Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
En dat is natuurlijk helemaal prima. Maar het feit dat er een vrouw in een game speelt die er uit ziet zoals ze eruitziet is geen wokeness.Format-C schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 14:15:
Nee dat heb je mij niet zien zeggen.
Het is nu een vrouw (met zwaard en spells) terwijl het eerst Kratos was (met bijl en schild). En dat spreekt mij persoonlijk minder aan.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Laat iedereen zijn eigen mening hebben, daar is een forum voor bedoeld. Ze kan hij wel weer, snap wat je bedoeld, maar zo gaan we niet met elkaar om. Hebben jullie niks beters te doen? Ga gewoon genieten van je games op de PS5, damn..
[ Voor 22% gewijzigd door Linksquest op 05-06-2026 16:26 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
[ Voor 15% gewijzigd door Linksquest op 05-06-2026 16:27 . Reden: taal wat vis zegt weggehaald. ]
[ Voor 91% gewijzigd door Linksquest op 05-06-2026 16:27 ]
Edit: dat heb ik iig niet gedaan of gezegd.
Edit; ontopic maar weer (?)
[ Voor 40% gewijzigd door Format-C op 05-06-2026 14:41 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Timothy3000 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 13:51:
[...]
Wokeness in games bestaat helemaal niet. Dat is een onzinterm, te pas en te onpas gebruikt door mensen die niet zo goed tegen verandering kunnen.
De term “woke” wordt inderdaad vaak als politiek label gebruikt, maar dat betekent niet dat er helemaal niets veranderd is. Games pakken de laatste jaren gewoon vaker maatschappelijke thema’s en bredere representatie op. Dat is geen agenda, maar een gevolg van hoe de maatschappij verandert en wie er tegenwoordig games speelt.
Dus nee, “wokeness” als vaste categorie bestaat niet echt. Maar ja, er zijn wél veranderingen in games door maatschappelijke ontwikkelingen.
[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 05-06-2026 14:44 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Er worden hier aan de lopende band dingen aangehaald die gezegd zouden zijn, maar dat is feitelijk gewoon niet waar. Er worden dingen gesuggereerd en daarop zouden jullie andere weer de les willen lezen. Is dit een kleuterklas?
[ Voor 41% gewijzigd door Linksquest op 05-06-2026 16:29 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Yes, prachig toch! De samenleving verandert en games veranderen mee. Hoe meer mensen zich in games gerepresenteerd voelen hoe beter.G_Dragon schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 14:42:
[...]offtopic:
Games pakken de laatste jaren gewoon vaker maatschappelijke thema’s en bredere representatie op. Dat is geen agenda, maar een gevolg van hoe de maatschappij verandert en wie er tegenwoordig games speelt.
Waar ik dus wat moeite mee heb zijn mensen die dat als iets negatiefs zien of het woord woke inzetten als ze niet tegen een verandering kunnen.
Iedereen mag een eigen mening hebben. En iedereen bepaalt voor zichzelf of hij of zij iets leuk vindt, of niet. En wil spelen, of niet. Smaken verschillen.
Leven en laten leven.
Ontopic plz
[ Voor 27% gewijzigd door Format-C op 05-06-2026 14:51 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ik probeer op rondje te drukken wanneer het gele signaal het felst is, dus vlak voordat de aanval raakt. Normaal heb ik hier niet zoveel moeite mee; ik ben geen geweldige gamer, maar in games als Stellar Blade had ik dit probleem eigenlijk nooit.
Ben ik de enige die dit ervaart? Ik heb soms het gevoel dat er een kleine vertraging in de timing zit, maar het kan natuurlijk ook gewoon een skill issue zijn, dan blijf ik gewoon nog even oefenen.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 10:09
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 10:09
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Live, Laugh, Toaster bath.
Rondje niet alleen indrukken, maar blijven vasthouden totdat de aanval voorbij is. Het is een kwestie van goed timen.ZesBarkiePK schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 16:22:
Ik heb 007 First Light gekocht en ik vind het echt een hele toffe game, maar ik krijg de parry’s nog niet helemaal onder de knie. Vooral als ik tegen twee vijanden tegelijk vecht, lijkt het vaak mis te gaan.
Ik probeer op rondje te drukken wanneer het gele signaal het felst is, dus vlak voordat de aanval raakt. Normaal heb ik hier niet zoveel moeite mee; ik ben geen geweldige gamer, maar in games als Stellar Blade had ik dit probleem eigenlijk nooit.
Ben ik de enige die dit ervaart? Ik heb soms het gevoel dat er een kleine vertraging in de timing zit, maar het kan natuurlijk ook gewoon een skill issue zijn, dan blijf ik gewoon nog even oefenen.
The best is yet to come
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 10:09
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Wil je nou beweren dat mensen niet ouder worden? Die trailer is van 3 jaar terug. De game was daarvoor al in ontwikkeling. Mocap is misschien onderhand al 5/6 jaar geleden gedaan. Deborah is zelf ook ouder geworden en ze ziet er precies zo uit.ZesBarkiePK schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 12:46:
[...]
Goed voor jou, maar ik ben niet vergeten dat Faye ook al in God of War Ragnarök zat, waar ze eveneens werd ingesproken en via motion capture werd vertolkt door Deborah Ann Woll. In Ragnarök ziet Faye er naar mijn mening veel beter en jonger uit. Hier is een video met de tussenfilmpjes, vergelijk het zelf eens.
YouTube: GOD OF WAR RAGNAROK Kratos And Faye Love Story (All Cutscenes)
Ik weet zeker dat mensen dit weer zullen proberen te verdedigen. Maar waarom dan? Is ze in die tussentijd zó veel ouder geworden, terwijl ze een Godin is? Of zullen ze zeggen dat ze haar meer op Deborah wilden laten lijken? Maar dat doet ze niet; ze ziet er juist slechter uit. En waarom?
En die domme gelatine pudding als sidekick slaat ook helemaal nergens op. Niemand weet wat het precies moet voorstellen. Het is goed voor de memes dat wel.
Alles heeft met lighting te maken. Dan nog, dat er een Mocap van een persoon wordt opgenomen betekend niet dat ze in post niks meer aanpassen. Ze is nog steeds “gebaseerd op Deborah. Haar gezicht hoeft niet 1:1 te zijn met real life. Het is een fantasy world, ze is net overleden en ze is zelf ook ouder geworden als persoon.
Wat betreft die Gelatine cube. Tja daar kom je toch zelf achter in de game misschien? Echter moet het een “Cosmic Cube” voorstellen. Oorsprong komt uit D&D.
/f/image/D5Z5WwLmXhEs15YvjvPL5G9L.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 27% gewijzigd door Vanduul42 op 06-06-2026 09:41 ]
Necrophosis heeft daar ook veel van weg. Wilde het eerst fysiek aanschaffen maar als ik dat digitaal doe kom ik op ongeveer dezelfde prijs uit, inclusief The Shore.
Het ziet er zo uit:
[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 06-06-2026 15:16 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja maar dit zijn geen mensen. In de officiële God of War lore is Laufey of Faye een Jötunn met een leeftijd van ruim 170 jaar en beschikken reuzen over een sterk verlengde levensduur. Er is geen bekende aanwijzing dat zij in een paar jaar zo zichtbaar veroudert zoals een normaal mens dat zou doen.Vanduul42 schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 09:24:
[...]
Wil je nou beweren dat mensen niet ouder worden? Die trailer is van 3 jaar terug. De game was daarvoor al in ontwikkeling. Mocap is misschien onderhand al 5/6 jaar geleden gedaan. Deborah is zelf ook ouder geworden en ze ziet er precies zo uit.
Alles heeft met lighting te maken. Dan nog, dat er een Mocap van een persoon wordt opgenomen betekend niet dat ze in post niks meer aanpassen. Ze is nog steeds “gebaseerd op Deborah. Haar gezicht hoeft niet 1:1 te zijn met real life. Het is een fantasy world, ze is net overleden en ze is zelf ook ouder geworden als persoon.
Wat betreft die Gelatine cube. Tja daar kom je toch zelf achter in de game misschien? Echter moet het een “Cosmic Cube” voorstellen. Oorsprong komt uit D&D.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat betekent natuurlijk niet dat haar uiterlijk nooit kan veranderen, maar de bestaande lore geeft juist meer steun aan het idee dat ze relatief langzaam ouder wordt dan aan een plotselinge sterke veroudering.
Verder gaat het ook niet alleen maar om een paar rimpels, de algemene kritiek is dat haar nek is langer is, haar hoofd kleiner is, het haar is plat en niet meer gevlochten, het gezicht ziet er ingevallen en vermoeid uit. Ik herkende Deborah Ann Woll er bijna niet meer in.
Begrijp me niet verkeerd, ik probeer de game niet af te kraken. Ik kijk redelijk uit naar de release en ga hem sowieso spelen. Maar als ik ook op andere sites en fora lees, dan zie ik kritiekpunten terugkomen die ik niet zomaar kan wegwuiven. Met name de veranderingen aan Faye vallen mij ook op.
Overigens wil ik wel even duidelijk maken dat ik niets heb met die “God of War Laundry” of wasmachine memes. Naar mijn idee komen die vooral uit de manosphere hoek en draaien ze meer om het belachelijk maken van een vrouwelijke hoofdrolspeler dan om serieuze kritiek op de game zelf.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
Wat is dit nou weer voor gezeur (niet persoonlijk maar ik zie dat mensen op de ragetrain zijn gesprongen...voor dit). De nieuwe Faye lijkt er echt wel op, de nieuwe versie is imo wel veel beter neergezet als ik ze zo vergelijk. My god, de oude was nou ook geen supermodel en de nieuwe heeft meer karakter en realisme in haar uiterlijk.ZesBarkiePK schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 12:46:
[...]
Goed voor jou, maar ik ben niet vergeten dat Faye ook al in God of War Ragnarök zat, waar ze eveneens werd ingesproken en via motion capture werd vertolkt door Deborah Ann Woll. In Ragnarök ziet Faye er naar mijn mening veel beter en jonger uit. Hier is een video met de tussenfilmpjes, vergelijk het zelf eens.
YouTube: GOD OF WAR RAGNAROK Kratos And Faye Love Story (All Cutscenes)
Ik weet zeker dat mensen dit weer zullen proberen te verdedigen. Maar waarom dan? Is ze in die tussentijd zó veel ouder geworden, terwijl ze een Godin is? Of zullen ze zeggen dat ze haar meer op Deborah wilden laten lijken? Maar dat doet ze niet; ze ziet er juist slechter uit. En waarom?
En die domme gelatine pudding als sidekick slaat ook helemaal nergens op. Niemand weet wat het precies moet voorstellen. Het is goed voor de memes dat wel.
Soms is commentaar wel terecht zoals bij Veilguard, maar bij dit??
En persoonlijke mening: i fckn love Phranque. Mooie humor, ook in de gameplay
Ze is dood.... er is geen sprake meer van levensduur.ZesBarkiePK schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 15:56:
[...]
Ja maar dit zijn geen mensen. In de officiële God of War lore is Laufey of Faye een Jötunn met een leeftijd van ruim 170 jaar en beschikken reuzen over een sterk verlengde levensduur. Er is geen bekende aanwijzing dat zij in een paar jaar zo zichtbaar veroudert zoals een normaal mens dat zou doen.
Dat betekent natuurlijk niet dat haar uiterlijk nooit kan veranderen, maar de bestaande lore geeft juist meer steun aan het idee dat ze relatief langzaam ouder wordt dan aan een plotselinge sterke veroudering.
Verder gaat het ook niet alleen maar om een paar rimpels, de algemene kritiek is dat haar nek is langer is, haar hoofd kleiner is, het haar is plat en niet meer gevlochten, het gezicht ziet er ingevallen en vermoeid uit. Ik herkende Deborah Ann Woll er bijna niet meer in.
Ja, daar kan ik me eigenlijk wel in vinden. Dat is een logische verklaring en eerlijk gezegd is dat waarschijnlijk ook de meest aannemelijke reden.Timothy3000 schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 16:16:
[...]
Ze is dood.... er is geen sprake meer van levensduur.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
Ieder zijn mening natuurlijk. Echter kunnen mensen wel heel diep gaan in deze onzinnige kritiek, haat en het is vandaag de dag bijna een sport geworden om alles qua entertainment direct in de grond te boren.ZesBarkiePK schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 15:56:
[...]
Ja maar dit zijn geen mensen. In de officiële God of War lore is Laufey of Faye een Jötunn met een leeftijd van ruim 170 jaar en beschikken reuzen over een sterk verlengde levensduur. Er is geen bekende aanwijzing dat zij in een paar jaar zo zichtbaar veroudert zoals een normaal mens dat zou doen.
Dat betekent natuurlijk niet dat haar uiterlijk nooit kan veranderen, maar de bestaande lore geeft juist meer steun aan het idee dat ze relatief langzaam ouder wordt dan aan een plotselinge sterke veroudering.
Verder gaat het ook niet alleen maar om een paar rimpels, de algemene kritiek is dat haar nek is langer is, haar hoofd kleiner is, het haar is plat en niet meer gevlochten, het gezicht ziet er ingevallen en vermoeid uit. Ik herkende Deborah Ann Woll er bijna niet meer in.
Begrijp me niet verkeerd, ik probeer de game niet af te kraken. Ik kijk redelijk uit naar de release en ga hem sowieso spelen. Maar als ik ook op andere sites en fora lees, dan zie ik kritiekpunten terugkomen die ik niet zomaar kan wegwuiven. Met name de veranderingen aan Faye vallen mij ook op.
