Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
R.G schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 01:52:
Psn tegoed via ps stars Kan ik dat beware voor psn subscription eind dit jaar?
Ja
Gaan we nog psn aanbieding krijgen en stel iemand psn verloopt in maart, Kan je Dan Wel zon aanbieding gebruiken om jaar te verlengen?
Wellicht met Black Friday (eind november). Normaal wel enkel voor mensen zonder actief abonnement. Heb echter wel ook al gelezen dat wanneer je je abonnement ver genoeg op voorhand opzegt (auto-renew uitzetten) je er ook gebruik van kan maken. We zullen zien want ik heb dat bij mij vorige december gedaan, maar mijn abonnement loopt nog tot maart volgend jaar.
Is het nog waard psn essential of meteen de max Nemen?
Moet je zelf uitmaken. Vind je de maandelijkse games voldoende, of wil je toch ook vaak recentere games uit de Extra catalogus? Ik ben eerder geneigd te downgraden van Premium naar Essential. Nadeel van Extra/Premium is dat er ook geregeld games uit de catalogus gehaald worden, wat per definitie niet gebeurt met de maandelijkse games.

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18:34
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 18:16:
[...]

Maar waarom zou je dit willen gebruiken op de ps5
Het is waarschijnlijk ook niet bedoeld voor de PS5 maar een handheld of een hybride console waar games in deze power-envelope moeten draaien. Als je kijkt naar wat er nu mogelijk is met een Strix Halo chip van AMD of een Z2 Extreme dan komen we erg dicht bij PS5-level games op een handheld op lagere resolutie en performance.

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18:34
Overigens ik heb hele nachten Ball X Pit zitten spelen. Help.

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:10
Twixie schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 06:57:
[...]

Ja

[...]

Wellicht met Black Friday (eind november). Normaal wel enkel voor mensen zonder actief abonnement. Heb echter wel ook al gelezen dat wanneer je je abonnement ver genoeg op voorhand opzegt (auto-renew uitzetten) je er ook gebruik van kan maken. We zullen zien want ik heb dat bij mij vorige december gedaan, maar mijn abonnement loopt nog tot maart volgend jaar.

[...]

Moet je zelf uitmaken. Vind je de maandelijkse games voldoende, of wil je toch ook vaak recentere games uit de Extra catalogus? Ik ben eerder geneigd te downgraden van Premium naar Essential. Nadeel van Extra/Premium is dat er ook geregeld games uit de catalogus gehaald worden, wat per definitie niet gebeurt met de maandelijkse games.
Je krijgt geen aanbieding als je abbo nog een paar maanden loopt, je krijgt een aanbieding als die idd afloopt.en dan echt afgelopen is(of misschien nog net er enkele dag geldig is).

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:22
jori040 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 14:40:
Ninja Gaiden 4: Digitaal gekocht.[re 21 okt]
Maandag geloof ik dat de reviews online komen.Team Ninja & Platinum Games kan niet mis gaan. :)
Ik ga em op de Series X spelen, want in gamepass. Ben wel benieuwd naar deze game. De remake van Ninja Gaiden van laatst vond ik niet zo best. Nu snap ik wel ik dat die game oudere gameplay mechanics heeft, maar ben benieuwd hoe ze met deel 4 Ninja Gaiden qua gameplay naar 2025 hebben getild. Paar maanden terug Stellar Blade gespeeld en qua game wel wat vergelijkbaar en die vond ik echt steengoed.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:56
Hulleman schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 11:45:
[...]

Ik ga em op de Series X spelen, want in gamepass. Ben wel benieuwd naar deze game. De remake van Ninja Gaiden van laatst vond ik niet zo best. Nu snap ik wel ik dat die game oudere gameplay mechanics heeft, maar ben benieuwd hoe ze met deel 4 Ninja Gaiden qua gameplay naar 2025 hebben getild. Paar maanden terug Stellar Blade gespeeld en qua game wel wat vergelijkbaar en die vond ik echt steengoed.
Heb gisteren een begin gemaakt maar ben er niet echt over te spreken.
In begin gooien ze zoveel mechanics naar je hoofd.De opbouw van de game gaat gewoon niet op een prettige manier.

Ook omgevingen zijn matig tot slecht.

Heb veel van Platinum Games met plezier gespeeld maar dit lijkt een miskoop te gaan worden.

Ben benieuwd hoe jij het ervaart.Ik vind die remake trouwens wel tof.

Ik geeft het voor nu nog niet op hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 22-10-2025 21:40 ]

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:22
jori040 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 14:31:
[...]

Heb gisteren een begin gemaakt maar ben er niet echt over te spreken.
In begin gooien ze zoveel mechanics naar je hoofd.De opbouw van de game gaat gewoon niet op een prettige manier.

Ook omgevingen zijn matig tot slecht.

Heb veel Platinum Games met plezier gespeeld maar dit lijkt een miskoop te gaan worden.

Ben benieuwd hoe jij het ervaart.Ik vind die remake trouwens wel tof.

Ik geeft het voor nu nog niet op hoor.
Ik heb nooit Ninja Gaiden gespeeld. Als ik deel 2 had gespeeld, had ik de remake vast beter kunnen waarderen. Maar als je daar blanco met de bril van nu naar kijkt vond ik het niet veel soeps. Het abominabele camerawerk helpt ook niet mee.

Ik ga de game een dezer dagens eens proberen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:38
Voor wie op zoek is en bij de grens woont of er naar toe wil rijden: Een Sony PlayStation 5 Pro 2TB + FC26 €672,26 bij de MediaMarkt Duitsland.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 23-10-2025 21:04 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:25
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:26
Jumpman schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:04:
Voor wie op zoek is en bij de grens woont of er naar toe wil rijden: Een Sony PlayStation 5 Pro 2TB + FC26 €672,26 bij de MediaMarkt Duitsland.
Nou, ik zie dat niet op de website; ik ga nog niet rijden.

