Ik heb iets gevonden waar hij heel veel moeite mee had; 8x 240mm tellerkop schroevenIv00w schreef op zondag 26 april 2020 @ 07:55:
[...]
Ik heb de DHP484 en DTD155 aangeschaft, een maand of twee geleden. Ik ben nog niets tegengekomen wat ze niet aankunnen. Vooral de DTD155 is een krachtpatser. Ik kan echt niet meer zonder, een 'gewone' elektrische schroevendraaier gebruik ik niet meer. Wat de DHP484 betreft (ik ga er even van uit dat het dezelfde als de DDF is, maar dan met klop functie), idem. Nooit verwacht dat er zoveel kracht in een accu machine zou kunnen zitten. Hardhout, steen, metaal is allemaal een fluitje van een cent. Ik weet niet of je het zwaardere model nodig hebt, maar ik kan ze beide alleen maar aanraden.
[...]
Let je wel op dat Klium daadwerkelijk mee doet met de actie? Veel online webshops zijn geen 'echte' Makita dealer, en doen vaak grijze import. Zo had ik mijn boormachine eerst besteld bij Gereedschapscentrum, zonder goed te kijken. Vervolgens bleek dat het een machine uit de UK betreft (op zich geen probleem), maar daardoor kon ik geen officiele Makita garantie krijgen, en nog erger: geen gratis accu! Die is dus mooi retour gegaan.
Ik weet ook niet wat voor lader je hebt of wil gaan kopen, maar de snellader die je bij een RTJ krijgt is aan te raden. Het laden is volgens mij in een half uur of uur gepiept, en de accu's gaan ontzettend lang mee.
Verder eens, ik weet niet waar je hem vandaan hebt, maar voor 95 euro is het echt een nobrainer.
K to the KillaZ