De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zo waar, mijn PS5 staat nu bij mijn zoon. Dat ding maakt nu overuren en hoor je nooit. Ik heb zelf een PS5Pro als vervanger. Die heb ik uit mijn tv kastje moeten halen omdat fan zo hard ging blazen wegens te warm waar de base PS5 geen kick gaf...ZesBarkiePK schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 10:41:
[...]
De launch PS5 blijft wat mij betreft gewoon de beste PS5 die Sony heeft uitgebracht. Dat ding was echt overengineerd qua koeling. De eerste revisie had een gigantische heatsink van ruim anderhalve kilo en daardoor draait hij vaak stiller en koeler dan de latere lichtere modellen.
@eenhoorntje Als je er nu tweedehands eentje koopt, hoef je waarschijnlijk alleen even het stof eruit te blazen en je hebt weer een topconsole.
Ook heeft de eerste nog sneller SSD qua schijf snelheid.. Mijn PS5Pro is super traag in het kopiëren van games tussen SSD en tweede M2 SSD...
Ik teken nergens meer voor
De Pro maakt inderdaad meer lawaai dan de base PS5. Dat vind ik wel jammer, al hoor ik het tijdens het gamen niet.Quakie schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 13:51:
[...]
Zo waar, mijn PS5 staat nu bij mijn zoon. Dat ding maakt nu overuren en hoor je nooit. Ik heb zelf een PS5Pro als vervanger. Die heb ik uit mijn tv kastje moeten halen omdat fan zo hard ging blazen wegens te warm waar de base PS5 geen kick gaf...
Ook heeft de eerste nog sneller SSD qua schijf snelheid.. Mijn PS5Pro is super traag in het kopiëren van games tussen SSD en tweede M2 SSD...
De SSD van de Pro is sneller dan die van de base PS5. Vreemd dat het kopiëren van data veel trager is. Haalt je tweede SSD wel de volledige snelheid in de Pro?
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |
Maar ook dit is een loterij. Mijn Pro is juist een stuk stiller dan mijn launch PS5 die last had van coil whine. In de Pro zitten geloof ik ook twee verschillende merken fans die verschil maken qua geluidsniveau.Hulleman schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 14:12:
[...]
De Pro maakt inderdaad meer lawaai dan de base PS5. Dat vind ik wel jammer, al hoor ik het tijdens het gamen niet.
Ah oké. Kan ook nooit eens normaal bij Sonykazuka schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 14:22:
[...]
Maar ook dit is een loterij. Mijn Pro is juist een stuk stiller dan mijn launch PS5 die last had van coil whine. In de Pro zitten geloof ik ook twee verschillende merken fans die verschil maken qua geluidsniveau.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik heb de SSD overgezet, WD Black series, die zou het met gemak moeten doen..Ik kwam het ook ergens tegen als opmerking dus ben niet verder gaan kijken.. Ik ben iemand die niks verwijderd, maar 1 spel speel, maar wel alles wilt installeren type dus ik verplaats nog wel eens wat.. Het verschil is echt enorm.Hulleman schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 14:12:
[...]
De Pro maakt inderdaad meer lawaai dan de base PS5. Dat vind ik wel jammer, al hoor ik het tijdens het gamen niet.
De SSD van de Pro is sneller dan die van de base PS5. Vreemd dat het kopiëren van data veel trager is. Haalt je tweede SSD wel de volledige snelheid in de Pro?
Ik teken nergens meer voor
Hmm, bijzonder dat dan zo traag is. Persoonlijk zou ik eens proberen om de ssd dan te formatteren met de Pro. Kijken of dat helpt.Quakie schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 15:23:
[...]
Ik heb de SSD overgezet, WD Black series, die zou het met gemak moeten doen..Ik kwam het ook ergens tegen als opmerking dus ben niet verder gaan kijken.. Ik ben iemand die niks verwijderd, maar 1 spel speel, maar wel alles wilt installeren type dus ik verplaats nog wel eens wat.. Het verschil is echt enorm.
Het kan ook zijn dat de ssd relatief vol al zit?, ssd's worden dan trager namelijk.
Maar ja het is een avatar, dat is toch bij definitie niet boeiendCarlos0_0 schreef op maandag 11 mei 2026 @ 21:13:
Heb ze geclaimd aangezien benieuwd was ze eruit zouden zien(Had nog geen plaatje gezien), maar vind ze voor een Avatar niet heel boeiend eigenlijk.
Heb er ooit eentje ingesteld toen ze daarmee begonnen op de Ps3/Ps4 en nooit meer naar omgekeken, kan mij niet voorstellen dat mensen daar echt warm van worden.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee het is ook niet heel boeiend, maar ik zoek toch altijd wel iets leuks.Donstil schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 11:19:
[...]
