Die vraag kun je denk ik beter stellen in het Het grote auto detailing topic. Voor het aanbrengen van een glascoating zou ik je auto sowieso laten polijsten. Denk dat je al gauw richting de 600-750 euro gaat. Tip: vermijd beunhazen die het goedkoper kunnen want een glascoating poets je er niet zo even vanaf.OmeRobbie schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:41:
Aanstaande vrijdag kunnen wij onze MG4 Luxury ophalen!
Iemand al ervaring met een keramische coating of overweegt deze?
Op de engelse fora of de FB-groepen zie ik die voorbij komen. Lijkt mij een logische keuze gelet op de plastic onderdelen die snel kunnen krassen.
Wat zijn de voor/nadelen? Is het het geld waard Welke zou je doen (glascoating of duurdere versies die langer beschermen).
Ben zelf niet zo'n fan van die MasterCare 'lakverzegeling'. Heb 'm destijds op een andere auto gehad. Hij was slordig aangebracht (zaten hier en daar vingerafdrukken in) en na 3 maanden was het meeste al weg. En ja ik heb de auto netjes gewassen in de aanbevolen drie stappen met hun merk shampoo...1234567y schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:11:
Ga van Mossel maar die MasterCare lakverzegeling laten aanbrengen. Weet niet of een behandellaag over kunststof zo geweldig gaat helpen, gebruik wel een keer een magic spons als het tzt nodig is
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp