• storchaveli
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-07 14:41
Geraedus schreef op zondag 12 juli 2026 @ 06:52:
[...]

Net even getest voor je en ik kan gewoon bestellen. Wat me opviel is de 45 euro korting die erbij zit. Zie screenshot hier beneden.

[Afbeelding]
Zover werkte het bij mij ook maar zodra je op ‘bestellen en betalen’ drukt komt de foutmelding… Probeer het maar eens voor de gein, mocht het nu wel werken kun je gelijk in de ideal omgeving gewoon kiezen om niet te betalen dus niet bang zijn dat je per ongeluk besteld en geld word afgeschreven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LzcaDMJX_mOIxoalkbyOCmfJxB4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s6rTqxKEEGkl26GwRsRUA5Dy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door storchaveli op 12-07-2026 07:20 ]

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
storchaveli schreef op zondag 12 juli 2026 @ 07:14:
[...]

Zover werkte het bij mij ook maar zodra je op ‘bestellen en betalen’ drukt komt de foutmelding… Probeer het maar eens voor de gein, mocht het nu wel werken kun je gelijk in de ideal omgeving gewoon kiezen om niet te betalen dus niet bang zijn dat je per ongeluk besteld en geld word afgeschreven.

[Afbeelding]
Gedaan, kom inderdaad in de Ideal omgeving terecht om te betalen, deze heb ik uiteraard niet doorgevoerd aangezien ik al een Pro heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JuPc8YQIiIESUutoBBzqGcLymVs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZV6bhX2wbGR3Ry0puZ5nzesN.jpg?f=fotoalbum_large

PSN : Geraedus

• storchaveli
Geraedus schreef op zondag 12 juli 2026 @ 07:37:
[...]

Gedaan, kom inderdaad in de Ideal omgeving terecht om te betalen, deze heb ik uiteraard niet doorgevoerd aangezien ik al een Pro heb.

[Afbeelding]
Heel vreemd dat er bij mij een foutmelding komt. Maar zoals ik al zei, ik heb hem gisteren via Nbb binnen gekregen dus het is opgelost!

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 10:53
storchaveli schreef op zondag 12 juli 2026 @ 07:41:
[...]

Heel vreemd dat er bij mij een foutmelding komt. Maar zoals ik al zei, ik heb hem gisteren via Nbb binnen gekregen dus het is opgelost!
Heb je toevallig wel eens eerder een PS5 gekocht met jouw account? Een non-Pro misschien?

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• storchaveli
Pro-prutser schreef op zondag 12 juli 2026 @ 10:55:
[...]

Heb je toevallig wel eens eerder een PS5 gekocht met jouw account? Een non-Pro misschien?
Nee nog nooit, tevens is dit mijn eerste psn account ooit, vorige maand aangemaakt.

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 10:53
storchaveli schreef op zondag 12 juli 2026 @ 12:45:
[...]

Nee nog nooit, tevens is dit mijn eerste psn account ooit, vorige maand aangemaakt.
Dat is dan wel raar inderdaad.

Soms helpt het om het vanaf een ander apparaat te proberen.

Had ik laatst ook met Nintendo.

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
PS5 Pro was net weer even op voorraad bij de MediaMarkt voor 899
Hij werd daar al langer verkocht door een paupere externe verkoper voor bijna 1200 euro maar hij stond er nu voor 899 en geen vermelding van externe verkoper waar dat normaal wel staat. Heb hem besteld, nu is hij weer weg want er was beperkte voorraad stond er en als ik nu vanuit mijn bestelbevestiging doorklik naar het product kom ik bij die van 1200 euro uit van die externe verkoper. Beetje vaag, ik ga er wel vanuit dat ik hem bij MM heb gekocht en niet extern.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• Maycuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-07 22:05
NosferatuX schreef op maandag 13 juli 2026 @ 15:29:
PS5 Pro was net weer even op voorraad bij de MediaMarkt voor 899
Hij werd daar al langer verkocht door een paupere externe verkoper voor bijna 1200 euro maar hij stond er nu voor 899 en geen vermelding van externe verkoper waar dat normaal wel staat. Heb hem besteld, nu is hij weer weg want er was beperkte voorraad stond er en als ik nu vanuit mijn bestelbevestiging doorklik naar het product kom ik bij die van 1200 euro uit van die externe verkoper. Beetje vaag, ik ga er wel vanuit dat ik hem bij MM heb gekocht en niet extern.
Bij PlayStation Direct nog steeds beschikbaar voor €855, als je PS Plus hebt.

• NosferatuX
  • Niet online
Maycuz schreef op maandag 13 juli 2026 @ 20:23:
[...]

Bij PlayStation Direct nog steeds beschikbaar voor €855, als je PS Plus hebt.
Heb ik niet meer maar had ik natuurlijk kunnen afsluiten. Ik weet alleen niet zo goed hoe goed de garantie via sony zelf is dus vandaar dat ik hem toch via de MM heb besteld. Voor zover ik kan zien was het wel gewoon voorraad van MM zelf vanmiddag. Waarschijnlijk wordt er nu doorgelinkt naar de externe verkoper omdat er geen eigen voorraad meer is dus ben er wel happy mee. Tenminste happy, FOMO he. 1.5 jaar geleden mijn PS5 verkocht maar ik heb letterlijk nog nooit een GTA op release gemist vanaf deel 1 dus moest maar.. Heb wel een discdrive besteld net bij sony

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• Maycuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-07 22:05
NosferatuX schreef op maandag 13 juli 2026 @ 20:58:
[...]

Heb ik niet meer maar had ik natuurlijk kunnen afsluiten. Ik weet alleen niet zo goed hoe goed de garantie via sony zelf is dus vandaar dat ik hem toch via de MM heb besteld. Voor zover ik kan zien was het wel gewoon voorraad van MM zelf vanmiddag. Waarschijnlijk wordt er nu doorgelinkt naar de externe verkoper omdat er geen eigen voorraad meer is dus ben er wel happy mee. Tenminste happy, FOMO he. 1.5 jaar geleden mijn PS5 verkocht maar ik heb letterlijk nog nooit een GTA op release gemist vanaf deel 1 dus moest maar.. Heb wel een discdrive besteld net bij sony
Voor die 45 euro kan ik zeker begrijpen dat het fijner is om bij de MM “om de hoek” garantie te hebben dan bij Sony ergens in Polen ;)

• NosferatuX
  • Niet online
Maycuz schreef op maandag 13 juli 2026 @ 21:49:
[...]

Voor die 45 euro kan ik zeker begrijpen dat het fijner is om bij de MM “om de hoek” garantie te hebben dan bij Sony ergens in Polen ;)
Ja dat vond ik ook :) Maar daarom maakte ik mij ook een beetje zorgen dat er vanuit mijn MM bestelling opeens wordt doorgelinkt naar het aanbod van een franse verkoper haha. Dan was sony beter geweest maar vals alarm hopelijk.

• Ferrando
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19-07 12:57
[...]

Aan de andere kant, als je een rechtsbijstandverzekering hebt hoef je je geen zorgen te maken ;-)

"A life without memes is not worth living." - Socrates

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:18
[...]

Het ironische feit is, is dat de Media Markt je in eerste instantie ook gewoon Sony laat bellen voor de afhandeling en je hetzelfde traject volgt is mijn ervaring. Alleen als je er echt op staat moeten zij het doen (ze zijn immers de verkoper), maar dan sturen zei hem naar Sony en duurt het alleen maar langer (zij gaan hem verzenden en weer aannemen, er gaat dus meer tijd overheen).

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 13-07-2026 23:28 ]

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:58
PS5 Pro is ook weer bij Bol beschikbaar, dus toch maar weer besteld en weer terug bij Sony na een 1,5 jaar overleven met enkel een Switch 2 :p

• Ferrando
NosferatuX schreef op maandag 13 juli 2026 @ 20:58:
[...]

Ik heb overigens nog nooit iemand horen zeggen dat die liever naar de Mediamarkt gaat voor de garantie... Ik hoor doorgaans negatieve verhalen hierover.

Sony kan trouwens wel zeggen dat ze maar 1 jaar garantie hanteren, in Nederland hebben we minimaal 2 jaar conformiteitsgarantie.

• NosferatuX
  • Niet online
Ferrando schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 00:27:
[...]

Sony kan trouwens wel zeggen dat ze maar 1 jaar garantie hanteren, in Nederland hebben we minimaal 2 jaar conformiteitsgarantie.
Dat is het hem dus en in zo een discussie die maanden kan duren met een verkopende partij heb ik dus geen zin :)
Bij de MM nooit echt problemen gehad met garantie. Bij zowel defecten niet als dat je iets binnen 14 dagen gewoon zonder reden wilt retourneren.

• NosferatuX
  • Niet online
Ook bij de MM weer op voorraad nadat hij hij gisteren er ook weer even was

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_sony-playstationr5-pro-2-tb-1891308.html

Wel goed kijken wie de verkoper is als hij weer uitverkocht is wordt er doorgelinkt naar een externe buitenlandse verkoper

• Ferrando
NosferatuX schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 01:03:
[...]

Dat is het hem dus en in zo een discussie die maanden kan duren met een verkopende partij heb ik dus geen zin :)
Bij de MM nooit echt problemen gehad met garantie. Bij zowel defecten niet als dat je iets binnen 14 dagen gewoon zonder reden wilt retourneren.
Het heeft mij toch aan het denken gezet....

De ps5 pro die morgen binnen komt via Playstation Direct gaat toch retour en heb er eentje bij een Nederlandse webshop besteld die weer voorraad heeft :-).

Dit had overigens wel mijn voorkeur maar door de droogte overal was ik ook bang voor een mogelijke prijsverhoging en langdurige schaarste.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:48
Ferrando schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 00:00:
[...]

Dit had overigens wel mijn voorkeur maar door de droogte overal was ik ook bang voor een mogelijke prijsverhoging en langdurige schaarste.
Die vind ik bijzonder, wat is de relatie tussen droogte en de beschikbaarheid van de playstation?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:01
jongetje schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 08:44:
[...]

Die vind ik bijzonder, wat is de relatie tussen droogte en de beschikbaarheid van de playstation?
Hierboven werd het woord 'droogte' gebruikt voor een tekort aan playstations in de winkels door een tekort aan aanvoer vanuit PS zélf. Dát werd dus 'droogte' genoemd.
(en anderen borduren daar weer op voort)

[ Voor 10% gewijzigd door zetje01 op 15-07-2026 09:59 ]

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
zetje01 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 09:52:
[...]

Hierboven werd het woord 'droogte' gebruikt voor een tekort aan playstations in de winkels door een tekort aan aanvoer vanuit PS zélf. Dát werd dus 'droogte' genoemd.
(en anderen borduren daar weer op voort)
Hij kon dat nog niet weten, hij is nog maar een jongetje. 🤡

PSN : Geraedus

• NosferatuX
  • Niet online
lol 🤣

• dbeth
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 13:36
Heads up voor de Vlamingen onder ons: PS5 Pro is in voorraad bij winkelketen Supra Bazar voor €799! Je kan die wel enkel afhalen in een van hun winkels. Ik heb hier nog niemand iets over horen zeggen dus ik plaats het hier even. Ik vermoed dat die snel zal uitverkopen.
Pagina: 1 ... 559 560 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord