Weet je, mensen stappen altijd wel over van het ene naar het andere platform. Echter we horen elke generatie of als er bepaalde dingen gebeuren wel dat mensen "massaal" zullen overstappen, maar wie zijn deze mensen daadwerkelijk?Magenof schreef op donderdag 10 september 2026 @ 07:43:
Hermen Hulst gaat de doodsteek worden voor PlayStation. Hoe kan je Kojima’s game cancellen maar al die live service slop doorlaten? Niemand koopt fairgames of die nieuwe Horizon rommel…
Wat een zonde, alle goodwill die PlayStation had op een paar maanden volledig weg. Samen met de componenten crisis gaan de komende jaren dodelijk zijn voor PlayStation en Sony.
Ook denk ik dat het wel meevalt. Ik denk dat menig casual niet eens afweet van het bestaan van deze game. Daarnaast kan ik me ook niet helemaal voorstellen dat Kojima hier ook niet iets van "schuld" heeft, want er is altijd een reden dat zoiets stopt. Konami stopte al eens de samenwerking, Google heeft het ook al eens gestopt, PlayStation nu enkel voor dit project.
:strip_exif()/f/image/1pq2JPSKChB98SUUVF2UJiVE.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dbTu6FKjXxCDJK9zyEwy7EOK.jpg?f=user_large)
/f/image/4Qbxa1F0XN0OH5XDhbdcj9MR.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fEGDVsAqRBWMPRziFZUweC6r.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aK4mfl0iGCvRirch77hxAlMW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/41DE5e7McoZqVOEwaH3Xzg2b.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EEy9VriSQBk72H8qcuMYovtf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qSRY3ToXtJEM2Z79S716D1tG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Yas2mTsNzMZCtPnYTY7DTGTZ.jpg?f=fotoalbum_large)