@
juanp die GKS is de non-g versie, zie artikelnummer.. niet te gebruiken op de FSN rail dus.
Verder heb je het al wel aardig goed uitgedacht hoor, waar twijfel je over?
edit: @
juanp ik heb nog eens zitten kijken. Aangezien je het ook hebt over elektra verleggen, en waarschijnlijk dus ook nog wel extra stopcontacten boren met een
kronenboor en ook nog eens sloopwerk van een badkamer, zou ik de GBH 18V-26 afraden en een bedraadde pakken. Vind de 18V persoonlijk te duur voor wat je krijgt..
Ik zou dus het volgende doen in jouw geval:
GSB 18V-55 met 3x 4Ah ProCORE accu's, heb je tenminste grote batterijen. Bedrag moet boven de
€199 excl BTW zijn voor die 1+1 actie. Hier zit alleen geen normale l-boxx bij. Daar dan een 18V GWX bij halen, denk dat die op marktplaats het meeste opleveren namelijk, verkopen weer dus
GWS 13-125 erbij zoals je zelf al aangeeft. Heb er prima ervaringen mee met sleuven trekken in beton en kalkzandsteen, en je moet er toch een stofzuiger aan hangen met beton werken
Stofkap erbij voor de sleuven
GBH 2-28 F erbij als boorhamer, heb je net wat meer power en ongelimiteerd vermogen door het snoer. Krijg je ook goed 82mm gaten voor stopcontacten mee gemaakt in de muren.
Als het budget het toelaat, zou ik daarnaast kijken naar de GKT 55 GCE i.p.v. de GKS 18V-57 G. Ik heb ze allebei, de GKS gekocht voornamelijk door de accu acties. Ik gebruik de GKS alleen als iets even snel en ruw moet of om hout aan kleine stukken afval te zagen. De GKT vind ik veel fijner werken door het invallen en is veelzijdiger. Ook stofafzuiging is beter

Als je de geleiderails (en een extra accu) mee gaat rekenen zijn de verschillen in prijs goed te overzien.
De GAS 35 L SFC is een hartstikke prima keuze.
[
Voor 88% gewijzigd door
Twijfels op 26-09-2020 08:52
]