Maar ja het is een avatar, dat is toch bij definitie niet boeiend![]()
Heb er ooit eentje ingesteld toen ze daarmee begonnen op de Ps3/Ps4 en nooit meer naar omgekeken, kan mij niet voorstellen dat mensen daar echt warm van worden.
Op de playstation heb ik al jaren dat robotje van ratchet & clank, dat vind ik dan toch net iets leuker zeg maar.
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 22:07
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik weet niet of je al iets hebt gevonden, maar ik gebruik zelf de flairmesh 120 voor m’n wh-1000xm6. Die ondersteunen lc3. Je kan een speciale firmware downloaden zodat hij alleen als headphones gebruikt wordt zonder de microfoon (anders krijg je slechte kwaliteit geluid). Latency is vrij goed. Echt aanzienlijk beter op lc3 dan de standaard Bluetooth.DM89 schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 14:46:
Ik heb recent de WF-1000XM6 in ears gekocht, deze zou ik graag soms willen gebruiken met mijn PS5 Pro, nu weet ik dat ik hiervoor een USB receiver voor nodig heb maar vroeg me af of er hier mensen zijn die er ervaring mee hebben?
Een aparte headset kopen voor de PS5 is voor mij een beetje overbodig omdat ik het niet vaak gebruik en ik dacht wellicht is dit een goede oplossing.
Ik zag onderstaande adapter die LE Audio ondersteund.
https://www.amazon.nl/gp/...rageCustomerReviewsAnchor
Uncomfortable silence can be so loud...
Met alleen het stof er uit blazen ben je er niet altijd. Bij veel PS5's die ik herstel en/of onderhoud zijn inmiddels ook vaak droge plekken bij de liquid metal ontstaan. Meestal ook met een stroeve substantie op zowel heatsink als processor die ik ook gelijk verwijder voordat ik er weer LM op doe.ZesBarkiePK schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 10:41:
[...]
De launch PS5 blijft wat mij betreft gewoon de beste PS5 die Sony heeft uitgebracht. Dat ding was echt overengineerd qua koeling. De eerste revisie had een gigantische heatsink van ruim anderhalve kilo en daardoor draait hij vaak stiller en koeler dan de latere lichtere modellen.
@eenhoorntje Als je er nu tweedehands eentje koopt, hoef je waarschijnlijk alleen even het stof eruit te blazen en je hebt weer een topconsole.
Zo zijn er ook soms PS5's die intern totaal geen stof hebben maar toch oververhitten maar wel na een liquid metal herstel weer prima werken.
Prijzige stick.erickov schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:
[...]
Ik weet niet of je al iets hebt gevonden, maar ik gebruik zelf de flairmesh 120 voor m’n wh-1000xm6. Die ondersteunen lc3. Je kan een speciale firmware downloaden zodat hij alleen als headphones gebruikt wordt zonder de microfoon (anders krijg je slechte kwaliteit geluid). Latency is vrij goed. Echt aanzienlijk beter op lc3 dan de standaard Bluetooth.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Wat duurder, wel top ondersteuning. Eerst werkte het half met de PlayStation 5 en de wh-1000xm6. Heb toen contact gezocht en binnen een dag was er een aparte firmware gemaakt specifiek voor de ps5 en naar mij gezonden om te testen. Korte lijnen dus.
Uncomfortable silence can be so loud...
Inmiddels ben ik ruim 20 uur verder – wat voor mij tegenwoordig behoorlijk veel is – en ik ben helemaal hooked. Ik heb in jaren niet zoveel plezier gehad in gamen. Echt een dikke aanrader!
Eens, Saros is wel een mooie evolutie van Returnal. Qua setting en storytelling vind ik het iets minder. Het desolate en Selene als protagonist vond ik interessanter maar in alle andere aspecten is het beter dan Returnal naar mijn mening. Nog steeds pittig, ga vaak genoeg dood, maar wel iets makkelijker overall.outlandos schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 12:23:
Na het lezen van de reviews over Saros raakte ik geïnteresseerd. Omdat ik Returnal destijds volledig heb gemist (ik had toen nog geen PS5) en ik inmiddels een PlayStation-abonnement heb waarmee ik de game gratis kan spelen, ben ik hier enkele weken geleden aan begonnen.
Inmiddels ben ik ruim 20 uur verder – wat voor mij tegenwoordig behoorlijk veel is – en ik ben helemaal hooked. Ik heb in jaren niet zoveel plezier gehad in gamen. Echt een dikke aanrader!
De 'E3' State of Play is aangekondigd voor 2 juni:
State of Play returns Tuesday, June 2 with more than 60 minutes of updates, announcements, and gameplay reveals from top studios around the world.
To kick things off, you'll get a closer look at Marvel's Wolverine. Insomniac Games will share more from its upcoming third-person action-adventure game showing off Logan's brutal and relentless combat along with some new details. This all-new take on the comic book legend launches on PS5 September 15.
[ Voor 32% gewijzigd door kazuka op 20-05-2026 14:14 ]
Ik heb nu zo’n 2 maanden mijn Ps5 Pro, en ben er enorm blij mee. Nou had ik gelezen dat met deze State Of Play vaak PS Plus aanbiedingen komen. Overmorgen verloopt mijn PS Plus, maar ik lees steeds verschillende berichten dat wanneer je een actief Plus hebt, geen aanbod voor korting krijgt. Wat zijn de ervaringen hier? Ik lees anderzijds dat mensen deze stapelen voor een paar jaar. Ik heb nou geen idee meer wat nou wel/niet handig is om te doen.kazuka schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 12:38:
[...]
De 'E3' State of Play is aangekondigd voor 2 juni:
[...]
[Afbeelding]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Zijn alleen voor nieuwe al jaren, dus hij moet eerst afgelopen zijn. Je kan alleen upgraden met korting maar ja voor die 2 dagen geen nut(upgraden naar een duurdere tier bedoel ik dus).NinjaKiwiNL schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 16:28:
[...]
Ik heb nu zo’n 2 maanden mijn Ps5 Pro, en ben er enorm blij mee. Nou had ik gelezen dat met deze State Of Play vaak PS Plus aanbiedingen komen. Overmorgen verloopt mijn PS Plus, maar ik lees steeds verschillende berichten dat wanneer je een actief Plus hebt, geen aanbod voor korting krijgt. Wat zijn de ervaringen hier? Ik lees anderzijds dat mensen deze stapelen voor een paar jaar. Ik heb nou geen idee meer wat nou wel/niet handig is om te doen.
Dus ja eventjes zonder plus doen ? 😋
[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 20-05-2026 17:36 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
his year, the Days of Play would begin on Wednesday, May 27 and continue until June 10, 2026, covering two weeks of promotions.
The anticipated discounts are overall very close to those observed during Black Friday 2025, which could disappoint players hoping for more ambitious offers to compensate for recent price increases.
Here is a summary of the expected offers:
€20 discount on a selection of DualSense controllers: from €54.99
€30 discount on the DualSense Edge controller: €189.99 instead of €219.99
€100 discount on the PSVR2 helmet: €349.99 instead of €449.99
Ghost of Yōtei: €54.99 instead of €79.99
€20 minimum discount on Pulse Elite headphones and Pulse Explore headphones
Note that partner merchants may offer additional discounts on their side. In addition, if you are a PlayStation Plus subscriber, the PlayStation Direct store offers you an additional 5% discount, combinable with the Days of Play 2026 offers.
Unlike previous years, there does not seem to be a promotion from Sony on consoles this year. Is this a direct consequence of the recent price increase? The question remains intact and the situation remains to be confirmed.
Nice.kazuka schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 18:59:
Volgende week Days of Play met wat kortingen op accessories:
[...]
Was nog opzoek naar een leuke aanbieding voor een 2e dualsense controller. Wacht ik nog een paar daagjes. Hoop dat ze dan wel de normale witte variant ook in de aanbieding hebben, hoef geen gekke kleurtjes.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 20-05-2026 21:09 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Dat kan je wellicht beter in een pc topic vragenFormat-C schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 21:09:
Vraagje he. Werken die dualsense controllers ook goed in (alle) games op de pc? Want ik vind het wel een iets betere controller dan een Xbox controller (die ik nu gebruik). (Vooral qua feedback in de triggers) Dan koop ik mss als ze in de aanbieding zijn er ook 1.
Ik gebruik de dualsense edge vaak op de pc voor shooters(BF6 en COD) Werkt naar behoren. Enkel de ps knop doet het wat anders als op de pc net als de option knop.Format-C schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 21:09:
Vraagje he. Werken die dualsense controllers ook goed in (alle) games op de pc? Want ik vind het wel een iets betere controller dan een Xbox controller (die ik nu gebruik). (Vooral qua feedback in de triggers) Dan koop ik mss als ze in de aanbieding zijn er ook 1.
De gewone ps5 nog niet getest op pc.
Als een game een controller ondersteunt, dan werkt het naar behoren. Echter zal je vaak wel xbox verwijzingen zien in de game ipv playstation. In ieder geval met de meeste games in de steam library. Dan moet je even zoeken welke knoppen het zijn op de playstation controller, maar het is geen zware uitdaging. Ik heb sinds november weer een PC en heb ook een Dual Sense controller gekoppeld aan die PC. Enige wat ik jammer vind is dat je geen melding krijgt als de controller bijna leeg is. Paar keer meegemaakt dat ik tijdens het vliegen in Arma Reforger ineens geen inputs meer heb en dan crash, omdat de controller leeg is. En natuurlijk heb je dan net een heli vol met teamleden die dan ook allemaal dood gaan.Format-C schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 21:09:
PSN-ID: Thunder76nl
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 08:03
Tzou wat zijn als ze de GTA6 trailer tijdens de SoP doen
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ja ik ben ook benieuwd na de gameplay beelden van wolverine, maar ik ga er als nog niet speciaal voor wakker blijven.Chaoss schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 17:21:
Ik heb wel zin in de beelden van Wolverine tijdens de state of play. Benieuwd of het gameplay is of een trailer.
Tzou wat zijn als ze de GTA6 trailer tijdens de SoP doen(i know, is ondenkbaar bij Rockstar)
Ik zie het de volgende dag wel 😂, haha ja gta6 trailer zou toch wat zijn.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 08:03
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 22-05-2026 09:34 ]
Virtua Fighter VI Crossroads - Leaked Video : r/virtuafighter
Ze hebben Forza 6 aangekondigd voor de Playstation 5 maar kan prima teruggetrokken worden door een nieuw inzicht bij Xbox.Farabi schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 09:30:
Misschien een glazenbollenvraag. Is Forza 6 officieel aangekondigd voor een latere datum? Of kan deze beslissing nog teruggetrokken worden door de console-wars?
Geloof ik niet hoor. Is lijkt mij al zga gereed maar dat gaat ze bergen met geld opleveren.. Ga je dat laten liggen uit principe? Ik heb 5 al en ga zeker 6 kopen.. Ik wacht op de pre-order. Maar ja, terugtrekken kan. Maar zou lijkt mij kapitaalvernietiging zijn.Donstil schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 10:40:
[...]
Ze hebben Forza 6 aangekondigd voor de Playstation 5 maar kan prima teruggetrokken worden door een nieuw inzicht bij Xbox.
Ligt er aan hoever het spel voor PlayStation al in ontwikkeling is, dan valt dat vast wel uit te rekenen voor hun of dat zo is of niet.Shaker74 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 11:02:
[...]
Geloof ik niet hoor. Is lijkt mij al zga gereed maar dat gaat ze bergen met geld opleveren.. Ga je dat laten liggen uit principe? Ik heb 5 al en ga zeker 6 kopen.. Ik wacht op de pre-order. Maar ja, terugtrekken kan. Maar zou lijkt mij kapitaalvernietiging zijn.
Het is even kijken wat Microsoft gaat doen, kan ook zijn dat Microsoft weer exclusieve games gaat houden(waar niks mis mee is je wil toch mensen op jou platform ook hebben).
Maar wat ook kan een beetje zoals Indiana Jones, eerst hun consoles. Een jaar of 1,5 erna ps5 en nog lager de switch2(in plaats van tegelijkertijd).
Zo bedienen ze elke markt uiteindelijk, kunnen ze heel lang teren op het succes van 1 spel.
En de gene die het echt graag willen spelen, kopen het dan wel op de Xbox of pc.
Ik denk het ook niet hoor, maar de mogelijkheid is er.Shaker74 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 11:02:
[...]
Geloof ik niet hoor. Is lijkt mij al zga gereed maar dat gaat ze bergen met geld opleveren.. Ga je dat laten liggen uit principe? Ik heb 5 al en ga zeker 6 kopen.. Ik wacht op de pre-order. Maar ja, terugtrekken kan. Maar zou lijkt mij kapitaalvernietiging zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door s0kkie op 22-05-2026 15:46 ]
- Linksquest
/f/image/V67b8azegH9eclZQA6Nz59Cp.png?f=fotoalbum_large)
Van level design tot upgrades of gekke interacties en gave physics, Team Asobi heeft er weer iets moois van gemaakt. Misschien vind ik Astro Bot nog wel leuker dan de meest recente Mario-games.
Sowieso. Speelt fantastisch, oogt fantastisch + alle verwijzingen naar de IP’s van PlayStation maken het voor mij één van de leukste games van de afgelopen jaren.Yonix schreef op zondag 24 mei 2026 @ 11:23:
Misschien vind ik Astro Bot nog wel leuker dan de meest recente Mario-games.
Met alle respect. Maar dit is toch gewoon een linkdump?Linksquest schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 18:27:
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er, fijn weekend allemaal 👍
[YouTube: Big PSN Security Controversy, Sony Says They're Done With PC Single Player Games. - [LTPS #727]]
Alleen het laatste level is niet te halenAreVeeDee schreef op zondag 24 mei 2026 @ 12:04:
[...]
Sowieso. Speelt fantastisch, oogt fantastisch + alle verwijzingen naar de IP’s van PlayStation maken het voor mij één van de leukste games van de afgelopen jaren.
- Linksquest
Terechte vraag, maar ik deel deze video al een lange tijd, dit is een YouTuber die elke week het laatste PlayStation nieuws behandeld, er zijn hier Tweakers die het wel interessant vinden. Hij heeft ook flink wat andere video's, maar die deel ik bewust niet of het moet al een bijzonder onderwerp zijn.418O2 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 14:29:
[...]
Met alle respect. Maar dit is toch gewoon een linkdump?
Ja ik zie je dat op meerdere plekken posten, maar zonder verdere tekst voegt het niet zoveel toe toch?Linksquest schreef op zondag 24 mei 2026 @ 14:45:
[...]
Terechte vraag, maar ik deel deze video al een lange tijd, dit is een YouTuber die elke week het laatste PlayStation nieuws behandeld, er zijn hier Tweakers die het wel interessant vinden. Hij heeft ook flink wat andere video's, maar die deel ik bewust niet of het moet al een bijzonder onderwerp zijn.
Alleen wel iets te makkelijk vind ik, geld overigen sook voor de meest recente Mario gamesYonix schreef op zondag 24 mei 2026 @ 11:23:
Mijn zoontje en ik zijn, sinds een aantal weken, helemaal gek op Astro Bot. Wat een fantastisch leuke platformer is dat zeg!
[Afbeelding]
Van level design tot upgrades of gekke interacties en gave physics, Team Asobi heeft er weer iets moois van gemaakt. Misschien vind ik Astro Bot nog wel leuker dan de meest recente Mario-games.![]()
PSN ID Binloading_nl
Maar voor mijn zoontje van 7 jaar oud precies makkelijk (én moeilijk) genoeg.steefje schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:50:
[...]
Alleen wel iets te makkelijk vind ik, geld overigen sook voor de meest recente Mario games
- Linksquest
Niet dezelfde video, maar snap wel wat je bedoeld. Ik voeg inderdaad vaak dezelfde tekst toe, maar ik kan zeker wat meer inhoud erbij vermelden. Ga hiermee aan de slag de volgende keer 👍.418O2 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 15:10:
[...]
Ja ik zie je dat op meerdere plekken posten, maar zonder verdere tekst voegt het niet zoveel toe toch?
makkelijk? MAKKELIJK!?steefje schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:50:
[...]
Alleen wel iets te makkelijk vind ik, geld overigen sook voor de meest recente Mario games
Duidelijk niet alle levels gespeeld, en ook niet alles gehaald in alle levels
Ik vond Astrobot (ook) 1 van de leukste games die ik heb gespeeld op de PS5.Yonix schreef op zondag 24 mei 2026 @ 11:23:
Mijn zoontje en ik zijn, sinds een aantal weken, helemaal gek op Astro Bot. Wat een fantastisch leuke platformer is dat zeg!
[Afbeelding]
Van level design tot upgrades of gekke interacties en gave physics, Team Asobi heeft er weer iets moois van gemaakt. Misschien vind ik Astro Bot nog wel leuker dan de meest recente Mario-games.![]()
Edit: dat die game in 2024 game of the year was is imho meer dan terecht. Echt super leuk.
[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 25-05-2026 15:39 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Oh ja wel hoor. Platinum zelfs voor wat t waard isCarlos0_0 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 21:50:
[...]
Duidelijk niet alle levels gespeeld, en ook niet alles gehaald in alle levels.
PSN ID Binloading_nl
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Iphone 17 pro:Synology DS220+
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Als het een interessante optie is met een goede/lage prijs, dan prima.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
:strip_exif()/f/image/XWs8gVcIZ7mS0RW194C5a8mj.jpg?f=fotoalbum_large)
007: First Light | Reviews
- 10 - VGC
- 10 - Gfinity
- 10 - Guardian
- 10 - ComicBook
- 9 - Metro
- 9 - DayOne
- 9 - Collider
- 9 - GameSpew
- 9 - Shacknews
- 9 - ScreenRant
- 9 - PSX Brasil
- 9 - GAMINGbible
- 9 - Dualshockers
- 8 - CGM
- 8 - TechRadar
- 8 - Eurogamer
- 8 - GameReactor
- MC: 88
- OC: 90
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De daadwerkelijke PS+ gespeelde games zijn bij mij op èèn hand te tellen helaas. Maar ook Premium genomen omdat het qua geld weinig verschilde met extra/essential. Als het weer voor 100 euro is ga ik weer verlengen en dan zie ik volgend jaar wel weer. Ik gebruik het meer als 'even een spel spelen'. Wellicht zijn de games los via Vinted nog goedkoper maar ja weinig zin in. Maar stiekem gaat zo'n jaar best snel.Vrijdag schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 15:21:
Mijn Plus Premium loopt af op 6 juni, dus dat zou echt net binnen de termijn vallen. Eens kijken wat ze bieden. Had vorig jaar Premium genomen omdat het maar een paar euro verschilde met Extra. Maar om nou te zeggen dat ik er ook echt wat mee deed wat niet met Extra kon, nee.
Als het een interessante optie is met een goede/lage prijs, dan prima.
Ik heb ooit ps+ gehad voor m'n kids en online cod spelen. Het klopt toch dat ik ps+ nodig heb om CoD online te spelen? (met uitzondering van warzone).
Ik heb toen gedoe gehad met abonnement annuleren en opnieuw afsluiten ivm korting net na aangeschaffen. Nu is het zo dat ik dus al heel lang geen ps+ meer heb (minimaal jaar) en dus ook geen gratis games kan downloaden of de games kan gebruiken vanuitnde library. Ik Kan echter nog steeds CoD online spelen al die tijd. Mis ik iets of is er ergens een fout gemaakt waardoor ik gewoon nog online kan gamen?
PSN: Mondaatje
Oa BO6 en BO7. Ik heb warzone erbij gezet als uitzondering 😉.hcQd schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 18:36:
@Monda Welke CoD? Warzone, bijvoorbeeld, is Free to Play en dan heb je geen PS+ nodig.
PSN: Mondaatje
Dat zou niet moeten kunnen. Geniet ervan zolang het duurt.Monda schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 18:37:
[...]
Oa BO6 en BO7. Ik heb warzone erbij gezet als uitzondering 😉.
Ja heel vaag.giantgiantus schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 06:56:
Dit is ook apart. Ik krijg wel 20% korting op essential en 25% op extra maar geen korting op premium. Die Sony korting is toch altijd wat apart.
Er staat op de Days of Play website inderdaad een banner met 33% korting op Premium.
Maar als je dan naar beneden scrolt heeft Premium helemaal geen korting.
Essential 50 euros voor 1 jaar nog steeds te duur imo. Om online te kunnen gamen. Belachelijk eigenlijk.
Korting op controllers zijn ook maar matig, zie dat ze op alle andere webshops sinds vandaag 54,99 kosten. Met uitzonderingen van de zwarte die je nog een paar euro goedkoper kunt krijgen via Alternate.
De Cosmic Red versie is trouwens 49,99 bij Amazon. Maar moet je de kleur wel mooi vinden.
Ik ga maar voor de zwarte.
[ Voor 26% gewijzigd door Vis op 27-05-2026 09:09 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Waarom heb ik het idee dat hier niets van klopt?G_Dragon schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 15:22:
Voor wie het 007 First Light onderwerp niet volgen.
[Afbeelding]
007: First Light | Reviews
- 10 - VGC
- 10 - Gfinity
- 10 - Guardian
- 10 - ComicBook
- 9 - Metro
- 9 - DayOne
- 9 - Collider
- 9 - GameSpew
- 9 - Shacknews
- 9 - ScreenRant
- 9 - PSX Brasil
- 9 - GAMINGbible
- 9 - Dualshockers
- 8 - CGM
- 8 - TechRadar
- 8 - Eurogamer
- 8 - GameReactor
- MC: 88
- OC: 90
Ik zie ook niks, misschien omdat ik een lopend abbo heb? Wel veel spellen uit mijn wishlist met korting trouwens.giantgiantus schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 06:56:
Dit is ook apart. Ik krijg wel 20% korting op essential en 25% op extra maar geen korting op premium. Die Sony korting is toch altijd wat apart.
Farabi schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 09:14:
[...]
Waarom heb ik het idee dat hier niets van klopt?

Misschien zou dit het moeten zijn?
De meeste spellen zijn altijd in de aanbieding, dus nu ookVrijdag schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 09:37:
[...]
Ik zie ook niks, misschien omdat ik een lopend abbo heb? Wel veel spellen uit mijn wishlist met korting trouwens.
Ik heb al jaren geen PS+ meer en hier staat 'Premium' ook niet in de aanbieding, ook als je uitgelogd bent op de webstore heeft 'ie geen korting. Lijkt me gewoon een foutjeVrijdag schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 09:37:
[...]
Ik zie ook niks, misschien omdat ik een lopend abbo heb? Wel veel spellen uit mijn wishlist met korting trouwens.
Ja, nu toont de korting welgiantgiantus schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 10:10:
Zou dat nog aangepast worden? Voor streaming was ik eigenlijk opzoek naar premium…..
Blijf het trouwens wel jammer vinden dat fysieke games vaak duurder zijn nu. Of de basis game goedkoop maar de DLC niet en dan de digitale versie met de DLC even duur als de fysieke versie zonder de DLC, dan ben je wel gek als je toch fysiek aanschaft.
[ Voor 35% gewijzigd door Deezers op 27-05-2026 10:33 ]
Hier idem, heb nu een portal gekregen maar het is nog lang tot BF. om Premium af te sluiten.outlandos schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 10:46:
Ik heb het voordeel dat mijn Premium altijd een week voor Black Friday afloopt, zodat ik ieder jaar de maximale korting meepak.
LG OLED C3 65" | Samsung HW-Q900A | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |
En dat is ook gewoon zo. By far de beste platformer op de Playstation en wellicht wel één van de beste ooit gemaakt. Erg benieuwd naar een vervolg hier op.Yonix schreef op zondag 24 mei 2026 @ 11:23:
Misschien vind ik Astro Bot nog wel leuker dan de meest recente Mario-games.![]()
De PSN korting geldt blijkbaar alleen als je geen lopend PSN abo hebt.
Is ook wel zo, ik vind de huidige Mario games allemaal niet zo op de Switch.Van level design tot upgrades of gekke interacties en gave physics, Team Asobi heeft er weer iets moois van gemaakt. Misschien vind ik Astro Bot nog wel leuker dan de meest recente Mario-games.![]()
De laatste echt leuke vond ik Mario Odyssey, maar ja dat spel is ook al weer uit 2017. de spellen erna vond ik lang zo leuk niet.
Dat is helaas al jaren zoHulleman schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 11:19:
[...]
Dat is sinds "essential" overgang.. Voorheen kreeg je ook korting op verlengen. Maar sinds het essential heet kan dat niet meer.
Zoals gewoonlijk, aanbiedingen voor huidige abonnees is rond uit triest. Ondanks de PS Portal ga ik aan het einde van mijn huidige abonnement een stapje terug en dus geen premium abonnement meer.Hulleman schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 11:19:
[...]
PSN : Geraedus
Call of Duty: Modern Warfare IV Teaser pic.twitter.com/4uImCB2tCo
— Idle Sloth (@IdleSloth84_) 28 mei 2026
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 83% gewijzigd door G_Dragon op 28-05-2026 15:27 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
33% op premium hiergiantgiantus schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 06:56:
Wel alleen als je voor 12 maanden afsluit:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/aXVxVM7NjBWPxMFiqTd6vutc.jpg?f=user_large)
€101,83 ipv €151,99
Ik heb momenteel geen PlayStation Plus abonnement, kan me voorstellen dat dat ook nog uitmaakt.
Ja ik ben ook wel benieuwd, las het ook gisteren al. Ga hem ieder geval even proberen.Shaker74 schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 15:35:
Resident evil: Requiem nu in demo vorm, Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben. Zal hem eens installeren en bewonderen.
Zou graag premium nemen ivm portal wat ik heb, maar niet voor de volle mep
:strip_exif()/f/image/9bsJ8JQeiouMijFnu7HlggAE.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 60% gewijzigd door kromme op 28-05-2026 23:57 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Stelsol op 29-05-2026 07:29 ]
Die had ik inderdaad wel gemist, dank voor het delen. Ik wilde deze altijd al op PC spelen, maar mijn PC trekt dit niet. Dus mooi dat we hier nu ook op console van kunnen gaan genieten. We zullen mogelijk wel moeten inleveren op mod support, al kan ik daar nog niet veel over vinden.Stelsol schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 07:22:
[YouTube: BeamNG Drive PS5]
Voor degenen die het gemist hebben, deze fantastische game (en physics simulator) komt naar de PS5 🥳
Latin capital letter y with diaeresis
Ik kende het niet. Maar op basis van de trailer de vraag. Is het een game of is het een veredelde tech demo?Stelsol schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 07:22:
Voor degenen die het gemist hebben, deze fantastische game (en physics simulator) komt naar de PS5 🥳
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Die had ik nog niet gezien, wel jaren op de PC gespeeld. Ik mag toch wel hopen dat mulitplayer ook word ondersteund bij Launch. In de store staat 1 player.....Stelsol schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 07:22:
Nee het is echt een sandbox game en geen tech demo.uchiha tijntje schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 08:13:
[...]
Ik kende het niet. Maar op basis van de trailer de vraag. Is het een game of is het een veredelde tech demo?
https://beamng.com/game/news/announce/something-new-is-on-the-horizon/
Beyond v0.39, there’s another topic we want to address - one the community has been asking about for as long as we can remember. So here it goes: official multiplayer is real (but not here yet), and we’re committed to delivering it.
Development on multiplayer has been underway for several years now, but is still far from what we’d call ready and likely won’t be for quite a while. And when it does land, it won’t arrive as a final, polished package. It’ll follow the same approach we’re taking with tire physics: ship an initial implementation as soon as it’s ready, then gradually improve it based on your feedback. Staying true to how we usually work, we don’t want to compromise development by promising an arbitrary date and then rushing the work to meet it. It’s not a simple project and we want to do it justice, so we held off on saying anything until the foundation had advanced enough to feel comfortable sharing. That milestone is finally on the horizon.
Thanx voor het delen, dit had ik nog niet gelezen. Het voordeel van PC is dat MP nu al word ondersteund door mods, wat dus niet mogelijk is op PS. Maargoed, zodra die in de aanbieding komt pick ik em zeker op, lijkt me wel weer chill om vanaf de bank op het grote scherm een beetje rockcrawling te doen.Stelsol schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 09:40:
Multiplayer staat op de agenda, maar als ik het zo lees, kan het nog wel even duren voordat het er in opgepoetse versie is:
https://beamng.com/game/news/announce/something-new-is-on-the-horizon/
[...]
- Linksquest
Dit is omdat je nog een lopende Essentail hebt, je moet dus eerst upgraden en dan kun je pas stapelen. Met stapelen bedoel ik dus een extra jaar eraan vastplakken. Echter krijg je dus een upgrade korting en niet nog eens die korting op een jaar abonnement. Is inderdaad wel jammer dat je niet kunt upgraden en meteen een jaar erbij kunt plakken met de actie.kromme schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 21:20:
Waarom staat er bij extra. Na 191 dagen zoveel per maand en bij premium niet. Mijn abbo loopt af met BF deals. Kan ik dan gewoon op nieuw een deal afsluiten?
Zou graag premium nemen ivm portal wat ik heb, maar niet voor de volle mep
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat je eventueel kunt proberen is nu upgraden en hopen dat er een actie is rond black friday, wat natuurlijk geen garantie is. En zoals we al vaker hebben gezien, moet je abonnement verlopen zijn om er gebruik van te kunnen maken.
Het ging mij meer om waarom hij bij extra wel het bedrag laat zien voor komend jaar en premium niet. Dat wekt bij mij dat extra dan doorloopt en premium niet? Ik durf nu namelijk best te upgraden naar premium maar moet dan wel auto vernieuwen kunnen uit zetten. Dan zien we met bf wel of er dan een deal is. Of werkt het zo niet?Linksquest schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:04:
[...]
Dit is omdat je nog een lopende Essentail hebt, je moet dus eerst upgraden en dan kun je pas stapelen. Met stapelen bedoel ik dus een extra jaar eraan vastplakken. Echter krijg je dus een upgrade korting en niet nog eens die korting op een jaar abonnement. Is inderdaad wel jammer dat je niet kunt upgraden en meteen een jaar erbij kunt plakken met de actie.
Wat je eventueel kunt proberen is nu upgraden en hopen dat er een actie is rond black friday, wat natuurlijk geen garantie is. En zoals we al vaker hebben gezien, moet je abonnement verlopen zijn om er gebruik van te kunnen maken.
Je kunt auto vernieuwen op elk moment in- en uitschakelen.kromme schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:36:
[...]
Het ging mij meer om waarom hij bij extra wel het bedrag laat zien voor komend jaar en premium niet. Dat wekt bij mij dat extra dan doorloopt en premium niet? Ik durf nu namelijk best te upgraden naar premium maar moet dan wel auto vernieuwen kunnen uit zetten. Dan zien we met bf wel of er dan een deal is. Of werkt het zo niet?
- Linksquest
Dat is inderdaad een goede vraag, inderdaad wel apart dat ze dat niet laten zien.kromme schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:36:
[...]
Het ging mij meer om waarom hij bij extra wel het bedrag laat zien voor komend jaar en premium niet. Dat wekt bij mij dat extra dan doorloopt en premium niet? Ik durf nu namelijk best te upgraden naar premium maar moet dan wel auto vernieuwen kunnen uit zetten. Dan zien we met bf wel of er dan een deal is. Of werkt het zo niet?
- Linksquest
Daarnaast zet hij de beste deals van de Days of Play 2026-uitverkoop op een rij voor PS5-hardware en PS Plus en praat hij over de schokkende prijsverhoging van de Steam Deck. Natuurlijk is er nog veel meer, maar dit is een beetje de samenvatting.
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.
/f/image/ngaGHr55lNBrv0t8t0L9qR5p.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/sboSndEdmQUUXKFuwnpltSDW.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/BilRlNBjy5GjxTlnpTXENuwV.png?f=fotoalbum_tile)