Overigens wil ik wel even duidelijk maken dat ik niets heb met die “God of War Laundry” of wasmachine memes. Naar mijn idee komen die vooral uit de manosphere hoek en draaien ze meer om het belachelijk maken van een vrouwelijke hoofdrolspeler dan om serieuze kritiek op de game zelf.
De algemene kritiek die je aanhaalt, daar moest ik hier thuis echt even keihard om lachen. En dit is niet naar jou persoonlijk, want ik heb ook enkele van dat soort argumenten op internet gelezen.
Maar laten we eerlijk wezen - en ik ben er eigenlijk ook wel een beetje klaar mee, net zoals dat constante “woke dit, woke dat”. De gemiddelde persoonlijk die daar zo diep op haat is waarschijnlijk zelf net zo’n basement dweller die niet eens weet wat een douchekop is. Misschien heb ik nu iemand beledigd hiermee, but oh well, i don’t give a fuck. Als je dan toch al zo’n big mouth hebt op internet met haten op iets wat je niet bevalt, dan verdien je dat ook naar mijn mening (niet jij he nogmaals) want zoals ik ook zei, van de reacties op twitter, reddit of elders die wel echt ver gaan.
Niet teveel luisteren naar dat soort idioten, maar gewoon je eigen mening vormen. Dan nog kan je prima kritiek uiten, maar sommige dingen gaan wel echt ver.
Fair point. Ik kan ook best toegeven dat ik een deel van de kritiek misschien iets te letterlijk heb genomen en daar zelf wat te ver in ben meegegaan. Maar goed, een echte middenweg lijkt er tegenwoordig ook nauwelijks nog te zijn; vaak word je al snel in het ene of het andere kamp geplaatst, wat ik jammer vind.Vanduul42 schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 17:38:
[...]
Ieder zijn mening natuurlijk. Echter kunnen mensen wel heel diep gaan in deze onzinnige kritiek, haat en het is vandaag de dag bijna een sport geworden om alles qua entertainment direct in de grond te boren.
De algemene kritiek die je aanhaalt, daar moest ik hier thuis echt even keihard om lachen. En dit is niet naar jou persoonlijk, want ik heb ook enkele van dat soort argumenten op internet gelezen.
Maar laten we eerlijk wezen - en ik ben er eigenlijk ook wel een beetje klaar mee, net zoals dat constante “woke dit, woke dat”. De gemiddelde persoonlijk die daar zo diep op haat is waarschijnlijk zelf net zo’n basement dweller die niet eens weet wat een douchekop is. Misschien heb ik nu iemand beledigd hiermee, but oh well, i don’t give a fuck. Als je dan toch al zo’n big mouth hebt op internet met haten op iets wat je niet bevalt, dan verdien je dat ook naar mijn mening (niet jij he nogmaals) want zoals ik ook zei, van de reacties op twitter, reddit of elders die wel echt ver gaan.
Niet teveel luisteren naar dat soort idioten, maar gewoon je eigen mening vormen. Dan nog kan je prima kritiek uiten, maar sommige dingen gaan wel echt ver.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
Kopen jullie weleens vervangings PS5 doosjes? En zo ja, waar dan? Ik merk dat sommige gebruikte PS5 doosjes inmiddels toch wel oud worden en een beetje lelijk. Dat vind ik zonde. Als ik Google zie ik wel allerlei alternatieven, maar ja, welke zijn echt gelijk aan het origineel...
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik weet niet wat jij met jou hoesjes dan doet, maar ik heb hier toch ook al fysieke hoesjes een aantal jaar.Rossi46 schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 20:41:
Even wat anders tussen, als het nog even kan zonder aangevallen te worden...![]()
![]()
Kopen jullie weleens vervangings PS5 doosjes? En zo ja, waar dan? Ik merk dat sommige gebruikte PS5 doosjes inmiddels toch wel oud worden en een beetje lelijk. Dat vind ik zonde. Als ik Google zie ik wel allerlei alternatieven, maar ja, welke zijn echt gelijk aan het origineel...
En die zien er nog steeds niet oud uit hoor, en ze liggen gewoon te verstoffen / vergaan in de la van de tv meubel(Heb even gekeken ziet er niks aan dat ze oud worden).
Ik denk zelf dat mensen niet snel een leeg doosje verkopen, dus je ook niet snel het origineel zou kopen ergens.
En welke gelijk aan het origineel zijn, dat kan je toch zien aan jou hoesje en de gene die je kan kopen op de foto ? :)(Of die er tenminste op lijkt).
Ik weet niet hoeveel je er aan wil geven maar misschien hele goedkope PS5 games uit de grabbelbak kopen of mogelijk bij een kringloop.Rossi46 schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 20:41:
Even wat anders tussen, als het nog even kan zonder aangevallen te worden...![]()
![]()
Kopen jullie weleens vervangings PS5 doosjes? En zo ja, waar dan? Ik merk dat sommige gebruikte PS5 doosjes inmiddels toch wel oud worden en een beetje lelijk. Dat vind ik zonde. Als ik Google zie ik wel allerlei alternatieven, maar ja, welke zijn echt gelijk aan het origineel...
Goedkope PS5 games op Markplaats kan natuurlijk ook maar dan heb je het niet in je handen om het te beoordelen, dat is op die sterk gecomprimeerde foto’s op Markplaats vaak niet goed te zien.
Pfff, wat een reactie. Als je 'em zelf terugleest, vind je dat je dan iets toevoegt?Carlos0_0 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 12:28:
[...]
Ik weet niet wat jij met jou hoesjes dan doet, maar ik heb hier toch ook al fysieke hoesjes een aantal jaar.
En die zien er nog steeds niet oud uit hoor, en ze liggen gewoon te verstoffen / vergaan in de la van de tv meubel(Heb even gekeken ziet er niks aan dat ze oud worden).
Ik denk zelf dat mensen niet snel een leeg doosje verkopen, dus je ook niet snel het origineel zou kopen ergens.
En welke gelijk aan het origineel zijn, dat kan je toch zien aan jou hoesje en de gene die je kan kopen op de foto ? :)(Of die er tenminste op lijkt).
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Het probleem zit 'em inderdaad in de gebruikte games. Waarschijnlijk exemplaren die al door meerdere mensen zijn gebruiktVliegvlug schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:28:
[...]
Ik weet niet hoeveel je er aan wil geven maar misschien hele goedkope PS5 games uit de grabbelbak kopen of mogelijk bij een kringloop.
Goedkope PS5 games op Markplaats kan natuurlijk ook maar dan heb je het niet in je handen om het te beoordelen, dat is op die sterk gecomprimeerde foto’s op Markplaats vaak niet goed te zien.