• Jumpman
zetje01 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 22:15:
[...]

Nou, ik zie dat niet op de website; ik ga nog niet rijden.
Pas na ingelogd te zijn.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:26
Hoe weten ze in de winkel nou of ik op de website ben ingelogd?

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:32
Voor als je van puzzelen en mooie dames houdt, maar je kan die twee maar niet combineren en je hebt net genoeg geld om een losse pepernoot te kopen:

https://store.playstation...29462_00-DATINGAPPPREMIUM

Dit is niet voor die vriend, dit is voor jou 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Jumpman
zetje01 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 23:24:
[...]

Hoe weten ze in de winkel nou of ik op de website ben ingelogd?
In de winkel zie je de aanbiedingsprijzen (op de website alleen ingelogd). Maar ik zou niet gaan rijden specifiek hiervoor als je niet besteld hebt met afhalen en een bevestiging hebt. Bij sommige filialen namelijk inmiddels uitverkocht.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 25-10-2025 08:32 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:19

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ziet er tof uit:

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:56
Wat oogt de game goed man! :)
Hoop dat hij een fysieke versie krijgt.Voor mij is dit nog altijd de beste Halo game.

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Vraagje: ik heb een PS5 van een familielid gekregen die er zo'n 30 digitale games op heeft staan en zelf gestopt is (in ieder geval voorlopig) dus heeft ie zijn account erop laten staan zodat ik die games kan spelen.

Zelf ben ik een Xbox gamer en daar heb je zoiets als console sharing en dat blijkt bij de PS5 ook te bestaan. Maar voordat ik iets fout doe, wil ik even zeker weten dat ik het bij het juiste eind heb.

Mijn doel is mijn eigen PS account te koppelen (nieuwe user vanaf het hoofdscherm) zodat ik op mijn account die games kan spelen met eigen save games en trophies. Maar ook omdat hij (uiteraard) geen PS+ meer actief heeft en ik dat voor sommige games wel nodig ga hebben. Nu is het zo dat Console Sharing and Offline Play al aanstaat en daar zie ik letterlijk "Allow anyone who uses this PS5 to play your games and media...". Precies wat ik zoek.

Als ik vervolgens naar zijn account ga vanaf het hoofdscherm, kies voor Switch User en daar een nieuwe User wil toevoegen staat er "Switch User: You'll take over the previous user's accessores. They'll be logged out.".

Dat laatste maakt me een beetje huiverig, zijn account staat ingelogd maar ik weet niet of ik er daarna weer in zou kunnen komen, wat ik nu wel kan. Hij wist dat ik er zo in kon komen en heeft het daarom zo achtergelaten, maar of hij bereid is zijn ww te delen vraag ik me af.

Kortom: wat is nu de beste methode? Kan ik zonder problemen een nieuwe user aanmaken, mijn oude PS account koppelen (stamt uit de PS3 tijd) en dan daarmee de 30+ games spelen? En hoe zit het met games die hij gekocht heeft maar niet geïnstalleerd staan? Er zit geen extra opslag in, dus niet alle 30+ games staan er as we speak op maar kan ik wel vanaf zijn account via de store downloaden heeft hij laten zien. Voorbeeld: hij heeft 55 GB vrij en Death Stranding 2 heeft hij digitaal gekocht maar staat niet geïnstalleerd. Kan je die met elk extra account wel gewoon downloaden en dan spelen dankzij Console Sharing?

En als laatste: hoe zit het met PS+, kan ik die met mijn account aanschaffen (Essential) en dat gebruiken met zijn games?

Edit: toch nog een extra vraag: er zijn ook een paar games die in Your Collection staan met 2 items, zo te zien de PS5 en PS4 versie. Als ik die aanklik staat bij de PS5 een Disc icoon en de PS4 een Lock icoon. Volgens Reddit betekent het Lock icoon al dat je de Disc versie hebt en die nodig hebt om te spelen, maar wat is dan het verschil met het Disc icoon?

[ Voor 7% gewijzigd door MooDyBLueS op 27-10-2025 19:42 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:36
Kun je niet beter dat familielid eerst vragen op PSN zijn wachtwoord even aan te passen zodat je die kan gebruiken?

• MooDyBLueS
  • Niet online
Timothy3000 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 19:45:
Kun je niet beter dat familielid eerst vragen op PSN zijn wachtwoord even aan te passen zodat je die kan gebruiken?
De komende periode kan dat even niet, vandaar mijn vraag. Daarnaast is dat slechts 1 van mijn vragen dus ik hoop dat ik nog antwoord (niet per se van jou uiteraard) kan krijgen op de rest.

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:58
MooDyBLueS schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 19:38:
...
Als ik vervolgens naar zijn account ga vanaf het hoofdscherm, kies voor Switch User en daar een nieuwe User wil toevoegen staat er "Switch User: You'll take over the previous user's accessores. They'll be logged out.".

Dat laatste maakt me een beetje huiverig, zijn account staat ingelogd maar ik weet niet of ik er daarna weer in zou kunnen komen, wat ik nu wel kan. Hij wist dat ik er zo in kon komen en heeft het daarom zo achtergelaten, maar of hij bereid is zijn ww te delen vraag ik me af.
...
Over bovenstaande kan ik niets vinden en heb nu geen tijd om dit te testen op mijn eigen PS5.

Je zou op de PS5 gewoon een nieuwe account/nieuwe gebruiker aan moeten kunnen maken en met die inloggen op je oude PSN. Dan zou je daarna moeten kunnen wisselen van gebruiker om zo die van hem te komen. Zolang hij zijn wachtwoord niet aanpast, zou deze op de PS5 ingelogd moeten blijven en verandert er niets.

De spellen dien je wel te downloaden via zijn account, die staan niet aan jouw account gekoppeld. Dus je moet dan op de PS5 zijn account selecteren, de spellen downloaden en daarna weer terugwisselen naar jouw account.

PSN: Redrafted

• MooDyBLueS
  • Niet online
Xerox schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:42:
[...]

Over bovenstaande kan ik niets vinden en heb nu geen tijd om dit te testen op mijn eigen PS5.

Je zou op de PS5 gewoon een nieuwe account/nieuwe gebruiker aan moeten kunnen maken en met die inloggen op je oude PSN. Dan zou je daarna moeten kunnen wisselen van gebruiker om zo die van hem te komen. Zolang hij zijn wachtwoord niet aanpast, zou deze op de PS5 ingelogd moeten blijven en verandert er niets.

De spellen dien je wel te downloaden via zijn account, die staan niet aan jouw account gekoppeld. Dus je moet dan op de PS5 zijn account selecteren, de spellen downloaden en daarna weer terugwisselen naar jouw account.
Thanks! Ik ga het maar gewoon proberen vanavond. Want uiteindelijk zal hij toch vast een keer z'n ww moeten geven. Ik wil namelijk ook PS+ gaan kopen, wellicht zelfs de uitgebreide versie met veel games erin zolang je lid bent, maar dat ga ik natuurlijk niet op zijn account doen.

Sowieso: als ik over een tijdje zijn games uitgespeeld heb (ik ga ze sowieso niet alle 30+ spelen, maar pakweg de helft vind ik interessant) ben ik toch van plan puur mijn eigen account over te houden.
Games die hij digitaal gekocht heeft kun je altijd opnieuw downloaden (onder zijn account) en daarna met je eigen account spelen.

Games die hij met zijn PS+ account heeft geclaimed ga je niet kunnen spelen. Ook niet wanneer je zelf PS+ hebt afgesloten op jouw eigen account.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Nu online
Raem schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 16:58:
Games die hij digitaal gekocht heeft kun je altijd opnieuw downloaden (onder zijn account) en daarna met je eigen account spelen.

Games die hij met zijn PS+ account heeft geclaimed ga je niet kunnen spelen. Ook niet wanneer je zelf PS+ hebt afgesloten op jouw eigen account.
Zolang zijn PS+ nog loopt kunnen alle accounts op de primary playstation die games toch gewoon spelen? Alleen zodra zijn PS+ verloopt, ben je ook de toegang tot die games kwijt.
evil_lemon schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:50:
[...]

Zolang zijn PS+ nog loopt kunnen alle accounts op de primary playstation die games toch gewoon spelen? Alleen zodra zijn PS+ verloopt, ben je ook de toegang tot die games kwijt.
Klopt ja, maar hij schrijft dat de PS+ van zijn vriend al verlopen is.

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Nu online
Raem schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 18:01:
[...]

Klopt ja, maar hij schrijft dat de PS+ van zijn vriend al verlopen is.
Aah foutje, ik dacht eerder ergens te lezen dat die nog liep!
Dan heb je helemaal gelijk natuurlijk

• Carlos0_0
MooDyBLueS schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 15:56:
[...]

Thanks! Ik ga het maar gewoon proberen vanavond. Want uiteindelijk zal hij toch vast een keer z'n ww moeten geven. Ik wil namelijk ook PS+ gaan kopen, wellicht zelfs de uitgebreide versie met veel games erin zolang je lid bent, maar dat ga ik natuurlijk niet op zijn account doen.

Sowieso: als ik over een tijdje zijn games uitgespeeld heb (ik ga ze sowieso niet alle 30+ spelen, maar pakweg de helft vind ik interessant) ben ik toch van plan puur mijn eigen account over te houden.
Misschien kan je zijn account wel overnemen, als hij er geen gebruik meer van wil maken.
Dat je dus ook het email wijzigt naar jou email adres, zodat je toch een leuke game collectie kan behouden.
Je kan de inname gebruikersnaam ook wijzigen dacht ik, wel via de website dacht ik alleen(Niet via de playstation app bijv).

[ Voor 7% gewijzigd door Carlos0_0 op 29-10-2025 18:55 ]

Carlos0_0 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 18:54:
[...]
Misschien kan je zijn account wel overnemen, als hij er geen gebruik meer van wil maken.
Dat je dus ook het email wijzigt naar jou email adres, zodat je toch een leuke game collectie kan behouden.
Je kan de inname gebruikersnaam ook wijzigen dacht ik, wel via de website dacht ik alleen(Niet via de playstation app bijv).
Het kan, maar is niet ideaal en volgens mij ook tegen de gebruiksvoorwaarden van Sony. Naast de PSN naam en e-mail adres, die je inderdaad wel kan wijzigen, staan immers ook naam en geboortedatum gekoppeld aan die PSN naam, en die ga je bij mijn weten niet kunnen wijzigen. Zo weet ik dat je bij support cases alleszins ook je geboortedatum moet opgeven (daarom ook dat er altijd gezegd wordt van goed de fake geboortedatum bij te houden van kinderen die je een 'volwassen' account wil geven).

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:15
Twixie schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 17:39:
[...]

Het kan, maar is niet ideaal en volgens mij ook tegen de gebruiksvoorwaarden van Sony. Naast de PSN naam en e-mail adres, die je inderdaad wel kan wijzigen, staan immers ook naam en geboortedatum gekoppeld aan die PSN naam, en die ga je bij mijn weten niet kunnen wijzigen. Zo weet ik dat je bij support cases alleszins ook je geboortedatum moet opgeven (daarom ook dat er altijd gezegd wordt van goed de fake geboortedatum bij te houden van kinderen die je een 'volwassen' account wil geven).
Wat die fake geb. datum betreft. Schijnbaar kun je die achterhalen met een personal information request op de website van Playstation. In de ontvangen bestanden zou dan de geb. datum moeten staan.
Vanavond eens proberen met het account van mijn zoon :D
Heb wel een idee wat het is maar weet niet helemaal zeker :D

• Linksquest
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:17
evil_lemon schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:57:
[...]

Heb je al navraag gedaan bij sony/de winkel betreft garantie? Ik weet dat het soms onduidelijk is waar je recht op hebt qua lengte van de garantie, en nog moeilijker om een gratis reparatie te krijgen, maar proberen kan altijd.
Ik heb m vorige maand aangemeld bij de mediamarkt en ze hebben m kostenloos gerepareerd. Dus bedankt!!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:33

R.G

ongelovelijk dat ps met een ubisoft plus abbonement alleen classics toelaat?
Hoe kan dit

• Jumpman
Zojuist €100,00 (2x €50,00 kan ook) PlayStation Giftcard gekocht voor ~€80,00 (ligt aan de betaalmethode) met code aks5nov (Je kan ook nog Cashback XL toepassen voor nog meer korting) bij Kinguin. Als je daarmee dan op Black Friday je PlayStation Plus 12 maanden koopt (was vorig jaar 20% korting), zit je een jaartje heel goedkoop.

[ Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 05-11-2025 23:24 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:24
Jumpman schreef op woensdag 5 november 2025 @ 19:19:
Zojuist €100,00 (2x €50,00 kan ook) PlayStation Giftcard gekocht voor ~€80,00 (ligt aan de betaalmethode) met code aks5nov (Je kan ook nog Cashback XL toepassen voor nog meer korting). Als je daarmee dan op Black Friday je PlayStation Plus 12 maanden koopt (was vorig jaar 20% korting), zit je een jaartje heel goedkoop.
Welke website?

• Jumpman
Kinguin. Maar zie net dat inmiddels alles is uitverkocht. Stond ook op meerdere websites.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Cloud streaming is nu beschikbaar voor de Portal:

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-11 19:59
Zojuist €100,00 (2x €50,00 kan ook) PlayStation Giftcard gekocht voor ~€80,00 (ligt aan de betaalmethode) met code aks5nov (Je kan ook nog Cashback XL toepassen voor nog meer korting) bij Kinguin. Als je daarmee dan op Black Friday je PlayStation Plus 12 maanden koopt (was vorig jaar 20% korting), zit je een jaartje heel goedkoop.
Precies de methode die ik ook volg :)

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:12
beste tweakers,

ben van plan om een PS5 weer aan te schaffen.
Wil gears of war reloaded kopen, doel is om deze weer op te pakken met een maat van mij.
Wij hadden jaren geleden altijd al vanaf xbox360 alle delen samen op de couch uitgespeeld.
En dus weer ook reloaded back to the roots.

Is dat cross-platform _ is dat mogelijk? alvast bedankt.

• Carlos0_0
theduke1989 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 09:12:
beste tweakers,

ben van plan om een PS5 weer aan te schaffen.
Wil gears of war reloaded kopen, doel is om deze weer op te pakken met een maat van mij.
Wij hadden jaren geleden altijd al vanaf xbox360 alle delen samen op de couch uitgespeeld.
En dus weer ook reloaded back to the roots.

Is dat cross-platform _ is dat mogelijk? alvast bedankt.
Gears of War: Reloaded boasts complete crossplay functionality at launch, meaning you can hop into online campaign sessions and multiplayer matches with players from other formats.

It really is the total package, isn’t it? The Coalition has confirmed through the official Reloaded website that the game has: “Crossplay across platforms, allowing you and your friends to squad-up wherever you play.”

Op de Officele website staat trouwens nog wel

You can only invite off-platform players if they are linked to a Microsoft Account.

Dus je moet een Microsoft account aanmaken/ linken met je ps5(Als je het spel start), anders kan je buiten de ps5 servers niet gevonden worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Carlos0_0 op 06-11-2025 09:44 ]

• theduke1989
Carlos0_0 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 09:39:
[...]

Gears of War: Reloaded boasts complete crossplay functionality at launch, meaning you can hop into online campaign sessions and multiplayer matches with players from other formats.

It really is the total package, isn’t it? The Coalition has confirmed through the official Reloaded website that the game has: “Crossplay across platforms, allowing you and your friends to squad-up wherever you play.”

You can only invite off-platform players if they are linked to a Microsoft Account.

Dus je moet een Microsoft account aanmaken/ linken met je ps5(Als je het spel start), anders kan je buiten de ps5 servers niet gevonden worden.
bedankt, hoort zich goed aan., ik had gelezen cross platform, maar niet gelezen dat het complete ervaring weer teruggeeft-

Is tof ik woon in Duitsland, hij nog steeds Nederland, dus super! is ook niet eens duur 33€ is dit dan het spel alsnog op disc of echt weeer internet voor nodig_

• theduke1989
Carlos0_0 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 09:39:
[...]

hmmm dit is wel wat minder,

• Carlos0_0
Dit is bij Forza ook al gedaan ondertussen

• theduke1989
Carlos0_0 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 09:54:
[...]

Dit is bij Forza ook al gedaan ondertussen
maar mijn psn account blijft wel de main one? niet dat de MS account overheerst, mijn PSN account staat nog wel gelukkig op NLD, om ook gore te zien etc. Duitse account zijn daar strenger over.

