Raem schreef op donderdag 3 september 2026 @ 14:53:
[...]

Hopelijk iets van Intergalactic, maar verder verwacht ik er niks van.
Nog niet geweest, vind het tot nu toe ook nog wel saai.
Even een stukje Wolverine gehad, dat was op zich logisch. spel komt bijna uit(En vond ik wel leuk).

edit:

Oh die Lego Playstation is wel geinig, maar die was schijnbaar al uitgelekt.

https://nl.ign.com/lego/1...vol-met-toffe-easter-eggs

Hier kan je hem ook zien.

Maar voor de rest zit ik echt te kijken, waar kijk ik allemaal na. ik had om 3 uur al kunnen beginnen met de bank schoonmaken :P.

[ Voor 34% gewijzigd door Carlos0_0 op 03-09-2026 15:22 ]

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Uncanyon ziet er wel tof uit :) En Keeper is een leuke game met een tof sfeertje. Speel je in een weekend uit.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Ach 2 gta controllers zou niet zo zijn haha

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:39
Carlos0_0 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 15:41:
Ach 2 gta controllers zou niet zo zijn haha
Is dit aangekondigd of eigen gewenste voorspelling? Ik zou het wel leuk vinden namelijk.
Zorroberner schreef op donderdag 3 september 2026 @ 15:48:
[...]

Is dit aangekondigd of eigen gewenste voorspelling? Ik zou het wel leuk vinden namelijk.
Dit is aangekondigd net in de live stream, 2 verschillende gta6 controller kleuren.

YouTube: Grand Theft Auto VI Limited Edition DualSense Controllers | PS5

[ Voor 19% gewijzigd door Carlos0_0 op 03-09-2026 15:51 ]

• Zorroberner
Carlos0_0 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 15:50:
[...]

Dit is aangekondigd net in de live stream, 2 verschillende gta6 controller kleuren.

https://www.instagram.com/reel/Dc08eXdzMG8/
Dankjewel! Vind die zwart blauwe er leuk uitzien zeg.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Gaat dit derde deel van FF nog wel succesvol zijn? Volgens mij zijn veel mensen afgehaakt met deel 2 vanwege onder meer het open wereld aspect. Maar dat lijkt in dit deel een nog groter element te zijn?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

NOu ik ben klaar met kijken, was al eerder afgehaakt.
Nu snap ik waarom ik deze dingen niet kijk haha, ik was maar begonnen met de bank schrobben eens.

Had het op de achtergrond aangezet, maar op de 2 controllers na niks boeiends gezien naast Wolverine aan het begin.

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 15:51
Wow 😍

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BLz2AF_PkEp0A3Yp-tO7aMMMnbU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aH3hlphyOnhCZWc6u6pflsPi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vpByk4AlnQNqNe1GGwDd5k78di0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/faEtdvI4TmdeVXVCPpLp3ng1.jpg?f=fotoalbum_large

Scrooge NL

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:02
Wat een slechte State of Play was dat zeg.En Sqare-Enix laat veel te veel zien van de nieuwe FF game.

• Theo27
Wat een drama SOP...1e keer dat ze een film als opener laten zien, alsof ze niet genoeg content hadden...heel veel DLC en geen enkele nieuwe belangrijke aankondiging of je moet Maneater 2 boeiend vinden....Sony gaat het zo moeilijk krijgen met hun digital only plannen...voor mij hebben ze afgedaan....GTA 6 is de enigste game waar ik op zit te wachten en is nieteens van Sony. Waar zijn Naughty Dog en nieuwe games van Sucker Punch pfff

Scrooge NL

• Danster75
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 10:10
Derbiss schreef op donderdag 3 september 2026 @ 14:43:
[...]

Dat is uiteraard ook waar :). Spijtig genoeg is dat allemaal een geldkoe geworden (remember de 'professionele' thumbsticks').
Ik heb al de nodige DualSense controllers kunnen herstellen middels het plaatsen van nieuwe potentiometers of, indien gewenst TMR units.
En zeker, Sony zal hier aardig aan verdienen. Het is ook niet vreemd dat zij de Edge uitbrengen met verwisselbare Joystick Modules o.b.v. potentiometers en niet direct afleveren met TMR.

Dit speelt trouwens ook bij Xbox controllers.

• RomeoOscarBravo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:42
jori040 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 16:01:
Wat een slechte State of Play was dat zeg.
Exact mijn gedachte. Teleurstelling lijkt sowieso wel het standaard thema bij State Of Plays de laatste jaren, los van een of enkele uitzonderingen.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nieuwe Until Dawn kijk ik wel naar uit, ziet er goed uit. Benieuwd hoe een andere studio dan Supermassive dat aanvliegt.

Keeper stond ook nog op mijn lijstje, leuk tussendoortje. Verder inderdaad wel zoals verwacht low-key, hoewel de Lego PS1 wel weer zo'n ding is dat ik perse wil hebben :P
Theo27 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 16:01:
Wat een drama SOP...1e keer dat ze een film als opener laten zien, alsof ze niet genoeg content hadden...heel veel DLC en geen enkele nieuwe belangrijke aankondiging of je moet Maneater 2 boeiend vinden....Sony gaat het zo moeilijk krijgen met hun digital only plannen...voor mij hebben ze afgedaan....GTA 6 is de enigste game waar ik op zit te wachten en is nieteens van Sony. Waar zijn Naughty Dog en nieuwe games van Sucker Punch pfff
Over 2 weken Wolverine, begin volgend jaar God of War Laufey, Until Dawn 2 en later volgend jaar Intergalactic. Ik tel sowieso al 4 nieuwe games, niet verkeerd toch? En je bent vergeten dat Sucker Punch pas Ghost of Yotei heeft uitgebracht en binnenkort met DLC komt?

Enige vraagstukken zijn nog de nieuwe games van Media Molecule en Bend. En we hebben nog geen release date van de nieuwe Kena. Maar verder valt het me niet tegen qua output. Buiten PS Studios wordt 2027 sowieso een mooi jaar qua releases denk ik, kan het nauwelijks bijhouden.

• Danster75
De PS5 Pro is na de onthulling van GTA 6 bijna overal in de VS uitverkocht - Notebookcheck.nl Nieuws

Inderdaad, GTA6 blijkt van een behoorlijke invloed op de aanschaf van of upgrade naar de Pro.

Met launch werd de Pro nog veelvuldig afgekraakt en zou het "nooit een succes worden."
Snap het commentaar destijds wel maar de omstandigheden zijn behoorlijk veranderd.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:00
uchiha tijntje schreef op donderdag 3 september 2026 @ 15:54:
Gaat dit derde deel van FF nog wel succesvol zijn? Volgens mij zijn veel mensen afgehaakt met deel 2 vanwege onder meer het open wereld aspect. Maar dat lijkt in dit deel een nog groter element te zijn?
To be fair, daar was ik ook afgehaakt bij het origineel.

Op een gegeven moment kon je van alles doen, open wereld, en werd ik minder in het verhaal gezogen. Heb het origineel daarom ook nooit uitgespeeld (shame on me).
Zou zomaar kunnen dat veel mensen daar nu ook last van hebben. Plus dat het vet lang duurt voordat je de game/verhaal verder kan spelen. Zelf heb ik met opzet gewacht totdat alle delen beschikbaar zijn.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

kazuka schreef op donderdag 3 september 2026 @ 16:10:

[...]

Over 2 weken Wolverine, begin volgend jaar God of War Laufey, Until Dawn 2 en later volgend jaar Intergalactic. Ik tel sowieso al 4 nieuwe games, niet verkeerd toch? En je bent vergeten dat Sucker Punch pas Ghost of Yotei heeft uitgebracht en binnenkort met DLC komt?

Nee op zich is dit niet verkeerd, het is alleen het moet wel in je straatje liggen.
Dat vergeten sommige ook wel eens, je kan niet alles leuk vinden.

Wolverine is voor mij ja, daarna hopelijk God of War Laufey ook. Maar Until Dawn 2 en Sucker Punch pas Ghost of Yotei bah bah bah haha.

En we hebben nog geen release date van de nieuwe Kena.

Alleen dit is geen ps exlusive game, maar een multi platformer

Nee op zich is dit niet verkeerd, het is alleen het moet wel in je straatje liggen.

Wolverine is voor mij ja, daarna hopelijk God of War Laufey ook. Maar Until Dawn 2 en Sucker Punch pas Ghost of Yotei bah bah bah haha.

• RomeoOscarBravo
Carlos0_0 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 16:38:
[...]

later volgend jaar Intergalactic.
Waar heb je deze informatie vandaan?
RomeoOscarBravo schreef op donderdag 3 september 2026 @ 16:42:
[...]

Eum wie zegt dat dit mijn informatie is, ik reageer om iemand zijn berichten ?

• RomeoOscarBravo
Carlos0_0 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 16:45:
[...]

Eum wie zegt dat dit mijn informatie is, ik reageer om iemand zijn berichten ?
Oh haha excuses.
kazuka schreef op donderdag 3 september 2026 @ 16:10:
later volgend jaar Intergalactic.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

[...]

Ja, smaak is altijd subjectief. Maar qua aantal releases valt het niet tegen toch? Maakt het uit dat Kena ook naar de PC komt dan? Het is een PS Studios published game, net als bijvoorbeeld Death Stranding.
Er is geen officiële release datum nog, pure aanname van mij kant :) Ze zijn net klaar met mo-cap, dat gebeurd meestal ongeveer een jaar voor release. En Jason Schreier heeft hier en daar een hint gedropt. Maar, hij zegt ook dat het zomaar uitgesteld kan worden, het zijn een stel perfectionisten bij Naughty Dog :P

Het is eigenlijk wachten op een bevestiging dat Intergalactic op disc uitkomt, dan weten we dat het sowieso voor 2028 is.
kazuka schreef op donderdag 3 september 2026 @ 17:24:
[...]

Ja, smaak is altijd subjectief. Maar qua aantal releases valt het niet tegen toch? Maakt het uit dat Kena ook naar de PC komt dan? Het is een PS Studios published game, net als bijvoorbeeld Death Stranding.

[...]
Ja, smaak is altijd subjectief. Maar qua aantal releases valt het niet tegen toch?

Kwa releases valt het idd niet tegen, elke paar maanden is er wel wat.

Maakt het uit dat Kena ook naar de PC komt dan

Ik zij Kena is een multi platform game, het spel is op de playstation, xbox, switch, en pc te spelen.
Het is ook geen Sony studio, het is een onafhankelijke studio.

Deel 1 was ook tijdelijk exclusief hierdoor, dit zal wellicht voor deel 2 dan ook wel zijn.
Al heeft Sony nu wat meer geholpen met een zak geld, zal het vast geen exclusieve titel blijven.

[ Voor 6% gewijzigd door Carlos0_0 op 03-09-2026 17:43 ]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:16
Zin in FF7 eindelijk laatste deel.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01:57

• Theo27
Drials schreef op donderdag 3 september 2026 @ 18:00:
[...]

Waar kan ik deze bestellen?
Vanaf 10 september op PS direct

Scrooge NL

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:35
Oeh... heel vet! Vooral de zwarte.... maarja heb al 2 controllers... the again van beide is het rubber van the thumbsticks versleten. :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Chaoss
Ook heel nice:

[ Voor 67% gewijzigd door Chaoss op 03-09-2026 19:12 ]

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:02
RomeoOscarBravo schreef op donderdag 3 september 2026 @ 16:42:
[...]

Zeven jaar na Last of Us part 2 mag dat eind 2027 ook wel gaan gebeuren.Dat er veel tijd veloren is gegaan aan aan een remaster en MP project is denk niet de juiste keuze geweest.

Los van heel het fysiek/digital verhaal is Sony voor mij niet meer wat het ooit geweest is.

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 15-09 19:45
Derbiss schreef op donderdag 3 september 2026 @ 13:07:
[...]

haha ja ok :)
Imo blijft het gewoon hetzelfde; zonder die paar exclusives (halo etc).. Met alle respect e; ik heb altijd gehoord dat hun controller beter is maar zelf nooit kunnen ervaren.
Xbox kan best wel wat leuke voordelen hebben. Afhankelijk van je prioriteiten. Game Pass is bij velen geliefd. Play Anywhere is ook een welkome feature. Quick resume werkt ook fijn. Prestaties tov base PS5 zijn ook niet verkeerd. Verwisselbare accu’s voor de controller en vast nog wel meer voordelen. Toch speel ik liever op de Playstation. Die heeft op zijn beurt ook weer eigenaardige voordelen.

Over het algemeen vind ik de PS5 controller fijner. Maar in sommige situaties vind ik de Xbox controller weer subliem.

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• Pro-prutser
Danster75 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 13:12:
[...]

Het is een reactie op de vraag van doobieters:

"Zijn er hier meer die de upgrade hebben gemaakt van base PS5 naar de Pro voor GTA VI?"

Van wat ik meekrijg is er ook de laatste maanden een opleving van interesse voor de PS5 Pro. Ik vermoed dat voornamelijk GTA6 dit aardig heeft beïnvloed. Daarnaast zullen er in mindere mate andere factoren meespelen zoals de PSSR2 verbetering en de dreiging van verdere prijsstijgingen.

De slechte beschikbaarheid van de Xbox zal er deels aan bijdragen maar dit is naar mijn mening een van de gevolgen van de neerwaartse spiraal waarin Xbox al sinds de One in zit, een spiraal die destijds niet is begonnen door slechte beschikbaarheid maar door beleid van Microsoft zelf.
Dáár ligt de voornamelijke oorzaak naar mijn mening.

Derbiss schreef op donderdag 3 september 2026 @ 13:07:
[...]

haha ja ok :)
Imo blijft het gewoon hetzelfde; zonder die paar exclusives (halo etc).. Met alle respect e; ik heb altijd gehoord dat hun controller beter is maar zelf nooit kunnen ervaren.

Ik merk wel dat een aantal mensen in mijn omgeving die enkel op Xbox spelen zich nog altijd de PS4's DualShock en eerdere PS controllers herinneren en ja, dan zijn de Xbox controllers zeker beter wat betreft ergonomie

Vaak zijn ze echter niet op de hoogte van van de DualSense en scheren ze alle PS controllers over één kam. Deze is ergonomisch ook goed ontworpen en ten opzichte van Xbox technisch een stuk geavanceerder met meer immersieve functies (speaker, haptics, triggers met force feedback).

Verder is er uiteraard wel een persoonlijke voorkeur mbt plaatsing van de thumbsticks. Zelf prefereer ik een symmetrische plaatsing zoals ook bij mijn duimen het geval is ;)
Mooie reactie

Ben het met je eens

Ik reageerde een beetje buiten de context. Want mijn reactie ging eigenlijk over de PS5 in het algemeen. Dus de Base en Pro. Maar ik lees nu beter wat er gezegd is en zie dat het over de Pro ging. Daarmee ben ik het wel eens met wat je zegt.

Voor mij was Resident Evil 9 het moment dat ik dacht wow die PSSR is echt goed geworden! Toen was ik verkocht en had ik geen argument meer nodig. Zeker niet omdat ik Gran Turismo 7 op zijn mooist en fijnst wilde spelen. De Pro heeft mijn verwachtingen waargemaakt en ik denk zelfs overtroffen.

GTA 6 heeft de Pro nu ook een gigantische boost gegeven. Ik hoop dat degene die de Pro speciaal voor GTA 6 hebben gekocht, krijgen waar ze op hoopten.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:30
Die zijn zeker heel tof! Hopelijk krijgen we vanuit Microsoft ook nog een aankondiging want zoiets zou ik graag willen om mee te spelen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:32
Gewoon wat bij elkaar geraapt om de GTA VI controllers en de Lego PlayStation te presenteren. Mooi man, de enige game die ik voorlopig nog gekocht heb is GTA VI voor mijn Sony PlayStation Pro en voor de rest ga ik genieten van mijn back log aan (fysieke) games en de Nintendo Switch 2.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:25
[...]

Eens. Maar er is toch nog een stortvloed aan multi platform? Dat maakt toch nog steeds dat er een enorme hoeveelheid games te spelen is op een apparaatje van 500€?
giantgiantus schreef op donderdag 3 september 2026 @ 20:34:
[...]

Eens. Maar er is toch nog een stortvloed aan multi platform? Dat maakt toch nog steeds dat er een enorme hoeveelheid games te spelen is op een apparaatje van 500€?
Klopt, voor mij is er meer dan genoeg te spelen over het algemeen.
Misschien dat het even een beetje traag begon, en soms een dipje had van paar maanden.

Maar goed ligt net aan je smaak, maar over algemeen ben ik niet ontevreden over de games die uitgekomen zijn op deze generatie console.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 3 september 2026 @ 19:57:
[...]

Die zijn zeker heel tof! Hopelijk krijgen we vanuit Microsoft ook nog een aankondiging want zoiets zou ik graag willen om mee te spelen :)
Dat denk ik niet aangezien Sony een marketing deal heeft met Rockstar, daar zijn dit soort zaken onderdeel van.

• Danster75
Pro-prutser schreef op donderdag 3 september 2026 @ 19:56:
[...]

GTA 6 heeft de Pro nu ook een gigantische boost gegeven. Ik hoop dat degene die de Pro speciaal voor GTA 6 hebben gekocht, krijgen waar ze op hoopten.
Hoewel ik de Pro niet speciaal voor GTA6 heb gekocht hoopte ik ook op een 60fps mode ook al moet ik daar grafische kwaliteit voor inleveren. De kans dat die gaat gebeuren lijkt erg klein. Gewoon om nog eens te zien of het acceptabel was heb ik nog eens een 30fps mode geactiveerd op mijn Pro i.c.m. oled tv. Zoals de Duitsers zouden zeggen was dat echt "zum kotzen".
Wel een optie is om op m'n tv de TruMotion functie licht aan te zetten, creëert wel wat inputlag en soms artifacts maar dat neem ik dan voor lief.

Met de XSX en PS5 waren wij al goed op weg op 60fps als standaard te krijgen, ik hoop niet dat toekomstige spellen deze beslissing van Rockstar als excuus gaan zien om zelf ook genoegen te nemen met 30.

• Pro-prutser
Danster75 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 08:41:
[...]

Hoewel ik de Pro niet speciaal voor GTA6 heb gekocht hoopte ik ook op een 60fps mode ook al moet ik daar grafische kwaliteit voor inleveren. De kans dat die gaat gebeuren lijkt erg klein. Gewoon om nog eens te zien of het acceptabel was heb ik nog eens een 30fps mode geactiveerd op mijn Pro i.c.m. oled tv. Zoals de Duitsers zouden zeggen was dat echt "zum kotzen".
Wel een optie is om op m'n tv de TruMotion functie licht aan te zetten, creëert wel wat inputlag en soms artifacts maar dat neem ik dan voor lief.

Met de XSX en PS5 waren wij al goed op weg op 60fps als standaard te krijgen, ik hoop niet dat toekomstige spellen deze beslissing van Rockstar als excuus gaan zien om zelf ook genoegen te nemen met 30.
Hier hetzelfde. Ik probeer de verwachtingen te temperen om eventuele teleurstelling te voorkomen. Ik vind de hype wel leuk. Velen hebben dit niet meer mee kunnen maken. Niemand is morgen beloofd, maar als ik dit mee mag maken dan vind ik dat wel tof. Al die blije mensen (hopelijk) om mij heen.

GTA 6 is wel een belachelijke grote game (waarschijnlijk). De CPU wordt echt gepusht tot zijn limieten. De meeste games zullen niet zo groot zijn dus ik denk dat 60 FPS wel goed te doen moet zijn. De Pro kan dan het verschil maken met de betere GPU.

Haha zum kotzen xD

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
https://www.polygon.com/g...o-buy-price-release-date/

Die van mij werken nog veel te goed maar het gek-maken gaat verder.. :)

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 23:37
Derbiss schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 17:09:
https://www.polygon.com/g...o-buy-price-release-date/

Die van mij werken nog veel te goed maar het gek-maken gaat verder.. :)
Nogal. Die zwarte is wel erg cool

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 06:37
[*knip] Dit is in strijd met onze huisregels

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 06-09-2026 22:11 ]

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 00:17
[*knip] Dit is in strijd met onze huisregels

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 06-09-2026 22:11 ]

• Chaoss
Er gaan geruchten over een nieuwe Killzone game, nog niet duidelijk of het om een nieuw deel gaat of een remake, waarschijnlijk dat laatste.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:24

MaDLiVe

.-Observer-.

Chaoss schreef op maandag 7 september 2026 @ 20:36:
Er gaan geruchten over een nieuwe Killzone game, nog niet duidelijk of het om een nieuw deel gaat of een remake, waarschijnlijk dat laatste.
Het laatste deel, dat uitkwam met de PS4 was een ware grafische parel, en nog best een leuke game ook. 1 grote mooie tech demo. Dat soort launch titels miste ik best bij de huidige generatie games.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Nu is dit niet mijn soort game, ik heb niks met shooters.
Maar dit is wel iets wat PlayStation op het moment mist, Killzone was volgens mij aardig populair altijd.
MaDLiVe schreef op maandag 7 september 2026 @ 21:44:
[...]

Het laatste deel, dat uitkwam met de PS4 was een ware grafische parel, en nog best een leuke game ook. 1 grote mooie tech demo. Dat soort launch titels miste ik best bij de huidige generatie games.
Demon’s souls remake was, en is, echt een showcase voor de PS5 op launch. De game moet je liggen, maar grafisch is dat nog steeds een van de mooiste PS5 games is.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:49
Dit was er eentje waarvan ik altijd hoopte dat hij bij PS Plus (Essential) zou zitten en daarom nooit gekocht. Ik zou het dus niet erg vinden als daar een remake van zou komen.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:54
Waarom is Killzone eigenlijk gestopt? De eerste spellen echt grijs gespeeld op PS2,PS3 en ook op de PSP.

• Jumpman
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 10:05:
[...]

Wat kan je dan meer/anders met custom Firmware?
Dat kan je met zoekmachine makkelijk vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 08-09-2026 10:10 ]

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:23
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 09:59:
Waarom is Killzone eigenlijk gestopt? De eerste spellen echt grijs gespeeld op PS2,PS3 en ook op de PSP.
Guerilla is Horizon gaan maken.

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 09:50
Jovatov schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 10:48:
[...]

Guerilla is Horizon gaan maken.
Hopelijk... Zou ik ongelofelijk veel zin in hebben Horizon 3..... _/-\o_

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005

Vrijdag

De Goede

voog schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 08:51:
[...]

Dit was er eentje waarvan ik altijd hoopte dat hij bij PS Plus (Essential) zou zitten en daarom nooit gekocht. Ik zou het dus niet erg vinden als daar een remake van zou komen.
Killzone Shadow Fall en Liberation zitten wel in Plus, maar weet uit mijn hoofd niet welke tier dat is.

Shadow Fall ziet er trouwens prima uit op de PS5.

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 08-09-2026 11:58 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Chelseamarre123
  • Laatst online: 22:54
Jumpman schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 10:10:
[...]

Dat kan je met zoekmachine makkelijk vinden.
Ik google er weinig over, op wat vage reddit fora na.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 12:49:
[...]

Het mag hier niet besproken worden. Dan weet je wel genoeg
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 09:59:
Focus op de horizon franchise

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 19:28
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 12:49:
[...]

nieuws: Jailbreak van PlayStation 5 is stap dichterbij door vondst van bootromkeys en dan ook even de comments lezen...

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:31
Hulleman schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 07:25:
[...]

Demon’s souls remake was, en is, echt een showcase voor de PS5 op launch. De game moet je liggen, maar grafisch is dat nog steeds een van de mooiste PS5 games is.
Dat is een parel inderdaad

• Shaker74
k1978 schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 14:45:
[...]

Dat is een parel inderdaad
Frustererende parel :+

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 11:55
De Grand Theft Auto VI Limited Edition Controller PlayStation 5 Wit is bij MediaMartk al te bestellen. De zwarte niet kunnen vinden.

Als je de DualSense controller opzoekt en kleur wit kiest. (niet White)

SONY DualSense® – Grand Theft Auto VI Limited Edition Controller PlayStation 5 Wit | MediaMarkt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d2Acc40hJYLe-_nI9XW4O671Hu4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JFxAivVcYH0OAO4ys1GB3uDg.png?f=fotoalbum_large

Ik heb ook een leuke computer..

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 07:27
Tranzy schreef op woensdag 9 september 2026 @ 11:06:
De Grand Theft Auto VI Limited Edition Controller PlayStation 5 Wit is bij MediaMartk al te bestellen. De zwarte niet kunnen vinden.

Als je de DualSense controller opzoekt en kleur wit kiest. (niet White)

SONY DualSense® – Grand Theft Auto VI Limited Edition Controller PlayStation 5 Wit | MediaMarkt

[Afbeelding]
De zwarte is een PS shop exclusive, alleen de witte komt idd bij andere winkels

• Zorroberner
Controller is bij MM wel 5 euro duurder dan de adviesprijs. Mag maar goed gek dat ze het al eerder aanbieden en toch 5 euro duurder.

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 11:55
nDirect090 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 15:10:
[...]

De zwarte is een PS shop exclusive, alleen de witte komt idd bij andere winkels
Dat klopt. Vanaf morgen. Ik heb hem (de witte) echter vandaag kunnen al bestellen, vandaar mij post.

Inmiddels niet meer te bestellen bij MM

[ Voor 14% gewijzigd door Tranzy op 09-09-2026 16:28 ]

Ik heb ook een leuke computer..

• Magenof
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 11:15
Hermen Hulst gaat de doodsteek worden voor PlayStation. Hoe kan je Kojima’s game cancellen maar al die live service slop doorlaten? Niemand koopt fairgames of die nieuwe Horizon rommel…

Wat een zonde, alle goodwill die PlayStation had op een paar maanden volledig weg. Samen met de componenten crisis gaan de komende jaren dodelijk zijn voor PlayStation en Sony.

• Daan0s
  • Laatst online: 23:31
Magenof schreef op donderdag 10 september 2026 @ 07:43:
Hermen Hulst gaat de doodsteek worden voor PlayStation. Hoe kan je Kojima’s game cancellen maar al die live service slop doorlaten? Niemand koopt fairgames of die nieuwe Horizon rommel…

Wat een zonde, alle goodwill die PlayStation had op een paar maanden volledig weg. Samen met de componenten crisis gaan de komende jaren dodelijk zijn voor PlayStation en Sony.
Ja, PlayStation is echt op sterven na dood. Beetje dramatisch, niet? Al die liveservice rommel is inderdaad een fout (Helldivers 2 is wel top), maar er komt nog meer dan genoeg moois aan.

En de componenten crisis heeft elk platform last van.

• Magenof
Daan0s schreef op donderdag 10 september 2026 @ 08:50:
[...]

Ja, PlayStation is echt op sterven na dood. Beetje dramatisch, niet? Al die liveservice rommel is inderdaad een fout (Helldivers 2 is wel top), maar er komt nog meer dan genoeg moois aan.

Is er nog iets buiten GOW Laufey en intergalactic the heretic prophet? Beide trouwens met heel zwakke reacties van het publiek tijdens hun reveal.

• Zorroberner
Daan0s schreef op donderdag 10 september 2026 @ 08:50:
[...]

Ga jij nou de boel relativeren?!!! Het is nu tijd om op basis van een nieuwtje weer helemaal kwaad te zijn ja! :p

• giantgiantus

Gewoon niet het nieuws volgen en lekker gamen. Er is meer te spelen op de ps5 dan je kan in een heel leven.

• Shaker74
giantgiantus schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:17:
[...]

Gewoon niet het nieuws volgen en lekker gamen. Er is meer te spelen op de ps5 dan je kan in een heel leven.
Dat dus, ik geniet echt enorm van al het moois dat ik kan spelen.. Er is zoveel dat ik een backlog heb heb ik jou daar. Ik maak me geen zorgen over de toekomst en wat er allemaal wel of niet gaat komen. Er zit echt nog veel moois in de pen. Voor ieder wat wils. :)

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44

Ik vermoed dat het allemaal wel zal gaan meevallen met de daadwerkelijke overstappers vanwege einde fysieke media. En goed dat Kojima niet eens is met de beslissing, echter als dat een conflict veroorzaakt dat dusdanig groot is dat SONY besluit de samenwerking te stoppen... tsja... Er is vermoed ik een hele luide groep mensen die zit te klagen hierover, maar ik verwacht dat het weinig zal gaan uitmaken. Het is niet dat XBOX nu zo'n geweldig trackrecord of reputatie heeft dat iedereen daarnaar gaat overstappen.

Zelfs de mensen die ik ken die PS5 fysiek alles aanschaffen hoor ik er niet over. Ja, dat ze het jammer vinden, maar tsja. Ze zijn opgegroeid met PS dus blijven er toch wel. Want vrienden zitten er ook op. Net zoals met Whatsapp en Facebook; er moeten wel héél gekke dingen gebeuren wil men gaan overstappen naar een concurrent.

Ik zie MS na de komende generatie overigens ook niet echt een nieuwe console uitbrengen maar eerder een streaming kastje. Dan is het helemaal klaar met eigendom van games denk ik, gewoon puur en alleen een abonnementsvorm (betaal je niet? dan kun je je aangekochte online library ook niet meer spelen). Overstappen levert al met al ook risico op + je kan je evt. digitale games ook niet meer spelen. Toen ik de PS5 Pro heb aangeschaft heb ik mijn XBSX weg gedaan ondanks dat ik ook daar digitale games heb aangekocht. Jammer maar helaas. Gelukkig waren - op 1 game na - bijna alle games toch wel uitgespeeld en/ of goedkoop beschikbaar bij SONY. Dus het verlies maar genomen.

Ik denk dat de grootste pijn zal zitten in de prijsstelling van de huidige/ next gen hardware. Daar ontkomt echter geen enkele partij aan gelet op dat hardware nu eenmaal schreeuwend duur is door het andere kansloze gebeuren dat AI heet. Kansloos als in; Ik ken veel mensen die het gebruiken, maar NIEMAND die ervoor zou willen betalen. Dat ze nu reclame gaan toevoegen is naar mijn idee dan ook het échte begin van het einde. Hopelijk geeft dat in de nabije toekomst nog hoop op betaalbare hardware...

Aanbod van (nieuwe) games heeft ook elk platform wel last van. Wat is er nu b.v. uitgekomen bij XB dat zoveel beter of meer is dan bij SONY. En dit ondanks de mega overnames.. Mensen lekker maken met teasers over Elder Scrolls en dan 5 jaar later nog niets hebben... En ik geloof niet dat MS deze exclusief uit zal brengen op XB. ALS ze dat wel doen, zijn ze wat mij betreft ook geen haar beter dan SONY.

Maar al met al zie ik dus voornamelijk online een grote menigte schuimbekken over SONY. Ik ben het daar in beginsel ook zeker niet mee oneens... Maar in het echte leven zie/ hoor ik er niemand over. En ik heb best wat PS/ SONY fans in mijn omgeving zitten. Die erkennen het bestaan van XB amper en Nintendo is grotendeels voor kinderen, dus tsja. We zullen het zien. En áls het alsnog zo blijkt te zijn, dikke boeien.

Ik ken ook vrijwel niemand meer die fysieke muziek/ films koopt. Dit terwijl in het begin iedereen die fel tegen het idee van Netflix en co. waren, nu nooit meer iets fysieks kopen. Ze vonden het zelfs vreemd dat ik überhaupt nog een fysieke speler had (niet meer overigens...).

Of we het nu leuk vinden of niet; Digitaal is de toekomst. De enige hoop die ik heb is dat ze niet ook games vol gaan duwen met reclames... Daar trek ik de grens in ieder geval. Reclame = No Buy.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:28

Gregory76

PlayStation enthusiast

PSN: GregNL76 - Consoles: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5 Pro, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PlayStation TV, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• Daan0s
Had de zwarte GTA controller in de winkelmand, maar toch maar niet gedaan. Heb al 3 controllers waaronder nog een ongebruikte 30th anniversary dus een nieuwe is totaal niet nodig, ook al is ie wel tof. Maar heb ook al de zwarte wireless speakers in de preorder

• Theo27
Zwarte GTA controller wel besteld maar op MP staat er 1 te koop voor € 350...kom op zeg.....GTA controller nog steeds te koop op ps direct.

Scrooge NL

Theo27 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 13:49:
Zwarte GTA controller wel besteld maar op MP staat er 1 te koop voor € 350...kom op zeg.....GTA controller nog steeds te koop op ps direct.
Sowieso 350 euro voor een controller zeg, als je dat er voor neer legt ben je echt niet goed in je hoofd.
Thalaron schreef op donderdag 10 september 2026 @ 11:40:
[...]
De enige hoop die ik heb is dat ze niet ook games vol gaan duwen met reclames... Daar trek ik de grens in ieder geval. Reclame = No Buy.
Toch wel bijzonder dat degene die nu een grens trekken worden weggezet als klagers, schuimbekken en 'het zal allemaal wel meevallen'.
Terwijl je er zelf dus zelf schijnbaar ook een grens op nahoudt wat dan ineens wel legitiem is?

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44
Raem schreef op donderdag 10 september 2026 @ 14:05:
[...]

Toch wel bijzonder dat degene die nu een grens trekken worden weggezet als klagers, schuimbekken en 'het zal allemaal wel meevallen'.
Terwijl je er zelf dus zelf schijnbaar ook een grens op nahoudt wat dan ineens wel legitiem is?
Reclame is voor mij altijd een ding geweest. Zodra een app reclame bevat, en dit niet af te kopen is, dan verwijder ik hem. Whatsapp verwijder ik dan ook, al blijft de gehele wereld erop zitten. Ik weet vrijwel zeker dat de meeste mensen dit gewoon niet zullen doen.

