RDR2 wordt na het eerste chapter wel iets sneller. Maar het is gewoon een extreem verhalende game, waarbij de gamplay ook nog eens vrij traag is.
Als je eenmaal de hele wereld hebt open gespeeld en je hebt alle mogelijkheden tot je beschikking dan is de wereld van RDR2 fantastisch. Er is simpelweg nog geen game geweest die een betere open wereld heeft neergezet met zoveel details en levendigheid en die zo authentiek aanvoelt. En dat zegt wat over een game die inmiddels al 7,5 jaar oud is. Ook grafisch is het nog altijd 1 van de mooiste open wereld games.
Maar het is wel een mind-set, je gaat niet een of andere snelle shooter spelen dat zou ook niet bij de setting passen. RDR2 is voor mij ook de enige game waarbij ik echt nooit fast travel heb gebruikt. ik vond niets relaxter dan met mijn paard rondrijden in die wereld. Er is zoveel te zien en er gebeurd altijd wat.
Daarom is mijn hype voor GTA6 is ook best wel groot... als die wereld een overtreffende trap gaat zijn van RDR2 dan is mijn mind blown... kans op teleurstelling is de best aannemelijk
Als je eenmaal de hele wereld hebt open gespeeld en je hebt alle mogelijkheden tot je beschikking dan is de wereld van RDR2 fantastisch. Er is simpelweg nog geen game geweest die een betere open wereld heeft neergezet met zoveel details en levendigheid en die zo authentiek aanvoelt. En dat zegt wat over een game die inmiddels al 7,5 jaar oud is. Ook grafisch is het nog altijd 1 van de mooiste open wereld games.
Maar het is wel een mind-set, je gaat niet een of andere snelle shooter spelen dat zou ook niet bij de setting passen. RDR2 is voor mij ook de enige game waarbij ik echt nooit fast travel heb gebruikt. ik vond niets relaxter dan met mijn paard rondrijden in die wereld. Er is zoveel te zien en er gebeurd altijd wat.
Daarom is mijn hype voor GTA6 is ook best wel groot... als die wereld een overtreffende trap gaat zijn van RDR2 dan is mijn mind blown... kans op teleurstelling is de best aannemelijk
Nouhja moet... Alleen eten moet omdat je anders mager en zwak wordt. Maar je komt zoveel eten tegen dat het nooit een issue is. Wassen en scheren kun je best laten, je ziet er alleen als een hobo uit en mensen klagen dat je stinkt.Hulleman schreef op maandag 13 april 2026 @ 12:16:
[...]
Daarnaast moet je jezelf en je paard verzorgen. Wassen, eten, slapen, scheren, naar de kapper etc.
[ Voor 17% gewijzigd door Chaoss op 13-04-2026 12:38 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
/f/image/6hG7U0nrBns0MYsqrcBFbrDh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/dcdbUekjGlm6KZ19Uem4ISbX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/K0uPl36rTr0VDFlpFv60sG5U.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fOe8VcJqTmiobDlN9YNezPRD.png?f=fotoalbum_large)

/f/image/HvKAubqUi36C2HsjxwDPpBkx.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UzMhUzXqjFCQ7SjaiOgFb7WZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KvcXfUqmimMrGwrXF3trsS31.jpg?f=fotoalbum_large)