ik had het over een combihamer op de hakken standVerwijderd schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 18:55:
[...]
Tenzij je er een paar honderd per dag met je slagschroevendraaier en een 3ah accu is dat ding niet snel leeg. Met gewoon simpel houtwerk en 6x80 schroeven en dergelijke heb ik aan 1 5ah accu per dag voldoende.
Makita DHR202Zrens-br schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:31:
[...]
Welke Makita heb je en wat is 'best snel' als ik vragen mag?
ik had 2x 3ah en 1x 5ah accu nodig om 3,5m2 voeg uit te hakken qua tijd durf ik het niet helemaal meer te zeggen maar het was ruim binnen een uur normaal gebruik ik de hk0500 of een luchtbeitel voor dat soort dingen.
Wat een geluk dat ik geen sleuven hoef te maken dan.kabeltjekabel schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:15:
[...]
Vraag ik me ook af of je de sleuvenfrees, om dat probleem van te weinig stopcontacten op te lossen, ook op accu wilt en of je dan per halve meter sleuven op de lader gaat wacten![]()
Qua werken in kruipruimtes trekken particulieren zich natuurlijk niks aan van de regeltjes die professionele gebruikers daar erbij krijgen. In een kruipruimte zou ik me trouwens ook ergeren aan het extra gewicht.