Natuurlijk, als iemand tevreden is moetie het gewoon doen 
Wat ook aangeraden wordt is het rubber van de wisserbladen zelf ook met coating insmeren, dit zorgt dat ze gladder worden. Volgens mij helpt het ook tegen uitdroging van het rubber.
Voor ruitenwissers is het heel belangrijk dat ze exact 90 graden haaks op de ruit staan, anders is er altijd kans dat ze in 1 richting gaan ribbelen/klapperen. Vergelijkbaar met een bezem op de stoep, trekken of duwen voelt nogal anders. Dus check dat als eerste. Als dit niet exact goed is kun je de armen altijd een beetje twisten/buigen om dat te corrigeren. Als je dat zelf niet durft ff bij een garage laten doen. Tis hard staal dus makkelijk zal het niet gaan.The Legend schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 08:58:
Ik gebruikte al Glaco Compound om m’n ruiten te reinigen, en nu heb ik vorige week ook Glaco DX coating geprobeerd. De waterafstotende werking is prima, maar nu klapperen m’n ruitenwissers als een malle. Die zijn nog niet versleten. Iemand die dit herkent? Dit is zo erg dat ik dit weekend maar weer ga scrubben met de compound.
Wat ook aangeraden wordt is het rubber van de wisserbladen zelf ook met coating insmeren, dit zorgt dat ze gladder worden. Volgens mij helpt het ook tegen uitdroging van het rubber.
:strip_exif()/f/image/3quOmX2VpYGurZKehAoic1IU.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5jAfqcHZ6RI1mjZeljJOBfPL.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/oMpOqqp2zHgI9dyuRlHBoEAi.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6jzLrCchzClSB5WPbnAvjWEr.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DCzuAVrdQNk8tlXZsTAHyfng.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/R32mCD4qdKy7A4SvIJgDpN8j.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/gIHSofhECXJ3fuQa4ilhxW0j.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/fcCGbZ0BPfNa2koU02W8NYeO.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/dGV7iWE9hPV1ic1nMIWOdfqk.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/fGQjfu6U0HIqN5U7ZiKNlwnQ.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/eh3A4pKXw8tFwHt3ajuI4zaE.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/bDD6QxegeDQVqDgJdXQSd292.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/betTIwsWJ2Qnez4bEj38Gf1Q.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/5TiYJRW0WPijvyIUC3dnGfNw.jpg?f=fotoalbum_small)
:strip_exif()/f/image/uswp5a8qXWzGSGb7u5lsmWzZ.jpg?f=fotoalbum_small)
:strip_exif()/f/image/j4rZKr9TvkR5CWOYthxfKY98.jpg?f=fotoalbum_small)
:strip_exif()/f/image/7jZq5F1cP7FbP2gNhPAwsrjy.jpg?f=fotoalbum_small)
:strip_exif()/f/image/w74ypZuUGteO0dzp3U7OYyRd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OCqQXldxUaFpKsww4wKUIyOg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZOB9dUetFb5JqeoPv3TShUl5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Qo7MVwBpIw3UFrJBoZ01dAmc.jpg?f=fotoalbum_large)