van Vice City. Die vond ik geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Vrijdag schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 16:50:
Ik heb GTAV ook nog nooit gespeeld. Hoewel ik die nog wel ergens voor de PS3 in de kast heb staan. Hoewel, misschien heb ik een half uurtje ofzo er in gestoken, toen was mijn interesse weg.
Nuja, ik heb ook nooit wat gehad met de franchise. 2 en 3 nog wel een paar keer gespeeld, en San Andreas en Vice City had ik op de PS2 maar eigenlijk nooit opgestart :P Het enige waar ik wel wat mee had, waren de radiostations en spotjes van Vice City. Die vond ik geweldig.
Wauw hoe dan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
GTA5 was wat mij betreft echt de beste van de hele serie.

Maar hele vette trailer van GTA6, ziet er goed uit en zet de sfeer goed neer... absurd dat we na zo'n trailer nog een jaar moeten wachten... aftellen maar :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb gta V nog rondslingeren. Ooit aan begonnen, nooit afgerond. Das mijn probleem met een sand box game. Geen aandachtspanne om de main quest af te ronden. Vroegah wel gta 2/3/vice city en san adreas uren mee vermaakt. 4 kon me dan weer niet boeien en V dus evenmin. Als VI een combi van vice city en san adreas is maar met graphics anno nu vind ik het wel best.

In de tussentijd nog genoeg tijd om alle Assassins Creed games die ik achterloop sinds Black Flag in te halen. God of War af te ronden, Ragnarok op te starten etc etc. Dus ik ben nog wel even bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:57

Mauz1978

Console War Veteran

Ik vond GTA IV ook geweldig waar je als oostblokker op een gegeven moment de scene uit ‘Heat’ na aan het spelen bent + de Ricky Gervais optredens. Maar wellicht moet je daar wat ‘ouder’ voor zijn geweest ;).

Maar V staat nipt bovenaan. Geweldige levende en levendige wereld.

Something under the bed is drooling

Pagina: 1 ... 106 107 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties