Voor rondjes rond de 10K voldoet een running belt prima, voor weinig te koop bij de Decathlon. Vraagt wel ff wat afstelling zodat dat ding niet zit te schudden tijdens het lopen, maar daarna perfect. Kan vaak ook gewoon wat gelletjes opbergen. Evt kan je nog zo'n flexibele flask meenemen voor wat hydratatie tijdens je loopje.Kluus schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 10:19:
Ik ben het hardlopen ook weer wat aan het oppakken ter voorbereiding van de Eindhoven Marathon (10k) en ik laat tot nu toe mijn telefoon thuis op mijn korte hardlooprondjes. Nu wil ik straks ook op vakantie een paar keer gaan hardlopen om het vast te houden en na de vakantie mijn afstanden wat verder uitbouwen en in beide gevallen is het wel fijn om telefoon en misschien wat andere zaken (drinken/gels) mee te kunnen nemen.
Voor sport ben ik primair wielrenner en dan is dit niet echt een issue maar wat is nou de beste manier met hardlopen om wat zaken comfortabel mee te kunnen nemen. En vanaf welke afstand nemen jullie wat drinken mee?
Wanneer je echt wel veel langer dan een uur, anderhalf uur weg bent, kan het handig zijn zo'n running vest mee te nemen met flasks. Maar voor mij moet het wel een stuk kouder zijn dan de huidige temperaturen (eerlijk gezegd) want het wordt echt warmer voor je lijf met zo'n ding aan.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits