Wat een k.. reclame is dat, ik heb het een tijdje geleden uit nieuwsgierigheid aan gezet en tot op heden alleen McDonald's reclame gehad waar ik liever niet kom, terwijl ik meestal bij de Esso tank...Timo002 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 15:37:
Heb ik nu vandaag reclame ontvangen in mijn Golf 8.5 GTE? De tank is helemaal vol en dit tankstation is niet het tankstation dat het dichtstbij is. De melding kwam tijdens het rijden.
[Afbeelding]
Sta je voor een stoplicht vlakbij de MC en krijg je zo'n pop up. Als je er op drukt duurt vervolgens het laden zo lang (PassatB9) dat het stoplicht allang weer groen is en de melding komt dat het niet wordt weergegeven mag worden tijdens het rijden of zo iets.
Ik heb niets aangezet en in een jaar tijd ook de eerste keer dat ik dit zie. Hoe gaat dit uit?mb1 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 18:08:
[...]
Wat een k.. reclame is dat, ik heb het een tijdje geleden uit nieuwsgierigheid aan gezet en tot op heden alleen McDonald's reclame gehad waar ik liever niet kom, terwijl ik meestal bij de Esso tank...
Sta je voor een stoplicht vlakbij de MC en krijg je zo'n pop up. Als je er op drukt duurt vervolgens het laden zo lang (PassatB9) dat het stoplicht allang weer groen is en de melding komt dat het niet wordt weergegeven mag worden tijdens het rijden of zo iets.
Lokale aanbevelingen heb ik overigens niet aan staan!
[ Voor 4% gewijzigd door Timo002 op 30-05-2026 18:55 ]
Deze zooi komt waarschijnlijk door een “shop” update van een paar dagen geleden.Timo002 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 18:49:
[...]
Ik heb niets aangezet en in een jaar tijd ook de eerste keer dat ik dit zie. Hoe gaat dit uit?
Lokale aanbevelingen heb ik overigens niet aan staan!
Mijn vrouw stuurde mij foto’s van de update:
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Dat klinkt wel als de oorzaak idd.
Zou mooi zijn als er ook een knop "pleurt op met je spam" bij de update mee kwam, maar helaas
Zou mooi zijn als er ook een knop "pleurt op met je spam" bij de update mee kwam, maar helaas
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
:strip_exif()/f/image/KsO9QpuGE6QtEA6S05AvjVkJ.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/JebUovso3H8Uo9GGfQ6WpVIx.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/IhtFtL5JCktcoZ3QS5MGgvNB.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/se3FZkTXUi69XqDeaqaX8Sm0.jpg?f=fotoalbum_tile)