Dat kopen van cheape games puur voor de hoesjes heb ik destijds met de Xbox One nog wel een paar keer gedaan (paar exemplaren van Fifa van jaren gelden, dat soort werk), op het moment dat de lokale Game Mania oude troep aan het opruimen was. Maar ja, dat zijn tijden van weleer, dus dat gaat 'em nu niet meer worden.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Deze lijkt er wel op toch?Rossi46 schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 20:41:
Even wat anders tussen, als het nog even kan zonder aangevallen te worden...![]()
![]()
Kopen jullie weleens vervangings PS5 doosjes? En zo ja, waar dan? Ik merk dat sommige gebruikte PS5 doosjes inmiddels toch wel oud worden en een beetje lelijk. Dat vind ik zonde. Als ik Google zie ik wel allerlei alternatieven, maar ja, welke zijn echt gelijk aan het origineel...
https://www.gamesellers.n...Gd_urj0ZZMDoaAlMlEALw_wcB
Edit: en anders ff op de welbekende Chinese sites kijken? (Koop daar zelf nooit iets, maar zie dat die ze ook hebben, of iets wat heel erg op het origineel lijkt) (Edit: weet trouwens ook niet of die link die ik geef wel een echte NL site is. Maar er is wel wat te koop. En als je de papieren overlay/inlay overzet zie je het verschil bijna, of helemaal, niet meer))
[ Voor 18% gewijzigd door Format-C op 07-06-2026 15:02 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Zat meer de denken aan van die suffe games die ooit een keer zijn aangeschaft en bijna nooit gespeeld waarvan het hoesje nog in hele goede conditie is. Bij de kringloop kan je dat natuurlijk prima beoordelen voordat je het koopt en is meestal niet duur.Rossi46 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:35:
[...]
Het probleem zit 'em inderdaad in de gebruikte games. Waarschijnlijk exemplaren die al door meerdere mensen zijn gebruikt
Ik kom niet meer zo vaak in fysieke game winkels maar kwam vroeger nog wel eens bij bijv. Cex die allerhande tweedehands games voor weinig had. Die bestaat niet meer maar iets vergelijkbaars misschien nog wel.Dat kopen van cheape games puur voor de hoesjes heb ik destijds met de Xbox One nog wel een paar keer gedaan (paar exemplaren van Fifa van jaren gelden, dat soort werk), op het moment dat de lokale Game Mania oude troep aan het opruimen was. Maar ja, dat zijn tijden van weleer, dus dat gaat 'em nu niet meer worden.
Ik zou ze gewoon bij Temu of AliExpress bestellen. De kwaliteit is prima; ik koop daar zelf af en toe steelbook protectors en daar ben ik tevreden over.Rossi46 schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 20:41:
Even wat anders tussen, als het nog even kan zonder aangevallen te worden...![]()
![]()
Kopen jullie weleens vervangings PS5 doosjes? En zo ja, waar dan? Ik merk dat sommige gebruikte PS5 doosjes inmiddels toch wel oud worden en een beetje lelijk. Dat vind ik zonde. Als ik Google zie ik wel allerlei alternatieven, maar ja, welke zijn echt gelijk aan het origineel...
Wil je liever bij een Nederlandse webshop bestellen, kijk dan eens bij walvisproducts.nl. Ik heb daar zelf vervangende Blu-ray hoesjes gekocht en die waren van goede kwaliteit. Ze verkopen volgens mij ook gamecases.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Daar kan je momenteel een psn tegoed kaart kopen van 100 euro voor maar 85,50.
Deze deal kan je vinden op pepper.com
PSN : Geraedus
Zelf nooit wat gekocht maar ik ken ze van de goedkope windows licenties, was wel altijd wat shady. Ze bestaan al heel lang dus blijkbaar zitten ze aan de “goede kant” van het grijze gebied.Geraedus schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 06:16:
Iemand bekend met kinguin.net?
Daar kan je momenteel een psn tegoed kaart kopen van 100 euro voor maar 85,50.
Deze deal kan je vinden op pepper.com
Zie ze hier op GoT ook veel in game topics voorbijkomen bij zoeken op kinguin.net.
Lees dat even en bepaal zelf of het wat is. Klinkt wel als een goede deal!
Die deal bij hun is wel eens scherper geweest afgelopen valentijnsdag, €80 voor €100 tegoed, zie steefje in "[PS5] PlayStation 5 - Deel 2"
[ Voor 11% gewijzigd door Vliegvlug op 09-06-2026 08:23 ]
Ik heb er wel aantal keer een licentie voor een steam game gekocht, dit ging altijd prima zonder problemen.Geraedus schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 06:16:
Iemand bekend met kinguin.net?
Daar kan je momenteel een psn tegoed kaart kopen van 100 euro voor maar 85,50.
Deze deal kan je vinden op pepper.com
Playstation kaarten nog nooit gekocht daar.
Is dat niet 1 van de websites waarvan gezegd wordt dat er met gestolen CC's spullen verkocht worden?Geraedus schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 06:16:
Iemand bekend met kinguin.net?
Daar kan je momenteel een psn tegoed kaart kopen van 100 euro voor maar 85,50.
Deze deal kan je vinden op pepper.com
Geen idee, maar je kan er ook gewoon met ideal betalen.schumi2004 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 09:39:
[...]
Is dat niet 1 van de websites waarvan gezegd wordt dat er met gestolen CC's spullen verkocht worden?
Het gaat erom dat de keys die verkocht worden zijn aangekocht met gestolen CC gegeven, daar verandert het feit dat jij met ideal kan betalen niks aan. Ik heb geen idee of deze specifieke site keys verkoopt die met gestolen CC zijn gekocht, maar het is voor mij een reden om standaard weg te blijven bij dit soort websites (ook omdat ik geen zin heb om uit te zoeken welke wel oké zijn en welke niet).Carlos0_0 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 10:54:
[...]
Geen idee, maar je kan er ook gewoon met ideal betalen.
2 keer deze kaart gekocht voor ~73 euro betaald met ideal en geen problemen gehad.Geraedus schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 06:16:
Iemand bekend met kinguin.net?
Daar kan je momenteel een psn tegoed kaart kopen van 100 euro voor maar 85,50.
Deze deal kan je vinden op pepper.com
PS5 Pro
Oh geen idee, of dat hier op deze site ook zo is.evil_lemon schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 12:03:
[...]
Het gaat erom dat de keys die verkocht worden zijn aangekocht met gestolen CC gegeven, daar verandert het feit dat jij met ideal kan betalen niks aan. Ik heb geen idee of deze specifieke site keys verkoopt die met gestolen CC zijn gekocht, maar het is voor mij een reden om standaard weg te blijven bij dit soort websites (ook omdat ik geen zin heb om uit te zoeken welke wel oké zijn en welke niet).