Ik zeg niet dat de grens wel of niet legitiem is. Ik zeg dat ik denk dat de meeste mensen gewoon ondanks het klagen niet overstappen. Dus dat Sony dood en begraven is zoals sommigen nu lijken te beweren, daar geloof ik weinig van.

Ik denk dat mensen die écht alleen goedkoop 2e hands/ budget bak games kopen dat wellicht wel zullen doen, maar daar verdient Sony toch al niets aan.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:31
Mochten mensen de witte GTA6 controller nog willen. Bij coolblue nog te bestellen..

• Vanduul42
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 14-09 14:16

Weet je, mensen stappen altijd wel over van het ene naar het andere platform. Echter we horen elke generatie of als er bepaalde dingen gebeuren wel dat mensen "massaal" zullen overstappen, maar wie zijn deze mensen daadwerkelijk?

Ook denk ik dat het wel meevalt. Ik denk dat menig casual niet eens afweet van het bestaan van deze game. Daarnaast kan ik me ook niet helemaal voorstellen dat Kojima hier ook niet iets van "schuld" heeft, want er is altijd een reden dat zoiets stopt. Konami stopte al eens de samenwerking, Google heeft het ook al eens gestopt, PlayStation nu enkel voor dit project.

• WinterBase
  • Laatst online: 15-09 19:52
Wisselende cijfers voor Wolverine. Ben benieuwd naar de eerste reacties van mede Tweakers. Ik was sowieso al van plan om even te wachten. Spider-Man vond ik tof, maar het tweede deel was ik al snel op uitgekeken en nooit uitgespeeld.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:51
Spider-Man 2 (neem even aan dat je die bedoelt over tweede deel, en niet Morales) had anders wel de hoogste Metacritic-score, al snap ik het sentiment over het plot (groot deel over de wat saaiere Kraven, en weinig over de interessantere Venom)

Zie https://www.forbes.com/si...-is-in-and-its-not-great/

Marvel’s Spider-Man (2018) – 87
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales (2020) - 85
Marvel’s Spider-Man 2 (2023) – 90
Marvel’s Wolverine (2026) – 77 (vooralsnog na 71 reviews)

[ Voor 8% gewijzigd door sewer op 10-09-2026 18:07 ]

• Vis
  • Laatst online: 07:22

Vis

WinterBase schreef op donderdag 10 september 2026 @ 17:45:
Wisselende cijfers voor Wolverine. Ben benieuwd naar de eerste reacties van mede Tweakers. Ik was sowieso al van plan om even te wachten. Spider-Man vond ik tof, maar het tweede deel was ik al snel op uitgekeken en nooit uitgespeeld.
Deze game leek mij vanaf het begin van de trailers al een teveel cinematic "ram maar op deze knopjes" game.

Tuurlijk visueel leuk om te zien, maar het lijkt net alsof je gewoon de film aan het bekijken bent.

Helemaal niks voor mij, snap de hele hype ook niet. En diegene die er 80 piek voor over hebben, have fun. Maar ik raap hem wellicht wel over 1 jaar op voor 25 euro.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:09
WinterBase schreef op donderdag 10 september 2026 @ 17:45:
Tja, zoals ik in het Wolverine-topic al had aangegeven, had ik er wel wat meer van verwacht.

Schijnbaar goede graphics en een goed verhaal, maar het vechtsysteem is erg repetitief. Gameplay is king, dan haak ik al af!

Tuurlijk probeer je geen waarde te hechten aan een score! Maar van een Sony first-party exclusive verwacht je toch wel wat meer dan dit.

Dus ik heb zelf mijn pre-order gecanceld. Ik had hem bewust nog niet gepreload, want dan vervalt je recht op terugbetaling, geloof ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Sefaex op 10-09-2026 18:12 ]

• Daan0s
Als ik het zo lees is het precies wat ik verwacht had van een Wolverine game. Dus voor mij een grote win. Sites als IGN en Gamespot neem ik sowieso niet serieus, met hogere cijfers voor Starfield en zelfs 8 en 9 voor Veilguard. Wat mij betreft horen die tot de allerslechtste games van afgelopen jaren.

Denk dat de verwachtingen wat verkeerd waren bij Wolverine bij veel mensen.

• Magenof
Weer een saaie first party game, go Hermen go!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Sefaex schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:11:
[...]
Schijnbaar goede graphics en een goed verhaal, maar het vechtsysteem is erg repetitief.
Dat hoeft natuurlijk niet persé verkeerd te zijn. Het vechtsysteem van de Spiderman games was ook repetetief als je het neutraal bekijkt, maar wél leuk en speelde lekker weg :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:09
Daan0s schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:18:
Als ik het zo lees is het precies wat ik verwacht had van een Wolverine game. Dus voor mij een grote win. Sites als IGN en Gamespot neem ik sowieso niet serieus, met hogere cijfers voor Starfield en zelfs 8 en 9 voor Veilguard. Wat mij betreft horen die tot de allerslechtste games van afgelopen jaren.

Denk dat de verwachtingen wat verkeerd waren bij Wolverine bij veel mensen.
De gameplay van de Spider-Man-games vond ik erg verslavend. Bij Wolverine is dit dus erg repetitief. Dan doe je als Insomniac toch iets verkeerd.

Tuurlijk, Wolverine is geen Spider-Man. Wolverine heeft geen gadgets en kan ook niet door de lucht slingeren. Maar een beetje diversiteit qua gameplay moet toch wel je prioriteit nummer één zijn als je een superheldengame maakt.

• Daan0s
Sefaex schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:24:
[...]

De gameplay van de Spider-Man-games vond ik erg verslavend. Bij Wolverine is dit dus erg repetitief. Dan doe je als Insomniac toch iets verkeerd.

Tuurlijk, Wolverine is geen Spider-Man. Wolverine heeft geen gadgets en kan ook niet door de lucht slingeren. Maar een beetje diversiteit qua gameplay moet toch wel je prioriteit nummer één zijn als je een superheldengame maakt.
Heb Spiderman 2 als enige game ooit Platinum gespeeld maar ook daar was je grotendeels steeds hetzelfde aan het doen met combat. Betekent niet dat ik er niet van genoot :) Ik wil gewoon met Wolverine op de meest ranzige en lompe manier lui neermeppen, niet meer en niet minder. En dat lijkt hier prima te kunnen.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Nog meer Layton incoming:

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:58

lord_fh

Môge!

zijn er tips voor een goede headset voor PS5 ? vooral om het 3D audio expect ook echt te ervaren. Ik zag dat de Pulse elite van Sony snel kapot "breekt" , lijkt me beetje flut als je zoiets duur koopt....

PS5 Pro + AOC U32G4U

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:39
lord_fh schreef op maandag 14 september 2026 @ 12:41:
zijn er tips voor een goede headset voor PS5 ? vooral om het 3D audio expect ook echt te ervaren. Ik zag dat de Pulse elite van Sony snel kapot "breekt" , lijkt me beetje flut als je zoiets duur koopt....
Wat is je budget ? Ik heb de Audeze Maxwell 2 zowel 3D audio als microfoon erg tevreden over.

Hiervoor had ik de standaard pulse en daar vond ik 3D drama. Pulse pro is de microfoon dan weer slecht van vind ik.

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:58

lord_fh

Môge!

Max dat van de pulse (150) maar rond de 100 voldoet ook wellicht , een arctis nova 3p bijvoorbeeld ?

Ik heb ook altijd last van overhitte oren met dat leer van die koptelefoons (of dat moet aan de kwaliteit liggen die ik eerder had dat kan) , en die arctic hebben stof, vandaar dat ik daar aan dacht, maar ik huiver een beetje voor het draadloze, want in het verleden had ik een (goedkope) headset draadloos, en dat geluid liep nooit synchroon..

[ Voor 69% gewijzigd door lord_fh op 14-09-2026 13:13 ]

PS5 Pro + AOC U32G4U

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ik ben na heel wat research op de Steelseries Artis Nova 7p uitgekomen. Is vaak in de aanbieding voor rond de €139-149. Top ding

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:54

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb sinds een jaartje de SteelSeries Arctis Nova 3. Zit heel fijn. Helemaal prima geluid. Ik heb alleen zelf in de zomer gewone earplugs in (wired) omdat ik die over-ear dingen te warm vind. In de winter is het juist wel lekker. Dus de Nova 3 komt volgende maand weer uit de kast. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Jumpman
Even een rondje Marvel's Wolverine reviews gedaan, maar dit is denk ik niet het resultaat waar Sony op hoopte met een first party exclusive. Gelukkig nog genoeg backlog en GTA VI in het vooruitzicht.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:34
Dat hele Wolverine lijkt me inderdaad geen klap aan :) Die laat ik lekker aan mij voorbij gaan.

psn: HertogJack

• Vrijdag

Vrijdag

De Goede

Wat ik er zoal van zag was dat het wel heel erg een handje vasthouden spel is geworden. Zeg maar een Call of Dutyfisering met grote visuele aanwijzingen waar je heen moet, je nauwelijks of niet buiten het geplande pad kan en veel verplichte langzaam-loop-secties.

Maar goed, ik was toch al niet geïnteresseerd in het spel dus ik ga me er ook niet druk over maken verder.

Ben zelf nu druk met Wolfenstein, Days Gone en de eerste Avatar. Heb ook onlangs nog Cthulhu: Cosmic Abyss binnen en de bundel met The Sinking City en Sherlock Holmes gekocht dus ik heb voorlopig nog wel wat te doen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Vrijdag schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 11:42:
Wat ik er zoal van zag was dat het wel heel erg een handje vasthouden spel is geworden. Zeg maar een Call of Dutyfisering met grote visuele aanwijzingen waar je heen moet, je nauwelijks of niet buiten het geplande pad kan en veel verplichte langzaam-loop-secties.
Dat is dan weer pecies wat ik zoek :P
Geef me gewoon een grafische mooie lineaire achtbaan met toffe cutscenes voor 12 uurtjes ontspanning en ik ben weer helemaal blij!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kydc6aIkiTAlpukmjEHsHQdS7oM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1pq2JPSKChB98SUUVF2UJiVE.jpg?f=fotoalbum_large

Hij is zo ontzettend tof. Blij dat ik eens wat very limited heb kunnen scoren.

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
Farabi schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 12:12:
[...]

Geef me gewoon een grafische mooie lineaire achtbaan met toffe cutscenes voor 12 uurtjes ontspanning en ik ben weer helemaal blij!
Ik weet het u morgen te zeggen. Na Farming Simulator 25 en Mortal shells 2 heb ik dit even nodig ;).

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:17
Meneer UYL schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 16:48:
[Afbeelding]

Hij is zo ontzettend tof. Blij dat ik eens wat very limited heb kunnen scoren.
Top, ik zou hem vandaag binnen krijgen, helaas niet thuis toen de UPS koerier voor de deur stond, een dagje langer wachten.

PSN : Geraedus

• Vrijdag

Vrijdag

De Goede

Farabi schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 12:12:
[...]

Maar daar gaat het uiteindelijk om natuurlijk. Dat jíj er plezier mee hebt, ongeacht wat random joeptjoepers rondblèren :P

Pagina: 1 ... 147 148 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale edities --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties

LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.