Wat zou jij nemen als je zelf zou maken? Ik heb een KvK nummer dus kan wel wat zakelijke dingen in, maar ga geen kuub materiaal afnemen als ik eigenlijk maar 2 plaatjes wil.
125?

Toen ik mijn MFT kocht waren die dingen 90 euri ofzo... dacht ik. Naja, maar dat is dan juist geen MDF he

Scherp. Ik bedoelde mft. Voor dat geld koop je een nieuwe top bij toolnation .
Precies. Je kunt de MFT top ook altijd nog een keer omdraaien.
Ik had laatste wat epoxy over en dat in een zaaggroef van de MFT gegoten. Maar dat werd er toch iets ingezogen

heh ja dat kan 1x.
Ik werk nu op een spaanplaat op schragen . Heb de ruimte niet voor een permanente opstelling en kan deze buiten zetten of op zolder als ik echt ga stoffen. Maar ik wil dus graag een kast gaan maken (vandaar ook de lijst met materiaal hieronder). Dan is haaks kunnen werken echt een pre. Vandaar dat ik een upgrade zoek. Ik ram nu een speedsquare tegen mijn geleider aan zodat het haaks is. Voor lomp werk voldoet het maar niet voor echt mooi werk merk ik.
Dan is een mft top dus sowieso een upgrade, ook al is het een zelfbouwer ipv een echte. (Na lr32-sys, of1010, 1400mm lr32 liniaal, dominofrees, domino-assortimentsdoos, een mooie set benchdogs in systainer en wat kleine zut in 2 weken te hebben gekocht als hobbyist is het spaarvarken er ook wel ff klaar mee

).
offtopic:
Sowieso dit jaar een berg spullen gekocht

... Pdc 18, osc 18, starmix 1625, mafell mt55, agc 18, PS 300... En dan ook nog een bult handgereedschap.
[
Voor 17% gewijzigd door
Boudewijn op 13-12-2020 01:54
]