Ik heb wat gedoe met mijn glasvezel verbinding. Ik zou een slecht ONT hebben van Genexis welke storingsgevoelig is na stroomuitval:
nieuws: KPN gaat bestaande Genexis-glasvezelkastjes vervangen door nieuwe mod.... Deze zou vervangen worden door Roamler via een themawebsite (glasvezelkastjevervangen.nl of iets dergelijks). Echter de roamler afspraak module gaf steeds fouten en telefonisch werd steeds beweerd dat ze met mij contact zouden opnemen voor een afspraak. Eindstand nooit gebeurd, project afgerond. Betreft de
GNC-TK01-GS2110 (2021-09).
Via de support van KPN heb ik maandag gemeld dat ik ben overgeslagen. Ik kreeg toen het verzoek de ONT uit het stroom te halen zodat ze hem als defect konden markeren. Vervolgens kon de medewerker alsnog geen monteur sturen, maar wel per post een nieuw ONT. Echter irritant genoeg werkte daarna het ONT niet meer. Connection bleef knipperen! Met andere woorden, ONT defect.
Ik heb weer gebeld, omdat ik geen internet had kon er toen in de middag een monteur komen. Deze monteur gaf aan dat de lan poort van de ONT defect was. Deze heeft de ONT dezelfde dag vervangen door de GNC-TK01-XGS2110
B (2025-1). Daarna deed internet het weer.
Bij terugkomst in de avond was echter alles weer plat. Het ont brandde langzaam knipperend en was dus wéér defect. Zelf een afspraak in plannen ging niet meer, volgens de support omdat ik een support ticket open heb staan. Ik moest de volgende dag (vandaag) naar een speciaal nummer bellen.
Vandaag heb ik dat speciale nummer gebeld. Deze meneer gaf aan dat mijn verbinding slechts 30 minuten heeft gewerkt. Ik was in de tuin bezig en daarna moest ik weg dus niet gemerkt... Vandaag kon er géén monteur komen, morgen pas. Ondertussen lag op om 13:00 op het postpunt wel een nieuwe ONT klaar. Deze heb ik opgehaald en gemonteerd. Echter dit is weer die oude
GMC-TK01-XGS2110 (2024-12) zonder de B (!). Klopt het dat deze alsnog storingsgevoelig zijn?
Morgen komt er een monteur tenzij ik die afzeg dus als deze ook storingsgevoelig is dan wil ik vragen aan die monteur of hij deze vervangt. Weet iemand hier meer over?
[
Voor 3% gewijzigd door
sdk1985 op 04-06-2025 16:55
]