Dag VW kenners,
Een kleine vraag om hulp vanuit Bretagne. Mijn front assist is er helaas mee gestopt

. Het gaat om een passat 1.5 tsi uit 2020, de facelift dus, met acc en area view. Ik heb via ODB11 de error
“C110300: Sensor adaptive cruis control misadjusted” uit gelezen uit module 13. In de live data zie ik geen gekke afwijkingen voor zover ik de kennis heb om deze te interpreteren, alleen de
mirror deviation horizontal en vertical zijn 24.464 en -24.464 graden. Geen idee of dat binnen de limieten is.
De auto heeft begin dit jaar schade gehad waarbij o.a. de gehele voorbumper vervangen is. Of er ook daadwerkelijk een radar kalibratie gedaan is kan ik niet achterhalen, in ODB11 staat deze nog op datum productie lijkt het. De radiator grill (waar VW embleem in zit) is bij mijn uitvoering de drager van zowel de radar voor de ACC als de area view front camera. Deze grill lijkt niet helemaal lekker vast te zitten aan de bumper. De grill lijk je een stukje naar voor en achter te kunnen bewegen. Na constatering van de storing heb ik deze terug geduwd en ik had gedacht de C110300 error te kunnen resetten. Helaas lukt dat niet. Is er iemand hier met de ervaring die mij kan vertellen of ik zonder hier in Frankrijk een hele operatie te starten mijn ACC weer werkend kan krijgen? Ik heb de hypothese dat de radar een buiten de limieten offset gedetecteerd heeft, nu de error heeft en dat deze error pas gereset kan worden na nieuwe kallibratie. Echter zou de radar weer in zijn goede positie moeten zitten nu de grill weer terug geduwd is. Uiteraard kan ik na mijn vakantie terug naar de schade versteller en mag die het definitief oplossen. Alvast dank voor het meedenken!