Het grote Volkswagen ID.3/4/5/Buzz topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 412 413 Laatste
Acties:

• Skynett
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:49
Sinds een paar dagen wordt in de App de auto nu in de juiste kleur weergegeven. Tot nu toe was het mosterdgeel. Anderen ook zoiets gezien?
Kammika schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 21:01:
[...]
Werkt eigenlijk best wel fijn. Heel makkelijk te overrulen en bij verkeerde detectie 1x op RES en hij is terug op oude snelheid.
Briljant! Dit memo had ik tot nu toe gemist, maar dit werkt echt fantastisch. *O*
Ik geniet graag van het comfort van Travel Assist.

Hier moet alle shit staan die ik heb.

• Skynett
AvK schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 21:22:
[...]

Ehhh de hele bedoeling van Travel Assist is toch dat je geen enkel knopje meer hoeft te indrukken? Tenminste zo gaat dat al 3 jaar bij mij. Ik vind het heerlijk. Werkt perfect op mijn Born Business edition van 2023.
Hangt er erg van af waar je rijdt is mijn ervaring. Op sommige stukken snelweg zijn er geen verkeerde detecties van de snelheid, en dan is het systeem een zegen.

Maar op sommige stukken is het niet zo goed, als je op een afrit naast een tankstation rijdt en dat er ineens 40km/u gedetecteerd wordt. En ook gebieden met vele wijzigingen in toegestane snelheid op sommige stukken snelweg wil het systeem (obv camera onder de spiegel en kaartmateriaal van de onboard navi) er wel eens naast zitten.
Maar daar druk ik nu voortaan even op RES.

• ArjoK
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01:41
Skynett schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 21:43:
Sinds een paar dagen wordt in de App de auto nu in de juiste kleur weergegeven. Tot nu toe was het mosterdgeel. Anderen ook zoiets gezien?
Hij is nu wit in mijn app, dat is niet de kleur van mijn auto

Amsterdam | 10,12 kWp | 22 x 460Wp JA Solar | ONNO (20°) | Enzavu (hotjet mini) Nav5Ai + Smart Hydromodule (gasloos)

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:09

AvK

Ready Set Go

Skynett schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 21:49:
[...]

Hangt er erg van af waar je rijdt is mijn ervaring. Op sommige stukken snelweg zijn er geen verkeerde detecties van de snelheid, en dan is het systeem een zegen.

Maar op sommige stukken is het niet zo goed, als je op een afrit naast een tankstation rijdt en dat er ineens 40km/u gedetecteerd wordt. En ook gebieden met vele wijzigingen in toegestane snelheid op sommige stukken snelweg wil het systeem (obv camera onder de spiegel en kaartmateriaal van de onboard navi) er wel eens naast zitten.
Maar daar druk ik nu voortaan even op RES.
Ja dat klopt. Soms ziet hij het verkeerd. En op 80 kilometer wegen (smalle beton weggetjes) is het ook beperkt. Best logisch toch. Vrijwel geen belijning. Veel bomen. Gewoon een beetje opletten en vooral je stuur stevig vast houden. Ik heb er echt geen enkel probleem mee.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Skynett
ArjoK schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 21:53:
[...]

Hij is nu wot in mijn app, dat is niet de kleur van mijn auto
De mijne is dus wel wit. Maar ff afwachten of het nou een bug of een feature is. :+

• macbelly
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

[...]
Ik weet niet beter dan dat mijn ID.3 my’25 altijd de juiste kleur (rood) in de app heeft gehad. Hebben we we over de zelfde (VW) app (v 4.6.0, iPhone)?

S1255PC6 - ComfoAir Q350 ERV - 40x435Wp - GW12K-SDT-20 - Ratio io6

• Skynett
4.6.4 op Android.

• tcw82
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 22:59

[...]

Briljant! Dit memo had ik tot nu toe gemist, maar dit werkt echt fantastisch. *O*
Ik geniet graag van het comfort van Travel Assist.
Mijne toont een witte. Maar ik heb een blauwe.
Pagina: 1 ... 412 413 Laatste

Let op:
Dit topic is voor het bespreken van alle VW ID.X modellen, behalve de ID.7, die is hier te vinden:

Het grote Volkswagen ID.7 topic

Voor algemene info zie eerste posts van dit topic!

Voor toekomstige ID.X rijders die niet kunnen wachten op een auto:
Order- en levertijdensheet van mede-tweakers

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.