• Carlos0_0
theduke1989 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 09:57:
[...]

maar mijn psn account blijft wel de main one? niet dat de MS account overheerst, mijn PSN account staat nog wel gelukkig op NLD, om ook gore te zien etc. Duitse account zijn daar strenger over.
Die blijf je gewoon houden inderdaad ja(Als jou eigen axccount op de playstation), alleen je koppelt hem dan aan een Microsoft account.
Dus dan ben jij als playstation gamer zichtbaar bij Microsoft xbox games, doordat er een soort koppeling is tussen beide.

• theduke1989
Carlos0_0 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 10:15:
[...]

Die blijf je gewoon houden inderdaad ja(Als jou eigen axccount op de playstation), alleen je koppelt hem dan aan een Microsoft account.
Dus dan ben jij als playstation gamer zichtbaar bij Microsoft xbox games, doordat er een soort koppeling is tussen beide.
bedankt, dit is allemaal nieuw voor mij. had de PS5 op de release gekocht toen der tijd, alleen GoW gespeeld meer niet. dus dit soort nieuwe cross platform is dan nieuw. ik heb sowieso een ms gaming account dus die koppel ik dan in de game toch? niet op mijn console hoop ik.

• Carlos0_0
theduke1989 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 10:29:
[...]

bedankt, dit is allemaal nieuw voor mij. had de PS5 op de release gekocht toen der tijd, alleen GoW gespeeld meer niet. dus dit soort nieuwe cross platform is dan nieuw. ik heb sowieso een ms gaming account dus die koppel ik dan in de game toch? niet op mijn console hoop ik.
Dit is eigenlijk alleen door dat je 2 verschillende platformen speelt, die van Sony en die van Microsoft.
Microsoft hoeft dit volgens mij niet perse te doen, maar ja ze willen uiteraard ook wat data van jou.
Onder het mon van dat jij dan op jou windows pc verder kan straks(Savegame bijv uitwisselen), of daar jou voorgang kan checken etc.

Je doet de koppeling inderdaad in het spel, dit zag ik bij Forza ook. De vraag kwam uiteindelijk om in het spel in te loggen met een Microsoft account.

• Linksquest
Hey Gamers,

Even het volgende, we zien wat dingen voorbijkomen over het overnemen van accounts. Hoewel hier nu niet letterlijk gehandeld werd, maar wel een suggestie gedaan werd, wil ik jullie er wel even op wijzen dat het vragen om of het verhandelen van accounts niet is toegestaan. Zie huisregels.

Ik meld dit even zodat we eventuele toekomstige problemen kunnen voorkomen. Mochten hier nog vragen over zijn, dan mag je deze altijd stellen op Feedback op moderatie binnen Spielerij

Bedankt voor jullie tijd en Game On!

• theduke1989
is nu voor 82é maar je moet king pass aanschaffen,maandelijks 2.99e. neem aan dat heb jij niet gedaan of wel?

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
theduke1989 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 15:41:
[...]

is nu voor 82é maar je moet king pass aanschaffen,maandelijks 2.99e. neem aan dat heb jij niet gedaan of wel?
Die king pass is het wel waard dus?

• Jumpman
theduke1989 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 15:41:
[...]

Was bij mij allemaal niet nodig. Het was zelfs gelukt voor €77,27 want de CashbackXL is goedgekeurd.

• Linksquest
De nieuwe Let's Talk Playstation is er.

• theduke1989
Jumpman schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 16:39:
[...]

Was bij mij allemaal niet nodig. Het was zelfs gelukt voor €77,27 want de CashbackXL is goedgekeurd.
Krijg het niet voor elkaar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UtRyqx-QUBr3uN4alihNLhUPdH4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CPGdZ8t8TnSrZI5WT3YiQ9uk.jpg?f=fotoalbum_large

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:28
Moonlighter 2 komt 19 november uit maar op de PlayStation Store zie ik helemaal geen releasedatum. Iemand enig idee hoe dit zit?

• Jumpman
Ik had een goedkopere verkoper €81,43 en de rest ging eraf met CashbackXL.maar stond op meerdere forums dus hard gegaan, denk ik. Heb je CashbackXL gedaan dan krijg je nog zo’n ~€4,00 terug.

• theduke1989
Korte vraag: wat nemen jullie altijd?
Psn+ premium of minder? Kan me niet herinneren dat het altijd zo duur was? Kan me nog herinneren 50€

En hoort een disc drive luid te zijn

[ Voor 28% gewijzigd door theduke1989 op 08-11-2025 21:14 ]

• theduke1989
Heb maar 10€ via kaartdirect.nl gekocht, weet niet hoe lang ik online zal spelen. Af en toe gaat die aan. Dan is direct zoveel geld uitgeven niet leuk
..

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:13
theduke1989 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:57:
Korte vraag: wat nemen jullie altijd?
Psn+ premium of minder? Kan me niet herinneren dat het altijd zo duur was? Kan me nog herinneren 50€

En hoort een disc drive luid te zijn
Als je puur online wilt spelen is Essential voldoende, en dan kan je zolang je abonnement loopt, ook nog maandelijks games in die sectie claimen en spelen zoals Stray deze maand. Extra en Premium zijn net als Netflix en Xbox Game Pass toegang tot geselecteerde games zolang je abonnement loopt en de game op de dienst beschikbaar blijft.

• Carlos0_0
theduke1989 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 21:58:
Heb maar 10€ via kaartdirect.nl gekocht, weet niet hoe lang ik online zal spelen. Af en toe gaat die aan. Dan is direct zoveel geld uitgeven niet leuk
..
Zoals gezegd essentials nemen dan, dat was de gene die toen 45/50 euro was(rond back friday).
Rond black friday vind je hem wel weer met korting, maar niet meer voor die bedragen je ze vroeger kocht.

