Was mijn auto al sinds nieuw zeer secuur met de hand (twee emmers, foamen en ga maar door) - nu 2 jaar oud en 60k op de teller. Dan zijn, hoe zorgvuldig je ook bent, her en der krasjes onvermijdelijk.
Op zoek gegaan naar een detailer en via Tweakers bij een hele goede uitgekomen. Kreeg de naam vanuit meerdere hoeken door dus kon niet missen
Begin van de week weggebracht, vandaag opgehaald. Helaas regen, dus vooral binnen gekeken. Wat een glans, echt schitterend. Tweestap gepolijst en in de Labocosmetica STC + HPC Pro coating gezet. Velgen ook gedaan.
Polijst zelf ook weleens een auto, heb diverse machines (Dap 500, evo plus en menzerna spullen). Recent nog mijn Mini: pieter81! in "Het grote kleine Mini topic". Maar dit niveau had ik echt never nooit kunnen bereiken op mijn oprit.
Op de snelweg vlogen de regendruppels er vanaf als nooit te voren. Samples voor de juiste wasproducten mee gekregen om de coating in topconditie te houden, heb er alle vertrouwen in dat ik hier lang plezier van ga hebben.
:strip_exif()/f/image/VYJPHmxUIdpv3Tdi0di6S2hM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bKRozSJPyXjd2rPAnRoUvXad.jpg?f=fotoalbum_large)
Op zoek gegaan naar een detailer en via Tweakers bij een hele goede uitgekomen. Kreeg de naam vanuit meerdere hoeken door dus kon niet missen
Begin van de week weggebracht, vandaag opgehaald. Helaas regen, dus vooral binnen gekeken. Wat een glans, echt schitterend. Tweestap gepolijst en in de Labocosmetica STC + HPC Pro coating gezet. Velgen ook gedaan.
Polijst zelf ook weleens een auto, heb diverse machines (Dap 500, evo plus en menzerna spullen). Recent nog mijn Mini: pieter81! in "Het grote kleine Mini topic". Maar dit niveau had ik echt never nooit kunnen bereiken op mijn oprit.
Op de snelweg vlogen de regendruppels er vanaf als nooit te voren. Samples voor de juiste wasproducten mee gekregen om de coating in topconditie te houden, heb er alle vertrouwen in dat ik hier lang plezier van ga hebben.
:strip_exif()/f/image/VYJPHmxUIdpv3Tdi0di6S2hM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bKRozSJPyXjd2rPAnRoUvXad.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door pieter81! op 16-05-2026 12:11 ]
:strip_exif()/f/image/dU7dyoENfG5JwrowXW2urHTA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nBzDGsQAyF5jJOWngDJoYLi4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YvfqnqsC62RRO9pEaH7di3Id.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pL27UCVBTw5VdF9qGsbg0Wo4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/thaESNO5DVdSX4XfFqiG2fTv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IQZaIOHwkAREDGy4liJk9LCB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m5PSWwGtSwKSgfBCS2rg7WKK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/niz80ezfZLZekq0vVni7vyo9.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/GTQsT8gAxJAbXVCNBB38ZpXt.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/JdhkdGmfYavphgN00V4NrRuA.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ZpuGllAUMFQVtUhsg5HtVLxD.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/aeVaXq7N35HHIvSUw0stbREe.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/a90rbpproC43h0nxjVQOEqfe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VeauIix2L3bIwtA1PtyMwRY3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MHHiZztCw0E4mIoILyTiqocf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XvmagPkFemepWDsT6RIaj8GR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zeF1MQiCHWWpiFa2XXdQdj1S.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yvGRCw9sYPoxx9ZvdFT3byU0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oIz7Fb64vJ3ASbU2qGxnpmnt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oDaF071zYIEoxLdV1ApeRXvt.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/hiCUzM6zIfmoEKpCA4uiEAj5.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/BYDjChl19Su8TvuGFhUHnXBc.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/BRE0HrXFNBm3DRreHmaDKE2q.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dWV7gaKjTFpTa9WJEFpR3iTu.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vkn9gzeB0NuHUmDKQ6vsCsNS.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pleZ5fw5QG88XWNgOnkoXqXQ.jpg?f=user_large)