Heb er al aantal keer gebruik van gemaakt verder, en nooit problemen gehad met een verkregen key van een spel ieder geval(Steam / ea games)..
Je maakt niks voor niks een eigen console, dan wil je ook dat mensen deze kopen. Anders maak je dit eigenlijk voor niks(Wat ook gewoon veel geld kost).
Het gaat nu afwachten zijn welke games wel, en welke games niet. En zullen sommige uiteindelijk wel komen(Bijv 2 jaar later als nog).
Dit wordt even afwachten nu hoe dat gaat lopen, ik zelf zou idd geen xbox kopen voor 1 spel ofzo.
"Ik wil dat spel spelen!". Nou, dat kan. Dan koop je dat platform er bij. En als je dat niet kan of wil betalen moet je sparen of heb je pech. En soms is het een kwestie van geduld omdat het later naar jouw bewierookte platform komt. Bij de Macdrek verkopen ze ook geen Whoppers, de Vegetarische Slager heeft geen zuiglam vlees en een Fiat geeft een andere rij ervaring dan een Ferrari.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Nu online
Woa wel een verschil, Sony bracht alleen op PC uit, en die games verkochten op PC slecht tot matig. Dan is het een kosten baten verhaal. Als de kosten van de port etc. hoger zijn dan de opbrengst dan heeft het weinig nut om daarmee door te gaan.Carlos0_0 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 11:04:
Nou ja ik snap het hele exclusieve verhaal wel, dat je bepaalde games toch echt op je eigen platform wil houden(Sony is toch ook weer om).
Je maakt niks voor niks een eigen console, dan wil je ook dat mensen deze kopen. Anders maak je dit eigenlijk voor niks(Wat ook gewoon veel geld kost).
Een aantal Xbox games verkochten juist wel goed op de PS5... dan is het op zich wel gek om dat weer te cancellen. Zeker omdat Xbox toch niet echt in de race is om zoveel mogelijk consoles te verkopen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Laatste dag vandaag (tot 23:59 uur) om PlayStation Plus met korting te kopen indien je momenteel geen actief abonnement hebt of nog geen Extra/Premium.
Niet helemaal waar, HZD, Gow 2018, Spider-man en nog 1 of 2 andere titels verkochten zeer goed op Steam e.d.Chaoss schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 15:12:
[...]
Woa wel een verschil, Sony bracht alleen op PC uit, en die games verkochten op PC slecht tot matig. Dan is het een kosten baten verhaal. Als de kosten van de port etc. hoger zijn dan de opbrengst dan heeft het weinig nut om daarmee door te gaan.
Een aantal Xbox games verkochten juist wel goed op de PS5... dan is het op zich wel gek om dat weer te cancellen. Zeker omdat Xbox toch niet echt in de race is om zoveel mogelijk consoles te verkopen.
Alleen de recentere Steam releases van Sony doen het slecht maar ze zijn ook zelden in de aanbieding en als ze in de aanbieding zijn is het vaak maar 10% korting bewijze van.
2/3 jaar terug hadden de games vaker en veel grotere kortingen.
Zelfs PSN store zelf hebben de games nu minder vaker en of minder grote kortingen.
Sony heeft hier hun zelf mee in de voet geschoten.
Plus de Helldivers 2 drama en PSN account verplichting heeft het vertrouwen ook verpest.
[ Voor 4% gewijzigd door Psyonara op 10-06-2026 21:29 ]
Ook via de tip hier om bij Kinguin een 100 euro bon te kopen voor 85 euro. Thanks!
Game collectie is weer een stukje aangevuld 😃
Nog precies 10 euro over, tips ? Leuke anime of indie aanrader voor een tientje?
[ Voor 34% gewijzigd door Vis op 11-06-2026 09:57 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Resident Evil VII Gold Edition: https://store.playstation.com/nl-nl/product/EP0102-PPSA04405_00-BH7G000000000001Vis schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 09:54:
Gisteren nog op de valreep Astro Bot en Starfield met een leuke korting van Days of Play binnen gehengeld via de PS Store.
Ook via de tip hier om bij Kinguin een 100 euro bon te kopen voor 85 euro. Thanks!
Game collectie is weer een stukje aangevuld 😃
Nog precies 10 euro over, tips ? Leuke anime of indie aanrader voor een tientje?
Sherlock Holmes - Absolute Deductie Bundel: https://store.playstation.com/nl-nl/product/EP5205-CUSA17784_00-TSCSH789BUNDLE00
Weet niet wat je gamesmaak is maar deze vallen redelijk binnen budget.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 10:09
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Aan een kant zetten voor Assassin's Creed: Black Flag ResyncedVis schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 09:54:
Gisteren nog op de valreep Astro Bot en Starfield met een leuke korting van Days of Play binnen gehengeld via de PS Store.
Ook via de tip hier om bij Kinguin een 100 euro bon te kopen voor 85 euro. Thanks!
Game collectie is weer een stukje aangevuld 😃
Nog precies 10 euro over, tips ? Leuke anime of indie aanrader voor een tientje?
En, na zo'n 26 uur, zit ons avontuur erop! Wat een ge-wel-dig leuk spel is Astro Bot.Yonix schreef op zondag 24 mei 2026 @ 11:23:
Mijn zoontje en ik zijn, sinds een aantal weken, helemaal gek op Astro Bot. Wat een fantastisch leuke platformer is dat zeg!
[Afbeelding]
Van level design tot upgrades of gekke interacties en gave physics, Team Asobi heeft er weer iets moois van gemaakt. Misschien vind ik Astro Bot nog wel leuker dan de meest recente Mario-games.![]()
:strip_exif()/f/image/scmV4LVhgvTpmoWYQ1pGZOw8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fWTcC3tR58TSMgj1JFv3W0Ru.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/T9wnwIVPEPR1DVMSHUnyGhZp.jpg?f=fotoalbum_large)
Alle dingen in die wereld in de shop gekocht ?, tevens in je eigen wereld zijn nog wat poppetjes te vinden in het wild.
Verder zijn er nog wat speedsruns etc, waarbij je volgens mij soms minimaal goud moet halen om 2 poppetjes volgens mij te unlocken(Al weet ik dit niet helemaal zeker meer).
Anders heb je wellicht nog wat te doen
Voorlopig leggen we Astro Bot even naast ons neer, we zijn ook geen 'completionists' en daarnaast ligt 'Lego Batman: The Legacy of The Dark Knight' nog steeds op ons te wachten.Carlos0_0 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 10:00:
Ook alle levels 100% alles gevonden ?, zodat die 1ne wereld zich vult met allemaal astro poppetjes.
Alle dingen in die wereld in de shop gekocht ?, tevens in je eigen wereld zijn nog wat poppetjes te vinden in het wild.
Verder zijn er nog wat speedsruns etc, waarbij je volgens mij soms minimaal goud moet halen om 2 poppetjes volgens mij te unlocken(Al weet ik dit niet helemaal zeker meer).
Anders heb je wellicht nog wat te doen.
Haha ja ik had toen alleen Astro, dus heb wel alles uitgespeeld.Yonix schreef op zondag 14 juni 2026 @ 10:02:
[...]
Voorlopig leggen we Astro Bot even naast ons neer, we zijn ook geen 'completionists' en daarnaast ligt 'Lego Batman: The Legacy of The Dark Knight' nog steeds op ons te wachten.
Met een kerst was er wel 1 leuk bonus level, die is misschien nog leuk om te doenLego Batman ben ik nu ook mee bezig(Bij level 18 ofzo), is best een leuk spel. De intro is alleen wel best lang(Maar je leert eerst veel dingen voor je vrij los mag gaan in de stad).
Tevens kun je hier in elk level direct alle dingetjes halen(Bekende rode steen en andere dingen), het is niet zoals bij andere Lego spellen. je eerst een bepaald poppetje nodig heb bijv(Handig om te weten misschien
Veel plezier met Lego Batman
Absolute parel deze game!Yonix schreef op zondag 14 juni 2026 @ 09:55:
[...]
En, na zo'n 26 uur, zit ons avontuur erop! Wat een ge-wel-dig leuk spel is Astro Bot.Wij, mijn zoon en ik, hopen dat Team ASOBI snel met een vervolg komt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |
Onze kleine man van 5 zit in de dino fase. De Lego Dino's worden erg goed gebruikt en alle bieb boeken moeten over dino's gaan.Yonix schreef op zondag 14 juni 2026 @ 10:02:
[...]
Voorlopig leggen we Astro Bot even naast ons neer, we zijn ook geen 'completionists' en daarnaast ligt 'Lego Batman: The Legacy of The Dark Knight' nog steeds op ons te wachten.
Fantastisch om Lego Jurassic World met hem te spelen. 't is een PS4 ouwetje, maar met die Lego games valt dat wat minder op.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
:strip_exif()/f/image/2g5ST0qOGZFbaJ6AV8ZKbMtW.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wist niet goed in welk topic dit thuis hoorde.
Nieuwe HDMI kabel binnen gekregen.
Ik wou graag een korte HDMI kabel.
Deze HDMI kabel is 50 cm, of 0,5 Meter.
Op youtbube staan er meerde filmpjes er op die ook een voorkeur voor korte HDMI kabels hebben.
Het ging mij er om dat het signaal beter word over deze korte HDMI kabel.
Standaard word er een lange HDMI kabel bij je Playstation Pro geleverd van 1.5 Meter.
Had ik die Plastation stand er niet bij gehad, dan had die nieuwe HDMI kabel idd te kort geweest.
[ Voor 43% gewijzigd door Water_824 op 17-06-2026 17:47 ]
Dit is een 2.1 versie HDMI kabel 4K of 8K.
Alleen dan is hij extra kort, 50 cm of 0,5 Meter.
Het kan er nooit er op achteruit gaan toch?
Dit is zeker weten toch? 😀
[ Voor 24% gewijzigd door Water_824 op 17-06-2026 21:27 ]
Nee. Een goede 5 meter kabel levert hetzelfde eindresultaat. Maar als jij je hier beter bij voelt, prima tochWater_824 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 18:00:
[...]
Dit is een 1.2 versie HDMI kabel 4K of 8K.
Alleen dan is hij extra kort, 50 cm of 0,5 Meter.
Het kan er nooit er op achteruit gaan toch?
Dit is zeker weten toch? 😀
Nee het is geld verspilling uiteindelijk, het beeld wordt er niet beter wou.Water_824 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 18:00:
[...]
Dit is een 1.2 versie HDMI kabel 4K of 8K.
Alleen dan is hij extra kort, 50 cm of 0,5 Meter.
Het kan er nooit er op achteruit gaan toch?
Dit is zeker weten toch? 😀
Een goeie premium kabel zoals mee geleverd, haalt precies het zelfde beeld kwaliteit als een kortere kabel.
Verder als je een hdmi 1.2 kabel nu heb, ga je er alleen maar op achteruit. want je moet een hdmi 2.1 kabel hebben
Als je de playstation onderste boven zet heb je 8K kwaliteit 😉Water_824 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 17:40:
[Afbeelding]
Ik wist niet goed in welk topic dit thuis hoorde.
Nieuwe HDMI kabel binnen gekregen.
Ik wou graag een korte HDMI kabel.
Deze HDMI kabel is 50 cm, of 0,5 Meter.
Op youtbube staan er meerde filmpjes er op die ook een voorkeur voor korte HDMI kabels hebben.
Het ging mij er om dat het signaal beter word over deze korte HDMI kabel.
Standaard word er een lange HDMI kabel bij je Playstation Pro geleverd van 1.5 Meter.
Had ik die Plastation stand er niet bij gehad, dan had die nieuwe HDMI kabel idd te kort geweest.
PSN : Geraedus
Edit: Heb het nog aangepast naar de 2.1 versie HDMI.Carlos0_0 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:10:
[...]
Nee het is geld verspilling uiteindelijk, het beeld wordt er niet beter wou.
Een goeie premium kabel zoals mee geleverd, haalt precies het zelfde beeld kwaliteit als een kortere kabel.
Verder als je een hdmi 1.2 kabel nu heb, ga je er alleen maar op achteruit. want je moet een hdmi 2.1 kabel hebben.
Idd had het verkeerd om.
Dat werkt alleen als je een PS3 en een PS5 op elkaar stapeltGeraedus schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:40:
[...]
Als je de playstation onderste boven zet heb je 8K kwaliteit 😉
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja dat merkte ik ook al terwijl ik alleen speel, als je een karakter wil wisselen is het altijd personage 2.dm-dutchman schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 20:42:
Ondertussen de story van Lego Batman legacy of the dark knight uitgespeeld samen met mijn vrouw. Nu verder in de open wereld, maar wat suf dat je als player 1 enkel batman kunt zijn en dus maar een klein deel van de puzzles kunt oplossen
Maar hoezo je maar een klein deel van de puzzels kan oplossen, je kan toch alles oplossen ?.
En als je vrouw graag een puzzel wil doen, geef je even de controller over aan de ander.
Als je met ze 2en speelt, neem ik aan je beide tegelijk speelt. Dus ja1 is Batman en 1 is een ander personage dan.
En als 1 iemand dan graag die puzzel wil doen, waar Batman voor nodig is. dan wissel je de controller toch even van elkaar ?.
[ Voor 15% gewijzigd door Carlos0_0 op 19-06-2026 09:20 ]
Wat ik wel iedereen aanraad is eens te checken op hun PS5 of ze met hun kabel de maximum HDMI bandbreedte halen. Dit vind je onder Settings → Screen and Video → Video Output → Video Output Information.
Het heeft bij mij een half jaar geduurd eer ik ontdekte dat dat bij mij helemaal niet het geval was, en lag aan de kabel. Ik kon wel degelijk 4K krijgen, maar niet aan 120Hz met HDR enabled. En ook aan 60Hz had ik nog chroma subsampling (4:2:0) met HDR.
Uiteindelijk kan de PS5 32Gbps aan over HDMI, wat wil zeggen dat je best voor een certified Ultra High Speed kabel gaat (die gaan gegarandeerd tot 48Gbps). Een High Speed kabel is niet voldoende, en sommige kabels die claimen 4K te supporteren zijn eigenlijk High Speed en gaan maar tot 18Gbps, wat welliswaar 4K aankan maar niet aan 120fps met HDR.
Uiteraard speelt je TV zelf ook een rol, en daar heb je dan weer dat niet alle inputs HDMI 2.1 zijn, en je dus ook nog moet zien dat je daar de juiste input gebruikt of je gaat weer niet het maximum uit je PS5 halen.
EDIT: vooraleer sommigen zeggen: waarom niet de standaard kabel die bij de PS5 zat ? Ik moest een afstand van meer dan 3m overbruggen, dus daarom moest ik een nieuwe kabel kopen.
[ Voor 6% gewijzigd door Twixie op 19-06-2026 09:48 ]
Die HDMI kabel van mij gaat ook 48GBPS.
Er stond er bij 2.1 versie HDMI.
4K 120HZ.
8K 60HZ.
En premium Kabel.
[ Voor 69% gewijzigd door Water_824 op 19-06-2026 11:29 ]
Het kan op zoveel kabels gezet worden, en zo verkocht worden.Water_824 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 11:10:
[...]
[...]
Die HDMI kabel van mij gaat ook 48GBPS.
Er stond er bij 2.1 versie HDMI.
4K 120HZ.
8K 60HZ.
En premium Kabel.
Uiteindelijk de echte test is, gewoon de ps5 het laten testen zoals hierboven.
Iedereen kan van alles op een zakje zetten met een kabel, dat de info ook echt klopt weet je nooit zeker
[ Voor 12% gewijzigd door Carlos0_0 op 19-06-2026 11:39 ]
:strip_exif()/f/image/Xle5HDl6Lyw0LZ8sCQerNhZD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aydcd4M7IjVPiKCe6klWhzUS.jpg?f=fotoalbum_large)
😀 Deze setting word word daarmee bedoeld zeker.
[ Voor 3% gewijzigd door Water_824 op 19-06-2026 13:02 ]
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 10:09
Daarnaast praat hij over bizar PSN-probleem, waarbij er games op de profielen van spelers verschenen die ze nooit hebben gespeeld, verder is er schokkend nieuws vanuit Xbox Game Studios die door Microsoft waarschijnlijk gesloten worden, zoals Ninja Theory. Dat en nog veel meer in deze nieuwe aflevering.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Doet mij terugdenken aan vroeger. Bij een grote witgoedzaak die nogal was van het verkopen van Monster HDMI kabels van 20x de prijs van een normale. Premium kabel gaf natuurlijk wel minder ruis enzo. Om dat te bewijzen had men een opstelling met 2 identieke 50inch plasma schermen van 1080p (destijds het beste van het beste). 1 bron blu-ray speler. 1 goedkope HDMI kabel en 1 Monster kabel. Je zag inderdaad het verschil. Betere kleuren, scherper beeld en minder ruis.Water_824 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 11:10:
[...]
[...]
Die HDMI kabel van mij gaat ook 48GBPS.
Er stond er bij 2.1 versie HDMI.
4K 120HZ.
8K 60HZ.
En premium Kabel.
Bij navraag welke nu de Monster kabel was. Uiteraard de beste van de 2 schermen. Je moest de verkoper zijn hoofd zien toen ik aangaf dat ik de kabels had omgewisseld 🫠
Het punt is: als het werkt, dan werkt het. Premium of budget doet er niet toe. Ik heb hier alles met DeleyCON kabels (budgetmerk) en nooit problemen gehad. En dan heb ik uiteraard ook 4K120 capabele apparatuur. Niet erg als je nu een wat duurdere kabel hebt, maar zolang je niet onnozel lange kabels gaat gebruiken is er echt niets aan de hand. De enige keer dat is issues heb ervaren met een HDMI kabel, was er een van 20 meter… (iets met een projector in een ver verleden).
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Nah.. ik hou hem aan de kant om deze week de presale van GTA VI aan te schaffen.. benieuwd of ze met bundles komen, denk zelf dat de prijs richting de 89 euro gaat.Sefaex schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 08:56:
[...]
Aan een kant zetten voor Assassin's Creed: Black Flag Resynced
Donderdag 25e is het zover
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Al kost het €125,-, dit is een game waar je jaren mee plezier gaat hebben. Dubbel en dwars waard als zij het waar kunnen maken. Mijn PS5 Pro staat al klaar! Hopelijk ondersteunt het constant minimaal 60 fps op 4K resolutie.Vis schreef op maandag 22 juni 2026 @ 17:52:
[...]
Nah.. ik hou hem aan de kant om deze week de presale van GTA VI aan te schaffen.. benieuwd of ze met bundles komen, denk zelf dat de prijs richting de 89 euro gaat.
Donderdag 25e is het zover
Door PSSR 2.0 zal de Pro zich wel onderscheiden t.o.v. de base ja.Lashrom schreef op maandag 22 juni 2026 @ 22:01:
[...]
Al kost het €125,-, dit is een game waar je jaren mee plezier gaat hebben. Dubbel en dwars waard als zij het waar kunnen maken. Mijn PS5 Pro staat al klaar! Hopelijk ondersteunt het constant minimaal 60 fps op 4K resolutie.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
De Sony PlayStation 5 heeft een 32 Gbps HDMI poort en ondersteunt een maximale chroma subsampling van 4:4:4 bij 4K/60Hz en 4:2:2 bij veeleisende weergaven zoals 4K/120Hz of VRR (Variable Refresh Rate). Er zit dus nog een zwakke schakel in (waarschijnlijk de TV die niet hoger ondersteunt).Water_824 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 13:00:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
😀 Deze setting word word daarmee bedoeld zeker.
Mijn inziens is buiten het feit dat het misschien netter is, het weggegooid geld is voor die andere HDMI kabel.
[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 23-06-2026 14:32 ]
Dat laatste lijkt me onrealistisch. Wellicht dat dat beschikbaar komt op de PS6 Pro of latere generaties. Ga er in elk geval niet vanuit dat het met de huidige generatie kan.Lashrom schreef op maandag 22 juni 2026 @ 22:01:
[...]
Al kost het €125,-, dit is een game waar je jaren mee plezier gaat hebben. Dubbel en dwars waard als zij het waar kunnen maken. Mijn PS5 Pro staat al klaar! Hopelijk ondersteunt het constant minimaal 60 fps op 4K resolutie.
4K native niet, upscaled weldawg schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 15:57:
[...]
Dat laatste lijkt me onrealistisch. Wellicht dat dat beschikbaar komt op de PS6 Pro of latere generaties. Ga er in elk geval niet vanuit dat het met de huidige generatie kan.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
True, maar upscaled is geen 4K. Tenminste, resoluties zijn altijd native en niet opgeschaald.Vis schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 22:19:
[...]
4K native niet, upscaled welof heb je de laatste maanden gemist wat er mogelijk is met upscaling?
Beetje krom verwoord maar soit.
Om een voorbeeld te nemen, bij een goede implementatie van PSSR zoals bij een Crimson Desert, is de upscaled modus in Performance (voor het behalen van 60fps) grafisch mooier dan de Quality mode op 30fps.dawg schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 22:29:
[...]
True, maar upscaled is geen 4K. Tenminste, resoluties zijn altijd native en niet opgeschaald.
Beetje krom verwoord maar soit.
Heb het vertrouwen dat Rockstar minstens zo goed GTA zal gaan optimaliseren om ook dit resultaat te behalen, al is het alleen al om meer PS5 Pro GTA VI bundles te verkopen na release.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
GTA VI – Officiële prijzen & edities
| Editie | Prijs | Inhoud / Extra’s |
| Standard Edition | $79.99 (€79,99) | Basisgame |
| Ultimate Edition | $99.99 (€99,99) | • ’95 Grotti Cheetah (sportwagen) • Hawk & Little Morgan revolvers • Gepersonaliseerde pistolen (Jason & Lucia) • Vice City Style outfits & tattoos • Dinka Enduro motor • Crest Kayak • Rideout Customs (exclusieve modshop) • One‑Eyed Willie’s modshop • Ganado Retro Build modkit • Sara’s Unisex Salon (exclusief) • Shitzu Squalo speedboot • Stock 305 kledingwinkel (exclusief) • 67 Vapid Dominator Buggy • Electric Fang Tattoo shop • Goodtime Gear Pack • PTT Youngin$ compound side‑mission • Classic Car Collection side‑mission |
| Pre‑order bonussen | Alle edities | Vintage Vice City Pack + 1 maand GTA+ bij digitale pre‑order |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 24-06-2026 13:46 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
€80,- voor een limited editionG_Dragon schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 13:30:
Voor wie het Grand Theft Auto VI onderwerp niet volgen:
GTA VI – Officiële prijzen & editiesBron: https://www.take2games.co...rders-grand-theft-auto-vi
Editie Prijs Inhoud / Extra’s Standard Edition $79.99 (€79,99) Basisgame Ultimate Edition $99.99 (€99,99) Premium voertuigen, wapens, apparel, chapter‑based unlocks Pre‑order bonussen Alle edities Vintage Vice City Pack + 1 maand GTA+ bij digitale pre‑order
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dus digitaal of code in a box. Nou, dan heeft wachten op Vinted geen zin. Dus wachten op een sale op de digitale stores of de code in a box iets afgeprijsd bij retailers. Of over 5 jaar waarschijnlijk een maandje op PS+ beschikbaar.G_Dragon schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 13:30:
Voor wie het Grand Theft Auto VI onderwerp niet volgen:
GTA VI – Officiële prijzen & editiesBron: https://www.take2games.co...rders-grand-theft-auto-vi
Editie Prijs Inhoud / Extra’s Standard Edition $79.99 (€79,99) Basisgame Ultimate Edition $99.99 (€99,99)
• ’95 Grotti Cheetah (sportwagen)
• Hawk & Little Morgan revolvers
• Gepersonaliseerde pistolen (Jason & Lucia)
• Vice City Style outfits & tattoos
• Dinka Enduro motor
• Crest Kayak
• Rideout Customs (exclusieve modshop)
• One‑Eyed Willie’s modshop
• Ganado Retro Build modkit
• Sara’s Unisex Salon (exclusief)
• Shitzu Squalo speedboot
• Stock 305 kledingwinkel (exclusief)
• 67 Vapid Dominator Buggy
• Electric Fang Tattoo shop
• Goodtime Gear Pack
• PTT Youngin$ compound side‑mission
• Classic Car Collection side‑mission
Pre‑order bonussen Alle edities Vintage Vice City Pack + 1 maand GTA+ bij digitale pre‑order
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
€79,99 valt me mee! zin inG_Dragon schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 13:30:
Voor wie het Grand Theft Auto VI onderwerp niet volgen:
GTA VI – Officiële prijzen & editiesBron: https://www.take2games.co...rders-grand-theft-auto-vi
Editie Prijs Inhoud / Extra’s Standard Edition $79.99 (€79,99) Basisgame Ultimate Edition $99.99 (€99,99)
• ’95 Grotti Cheetah (sportwagen)
• Hawk & Little Morgan revolvers
• Gepersonaliseerde pistolen (Jason & Lucia)
• Vice City Style outfits & tattoos
• Dinka Enduro motor
• Crest Kayak
• Rideout Customs (exclusieve modshop)
• One‑Eyed Willie’s modshop
• Ganado Retro Build modkit
• Sara’s Unisex Salon (exclusief)
• Shitzu Squalo speedboot
• Stock 305 kledingwinkel (exclusief)
• 67 Vapid Dominator Buggy
• Electric Fang Tattoo shop
• Goodtime Gear Pack
• PTT Youngin$ compound side‑mission
• Classic Car Collection side‑mission
Pre‑order bonussen Alle edities Vintage Vice City Pack + 1 maand GTA+ bij digitale pre‑order
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Bestaan er van die mensen in dit topic?G_Dragon schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 13:30:
Voor wie het Grand Theft Auto VI onderwerp niet volgen:
Die 20 euro extra mogen ze van mij ook direct erbij hebben hoor.
Ultimate Edition PS5 Pro pre order it is!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ja ik
Het enige wat ik me kan herinneren zijn de radiostations van Vice City.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik kijk er af en toe, maar het is echt een topic vol sneue posts over wanneer een trailer moet komen, wanneer dat bij gta v was, wanneer bij rdr2, doe gewoon wachten
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale edities --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.
:strip_exif()/f/image/u1fxUCvrsXFDCoVcIB2sBFzD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Nctdfnf8Bi9VnkIszTSSOEkZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7Ct56b15JQC3ig3HdBzAmvPA.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/2nDr8vSsnB9wsr7EC8JILT4E.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Qg6cjnHhiiArDoab24RrWvXO.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/AvV7M85fMLB5pQSR9MxtMEL5.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/iWxZf5RGUZdYf9XVso7S2o31.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/bRfxz32jF0AxzvJpdR4O9Kuf.jpg?f=fotoalbum_tile)