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:55
Iemand een goeie aanbeveling voor een nieuwe headset?

Sony PlayStation Pulse Elite Headset Midnight Black
JBL Quantum 910 Wireless
HyperX Cloud III S Wireless Zwart

Of toch een andere?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

sten123 schreef op maandag 10 november 2025 @ 12:14:

JBL Quantum 910 Wireless

Of toch een andere?
Ik heb die Pulse Elite gekocht bij mijn Pro maar vind het allemaal niet geweldig. Hij is wel comfortabel maar vind hem niet geweldig klinken, ook niet als ik in mijn achterhoofd hou dat hij maar 150,- kost.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Shaker74
  • Laatst online: 15:58
Donstil schreef op maandag 10 november 2025 @ 12:21:
[...]

Ik heb die Pulse Elite gekocht bij mijn Pro maar vind het allemaal niet geweldig. Hij is wel comfortabel maar vind hem niet geweldig klinken, ook niet als ik in mijn achterhoofd hou dat hij maar 150,- kost.
Niet geweldig klinken.

Ik ga er wel vanuit dat je de EQ instellingen aangepast aan de hand van jouw voorkeur. De bas maakt het misschien dat je het niet geweldig vind. Ik had eerst de pulse 3D. Deze had geen bas. De Elite heeft het al een stuk meer. Maar nog steeds niet zoals andere headsets die je bv voor muziek gebruikt. Daartegen zijn de hoge en middentonen heel erg goed. Deze is meer gebalanceerd waarbij de bas toch wat meer had gemogen. Maar als dat het probleem is, snap ik het.
Shaker74 schreef op maandag 10 november 2025 @ 12:49:
[...]

Niet geweldig klinken.

Ik ga er wel vanuit dat je de EQ instellingen aangepast aan de hand van jouw voorkeur. De bas maakt het misschien dat je het niet geweldig vind. Ik had eerst de pulse 3D. Deze had geen bas. De Elite heeft het al een stuk meer. Maar nog steeds niet zoals andere headsets die je bv voor muziek gebruikt. Daartegen zijn de hoge en middentonen heel erg goed. Deze is meer gebalanceerd waarbij de bas toch wat meer had gemogen. Maar als dat het probleem is, snap ik het.
Ik heb zowel met een eigen "oren profiel" (of hoe heet dat) gespeeld als zonder, en ook nog in een 3d audio game. Hij is idd heel midden en hoog heavy, niet geweldig wat mij betreft.

Nu hoef ik geen hardstyle bas te hebben oid maar wat meer "vol" geluid had wat mij betreft wel gemogen inderdaad.

Edit: Ik vind het overigens ook knullig dat je dan de "beste" console koopt die ze hebben, en de "Elite" headset maar wel nog met een USB dongle zit te rommelen. Dat had toch allemaal prima ingebouwd kunnen zijn 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 10-11-2025 12:55 ]

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:52
Donstil schreef op maandag 10 november 2025 @ 12:52:
[...]

Ik heb zowel met een eigen "oren profiel" (of hoe heet dat) gespeeld als zonder, en ook nog in een 3d audio game. Hij is idd heel midden en hoog heavy, niet geweldig wat mij betreft.

Nu hoef ik geen hardstyle bas te hebben oid maar wat meer "vol" geluid had wat mij betreft wel gemogen inderdaad.

Edit: Ik vind het overigens ook knullig dat je dan de "beste" console koopt die ze hebben, en de "Elite" headset maar wel nog met een USB dongle zit te rommelen. Dat had toch allemaal prima ingebouwd kunnen zijn 8)7
Sony's uitleg is dat er zo weinig mogelijk lag moet zijn voor de controller en de Bluetooth receiver in de ps5 zelf moet enkel dat doen, alle bandbreedte gaat naar de controllers. Maar inderdaad dan hadden ze een dedicated Bluetooth moeten inbouwen voor controllers en een aparte Bluetooth receiver voor headsets.
Cowboy_Henk schreef op maandag 10 november 2025 @ 13:04:
[...]

Sony's uitleg is dat er zo weinig mogelijk mag lag moet zijn voor de controller en de Bluetooth receiver in de ps5 zelf moet enkel dat doen, alle bandbreedte gaat naar de controllers. Maar inderdaad dan hadden ze een dedicated Bluetooth moeten inbouwen voor controllers en een aparte Bluetooth receiver voor headsets.
Mm klinkt een beetje als BS idd, ik had een Series X met de Xbox Headset en ging prima.
Nooit wat gemerkt aan de "input lag" op mijn controller als ik ook de headset aan had.

Verder vind ik de PS5 Pro wel een heel fijn ding overigens :P

• Shaker74
Donstil schreef op maandag 10 november 2025 @ 12:52:
[...]

Maar er zit ook een aparte EQ in. Weet niet of die ook aangestuurd wordt met dat profiel. Daar kun je ook je bas wat hoger zetten. Zou je ook kunnen kijken. Nee je krijgt nooit oorverdovende bas. Maar wel redelijk passende bas. Zeg ik voorzichtig. Ik had liever ook wat meer gehad idd. Maar brand je dan maar niet aan de Pulse 3D, die had 0 bas. :+
Shaker74 schreef op maandag 10 november 2025 @ 13:53:
[...]

Maar er zit ook een aparte EQ in. Weet niet of die ook aangestuurd wordt met dat profiel. Daar kun je ook je bas wat hoger zetten. Zou je ook kunnen kijken. Nee je krijgt nooit oorverdovende bas. Maar wel redelijk passende bas. Zeg ik voorzichtig. Ik had liever ook wat meer gehad idd. Maar brand je dan maar niet aan de Pulse 3D, die had 0 bas. :+
Ooh echt,d at heb ik nog niet geprobeerd dan.
Dat ga ik vanavond nog even een kans geven. Thanks!

• Shaker74
[...]

Sony's uitleg is dat er zo weinig mogelijk mag lag moet zijn voor de controller en de Bluetooth receiver in de ps5 zelf moet enkel dat doen, alle bandbreedte gaat naar de controllers. Maar inderdaad dan hadden ze een dedicated Bluetooth moeten inbouwen voor controllers en een aparte Bluetooth receiver voor headsets.
Dat is wel komisch. Ik heb werkelijk nog nooit met de OG en de PRO 1x een disconnect gehad met de standaard controllers of de EDGE. Maar de Elite viel met regelmaat uit op zowel de OG als de PRO. Ik heb hem al een tijdje niet langdurig gebruikt dus ik weet niet of dit al opgelost is. De Pulse 3D is overigens ook nooit weggevallen op de OG.

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-11 17:46
[...]

Sony's uitleg is dat er zo weinig mogelijk lag moet zijn voor de controller en de Bluetooth receiver in de ps5 zelf moet enkel dat doen, alle bandbreedte gaat naar de controllers. Maar inderdaad dan hadden ze een dedicated Bluetooth moeten inbouwen voor controllers en een aparte Bluetooth receiver voor headsets.
Kleine aanvulling, de PlayStation headsets maken geen gebruik van Bluetooth, het is een 2,4 GHz draadloze verbinding via de dongles.
De reden hiervoor is dat Sony Bluetooth niet toereikend vindt naar latency en kwaliteit voor gaming doeleinden (en ze hebben gelijk imo).

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Een vrij onverwachte State of Play aankondiging, volledig gefocust op Japan en de Aziatische markt en ruim 40 minuten lang.

Tune in Tuesday at 2pm PT | 5pm ET for State of Play Japan, a special broadcast curated for gamers in Japan and Asia. This episode is broadcast in Japanese with English subtitles play.st/48bKxVV

PlayStation (@playstation.com) 10 november 2025

[ Voor 94% gewijzigd door kazuka op 10-11-2025 19:32 ]

• Vrijdag
Alaaf! Playstation de gekste! :+

Cultural appropriation at it's finest 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:07
sten123 schreef op maandag 10 november 2025 @ 12:14:

JBL Quantum 910 Wireless

Of toch een andere?
Misschien kan je uit dit topic wat info halen, is wel niet zo actief meer dan toen ik een headset zocht zie ik :D
https://gathering.tweaker...ist_messages/2024014/last

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Yotei uitgespeeld, platina gehaald. Ik zit nu echt in zo'n dip dat ik niets anders wil spelen :'(

Heerlijke game

[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 10-11-2025 22:50 ]

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16:39
Hmm in februari dit jaar geplatinumd. Wel hele leuke ervaring. Toch binnenkort even kijken wat de PS5 upgrade behelst.

• Linksquest
De nieuwe Let's Talk Playstation is er, fijn weekend allemaal

• Shifter3
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 16:26
Zijn er meer mensen die gebruik maken
Van de PS5 rust modus slaapstand?

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:42

Vliegvlug

Flight Simple

Shifter3 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 18:12:
Wat bedoel je precies, dat je de PS5 niet helemaal uit zet maar kiest voor “Enter rest mode” in de power options?
Dat doe ik namelijk altijd wel. :)

Vanwaar jouw vraag?

• Shifter3
Vliegvlug schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 18:48:
[...]

Wat bedoel je precies, dat je de PS5 niet helemaal uit zet maar kiest voor “Enter rest mode” in de power options?
Dat doe ik namelijk altijd wel. :

Vanwaar jouw vraag?
Ik bedoel de rust modus of slaapstand van de PS5.
Zodat je de game niet meer hoeft op te starten.

[ Voor 11% gewijzigd door Shifter3 op 15-11-2025 19:09 ]

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
Ja altijd, zet hem nooit uit. Werkt perfect en is wel zo fijn ook voor remote play

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Same zet de PS5 altijd in de slaap stand, lekker snel game hervatten.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 15-11-2025 19:45 ]

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:42

Vliegvlug

Flight Simple

Shifter3 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 19:07:
[...]

Ik bedoel de rust modus of slaapstand van de PS5.
Zodat je de game niet meer hoeft op te starten.
Doe ik ook zo en kan je inderdaad gelijk weer door met spelen (y)

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:52
De grote meerderheid van de ps5 gebruikers doen dit ja. Tis een feature van de ps5. PS4 had dit zelfs. Switch en Xbox hebben dit trouwens ook.
Tis iets waar pc gebruikers nog van kunnen dromen. De nieuwe Steam machines gaan dit ook hebben.

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

ik zie dat ik een uitzondering ben, ik zet de PS5 altijd uit. :P Maar meestal game ik maar een paar uurtjes per week.

It’s the economy, stupid!

• Carlos0_0
dawg schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 22:58:
[...]
ik zie dat ik een uitzondering ben, ik zet de PS5 altijd uit. :P Maar meestal game ik maar een paar uurtjes per week.
Ik ook hoor, gaat altijd volledig uit.
Mijn pc ook vandaag aangehad, ook gewoon afgesloten(in plaats van slaapstand).
Cowboy_Henk schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 22:06:
[...]

De grote meerderheid van de ps5 gebruikers doen dit ja. Tis een feature van de ps5. PS4 had dit zelfs. Switch en Xbox hebben dit trouwens ook.
Tis iets waar pc gebruikers nog van kunnen dromen. De nieuwe Steam machines gaan dit ook hebben.
Cijfers van Sony vorig jaar gaven aan dat het 50/50 was.

https://www.ign.com/artic...r-putting-it-in-rest-mode

• Vrijdag
Ik zet mijn apparatuur altijd helemaal uit, op de router na zit vrijwel alles achter een stekkerblok met schakelaar waardoor ik het ook van de stroom afhaal. Die paar seconden dat het duurt om de PS5 op te starten en kan gaan spelen zit ik niet mee :P

• Carlos0_0
Vrijdag schreef op zondag 16 november 2025 @ 09:15:
Ik zet mijn apparatuur altijd helemaal uit, op de router na zit vrijwel alles achter een stekkerblok met schakelaar waardoor ik het ook van de stroom afhaal. Die paar seconden dat het duurt om de PS5 op te starten en kan gaan spelen zit ik niet mee :P
Dat doe ik dan met mijn pc ook inderdaad, die zit achter een stekkerblok.
Maar met de ps5 niet, die hangt ook aan de tv. En die verlengsnoer uitzetten vind ik weer net niet nodig elke dag.

En Oled televisies moeten als je hem uit zet vaak nog kalibreren, dus moet je daar ook weer op wachten.
Bij LG tv's hoor je dan vaak een soort geluid, ik denk dat die dan klaar is. Maar ja geen zin daarop te wachten :P.
Natuurlijk. Gewoon aan of in slaapstand dat ding, niets irritanter dan dat je game net moet updaten als je wilt spelen.

• Shifter3
Donstil schreef op zondag 16 november 2025 @ 10:00:
[...]

Natuurlijk. Gewoon aan of in slaapstand dat ding, niets irritanter dan dat je game net moet updaten als je wilt spelen.
Maar als je de PS5 in de slaapstand zet
Dan ga je automatisch toch ook meer spelen?

Je hoeft dan het Playstation menu niet meer op
Te starten, en je hoeft niet opnieuw in te loggen
En de game op te starten.

Je denkt dan van, wat maakt het uit de game
Zit toch in de slaapstand ik kan meteen gaan gamen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Er is recent weer wat gameplay van Blood of the Dawnwalker vrij gegeven. Ik weet niet of de gameplay mijn ding is maar de wereld ziet er wel erg goed uit. Veeeel the Witcher vibes ook.

Shifter3 schreef op zondag 16 november 2025 @ 10:51:
[...]

En dat is een probleem waarom?

• Carlos0_0
Shifter3 schreef op zondag 16 november 2025 @ 10:51:
[...]

Als je vaak gamed is dit handig ja, ik speel alleen eens in het weekend(Door de weeks eigenlijk nooit).
Dus ik zet hem gewoon uit, en wacht die paar seconden wel(Scheelt mij ook weer nutteloos extra stroom gebruik dagelijks).

• Shifter3
Donstil schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:42:
[...]

En dat is een probleem waarom?
Nee ik bedoel dat het een voordeel is dat je de PlayStation in de slaapstand zet.
Zodat je ook meer gaat gamen😀

[ Voor 11% gewijzigd door Shifter3 op 16-11-2025 12:08 ]

Shifter3 schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:51:
[...]

Nee ik bedoel dat het een voordeel is dat je de PlayStation in de slaapstand zet.
Zodat je ook meer gaat gamen😀
Ooh zo, ja ik las het precies andersom 8)7

Ik game wanneer ik zin heb, soms is dat weken niet, soms dagelijks. Alleen als ik dan game gelden de punten hierboven weer :P

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:07
Ik gebruik rest mode eigenlijk alleen als ik een update verwacht of als ik een game download.
PS5 en games starten toch binnen no time op.
Hier altijd de PS5 in Rest... vanuit het menu :D. Het is zeer uitzonderlijk dat ik naar Rest ga terwijl ik nog in de game zit om later sneller op te starten.
Reden voor Rest Mode: automatisch updates downloaden/installeren, mogelijkheid tot Remote Play.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:46
Hier altijd in rest mode.

Wat ik dan weer niet begrijp; waarom worden sommige updates wel gedownload en sommige niet? Voor BF6 zijn er al best wat updates geweest die pas gedownload werden bij het aanzetten van de console.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Vrijdag schreef op zondag 16 november 2025 @ 09:15:
OLED TV kan je beter niet van het stroom halen. LG TV’s doen bijv. automatisch een ‘pixel refresh’ na x uur tv kijken als de TV uit staat. Dat proces wil je niet onderbreken door de stroom eraf te halen

• Vrijdag
Ike. schreef op zondag 16 november 2025 @ 16:30:
[...]

OLED TV kan je beter niet van het stroom halen. LG TV’s doen bijv. automatisch een ‘pixel refresh’ na x uur tv kijken als de TV uit staat. Dat proces wil je niet onderbreken door de stroom eraf te halen
Ik heb de console aangesloten op een monitor (simpele FHD, wel met 120hz) en mijn tv is een nog oudere FHD tv van LG van zowat vijftien jaar oud :P

• Shaker74
Chaoss schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:11:
Er is recent weer wat gameplay van Blood of the Dawnwalker vrij gegeven. Ik weet niet of de gameplay mijn ding is maar de wereld ziet er wel erg goed uit. Veeeel the Witcher vibes ook.

[YouTube: THE BLOOD OF DAWNWALKER New Gameplay Demo 38 Minutes 4K]
Ziet er zeer strak uit. Ja echt Witcher vibes.. Is ook een deel van dat team wat dit maakt. Is instant buy voor mij als warmloper voor Witcher 1 remaster en Witcher 4. Witcher 3 Wild Hunt was voor mij de introductie in deze wereld en deze heb ik veruit de meeste uren in zitten van dat type game. Geweldige game. Geweldige wereld. Deze zal zeker niet tegenvallen (voor mijn iig) _/-\o_
Pagina: 1 ... 120 121 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties

LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.