• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:27
@Tommie12 Ik denk dat jij een zondags Tesla hebt (gehad). Google Auto is best aardig maar is nog niet op het niveau van Tesla.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:55
revolution-nl schreef op zondag 13 september 2026 @ 12:59:
[...]

:D Daar ging mijn koffie.
Tesla wordt vanuit de markt nog steeds als de benchmark geclassificeerd als het gaat om infotainment en de gehele software stack.

Dat Tesla niet jouw merk is, dat is een ander verhaal.
En jij kan geen enkele kritiek op Tesla laten voorbij gaan.

Ik heb die problemen, en Tesla lost ze niet op ondanks tickets, dus is het rommel.

Je kan er echt niet omheen dat Tesla structureel met maanden oude kaarten werkt.

En afgelopen week was ik onderweg met een 3 jaar oude Audi Q8, en die kon wel correct de snelheidsborden lezen. Op 1000km geen stuurjerks of phantombrakes… net zoals ik dat kende uit mijn Volvo van 2018

Sony A7 iv en wat recycled glas

Pagina: 1 ... 409 410 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over elektrische auto's (BEV) en niets anders. Geen alternatieve brandstoffen, geen zin en onzin van elektrisch rijden, geen waterstof of waterstof auto's (FCEV), stikstof geen etc etc.

Voor het openbaar laden, laadpalen, etc. kan je terecht in [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3 en Thuisladen van je EV deel 2.
Voor het zo goedkoop mogelijk thuisladen van je EV kan je terecht in: Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.

Ook de milieubelasting van het transport per schip e.d. hoort niet in dit topic thuis. Houd het bij de auto's zelf en laat de randzaken voor wat ze zijn!

De subsidieregeling per 1-7-2020 heeft een eigen topic: Het grote SEPP topic