Hee Guyss,
Ik had een vraag ik zit al meer dan 2 jaar in de IT helpdesk business, maar ik zit erover na te denken om de richting de web development op te gaan. Zelf heb ik wel wat cursussen en keuzevakken gehad.
Maar dan wel over de basic's.
Ik wil meer weten over programmeertalen en ik wil ze leren toepassen etc.
Kort door de bocht, ik wil websites bouwen.
Graag hoor ik waar jullie de juiste informatie vandaan halen, hiermee bedoel ik onderandere een boek zoals programmeren voor dummies etc
Of een website, of een cursus, noem het maar op.
Mijn bedoeling is dat ik wil oefenen met het coderen maar ik wil een soort van handleiding/begeleiding bij hebben. Ook eentje die mij uitdaagt (als een opdracht) om iets te coderen etc.
Kan je dat het beste doen met een boek of cursus of een specifieke website?
En welke boek/website/cursus heeft u dan gebruikt? Of is het zo fijn dat u er nog steeds mee werkt?
Of is het bovenstaande helemaal niks en weet u iets beters?
Ik hoor het graag.
En wat is het beste om mee te beginnen als een beginner?
Ik lees vanalles online en ik weet niet wat te doen, dus kort gezegd ik loop momenteel tegen een muur
Ik zou graag wat informatie van experts of ervaren mensen in dat gebied willen lezen/ontvangen.
Groetjes
Ik had een vraag ik zit al meer dan 2 jaar in de IT helpdesk business, maar ik zit erover na te denken om de richting de web development op te gaan. Zelf heb ik wel wat cursussen en keuzevakken gehad.
Maar dan wel over de basic's.
Ik wil meer weten over programmeertalen en ik wil ze leren toepassen etc.
Kort door de bocht, ik wil websites bouwen.
Graag hoor ik waar jullie de juiste informatie vandaan halen, hiermee bedoel ik onderandere een boek zoals programmeren voor dummies etc
Of een website, of een cursus, noem het maar op.
Mijn bedoeling is dat ik wil oefenen met het coderen maar ik wil een soort van handleiding/begeleiding bij hebben. Ook eentje die mij uitdaagt (als een opdracht) om iets te coderen etc.
Kan je dat het beste doen met een boek of cursus of een specifieke website?
En welke boek/website/cursus heeft u dan gebruikt? Of is het zo fijn dat u er nog steeds mee werkt?
Of is het bovenstaande helemaal niks en weet u iets beters?
Ik hoor het graag.
En wat is het beste om mee te beginnen als een beginner?
Ik lees vanalles online en ik weet niet wat te doen, dus kort gezegd ik loop momenteel tegen een muur

Ik zou graag wat informatie van experts of ervaren mensen in dat gebied willen lezen/ontvangen.
Groetjes
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 925139 op 16-08-2019 14:17 ]