hanssen schreef op donderdag 3 december 2020 @ 07:55:
Tweakers,
Heb het wereld wijde web al een beetje om het volgende afgezocht maar kan geen goede oplossing vinden.
Heb tamelijk veel Mboxxen en inlays (met bijhorende tools). Maar ben echt niet goed in die dozen mooi rechtop te vervoeren. Hebben jullie een oplossing waar alle tools goed stevig vast blijven liggen in de mboxen?
Ja, gewoon fatsoenlijk met je zooi omgaan
maar zonder gekheid: in de auto? bedrijfsbus?
Als ik het goed lees dan ligt het probleem "
waar alle tools goed stevig vast blijven liggen in de mboxen?" eerder in het gereedschap dat los in de box komt te liggen dan dat je Mboxxen aan de wandel gaan in je
rallyewagen voertuig?
Nou snap ik niet zo goed hoe bijv een accutol uit zijn inlay kan stuiteren, maar allicht kun je bovenin de Mbox een soort foam doen (gewoon op de markt in diverse diktes en veerkracht te koop), dit klemt dan het gereedschap.
Heb je het spul nodig, Mbox open, schuim eruit, gereedschap pakken, schuim terug in de Mbox.
easy peasy
Maar ik ben nog een beetje zoekende naar de oorzaak van je probleem, ligt het probleem aan wandelende kisten dan is vakkenkast waarin je Mboxxen passen het handigste, maar ik weet niet of dat toepasbaar is in jouw geval.
[
Voor 18% gewijzigd door
Fraggert op 03-12-2020 08:24
]
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison