blinded schreef op zondag 24 juli 2022 @ 13:39:
[...]
Ook via arval geweest en ik belde gewoon zelf elke 6 weken naar de garage. Op die manier heb je ook effectief snel een afspraak om hem op te halen want anders zit er geen haast bij na een jaar wachten...
Dit is wel off-topic, maar ik heb dezelfde ervaring met Arval.
Toen ik in december een keuze ging maken werd ik 2 keer in de week gebeld, na de keuze is het radiostilte.
De afleverdatum van de ID.4 stond op 29 juni en Arval had zelfs al mijn huidige auto verkocht.
Nadat ik vroeg wat er zou gebeuren als de ID.4 nog niet geleverd werd, mocht ik een afspraak maken met de dealer. Deze meldde mij dat de ID.4 pas in oktober kwam en ze hier al sinds maart van op de hoogte waren.
Arval speelt dat het spelletje mee dat ze van niks wisten, terwijl ik vind dat ze ook wel actiever achter de bestellingen aan mogen gaan.
Sindsdien krijg ik elke 2 weken een bericht van de dealer met daarin de leverdatum. Tot nu toe is het week41.
Maar goed, het is een leasemaatschappij. Hun doel is om een contract te verkopen waarmee ze weer voorzien zijn van inkomsten, daarna maakt het eigenlijk niet meer uit.