Vandaag nieuw zadel op de FJR gezet :

Zondag even aansluiten
Gelvulling voor en achter + angepaste zit voor de passagier en verwarming voor mezelf (gewoon omdat het kan, ga het waarschijnlijk nooit gebruiken maar was benieuwd
)

Zondag even aansluiten
Gelvulling voor en achter + angepaste zit voor de passagier en verwarming voor mezelf (gewoon omdat het kan, ga het waarschijnlijk nooit gebruiken maar was benieuwd
[ Voor 37% gewijzigd door harley op 19-12-2019 21:48 ]
.











