Vanochtend teruggegaan om de PS5 Pro te retourneren. Nadat ze het zelf hebben gecheckt bij de ''smartbar'' kwamen ze tot de conclusie dat de serienummer van het systeem niet klopt met de verpakking en artikelnummer. In eerste instantie willen ze het niet retourneren en konden ze niks voor me doen. Ik gaf aan dat ze het even dieper moeten onderzoeken met wellicht een andere collega, want hier ga ik uiteraard niet mee akkoord. Het is eerder open geweest door het ''startklaar'' te maken dus zij moeten het maar oplossen. In hun systeem konden ze niet uitvinden of het ooit geretourneerd of dat er iets anders mee aan de hand was. Uiteindelijk was de eerste oplossing om zelf maar contact op te nemen met Sony. Zij hebben hier samen een dossier van gemaakt en kunnen dan het systeem deblokkeren om alsnog gebruik te kunnen maken van de online services. Mocht dit niet lukken, dan moeten ze met hoofdkantoor van Mediamarkt overleggen of het omgewisseld kan worden. Jammere is dat er hier weer dagen overheen gaan. Enfin, als het voor mij maar opgelost kan worden.
Wel stelletje prutsers daar bij Mediamarkt. Een ding is zeker: nooit een ''startklare'' product halen bij Mediamarkt. Lesje geleerd! Wordt vervolgd ...
Wel stelletje prutsers daar bij Mediamarkt. Een ding is zeker: nooit een ''startklare'' product halen bij Mediamarkt. Lesje geleerd! Wordt vervolgd ...
:strip_exif()/f/image/zFzthfaBK4kI9yH6IRhtiKwA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cQLDyvhXyni5ObuErKdAyHxw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TN4G5ic0ai854aUfMmlwvdOM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GBWshy0TthjzspSaGU1CJzux.jpg?f=fotoalbum_large)