Nog een MG rijders meld zich.
Gisteren de auto opgehaald na hem in 2019 betaald te hebben. De auto is mooi, beter dan de plaatjes.
Voorkant is best agressief. Liefst zou ik hem 3cm lager hebben, spoorverbreders, de dakrails er af en sharkvin
Kwaliteit van de onderdelen vallen ook op, is gewoon goed. navigatie lijkt me bagger, trager dan in mijn Prius2. De waarschuwingsgeluidjes zijn niet uit de lucht. Het is een vreemde auto, hij heeft enorm veel opties en de dingen die je normaal vind in een auto zit er niet op. climate control (dus altijd beslagen ramen), temperatuurmeters binnen/buiten, zelfs geen cd-speler

handvat boven je hoofd is er niet, het dashboardkastje is niet groot of praktisch. verder voldoende aflegruimte.
Radio werkt heel goed, jammer van de draadantenne op het dak ipv de sharkvin die de oosterse versies hebben. 3D geluid werkt wonderbaarlijk goed, podcasts zijn prima te volgen en muziek klinkt goed. niet heel byzonder goed dus.
Bij het starten mag je niet te snel hem in de d zetten, dan geeft hij een foutmelding dit door enkele selftests die dan nog niet klaar zijn dus rustig je (niet in hoogte verstelbare) autogordel omdoen.
Bij het oprijden van de snelweg klap ik de hendel van de cc naar me toe en zet deze op 100, met zo weinig mogelijk tussenruimte met de voorganger. Daarna raak ik tot mijn bestemming het gas niet meer aan. lkkr achter vrachtwagens hangen tot je in kunt halen en de lanekeeping stuurt je steeds naar het midden van de baan. Na 10 seconden het stuur losgelaten te hebben wordt je subtiel herinnerd dat dat ze wel van vasthouden houd. Door steeds rechts te houden haal je de 260Km prima
De auto begint pas met opladen als je hem vergrendeld, je staat dus steeds buiten, dit vind ik best achterlijk, zeker als je naast een M3 met netflixkijkende mensen staat...